Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01431 Музыкалық және хореографиялық білім в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Музыка теориясы мен сольфеджио

    Оқушылардың музыкалық сауаттылығын қалыптастыру. Дыбыс және музыкалық дыбыстың қасиеттері. Музыкалық жүйе. Дыбыстардың энгармонизмі. Әріп жүйесі. Музыка жазу. Кілттер. Ритм және метр. Өлшемдері. Синкоп. Қарқын. Интервалдар. Үлкен және кіші пернелердегі интервалдар. Режим және тональдық. Квинталы шеңбер. Ладты естуді дамыту. Екі немесе үш дауысты диктант. Музыкалық интонация негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерде кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі және педагогтің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студент тұжырымдамалық аппаратты оқып, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Білім алушы адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс педагогикалық кәсіптің дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңыздылығын зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Студенттердің пәнді игеруі педагогиканың, психологияның, медиа-педагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сондай-ақ педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы портфолионы ұсынады және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларды талдау және гармония негіздері

    Гармония негіздері бойынша бастапқы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Гармония. Үндестік. Аккорд. Триадалар. Негізгі жетінші аккордтар. Жетінші аккордтың түрлері, олардың инверсиялары және шешуі. Музыкалық шығармаларды талдауды және болашақ мұғалімнің музыкалық-педагогикалық іс-әрекетінің табысты болуы үшін студенттерді кәсіби даярлауда қажетті талдаудың барлық құралдарын жан-жақты меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыкалық шығармаларды талдау және интерпретациялау

    Әуенді үйлестіру және сүйемелдеуді таңдау бойынша практикалық дағдыларды дамыту. Аккордтардың гармоникалық функциялары. Әуенді үйлестірудің негізгі ережелері. Негізгі сатылардың триадалары бойынша әуенді үйлестіру. Субдоминантты және доминантты сфералардың аккордтарын пайдалана отырып, әуенді гармонизациялау. Гармоникалық тізбектер. Субвокальды полифония элементтерімен үйлесімділік. Әуенге сүйемелдеу текстурасын таңдаудың негізгі ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық би өнері 1

    Классикалық бидің тарихы. Би позициялары мен қимылдарын жүйелеу. Терминологияның қалыптасуы. Классикалық биді оқыту әдістемесі бойынша алғашқы оқулық. «А.Я. Ваганова жүйесінің» педагогикалық принциптері. Орыс классикалық би мектебінің даму тарихы. Классикалық биді жеке және ансамбльдік орындауда орындаушылық мәдениетті қалыптастыру үшін классикалық биді қолданудың әдістемелік негізі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Би режиссурасы

    Хореография өнердің бір түрі. Адамның сезімдері мен эмоцияларын дене тілі мен дене тілі арқылы жеткізу. Сахна қозғалысы мен пластикалық дағдыларды меңгеру. Спектакльдерді қою, идеяларды жүзеге асыру және білімді аудиторияға жеткізудегі білім мен дағдылар. Ересектер мен балаларға хореографиялық өнерді оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді оқытудың практикумы мен әдістемесі 1

    Классикалық бидегі денені сахналау. Классикалық бидің қол және аяқ қимылдары мен қалыптары. Классикалық биде қолдар мен аяқтарды орналастыру кезіндегі қателер. Классикалық би позалары. Классикалық би сабағының құрылысы. Классикалық бидің жеке және ансамбльдік репертуарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Домбыра аспабын меңгеру практикумы 1

    Домбыра тартудың негіздерін меңгерген музыкант-педагогтарды даярлау. Домбыра аспабымен танысу және ойнау негіздерін қалыптастыру: дұрыс отыру, оң және сол қолдарын баптау, ойын аппаратын ұйымдастыру; техникалық дағдыларды қалыптастыру; музыкалық шығармаларды нота парағынан оқу; музыкалық бейнелеу құралдарымен жұмысауды үйрену. Аспапты меңгерудің бастапқы музыкалық штрихтары мен аппликатураны меңгеру; гаммалар мен этюдтерді, жеңіл күйлерді ойнау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Би композияциясы және қойылымы

    «Композиция және би өндірісі» пәні теориялық және практикалық курстарды меңгеруді қамтиды. Теориялық курста би шығармасын жасау және қою әдістемесі қарастырылады, бидің композициялық және мазмұндық жағын анықтап, құрайтын, көрерменнің қабылдауына әсер ететін элементтерді талдап, қарастырады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер өндірісте, жазуда және қайталау жұмыстарында белгілі бір дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық өнер

