Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01430 Музыкалық білім в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Музыка теориясы

    Студенттердің музыкалық мәдениетінің ажырамас бөлігі ретінде олардың музыкалық сауаттылығын қалыптастыру. Дыбыс. Музыкалық дыбыстың қасиеттері. Музыкалық жүйе. Дыбысқатары. Негізгі басқыштар. Октавалар. Дыбыстардың энгармонизмі. Әріптік жүйе. Ноталық хат. Ұзақтықтар және олардың белгілері. Кілттер. Үзіліс. Альтирация белгілері. Музыкалық дыбыстарды жазу. Ырғақ және метр. Өлшемдер. Синкопа. Қарқын. Дирижерлеу тәсілдері. Интервалдар. Интервалдар айналымы. Мажор және минор тоналдықтарындағы интервалдар. Лад және тоналдылық. Квинталық шеңбер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерде кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі және педагогтің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студент тұжырымдамалық аппаратты оқып, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Білім алушы адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс педагогикалық кәсіптің дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңыздылығын зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Студенттердің пәнді игеруі педагогиканың, психологияның, медиа-педагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сондай-ақ педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы портфолионы ұсынады және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сольфеджионың теориясы мен технологиясы

    Тоналдықтағы вокалдық-интонациялық жаттығулар. Гаммалар. Интервалдар және тізбектер. Гармоникалық тізбектер. Секвенциялар. Ладтан тыс вокалды-интонациялық жаттығулар. Сольфеджиолау және парақтан оқу. Ән айту шеберлігі, интонациялық дәлдік. Музыкалық шығармаға теориялық талдау жасау. Сольмизация. Ырғақ сезімін тәрбиелеу. Музыкалық диктант. Шығармашылық дағдыларға тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио

    Музыкалық дыбыс және оның акустикалық қасиеттері. Ладтық тартылыс жүйесі. Лад дыбыс биіктігін ұйымдастыру негізі. Мажор, минордың диатоникалық, хроматикалық жүйесі. Хроматикалық гамма. Интервалдар. Аккордтар. Модуляция. Ауытқу. Транспозиция. Гармоникалық және полифониялық копдауыстылығы. Полифония. Музыкалық сөйлеу құрылымының элементтері. Ладттық есту қабілетін дамыту. Екі, үш дауысты диктант. Музыкалық интонация негіздері. Вокалды-хор сольфеджио. Гармоникалық есту талдауы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хор сыныбы 1

    Студенттердің вокалдық-хорлық дағдыларын қалыптастыру, академиялық хорда ән айту шеберлігін дамыту, музыкалық-шығармашылық қабілеттерін жетілдіру, хор репертуарын меңгеру және орындау барысында әлеуметтік, мәдени және тұлғалық айырмашылықтарды толерантты қабылдауға тәрбиелеу. Хор ұжымында бастапқы дағдыларды қалыптастыру. Дауыс жаттықтыру. Өз партиясын a cappella үйрену. Ырғақ. Қарапайым штрихтармен жұмыс. Музыкалық көркемдік құралдары. Интонация. Фразировка. Дикция. Партияларды тапсыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гармония

    Музыкалық тілдің гармония негіздері бойынша алғашқы теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Гармония. Үндестік. Аккорд. Үшдыбыстықтар. Негізгі септаккордтар. Септаккордтың түрлері, олардың айналымы және шешілуі. Доминантсептаккорд. Доминантсептаккордтың шешілуі және айналымы. Өтетін дыбыстар. Орган нүктесі. Тоникалық орган нүктесі. Полифониялық орган нүктесі. Доминанталық орган нүктесі. Секвенциялар. Диатоникалық секвенция. Модуляция. Ауытқу. Модуляциялаушы және хроматикалық секвенциялар. Тоналдықтардың туыстық қатынасы. Тоналдықты анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Вокалдық өнер

    Вокал өнерінің тарихы мен теориясы бойынша студенттердің теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру. Қазақстанның вокалдық өнерінің даму жолдары. Вокалдық ұлттық мектептердің тарихына шолу (итальян, неміс, орыс, француз). Вокалдық педагогиканың жалпы негіздері. Вокалдық педагогиканың даму тарихы. Қазақстан вокалдық орындаушылық өнерінің ірі өкілдерінің шығармашылығы. Қазақстан композиторларының вокалдық музыкасы. Вокалдық өнердің негізгі әдістері. Дауыстардың көркемдік және орындаушылық мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Синтезаторда ойнаудың негіздері 1

