6B01721 Шетел тілі: екі шетел тілі в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу үрдісін ұйымдастыруда заманауи білім беру технологияларын қолдана алатын шет тілдерін оқытудағы тиісті теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар және ішкі мен сыртқы еңбек нарығында бәсекеге қабілетті оқытушыларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Шетел тілінің фонетикасы мен грамматикасының практикалық курсы
Бұл пән 1 курс студенттерінің шет тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымын меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің бірінші модулі шет тілін дұрыс айтудың білімі мен дағдыларын пысықтауға, интонациялық ерекшеліктерді зерттеуге және шет тілінде транскрипциялауға арналған. Екінші модуль практикалық грамматиканың негізгі бөлімдерін қамтиды: шақ, сөз таптары, артикльдер, етістер және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет.
Оқу пәнін оқытудың мақсаты – мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты – педагогикалық бағыттағы студенттердің шет тілдері мен лингводидактиканы оқытудың заманауи әдістемесі мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамыту. Ғылыми зерттеулерді жүргізу туралы теориялық ережелер мен практикалық деректер студенттерге зерттеудің жалпы лингвистикалық және педагогикалық әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау кезеңдерін, ғылыми әдебиеттерге шолу жасауды, зерттеудің негізгі тақырыбы бойынша ақпаратты дәйексөз келтірілген дерекқорларда (Researchergate, Scopus, Web of Science) жинауды, педагогикалық экспериментті ұйымдастыру мен жоспарлауды, ғылыми жұмыстың нәтижелерін өндіріске енгізуді зерттеуге мүмкіндік береді және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және бизнес
Пәнді оқытудың мақсаты – теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы студенттің кәсіпкерлік қызмет пен бизнесті ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Пән нақты міндеттер мен іскерлік жағдайларды шешу үшін кәсіпкерлік ойлауды дамытуға негіз болатын кәсіпкерлік қызмет пен бизнесті қалыптастыру мен жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық, ұйымдастырушылық-басқарушылық білімді жүйелеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Базалық шетел тілі (В1 деңгейі)
Пәнді оқытудың мақсаты – шет тіліндегі ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеру дағдыларын жалғастырушы деңгейінде дамыту. Пән жеке және кәсіби қарым-қатынастағы тілдік материалды жалпы мамандық бойынша тақырыптардың («Педагог» мамандығы, заманауи мектеп, өмір бойы оқу және т.б.) аясында оқып үйренуді қамтиды. Курс 1-курс студенттеріне тиісті деңгейде шет тілде қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін негізгі лексикалық және грамматикалық құбылыстарды қамтиды (баяндама жасау, хабарлама дайындау жасау, диалогтық және монологтық сөйлеу, сұрақ-жауап жүргізу және т.б.).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Студенттерді оқыту және тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін жоғарылату, студенттің тұлғалық қасиеттерін біртұтас көзқарас ретінде қалыптастыру, білім беру мен кәсіптік қызметті меңгерудің және жетілдірудің, оқыту дағдыларын дамыту, зияткерлік жұмыс мәдениетін, өзін-өзі оқытуды дамыту факторы ретінде; педагогикалық білім негізінде міндеттерді тиімді шешу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты инклюзивтік білім берудегі мүгедектігі бар балаларды оқытудың негізгі әдістері мен тәсілдерін студенттермен таныстыру. Курстың мазмұны мүгедектігі бар балаларды интеграциялаудың модельдерін, білім беру интеграциясының проблемалары мен болашағын, мүгедектердің әлеуметтік бейімделуін, инклюзивті білім беруді басқарудың нормативтік және этикалық негіздерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (А2-1 деңгейі)
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру үшін қарым-қатынас құралы ретінде екінші шетел тілін меңгеру болып табылады. Піннің мазмұны дыбысталу дағдыларын дамытуға; интонацияның негізгі түрлерін қоса алғанда, екінші шетел тілінің фонетикалық жүйесін игеруге; сөздік құрамын белсенді меңгеруге; графика мен орфографияны, лексикалық бірліктерді жазу ережелерін меңгеруге; қажетті грамматикалық материалды игеруге; ауызша монологиялық және диалогтік сөйлеуді дамытуға; жазбаша сөйлеуді дамытуға; оқытылатын тіл елдері туралы Елтану және мәдениеттану, қоғамдық-саяси және экономикалық сипаттағы фактологиялық біліммен қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беруде АКТ