    Вокал өнерінің тарихы мен теориясы бойынша студенттердің теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру. Қазақстанның вокалдық өнерінің даму жолдары. Вокалдық ұлттық мектептердің тарихына шолу (итальян, неміс, орыс, француз). Вокалдық педагогиканың жалпы негіздері. Вокалдық педагогиканың даму тарихы. Қазақстан вокалдық орындаушылық өнерінің ірі өкілдерінің шығармашылығы. Қазақстан композиторларының вокалдық музыкасы. Вокалдық өнердің негізгі әдістері. Дауыстардың көркемдік және орындаушылық мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Домбыра аспабын меңгеру практикумы 2

    Композитордың ойын, шығармалардың көркемдік образын аша алатын, білікті маманды даярлау. Музыкалық аспапта ойнау дағдыларын жетілдіру. Әр түрлі фактураларды, музыкалық мәнерлілік құралдарын (ритм, динамика, штрихтер, дыбыс сипаты) қолдауну; әр түрлі жанрдағы музыкалық шығармалардың орындалу стилистикалық ерекшеліктерін қолдану; есту бойынша іріктеу; концерттік қойылымға дайындау. Техникалық мүмкіндіктерін өсіру, репертуары ұлғайту. Төкпе/шертпе стильдердің орындаушылық ерекшеліктері меңгеру. Өздік бақылау есту қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Классикалық биді оқытудың практикумы мен әдістемесі 2

    Классикалық би сабақтарының әдістемелік негіздері мен құрылымы. Классикалық биді орындау техникасын жетілдіру жұмысы. Классикалық бидің хореографиялық шығармаларын қою бойынша жұмыс. Классикалық билерді концерттік орындауға техникалық және көркемдік дайындықтың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық би өнері 2

    Отандық мәдениетіндегі классикалық би, оның қалыптасу тарихы. Қазақстандағы классикалық бидің негізін салушылар. Оқушылардың орындаушылық мәдениетінің дамуына классикалық бидің әсері. Қазақстандағы классикалық балет өнерінің қазіргі даму тенденциялары. Қазақстанның классикалық балетінің жетекші хореографтары мен орындаушылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ би өнері

    Қазақтың би дәстүрінің қалыптасу құбылысы. Қазақстандағы би өнерінің мәні мен сипаттамасы. Қазіргі мәдени кеңістіктегі халық билері. Қазақстандағы қазақ халық биінің қайта жандануының практикалық аспектілері. Қазақ халық биін оқытудың оқу-әдістемелік ерекшеліктері мен мәселелрі. Халық би өнерінің даму болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын біледі, педагогика негізін және оның негізгі терминологиясын, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ биін оқытудың практикумы мен әдістемесі

    Қазақ ұлттық биін тәжірибеде пайдалану және оқушыға түсіндіру әдісін білу. Қазақтың халық билерінің түрлері – күлдіргі, сатиралық би миниатюралары, аңшылық билер, жарыстар, еңбек билері, жануарлардың қимылына еліктеу билері. Әйел, ер, жұптық би өнерінің тақырыптық палитрасы. Би топтарымен жұмыс жасаудың әдіс-тәсілдері мен концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесі, музыкалық материалды таңдау және талдау. Тәжірибеде қолдану және орындау техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дауыс қою әдістемесі

    Ән айту психофизиологиялық процесс ретінде. Әртүрлі вокалдық мектептердің негізгі принциптері. Дауыс аппараты: анатомия, физиология, әншілік дауыстың даму әдістері. Кәсіби әншілік дағдыны дамыту жолдары. Гигиена және ән айту және сөйлеу дауысын қорғау. Әнші тәрбиелеудің негізгі вокалдық-педагогикалық принциптері. Дауысты шығармаларды талдау. Орындалатын вокалдық шығармалардың техникалық тәсілдері бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі

    Курс студенттердің білім беру ұйымдарында музыканы оқыту мен оқыту әдістемесін меңгеруге бағытталған. Оқушылардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріндегі айырмашылықтарды ескере отырып, әртүрлі мақсатты бағыттағы оқу сабақтарын жоспарлаңыз, сабақтардың мақсаттарына сәйкес әдістер мен құралдарды дұрыс таңдаңыз. Сабақ сабақтың негізгі формасы ретінде. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтарға) іскерлік дағдыларды, экономика негіздері мен қаржылық сауаттылықты дамыту үшін теориялық білім береді. Мазмұны: экономика және қаржылық сауаттылық негіздері, жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет, жеке тұлғалардың банкроттығы және жеке қаржылық қамтамасыз ету, кәсіпкерлік: түсінігі, оның негізгі түрлері және ұйымдастыру формалары, шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау және бағалау. Пәнің дағдылары: шешендік өнері, бизнесті басқару дағдылары, заманауи қаржылық құралдарды пайдалану дағдылары, өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту дағдылары; халық үшін қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау және басқару дағдылары. Оқыту нәтижелерін бағалауы топтық жұмыс, жобаны қорғау және тестілеу түрінде болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтық сахналық биді оқытудың практикумы мен әдістемесі

    Қарапайым және күрделі формадағы халық биінің хореографиялық композицияларын қою жұмыстары. Әртүрлі композициялық құрылымдардың оқу комбинациялары мен этюдтарын және тән билерді оқыту әдістерін зерттеу. Славян, шығыс, балқан, азиялық және басқа әлем билерінің негізгі элементтерін хореографиялық меңгеру.Дүние жүзі халықтарының билерін концерттік орындауға техникалық және көркемдік дайындықтың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халық биі өнері

    Халық биі ұғымының мәні. Халық биі хореографиялық өнердің бір түрі ретінде. Халық хореографиялық өнерінің даму бастаулары. Би өнерінің дүниеге келуі. Халық биінің драматургиялық негізі, сюжеті, жалпылама және нақты көркем бейнелері. Тұрмыстық халық хореографиясының би формалары. Қазіргі халық биінің түрлері – дәстүрлі халықтық, және кәсіби сахналық хореографиялық өнер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фольклорлық-этнографиялық ансамбль 1

    Оқушылардың қазақ музыкалық фольклорының даму ерекшеліктері және халық аспаптарында ойнаудың бастапқы дағдылары туралы білімдерін қалыптастыру. Қазақ фольклорлық-этнографиялық ансамблінің құрылу және даму тарихы. Б.Сарыбаев бойынша аспаптардың жіктелуі және қызметі. Қазақ фольклорлық-этнографиялық ансамблінің қызметін ұйымдастырудағы заманауи тәсілдер. Фольклорлық-этнографиялық ансамбльдің музыкалық аспаптарының құрамы. Халық аспаптарының құрылымы, дыбыс шығару ерекшеліктері, тембрлік және орындаушылық ерекшеліктері. Фольклорлық аспаптарда ойнаудың негізгі дағдылары. Музыкалық бейнелеу құралдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық анасамбль 1

    Студенттердің вокалдық-хорлық дағдыларын қалыптастыру, академиялық хорда ән айту шеберлігін дамыту, музыкалық-шығармашылық қабілеттерін жетілдіру, хор репертуарын меңгеру және орындау барысында әлеуметтік, мәдени және тұлғалық айырмашылықтарды толерантты қабылдауға тәрбиелеу. Хор ұжымында бастапқы дағдыларды қалыптастыру. Дауыс жаттықтыру. Өз партиясын a cappella үйрену. Ырғақ. Қарапайым штрихтармен жұмыс. Музыкалық көркемдік құралдары. Интонация. Фразировка. Дикция. Партияларды тапсыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор сыныбы және балалар репертуарымен жұмыс жасау практикумы 1

    Хор ұжымында оқытудың бастапқы дағдылары. Ән айту. Өз партиясын үйрену a cappella. Ырғақ. Қарапайым соққылармен жұмыс. Музыкалық экспрессивтіліктің құралдары. Интонация. Сөз тіркесі. Дикция. Партияларды тапсыру. Ән репертуарында жұмыс істеу әдістемесі. Музыканы тыңдау бойынша шығармалармен жұмыс жасау әдістемесі. 1-6 сынып мектеп репертуарының шығармаларын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасы мен хореографиялық өнерінің тарихы

    Музыкалық-эпикалық дәстүрдің ерекшеліктері, қазақ музыкасының баяндау өнері және Қазақстанның дәстүрлі хореографиялық өнері туралы білімдерін жүйелеу. Қазақ музыкасы мен хореографиясының қалыптасу тарихы, негізгі кезеңдері мен даму ерекшеліктері. Қазақ халқының вокалды-аспаптық музыкасы. Күйлердің дәстүрі мен көркемдік ерекшеліктері. Отандық хореографтар мен орындаушылардың қазақ халық биінің дамуына қосқан үлесі. Қазіргі кезеңдегі қазақ халық биінің дамуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Вокалдық анасамбль 2

