Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01784 Орыс тілінде оқытылмайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • Тіл біліміне кіріспе

    Пән студенттерді тіл білімінің ұғымдары мен терминдерімен, әлем тілдері туралы негізгі біліммен, олардың дамуының тарихи кезеңдерімен және қызмет ету ерекшеліктерімен таныстырады, лингвистикадағы әртүрлі тілдік құбылыстарды түсіндіреді. Курстың мақсаты студенттердің қазіргі тіл білімін дамыту саласындағы білімдерін игеру, әлем тілдерінің әртүрлі классификацияларын білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Функционалдық сауаттылықты дамыту практикумы

    Пәнді оқу барысында студент "функционалдық сауаттылық" негізгі ұғымын, тұлғаның негізгі құзыреттерін қарастырады, оқу процесінде білімді сауатты пайдалануды үйренеді, оқу жағдайларын жасау дағдыларын, ізденіс белсенділігін меңгереді, білім алады, оқудағы ынтымақтастық және оқушылардың бағалау дербестігі бойынша білімдерге ие болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиетке кіріспе

    Пәннің мақсаты: студенттерді заманауи әдебиеттану саласындағы теориялық біліммен қамтамасыз ету, әдеби шығарманы талдау дағдыларын дамыту. Курс аяқталғаннан кейін студенттер әдеби шығарманың формасы мен мазмұнының ерекшеліктерін білуі керек, көркем мәтінді қарастыруда әдеби білімді қолдана білуі керек, әр түрлі жанрдағы әдеби шығарманы сипаттау және талдау дағдыларын игеруі керек

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еңбекті қорғау және өмір қауіпсіздігі

    Курстың мақсаты студенттерді еңбек процесінде және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге дайындау. Бұл еңбекті қорғаудың негізгі принциптерін зерделеуді, өндірісте жарақаттар мен кәсіптік аурулардың алдын алуды, сондай-ақ әртүрлі төтенше жағдайларда, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларда адамдардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуді қамтиды. Студенттер өндірістік және тұрмыстық қызмет жағдайында өмірді, денсаулықты және қоршаған ортаны қорғау бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе

    Пәннің мақсаты: болашақ педагогикалық қызметке, болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін игеруге, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінуге кәсіби-педагогикалық бағытты қалыптастыру. Курс студенттерді орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің болашақ мамандығына енгізеді, алдағы оқу кезеңіне студенттің оқу іс-әрекетінің стратегиясы мен тактикасын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Ғылыми зерттеулер саласындағы білімді қалыптастыру, ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру және дамыту мақсатында зерттеледі. Ақпарат көздерімен жұмыс істеу ережелері, ғылыми жұмыстардың жекелеген түрлерін жобалау тәсілдері, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін қою, тұжырымдарды тұжырымдау; ғылыми этика негіздері туралы мәселелер қаралады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Оқушылар ағзасының өсуі мен дамуы. Жас кезеңділігі. Жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі мүшелер жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері. Дамып жатқан мүшелер мен жүйелердің өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы идеялар. Оқушылардың әртүрлі дене жүйелерінің жұмыс істеуінің физиологиялық ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-табиғи ресурстарды тиімді пайдалануды, қоршаған ортаны қорғауды және қоғамның әлеуметтік-экономикалық қажеттіліктерін қанағаттандыруды ескеретін тұрақты даму принциптерін түсіндіру. Курс барысында Экологияның негізгі заңдары, табиғи ресурстардың сарқылуы, климаттың өзгеруі, қоршаған ортаның ластануы, қалдықтар проблемалары және басқа да экологиялық мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға, оның себептері мен салдарын түсінуге, қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті дамытуға бағытталған. Курс сыбайлас жемқорлықпен күресудегі халықаралық және отандық тәжірибені, азаматтық қоғам өкілдерінің, жастардың және қалың жұртшылықтың рөлі туралы ақпаратты талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономика және кәсіпкерлік

    Студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс Экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы

    Қазіргі орыс тілінің фонетикасы Тіл білімінің маңызды бөлімі болып табылады. Курстың міндеттері-фонетика саласындағы негізгі бағыттармен, маңызды ұғымдар мен терминдермен таныстыру, студенттерге жан-жақты фонетикалық талдау дағдыларын үйрету, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыру. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер тіл құрылымындағы фонетикалық жүйенің орнын білуі керек, фонетикалық талдау жасай білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, оның педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға бағытталған. Оқыту процесінде адамның жеке ерекшеліктері, ақыл-ой еңбегінің, өздігінен білім алу мәдениеті қарастырылады; педагогикалық міндеттерді өз бетінше шешу біліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құқық негіздері

    Курс құқықтың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсінуге бағытталған. Бұл курс құқықтық білім мен қоғамдағы құқықтық реттеудің негіздерін түсіндіре отырып, олардың құқықтық мәдениетін қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фонетика және дыбыстық когнитивистика

    Пән сөйлеу дыбыстарының физикалық, физиологиялық және когнитивтік аспектілерін зерттейді. Курс артикуляциялық және акустикалық фонетика, интонациялық үлгілер, көптілді аудиторияда орыс фонетикасын оқыту әдістері туралы білім қалыптастырады, дұрыс орысша сөйлеуді қабылдау, өңдеу және дыбыстау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушылардың жеке және отбасылық қаржы саласындағы базалық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ жеке бюджетті, жинақтарды, кредиттер мен инвестицияларды басқаруға жауапкершілікпен қарауды дамытуға бағытталған. Курсты оқу күнделікті өмірде және кәсіби өмірде ұтымды қаржылық шешімдер қабылдау үшін қажетті тұрақты қаржылық әдеттерді қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс фольклоры мен ХІІ-ХVІІI ғасырлардағы әдебиеті

    Пән орыс фольклорының жанрлар жүйесін зерттеуге, студенттерді XII - XVIII ғасырлардағы әдебиеттің тарихы мен теориясымен таныстыруға, теориялық ұғымдарды игеруге бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер міндетті түрде оқуға ұсынылған көркем мәтіндерді игеруі керек, зерттелетін кезеңдегі жазушылардың шығармашылық өмірбаянының маңызды фактілерін білуі керек, әртүрлі жанрдағы шығармаларды өз бетінше талдай алуы керек

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі лексикографияның өзекті мәселелері

    Курс "Тіл біліміне кіріспе", "Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы"сияқты пәндермен тікелей байланысты. Пәннің негізгі міндеті-студенттерде қазіргі лексикографияның негіздері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; оның түрі мен жанрын ескере отырып, қажетті лексикографиялық басылымды таңдау және одан сөз туралы қажетті ақпаратты алу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем әдебиеті

    Пән әлем әдеби дәстүрінің дамуының негізгі кезеңдерін, жанрларын, бағыттарын, маңызды авторлар мен шығармаларды зерттейді. Мәтіндерді салыстырмалы-типологиялық контексте талдау қабілетін қалыптастырады, мәдениетаралық құзыреттілік пен орыс әдебиетін билингвалды ортада оқытудың әдістемелік негізін дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы

    Лексикология қазіргі тіл білімінің маңызды бөлімдерінің бірі болып табылады және филология мамандарын даярлауда үлкен рөл атқарады. Пәнді игерудің мақсаты: студенттердің қазіргі орыс әдеби тілінің лексикасын зерттеудің негізгі аспектілері туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру. Курстың соңында студенттер пәннің негізгі мәселелерін, лексикалық жүйенің құрылымын және сөздіктердің түрлерін білуі керек

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Когнитивті жазу стратегиялары және орфографиялық сауаттылық

    Пән жазбаша ойды жеткізу және орфографиялық сауаттылықты дамытуға арналған тиімді когнитивтік стратегияларды зерттейді. Курс орфографияны оқыту әдістеріне, қателердің алдын алуға және көптілді білім беру ортасында орыс тілінде жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға назар аударады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Пәнді оқытудың мақсаты: Пән студенттерді теориялық-әдіснамалық және әдістемелік негіздермен, негізгі санаттармен, сондай-ақ инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстырады; инклюзивті білім берудің объектісі, пәні, мақсаттары, міндеттері, қағидаттары, қалыптасу және даму кезеңдері туралы білімді қалыптастырады, инклюзивті білім берудің әлеуметтік-мәдени рөлін айқындайды. Курс қазіргі заманғы білім беру (түзету) мекемелерінің қызметін және ерекше білім беру мен педагогикалық жүйелерді ұйымдастыру нысандарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 19 ғасырдың орыс әдебиеті