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерді инклюзивті білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, балаларға қатысты кез келген кемсітушілікті болдырмайтын идеологияға негізделген шетелдік және отандық оқыту практикасын қолдану қағидаттарымен таныстыру; барлық адамдарға қатысты теңдікті қамтамасыз ететін жағдайлар жасау және енгізу ерекшеліктерін және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін ерекше жағдайларды зерделеу; білім беру мекемелерінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, инклюзивті білім беруді ұйымдастыру жолдарын қарастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауызша қарым-қатынас формаларын дамыту
Пәнді оқытудың мақсаты – білім алушылардың шет тілдік ауызша қарым-қатынастағы құзыреттіліктерін, тұлғааралық және мәдениетаралық өзара қатынас міндеттерін шешу үшін ауызша қарым-қатынастың барлық түрлерін (диалогтық және монологтық сөйлеу, сұхбат, пікірталас т.б.) жүргізу дағдыларын қалыптастыру және әрі қарай дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілі теориясының негіздері – 1
Курстың мақсаты – студенттерді қазіргі ағылшын тілінің даму тарихы мен құрылымымен лингвистикалық теорияның негізгі аспектілері тұрғысынан таныстыру. Оқыту тақырыптық тұрғыда құрылған және лингвистикалық құрылымның екі негізгі құрамдас бөлігі ретінде «Ағылшын тілі тарихы» мен «Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы» модульдерін қамтиды. Бірінші модуль тілдің тарихының барлық кезеңдерінде дамуы, сондай-ақ оның грамматикадағы, лексикадағы және фонетикадағы, периодизация және тілдің негізгі өзгерістерінің себептері мен заңдылықтары туралы түсінік береді. Екінші модуль студенттерді осы тілдің фонетикалық құрылымымен, компоненттерімен және дыбыстық: артикуляциялық, акустикалық, функционалды аспектілерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жазбаша қарым-қатынас формаларын дамыту
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің жазбаша сөйлеу мәдениеті тұрғысынан қарым-қатынастың жаңа формалары туралы идеяларын қалыптастыру, атап айтқанда эссе, түйіндеме, шолу, аннотация, іскерлік немесе жеке хаттар сияқты жазбаша мәтіннің түрлерін құру және рәсімдеу. Жазбаша шетел тілінде сөйлеу қабілеті студенттерге күнделікті және кәсіби қызмет мәселелерін шешуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
Курс денсаулық мүмкіндіктері шектеулі білім алушыларға арналған білім беру бағдарламаларын, ЕББҚ-бар білім алушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып, бағдарламалық мазмұнды бейімдеу мәселелерін зерттеуге бағытталған. Студенттер ЕББҚ-бар балаларға арналған білім беру бағдарламаларының ерекшеліктерімен танысады. Негізгі білім беру бағдарламасын жүзеге асыру үшін арнайы материалдық-техникалық жағдайлармен, түзету жұмыстар бағдарламасымен, арнайы киім-кешек бөлімдерімен, арнайы білім беру бағдарламаларын іске асырумен жүзеге асады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу әрекетінің рецептивті түрлерін дамыту (тыңдау және оқу)
Пәнді оқытудың мақсаты – шет тіліндегі ауызша және жазбаша тілді қабылдау, тану және түсіну дағдыларын дамыту. Пән студенттердің әртүрлі диалектілері мен шет тілінің екпіндері бар шынайы мәтіндерге негізделген аудиторлық дағдыларын дамытуды, нақты тілдік ортаға енуді, оқу кезеңдерін (алдын ала оқу, оқу, кейінгі оқу) және жылдам оқу техникасын үйренуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілі теориясының негіздері – 2
Пәнді оқытудың мақсаты - қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық және семантикалық аспектілерін дамыту тұрғысынан оның жағдайы туралы теориялық және практикалық мәліметтерді игеру. Бірінші модульге созылатын теориялық грамматиканың қысқаша курсы студенттерге ағылшын тілінің грамматикалық категорияларын егжей-тегжейлі зерттеуге және олардың практикада қолданылуын бақылауға мүмкіндік береді. Лексикология курсы (екінші модуль) морфология, семантика, аумақтық нұсқалар, кірме сөздер және лексикография сияқты маңызды бөлімдерді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Пән студенттерді білім беру саласында психологиялық білімді қолдануға теориялық және практикалық дайындауға бағытталған. Пән білім алушылардың қабылдау, есте сақтау, зейіні мен ойлау ерекшеліктерін, оқу дағдылары мен уәждемесін қалыптастыруды, тұлғаның адамгершілік, эмоционалдық және әлеуметтік қасиеттерін дамытуды, сондай-ақ педагогтың білім алушылармен өзара іс-әрекетін талдауды және психикалық дамуды диагностикалау және балалардың мінез-құлқындағы қиындықтарды жеңу әдістерін қамтитын оқу іс-әрекетінің психологиясын, тәрбие және педагогикалық іс-әрекетті меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілінде тындау дағдысын дамыту