    Ансамбльде вокалдық-техникалық және көркем-орындаушылық дағдыларды жетілдіру, студенттерді жалпы білім беретін мектептерде вокалдық жұмысқа дайындау. Өлең құрылымды және қарапайым үш бөлімді формадағы шығармаларда үш дауыспен жұмыс істеу. Классикалық репертуарды және халық әндерінің академиялық өңделген нұсқаларын орындау. Ансамбльдердің аралас құрамында әртүрлі стильдегі музыкаларды орындау. Күрделі формалардағы шығармалармен жұмыс істеу. Күрделі гармониялық құрылымдары бар, соның ішінде заманауи музыканы орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Синтезаторда ойнау негіздері

    Оқушының жан-жақты дамыған, шығармашыл тұлғасын дамытуға бағытталған синтезаторда ойнау дағдыларын меңгерту. Музыкалық білім берудегі электронды музыкалық аспаптар. Синтезаторда ойнауды үйрену әдістеріне шолу. Синтезатор панелі мен пернетақтаны оқу. Музыкалық өнердің негізгі теориялық негіздерін оқу. Синтезаторда аранжировка жасаудың қарапайым тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балабақшада музыкалық және хореографиялық тәрбие берудің әдістемесі

    Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық шығарманы қабылдау және түсіндіру қабілеттерін дамыту әдістерін білу, музыкаға эмоционалды әсер ету, оның мазмұнын түсіну және терең сезіну. Биді оқыту әдістемесі, бидің әр түрін орындау стилі, би қимылдарын кезең-кезеңімен зерделеу және орындау әдістері, би комбинациялары мен композицияларын құрастыру және үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық-би қызметін ұйымдастыру

    Балаларды би этикетінің негізгі ережелерімен таныстыру. Дидактикалық ойындар негізінде мектеп жасына дейінгі кіші жастағы балалардың музыкалық-би іс-әрекетін ұйымдастыру. Би миниатюралары бойынша бейнелеумен жұмыс жасау. Музыкалық-ритмикалық жаттығуларды орындау әдістері. Әр түрлі би сабақтарын өткізу әдістері: тақырыптық, сюжетті; ойын, импровизация. Ансамбльде музыкалық-би қызметін ұйымдастыру. Мерекелерде өнер көрсетуге дайындық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы фортепиано

    Студенттерде фортепианода ойнау бойынша негізгі білімді, практикалық қабілеттер мен дағдыларды, музыкалық өнер және орындаушылық саласындағы өз бетінше әрекетке тұрақты қызығушылықты қалыптастыру. Фортепианоның шығу тарихы және оның құрылымы. Аспаптың артында отыру. Қолды орналастыру. Музыкалық өнердің және фортепиано орындаушылығының негізгі теориялық негіздерін оқу. Негізгі дыбыс шығару дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор сыныбы және балалар репертуарымен жұмыс жасау практикумы 2

    Музыкалық шығарманы көркемдік, техникалық және стильдік меңгеру арқылы ұжымдық музыка жасау дағдылары мен орындау тәсілдерін жетілдіру, шығармашылық музыкалық топты өз бетінше басқару дағдыларын дамыту. Хор вокалдық техникасының элементтері. Вокалдық және хор жаттығулары. Капелла хор шығармаларындағы музыкалық формаларды талдау: гармониялық, вокалдық-хорлық, орындаушылық. Қайталау процесінің әдістері. Хордың концерттік қойылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фольклорлық-этнографиялық ансамбль 2

    Фольклорлық-этнографиялық ансамбльде орындаушылық шеберліктерін тәжірибе жүзінде дамыту негізінде студенттердің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. Қазақ халқының салт-дәстүрлік әндері және олардың орындалу ерекшеліктері. Баланың дүниеге келуіне байланысты әндер: бесік жыры, тұсау кесу; той салты фольклоры: той-бастар, жар-жар, беташар, сонсу; жерлеу, қоштасу, т.б.Фольклорлық музыкалық аспаптарда ойнаудың музыкалық-орындаушылық дағдыларын дамыту: домбыра, қобыз, жетіген, сыбызғы, сазсырнай, шаңқобыз, ұрмалы аспаптар, шу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ музыкалық және хореографиялық өнерінің мәдениеті

