6B01407 Музыкалық білім в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы еңбек нарығының жағдайына бейімделген музыкалық білім беру саласында бәсекеге қабілетті, білікті, жауапты, өз мамандығын еркін меңгерген музыка мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Музыка мұғалімінің кәсіби дайындығы
Пәннің мақсаты - үздіксіз білім беру жүйесіндегі орта мектепте дәріс беретін музыка мұғалімдерінің кәсіби педагогикалық қызметіне талдау жасайды. Теориялық мазмұнын анықтап, негіздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты - педагог-музыканттың кәсіби қызметтеріне теориялық тұрғыдан салыстырмалы талдама жасап, мазмұнын анықтайды. Педагог-музыкант қызметінің әлеуметтік жауапкершілігімен, гуманитарлық маңыздылығымен таныстырады. Студенттердің болашақ кәсіби әрекеттеріне шығармашылықпен қарауға мүмкіндік туғызады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка теориясы
Пәннің мақсаты-музыка теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Білім алушылар музыкалық сауаттылық (Музыка теориясы) саласында қажетті білімге ие, музыкалық экспрессивтіліктің қарапайым құралдарын меңгереді, музыкалық-теориялық терминологияны оқиды, курсқа негізгі компонент ретінде көзқарасын негіздейді. Музыка теориясын музыканы қабылдау құралы және музыкалық қарым-қатынас мүмкіндігі ретінде түсіну. Студенттер: - музыканың қарапайым теориясының негіздерін біледі; - музыкалық экспрессивтіліктің негізгі құралдарын біледі және практикалық жұмыстарда қолданады; - музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын меңгереді; - шығармашылық тапсырмаларды орындау барысында гармониялық есту қабілетінің болуын көрсетеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Пəнінің мақсаты - мектеп жасындағы балалардың анатомиялық жəне физиологиялық ерекшеліктері, əртүрлі жастағы өсу жəне даму заңдылықтары, өскелең организмнің қоршаған ортамен қарым-қатынасы, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайту, олардың оқып-білім алу барысында жұмысқа қабілеттілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету жолдарының, баланың жасына лайық білім беріп, ақыл ойын дамыту, дені сау, сымбатты етіп өсірудің ғылыми негіздері туралы педагогикалық мамандықтар бойынша оқып жатқан студенттерге білім беру. Бұл пән педагогикалық мамандықтарға арналып дайындалған жəне болашақ мұғалімдер мен тəрбиешілерді кəсіби тұрғыдан дайындауға бағытталған. Бағдарлама онтогенездің əр түрлі кезеңдерінде организм тіршілігінің, өсу жəне даму барысында ағзалардың жəне ағзалар жүйелерінің қызмет етуінің ерекшеліктерінің заманауи мəселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дауыс қою
Пәннің мақсаты - білім алушының дауысын кәсіби түрде қойып, дауыс аппаратының дұрыс жұмыс жасауын меңгерту. Бұл жерде тыныс алу, дыбысты жетелеу, дикцияның дәлдігі, резонаторлар жұмысы, кантиленалық орындау дағдылары меңгертіледі. Дауыс аппаратын меңгеру - дұрыс вокалды дыбыс туындату және дыбыстық серпілістерді түзетуге қатысты вокалды – техникалық әдістерді және жаттығуларды жоғары деңгейде орындай білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық ән салу
Пәннің мақсаты - дауысты вокалдық, техникалық жағынан жетілдіру және ән айту шеберлігін дамыту және өз бетінше жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру. Кәсіби маман дайындау барысында, білім алушылардың вокалдық өнер саласында алған білімдерін, дағдыларын мектептегі музыкалық сабақтармен түрлі көркем-өнерпаздық жұмыстарға дарыта білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық аспаптар (баян, домбыра, қобыз, фортепиано)
Пәннің мақсаты – музыкалық аспапты еркін ойнау, түрлі музыкалық шығармаларды нота парағынан оқып ойнау тәсілдерін үйрену. Техникалық жаттығуларды түрлі штрихтарда ойнай білу. Мектеп бағдарламасына кіретін әндерді басқа тональдікке транспозиция жасап, аспапта есту қабілеті бойынша ойнау. Музыкалық қабілеттерін дамыту. Музыкалық аспаптарда орындаудың әдіс-тәсілдерін үйрету және сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Гармония және сольфеджио
