Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Химия в Шымкент университеті

Пәндер

  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері

    Осы пәнді игеру нәтижесінде атомның құрылымы мен химиялық байланыс туралы, ерітінділердегі реакциялардың негізгі заңдылықтары туралы қазіргі заманғы идеялар қалыптастырады, алынған теориялық идеялар негізінде студенттер элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін талдай біледі, қарапайым және күрделі қосылыстардың құрылымы мен қасиеттерін болжайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі

    Есептерді үздіксіз шығарып, жаттығу арқылы есептер шығарудың түрлі әдістерін, тәсілдерін меңгереді. Химиялық деректерден, ұғымдардан, заңдар мен теориядан тұратын химия ғылымының негізін түсіндіреді. Логикалық ойлау қабілеттерін дамытады. Жасампаздық іс-әрекетіне, математикалық ойлау қабілетінің үдеуін бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары математика

    Химия мамандығына қажетті сызықты алгебра және аналитикалық геометрия негіздері, көп айнымалы функциялар, интегралдар, дифференциалдық теңдеулер анықтамаларын, теоремаларын, әдістерін, геометриялық және алгебралық объектілер арасындағы байланысты орнатуды қарастырады, компьютерлік есептеулерде геометриялық объектілерді, анализде математикалық аппаратты және математикалық әдістерді қолдануды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Балалар мен жасөспірімдердің анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне қатысты олардың физиологиялық-психологиялық даму заңдылықтары негізінде оқушылардың қабілеттерін анықтау және дамыту, жеке басын қалыптастыру, денсаулығын сақтау, нығайту мәселелері қарастырылады. Оқушылардың қабілеттерін анықтау және дамыту әдістері мен тәсілдерін қолдану, мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты нығайту және балалардың денсаулығын қорғау, дене шынықтыру, еңбек тәрбиесі бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кванттық химия

    Эксперименттік, спектрлік, құрылымдық, химиялық-кинетикалық , термодинамикалық деректерді интерпретациялау, болжау үшін кванттық химия әдістерін қолдану дағдыларын меңгереді, химиялық қосылыстардың қасиеттерін, құрылысын, химиялық реакциялардың кинетикасын, механизмін, реакциялық қабілетін кванттық механика негізінде сипаттауды, химиялық байланыстар, химиялық реакцияның квантты теориясын, реакциялық қабілетін түсінеді, жуықтап есептеу тәсілдерін қолдана отырып, химиялық жүйелерде процестерді сипаттайтын айқын шешім теңдеулерін табу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Элементтер химиясы

    Пән элементтердің жалпы сипаттамасын, физикалық, химиялық қасиеттерін, олардың қосылыстарын оқытады. Білімгер периодтық жүйенің VII-A, VI-A, V-A, IV-A, III-A топшасында орналасқан элементтердің физикалық және химиялық қасиеттерін анықтаудың, периодты өзгеруіне байланысты химиялық реакциялардағы қасиеттерін зерттеудің практикалық дағдыларын меңгереді. Бейметалдардың қасиеттері мен реакциялық қабілетін зерттеу үшін химиялық тәжірибелер жүргізіп, байқалған өзгерістер бойынша қорытындылап, тұжырымдайды. Металдардың және олардың қосылыстарының құрамы, құрылысы мен қасиеттерінің периодтық заңға негізделген өзара байланысы туралы білімді қалыптастырады. Білімгер периодтық жүйедегі І, ІІ, ІІІ негізгі топша элементтері және d-элементтері, f-элементтерінің құрылысы мен олардың физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу үшін химиялық тәжірибелер жүргізіп, алынған нәтижелерді өңдеп, тұжырымдайды. Элементтердің қасиеттері бойынша реакция өнімдерін анықтау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Заттар құрылысы

    Атомдар мен молекулалардың электронды құрылымының негізгі ережелерін, молекулалық жүйелердің табиғаты мен түрленуін игереді, спектроскопияның түрлерін қолдана білуді, химиялық байланыстар табиғатын, молекуладағы атомдардың кеңістікте бір-біріне салыстырмалы түрде орналасуын, геометриясын, молекуланың ішкі энергиясын оның құрылысына әсерін сипаттауды, химиялық байланыстар теориясын игереді, заттардың қасиеттері мен құрылысының арасындағы байланысты, заттар құрылысын, молекуланың кейбір параметрлерін анықтайды, молекулалық орбитальдарды олардың энергияларын есептеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кристаллохимия

