6B01516 Химия-Биология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру қызметін жүзеге асыруға бағытталған, терең теориялық білімді көрсететін, жаңартылған білім беру жүйесі жағдайында оқытудың инновациялық әдістерін меңгерген бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие жоғары білімді педагогтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Ботаника (Өсімдіктер морфологиясы және анатомиясы, систематикасы)
Осы кезде тіршілік етіп жатқан және қазбадан табылған өсімдіктерді туыстық жақындығына қарай систематикалық топтарға бөлетін ботаника ғылымының бір саласы өсімдіктерді флористикалық немесе классификациялық, систематикалық, филогенетикалық зерттеу. Төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің систематикалық топтары, таралуы және маңызы. Өсімдіктердің анатомиясы және морфологиясы курсының бағдарламасында өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылыстары жан-жақты қаралады, басқа ботаника салаларының негізін салады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Оқушылар ағзасының өсуі мен дамуы. Жас кезеңділігі. Жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі мүшелер жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері. Дамып жатқан мүшелер мен жүйелердің өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы идеялар. Оқушылардың әртүрлі дене жүйелерінің жұмыс істеуінің физиологиялық ерекшеліктері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы химия
Бейорганикалық химияның теориялық негіздерін меңгеру. Атом – молекулалық ілім, химияның негізгі стехиометриялық заңдары, периодтық заң және периодтық жүйе, химиялық байланыс, химиялық реакциялар жүрудің негізгі заңдылықтары, бейэлектролиттер мен электролиттердің ерітінділері, электролиттік диссоциация теориясы
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер морфологиясы және анатомиясы
Өсімдік жасушасының құрылысы. Өсімдік ұлпалары, олардың құрылымы. Өсімдіктердің вегетативті мүшелері: тамыр, өркен, жапырақ. Олардың анатомиялық және морфологиялық құрылымы, метаморфоздары. Өсімдіктердің генеративті мүшелері: гүл, жеміс, тұқым: анатомиялық және морфологиялық құрылымы. Өсімдіктердің көбею жолдары. Өсімдіктердің тіршілік формалары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Студенттерде қаржылық сауаттылық саласында іргелі білім мен дағдыларды қалыптастыру, жеке қаржы сурстарын тиімді басқару, қаржылық мәселелерде негізделе ншешімдер қабылдау және өзінің қаржылық қауіпсіздігін қамтамасыз ету қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты: студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биобейорганикалық химия
Қоршаған ортадағы Биобейорганикалық химиялық элементтердің қасиеттері және өзгерістері жөнінде толық теориялық білімді қалыптастыру және меңгеру. Элементтердің және олардың маңызды қосылыстарының периодтар және топтар бойынша қышқылды-негіздік, тотығу-тотықсыздану және басқа қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері
Құқық негіздері курсы құқықтың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсінуге бағытталған. Бұл курс құқықтық білім мен қоғамдағы құқықтық реттеудің негіздерін түсіндіре отырып, олардың құқықтық мәдениетін қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цитология және гистология негіздері
Цитология және гистология негіздері-жасуша туралы ілім. Жоғарғы және төменгі сатыдағы организмдердің жасуша құрылысын, химиялық құрамын және жасуша ішіндегі түрлі құрылымдардың атқаратын қызметтерін талдау. Ұлпа құрылысы, түрлері, атқаратын қызметі. Химиялық құрамы, ұлпалардың байланысы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты – білім алушыларды еңбек қызметі мен күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге дайындау. Бұл еңбек қауіпсіздігі негіздерін, жұмыс орнында жарақаттар мен кәсіптік аурулардың алдын алу, сондай-ақ әртүрлі төтенше жағдайлар, табиғи және техногендік апаттар жағдайында адам қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеуді қамтиды. Білім алушылар өндірістік және тіршілік әрекеті жағдайларында өмірді, денсаулықты және қоршаған ортаны қорғау үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аналитикалық химия I