Пәннің мақсаты – табысты ауызша және жазбаша қарым-қатынас құру үшін ауызша шет тілін қабылдау және түсіну дағдыларын одан әрі дамыту. Пәнді оқу барысында студенттер айтылымын, интонациясын, тілдік болжау дағдысын жетілдіреді, мәтінді толық түсінумен тыңдау, негізгі мағынаны түсінумен тыңдау, қажетті ақпаратты алу мақсатында тыңдау түрлерін дамытады, сондай-ақ есту жады мен есту реакциясын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілінде презентация жасау дағдысын дамыту
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің презентацияға сүйемелдеуімен ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту болып табылады. Білім алушылар тиімді презентацияларды құрастырудағы негізгі компоненттерді зерделейді, ауызша сөйлеу және баяндама дағдыларын дамытады, қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес құралдарын, дәлелдеу және сендіру әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілінде оқу дағдысын дамыту
Пәннің мақсаты студенттердің IELTS халықаралық ағылшын тілі емтиханына дайындық жүйесінің негізінде ағылшын тіліндегі мәтіндерді академиялық оқу дағдыларын 4,5-6 қиындық деңгейінде дамыту болып табылады. Пән әртүрлі оқу стратегияларын, оқу түрлерін қамтиды, ақпаратты қорытындылау және жалпылау дағдыларын дамытады, мәтін бөліктері мен тақырыптарды байланыстырады, кілт сөздер мен негізгі ақпаратты іздейді, ұсынылған бірнеше жауаптың дұрыс жауабын таңдайды және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (А2-2 деңгейі)
Екінші шетел тілін оқытудың мақсаты - студенттерге тілдің лексикалық құрамының теориялық негіздерін, оқытылатын тілдің грамматикасын түсіндіру, студенттерге ауызша және жазбаша сөйлеуді еркін меңгеруге қажетті негізгі грамматикалық ережелерді үйрету. Курстың мазмұны қарастырылатын тақырыптар шеңберінде лексикалық минимумды игеруге; әңгімеге дайындықсыз қатысуға, өз пікірін білдіруге және өткен материал бойынша қызығушылық туралы ақпарат алмасуға, оқылған немесе тыңдалған мәтінді қайта айтуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілдерін оқытудағы лингвомәдени тәсіл
Пән студенттердің коммуникативтік және лингвомәдени құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. Курстың міндеттеріне ұлттық мәдениеттің өкілдік блоктары мен шектеулерін, шет тілін оқытудағы тіл мен мәдениеттің байланысы мен арақатынасын, сондай-ақ мәдениетаралық коммуникация мен елтану компонентінің ерекшеліктерін оқшаулайтын лингвомәдениет өрісін зерттеу кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілдерін оқыту әдістемесінің негіздері
Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби қызметте шетел тілдерін оқыту әдістемесі туралы заманауи білімді тиімді пайдалану және педагогикалық қызмет туралы базалық білімді қалыптастыру, сондай-ақ шетел тілі мұғалімі мамандығына бағдарлауды тереңдету бойынша тұрақты теориялық және тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сандық сторителлинг
Бұл пәнді оқудың мақсаты – студенттердің цифрлық сторителлинг сияқты заманауи білім беру тәжірибесін меңгеруі. Студенттерге цифрлық білім беру сторителлингінің әртүрлі түрлерін, баяндаудың негізгі принциптерін, сторителлинг құралдарының жұмыс сапасымен байланысын зерделеу ұсынылады. Пәнді оқу барысында студенттер заманауи цифрлық құралдар арқылы өзекті және қызықты тарих жасау дағдыларын қалыптастырады және әртүрлі цифрлық тарихтарды (визуалды сторителлинг, аудиосторителлинг, трансмедиалық сторителлинг, аналитикалық сторителлинг, data-сторителлинг, иммерсивті сторителлинг) жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі оқуға және бағалауға жаңа тәсілдері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің шетел тілдерін үйрену кезеңінде олардың мектеп оқушыларының нәтижелерін бағалаудағы