Пәнінің мақсаты - музыкалық құрылымды терең түсіну үшін қажетті теориялық және практикалық музыкалық дағдыларды қалыптастыру; есту қабілеті мен музыкалық интерпретация қабілетін дамыту; үйлесімділіктің, аккордтардың және олардың реттілігінің негізгі принциптерін түсіну; ноталар бойынша ән айтуға және парақтан ноталарды оқуға үйрету; музыкалық контексте интервалдарды, аккордтарды және олардың функцияларын зерделеу; соната, вариация және т.б. сияқты әртүрлі музыкалық формалар мен құрылымдарды зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы музыкалық пән 1 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Пәннің мақсаты - аспаптың құрылысымен танысу, орындаушылық қимыл әрекеттер тәсілдерінің негіздерін игеру. Сол қол саусақтары мен оң қол қағыстары қимылдарымен жұмыс жасай білу. Гамма мен арпеджиоларды ойнау. Музыкалық шығармаларды өз бетінше талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты – білім алушыларды еңбек қызметі мен күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге дайындау. Бұл еңбек қауіпсіздігі негіздерін, жұмыс орнында жарақаттар мен кәсіптік аурулардың алдын алу, сондай-ақ әртүрлі төтенше жағдайлар, табиғи және техногендік апаттар жағдайында адам қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеуді қамтиды. Білім алушылар өндірістік және тіршілік әрекеті жағдайларында өмірді, денсаулықты және қоршаған ортаны қорғау үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушылық шеберлік модулі 1 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Пәннің мақсаты - негізгі музыкалық аспап және хорды дирижерлау-білім алушының қабілеті мен орындаушылық шеберлігін дамыту арқылы оқытып тәрбиелеуге негізделген. Музыкалық аспапта орындаудың әдіс-тәсілдерін үйренеді, хорды дирижерлау жұмыстарын кәсіби деңгейде іске асырады. Болашақ музыка мұғалімінің рухани мәдениеттілігін қалыптастырып, орындаушылық шеберлік модулі пәнінің әдіс-тәсілдері мен тәжірибелік жұмыс түрлерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жеке ән салу және сахнадағы қозғалыс
Пәннің мақсаты - сахналық мінез-құлық мәдениетінің ән айту дағдыларын қалыптастыру. Ырғақтық және өлшемдік сезіну қабілеттерін дамытуға үйрету. Шығарманы орындауда ән салу техникасын қолдана білу және физикалық іс-қимылдар мен дыбыс шығару әрекетін үйлесімді атқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вокал класы
Пәннің мақсаты - вокал класы пәні білім алушылардың әуендік дыбыстарды тыңдау, қабылдау, есте сақтау, орындау және сольфеджиолау қабілеттерін тәрбиелеп оқытуға бағытталған. Музыкалық шығармаларды ноталық жазбалардан оқып үйрену. Музыка шығармаларын бір және бірнеше дауыста қосылып үндестікте орындауды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пәнінің мақсаты: Экология және тұрақты даму пәнінің мақсаты - табиғи ресурстарды тиімді пайдалану, қоршаған ортаны қорғау және қоғамның әлеуметтік, экономикалық қажеттіліктерін ескере отырып, тұрақты даму принциптерін түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты-Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері курсы сыбайлас жемқорлықтың алдын алу, оның себептері мен салдарын түсіну, сондай-ақ қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған. Курста сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша халықаралық және отандық тәжірибесіне, азаматтық қоғам өкілдерінің, жастардың және жалпы жұртшылықтың ролі туралы ақпараттарға талдау жасалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пәннің мақсаты :орта білім беру жүйесінде педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кəсіби- педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Болашақ мұғалімді даярлауда кəсіби педагогикалық іс-əрекет теориясы туралы білімдермен қамтамасыз ету. Болашақ мұғалімдерде өзіндік кəсіби іс-əрекет пен қазіргі заман мұғалімі бейнесін қалыптастыру. Үздіксіз кəсіби білім алуға ұстанымын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сольфеджио