Сапалы химиялық талдау негіздері, сынама алу принциптері, аналитикалық химиядағы химиялық реакциялар мен процестердің түрлері, кейінгі талдауға байланысты тиісті әдісті таңдау, сапалы талдаудың негізгі әдістері. Істей алуы керек: өз бетінше жаңа білім алып, катиондар мен аниондар тобын талдай алады; талдау нәтижелерін талқылау кезінде Аналитикалық химияның негізгі заңдарын қолдана алады. Меңгеруі тиіс: сапалы химиялық талдау жүргізу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Зоология (омыртқасыздар және омыртқалылар)
Жануарлар әлемінің қарапайым бір клеткалы формалардан жоғары ұйымдастырылған таксондарға дейінгі даму заңдылықтары. морфофизиологиялық ұйымдастыру, филогения, эмбриогенез, физиология, көбею, географиялық таралу ерекшеліктері, омыртқасыздар мен омыртқалылардың негізгі типтері мен кластарының практикалық маңызы. Жануарлардың морфологиялық және түрлік әртүрлілігі. Жануарлардың таксономиялық орны.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гистология және эмбриология
Курстың мақсаты гистология мен эмбриологиядағы зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін ашу және оларды қолдану жолдарын меңгеру. Курс барысында оқытылады: Гистология мен эмбриологииң дамуының қысқаша мазмұны. Ұлпалар, жалпы сипаттамасы. Жекелеген ұлпа топтарының ерекшеліктері. Жыныс жасушаларының дамуы және ұрықтану. Эмбрионның даму кезеңдері: майдалану, бластула, гаструляция. Ұрық жапырақшалары мүшелер бастамаларың пайда болуы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология және тұрақты даму
Пәнінің мақсаты: Экология және тұрақты даму пәнінің мақсаты - табиғи ресурстарды тиімді пайдалану, қоршаған ортаны қорғау және қоғамның әлеуметтік, экономикалық қажеттіліктерін ескере отырып, тұрақты даму принциптерін түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға, оның себептері мен салдарын түсінуге, қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті дамытуға бағытталған. Курс сыбайлас жемқорлықпен күресудегі халықаралық және отандық тәжірибені, азаматтық қоғам өкілдерінің, жастардың және қалың жұртшылықтың рөлі туралы ақпаратты талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Қазақстандағы инклюзивті білім беру шарттары. Инклюзивті білім берудің құқықтық құжаттары. Шетелде инклюзивті білім беру. Инклюзивті оқыту принциптері. Инклюзивті білім беруді негіздеу. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы. Инклюзивті білім берудің компоненттері, критерийлері мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім берудің қазақстандық моделі. Инклюзивті білім беру нұсқаларының сипаттамасы. Химияны оқытудағы инклюзивті білім берудің ерекшелігі. Химияны оқытуда инклюзивті білім беру принциптерін қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жеке даму биологиясы
Эмбриология тарихы туралы негізгі ақпарат, Даму биологиясының әдістеріне қысқаша шолу. Омыртқалы жануарлардағы онтогенезді периодизациялау принциптері. Қоршаған орта факторларының жеке дамуға әсері. Гаметогенездің кезеңдері мен ерекшеліктері. Жыныстық циклдер және оларды гормоналды бақылау. Ұрықтану кезеңі, эмбрионның дамуының негізгі кезеңдері. Жануарлардың эмбриогенезінің дамуы мен процестерінің биологиясының негізгі ережелері, эксперименттік эмбриологияның жетістіктері мен мәселелері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химия II
Сандық талдау әдістерінің классификациясы. Талдаудың классикалық химиялық әдістері. Гравиметрия. Титриметриялық талдау әдістерінің классификациясы. Титрлеу тәсілдері. Қышқылды-негіздік титрлеу. Титрлеу қисықтары. Қышқылды-негіздік әдістің индикаторлық теориясы. Титрлеудің тотығу-тотықсыздану әдісі, классификациясы. Редоксиметрлік титрлеу индикаторлары. Редоксиметрлік титрлеу қисықтарын тұрғызу. Перманганатометрия. Иодометрия. Комплексонометрлік титрлеу әдісі. Комплексондар. Комплексонометрлік титрлеудің индикаторлары. Тұнбаға түсіру титрлеу әдісі. Аргентометрия, меркурометрия, тиоцианометрия, сульфатометрия
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогика
Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, оның педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға бағытталған. Оқыту процесінде адамның жеке ерекшеліктері, ақыл-ой еңбегінің, өздігінен білім алу мәдениеті қарастырылады; педагогикалық міндеттерді өз бетінше шешу біліктері мен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жасыл аналитикалық химия (Minor)