    Пәнді игерген студент кристалды заттардың негізгі қасиеттерін, кристалдар құрылымының нүктелік және кеңістіктік симметриясын, кристалды заттардың кристаллохимиялық жіктелуін білді және сыртқы симметрия элементтерін, кристалдардың қарапайым формаларын, кристалдар мен бет белгілерін анықтай білуі керек, құрылымның проекциясын құра алады, кристалдар құрылымындағы атомдар, иондар арасындағы қашықтықты есептей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика және құқық

    • Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін сақтау, қоғамның әлеуметтік – экономикалық даму үрдістерін білу. Білім алушыларды құқық және экономика саласында алған білімін кәсіби қызметінде қолдануды, экономика және құқық саласындағы оқиғалар мен зерттеулер нәтижелерін талдауды меңгеру. Қоғамдағы экономикалық және заңдық тұрғыда байқалатын фактілерді дәлелдеуді және бағалауды үйрену. Экономика және құқық саласында басқарушылық және көшбасшылық қабілеттерін дамыту. Заманауи экономикалық-құқықтық қатынастар жағдайында стандартты емес және баламалы міндеттерді шешуде инновациялық идеяларды қалыптастыру. Өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну; басқа адамдарға қатысты толеранттылықты көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Комплексті қосылыстар

    Жай химиялық қосылыстардың әрекеттесуі нәтижесінде түзілетін құрамдас заттардың күрделі кристаллогидраттар, аммиакаттар, ашутас қосылыстарын түзетінін қарастырады. Қосылыстарға химиялық талдау жасайды, сирек кездесетін маңызды металдарды бөліп алу, тазарту жасауға үйретеді.Жеке компоненттердің тіркесінен түзілген кристалдық күйде, еріген күйде болатын күрделі иондар мен молекулалардың құрамды қосылыстарына анализ жасайды. Жай және күрделі заттарды ажыратуға бейімдейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Оқыту үдерісінде білім алушыларға бизнесті жүргізу идеялары және кәсіпкерлік қызмет негіздері бойынша құрылымдық білім беріледі. Білім алушыларға кәсіпкерлікті қаржылық қолдау шаралары туралы ақпарат беріледі. Білім алушыларды қаржылық сауаттылықтың заманауи теорияларымен таныстырады. Білім алушылар капиталды бюджеттеу, айналым капиталын басқару, біріктіру және корпоративтік қайта ұйымдастыру сияқты корпоративтік қаржылық шешімдерді бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химияның теориялық негіздері

    Органикалық химияның теориялық негіздерін игереді, органикалық молекулалардың құрылымын, олардың реактивтілігін бағалайды, қасиеттері туралы білімге негізделген органикалық реакция механизмдерін түсіндіруде негізгі дағдыларды дамытады, органикалық заттардың химиялық құрылымы теориясын, химиялық байланыс, будандастыру туралы түсініктерді сипаттайды, механизмі туралы білімдерін көрсетеді, сәйкестендірудің спектроскопиялық, хроматографиялық әдісі негізінде органикалық заттардың құрылымын талдау, реагенттердің арақатынасын, реакция өнімінің практикалық шығымын есептеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Педагогика

    Педагог ғалымдардың ғылыми-теориялық негіздері мен идеяларын зерттейді. Педагогикалық қызмет түрлерін жоспарлайды. Кәсіби қызметте оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологияларын қолданады. Ұжымда тәрбие процесін ұйымдастырады. Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оны одан әрі дамыту перспективаларын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Алифатты қосылыстардың органикалық химиясы

    Курс барысында негізгі кластардағы органикалық заттардың реакцияларына және олардың жекелеген өкілдерінің қасиеттерін, зертханалық жұмыстар жүргізу дағдыларын игереді. Теориялық материал органикалық қосылыстардың әр класына, оның ішінде жалпы сипаттамаға, негізгі реакцияларға және олардың механизмдеріне арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Химияны оқыту әдістемесі