Пәннің мақсаты – музыкалық есту, музыкалық сауат және музыкалық ойлау қабілеттерін дамыту. Бұл пән музыкалық білімнің негізі болып табылады. 1. Музыкалық естуді дамыту-интервалдар мен аккордтарды ажырату және әуен мен ырғақты тыңдап, есту арқылы айту. 2. Нота сауатын меңгеру-нота жазуын оқу және жазу дағдыларын қалыптастырып, кілт белгілері, өлшемдер, ритмдік фигуралармен танысу. 3. Дыбысты дұрыс айту және интонацияны меңгеру-дыбысты таза және дәл айтуға үйрету және әуенді дұрыс интонациямен орындау. 4. Музыкалық есте сақтау қабілетін дамыту-музыкалық шығармаларды тыңдап, есте сақтап айту. 5. Музыкалық шығармаларды талдай білу-музыканың құрылымын, формасын, стильдік ерекшеліктерін түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хортану
Пәннің мақсаты - хор өнерінің тарихи даму кезеңдерін білу. Хорды танудың теориялық тәжірибелік негіздерін меңгеру. Хормен жұмыс жасаудың әдіс-тәсілдері мен дағдыларын қалыптастыру. Хормен ән салуда болашақ музыка мұғалімінің көркемдік танымы мен эстетикалық талғамын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хор класына дайындық
Пәннің мақсаты - болашақ музыка мұғалімін хорда ән айту әдіс-тәсілдеріне тәрбиелеп оқыту. Хор класына дайындық жұмыстарын ұйымдастыру. Хорды дирижерлау пәнінің теориялық және тәжірибелік жұмыстарын игеру. Вокалды-хор техникасын қалыптастыру. Хор шығармаларын орындау арқылы музыка маманының шығармашылығын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құқық негіздері
Пәннің мақсаты-құқық негіздері курсы құқықтың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсінуге бағытталған. Бұл курс құқықтық білім мен қоғамдағы құқықтық реттеудің негіздерін түсіндіре отырып, олардың құқықтық мәдениетін қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орындаушылық шеберлік модулі 2 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Пәннің мақсаты - студенттің есту қабілетін дамытып, ойнау дағдысын қалыптастыру. Мектеп әндерін және жеңіл шығармаларды нотаға қарап оқып ойнау. Дирижерлаудың әдістемесі мен техникасын игеру. Студенттің музыкалық қабілетін дамытып, қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты - білім алушыларға инклюзивті білім беру ерекшеліктері мен отандық және шетелдік арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу кезеңдерін түсіндіру, олардың тәжірибелеріне талдау жасай отырып, дамуында әр түрлі ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдермен жұмыс істеу ерекшелігін меңгерту, инклюзивті білім беру саласындағы мемлекеттік саясат туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы музыкалық пән 2 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Пәннің мақсаты - білім алушының орындаушылық қабілеті мен шеберлігін шыңдауға тәрбиелеп оқытуға негізделген. Музыкалық аспаптаорындаудың әдіс-тәсілдерін үйрену. Домбыра аспабында орындаудың үлгілік нұсқаларын ойнап үйрену. Музыкалық аспапта (домбыра) ән,күй және классикалық шығармаларды орындау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты: студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты - ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру; болашақ жұмыс үшін маман ретінде қаржылық сауаттылық білімдерін игеру және экономикалық салада тиімді өзін-өзі жүзеге асыру. Курс алынған білімді күнделікті өмірде одан әрі тиімді қолдану мақсатында жеке қаржылық жоспарлау, депозиттер, қаржы және кредит, сақтандыру, инвестициялар, зейнетақы, салықтар және басқа да қаржы санаттары сияқты негізгі бөлімдерді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Курсты игерудің мақсаты: Кәсіптік білім берудегі заманауи технологиялары түрлері. «Технология» және «білім беру технологиясы», «педагогикалық технология» ұғымдары. Оқытудың