Заттардың химиялық құрамын сандық анықтау әдістері Сандық талдау әдістері: гравиметриялық (салмақтық талдау) және көлемді (титриметрлік талдау). Гравиметриялық талдау әдісінің маңызы, қолданылу аймағы және принципі. Титриметрлік талдау әдістері: қышқыл-негіздік титрлеу әдіс (протолитометрия), тотығу-тотықсыздану титрлеу әдісі (редоксиметрия), комплексометриялық титрлеу (комплексометрия). Көлемдік титрлеу әдісінде пайдаланылатын индикаторлар. Титрлеу барысындағы қисықтарын тұрғызу әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Физикалық және коллоидтық химия
Газдардың кинетикалық теориясы. Газ заңдары. Термодинамиканың бірінші бастамасы. Гесса Заңы. Киргоф Заңы. Термодинамиканың екінші бастамасы. Энтропия. Термодтар намикалық потенциалдар. Химиялық тепе-теңдік. Термодинамикалық және кинетикалық әдістермен химиялық процестің сипаттамасы. Беттік құбылыстар электрлік емес ерітінділер электролит ерітінділері тепе-тең электродты процестер. Теңсіздік электродтық процестер. Коллоидтық химия негіздері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Электрохимия негіздері
Электрохимиялық құбылыстарға қатысты негізгі терминология, электрохимияның негізгі ұғымдарын, заңдары, электрохимиялық құбылыстар туралы ілімнің негізіндегі іргелі тәжірибелер; электрохимиялық құбылыстарды зерттеудің негізгі әдістері. Нақты және нақты принциптер мен заңдылықтар. Іргелі эксперименттердің электрохимия теориясымен байланысын, осы пән бойынша есептер; өлшеу нәтижелерін өңдеудің қарапайым әдістерін қолдана отырып, электрохимиялық шамаларды өлшеу бойынша эксперименттер. Заңдар мен электрохимия теориялары
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Адам анатомиясы
Адам ағзасын құрайтын жүйелердің құрылысы мен функциялары, адам анатомияиясының зерттеу әдістері білім игерген. Ұсынылған анатомиялық объектіні сипаттау, анатомиялық плакаттардағы мүшелер мен олардың бөліктерін табу және көрсетуге қабілетті
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологияға кіріспе: Экология (cousera)
Экология-тірі ағалардың өзара және қоршаған ортамен байланыстары туралы ғылым. Барлық тіршілік иелерінің өзара байланыстырының түрлері. Қоршаған орта факторларының түрлері. Адамдардың табиғи әлемге әсері. Бақылаулар мен эксперимент арқылы экологиялық білімді игеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Органикалық химияның теориялық негіздері (Траектория 1)
А.М. Бутлеровтың химиялық құрылыс теориясы. Органикалық қосылыстардың жіктелуі және номенклатурасы. Органикалық қосылыстардағы химиялық байланыс және оның түрлері. Бағытталған валенттілік теориясы. Электрондық ығысулар теориясы. Изомерия, оның түрлері. Органикалық реакциялардың жіктелуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Қазіргі білім берудегі педагогикалық дизайн. Оқу нәтижесіне негізделген оқу дизайнының моделі (Instructional Design). Отандық және шетелдік зерттеулердегі педагогикалық дизайн. Сабақ дизайны. Оқыту мазмұнын құрылымдау. Интеллект-карта әдісіне негізделген әртүрлі бағыттағы білім беру қызметін жобалау ерекшеліктері. ЖАОК бағдарламасын жобалау, әзірлеу. Оқу және білім беру курстарын құру алгоритмі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биологияны оқыту әдістемесі және жасанды инеллект
Биологияны оқыту әдістемесі пәнінің ерекшелігі, мектептерде биология пәнін оқыту бойынша оқу тәрбие үдеріс ұйымдастыру, сабақ жоспарын жасау, оқушы білімін бағалауға арналған тапсырмалар құрастыру, әр түрлі дидактикалық материалдар дайындау, көрнекі құралдар дайындауды икемділігін қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Химияны оқыту әдістемесі
Мектептегі химия курсының мазмұны мен құрылысы. Химияны оқыту процесінде оқушыларды тәрбиелеу және дамыту. Химияны оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері. Химияны оқыту құралдарының жүйесі. Қазіргі химия сабағы және оған қойылатын талаптар. Мектептегі химиялық эксперимент. Химияны оқытудағы педагогикалық технологиялар. Химияны оқытудың ұйымдастырушылық формалары: элективті, сыныптан тыс іс-шаралар
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Еріткішсіз үлгілерді дайындау әдістері (Траектория 1) (Minor7)