    "Химияны оқыту әдістемесі" студенттердің бойына әдістемелік практикаға бағытталған білім мен дағды жүйесін, химия оқытушысының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, ұлттық білім беру жүйесінде практикалық қызметке дайындық, қазіргі заманғы химиялық білім беру тұжырымдамасының негізгі ережелері, оның құрылымы, мақсаттары мен міндеттері, базалық және бейіндік компоненттерінің сипаттамалары, химия мұғалімінің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химияны оқытуды жасанды интеллектті қолдану негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ педагог-химиктерді даярлауға баса назар аудара отырып, білім беру процесінде жасанды интеллектті (АИ) тиімді қолдану. Пәнді оқу барысында: химияны оқытуда оқытуды жекелендіруді, бейімделген бағалауды және AI-қолдау көрсетілетін білім беру платформаларын дамытуды қоса алғанда, білім берудегі AI интеграциясының әртүрлі аспектілері; оқу процесіне AI енгізуге байланысты негізгі артықшылықтар мен қиындықтарды анықтау қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бағалаудың критериалды технологиялары

    Критериалды бағалау технологиясының педагогикалық ұйымдастыру негіздерін анықтау; «Бағалау», «Бағалау жүйесі», «Бағалау өлшемдері» ұғымдары мен таныстыру, өзгерген білім беру тұғырнамасының қалыптасуын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық химия

    Курста аналитикалық химияның негізгі теориялық мәселелері, сапалық және сандық талдау әдістері қарастырылады. Болашақ мұғалімдер химиялық заттарды сәйкестендіру, айқындау, бөлу және анықтау бойынша білімге ие болады, тәжірибелік жұмыстарды орындау және рәсімдеу, реактивтермен және жабдықтармен жұмыс істеу, қауіпсіздік техникасы бойынша дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Органикалық молекулалардың функционалды туындыларының химиясы

    Көмірсулар, алициклді қосылыстар, бензол қатарының көмірсутектері, олардың классификациясын бензол сақинасындағы электрофильді орынбасу реакцияларының бағыттау ережелерін, бензол қатарындағы альдегидтер, кетондар, карбон қышқылдарын, ароматты аминдер конденсацияланған ароматты көмірсутектер, бес мүшелі, алты мүшелі гетероциклдер, бірнеше гетероатомы бар гетероциклдер, бензоидты емес ароматты жүйелер жайлы студенттерге түсіндіріп меңгертеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ғылыми-зерттеу жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау

    Ғылыми зерттеуді жүргізудің әдіснамалық қағидаттары мен технологияларын зерделейді.Болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті ғылыми және педагогикалық жұмыстың педагогикалық тәжірибесін алу мақсатында ғылыми зерттеу жүргізудің практикалық және әдістемелік тәсілдерімен таныстырады. Зерттеу қабілеттерін анықтау, ашу және дамыту мақсатында биологиядағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру саласындағы проблемалар мен жетістіктерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Физикалық және коллоидты химия

    Физикалық және коллоидты химия химиялық термодинамика, термохимия, химиялық және химиялық реакциялардың фазалық тепе-теңдігі, жылдамдығы және механизмдері, олардың электр құбылыстары, дисперсті-коллоидты жүйелер мен жер үсті фазаларды бөлу шекарасындағы құбылыстардың негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму мақсаттары: (инклюзивті білім беру, тұрақты даму, сыбайлас жемқорлық, ғылыми зерттеу, тіршілік қауіпсіздігі мен экология)

    Инклюзивті білім балаларға қатысты кез келген кемсітушілікті жоққа шығаратын, барлық адамдарға бірдей қарым-қатынасты қамтамасыз ететін, бірақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға ерекше жағдай жасайтын идеологияға негізделген қағидаттарды меңгертеді. Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Пән тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер мен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттар мен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Кәсіптік ағылшын тілін оқытудың негізгі мақсаты биологиялық мамандықтар студенттерінің халықаралық кәсіптік ортаға интеграциялануына мүмкіндік беретін және оларға халықаралық кәсіптік ортаға интеграциялануға және ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестерімен қарым-қатынаста ағылшын тілін пайдалануға мүмкіндік беретін кәсіптік-бағдарланған тілдік коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химия пәні бойынша білім алушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру

    Курс болашақ мұғалімдердің жобалық іс-әрекетін басқару және ұйымдастыру қабілетін қалыптастырады. Курс химиядан сабақта және сыныптан тыс жұмыстарда оқу жобаларын жүргізуде зерттеушілік дағдыларды пайдалануға, білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану мен оқу үрдісінің субъектілерімен өзара әрекеттесуге, озық педагогикалық тәжірибені жалпылауға, химияны оқытуға жобалық іс-әрекетті өз бетінше ұйымдастыра білуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Органикалық заттардың физикасы мен химиясы

    Пән химиялық мәселелерді сипаттауға және шешуге арналған заманауи физикалық зерттеу әдістерінің теориялық негіздері мен эксперименттік әдістерін игереді, химиялық зерттеулер жүргізуде физико-химиялық әдістердің мүмкіндіктерін, сонымен қатар молекулалардың физикалық параметрлері мен заттардың қасиеттері туралы мәліметтер алу үшін қолдануға мүмкіндік беретін білім мен дағдыны қалыптастырады.Физика-химиялық қасиеттерін зерттеу, органикалық қосылыстарды анықтауда тәжірибелік дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Химиялық кинетика және катализ

    Қарапайым және күрделі гомогенді реакциялардың формальды кинетикасының негіздерін, тізбекті, фотохимиялық, гетерогенді және каталитикалық реакциялар кинетикасының ерекшеліктерін зерттейді. Әр түрлі факторлардың химиялық реакция жылдамдығына әсері қарастырылады - реакция жылдамдығының концентрацияға тәуелділігі (массаның әсер ету заңы), температураның реакция жылдамдығына әсері. (Вант Гофф ережесі). Тепе-теңдік күйімен және оның өзгеруіне әсер ететін факторлармен таныстырады. Қолданбалы химия мен химия өнеркәсібінің күрделі мәселелерін шешуде химиялық кинетиканың қолданылуын сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биохимия

    Биохимия тірі организмдердің химиялық құрамын, олардың тіршілік әрекетін қамтамасыз ететін химиялық процестерді, биологиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттерін, ағзадағы химиялық айналуын, оның тіршілік әрекетінің физика-химиялық негіздерін қарастырады. Биохимиялық анализ негіздерін, жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолдану, ізденушілік-зеттеушілік әрекет дағдысын игереді, пәнаралық білімдерді интеграциялауды сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Химиядағы STEM білімі беру

    Курс ең жақсы нәтижеге жету үшін жаратылыстану ғылымдары, инженерия, технология және математиканың пәнаралық білімдерін кез келген жағдайда дәстүрлі емес қолдануға ықпал етеді. Курс STEM білім берудің нысандары мен әдістерін, жаратылыстану-ғылыми сипаттағы эвристикалық тапсырмаларды әзірлеу мен пайдалануды және «қиылысатын тақырыптар» бойынша кіріктірілген оқытуды қарастырады. Болашақ мұғалімдерді геймификация әдістерін, проблемалық оқытуды, 3D үлгілерді, кейс тапсырмаларын шешуді және т.б. қолдануға ынталандырады. Көлемдік-кеңістіктік ойлауды дамытады, STEM оқытудың негізгі тәсілдерін енгізуде негізгі мәселелер мен қайшылықтарды талдау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Химияны оқытудың интербелсенді әдістері

    Интерактивті әдістер мен оқыту — бұл танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың ерекше формасы, таным процесіне қатысу арқылы, өздері білетін, ойлайтын нәрселерді түсінуге мүмкіндік алады, оқу материалын игеру процесінде өзінің жеке үлесін қосатынын, білім, идея, іс-әрекет әдістерімен алмасатынын түсінеді, бұл жаңа білім алуға ғана емес, сонымен бірге қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, басқалардың пікірін тыңдауға, әртүрлі көзқарастарды өлшеуге, бағалауға, пікірталасқа қатысуға, бірлескен шешім әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Химиядағы цифрлық технологиялар