    Оқушының жан-жақты дамыған, шығармашыл тұлғасын қалыптастыруға бағытталған синтезаторда ойнау дағдыларын меңгерту. Синтезатордың панелі мен пернетақтасын оқу. Шкаласы: Д-мажор, ч-молль, Ф-мажор, д-молль екі октавада бөлек, инверттелген аккордтар, арпеджиолар. Этюд. Музыкалық өнердің негізгі теориялық негіздерін зерттеу. Бөлінген, қос, қалыпты режимдерде ойнаңыз. Шағын ойын. Синтезаторда аранжировка жасаудың қарапайым тәсілдерін меңгеру. Құлаққа сай таңдау: 2 балалар әні.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық анасамбль 1

    Студенттердің вокалдық-хорлық дағдыларын қалыптастыру, академиялық хорда ән айту шеберлігін дамыту, музыкалық-шығармашылық қабілеттерін жетілдіру, хор репертуарын меңгеру және орындау барысында әлеуметтік, мәдени және тұлғалық айырмашылықтарды толерантты қабылдауға тәрбиелеу. Хор ұжымында бастапқы дағдыларды қалыптастыру. Дауыс жаттықтыру. Өз партиясын a cappella үйрену. Ырғақ. Қарапайым штрихтармен жұмыс. Музыкалық көркемдік құралдары. Интонация. Фразировка. Дикция. Партияларды тапсыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гармонияны практикалық меңгеру

    Әуенді үйлестіру және сүйемелдеу таңдауының практикалық дағдыларын дамыту. Аккордтардың гармоникалық функциялары. Әуенді үйлестірудің негізгі ережелері. Негізгі сатылардың үшдыбыстықтары бойынша әуенді үйлестіру. Субдоминантты және доминантты сфералық аккордтармен әуенді үйлестіру. Гармоникалық секвенциялар. Подголостық полифония элементтерімен үйлесімділік. Әуенге сүйемелдеу фактурасын таңдаудың негізгі ережелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Домбыра аспабын меңгеру практикумы 1

    Домбыра тартудың негіздерін меңгерген музыкант-педагогтарды даярлау. Домбыра аспабымен танысу және ойнау негіздерін қалыптастыру: дұрыс отыру, оң және сол қолдарын баптау, ойын аппаратын ұйымдастыру; техникалық дағдыларды қалыптастыру; музыкалық шығармаларды нота парағынан оқу; музыкалық бейнелеу құралдарымен жұмысауды үйрену. Аспапты меңгерудің бастапқы музыкалық штрихтары мен аппликатураны меңгеру; гаммалар мен этюдтерді, жеңіл күйлерді ойнау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық вокал

    Студенттердің әншілік дауысын қою және дамыту, олардың ән айту мәдениетін қалыптастыру және мектеп оқушыларымен вокалдық жұмысқа дайындау. Дауыс қою және вокалдық жұмыстың негіздері. Жаттығулар. Дауыс техникасының элементтерін дамыту. Вокализдер. Дауысты дыбыстардың орындалу ерекшеліктерін зерттеу. Негізгі ән айту дағдыларын дамыту. Мәтінмен шығармаларды оқу. Ән айту артикуляциясы және дикциясы бойынша жұмыс. Ән өнерінің теориялық және практикалық негіздері. Ән тынысы, үн тірегі. Вокалдық репертуарды қалыптастыру. Ансамбльде ән айту. Концерттік орындаушылық шеберлік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы фортепиано 1

    Студенттердің бастапқы білімдерін, фортепианода ойнаудың практикалық дағдыларын, музыкалық өнер және орындаушылық саласындағы өз бетінше әрекетке тұрақты қызығушылықты қалыптастыру. Фортепианоның шығу тарихы және оның құрылғысы. Аспаптың аалдында дұрыс отыру. Қолды қою. Пернетақта, регистрлер, октава туралы түсініктер. Музыкалық өнер мен фортепиано орындаушылығының негізгі теориялық негіздерін зерттеу. Негізгі дыбыс шығару дағдыларын қалыптастыру (nonlegato, legato). Гаммалар, аккордтар, арпеджиолар Техникалық дағдыларды дамыту. Қарқын. Метр. Өлшем. Аппликатура. Позициялық тізбектегі этюд. Ырғақ.. Синкопа. динамикалық реңктер. Шағын формадағы пьеса.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Вокалдық анасамбль 2

    Ансамбльде вокалдық-техникалық және көркем-орындаушылық дағдыларды жетілдіру, студенттерді жалпы білім беретін мектептерде вокалдық жұмысқа дайындау. Өлең құрылымды және қарапайым үш бөлімді формадағы шығармаларда үш дауыспен жұмыс істеу. Классикалық репертуарды және халық әндерінің академиялық өңделген нұсқаларын орындау. Ансамбльдердің аралас құрамында әртүрлі стильдегі музыкаларды орындау. Күрделі формалардағы шығармалармен жұмыс істеу. Күрделі гармониялық құрылымдары бар, соның ішінде заманауи музыканы орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Домбыра аспабын меңгеру практикумы 2