техникалық жүйелері. Тұлғалық бағытталған білім технологиясы. Ынтымақтастық оқыту технологиясы. Проблемалық оқыту. Модульдік оқыту технологиясы. Жобалау технологиясын қолдану әдістері. Этнопедагогикалық технологиялар. Бұл технологиялар оқушылардың ойлауын дамыту олардың бұрынғы алған білімдері мен жаңа немесе сыныптағы түрлі дерек көздерінен, мұғалімнен, оқулықтан және достарынан алған білімдерімен өзара әрекеттесуі жағдайында жүзеге асады деген тұжырымға негізделген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы музыкалық пән 3 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Пәннің мақсаты - студенттің есту қабілетін дамытумен қатар, фортепиано аспабымен сүйемелдеу дағдысын қалыптастыру. Ән мен күйдің жанрлық ерекшеліктерін түсіндіре білу, нотаны бірден оқу және есту арқылы домбырада ойнау тәсілдерін меңгеру. Төкпе күйлерді ойнау. Мектеп әндерін және жеңіл шығармалардың нотасын оқып орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем музыка тарихы
Пәннің мақсаты - әлемдік музыкасының шығу тарихын, ерекшеліктері мен сипатын білуге тәрбиелеп оқытады. Білім алушыларға әлем музыкалық шығармаларын оқыту арқылы шығармашылықтарын шыңдау. Оқыту нәтижесінде алған білімдерін тәжірибеде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 1
Пәннің мақсаты - болашақ музыка мұғалімінің кәсіби орындаушылық шеберлігін дамытып, рухани мәдениеттілігін қалыптастыру. Хормен жұмыс жасау процесін ұйымдастыру. Хор класында хормен жұмыс жасау әдіс-тәсілдерін меңгеру және концерттік орындаушылық әрекеттерде тәжірибе жинақтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық технологияға шолу 1/Coursera/
Пәннің мақсаты - білім алушылардың әуендік дыбыстарды тыңдау, қабылдау, есте сақтау, орындау қабілеттерін тәрбиелеп оқытуға бағытталған. Жаттығулар, гаммалар және музыкалық шығармаларды ноталық жазбалардан оқып үйренген. Музыка шығармаларын бір және бірнеше дауыста қосылып үндестікте орындауды меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - музыка мұғалімдерін жалпы білім беретін мектептегі музыка сабағы мен сыныптан тыс музыкалық іс шараларда оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға әдістемелік тұрғыдан сапалы дайындау. Бүгінгі күнгі қолданыстағы музыка оқулығы мен музыкалық оқу әдістемелік кешенін сабақта практикада қолдана білу. (1-6 сыныптар, жаңартылған білім аясы)
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орындаушылық шеберлік модулі 3 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Пәннің мақсаты - музыкалық шығармалардың әуендік, ырғақтық, гармониялық тәсілдерін меңгеріп, талдау жасау. Қазақ және шетел композиторларының шығармалары мен вариациялық формада жазылған шығармаларын орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп хорымен жұмыс жасау практикумы 1
Пәннің мақсаты - мектепте хор ұжымын ұйымдастырады. Хормен жұмыс жасауда біліктілігін арттырады. Хор репертуарымен дағдыларын қалыптастырады, мектеп хорымен жұмыс жасауда теориялық білімді қолданады. Болашақ музыка мұғалімі ретінде теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастырады. Хор жетекшісі ретінде музыка пәнінен сабақта және сабақтан тыс уақытта хор ұжымымен жұмыс жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейіңгі музыкалық білім 1 /Minor/
Пәннің мақсаты - мектепке дейінгі мекемелерде баланы оқыту мен тәрбиелеудегі негізгі мақсат – жасөспірімдердің жеке тұлға болып қалыптасуы мен дамуында педагогикалық технологияларды кеңінен қолдану. Музыка әліппесінің алғы шарттарын үйрету, нота сауатын игеру арқылы музыкалық аспапты ойнау техникасын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ және әлем музыка тарихы