    Болашақ мұғалімдер химия пәні бойынша білім беру процесінде цифрлық жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану мүмкіндіктерін зерттейді, IT-технологияларды, соның ішінде химия сабақтарында қашықтықтан оқыту жағдайында оқытудың тиімді әдістерін жоспарлайды, химия пәні бойынша цифрлық білім беру ресурстарын жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Полимерлер химиясы

    Полимерлердің классификациясы мен номенклатурасын, полимерлердің негізгі түсініктері мен физика-химиялық қасиеттері, полимерлердің өндірісі мен химиялық қайта құрылу процестерінің негізгі әдістерімен заңдылықтарының ерекшеліктерін, аморфты және кристалды полимерлердің агрегаттық, фазалық және физикалық күйлерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Биоорганикалық химия

    Биоорганикалық қосылыстардың құрылысы мен химиялық қасиеттері арасындағы байланысты анықтау, орнату, тірі жасушаны жансыз жасушадан ажырататын химиялық үдерістер туралы түсінік қалыптастырады, Биоорганикалық молекулалардың құрылысы мен химиялық қасиеттерін, жіктеу белгілерін, олардың химиялық байланыстарының электрондық құрылымын, орынбасарлардың электрондық әсерлерін, әртүрлі үдерістерде болатын реакциялардың теориялық заңдылықтарын, химиялық реакциялардың мезанизмдерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Химиялық синтез

    Бұл курс өз бетінше, жеке жұмыстарды орындауда зерттеу іс-әрекетінің практикалық дағдыларын жетілдіреді. Курс химиялық синтезді жоспарлауға, заттарды бөлу және тазарту әдістерін таңдауға ықпал етеді. Курс химиялық синтезді ерекше тәсілдермен жүргізуге сындарлы көзқарасты дамытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары молекулалы қосылыстар химиясы

    Полимерлердің физика-химиялық, физика-механикалық қасиеттері туралы негізгін түсіндіреді, макромолекулалардың құрылымдық ерекшеліктерін, полимер молектулаларының иілу механизмдерін игереді, полимеризация мен поликонденсацияның негізгі процестерін классификациялайды, полимерлердің механикалық қасиеттерін бағалалайды, берілген мономер үшін полимерлеудің оңтайлы түрін таңдайды, химиялық реакциялардан кейін соңғы полимер құрамын айқындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Электрохимия негіздері

    Электрохимиялық жүйелерді құрастырады және жұмыс істеу негіздерін, электрохимиядағы өлшеу әдістерін, қолданбалы электрохимияның теориялық негіздерін меңгеруді қалыптастырады, электрохимиялық өндірістің теориялық негіздері, сутегін жинақтайды, сақтайды және тасымалдайды, сондай-ақ отын элементтеріндегі химиялық энергияны электр энергиясына тікелей түрлендіруді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Тотығу-тотықсыздану реакциялары

    Тотығу-тоттықсыздану реакциялары туралы түсінік. Жай және күрделі заттардағы элементтердін тотығу дәрежесі. Негізгі тотықтырғыштар және тотықсыздандырғыштар. Электрондық баланс әдісі бойынша теңдеу құру. Иондық электрондық әдіс бойынша реакция теңдеуін құру.Тотығу-тотықсыздану реакцияларының кейбір ерекшеліктері Тотығу-тоттықсыздану реакцияларының жіктелуі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мектепте химияның құрылымдық-мазмұндық бөлімдерін оқыту

    Курс Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының химия пәнінен білім беру мазмұны мен құрылымына, оны қалыптастырудың негізгі қағидаттарына және жүзеге асыру шарттарына қойылатын талаптарын іске асыру саласындағы химия пәні мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Белсенділік пен тұлғаны дамыту тәсілдеріне сүйене отырып, жалпы білім беруді стандарттау әдістемесі шеңберінде мектептегі химиядан білім беруді ұйымдастыру, білім беру мазмұнын таңдау және құрылымдау мәселесі талқыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инновациялық технологиялар және мектепте химияны оқыту процесін ұйымдастыру

    Қазіргі инновациялық технологиялардың мәнін, жаңартылған білім беру мазмұнындағы білім беру технологияларының ерекшелігін түсіну, анықтау тәсілдерін, оқу үдерісін ұйымдастыру принциптерін, әдістерін қарастырады. Оқуды ұйымдастыруда критериалды бағалау, диагоностикалау, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасау, АКТ арқылы кері байланыс орнату технологияларын қолдану, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету, пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Казіргі химия жетістіктері