    Композитордың ойын, шығармалардың көркемдік образын аша алатын, білікті маманды даярлау. Музыкалық аспапта ойнау дағдыларын жетілдіру. Әр түрлі фактураларды, музыкалық мәнерлілік құралдарын (ритм, динамика, штрихтер, дыбыс сипаты) қолдауну; әр түрлі жанрдағы музыкалық шығармалардың орындалу стилистикалық ерекшеліктерін қолдану; есту бойынша іріктеу; концерттік қойылымға дайындау. Техникалық мүмкіндіктерін өсіру, репертуары ұлғайту. Төкпе/шертпе стильдердің орындаушылық ерекшеліктері меңгеру. Өздік бақылау есту қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы фортепиано 2

    Фортепианоны студенттің кәсіби тәжірибесінде кеңінен қолдануға мүмкіндік беретін орындаушылық білім, білік және дағдылар кешенін жетілдіру. Гемелділік әртүрлі техникаларды меңгеру деңгейі дыбыс шығару (стаккато), фортепианода ойнау кезінде сөз тіркесі. Техникалық жаттығулармен жұмыс. Күрделі емес фортепианолық шығармаларды эскиздік өту және парақтан оқу. Тыңдау бойынша таңдау Позициялық тізбекке арналған этюд Музыкалық шығармамен жұмыс. Форма мен мәнерлілік құралдарды талдау. Би және ән характеріндегі пьесалар. Қазақстан композиторларының әр түрлі жанрдағы және стильдегі шығармалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын біледі, педагогика негізін және оның негізгі терминологиясын, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Синтезаторда ойнаудың негіздері 2

    Практикалық дағдылар мен синтезаторда ойнау дағдыларын жетілдіру, музыкалық-педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруға қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Шығарманың тембрлік бояуы және сипаты. Электрондық топ VOICE, PRESET, PATCH, RIGHT. Динамикалық дыбыс параметрлері және синтезатордағы динамиканы басқару тәсілдері. Синтезаторда стиль үлгілерін таңдау. SINGLE FINGER, FINGER және AL FINGER сүйемелдеу режимдері. BALANCE STYLE параметрі. Транспозициялау. Қазақстан композиторларының шығармалары. Мектеп репертуарындағы балалар әндерін өңдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хор сыныбы 2

    Ұжымдық музыкалық орындау шеберлігін жетілдіру, музыкалық шығарманы көркем-техникалық және стильдік игеру арқылы орындаушылық техникасын дамыту, шығармашылық музыкалық ұжымды өз бетінше басқару дағдыларын қалыптастыру. Хор вокалдық техникасының элементтері. Вокалдық-хорлық жаттығулар. A cappella хор шығармаларындағы музыкалық формаларды талдау: гармониялық, вокалдық-хорлық, орындаушылық. Күрделі және аралас өлшемдер. Штрихтар. Репетициялық үдерістің әдістері. Хордың концерттік орындауы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Домбыра аспабын меңгеру практикумы 3

    Дәстүрлі әндерді орындау және сүйемелдеуді үйрену арқылы домбырада ойнаудың практикалық дағдыларын дамыту. Салт-дәстүрлік әндер, халық әндері, кәсіби халық композиторларының шығармалары домбырада орынаду. Дәстүрлі ән мәдениетінің ерекшелігі. Музыкалық сауаттылықты, практикалық біліктер мен дағдыларды халық музыкасына, заманауи композиторлардың дәстүрлері мен әндерін орындау арқылы дамыту. Дәстүрлі әндерді өз сүйемелдеуімен орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор сыныбы 3

    Көркем-орындаушылық шеберлікті дамыту, жоғары деңгейдегі вокалдық-хорлық дағдыларды қалыптастыру, ансамбль сезімін және сахналық мәдениетті тәрбиелеу. Диапазонды кеңейту, нюанстарды қалыптастыру, орындау мәнерін жетілдіру. Күрделі штрихтар. Полифониялық фактурада дауыстардың өзара әрекеттесуі. Хор шығармаларымен жұмыс істеудің техникалық тәсілдері, аспаптық сүйемелдеумен орындау. Дирижерлік-хорлық дағдыларды дамыту. Музыкалық шығармалардың терең талдауы және стильдік ерекшеліктерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Эстрадалық вокал