    Қазақ музыкалық-хореографиялық мәдениетінің өткені мен бүгінгі мәдени мұрасының құбылыстарын тарихи-хронологиялық тәртіпте зерттеу. Студенттерде музыкалық, хореографиялық өнерлері туралы біртұтас, тарихи дамып келе жатқан, қоғамдық-тарихи үдеріспен тығыз байланысты құбылыс ретінде түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шығармашылық ұжымды басқару

    Шығармашылық ұжым ұғымының мәні. Шығармашылық ұжымды ұйымдастыру кезеңдері. Шығармашылық ұжыммен жұмыс істеудің негізгі формалары жеке және топтық болып табылады. Музыкалық және би ұжымдарымен жұмыс істеудің дәстүрлі түрлері тренинг сабақтары, іскерлік ойын, сабақ – лекция, практикалық жаттығулар, ойын сабағы, тренинг, жаттығулар, шығармашылық шоулар, спектакльдер, концерттер. Шығармашылық топпен жұмыс істеу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел музыкасы мен хореографиялық өнерінің тарихы

    Музыка және хореография мұғалімінің кәсіби қызметіне қажетті шетелдік хореографиялық және музыкалық өнер тарихы саласындағы базалық білімді және есту тәжірибесін алады. Антикалық, орта ғасырлардағы, қайта өрлеу, барокко шет елдердің музыкалық-хореографиялық өнерінің жанрлары, стильдері мен бағыттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Вокалды-дирижерлік дағдылардың негіздері

    Дауыс аппараты: анатомия, физиология, әншілік дауысты дамыту әдістемесі. Тыныс алу, көмей және артикуляциялық аппараттың жұмысы. Кәсіби әншілік дағдыларды қалыптастыру жолдары. Ән мен сөйлеу дауысының гигиенасы мен қауіпсіздігі. Білім алушыларда базалық білімді, практикалық дағдыларды және дирижерлау дағдыларын қалыптастыру. Дирижерлаудың техникалық құралдары. Дирижерлық аппараттың құрылымы мен функциялары. Метрономдау. Тактілеу. Дирижерлық схемаларды зерттеу. Ауфтакт ұғымы, дирижерлыққа ену тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор сыныбы және балалар репертуарымен жұмыс жасау практикумы 3

    Студенттердің вокалдық-хорлық дағдыларын жетілдіру. Интонация, ырғақтық қатынастар, артикуляция, тыныс алу. Балалар хорының жұмыс әдістемесін тереңдетіп зерттеу. Көркемдік-орындаушылық шеберлікті дамыту, балалар вокалды-хорлық ұжымымен жұмыс істеу бойынша педагогикалық дағдыларды қалыптастыру. Орташа күрделіліктегі балалар репертуарының шығармаларымен жұмыс жасау. Хордың вокалдық техникасын дамыту, нюанстармен, дикциямен, ансамбльдік дыбысталумен жұмыс жасау. Балалар әндерін мәнерлі орындау әдістемесі. Бастауыш, орта және жоғары сынып оқушыларының дауыстарымен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу. Музыканы тыңдау шығармаларымен жұмыс істеу әдістемесі. Балалар хор шығармаларындағы музыкалық формаларды талдау. Дирижерлау негіздері және хормен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық және хореографиялық білім берудегі цифрлық технологиялар

    Цифрлық технологиялар саласында білім, білік, дағдыны қалыптастыру, компьютерді жайластыру, негізгі принциптер мен әдістерді меңгеру. Курстың мақсаты мен негізгі міндеттері. Теория мен практиканың бірлігіне негізделген сабақтарды ұйымдастыру. Музыка және хореография сабақтарында сандық технологияларды қолдану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи биін оқытудың практикумы мен әдістемесі

    Заманауи би сабағының құрылымын оқу: қыздыру, оқшаулау, жұлын жаттығулары, деңгейлер, кеңістікте кросс және қозғалыс, комбинация немесе импровизация. Түрлі заманауи би әдістерінің стильдік ерекшеліктерін іс жүзінде меңгеру. Топтық жұмыс. Сабақты құру әдістемесі және заманауи биді оқытудың ерекшеліктері: Қазіргі заманғы билерді концерттік орындауға техникалық және көркемдік дайындықтың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Музыка аспабында ойнауды үйрету әдістемесі