    Курс нанохимия, наноматериалдарды синтездеу және талдау, нанотехнологияларды химия, биология және медицина салаларында қолдану туралы білім жүйесін қалыптастырады. Курс болашақ химия мұғалімдеріне нанотехнологиялар мүмкіндіктері мен нанообъектілердің түрленімдері туралы білімдерін элективті курстарды әзірлеу кезінде пайдалануға, сонымен қатар пәннің мазмұны мен оқушылардың білім беру және өмірлік тәжірибесі арасындағы байланысты табуға көмектеседі. Курс нанохимия және нанотехнология жетістіктеріне қатысты білімдерді біріктіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық экология

    Табиғи ортадағы химиялық айналымды, ластану, алдын алу жолдарын, «Жасыл химияның» принциптерін, қалдықсыз және азқалдықты технологияларды, атмосфера, гидросфера, топырақ ортасында тіршілік ететін организмдердің көптүрлілігін, сақталу жолдарын қарастырады. Химиялық-экологиялық зерттеулерді практикада қолданады, пәнаралық білімдерді интеграциялайды, ақпараттық мәдениет көрсету жолдарын сипаттайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Мектепте химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі

    Жақсы таңдалған тәжірибелер теория мен эксперименттің байланысын көрнекі түрде көрсетуге және химиялық ғылым заңдарының тиімділігі мен ғылыми болжау мүмкіндігіне көз жеткізуге мүмкіндік береді. Оқытуда химиялық экспериментті қолдану студенттерді тек құбылыстармен ғана емес, сонымен қатар химия ғылымының әдістерімен де таныстыруға мүмкіндік береді әрі білім берді, тәрбиелейді және дамыту бірлігін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасыл химия

    Бұл курс жергілікті және жаһандық ауқымдағы қоршаған орта химиясының негізгі қағидаттары туралы білімді қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер физика, химия, Жер туралы ғылым және биология саласындағы білімдерін пайдалана отырып, қоршаған ортада болып жатқан үдерістерді ғылыми негіздейді. Болашақ мұғалімдер атмосферада, гидросферада және топырақта ластаушы заттардың қатысуымен болатын физикалық және химиялық үдерістерді талдау әдістерін қолданады. Курс болашақ мұғалімдердің өз шешімдері мен әрекеттері үшін жауапкершілікті сезіну үшін азаматтық ұстанымын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Химия ғылымының базалық идеялары мен заманауи әдістер жүйесіне негізделген білімі мен түсініктерін көрсете білу
  • Оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыру мен өзінің кәсіби деңгейін көтеру мақсатында өмір бойы білім алуға дағдыландырады;
  • ғылымның қазіргі жай-күйін және өзгеріп отыратын әлеуметтік жағдайды ескереді, жинақталған тәжірибені асыра бағалай алу, ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты біледі және оларды оқытатын салада зерттейді;
  • Зерттеу мақсаттарын сауатты түрде қойып оны орындау, ғылыми негізделген шешімдерді қабылдай білу, педагогикалық экперименттің нәтижелерін есепке алып алынған қорытындыларды нақты түрде талдай алады;
  • критериалды бағалаудың, диагностикалаудың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын талқылайды
  • Химиялық заңдылықтар мен тұжырымдарды дәлелдеу мен ой-қорытулар жасауда, мәселелерді шешуде сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолданады;
  • Пәнді оқытуда АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдаланады;
  • пәннің нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектей біледі;
  • инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес жіктейді, инновациялық білім беру технологиялары мен пәндердің пәндік мазмұнын біріктіре отырып, заманауи сабақты құрастырады;
  • академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын бағалайды.
  • Экономика және қоғамдық қатынастарды құқықтық реттеу бойынша білімдерін көрсетеді, жеке адам мен қоғамның экономикалық қызметіндегі этикалық нормалар мен моральдық құндылықтардың мәнін түсінеді. Қаржылық және бизнесті жоспарлау және ұйымдастырудағы бастапқы дағдыларын қалыптастырады, қоғамның экономикалық өміріндегі көзқарастарын дамытады.
Top