    Білім беру мекемелерінде музыкалық-орындаушылық және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін білім алушылардың эстрадалық вокалдық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Вокалдық стильдердің тарихы. Көрнекті эстрадалық вокалистер. Эстрадалық вокалистің репертуарын қалыптастыру ережелері. Қазіргі эстрадалық репертуарды талдау. Эстрада әншісінің дауысын тәрбиелеу және дамыту. Негізгі эстрадалық-вокалдық тәсілдерді меңгеру. Әр түрлі эстрадалық жанрдағы шығармалармен жұмыс жасау. Сахналық қойылымға дайындық. Микрофонмен жұмыс істеудің негізгі ережелері. Фонограммамен жұмыс істеу ерекшеліктері. Сахналық еркіндік және эстрадалық орындау мәдениеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фольклорлық-этнографиялық ансамбль 1

    Оқушылардың қазақ музыкалық фольклорының даму ерекшеліктері және халық аспаптарында ойнаудың бастапқы дағдылары туралы білімдерін қалыптастыру. Қазақ фольклорлық-этнографиялық ансамблінің құрылу және даму тарихы. Б.Сарыбаев бойынша аспаптардың жіктелуі және қызметі. Қазақ фольклорлық-этнографиялық ансамблінің қызметін ұйымдастырудағы заманауи тәсілдер. Фольклорлық-этнографиялық ансамбльдің музыкалық аспаптарының құрамы. Халық аспаптарының құрылымы, дыбыс шығару ерекшеліктері, тембрлік және орындаушылық ерекшеліктері. Фольклорлық аспаптарда ойнаудың негізгі дағдылары. Музыкалық бейнелеу құралдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі

    Білім беру саласында музыкалық оқытудың орны. Музыкалық білім берудің мақсат,міндеттері және музыкалық білім берудің негіздері. Музыкалық білім берудің мазмұны,музыкалық білім берудің мінездемесі. Музыкалық білім берудің әдістемесі. Музыкалық педагогканың негізгі бағыттары. Музыкалық оқытыдың бақылау,болжау,бағыт бағдар беруі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арт-менеджмент негіздері

    Шығармашылық саладағы өнерді басқарудағы студенттердің негізгі теориялық білімі мен негізгі практикалық дағдыларын қалыптастыру. «Арт-менеджмент» және «креативті индустрия» ұғымдары. Шығармашылық индустрияның объектілері және олардың классификациясы. Қазіргі арт-менеджменттің мәні, мазмұны және ерекшелігі. Шығармашылық индустрияның басқару және өндірістік аспектілері. Арт-менеджердің кәсіби міндеттері мен жеке қасиеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық анасамбль 3

    Ансамбльдік есту қабілетін және вокалистер арасындағы өзара әрекеттесуді дамыту. Ансамбльдік тәжірибеде көп дауыстылықты терең зерттеу. Әртүрлі жанрлар мен стильдердің музыкалық-стилистикалық ерекшеліктерімен жұмыс істеу. Эстрадалық жанрдағы шығармаларды орындау. Вокалдық тәсілдерді егжей-тегжейлі меңгеру: легато, стаккато, акценттер. Артикуляциялық мәнерлілікті дамыту. Сахналық мәдениет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтарға) іскерлік дағдыларды, экономика негіздері мен қаржылық сауаттылықты дамыту үшін теориялық білім береді. Мазмұны: экономика және қаржылық сауаттылық негіздері, жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет, жеке тұлғалардың банкроттығы және жеке қаржылық қамтамасыз ету, кәсіпкерлік: түсінігі, оның негізгі түрлері және ұйымдастыру формалары, шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау және бағалау. Пәнің дағдылары: шешендік өнері, бизнесті басқару дағдылары, заманауи қаржылық құралдарды пайдалану дағдылары, өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту дағдылары; халық үшін қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау және басқару дағдылары. Оқыту нәтижелерін бағалауы топтық жұмыс, жобаны қорғау және тестілеу түрінде болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фольклорлық-этнографиялық ансамбль 2