Пәннің мақсаты - өткен және қазіргі кезеңдер классиктерінің шығармашылығының тарихи және хронологиялық эволюциясын зерттеу. Қазақ және әлемдік музыкадағы түрлі жанрлардың қалыптасуы мен дамуы, олардың дамуының тарихи заңдылықтары мен әлеуметтік себептері туралы білім алу. Ғылыми-әдіснамалық білімді пайдалана отырып, қазақ және әлемдік музыкалық мәдениеттің бірегей ерекшеліктері мен тарихи контекстін түсіну үшін музыкалық трактаттар мен тарихи жазбалардың маңыздылығын бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конструктивті оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты- сындарлы тұлғаны дамытуға және қалыптастыруға бағытталған оқытудың әртүрлі тәсілдерін интеграциялау бойынша білім мен дағдыларды дамыту. Студенттерді топта жұмыс істеуге, оқушыларға тапсырмаларды беруге, бағалауға және оқу әрекеттерін үйлестіруге жаттықтырады. Сындарлы ойлау қабілетін дамытады. Курс мазмұнында конструктивті оқытудың негізгі принциптері, бағалау принциптері, оқу үдерісін басқару принциптері, жеті модуль мәтіні қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Мектеп хорымен жұмыс жасау практикумы 2
Пәннің мақсаты - мектеп хорымен шығармашылық жұмыс жүргізу процесін ұйымдастырады. Мектеп хорымен шығармаларын орындайды, хор техникасын қалыптастырады. Хормен жұмыс жасау кезінде әртүрлі стильдер мен жанрлармен танысады, репертуарды таңдау принципін қалыптастырады. Алған білімдерін мектептегі музыкалық білім процесінде жүйелі және тиімді қолдана біледі, хор шығармаларымен жұмыс жасау білігі және кәсіби ойларын дамыту негізінде дирижерлық шеберлігін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орындаушылық шеберлік модулі 4 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Пәннің мақсаты - Күрделі формадағы шығармалардың мазмұны мен формасын түсініп, оларды орындаудағы әдіс-тәсілдерін меңгеру. Қазақ және шетел композиторларының күрделі формада жазылған шығармаларын ойнау және дирижерлау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық технологияға шолу 2/Coursera/
Пәннің мақсаты - музыкалық технологиялар саласындағы негізгі бағыттар мен соңғы жетістіктерді игеру. Музыкалық шығармаларды жасау, жазу, өңдеу және тарату процестеріне технологияның әсерін қарастыру. Технологиялық инновациялар контекстіндегі музыкалық мәдениет пен тұтынушылық мінез-құлықтың өзгеруін зерттеу. Сандық аудио және бейне және музыкалық мазмұнды өңдеу құралдарымен жұмыс жасаудың практикалық дағдыларын игеру, шығармашылық процесте технологияларды қолдану. Білім алушыларды музыкалық технологиялар саласындағы кәсіби қызметке дайындау, соның ішінде тез өзгеретін технологиялық ортаға бейімделу және оны өз жұмысында пайдалану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы музыкалық пән 4 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Пәннің мақсаты - музыкалық аспапты еркін меңгеріп, музыкалық шығармаларды өз деңгейінде орындау дағдысын қалыптастыру. Қазақ және шетел композиторларының шығармаларын орындау. Шығарманы көркем, мәнерлі орындап, ансамбльдік орындау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық психология
Пәннің мақсаты - музыкалық білім беру процесінде музыкалық дамуының психологиялық ерекшеліктерін талдай білуі. Музыкалық психология пәнінің негізгі зерттеу бағыттары жөнінде түсінік беру. Қоғамның және жеке тұлғаның музыкалық санасының құрылымы, мазмұны, формалары мен деңгейлерін, музыкалық танымдық процестерді талдай білуі. Музыкалық білім берудің психологиялық аспектілерін айқындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейіңгі музыкалық білім 2 /Minor/
Пәннің мақсаты - мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу бойынша музыка мұғалімдерінің өз бетімен музыкалық білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы бала-бақшадағы топтардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеру. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыка сабағында жасанды интеллектіні қолдану технологиялары