Пәннің мақсаты мен міндеттері. Еріткішсіз сынамаларды дайындау әдістерін, химиялық талдауда үлгілерді дайындаудың экологиялық әдістерін, инертті газ ағынындағы экстракциямен талдау әдістерін, мембраналық бөліп алу әдістерін, қатты фазалық бөліп алу әдістерін, аса критикалық флюидпен экстракция әдістерін. Химиялық зертханаларда еріткішсіз талдау әдістерін, еріткішсіз үлгілерді дайындау әдістерін қолдана алады. Еріткіштерсіз сынамаларды дайындаудың әлемдік тәжірибесін талдай алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жаңартылған мазмұндағы биологияны курсын оқыту әдістемесі
Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңартудың алғышарттары. Ынтымақтастықта оқыту, биология сабақтарында оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру, білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында биологияны оқытудың әдістері мен тәсілдері, білім мен іскерлікті бағалаудың рөлі, бағалау түрлері бойынша талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Химия-педагогикалық зерттеулер негіздері (Траектория 2 )
Химия - педагогикалық зерттеулер негіздері пәніне кіріспе. Химия - педагогикалық зерттеулердегі қолданылатын әдістер жүйесі. Қазіргі химия-педагогикалық зерттеулердегі жүргізілетін әдіснамалық тәсілдер. Әдебиеттердегі химиялық ақпараттар және олармен жұмыс істеу техникасы. Зерттеулер нәтижесін математикалық өңдеу. Ғылыми зерттеулердің негізгі кезеңдері. Химия - педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру жолдары. Педагогикалық эксперимент жүргізу, мәні, ерекшелігі, түрі, жоспары, нәтижесі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Химиялық токсикология (Траектория 2)
Химиялық токсикология пәнінің мақсаттары мен негізгі түсініктеріне шолу. Химиялық токсикология пәнінің міндеттері. Токикологиялық және улы заттардың жіктелуіне сипаттама. Химиялық-токсикологиялық талдаудың ерекшеліктеріне шолу. Химиялық-токсикологиялық талдауда алдын-ала сынақтарды тиімді жүргізу. Ұшқыш улы заттар мен ұшқыш улы қосылыстардың жалпы сипаттамасының мәні. Ұшқыш улы қосылыстардың токсикодинамикасы және токсикокинетикасын жүргізудің маңызы. Ұшқыш улы заттарға сапалы реакцияларды жүргізу. Металды улы заттарға шолу. Металды улы қосылыстардың жалпы сипаттамасы. Металды улы заттардың токсикодинамикасы және токсикокинетикасына шолу. Металды улы заттарды талдаудың бөлшек әдісінің маңызы. Дәрілік және есірткі улы қосылыстарының жалпы сипаттамасы. Гипнозды көкнәр алкалоидтары және олардың синтетикалық аналогтарының сипаттамасы
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Супрамолекулалық химия (Траектория 1)
Супрамолекулалық химияға кіріспе. Пәннің мақсаты мен міндеттері. Супрамолекулалық химия жаңа химия саласы, пайда болу тарихы, жетістіктері мен болашағы. Супрамолекулалық химияның нысандары, екі саласы, оларға сипаттама. Супрамолекулалық химиядағы зерттеулер, әлем елдерінің тәжірибелері, ғалымдар еңбектері, жаңа саланың даму бағыты. Супрамолекулалық динамика. Супрамолекулалық өзара әрекеттесу және катализ. Молекулалық өзін - өзі құрастыру-супрамолекулалық жүйелерді бағдарламалау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Тағам химиясы (Траектория 1)
Тағам өнімдерінің тағамдық құндылығы мен сапасы. Тағамдық құндылығы. Тамақ өнімдерінің сапасы. Тамақтану негіздері және ас қорыту биохимиясы. Шикізатты технологиялық өңдеу кезінде тамақ өнімдерінің химиялық құрамының негізгі компоненттерінің өзгеруі. Тағамдық қоспалар. Табиғи токсиканттар мен ластағыштар
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Талдаудың физика-химиялық әдістері
Физика-химиялық зерттеу әдісінің мәні. Физика-химиялық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Оптикалық зерттеу әдістерінің мәні. Спектрлік зерттеу әдістері. Адсорбциялық спектроскопияның мәні. Сәулелену қарқындылығын өлшеу түрлері. Фотоколориметрияны, спектрофотометрияны, ИҚ-спектроскопияны, атомдық–абсорбциялық, масс-спектрометр қондырғысы, хроматография жіктелуі, қағаз хроматографиясы, спектрлік зерттеуді, фотометриялық титрлеуді, турбидиметрияны зерттеудің ықтимал салалары. Электромагниттік сәулеленудің қасиеттері мен табиғаты. Фотоколориметрмен және спектрофотометрмен оптикалық тығыздықты анықтау әдісі мен калибрлеу графигін құрудың мәні бойынша талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өсімдіктер физиологиясы