    Курстың мақсаты – 19 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы мен дамуы туралы тұтас түсінік қалыптастыру, әдебиет мұғалімдерін кәсіби даярлауда маңызы зор көркем шығарманы талдаудың әдістемелік негізі мен практикалық дағдыларын студенттерге беру. Курс көркем шығармаларды жанрлық ерекшелігін, көркемдік әдіс ерекшелігін, автордың жеке стилін ескере отырып талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сандық дәуірдегі әлемдік әдебиет

    Пән цифрландыру жағдайында әлем әдебиетінің трансформациясын және жаңа әдеби шығармашылық формаларын зерттейді. Курс әдебиетті оқытуда цифрлық ресурстарды қолдану дағдыларын дамытады, көптілді білім беру ортасында сындарлы ойлау мен медиаграмоттылықты қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі әдеби үдеріс

    Қазіргі әдеби үрдістің негізгі заңдылықтарын зерттеу, әлемдік әдебиеттің аса маңызды шығармаларымен танысу.Курс жалпы білім беру процесінде маңызды орын алады және жалпы мәдени үдерісте бағдарлану мүмкіндігін қамтамасыз ететін білімді меңгеруге бағытталған, бұл мұғалім-сөздіктерді дайындау үшін қажетті шарт болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу

    Курс академиялық ортаға арналған және студенттерде академиялық мәтінді (эссе, баяндама, диплом жұмысы және т.б.) және қажетті сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыру үшін нақты тілдік құрылымдарды құру дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған: анықтамаларды қалай беру керек, қорытындыларды сипаттау, басқа ғалымдардың пікірлерін жеткізу және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінде оқытатын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі

    Орыс тілінде оқытатын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту 5-11 сынып оқушыларының тілдік-коммуникативтік құзіреттілігін дамытудың қос тілділік тәсілімен сипатталады. Пәннің мақсаты – кәсіби әдістемелік құзіреттілікті дамыту. Пәннің негізгі мақсаты – ерекше қажеттіліктері бар балаларды ескере отырып, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақты ұйымдастырудың әдістемелік білімі мен жан-жақты дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы және сөзжасамы

    Курс сөз формаларының тарихи қалыптасқан жүйесін, сөзді өзгерту ережелері мен заңдарын, сөйлеу бөліктерін зерттеуге, студенттерді морфология және сөзжасам саласындағы теориялық біліммен қаруландыруға, сөз құрылымын талдаудың әртүрлі түрлерінің практикалық дағдыларын игеруге; студенттердің орфографиялық сауаттылығын жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепте орыс тілін оқытудың инновациялық әдістері

    Цель курса – ознакомить студентов с инновационными методами преподавания русского языка в школе. Воспитание познавательной деятельности и самостоятельной работы учащихся путем использования новых технологий в обучении, способствующее повышению мотивации к изучению русского языка, развитию критического мышления и творческих способностей обучающихся, а также формированию их готовности к непрерывному самообразованию.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инновациялық қызметтегі дизайн-ойлау (Coursera)

    Курстың мақсаты: жобалау ойлауды болашақ педагогикалық қызметте инновациялық тәсілді қолданудың жаңа құралы ретінде оқып-үйрену, студенттердің шығармашылық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту, жұмыс орнында тиімді жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, ойлаудың әртүрлі түрлерінің әсерін талдау. инновациялық идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Морфологиялық стратегиялар және сөзжасамның эволюциясы

    Пән сөздердің құрылымын, олардың қалыптасу принциптерін және орыс тіліндегі сөзжасам модельдерінің тарихи дамуын зерттеуге бағытталған. Курс орыс тілі мен әдебиетін оқытуда морфологиялық білімді практикалық қолдануға баса назар аударады, сөзжасам процестерін түсіндіруге және көптілді білім беру ортасында морфологиялық хабардарлықты дамытуға арналған құралдарды ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны

    Курс қашықтықтан оқыту, e-learning, электрондық оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері контекстінде педагог-дизайнердің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың мәнін, білім беруде қолдану механизмін терең түсінуді қамтамасыз етеді. Курстың мақсаты – студенттерге педагогикалық жобалау технологияларын пайдалана отырып, жоғары тиімді электрондық оқыту үшін оқу материалдарын әзірлеуге үйрету және білім беру ортасында кәсіби құзыреттіліктерін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • XIX ғасырға дейінгі қазақ әдебиеті

    Бұл курста тарихи-әлеуметтік, қоғамдық-саяси жағдай контекстінде хан дәуіріндегі қазақ әдебиетінің даму сипаты қарастырылады. Көркем мәтіндер негізінде осы кезеңдегі ұлттық поэзияның дамуында маңызды рөл атқарған жыраулардың, ақындардың шығармашылық ерекшеліктері талданады. ХV - ХVIII ғасырлардағы ақындар мен жыраулардың шығармаларында елеулі мемлекеттік проблемаларға, этика, адамгершілік, ар-намыс, қадір-қасиет мәселелеріне талдау жасалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның орыс тіліндегі әдебиеті

    Қазақстанның орыс тілді әдебиетін Қазақстан әдебиетінің "құрамдас бөлігі" ретінде, бүгінгі күні жарты ғасырдан астам тарихы бар әдеби ағым болып табылатын қазақ орыс тілділігін қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Курсты оқу кезінде студенттер Қазақстанның орыс тілді жазушыларының өмірбаянымен және шығармашылығымен танысады, орыс орыс әдебиетінде жоқ дәстүрлер мен мәнмәтінді талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс-қазақ әдеби байланыстары

    Бұл курста орыс-қазақ әдеби байланыстарының әлеуметтік-тарихи контекстіндегі түйінді мәселелері қарастырылады; қазақ және орыс әдебиеті арасындағы байланыстардың сипатын ашады; қазақ және орыс әдебиеттерінің эстетикалық өзара байытуындағы көркем аударманың маңыздылығын көрсетеді. Қазақ әдебиетінің көкжиегін кеңейтудегі орыс мәдениеті мен орыс тілінің маңызын түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Курс студенттердің орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылысының ерекшеліктерін анықтауға, флексияға, сөзжасамға және сөйлем мүшелерінің қолданылуына байланысты дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Бір тілді екінші тілден ерекшелейтін грамматикалық белгілерге басты назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • XIX-XX ғасырлардағы қазақ әдебиеті

    Бұл курс қазақ әдебиетінің орнын бір тұтас әлемдік әдеби үдеріс контекстінде қарастырады. XIX-XX ғасырлардағы көркем шығармалар негізінде сол дәуірдің әлеуметтік-мәдени процестері аясында ақындар мен жазушылардың шығармашылығына талдау жасалады. "қиын кезең" әдеби қайраткерлерінің шығармалары қазақтардың ұлттық жаңғыруына және Тәуелсіздіктің оралуына серпін беріп, саясатты өз бетінше таңдауға мүмкіндік берді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Конструктивті оқыту әдістемесі

    Пән көптілді білім беру үдерісінде орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи конструктивті әдістерін қамтиды. Курс коммуникативтік және мәдени құзыреттіліктерді, сыни ойлауды және көшбасшылық қасиеттерді дамытуға, тіл мен әдебиетті интеграциялауға, оқу материалдарын бейімдеуге, критериалды бағалауды және цифрлық білім беру ресурстарын (ЦОР) қолдануға, сондай-ақ интерактивті және жобалық оқыту әдістерін пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Мәдени және әдеби жаһандану

    Пән мәдениет пен әдебиет саласындағы жаһандану процестерін, сондай-ақ ұлттық әдебиеттердің өзара іс-қимылын, трансұлттық сюжеттер мен бейнелерді, жаһанданған әлемдегі мәдени бірегейлік мәселелерін зерттеуге бағытталған. Курс орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне бағытталған және мәдениетаралық құзыреттіліктің дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік әдебиеттің полифониясы

