Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01211 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Мектепке дейінгі ұйым педагогының кәсіби құзіреттілігі

    Маманның әлеуметтік маңыздылығын, оның қызметін, оған қойылатын талаптарды ашады, педагогтың кәсіби қызметінің мазмұнын, оған дайындық жүйесін сипаттайды,теориялық білім мен кәсіби-педагогикалық іскерліктің қалыптастырады. Кәсіби өзін-өзі дамыту сыртқы кәсіби дайындық және адамның ішкі тұлғалық қалыптасуын интеграциялау процесі ретінде қарастырады. Педагогтың кәсіби өзін-өзі дамыту өлшемдері мен компоненттері анықталады. Мектепке дейінгі ұйым педагогының кәсіби дүниетанымының этикалық негіздерін, кәсіби міндеттерді орындауға жауапкершілікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде оқыту мен тәрбие берудің қазіргі заманғы тәсілдері

    Оқыту мен тәрбиелеудегі жаңа тәсілдер. Сыни ойлау Оқуды бағалау және бағалауды бағалау. АКТ-ны пайдалану. Дарынды және талантты дайындық. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқыту. Менеджмент және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Мектепке дейінгі мекемелердегі практикалық диагностика

    Мектепке дейінгі мекемелердегі практикалық диагностика мәселелерін, заңдылықтарын, категориялары, принциптері мен әдістерін зертттейді. Әлеуметтік-педагогикалық практика, бағдарламаларды іске асыруға психологиялық балаларды сүйемелдеу, мектепке дейінгі мекемелердегі психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізеді. Курс өзін-өзі талдау, мақсат қою, болжау қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • М.Монтессоридің мектепке дейінгі педагогикалық жүйесі

    Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың шетелдік жүйесі туралы түсінік. Мектепке дейінгі білім беру жүйесінің ерекшеліктері M. Монтессори. Даму аймағы M. Mонтессори. Әр аймаққа арналған модульдер. «Сезімталдық» түсінігі және оның мәні. Мектепке дейінгі жастағы балаларды М. Монтессори теориясында дамытудың негізгі кезеңдері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс магистранттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихи мен философиясы

    Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайаттық мәселелер мен кейстерді шешеді. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасын дамыту туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, заманауи білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді ұғынуға, жоғары білімнің заманауи тәжірибелерін іске асыру тәжірибесін игеруге бағытталған. Теория мен практиканы интеграциялау практикалық сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы

    Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі қазіргі заманғы білім беру технологиялары

    Қазіргі педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері мен мәселелері. Зерттеудің іздеу көздері. Эксперименттік зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Педагогикалық зерттеулердің сипаттамасы. Зерттеу әдіснамасы. Эксперимент. Зерттеу нәтижелерін интерпретациялау. Іздеу нәтижелерін тіркеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Мектепке дейінгі білімнің теориялық-әдістемелік мәселелері

    Мектепке дейінгі білім берудің жалпы мәселелері. Баланың жеке басын дамыту мәселелері. Мектепке дейінгі жастағы балалардың ойын және шығармашылық белсенділігінің теориялық, әдістемелік мәселелері. Білім беру кеңістігін құрудың теориялық негіздері. Білім берудің негізгі мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • ЖОО-да оқу-тәрбие процесін жобалау

    Жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін жобалаудың әдіснамалық бағыттары. Оқу пәні деңгейінде білім мазмұнын жобалау. Оқу сабақтары деңгейінде білім беру мазмұнын жобалау. Оқу сабақтарын жобалау принциптері мен формалары. Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын жобалаудың ерекшелігі. ЖОО-дағы аудиториялық сабақтардың негізгі түрлері: дәріс, семинар, коллоквиум, практикалық және зертханалық сабақтар, кеңестер. Студенттердің өзіндік жұмысы. ЖОО дәрісін жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Басқару психологиясы

    Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетелде мектепке дейінгі білім беру

    Шетелдегі қазіргі мектепке дейінгі білім: мемлекет, проблемалар, перспективалар. АҚШ-тағы мектепке дейінгі білім беру жүйесі. Еуропа елдерінің жүйесі. Скандинавтық жүйелер. Түркия мен Қытай жүйелер. Жапония жүйесі. 20-21 ғғ. Баламалы шетел концепциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулердегі эксперименталдық жұмыс әдістемесі

    Курсы педагогикалық эксперименттерді жүргізудің принциптері, әдістері және кезеңдерін зерттеуге арналған. Пән аясында гипотезаларды тұжырымдау, эмпирикалық деректерді жинау және өңдеу, сондай-ақ нәтижелерді талдау және интерпретациялау әдістері қарастырылады. Курс білім беру және педагогика саласындағы ғылыми зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың коммуникативтік құзыреттілігін дамыту

    Балалық шақ - әлеуметтік-мәдени құбылыс. Құрбыларымен қарым-қатынасты дамыту ерекшеліктері. Коммуникативтік құзыреттілікті дамытуда тұлғалық-бағдарлы көзқарастың теориялық негіздері. Коммуникативтік құзыреттерді қалыптастыру. Коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру ерекшелігі. Сөйлеу мәдениеті тиімді коммуникацияның шарты ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық мәдениет және медиа құзыреттілік

    Қазіргі әлемдегі медиа және медиабілімнің орны мен рөлі. Медиабілім берудің бағыттары, терминдері, теориялары, негізгі тұжырымдамалары. Ақпараттық мәдениет және жеке тұлғаның медиақұзыреттілігі: терминология, көрсеткіштер. Заманауи педагогтың кәсіби медиақұзыреттілігі. Медиақұзыреттілік және сыни ойлау. Медиабілім беру процесінде медиақұзыреттілікті дамыту технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Мектепке дейінгі білім беру жүйесіне бейімделу үшін елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайларды білу мен түсінуді көрсету
  • Мектепке дейінгі педагогиканың заманауи ғылыми талаптары мен жұмыс ерекшеліктерін қолдану және түсіну
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың оқыту нәтижелерін, сондай-ақ мектепке дейінгі мекемелер педагогтарының қызметінің тиімділігін түсіндіру және синтездеу
  • Құрылым логикасын білу және қолдану және мектепке дейінгі білім беру жүйесі үшін оқу ресурстарын құра білу
  • Бірлескен және жеке жұмыс түрлерінің әдістері мен технологияларын, сыни ойлау стратегияларын, диалогтық, зерттеушілік оқыту нысандарын білу және қолдану
  • Өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалау, оларды дамытуға және кәсіби тұрғыда өзін-өзі үздіксіз жетілдіруге дайын болу
  • Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымдық жұмыс қағидаттарын білу және қолдану, әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіптік және ғылыми қарым-қатынас салаларында қазақ, орыс және шет тілдерінің бірін меңгеру
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, кәсіби педагогикалық қызметтің міндеттерін шешу үшін теориялық білімді қолдану, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды кәсіби қызметте қолдану
Top