Өсімдіктер физиологиясы өсімдік жасушасының физиологиясына үйретеді, өсімдіктердегі физиологиялық процестердің қазіргі ғылыми жетістіктерін және қоршаған ортамен байланысын қарастырады, қоршаған орта тұрғысынан биологиялық жүйелердің әртүрлі деңгейлерін, соның ішінде молекулалық және физиологиялық-биохимиялық процестерді қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп экология-аналитикалық мониторингілеу (Траектория 2)
Мектеп экологиялық-аналитикалық мониторингілеу пәніне кіріспе. Экологиялық мониторингтің құрамдас бөлігі ретінде жүргізілетін экологиялық-аналитикалық мониторингке сипаттама. Экологиялық мониторингтің мақсаты мен міндеттерін анықтау. Мектепте жүргізілетін экологиялық мониторинг туралы түсінік. Мектептің экологиялық мониторингі жүйенің бөлігі ретінде қарастырылуы. Мектептегі экологиялық мониторингтің мақсаттары. Қоршаған ортаның мониторингін жүргізу. Суда, ауада және топырақта ластаушы заттардың болуын бақылау. Мектептің экологиялық – аналитикалық мониторгингісін жүргізудің әдістемесі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Статистикалық молекулалық термодинамика (Cousera)
Бұл кіріспе физикалық химия курсы макроскопиялық химиялық жүйелердің молекулалық қасиеттері мен мінез-құлқы арасындағы байланыстарды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері
Ғылыми жұмыстың әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу және оның кезеңдері: зерттеу нысаны, мақсаты, міндеттері, күтілетін нәтиже. Ғылыми-зерттеу жұмысында ғылыми әдебиеттердің орны және қолданылуы. Ғылыми зерттеу жұмысын жүргізудің негізгі бағыттары. Ғылыми мақала жазу тәртібі. Ғылыми мақала жарияланатын сайттармен жұмыс
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Химиялық анализдеудегі жасыл еріткіштер мен реагенттер (Minor)
Химиялық анализдеудегі жасыл еріткіштер мен реагенттер пәніне кіріспе. Жасыл еріткіштер, оларға сипаттама. Жасыл еріткіштерді химиялық анализде қолданудың артықшылықтары. Су-жасыл еріткіш. Жоғары критикалық сұйықтықтар. Иондық сұйықтықтар. Зиянсыз сұйық полимерлер. Жасыл еріткіштердің түрлі комбинациясы. Химиялық анализдегі жасыл реагенттер, олардың артықшылықтары мен қолданылу салалары. Химиялық анализдеудегі жасыл еріткіштер мен реагенттердің әлемдік тәжірибедегі рөлі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қоршаған орта химиясы (Траектория2)
Жер планетасының пайда болуы. Табиғи химиялық жүйелерді, қоршаған орта объектілерін қалыптастыру.Атмосфера химиясы. Атмосфера компоненттерінің көздері мен ағындары. Жер қыртысының, атмосфераның гидрофераның бөлігімен өзара байланысы. Топырақ. Химиялық құрамы. Топырақта болатын химиялық процестер. Гидросфера. Гидросферадағы химиялық процестер. Табиғи ортаның жағдайын бақылау. Химиялық элементтердің миграциясының негізгі циклі. Жаһандық өзгерістер және табиғи ортаны қорғау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Адам мен жануарлар организмінің тіршілік әрекетінің заңдылықтары. Ағзаның бейімделуі және гомеостазы. Адам ағзасының физиологиялық функцияларын зерттеу. Дене жүйелерінің жұмыс істеуінің физиологиялық ерекшеліктері (эндокриндік, жүйке, қан айналымы, ас қорыту, бөліп шығару, тірек-қимыл). Әр түрлі жүйелердің түрлі жағдайларда жұмыс істеу механизмі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конструктивті оқыту әдістемесі
Оқытудың заманауи тәсілдері мен әдістерін, ынтымақтастық технологияларын, диалогтық әдісті, дарынды және талантты балаларды оқытуды, сабақты жоспарлау түрлерін, оқыту үшін бағалауды және оқытуды бағалауды, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқытуды біледі. АКТ –технологияларын, интерактивті және инклюзивті сыныпты қалыптастыру әдістерін, көшбасшылық және оқытудағы басқару дағдыларын меңгерген. Сыни тұрғыдан ойлауды қолдана алады, Оқу процесінде Lesson Study қолдана алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Көмірсутектердің функциональдық туындылары (Траектория 1)
Функциональды топ түсінгі. Органикалық қосылыстардың функционалдық туындыларының негізгі кластары. Галогенорганикалық қосылыстар. Спирттер, бір атомды, екі атомды және үш атомды спирттер. Жай эфирлер. Азотты органикалық қосылыстар, алифатты қатардың нитроқосылыстары. Аминдер. Альдегидтер мен кетондар. Карбон қышқылдары, олардың туындылары. Дикарбон, окси және оксокарбон қышқылдары. Амин қышқылдары. Ароматты спирттер, альдегидтер мен кетондар. Ароматты карбон қышқылдары. Көмірсулар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Химия тарихы (Траектория 1)