    Пән әлемдік әдебиетте ұсынылған мәдениеттер мен дүниетанымдардың алуан түрлілігін зерттейді. Көркем мәтіндердің полифониялық сипатына, мәдениеттер диалогына және әдеби процестегі ұлттық дәстүрлердің қиылысына ерекше назар аударылады. Курс мәдени әртүрлілік контекстінде мәтіндерді талдау дағдыларын, сондай-ақ екі тілді және көп мәдениетті білім беру ортасында әдебиетті оқытудың әдістемелік тәсілдерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық коммуникация

    Курстың мақсаты - студенттердің мәдениетаралық коммуникацияны дамытудың негізгі кезеңдері, мәдениетаралық коммуникацияны дамытуға үлес қосқан маңызды ғалымдар туралы білім алу. Курс лингвомәдениеттерді салыстырмалы талдауды жүзеге асыру, олардың өкілдерінің қарым-қатынас процесіндегі айырмашылықтарының маңыздылығын анықтау, шет тілі мәдениетінің өкілдерімен байланыс орнату және өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы

    Курстың мақсаты-қазіргі орыс тілі стилистикасының теориялық негіздері туралы студенттердің мәліметтерін кеңейту, стилистикалық дағдыларды игеру, стилистикалық инстинкті дамыту. Курс аяқталғаннан кейін студенттер тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін коммуникацияның әртүрлі салаларында қолдана білуі, мәтіндерді стилистикалық талдау және әртүрлі стильдер мен жанрлардағы мәтіндерді құру дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі

    Курсты оқу нәтижесінде студенттер орыс тілінің синтаксистік жүйесінің жүйесі мен деңгейлері, синтаксистің негізгі бірліктері туралы білім алады. Оқытушылар синтаксистік ғылым теориясының негізгі және жаңа бағыттарымен танысады. Сондай-ақ, бұл курсты оқу олардың сөйлеу мәдениетін арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тіліндегі белсенди үдерістер

    Курс ХХ ғасырдың аяғы –21 ғасырдың басындағы орыс тіліндегі фонетика, лексика, фразеология, морфология, синтаксис, стилистика саласында белсенді процестерді зерттеуге бағытталған. Қазіргі тілдік материалмен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, атап айтқанда, орыс тілінің сөздік құрамындағы өзгерістердің ең айқын көзі ретінде көркем сөйлеу лексикасына, бұқаралық ақпарат құралдарына көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Филологиядағы компьютерлік технологиялар

    Пәнді оқу барысында студенттер филологтың кәсіби қызметінде компьютерлік технологияларды қолдану мүмкіндіктері туралы білім алады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында, зерттеу, ғылыми қызметте компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларын меңгереді. Курс филологтарды кәсіби даярлауда үлкен рөл атқарады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мәтінді филологиялық талдау

    Курс әр түрлі сөйлеу мәнеріндегі мәтінді талдаудың негізгі дағдыларын игеруге, мәтінді аналитикалық қарастыру қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс жалпылама сипатқа ие, өйткені ол университеттегі әдеби және тілдік пәндер циклін аяқтайды. Пәнді оқу аяқталғаннан кейін студенттер әртүрлі стильдік мәтіндерге кешенді филологиялық талдау жасай алуы керек

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тілдік жүйедегі мәтін және дискурс

    Курстың мақсаты – қазіргі тіл білімінде белсенді түрде зерттеліп жатқан мәтін және дискурс ұғымдарын саралау саласындағы студенттердің білімін жаңарту. Осы категорияларды ажырата білу студенттердің тек мәтінді ғана емес, сонымен қатар тиімді пайдалануына мүмкіндік береді. Сондай-ақ студенттердің орыс тілін дамыту үшін сөйлеу коммуникациясының үлгілері ретінде оқу процесінде дискурс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әдебиет және постгуманизм