дағдыларын дамыту болып табылады. Пәнді оқу мұғалім мен оқушылар арасындағы бақылау-диагностикалық байланысты жүзеге асыру тетіктерін, әр оқушының жетістіктерін бағалау жүйесін, кері байланысты ұсыну және қолдау тәсілдерін; оқушыларды ынталандыру әдістерін және педагогикалық рефлексияның ерекшеліктерін қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән тәрбие жұмысының инновациялық әдістемесі мен технологиясын меңгере отырып, білім беру мекемелерінде тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыру құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Курс мазмұнында заманауи тәрбиенің теориялық негіздері, тәрбиенің инновациялық технологиялары, тәрбие тұжырымдамалары, тәрбие жұмысын жобалау, оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы, тәрбие жұмысына талдау жасау және өзін-өзі талдау, тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (B1 бастапқы деңгейі)
Пәннің мақсаты – студенттің мәдениетаралық деңгейде шетел тілінде қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны берілген оқу стратегиясына сәйкес әр түрлі жанрдағы түпнұсқалық мәтіндерден ақпаратты оқу және алу дағдыларын дамытуға бағытталған: көркем, публицистикалық және т.б. пән аясында студенттерге берілетін композициялық сөйлеу түрінің мәтіндерін жазу дағдыларын дамытады, әлеуметтік, кәсіби және тұрмыстық қарым-қатынас салаларының негізгі тақырыптары бойынша белсенді лексикалық қорды толықтырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқылатын тілі елінің әдебиеті
Пәнді оқудың мақсаты - студенттерді ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі ағылшын тілі әдебиеті дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру, сонымен қатар әлемдік әдебиеттің қазынасы болып табылатын атақты авторлардың ең жарқын әдеби шығармаларын зерттеу. Пәннің мазмұны әдебиеттің ғылым ретіндегі мәселелерін, оның филология ғылымдары жүйесіндегі орнын, әдебиеттің пән ретіндегі өзіндік ерекшелігін, әдебиет тарихы туралы түсініктің жанрлық өзара әрекеттесу жүйесі және ағылшын әдебиетінің даму кезеңдері туралы түсініктерді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігінің негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты – сөйлеу этикеті мен көпшілік алдында сөйлеу негіздерін, ауызша сахналық сөйлеу негіздерін (ақпараттандыратын, дәлелді сөйлеу) зерделеу арқылы білім алушылардың шет тілінде сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Осы пән шеңберінде білім алушылар дикция бойынша жұмыс техникасын және сөйлеу аппаратын жаттықтыру мүмкіндіктерін зерделейді, ақпаратты құрылымдауды және жүйелеуді үйренеді, сұрақтар қою техникасын меңгереді және сендіру негіздерін мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (B1 жалғастыру деңгейі)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлеуметтік-жеткілікті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Екінші шетел тілін мамандық ретінде меңгерудегі жалпыеуропалық В2 деңгейіне сәйкес студенттердің мәдениетаралық деңгейде шетел тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілдерін оқытудың заманауи технологиялары
Бұл пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің мектептегі білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінде шет тілдерін оқытудың заманауи технологияларын меңгеруі: ынтымақтастықта оқыту, жеке оқыту, жобалау технологиялары, студенттерге орталықтандырылған оқыту, қашықтықтан оқыту, модульдік технология, оқытудың қарқынды әдістері, шет тілдерін оқытудың техникалық құралдарын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
IELTS халықаралық емтиханға дайындық курсы
Пән студенттерді IELTS халықаралық ағылшын тілі емтиханының төрт бөлімін тапсыруға дайындауды мақсат етеді. Студенттерге IELTS халықаралық емтиханының әртүрлі түрлерін, емтиханның төрт бөлімінің әрқайсысының құрылымын, бағалау критерийлерін оқып үйрену, төрт бөлімнің әрқайсысын (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) пысықтау, сәтті ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін уақытты тиімді бөлу дағдыларын игеру ұсынылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік шетел тілі