Білім алушылар жасанды интеллекттің негізгі ұғымдарын, әдістерін және даму бағыттарын зерттеп, ЖИ жүйелерін құру алгоритмдері мен олардың практикада қолданылуын меңгереді. Музыка саласында ЖИ технологиялары шығармаларды талдауға, олардың ырғақтық және гармониялық құрылымын зерттеуге мүмкіндік береді. Білім алушылар ЖИ құралдарын пайдалана отырып, әртүрлі стильдер мен жанрлардың ерекшеліктерін анықтап, оларды шығармашылық жұмыста қолданады. Жасанды интеллектті игеру арқылы заманауи технологияларды тиімді пайдаланып, музыка сабағында жаңа идеялар мен инновациялық шешімдер жасай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қосымша музыкалық аспап
Пәннің мақсаты - кәсіби орындаушылық шеберлікті жетілдіру және қосымша аспапта ойнау мәдениетін тәрбиелеу. Қосымша музыкалық аспапта (домбыра, баян, қобыз) орындаушылық негіздерін меңгеру. Әр түрлі жанр мен формада жазылған шетелдік және отандық классиктердің шығармаларын орындау, мектеп репертуарын орындау дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 2
Пәннің мақсаты - музыка мұғалімінің оқыту- әдістемелік және вокалды-хор техникасын хор класында қалыптастыру. Әртүрлі жанрда, стильде жазылған хор шығармаларына талдау жасау. Концерттік орындаушылық әрекеттерде тәжірибе алған білімдерін іс жүзінде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (қосымша музыкалық аспап)
Пәннің мақсаты - музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі қосымша музыкалық аспаптарда кәсіби орындау мен сахнада орындау мәдениетін тәрбиелеуге бағытталған. Музыкалық аспапты меңгеруде орындаушылықтың үлгілік әдістерін игеру. Әртүрлі жанрлар мен стильдерде жазылған түрлі музыкалық шығармаларды орындай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ансамбль
Пәннің мақсаты - ансамбльдік орындаудың кәсіби деңгейін игеру. Отандық және шетелдік композиторлардың музыкалық шығармаларының үндестігін ескеру, орындалу ерекшеліктеріне терең бойлау. Концерттік репертуарды таңдауға ерекше көңіл бөлу. Концерттік бағдарламамен сахналық орындаудың кәсіби үлгілік деңгейін дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (хор партитурасын оқу)
Пәннің мақсаты - фортепиано аспабында хор партитураларын ойнаған кезінде техникалық және орындаушылық дағдыларды игеру. Хор шығармасының көркем мазмұнын ашу, әуенді дауысты жүргізіп ойнап, үйлесімділікті қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Синтезатор
Пәннің мақсаты - синтезатор аспабын меңгеріп, музыкалық шығармаларды орындау, әртүрлі шығармашылық өрнектермен ойнау. Студенттердің орындаушылық шеберліктің дағдылары мен біліктерін қалыптастыру. Мектеп әндерін сүйемелдеу және шығармаларды орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (негізгі музыкалық аспап)
Пәннің мақсаты - музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі пәні болашақ музыка мұғалімінің кәсіби біліктілігі мен шеберлігін сахнада орындауға негізделген. Студенттердің бойында орындаушылық дағдыларын қалыптастыру. Түрлі бағыттағы стильдер, жанрлар мен формаларда жазылған шығармаларды орындап үйрену. Негізгі музыкалық аспапта шебер орындаудың үлгілік, тәжірибелік жолдарын көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 3
Пәннің мақсаты - хормен жұмыс жасау процесінде теориялық және тәжірбиелік негіздерін меңгереді, кәсіби түрде жұмыс жасай біледі. Жоғарғы кәсіби деңгейдегі хор жетекшісі маманы ретінде, дұрыс шешім қабылдайды, шығармашылық шеберлігін жетілдіреді.Болашақ музыка мұғалімінің рухани мәдениеттілігін қалыптастырады,әдіс-тәсілдері мен тәжірибелік жұмыс түрлерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепте сыныптан тыс үйірмелік жұмыстарды ұйымдастыру
Пәннің мақсаты - болашақ музыка мұғалімдеріне репертуар таңдау және ізденімпаздық ұйымдастырушылық қабілетін жетілдіру. Студенттердің академиялық ән салу мәнерінің әдіс-тәсілдерін үйрету, хор партитураларын жүргізіп оқи алу дағдысын қалыптастыру. Музыкалық-теориялық білімін жетік білу. Балалар даусымен жұмыс жүргізу әдістемесін игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Синтезатор және ақпараттық технологиялар
