7M01723 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрін даярлауда білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: Қазақстанның әлемдік білім беру кеңістігіне кіруін қамтамасыз етуге бағытталған үздіксіз және дәйекті шет тілін оқытудың ұлттық деңгейін құру және жоғары оқу орнынан кейінгі білімді, бәсекеге қабілетті, сұранысқа ие шетел тілін оқытатын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс ғылым феноменінің проблематикасына арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, Ғылым тарихы мен теориясы туралы білімді қалыптастырады; ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы; ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері туралы; ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Лингвистикадағы фонология мәселелері
Курстың мақсаты – магистранттарда тіл мен сөйлеудің дыбыстық құрылымы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, сонымен қатар курстың келесі деңгейлік тарауларын оқуға қажетті алғышарттарды жасау.Бұл курс магистранттарды тіл білімінің негізгі негіздерімен, зерттеу әдістерімен, лингвистикалық талдау түрлерімен таныстырады. Курстың негізгі аспектілеріне мыналар жатады: Тіл мен сөйлеудің дыбыстық құрылымымен таныстыру. Фонологияның классикалық және қазіргі ғылыми концепцияларының сипаттамасы. Фонетикалық талдаудың теориясы мен тәжірибесіне үйрету. Тілдің басқа деңгейлері мен тіл білімінің сәйкес салаларын зерттеуге негіз қалау. Сонымен, курс лингвистикалық білім берудің маңызды бөлігі болып табылатын фонологиялық процестерді және олардың тіл құрылымындағы рөлін терең түсінуді мақсат ете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвомәдениеттану мен цивилизация мәселелері
Пәннің мақсаты: магистранттарды лингвомәдениеттану ғылымының өзекті мәселелерімен, тіл мен мәдениеттің байланысымен, әлемнің концептуалды және тілдік бейнесімен, мәдени алғышарттарымен және фондық білімімен таныстыру, сонымен қатар ұлттық мәдениеттің ерекшеліктерін көрсету. әртүрлі елдер. Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттар тілдегі мәдениет объектілерін бейнелеудің әртүрлі әдістері мен құралдарын, белгілі бір халықтың менталитетінің тілінде бейнелеу ерекшеліктерін, заңдылықтарын ескере отырып, анықтап, қолдана алады. Мәдениеттің құндылық-семантикалық категорияларының тілдік бірліктерінің семантикасында мәдени және фондық білім арқылы көрсете алады..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби-педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру. Магистранттар жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін біледі. Білім берудің қазіргі парадигмасын, еліміздегі жоғары кәсіби білім беру жүйесін, білім беру үрдісінің қазіргі жағдайын түсінеді, өзіндік белгі ерекшеліктерін анықтап айта алады. Озық білім беру технологияларын өз тәжірибесінде қолданады. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін, білім беру сапасын талдай алады, жаңа оқу бағдарламаларын әзірлейді, білім беру процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістерін әзірлеу принциптерін, талдау және зерттеу жұмысының нәтижелерін салыстырады, жинақтап қорыта алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы тілдік тұлғаны қалыптастыру, студенттердің жалпы сөйлеу мәдениетін жетілдіру, ауызша және жазбаша әдеби тіл нормаларын меңгеруді жетілдіру, магистранттарда жоғары сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, қазіргі заманғы шетел тілінің нормаларын меңгеру тілі ауызша және жазбаша түрде. Түрлі коммуникативтік жағдаяттарда тиімді ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Тілдік құбылыстарды өз бетінше талдай алады және қарым-қатынастың мақсаты мен шарттарына байланысты тілдік құралдарды саналы түрде таңдай алып, тұлғаны тәрбиелей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты-халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде және ғылым мен техниканың бейіндеуші және аралас салаларында шетелдік тәжірибені үйрену құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін магистранттардың кәсіби бағытталған шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде басқару психологиясының пәні, негізгі принциптері, басқару өзара іс-қимылындағы тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, басшының жеке басының психологиялық ерекшеліктері, басқарудың жеке стилі, басқару қызметіндегі ықпал ету психологиясы, жанжалды жағдайларды басқару ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын және қазақ тілдерінің салыстырмалы фонетикасы
Курстың мақсаты – салыстырмалы тілдердегі дауысты фонемалар жүйесі (вокализм) туралы білім алу; сапалық сипаттағы белгілер мен сандық сипаттағы белгілер, дауыссыз фонемалар жүйесі (консонантизм); дауыссыз дыбыстар жүйесінің өзіндік ерекшеліктері. Бұл курсты оқу нәтижесінде студенттер тілдерді салыстыра алады; стрессті типологиялық салыстыру критерийлерін қолдану; интонацияның типологиялық қасиеттерін, тілдердің түрлерін, ядролық вокализм мен ядролық консонантизмнің нені білдіретінін, салыстырылған тілдердегі ассимиляция мен редукцияның негізгі түрлерін, екпіннің мағыналық және формалық қызметін анықтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингводидактика
Курстың мақсаты- студенттерді тілді оқытудың жалпы принциптерімен таныстыру, дидактикалық мақсаттарға байланысты нақты тілді оқытудың әдіс-тәсілдері мен құралдарын әзірлеу, біртілділіктің (біртілділік) немесе қостілділіктің (қос тілділіктің) тілді меңгерудегі әсерін зерттеу және өзекті мәселенің түйінін шешу. байланысты мәселелердің саны. Оқыту нәтижесінде магистранттар шет тілін оқыту үдерісінің негізгі заңдылықтарын анықтай алады, оқыту әдістерінің тиімділігін бағалаудың объективті ғылыми негізін жасайды және оларды одан әрі жетілдіруге мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Контрастивті лингвистика
Контрастивті лингвистика курсының мақсаты – студенттердің барлық тілдік деңгейдегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін бірнеше тілдерді салыстыра зерттеу. Оқыту нәтижесінде магистранттар өз ана тілін оқытылатын тілмен (ағылшын тілі) салыстыру мысалында әртүрлі тілдерді салыстырудың принциптері мен әдістерін қолдана білу дағдыларын көрсете алады, тілдік ойлауды дамыту және теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелей алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу моделі
Түрлі жанрдағы академиялық мәтіндердің құрылымдық ерекшеліктерін ажырата алады. Өнімді зерттеу сұрақтарын құрастыруды біледі.Зерттеу әдістерін шарлауды және өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру үшін сәйкес құралдарды таңдауды біледі. Тақырып бойынша әдебиеттерді шарлай алады, ғылыми жұмыс үшін библиографиялық ресурстар мен іздеу жүйелерін пайдалана алады. Өзінің зерттеулерінің тұстарын фактілермен, мысалдармен дәлелдей отырып, дәлелдей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Іскерлік ағылшын тілі дискурсы
Курстың мақсаты – магистранттардың іскерлік қарым-қатынас, келіссөздер жүргізу, өтініш, түбіртек, сенімхат, келісім-шарт, шот-фактура, пошталық тапсырыс, анықтама, анықтама, жадынама, хаттама, резолюция сияқты іскерлік құжаттаманы ресімдеу дағдыларын дамыту. , жұмыс туралы жазбаша есеп және т.б. Нәтижесінде магистрант іскерлік коммуникацияларда іскерлік құжаттарды рәсімдеу дағдыларын, шешім қабылдау үшін дипломатиялық дағдыларды көрсетеді. Негізгі іскерлік этикет саласында алған білімдерін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми жазылым