    Пән әдебиеттегі постгуманизмді әлемдік және орыс әдебиетіндегі адам, техника және табиғат бейнелері арқылы зерттейді. Курс дәстүрлі құндылықтарды, сананы және өзіндік ерекшелікті түсінуге бағытталған, сондай-ақ қазіргі заманғы мәтіндерді интерпретациялау және философиялық әрі этикалық мәселелерді көпмәдениетті аудиториямен талқылауға дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс әдебиеті 20ғ.-21 ғасырдың басы

    Курс студенттерді 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығымен таныстыруға бағытталған-21 ғасырдың басы. Курс аяқталғаннан кейін студенттер осы кезеңдегі орыс әдебиетінің ең маңызды шығармаларының мазмұнын игеріп, әртүрлі жанрдағы шығармаларды ғылыми әдеби талдау дағдыларын игеруі керек. Пән болашақ әдебиет мұғалімдерін кәсіби даярлауда ерекше орын алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс әдеби тілінің тарихы

    Пәннің мақсаты-студенттерді орыс әдеби тілін қалыптастырудың әртүрлі кезеңдерімен таныстыру, даулы мәселелерді шешу процесінде ғылыми ойлау дағдыларын дамыту. Бұл курс болашақ филолог-мұғалімдерді даярлауда маңызды орындардың бірін алады. Курсты оқу барысында студенттер орыс әдеби тілінің эволюциясы туралы түсінік алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінде ЖИ және ЦББ ресурстары

    Курс білім сапасын арттыру, оқу үдерісін даралау және цифрлық құзыреттілікті дамыту үшін орыс тілі мен әдебиетін оқытуда жасанды интеллект пен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістері мен технологияларын меңгеруге бағытталған. Курс барысында студенттер білім беруде ЖИ және цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланудың теориялық негіздерін, оларды оқу үдерісінде қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Тіл тарихы және жазу тарихы

    Пән орыс тілінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған, ал тіл жүйесінің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік деңгейлеріндегі өзгерістерге ерекше назар аударылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер қажетті теориялық терминологияны, тарихи мәтінді өз бетінше талдау дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Бұл курс Қазіргі әдебиеттанудың негізгі мәселелерін қамтиды. Курсты оқу нәтижесінде студент әдебиет теориясының проблемалық мәселелерін еркін түсініп, пәннің терминологиялық аппаратын меңгеруі керек, әдебиеттану ғылымының негізгі бағыттарын, тұжырымдамаларын, даму кезеңдерін білуі керек, әртүрлі көркемдік әдістерді, жанрларды, әдеби бағыттар мен стильдерді талдау дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Әлем тілдері, олардың ғылыми сипаттамасы қарастырылып, тіл білімінің тарихын білдіретін және қазіргі тіл білімінің ғылыми парадигмасын құрайтын ғылыми бағыттары, мектептері, теориялары, концепциялары зерттеледі. Бағыттардың сәйкес тілдік концепцияларының мәні, олардың орыс және жалпы тіл білімі тарихындағы орнын анықтау; тіл білімі мен басқа ғылымдардың тоғысқан жерінде туындайтын, сонымен қатар тілдің аз зерттелген аспектілеріне қатысты мәселелер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Нейрондық желілер және әдеби процесс