Іскерлік шетел тілі курсы іскерлік қарым-қатынас негіздерін ұсынады: мәтіндерді оқу, іскери хат алмасу, ауызша сөйлесу. Пәнді оқу процесінде студенттер жазбаша және ауызша іскерлік қарым-қатынас дағдыларын шетел тілінде меңгеруі керек. Курс іскерлік этикет, ұйымның құрылымы мен қызметі, жұмыс орнындағы ережелер, іссапарлар бойынша негізгі тақырыптарды игеруді көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдік білім берудегі сыни ойлау
Пәнді оқытудың мақсаты – шет тілінде рефлексиялық және тәуелсіз ойлау қабілетін, идеялар мен болжамдарға күмән келтіру, мәселелерді анықтау, талдау және шешу қабілетін дамытуға, сол арқылы шет тілін меңгеру деңгейін арттыру. Пәннің мазмұнына сыни ойлау тұжырымдамасы, интеллектуалдық құндылықтар мен интеллектуалдық міндеттер, деонтология, сенімдерді негіздеу нормалары, аргументтерді талдау, аргументацияны модельдеудің стандартты логикалық схемасы мәселелері кіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Пәннің мақсаты – кәсіби мақсатта шет тілін үйренуге бағытталған: ағылшын тілі мұғалімдеріне арналған ағылшын тілі, курсты оқу студенттерге кәсіби біліктілік деңгейінде (С1 – дағдыларды тиімді меңгеру) кәсіби ауызша және жазбаша шет тілінде сөйлеуді дамытуға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнына мыналар кіреді: кәсіби қарым-қатынастың лингвистикалық материалы негізінде құрастырылған мәтіндерді түсіну, кәсіби іс-әрекетке байланысты дәрістердің, әңгімелесулердің, баяндамалардың негізгі ережелерін түсіну, кәсіби тақырыптар бойынша эссе немесе баяндама жаза білу, Кәсіби тақырыптар бойынша нақты, логикалық құрылымды баяндама жасау, маңызды тұстарды бөліп көрсету, белгілі бір көзқарасқа қарсы және дәлелдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілдерін ерте оқыту әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты – ерте мектепке дейінгі және ерте мектептегі шет тілдерін оқытудың ерекшеліктерін ашу. Студенттерге балалардың шет тілдерін ерте оқытуға дайындығының физиологиялық және психологиялық аспектілерін, тілдерді ерте үйренудің артықшылықтары мен қиындықтарын, шет тілдерін оқытудың аралас әдістерін және кездейсоқ оқу ортасын құруды үйрену ұсынылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стилистика
Курстың негізгі мақсаты стилистика саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады: студенттерге жүйеде тілдің стилистикалық құралдары туралы теориялық білімдерін ұсыну, стилистикалық талдаудың принциптері мен әдістері, қарым-қатынас мақсаттарына жету үшін әртүрлі сөйлеу құралдарын барабар пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің ағылшын тілінің функционалды стильдерін, стилистикалық құралдар мен әдістерді тану және қолдану, әртүрлі жанрлық мәтіндерге стилистикалық талдау жүргізу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны стилистиканың басқа ғылымдармен пәнаралық байланысын, әртүрлі жанрлық мәтіндерді түсіндіруді, ағылшын тілінің диалектологиялық ерекшеліктерін және стилистикалық экспрессия құралдарын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілдерін оқытудағы пәнаралық тәсіл
Пәннің мақсаты – шет тілдерін оқытудың кешенді тәсілін және оқу процесінің пәндік-тілдік интеграциясының ерекшеліктерін ашады. Курс үш модульді қамтиды, олардың әрқайсысы шет тілдерін оқыту мен оқудағы пәнаралық байланысты зерттеуге арналған: шет тілдерін оқытудағы лингвистикалық аспектілер (тілдің байланысы, болашақ мамандық және лингводидактика), CLIL және STEM білім мазмұны, CALL шет тілін компьютерлендірілген оқыту (компьютерлік технологиялар мен шет тілдерін оқыту әдістемесінің байланысы).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі шетел әдебиеті
Пән студенттерді қазіргі шетел әдебиетінің негізгі көркем және теориялық-көркем мәтіндерімен таныстыруға, шетел әдебиетінің негізгі түрлері мен формалары туралы түсініктерін дамытуға, көркем шығарманы талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнына ХХ ғасырдың екінші жартысындағы (1945-1980 жж.) әдеби процесті кезеңге бөлу, әдеби ағым ретінде экзистенциализм, ХХ ғасырдың соңындағы әдебиеттегі миф пен роман, негізгі ағымдар сияқты мәселелер қамтылған. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі ағылшын әдебиетінің даму жолдары, АҚШ-тың қазіргі әдебиетінің даму жолдары, ХХ ғасырдағы әлем әдебиетіндегі Латын Америкасы феномені, 90-2000 жылдардағы әдебиеттегі қазіргі қаһарман және уақыт.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілдерін оқыту әдістемесіндегі онлайн технологиялар және ЖИ