Курстың мақсаты магистранттарды әртүрлі жанрдағы академиялық мәтіндердің құрылымдық ерекшеліктерін ажырата білуге, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу үшін зерттеу әдістері мен сәйкес құралдарды анықтауға және қолдануға үйрету. Курстың нәтижесінде магистранттар ғылыми жұмыстарға арналған әдебиеттермен, библиографиялық ресурстармен және іздеу жүйелерімен жұмыс істеу, өз зерттеулерінің ережелерін нанымды ұсыну, фактілер мен мысалдарды сауатты қолдану дағдыларын көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тіл және дискурс мәселелері
Курстың мақсаты – магистранттардың лингвистика және аударма саласындағы әдіснамалық, теориялық және практикалық дайындығын тереңдету, лингвистикалық аударматануда мәдениетаралық, әлеуметтік-мәдени, мәтін құрау, іздену және зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыру, лингвистикалық аударма ісін тұжырымдамалық талдау. «мәтін» және «дискурс» ұғымдары. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар алған білімдерін теориялық және практикалық жалпылау негізінде тілдік құбылыстарды, әртүрлі дискурс мәтіндерін талдауда зерттеушілік және кәсіби маңызды дағдыларды көрсете алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Таным теориясының заманауи платформасы ретіндегі лингвомәдени әдіснаманың мәнін түсінгенін көрсетеді; -зерттеу жұмысында концепция мен әдіснаманың теориялық қағидаларын қолдана отырып, оның когнитивтік-категориялық аппаратын еркін пайдаланады.-шетел тілдері мұғалімінің біліктілік үлгісінің интегративті болмысы мен компонентті құрамын көрсетеді. Шетел тілінде білім берудің қазіргі жағдайын когнитивтік лингвомәдени әдіснаманың негізгі ережелері тұрғысынан талдайды. шетел тілінде білім берудің қазіргі заманғы әдіснамасы тұрғысынан базалық категорияларды анықтауға қабілетті екендігін көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Прагма-кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру мәселелері
Курстың мақсаты – магистранттарда білім сапасы саласындағы заманауи талаптар мен тенденцияларға сәйкес келетін қажетті кәсіби білім, білік және дағдыларды дамытуға бағытталған білім беру стратегияларын әзірлеу және жүзеге асыру.Білікті және кәсіби-педагогикалық мәдениетке ие мамандар даярлауда олардың төмендегідей меңгеруге тиісті құзыреттіліктерін атауға болады:-өзінің жалпы мәдени және интеллектуалдық деңгейін жетілдіре алады және дамыта біледі, өзінің кәсіби қызметінде ғылыми бағытын таңдауы үшін жаңа зерттеу әдістерін-өздігінен меңгере алады,кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шетел тілін еркін қолдана біледі,өзінің жеке ғылыми-зерттеушілік іс-әрекеті арқылы танымдық қабілеттерін жетілдіре алады.Ғылыми ортада коммуникативті қарым-қатынас орната алады. ЖОО-да педагогикалық үрдісті ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қабілетті ,кәсіби-педагогикалық қызметте жаңа ақпараттық құралдар мен технологияларды пайдалана біледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивтік лингвистика
Пәннің мақсаты - аудармашылық дағдылар мен кәсіби іс-әрекеттерді одан әрі дамыту үшін аударманың когнитивтік-коммуникативтік тұжырымдамасымен таныстыруға, сондай-ақ өз бетінше зерттеу және практикалық жұмыстар жүргізуге бағытталған, мысалы: әр түрлі белгілер жүйесін қолданатын адамдар арасында әлеуметтік детерминацияланған коммуникативті медиацияны жүзеге асыру. ; объективті факторларды ескере отырып, бастапқы мәтіннің мағыналар жүйесін ТЖ арқылы барынша толық беру мақсатында бір семиотикалық жүйеден екіншісіне өтуді жүзеге асыру аударма, мәтін түрі) және субъективті (аудармашының кәсібилігі мен идиолектісі).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқыту іс-әрекеттіндегі зерттеулер