    Фольклорлық-этнографиялық ансамбльде орындаушылық шеберліктерін тәжірибе жүзінде дамыту негізінде студенттердің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. Қазақ халқының салт-дәстүрлік әндері және олардың орындалу ерекшеліктері. Баланың дүниеге келуіне байланысты әндер: бесік жыры, тұсау кесу; той салты фольклоры: той-бастар, жар-жар, беташар, сонсу; жерлеу, қоштасу, т.б.Фольклорлық музыкалық аспаптарда ойнаудың музыкалық-орындаушылық дағдыларын дамыту: домбыра, қобыз, жетіген, сыбызғы, сазсырнай, шаңқобыз, ұрмалы аспаптар, шу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Көне түркі дәуірі мен орта ғасырлардағы қазақ музыкалық-эпикалық дәстүрі мен аспаптық музыкасының қалыптасу тарихы, негізгі кезеңдері мен даму ерекшеліктері туралы білімдерін зерделеу және жүйелеу. Қазақ музыкасының қалыптасу тарихы. Тарихи кезеңдеу принциптері. Ежелгі түркі дәуірі туралы түсінік. Шаманизм-бақсылардың дәстүрлері мен маңызы. Музыкальная культура средневековья. Қорқыттың музыкалық мұрасы, аңыздар мен аңыздар. Әл-Фараби, Ибн-Сина, А.Джами, Дервиш Али трактаттарындағы музыкалық-теориялық ой. Халықтың рухани мәдениеті (XV-XVIII ғғ.). Музыкалық-эпикалық дәстүр мен ертегі өнерінің ерекшеліктері. Айтыс импровизация өнері ретінде. Қазақ халқының аспаптық музыкасы (XVIII-XIX ғасырлар). Тоқпе және шертпе күйлердің дәстүрлері, көркемдік ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыка мәдениеті

    Құбылыстарды тарихи-хронологиялық тәртіпте зерделеу, қазақ музыка мәдениетінің кешегісі мен бүгінінің шығармашылық музыкалық мұрасы, құбылыстарды тарихи-хронологиялық тәртіпте, өткен және қазіргі заманның шығармашылық музыкалық мұрасын зерттеу қазақ музыка мәдениетінің, студенттер арасында музыкалық өнер туралы жалпы, тарихи дамып келе жатқан құбылыс, әлеуметтік-тарихи процеспен тығыз байланысты түсінік қалыптастыру. Ежелгі түркі дәуірінің музыкалық мәдениеті. Музыкальная культура Средневековья. Хандық дәуірінің музыкасы. XIX ғасырдың халықтық музыкалық дәстүрі. Аспаптық музыка. XIX ғасырдың кәсіби-музыкалық дәстүрі. Ән өнері. Ежелгі ғасыр музыкасының қазақ руханиятындағы орны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дирижерлік дағдылар негіздері 1

    Студенттердің негізгі білімдерін, практикалық дағдыларын және дирижерлық дағдыларын қалыптастыру. Дирижерлау техникалық құралдары. Дирижерлау аппаратының құрылымы мен қызметі. Метрономиялау. Тактілеу.Дирижерлау схемаларын зерттеу. Дирижерлаудегі ауфтакт туралы түсінік. Жүргізу техникасы. Дирижерлық қызметтегі бітіру техникасы. Орындауды аяқтау. Қарапайым схемаларда (2 / 4.3 / 4.4 / 4)есептегішті берудің өткізгіш әдістерінің құрылысындағы айырмашылықтарды анықтау Тактының әртүрлі үлестеріне бастау, «нүктеде» және қайтарумен «тоқтату».

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    Музыкалық шығармаларды талдаудың эстетикалық және әдіснамалық негіздері. Музыка өнердің түрі ретінде. Музыканың мәнерлі құралдары. Қазақ және шетелдік музыка жанрларының музыкалық формасы. Музыкалық форманың құрылу принциптері. Музыкалық форманың бөлімдері. Вокалдық шығармалардағы формалардың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вокалдық анасамбль 4

    Ансамбльдік шығармаларды көркемдік тұрғыдан интерпретациялау, ансамбльдік өзара әрекеттестікті жетілдіру. Күрделі көп дауысты шығармалармен жұмыс істеу. Ансамбльдік жағдайда вокалдық техниканы жетілдіру. Аспаптық ұжымдармен өзара әрекеттесу. Шығармаларды талдау, әртүрлі стильдер мен жанрлармен жұмыс істеу. Интонация, динамикалық градация, мәнерлі фразировканы қалыптастыру. Репертуарды кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларды талдау және интерпретациялау

    Музыкалық шығармаларды талдаудың эстетикалық және әдіснамалық негіздері. Шығармадағы музыкалық форма мен жанрдың бірлігі. Қазақ және шетел музыкасы жанрларының музыкалық формасы. Қарапайым музыкалық формалар. Күрделі музыкалық құрылыстар. Камералық музыкалық жанрлар: вариациялар, рондо, соната және т.б. күрделі музыкалық жанрлар: симфония, опера, балет, оратория, концерт. Музыканың мәнерлі құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хор сыныбы 4