    Пән студенттердің кәсіби дайындығының құрамдас бөлігі болып табылады және аналитикалық ойлау, орындаушылық тәжірибені (өзінің де, басқаның да) жалпылау, педагогикалық репертуарды меңгеру қабілетін дамытады; әдістемелік әдебиеттерді пайдалану және жаңа оқу құралдарын шарлау қабілеттерін дамытады. Зерттеу объектісі – музыкалық аспаптарды оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Вокалдық анасамбль 3

    Ансамбльдік және вокалдық-техникалық дағдыларды жетілдіру. Вокалдық үйлесімділік, қатысушылардың дауыстарымен жеке жұмыс, көркем-орындаушылық шеберлікті дамыту. Ансамбльдік шығармалардағы көпдауыстылықпен жұмыс. Әр түрлі вокалдық техника, динамика, нюансировка ерекшеліктерін зерттеу. Әр түрлі жанрлар мен стильдердегі, соның ішінде заманауи вокалдық композицияларды орындау. Аспаптық сүйемелдеумен жұмыс. Сахналық көркемдік пен ансамбльдік үйлесімділікті дамыту. Музыкалық шығармаларды терең талдау және ансамбльдік орындаудың стильдік ерекшеліктерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арт-менеджмент негіздері

    Шығармашылық индустриядағы өнер менеджментіндегі студенттердің негізгі теориялық білімдері мен негізгі практикалық дағдыларын қалыптастыру. «Арт-менеджмент» және «креативті индустрия» ұғымдары. Шығармашылық индустрияның объектілері және олардың классификациясы. Қазіргі арт-менеджменттің мәні, мазмұны және ерекшелігі. Шығармашылық индустрияның басқарушылық және өндірістік аспектілері. Арт-менеджердің кәсіби міндеттері мен жеке қасиеттері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хор дирижерлеу

    Курстың мақсаты вокал-хор орындаушылық саласындағы пәндік құзіреттіктерді жетілдіру. Студенттер дирижерлік білім мен дағдыларды меңгереді. Дирижерлеу туралы түсінік. Дирижер ым-ишарасының құрылымы мен негізгі техникасы. Музыкадағы өлшемдер, дирижерлік схемалар. Қарапайым және күрделі өлшемдерді дирижерлеу. Оң және сол қолдардың ролі. Акцент пен штрихтарды көрсету. Вокалдық дыбыстың музыкалық фразасын, динамикасын және тембрлік бояуын мәнерлеп көрсету білігі. Дирижерлік штрихтарды игеру. Әртүрлі нысандағы туындыларды көркемдік орындау. Студенттер меңгереді: - дирижерлеудің даму кезеңдері мен дирижерлік техниканың қалыптасуын білу; - хор туындыларын жеке-шығармашылық түсіндіруге өз көзқарасын білдіре отырып сүйемелдеумен және a cappella дирижерлеу дағдылары; - музыка мұғалімі ретінде практикалық жұмысқа қажетті хор миниатюралары мен мектеп әндерін дирижерлай білу. - әртүрлі дирижерлік схемаларда 6/8, 6/4 өлшемдерін жүргізе білу; - балалар хор туындыларының жеке-шығармашылық интерпретациясының тұсаукесері; - балалар хоры үшін қазақ халық әндерінің хор өңдеулерінің репертуарын білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел музыкалық және хореографиялық өнерінің мәдениеті

    Әлемдік музыкалық және хореографиялық мәдениеттің даму заңдылықтарын түсінетін, курсты игеру барысында алған білімдерін практикалық қызметінде қолдана алатын, ойлау дағдылары бар мамандарды даярлау. Әлемдік музыкалық және хореографиялық мәдениеттің ерекшеліктерін білу негізінде білім алушыларда одан әрі практикалық педагогикалық қызмет үшін қажетті көлемде музыкалық және хореографиялық процестің маңызды құбылыстарын талдау мен бағалаудың практикалық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи би өнері

    Заманауи би пластикалық хореографиялық тілдің ерекше түрі ретінде. Джаз биінің қалыптасуы мен дамуының бастаулары. Қазіргі заманғы би: шығу тарихы және даму кезеңдері. Пластикалық өнер жүйесіндегі заманауи би. XXI ғасыр хореографиялық өнер жүйесіндегі заманауи билердің дамуы. Заманауи бидің негізгі қимылдарын зерттеудің негізгі принциптері, әдістері мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі заманауи технологиялар