Курстың мақсаты- мұғалімдерді тілді оқыту практикасында іс-әрекеттік зерттеулер жүргізуде қажетті дағдылармен, білім және көзқарастармен қамтамасыз ету. Курс біліктілікті арттыруға рефлексиялық және ізденіске негізделген көзқарасты қалыптастырады. Іс-әрекетті зерттеудің принциптерін, тұжырымдамаларын, әдістемелерін түсінеді. Іс-әрекетті зерттеуді білім беру зерттеулерінің басқа түрлерінен ажыратады және оның ерекше сипаттамаларын түсінеді. Оқу тәжірибесін және оқушылардың оқу нәтижелерін жақсартуда зерттеу нәтижелерін қолданады. Іс-әрекетті зерттеуге негізделген оқытудың жаңа стратегиялары мен әдістемелерімен тәжірибелерді қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениет және қазіргі заманғы мәдениетаралық қарым-қатынас
Пәннің мақсаты – мәдениетаралық коммуникацияның негізгі принциптері мен тәсілдерін зерттеу, магистранттарда қазіргі әлемдегі мәдениетаралық коммуникацияның маңыздылығын түсінуді қалыптастыру. Көп мәдениетті ортада тиімді жұмыс істеу үшін қажетті мәдениетаралық өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту оның гуманистік құндылықтарды сақтау мен дамытудағы рөлін түсінеді; қоршаған ортаға, қоғамға және мәдени мұраға қатысты моральдық міндеттемелерді қабылдауға дайындығын көрсету. Аймақтық, ұлттық мәдениеттер мен өркениеттердің әртүрлілігін олардың өзара әрекеттесуінде ескере білу, түрлі ұлттық, әлеуметтік, діни, кәсіби қауымдастықтар мен топтардың мәдени ерекшеліктері мен құндылық-семантикалық бағдарларын анықтай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орнында оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары мен әдістері
Пәннің мақсаты- магистранттарға оқытушылық қызметке қатысты білім беру. Олардың бойында оқытушының заманауи әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, әрі қарай педагогикалық шеберліктерін жетілдіруге бағыттау. Пәнде Қазақстандық жоғары оқу орындары білім беру қызметінің жалпы және нормативті-құқықтық аспектілері туралы теориялық материалдармен қатар әртүрлі типтегі оқу сабақтарын өткізу әдістемелері мен білім беру стандарттарының құзіреттілік бағытының талаптарына сәйкес педагогикалық бақылауды ұйымдастыру жолдары қарастырыладыТоппен жұмыс жасай алады, таңдауға, шешімге жауапкершілікпен қарайды, жауапкершілікті бөліседі, іс-әрекет нәтижесін талдай алады. Ал қабілет те өте маңызды – өзін ұжымның мүшесі ретінде сезіну – өз темпераментін, мінезін, уақытын ортақ іс мүддесіне бағындыра алады. Ақпаратты іздеуді, өңдеуді, жүйелеуді, оның ішінде кәсіби мамандармен қарым-қатынас жасауды, гипотеза қоюды және алынған нәтижелерді негіздеуді, шешу процесінде білім мен дағдыларды синтездеуді, микротопты басқаруды және т.б. жобалық әдіс тек қызметте дамитын кейбір жеке қасиеттерді қалыптастыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сөйлеу және тыңдап түсіну дағдысын дамыту
Пәннің мақсаты – білім берудің алдыңғы деңгейінде қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік мәселелерді шешуге қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгеру. Ауызша сөйлеу мен тыңдауды оқу құралы ретінде түсіну дағдыларын дамыту. Сөйлеу әрекетінің қол жеткізілген деңгейін сақтай отырып, сөйлеу әрекетінің барлық басқа түрлерінде дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Білім теориясының заманауи тұғырнамасы ретінде лингвомәдениеттану әдістемесінің негіздерін біледі; ғылыми-зерттеу жұмысында тұжырымдама мен әдістеменің теориялық ережелерін пайдалана отырып, өзінің когнитивтік-категориялық аппаратымен еркін әрекет етеді. Когнитивтік лингвистикалық және мәдени әдіснаманың негізгі ережелері тұрғысынан шет тілін оқытудың қазіргі жағдайын талдау; шет тілін оқытудың заманауи әдістемесі тұрғысынан негізгі категорияларды анықтау қабілетін көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Билингвистика зерттеулер әдістемесі