Пәннің мақсаты - синтезатор аспабында ойнауда теориялық негіздерін меңгеру. Дыбыс шығару ерекшеліктерін, аспапта дыбыстардың орналасу тәртібімен таныстыру. Орындаушылық қимыл әрекеттер тәсілдерінің негіздерін игерту. Аспапта дыбыстардың орналасу тәртібін зерделеу. Дыбыс жазу ерекшеліктерін игеру. Жеңіл пьеса шығармалардың нотасын екі қолмен оқып, ойнау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (хорды дирижерлау)
Пәннің мақсаты - музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі дирижерлық шеберлігін сахналық орындауда көрсетуге бағытталған. Хор шығармаларын орындаушы топтарды ұйымдастыру мен дайындық жұмыстарының әдіс-тәсілдерін игерту. Мемлекеттік бағдарлама шығармаларын талдауды (музыкалық-теоретиялық, вокальды-хор және орындаушылық) меңгерту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп хорымен жұмыс жасау практикумы 3
Пәннің мақсаты - мектеп хорымен жұмыс жасауда балалардың музыкалық қабілеттерін дамытады. Үлкен аудиторияда өнер көрсетеді және өз шығармашылығын жетілдіреді. Эстетикалық құнды музыкалық материал арқылы көркемдік талғамға тәрбиелейді. Хормейстер ойлауын дамытады және орындаушылық шеберлікті арттырады. Кәсіби деңгейдегі хор жетекшісі маманы ретінде дұрыс шешім қабылдайды, шығармашылық шеберлігін жетілдіреді. Бәсекелестікке сай хормен жұмыс жасау қызметінде үнемі біліктілігін арттырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп репертуарымен жұмыс
Оқу барысында білім алушылар мектеп репертуарындағы музыкалық шығармаларды меңгеріп, олардың тарихи, мәдени және жанрлық ерекшеліктерін зерттейді. Музыкалық шығармаларды орындау арқылы вокалдық және аспаптық дағдыларын дамытып, өз орындаушылық қабілеттерін бағалап, жетілдіреді. Сонымен қатар, мектеп әндерін сүйемелдеу техникасын үйреніп, оны тәжірибеде қолдану дағдыларын игереді. Өздігінен іздену арқылы білімдерін кеңейтіп, музыкалық сүйемелдеу шеберлігін арттырады. Алған білімдері мен дағдыларын білім алушылар орындаушылық, педагогикалық және зерттеу салаларында тиімді пайдалана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыка мұғалімінің зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері
Пәннің мақсаты - музыка мұғалімінің зерттеу әрекетін ұйымдастырудың ғылыми әдістемелік негіздерін игерту. Ғылыми ақпараттарды іздестіру, жинақтау және өңдей білу. Педагогикалық эксперимент мазмұнын, логикасын түзеу. Зерттеу жұмыстарының айқындаушы және қалыптастырушы эксперименттердің мазмұнын айқындау, оларды жүргізу. Түрлі типтегі білім беру мекемелерінде зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаратылыстану-ғылыми, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, құқықтық, экологиялық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі мәдениетін түрлі салаларында қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету.
- Музыка теориясы және сольфеджио негіздерін хор класында қолданады, мамандыққа кіріспе пәнін кәсіби деңгейде үйлестіре алады.
- Музыкалық аспапта ойнау, орындаушылық шеберлік, вокалдық-хор дирижерлау техникасы мен тәсілдерін меңгерген.
- Қазақ және әлем музыкасындағы тарихи кезеңдерді салыстыра отырып, шолу жасайды. Ансамбль және үйірмелік жұмыстарды ұйымдастыра біледі.
- Музыкалық психология мен конструктивті оқытудың әдістерін қолданады, инклюзивті білім беруді ұйымдастыра біледі.
- Білім алушылар ЖИ негізгі ұғымдары мен әдістерін біледі, музыка сабағында ЖИ құралдарын пайдалана отырып, әртүрлі стильдер мен жанрлардың ерекшеліктерін анықтап, оларды шығармашылық жұмыста қолданады. Жасанды интеллектті игеру арқылы заманауи технологияларды музыка сабағында тиімді пайдаланады.
- Музыкалық-педагогикалық әрекетте ізденушілік қабілеттерін көрсетеді, ғылыми зерттеу әдістерін тәжірибеде қолданады.
- Музыкалық шығармаларды шебер орындайды, хормен кәсіби деңгейде жұмыс жасап, жаңартылған музыкалық білім беру мазмұны аясында оқу үдерісін модельдей алады.