Химияның ерте даму кезеңі. Химияның ғылым ретінде қалыптасуы. Бейорганикалық химияның дамуы. Органикалық химияның дамуы. Аналитикалық химияның дамуы. Физикалық химияны дамыту. Заманауи химия.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биологиялық эволюция
«Биологиялық эволюция» оқу барысында студенттерде диалектикалық- материалистік көзқарас қалыптасып, биологиялық ой тудындайды, табиғат құбылыстарының себеп-салдарының байланыстарын заңдылықтарын түсінеді. Генетика, цитология, экология сияқты жалпы биологиялық ғылымдарының көптеген негізгі қағидалары осы пәнде эволюциялық мағынаға ие болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық химия
Биологиялық химия негіздері. Ақуыздар, көмірсулар, нуклеин қышқылдары, майлар, витаминдер, гормондар және ферменттер. Құрылымы, құрамы, құрылысы және қасиеттері. Биологиялық маңызы. Биохимиялық процестер. Ағзадағы процестердің заңдылықтары
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биологиялық есептерді шығару әдістемесі
«Биологиялық есептерді шығару әдістемесі» пәнін игерудегі мақсат студенттердің экологиялық зерттеулер мен эксперименттік мәліметтермен жұмыс жасауда математикалық ойлауын қалаптастыру, биологиялық және экологиялық мәліметтерді математикалық өңдеудің негізгі әдістерімен танысу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Генетика
Генетика тірі ағзаның негізгі екі қасиетін – тұқым қуалаушылық және өзгергіштікті зерттеуге, оның заңдылықтарын әр түрлі деңгейде оқып үйретуге арналған. Клеткалық деңгейден бастап ағза деңгейіне дейін тұқым қуалау ақпаратының берілуі, оның механизмдері, ақпараттық материалдың негізінің құрамы туралы білім береді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық жүйелер химиясы
Жүйелеу тəсілінің стратегиясы жəне биохимиясы. Биологиялық процестердің термодинамикасы. Тепе- теңдік термодинамикасы. Биологиялық үдерістердегі өзгерістер. Қарапайым кинетикалық теңдеулер жəне олардың шешілуі. Биология химия жəне ақпарат. Ақпарат теориясының биологиялық химияға енгізілуі. Биологиялық мембраналар құрылымы, қасиеті. Биологиялық мембраналар арқылы заттардың тасымалдануы. Биоэлектрлік құбылыстар. Жасушалардағы тыныштық əлеуеті. Жүйке импульсінің қозғыш талшықтардың бойымен таралуы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасыл синтез (Траектория 2)
Қазіргі уақытта жасыл химиялық синтездің дамуы. Өнеркәсіптік өндіріске "жасыл химиялық" технологияларды енгізу барысы. Жасыл химиялық реакциялардың заңдылықтары. Жасыл химияда қолданылатын бастапқы материалдар, реактивтер, еріткіштер. Жасыл химиялық реакция шарттарын таңдауды ұйымдастыру. Біртекті және гетерогенді катализаторларға, фазалық тасымалдау катализаторларына, биокатализаторларға шолу. Жасыл химиялық синтезді дамытуда әлемдік тәжірибеге сыни шолу, химиялық зертханада жасыл зертханалық синтездер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектепте биологиялық тәжірибелер жүргізудің әдістемесі
Мектепте биология бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Биология бойынша мектепте эксперименттерді ұйымдастырудың теориялық негіздері, зерттеу объектілерінің биологиялық ерекшеліктеріне қойылатын талаптар. Әр түрлі жас топтарында биология бойынша эксперименттерді ұйымдастырады. Эксперимент нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Молекулалық биология
Гендердің құрылымы және про - және эукариоттар геномдарын ұйымдастыру және оларды зерттеу әдістері; ДНҚ репликациясы және хромосомалардың соңғы толықсыздығы проблемасы; про - және эукариот ДНҚ метилденуі; транскрипцияны реттеу; ақуыз құрылымының пострансляциялық өзгерістері; жасушаның органеллаларына ақуыздарды тасымалдау; жасушадағы ақуыздардың ыдырауы; жасушалық циклді реттеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Органикалық синтез (Траектория 2)