    Пән нейрондық желілер технологияларының әдебиет үдерісіне әсерін зерттейді. Курс жасанды интеллект көмегімен әдеби мәтіндерді автоматты түрде генерациялау, талдау және интерпретациялау тәсілдерін қарастырады. Студенттердің цифрлық құзыреттілігін дамытуға, нейрондық желілерді білім беру үдерісінде қолдануға және әдебиетке қызығушылығын цифрлық трансформация жағдайында арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Экономика, қаржы және экология салалары бойынша базалық білімге, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу және кәсіпкерлік қызмет дағдыларына ие. Қоғамда және жеке өмірде тұрақты даму тұжырымдамасын қолдану тәсілдерін біледі, еңбек қорғау және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы меңгерген, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-этикалық және құқықтық жауапкершілікті сезінеді, құқық саласындағы базалық білімді қолдана алады. Оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері жөніндегі білімді сауатты пайдаланады, төзімділік, диалог пен ынтымақтастық қағидаттарын басшылыққа алады.
  • Орыс және қазақ тілдерінің грамматикасы мен фразеологиясының ерекшеліктерін салыстыра біледі, салыстырылып отырған тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдеп, түсіндіреді; қазақ әдебиетінің кезеңденуін, қазақ-орыс әдеби байланыстарының тарихын, негізгі әдеби-көркемдік бағыттарды біледі. Мәдениетаралық коммуникация (МӘК) теориясының негізгі қағидаларын меңгерген, кәсіби міндеттерді шешуде МӘК саласындағы білімін қолдана алады.
  • Сөйлеудің әртүрлі түрлерінде (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) қарым-қатынас дағдыларын меңгерген; әртүрлі мәтіндерден ақпаратты таба және ала алады, оқыған мазмұнын адамгершілік нормалары мен жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан бағалайды; оқығанына қатысты өз көзқарасын қалыптастырады; әдебиетті тұтас тарихи-әдеби құбылыс ретінде қабылдай алады; әртүрлі жанрдағы әдеби шығармаларды талдайды және әдебиеттану мен лингвистика бойынша базалық ұғымдарды меңгерген.
  • Қазіргі орыс тілі, орыс және әлем әдебиеті, орыс халық ауыз әдебиеті теориясы мен тарихын біледі және түсінеді; орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйесінің ерекшеліктерін, оның стильдік мүмкіндіктерін талдай алады; тілдік және әдеби талдаудың әртүрлі түрлерін жүргізу әдістерін меңгерген. Негізгі әдеби ағымдарды біледі, орыс және әлем жазушыларының шығармашылығының ерекшеліктерін талдай алады.
  • Мектеп пен сыныптың тұтас педагогикалық үдерісін басқаруды менеджмент функцияларын меңгеру негізінде жүзеге асыра алады; педагогика саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктер мен негізгі дидактикалық принциптерді біледі және оларды қолдана алады. Оқыту үдерісінде конструктивті оқыту әдістерін қолданады.
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің тарихы мен теориясын біледі; орыс тілі оқытылмайтын мектептердегі қазіргі орыс тілі мен әдебиеті мектеп курсының мазмұнын меңгерген; орыс тілі мен әдебиетін интеграцияланған түрде оқыту әдістемесін, қазіргі оқыту технологияларын меңгерген; шағын жинақты мектепте орыс тілін әртүрлі жас ерекшелігі мен білім деңгейіне қарай оқыту әдістерін қолданады.
  • Оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивті тәсілді, орыс тілі мен әдебиетін оқытуда инновациялық әдістерді, соның ішінде конструктивті және цифрлық технологияларды пайдаланады (орыс тілі оқытылмайтын мектептерде). Негізгі цифрлық оқыту ресурстарын, нейрондық желілер мен жасанды интеллектті білім беруде қолдану тәсілдерін біледі, оларды саралап, оқу жағдайына байланысты орынды қолдана алады. Оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жаңа оқыту формаларын енгізудегі қиындықтар мен перспективаларды бағалау арқылы педагогикалық міндеттерді шешуде дизайн-ойлау әдістемесін қолдана алады.
  • Академиялық жазу негіздерін меңгерген, ғылыми мәтінмен жұмыс істеудің негізгі принциптерін түсінеді және оларды ғылыми мәтін жазу барысында қолданады; зерттеу жұмысының мақсаты мен міндеттерін, гипотезасын өз бетінше тұжырымдайды, оның өзектілігін, құрылымын анықтайды, ғылыми ақпаратты жинақтап, жүйелейді, ғылыми зерттеу әдістерін дұрыс қолданады.
  • Тіл білімі мен әдебиеттанудың даму кезеңдері, лингвистикалық дәстүрлер мен жаңашылдықтар, негізгі лингвистикалық парадигмалар, тіл білімі мен әлем әдебиетінің қазіргі даму үрдістері туралы біледі; тіл туралы ғылымның қазіргі жағдайы туралы түсінігі бар; көркем шығармаларға түрлі талдау түрлерін (филологиялық, лингвистикалық және т.б.) жүргізе алады.
Top