    Шығарманың архитектурасын зерделеу және түсіну, текстуралық материалды орналастырудың әртүрлі құралдары мен тәсілдерін таңдау, орындаушылық және көркемдік мәнерлілікке жетуге ықпал ету, бұл мұғалімнің жалпы және қосымша жүйесіндегі табысты жұмысының қажетті шарты болып табылады. білім беру. Файлдармен жұмыс істеу және өңдеу: құру, жүктеу, сақтау, көшіру, кесу, қою, қайтару операциялары. Жазуды/ойнатуды басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі

    Курс студенттердің орындаушылық дағдыларын (вокалдық және аспаптық) дамытуға бағытталған. Жалпы білім беретін мектептің музыка мұғалімі музыка өнерінің теориясы мен практикалық дағдыларын үйрететін шығармашыл ұстаз. Курс орындаушылық пәндер цикліндегі қорытынды және ұжымдық курс болып табылады (вокал, фортепиано, домбыра, дирижерлық).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тиімді педагогикалық және әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас, отандық және әлемдік мәдениеттегі тарихи процестерді түсіну, мультимәдениетті қоғамда Қазақстанның ұлттық құндылықтарын көрсету үшін гуманитарлық білім мен көптілділік дағдыларын қолданады.
  • Білім алушыларда азаматтық жауапкершілікті, құқықтық мәдениетті қалыптастыру, бизнес жобаларын әзірлеу, корпоративтік қызметті ұйымдастыру және басқару үшін менеджмент, әлеуметтік-саяси, қоғамдық-құқықтық ғылымдар саласында практикалық дағдыларды енгізеді.
  • Оқушыларда әлеуметтік бейімделудің, ұжымдық әрекеттестіктің және тұлғаның өзін-өзі дамытуының өмірлік маңызды дағдыларын дамыту үшін инновациялық педагогикалық, денсаулық сақтау технологиялары, инклюзивті білім беру моделі негізінде білім беру процесін жобалайды.
  • Білім беру, ғылыми-зерттеу, музыкалық және шығармашылық мәселелерді шешу және цифрлық білім беру мазмұнын құру үшін қашықтықтан оқыту, музыкалық-компьютер, IT, медиа технологияларды пайдаланады.
  • Білім беру процесінда инновацияларға арналған ғылыми-зерттеу, жобалау қызметінің нәтижесін ұйымдастыру, жүргізу, енгізу әдістемесін меңгереді.
  • Музыкалық-теориялық білімді жаңғыртуға және музыкалық орындаушылық жеке және ұжымдық қызметте сольфеджиолау, сүйемелдеуді үйлестіру және таңдаудың практикалық дағдыларын қолдануға қабілетті.
  • Стилистика, форма, үйлесім, жанрлық ерекшеліктерді және музыкалық мәнерлілік құралдарын талдау дағдыларының білімі негізінде музыкалық пен хореографиялық шығарманың орындаушылық тұжырымдамасын түсіндіреді.
  • Әртүрлі дәуірдегі, жанрдағы, стильдегі билерді қою және музыкалық шығармаларды орындау кезінде қазақ, дүниежүзілік музыкалық және хореографиялық өнердің дамуының тарихи заңдылықтары мен заманауи тенденциялары туралы түсінікті қолданады.
  • Оқу-тәрбие, сауықтыру жұмысы процесінде әртүрлі жеке ерекшеліктері бар білім алушыларда дирижерлік, вокалдық-хорлық, аспаптық, хореографиялық дағдыларының даму деңгейін талдауға және жетілдіруге қабілетті.
  • Білім алушылармен музыкалық және хореографиялық шығармаларды үйрену және орындау кезінде әдістемені әзірлейді және енгізудің тиімділігін тексереді.
  • Мектепке дейінгі, орта, қосымша, кәсіптік білім беру ұйымдарында музыка және хореографияны оқытуда инновациялық педагогикалық, IT, медиа технологияларды пайдалану негізінде педагогикалық процесті жоспарлау мен іске асырудың нәтижелілігін сыни тұрғыдан бағалайды.
  • Білім беру және мәдениет ұйымдарында оқитын вокалдық-хор, музыкалық-этнографиялық, оркестрлік, би ұжымдарының қызметін жоспарлайды және басқарады.
Top