    Хордың вокалдық техникасын жетілдіру, студенттердің көркемдік ойлауын дамыту. Әртүрлі дәуірлер мен стильдердегі күрделі көп дауысты шығармалармен жұмыс істеу. Авторлық идеяға сәйкес шығармаларды интерпретациялау. Хор партитураларымен егжей-тегжейлі жұмыс істеу: фактура, гармония, музыкалық драматургия. Қазақ композиторларының шығармаларын a cappella және аспаптық сүйемелдеумен орындау. Ансамбльдік сапаларды жетілдіру. Сахналық шеберлікті дамыту. Концерттік іс-шараларға қатысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хорды дирижерлеу 1

    Студенттердің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін және хор шығармаларын өз бетінше оқу, түсіндіру және оқудағы кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Хор дирижері курсының ерекшеліктері мен міндеттері. «Бес» бойынша жүргізілген 5 \ 4,5 \ 8 өлшемдегі бес соққыны зерттеу. Хор жұмысын орындау кезінде ым-ишараны музыка мазмұнына, сөз тіркесіне, интонацияға, қарқынға, тесситураға бағындыра білу қабілеттерін дамыту. Қозғалыс қарқыны бар жұмыстарда екі бөлікті және үш бөлікті сызбаларға топтастыру арқылы «бір» уақытын пысықтау. Хор жұмысын өз бетінше талдау. Хор шеберханасының бағдарламасын оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектептен тыс бос уақыт қызметін ұйымдастыру теориясы мен әдістемесі

    Оқушылардың білім, кәсіптік және мәдени құндылықтарын қалыптастыру, жалпы білім беретін мектепте сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыра білу. Мәдени-тынығу қызметінің теориялық және әдістемелік негіздері. Мәдени-тынығу шараларының технологияларының жалпы сипаттамасы. Бос уақытты өткізу: музыкалық демалыс. Жалпы білім беретін мектептегі мәдени-тынығу жұмыстарындағы музыканың рөлі. Музыкалық және бос уақытты ұйымдастырудың формалары мен мазмұны. Мәдени-демалыс бағдарламаларын музыкалық безендірудегі интернет-технологиялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижерлеу 2

    Студенттің хормен өз бетінше жұмыс істеуге дайындығы үшін хорды дирижерлау дағдыларын жетілдіру. Үлкен формадағы шығармаларды зерттеу (кантаталар, ораториялар, опералар сахналары). Полифониялық шығармалармен жұмыс. Күрделі өлшемдерді беру техникасы (12/4, 12/8 4). Айнымалы өлшемдер. Хор партитурасымен жұмыс. Хормен жұмыс істеу әдістері. Хормен жұмыстарды оқытудың ерекшеліктері. Түрлі стильдегі және жанрдағы хор шығармаларымен жұмыс жасау барысында игерілген дирижерлық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Вокалдық анасамбль 5

    Өзіндік көркемдік қызметке дайындық, кәсіби орындаушылық дағдыларды дамыту. Ансамбльдік мәнерлілік, сахналық пластика, артистизммен жұмыс. Күрделі, шетелдік шығармаларды орындау. Нюансировка, стиль, фразировкамен терең жұмыс істеу. Байқауларға, фестивальдерге, концерттік бағдарламаларға қатысу. Репертуарды іріктеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижерлік дағдылар негіздері 2

    Студенттің кәсіби іс-әрекетінде хор дирижерлығын кеңінен қолдануға мүмкіндік беретін орындаушылық білім, білік және дағдылар кешенін дамыту. Фермата. Ферматаның түрлері (алынатын және алынбайтын) Дыбыс ғылымының табиғаты. Legato және non legato емес динамикалардың (тұрақты, айнымалы) штрихтарын тасымалдау әдістерін жүргізу. Акценттер. Синкопа ырғағы. Оң және сол қолдағы әртүрлі ырғақтық үлгілердің үйлесімі .Дирижерлеуде allegro, andante екпіндері. Бөлшектелген кіріспе. Хор шығармасы бойынша жұмыс жоспары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хор сыныбы 5

    Хор жетекшісінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, хор шығармасын көркем түсіну дағдыларын дамыту. Крупті музыкалық формалардағы шығармалармен жұмыс істеу. Әртүрлі дәуірлер мен бағыттардың вокалдық-хорлық стильдерін түсіну. Орындаушылық дәстүрлерді ескере отырып, шығармаларды интерпретациялау. Хор дауыстарымен жеке жұмыс, дыбыстың теңгерімін сақтау. Хор сапымен жұмыс істеу. Хордың динамикалық және тембрлік ерекшеліктерімен жұмыс. Үш тілде (қазақ, орыс, ағылшын) шығармаларды орындау. Репертуарды қорытынды тапсыру. Концерттік орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Домбырада ойнауды үйрету әдістемесі