Пәннің мақсаты-Ғылыми-педагогикалық жұмыста лингвокоммуникативтік мәселелерді ғылыми негізде шешуге мамандарды дайындау, тәжірибелік-зерттеу аспектіде ұсынылған тіл теориясы және жалпы тіл білімі бойынша магистранттардың білімін тереңдету ғылыми, педагогикалық және басқа да кәсіптік қызметке қажетті теориялық және әдістемелік негіз Тіл ғылымының дамуының негізгі бағыттарын және қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді бағалауды, сонымен қатар ғылыми-тәжірибелік мәселелерді шешуде, оның ішінде білімнің пәнаралық салаларында жаңа идеяларды тудыру әдістерін біледі мамандық бойынша; кез келген келіп түсетін ақпаратты сыни бағалау; ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда стандартты формулалар мен әдістерді автоматты түрде қолданудан аулақ болу. «Шет тілі» мамандығына қатысты да, одан тысқары да әдебиеттерді қабылдау және талдау дағдыларын, сонымен қатар көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша, дәлелді баяндау дағдыларын меңгереді.Тіл ғылымының дамуының негізгі бағыттарын және қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді бағалауды, сонымен қатар ғылыми-практикалық мәселелерді шешуде, оның ішінде білімнің пәнаралық салаларында жаңа идеяларды тудыру әдістерін біледі. Мамандық бойынша ғылыми әдебиеттер; кез келген келіп түсетін ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау; ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде, оның ішінде пәнаралық салаларда стандартты формулалар мен әдістерді автоматты түрде қолданудан аулақ болу. «Шет тілі» мамандығына қатысты да, одан тысқары да әдебиеттерді қабылдау және талдау дағдыларын, сондай-ақ көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдыларын меңгере алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Интерпретация және мәтінді аудару
Курстың мақсаты –магистранттарды мағыналардың алуан түрлілігін, әртүрлі қарым-қатынас жағдайларын және белгілі бір құбылыстың көп мағыналылығын ескере отырып, мәтінді түсіндіру негіздерімен таныстыру. Осы курсты оқудың нәтижесі коммуникацияға қатысушылардың білім деңгейін ескере отырып, мәдени нормаларға, әдет-ғұрыптарға, дәстүрлерге сәйкес ақпаратты алушымен әлеуметтік өзара әрекеттестік құру арқылы мәтінді аудару және түсіндіру дағдыларын ала алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейіндік және кәсіби-бағдарлы шеттілдік білім беру
Пәннің мақсаты қосымша кәсіби білім алу және тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін дамыту үшін шет тілін оқытуды арнайы пәндермен интеграциялау. Профильдік және мамандыққа бағытталған шетел тілінде білім берудің негізгі бағыттары мен принциптерін біледі. Әртүрлі профильдік білім беру орындарында шетел тілінде білім берудің жаңартылған әдіснамалық ұстанымдарының болмысын түсінеді. Қазіргі заманғы орта мектепте шет тілінде оқу процесін ұйымдастырудың теориялық негіздерін сипаттайды. Мектептерде шет тілін оқытудың заманауи әдістемелік жүйесін және баламалы бағдарламаларын сыни түрде талдай алады және білімнің барынша дұрыс мақсаттары мен шарттарын таңдай алады. Озық педагогикалық технологияларды шығармашылық түрде пайдалана алады және қазіргі заманғы орта мектепте оқитын оқушылардың шеттілдік дағдыларын белгілі деңгейге жетілдіру жолдарын іздей алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу және генеративтік ЖИ
Курстың мақсаты – Жасанды интеллекттің генеративті үлгілеріне қатысты әдістер мен технологияларды зерттеуге, сондай-ақ оларды ғылыми зерттеулерде қолдануға бағытталған. Курс генеративті ЖИ-тің теориялық негіздерін де, оны ғылымның әртүрлі салаларында қолданудың практикалық аспектілерін де қамтиды. Курстың міндеттері: Студенттерді генеративті ЖИ негіздерімен және оның мүмкіндіктерімен таныстыру. Генеративті модельдерді ғылыми тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту. Магистранттарды генеративті ЖИ көмегімен алынған нәтижелерді сыни талдауға және технологияларды этикалық пайдалануға дайындау. Курстың соңында магистранттар гипотеза құрастырып, зерттеу сұрақтарын құрастыра алады. GAN, VAE және басқалар сияқты генеративті модельдердің жұмыс істеу принциптерін түсінеді. Әр түрлі тапсырмалар үшін генеративті модельдерді әзірлей алады. ЖИ пайдаланудың этикалық аспектілерін, соның ішінде құпиялылық, бейтараптық және ашықтық мәселелерін түсінеді. ЖИ саласындағы ғылыми жарияланымдар мен зерттеу нәтижелерін сыни тұрғыдан талдай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтінге лингво-аудармашылық талдау