Органикалық синтез пәні. Органикалық синтездің мәселелері мен принциптері. Органикалық синтезді жүргізу әдістері. Эксперимент жүргізу, жоспарлауға дайындық. Қолданылатын еріткіштер мен реагенттердің сапасы, стандартты жабдық. Зертханалық журнал жүргізу әдістемесі. Органикалық заттарды тазарту және бөлу әдістері. Айдау әдістерінің түрлері. Органикалық заттарды синтездеу бойынша практикалық жұмыстар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Агрохимиялық зерттеу әдістері (Траектория 2)
Агрохимиялық зерттеу әдістері пәннің мақсаты мен міндеттері. Агрохимияда қолданылатын зерттеу әдістері. Жүргізілетін эксперименттің мәні. Агрохимиялық зерттеу әдістерін әзірлеудегі отандық және шетелдік ғалымдардың рөлі. Агрохимиялық зерттеулер жүргізудегі далалық тәжірибенің маңызы. Далалық тәжірибеге қойылатын негізгі талаптар. Далалық эксперименттерді жүргізу әдістемесіндегі негізгі ұғымдар. Далалық тәжірибелердегі қателіктер, олардың тәжірибенің дәлдігіне және нұсқалардың сенімділігіне әсері бойынша талдау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биометрия
Биометрия-биологиядағы топтық қасиеттерді статистикалық талдау туралы ғылым. Вариациялық қатарлар құрудың жалпы ережелері. Өлшенетін көрсеткіштердің орташа шамасын анықтау. Жиынтық белгілердің әртүрлілігінің көрсеткіштері. Кездейсоқ шамалардың таралуы. Корреляция. Репрезентативтік қателер. Іріктемелі көрсеткіштердің дұрыстығын бағалау. Дисперсиялық талдау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химиялық технология (Траектория 1)
Химиялық технологияның пәні мен міндеттері. Химиялық-технологиялық процесс туралы түсінік. Химиялық-технологиялық процестің негізгі заңдылықтары. Химия өнеркәсібінің шикізат және энергетикалық базасы. Химиялық реакторлар. Күкірт қышқылын өндіру. Күкірт қышқылын өндірудің физика-химиялық негіздері. Метанның каталитикалық конверсиясы. Аммиак өндірісінің технологиялық сызбасы. Азот қышқылын өндірудің физика-химиялық негіздері. Химиялық өндірістің ғылыми принциптері. Металл өндірісі кезіндегі қоршаған ортаны қорғау проблемалары Жаңа заттарды және материалдарды өндіру. Жаңа материалдардың практикалық мәні. ҚР маңызды өнеркәсіптік химиялық өндірістері. Химиялық технологиядағы қоршаған ортаны қорғау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жасыл химияға кіріспе (Траектория 1)
Жасыл химияның пайда болуы және тарихы. Жаһандық экологиялық проблемалар, оларды шешу жолдары. Жасыл химия саласындағы әлемдік даму тенденциялары. Жасыл химияның 12 қағидасы. Жасыл химия метрикасы. Жасыл химия теориясы мен практикасындағы тәжірибелер. Жасыл химияның даму бағыттары. Жасыл химияның мысалдары
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
Қазақстан республикасында ауыл шаруашылығы өнімдерінің ерекшелігі және ауыл шаруашылығының дамуындағы ғылымның маңызы. Топырақтану, жер шаруашылығы және агрохимия, жер шаруашылығы системалары, егістік дақылдар, көкөніс дақылдар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кристаллохимия (Траектория 1)
Кристалдық заттардың негізгі қасиеттері, кристалдар құрылымының симметриясы, Кристалл-химиялық жіктелуі. Істей алуы керек: кристалдардың сыртқы пішінінің симметрия элементтерін, кристалдардың орнатылуын және бет символдарын анықтау, құрылымның проекциясын құру, кристалдар құрылымындағы қашықтықты есептеу. Кристалдық заттардың құрылымын талдау тәсілдері, өндірісте және ғылымда кристалдық заттарды қолданудың қазіргі заманғы мәліметтері. Кристалдық заттардың жүйелік қасиеттері мен құрылымдық ерекшеліктерін талдауға, кристалдардың сыртқы пішінін талдауға және құрылымдық бірліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химиялық білім берудегі педагогикалық диагностика (Траектория №2)
Халықаралық білім беру жүйелеріне шолу. Болон декларациясының білім беру процесіндегі маңызы. Білім беру сапасын анықтауда жүргізілетін ұлтаралық зерттеулердің ерекшелігі. Білім беру сапасын бағалау бойынша халықаралық салыстырмалы зерттеулер жүргізетін ұйымдардың зерттеулерінің сипаттамасы. Жалпы білім беру сапасын анықтайтын халықаралық салыстырмалы зерттеулердің маңызы. Педагогикалық зерттеу әдістері, педагогикалық құбылыстарды зерттеу тәсілдері. Халықаралық білім беру жүйелеріндегі процестерді талдау, сыни бағалау, болжау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сындарлы оқыту, критериалды бағалау және инклюзивті оқыту сияқты оқытудың жаңа тәсілдері мен әдістерін педагогтың кәсіби қызметінде қолдану біліктері мен дағдыларын көрсету.