Бұл пәнді игерудің мақсаты студенттердің мектепте шет тілдерін оқыту процесін цифрландыруда және тәрбие жұмысын жүзеге асыруда компьютерлік тілдік бағдарламалар мен заманауи білім беру платформаларын қолдану мүмкіндіктерін зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп құжаттарын жүргізу
Бұл пәнді игерудің мақсаты болашақ мұғалімдерді жаңартылған мазмұн жағдайында білім беру мекемесінде жұмыс істеуге дайындау, мұғалімнің құқықтары мен міндеттерімен, қоғамның қазіргі мұғалімге қоятын талаптарымен танысу, сонымен қатар оқу-педагогикалық және оқу-тәрбие жұмысын дұрыс құжаттау (мектеп құжаттамасын жасау және ресімдеу тәртібі, мектептің іс қағаздарын жүргізу, оқу электрондық қосымшаларын жүргізу).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің заманауи қазақстандық мектепте жұмыс істеуге кәсіби, әдістемелік және вариативті-мамандандырылған дайындығын қамтамасыз ету. Пәннің мазмұны Қазақстанда ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын бастауыш, жалпы орта, мамандандырылған мектептерде шет тілдерін оқытудың арнайы бағдарланған әдістемелік жүйесін дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін; ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын бастауыш, жалпы орта, мамандандырылған мектептерде ағылшын тілін оқыту процесін ұйымдастырудың заманауи технологиялары мен нысандарын; ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын бастауыш, жалпы орта, мамандандырылған мектептердегі ағылшын тілі мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшелігін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)
Осы пәнді меңгерудің мақсаты – екінші шетел тілін білетін мамандарды болашақта B2 деңгейіне сәйкес келетін әмбебап және кәсіби типтегі қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін көлемде даярлау. Шетел тілін білу құзыреттіліктерінің еуропалық классификациясы, мектеп оқушыларына шетел тілін кәсіби түрде үйретуге мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аналитикалық оқу дағдыларын дамыту
Пәнді оқытудың мақсаты – шет тілінде рефлексиялық және тәуелсіз ойлау қабілетін, идеялар мен болжамдарға күмән келтіру, мәселелерді анықтау, талдау және шешу қабілетін дамытуға, сол арқылы шет тілін меңгеру деңгейін арттыруға бағытталған. Пәннің мазмұнына сыни ойлау тұжырымдамасы, интеллектуалдық құндылықтар мен интеллектуалдық міндеттер, деонтология, сенімдерді негіздеу нормалары, аргументтерді талдау, аргументацияны модельдеудің стандартты логикалық схемасы мәселелері кіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
- Күнделікті және кәсіби қызметте ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияларды, жасанды интеллект бағдарламаларды, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
- Салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қолдау, экологиялық қауіп көздерін талдау, тұрақты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында тәуекелдерді болжау.
- Құқықтық сананың жеткілікті деңгейіне ие болу, мінез-құлық мәдениетінің кәсіби міндеттері мен принциптерін және қарым-қатынастың этикалық нормаларын орындау; өмірдің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білім мен қаржы құралдарын қолдану.
- Отандық және шетелдік тәрбие, оқыту және бағалау әдістемелері мен тұжырымдамаларын қолдану; оқу-әдістемелік жұмыс пен сынып жетекшілігі арқылы білім алушыларды құндылықтар жүйесіне баулу.
- Білім алушыларды оқытудың, тәрбиелеудің, олардың болашақ педагогикалық қызметтегі оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи тәсілдерін қолдану.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқытудың, тәрбиелеудің және бағалаудың әртүрлі түрлерін қолдану.
- Күнделікті және кәсіби қарым-қатынас шеңберінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты нақты, дәлелді және қисынды түрде құру; шет тілінің нормалары мен қолданылуын сақтау; шет тіліндегі ақпаратты жалпылау, сыни тұрғыдан талдау, қорытындылау және синтездеу.
- Академиялық және кәсіби ортада коммуникативтік міндеттерді шет тілді білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес шешу.
- Тілдің, тіл саясатының және әдеби бағыттардың даму тенденцияларын білу және оларды тәрбие жұмысында және оқушыларды ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар жүйесіне тартуда қолдану.
- Ғылыми зерттеулер жүргізу және олардың нәтижелерін педагогикалық қызметте қолдану.