    «Домбырада ойнауды үйрету әдістемесі» пәні студенттердің кәсіби даярлаудың құрамдас бөлігі болып табылады және аналитикалық ойлауға, орындаушылық тәжірибені (өзінің де, өзгенің де) жалпылауға, педагогикалық репертуарды меңгеру қабілеттілігін дамытады; әдістемелік әдебиеттерді пайдалана білуге, жаңа оқу құралдарында бағдарлай білуге тәрбиелейді. Зерттеу нысаны домбыраны оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылар репертуарының практикумы

    Мектеп оқушыларына музыкалық тәрбие беруде нәтижелі жұмыс жасау үшін жан-жақты музыкалық орындаушылық және музыкалық теориялық білімі бар болашақ музыка мұғалімін кәсіби даярлау. Ән репертуарымен жұмыс істеу әдістемесі. Музыка тыңдау шығармаларымен жұмыс істеу әдістері. 1-сыныптың мектеп репертуарындағы шығармаларды зерттеу. 2-сыныптың мектеп репертуарындағы шығармаларды зерттеу. 3-сыныптың мектеп репертуарындағы шығармаларды зерттеу. 4-сыныптың мектеп репертуарындағы шығармаларды зерттеу. 5-сыныптың мектеп репертуарындағы шығармаларды зерттеу. 6-сыныптың мектеп репертуарындағы шығармаларды оқу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фольклорлық-этнографиялық ансамбль 3

    Фольклорлық-этнографиялық ансамбльдің репетиция және концерттік қызметінде студенттердің ұжымдық музыкалық орындау дағдыларын дамыту. Фольклорлық-этнографиялық ансамбльмен жұмыс формалары. Фольклорлық-этнографиялық ансамбль мүшелерін ұжымның шығармашылық қызметіне қосудың негізгі принциптері. Фольклорлық-этнографиялық ансамбльдің қалыптасуының негізгі кезеңдері: репетиция-концерт жұмысының сипатымен таныстыру, домбырада қазақтың халық әндерін құлаққап таңдай білу дағдыларын дамыту, фольклорлық материалмен жұмыс істеу принциптері мен әдістерін меңгерту. Фольклорлық-этнографиялық ансамбльмен жұмыс істеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел музыкасының тарихы

    Болашақ кәсіби қызметінде нақты білімдерді одан әрі қолдану мақсатында шетелдік музыкалық мәдениеттің тарихи дамуының негізгі кезеңдері, маңызды көркемдік бағыттары, стильдері, жанрлар эволюциясы және композиторлардың шығармашылығы туралы түсініктерді қалыптастыру. XVIII ғасырдың бірінші жартысындағы неміс музыкалық классикасы. Г. Гандель, и.с. БАХ XVIII ғасырдағы француз буржуазиялық революциясы кезеңіндегі Музыка. XVIII ғасырға дейінгі орыс музыкасы. XVIII ғасырдағы орыс музыкалық мәдениеті. XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс музыкалық мәдениеті. Орыс композиторлары-Глинканың замандастары. А. С. Даргомыжский. XIX ғасырдың 60-70 жылдарындағы орыс музыкалық мәдениеті.М. А.Балакирев, М. П. Мусоргский, а. п. Бородин, Н. А. Римский-Корсаков, п. и. Чайковский. XIX ғасырдың 80-90 жылдарындағы орыс музыкалық мәдениеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі

    Музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын меңгерген, музыкалық мәнерліліктің тиісті құралдарының көмегімен музыкалық шығармалардың көркемдік мазмұнын ашуға қабілетті, педагогикалық және концерттік репертуармен өзіндік жұмыс істеуге қажетті дағдысы бар, практикалық, орындаушылық және педагогикалық қызметке дайын кең білімді музыкант-педагогтарды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемнің музыкалық мәдениеті

    Тарихи ойлау қабілеті бар, әлемдік музыкалық мәдениеттің даму заңдылықтарын түсінетін, курсты игеру барысында алған білімдерін практикалық қызметінде қолдана алатын мамандарды даярлау. Ежелгі өркениеттердің музыкалық мәдениеті. Музыкальная культура эпохи Средневековья. Қайта өрлеу дәуірінің музыкалық мәдениеті. Ерте, жоғары барокко музыкалық өнері. Ерте классицизмнің музыкалық өнері. Вена классикалық мектебі. Романтизмнің музыкалық мәдениеті. XIX-XX ғасырлардағы музыкалық мәдениет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи музыкалық технологиялар