Курстың мақсаты – магистранттарды мәтінді лингвоаудармалық талдау негізінде аударматану теориясы, мәтін лингвистикасы, функционалдық стилистика, лингвомәдениеттану негізгі ұғымдарымен таныстыру және меңгерту, өңдеу, талдау, түсіндіру және аудару дағдыларын дамыту. түрлі жанрдағы мәтіндер. Бұл курсты оқу нәтижесінде студенттер мәтінге тікелей лингвистикалық аударма талдауы, сондай-ақ олардың құрылымдық-композициялық, семантикалық-ноционалды, функционалдық-прагматикалық және лингвистикалық-аудармалық ерекшеліктерін ескере отырып, аударма сапасын бағалау дағдыларын қалыптастыруы күтіледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шеттілдік білім берудің әдіснамалық тұғырлары мен дидактикалық ұстанымдарын түсіндіреді. Белсенді оқытуға ықпал ететін және әртүрлі білім беру мекемелерінде білім алушылардың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыратын тиімді оқыту стратегияларын әзірлейді және қолданады.
- Ғылыми-зерттеу жұмысын орындау кезінде тіл білімі саласындағы теориялық және іргелі білімдерін қолданады, ғылыми зерттеудің өзектілігін анықтайды, магистрлік диссертацияны жазу үшін ғылыми дереккөздермен жұмыс істеу дағдысына ие болады.
- Когнитивтік ғылым негіздерін, лингвомәдениеттану, мәдениетаралық қарым-қатынас теориясын қолданады. Мәдениет контекстіндегі лингвистикалық құбылыстарды талдайды. Тілде көрсетілген мәдени кодтарды түсіндіруге қабілеті.
- Шетел тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру үшін халықаралық стандартты формалар мен бақылау әдістерін қолданады. Білім беру ұйымдарындағы зерттеулерді үйлестіреді, нәтижелерді педагогикалық қоғамдастыққа таратады
- Пәнді, тілді және мәдени құндылықтарды сапалы меңгеруді қамтамасыз ететін көптілді ортада тиімді оқытудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қолданады. Кәсіби деңгейде оқыту тілін меңгерген. Қажетті ресурстар мен ақпарат көздерін өз бетінше талдай алады.
- Әртүрлі әлеуметтік, академиялық және кәсіби мәнмәтінде тиімді қарым-қатынас жасайды. Оқытудың әртүрлі стильдері мен тілді меңгеру деңгейлеріне байланысты әртүрлі оқыту стратегияларын қолданады
- Оқу процесінде оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қолданады. Оқыту мен оқытудың сапасын жақсарту, сондай-ақ инновациялық білім беру практикаларын ілгерілету үшін білім беру технологияларын тиімді кіріктіреді. Білім алушының/тәрбиеленушінің жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту/тәрбиелеу технологияларын және оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына сәйкес бағалау стратегияларын таңдайды
- Философиялық білім негіздерін, басқару психологиясының принциптерін, біртілділік пен қостілділіктің тілді меңгеруге әсерін ескере отырып, шет тілін оқытудың әдістемелік тәсілдері мен технологияларын қолданады.
- Гипотезаны құрастыру, мәліметтер жинау, нәтижелерді талдау және қорытынды жасауды қамтитын ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерін түсіндіре алады. Қолданыстағы зерттеулер мен оның нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалай алады. Деректерді талдау және жаңа шешімдерді жасау үшін генеративті ЖИ пайдаланатын жобаларды әзірлей және жүзеге асыра алады. Генеративті ЖИ саласында өз бетінше ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алады, соның ішінде ғылыми мақалалар жазу және конференцияларда нәтижелерді ұсына алады.