- Орта мектепте химия мен биологияны оқыту әдістемесін, биология курсының жаңартылған мазмұнын, биология бойынша есептерді шешу әдістемесін, цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайнын білу және түсіну және оларды орта мектепте химия мен биологияны оқытуда қолдана білу.
- Оқушылардың физиологиясы саласындағы білімдерін, іскерліктерін және дағдыларын өзінің кәсіби қызметінде қолдану қабілетін және оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруда жоғары жұмыс қабілеттілігін қолдауға бағытталған іс-шараларды өткізу қабілетін көрсету.
- Химияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін білу және түсіну және алған білімдерін химия мұғалімінің кәсіби қызметінде пайдалану қабілетін көрсету.
- Биологияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін білу және түсіну, алынған білімді биология мұғалімінің кәсіби қызметінде қолдану қабілеті.
- Командада жұмыс істеуді ұйымдастырудың, білім беру мекемелерінде тиімді басқарушылық коммуникациялар жүйесін жолға қоюдың әдістері мен тәсілдерін біледі.
- Жасыл аналитикалық химия теориясы мен практикасын, сынамаларды дайындаудың жасыл әдістерін, жасыл реагенттер мен еріткіштерді меңгерген және оларды химик-аналитик жұмысында қолдана алады.
- Жаратылыстану-ғылыми, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, құқықтық, экологиялық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі мәдениеті мен көшбасшылық қасиеттерді түрлі салаларында қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету.
- Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздерін меңгерген, химиялық-педагогикалық зерттеулерді, биологиялық эксперименттерді жүргізу дағдыларын меңгерген және кәсіби қызметте педагогикалық, химиялық, биологиялық зерттеулерді, педагогикалық диагностиканы өз бетінше жүргізе алады.
- Педагогика, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі саласындағы білімі мен түсінігін және педагогтің оқу-практикалық және кәсіби міндеттерін шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану қабілетін көрсету
- Биологиялық эволюция, молекулалық биология, биометрия, топырақтану негіздерімен қолданбалы биология сияқты пәнаралық курстарды биологияны оқытуға интеграциялау және оларды кәсіби қызметінде қолдану қабілеттерін көрсету.
- Биологиялық химия, тағам химиясы, супрамолекулалық химия, биологиялық жүйелер химиясы, жасыл химия, электрохимия, кристаллохимия, химиялық технология, сирек металдар химиясы, химия тарихы сияқты пәнаралық курстарды химияны оқытуға кіріктіру білігі мен дағдыларын және оларды өзінің кәсіби қызметінде қолдану қабілетін көрсету.
- Химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттерін зерттеудің негізгі физикалық және физика-химиялық әдістерінің теориясы мен практикасын меңгерген, графикалық тәуелділіктердің шифрын ашу әдістемесін және оларды кәсіби қызметінде қолдану қабілетін көрсетеді.
- Атмосфера химиясы, Химиялық токсикология, жасыл синтез негіздері, Органикалық синтез, агрохимиялық зерттеулер саласында білімі және осы салаларда дербес химиялық синтездер мен талдаулар жүргізу, оларды химия және биология мұғалімінің кәсіби қызметінде қолдану қабілеті бар.