    Шығарманың архитектурасын терең түсіну, қосымша білім беру жүйесіндегідей музыка мұғалімінің сәтті жұмысының қажетті шарты болып табылатын орындаушылық және көркемдік мәнерлілікке қол жеткізуге ықпал ететін фактуралық материалды қайта жазудың түрлі құралдары мен тәсілдерін таңдау. Файлдармен жұмыс істеу және өңдеу: жасау, жүктеу, сақтау, көшіру, кесу, қою, операцияларды болдырмау. Жазуды/ойнатуды басқару. Жазу режимі. Трек менеджері-TRACK терезесі. Терезе ЕVENT LIST. STAFF және LYRICK терезелері. Бағдарламалардың негізгі мәзірі. MIDI әсерлері. Аудио терезесі. Компьютерлік аранжировка ерекшеліктері. Бас партиясын құру. Аккомпанемент. Соло, педаль, подголоски. Мәлімет материалы. Соқпалы аспаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Музыка біліміндегі сандық технологиялар

    Компьютерлік аранжировканың білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру, бір құралдан екіншісіне ауысудың негізгі қағидаттары мен әдістерін игеру. Компьютерлік аранжировка курсының мақсаттары мен негізгі міндеттері. Теория мен практиканың бірлігі негізінде сабақтарды ұйымдастыру. Командалар тізімі: MIDI Divices, Instru ments, Audio, Project, Globel. Синхрондау параметрлерін орнату MIDI құрылғыларын қосу. MIDI порттары. Метрономның жұмыс режимін орнату. Бақылау тақталарының мақсаты: Stadart, Transport, Position, Select, Loop, Record, Solo, Tempo, Markets, Sinc, Views.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Мектепке дейінгі, орта және қосымша білім беру мекемелерінде инновациялық, АКТ және интерактивті педагогикалық оқыту технологияларын қолдану негізінде тұтас музыкалық-педагогикалық процесті жоспарлау, ұйымдастыру және енгізу дағдыларын меңгеру.
  • Білім алушылардың вокалдық-хор, музыкалық-этнографиялық, оркестрлік ұжымдарының қызметін ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгеру.
  • Әртүрлі дәуірдегі, жанрдағы, стильдегі музыкалық шығармаларды түсіндіру және орындауда қазақ және әлемдік музыка өнерінің дамуындағы тарихи заңдылықтар мен заманауи тенденцияларды түсінуді көрсету.
  • Білім алушыларда әлеуметтік бейімделудің, ұжымдық өзара әрекеттестіктің және тұлғалық дамудың өмірлік қажетті дағдыларын қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулер, инновациялық білім беру технологиялары негізінде оқу-тәрбие процесін құруда жүйелі тәсілді қолдану.
  • Оқу-тәрбиелік, бос уақыт процестерінде білім алушы тұлғасының жалпы және музыкалық дамуы үшін дирижерлық, вокалдық-хор, аспаптық орындаушылық дағдыларын қолдану.
  • Тиімді педагогикалық және әлеуметтік-мәдени коммуникация, отандық және әлемдік мәдениеттегі тарихи процестерді түсіну, Қазақстанның ұлттық құндылықтарын мультимәдениетті қоғамда орнықтыру үшін көптілділіктің гуманитарлық білімі мен дағдыларын меңгеру.
  • Білім беру процесінде оқу-тәрбиелік, ғылыми-зерттеу, музыкалық-шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан, музыкалық-компьютерлік және АКТ технологияларын пайдалану.
  • Мектепке дейінгі, орта және қосымша білім беру білім алушыларымен вокалдық, хор, әр түрлі стильдегі, жанрдағы аспаптық шығармалармен жұмыс жасау әдістемесін, музыкалық орындау мәдениетін, меңгеру дағдыларын көрсету.
  • Азаматтық жауапкершілікті, құқықтық мәдениетті қалыптастыру, бизнес-жобаларды әзірлеу, корпоративтік қызметті ұйымдастыру және басқару үшін академиялық адалдық қағидаттарын білуді, менеджмент, әлеуметтік-саяси, қоғамдық-құқықтық ғылымдар саласындағы практикалық дағдыларды қолдану.
  • Музыкалық-орындаушылық, жеке және ұжымдық іс-әрекеттерді гармонизациялау және сүйемелдеуді таңдауда музыкалық-теоретикалық білімі мен тәжірибелік сольфеджиолау дағдыларын қолдану
  • Музыкалық шығармалардың стилистикасы, формасы, гармоникалық және жанрлық ерекшеліктері туралы тарихи-музыкатану білімін және музыкалық шығарманың орындаушылық тұжырымдамасын түсіндіру және анықтау үшін музыкалық мәнерлілік құралдарын талдаудың практикалық дағдыларын қолдану.
Top