Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01722 Орыс тілі және әдебиеті в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • Әдебиетке кіріспе

    Пәннің мақсаты: студенттерді заманауи әдебиеттану саласындағы теориялық біліммен қамтамасыз ету, әдеби шығарманы талдау дағдыларын дамыту. Курс аяқталғаннан кейін студенттер әдеби шығарманың формасы мен мазмұнының ерекшеліктерін білуі керек, көркем мәтінді қарастыруда әдеби білімді қолдана білуі керек, әр түрлі жанрдағы әдеби шығарманы сипаттау және талдау дағдыларын игеруі керек

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Функционалдық сауаттылықты дамыту практикумы

    Пәнді оқу барысында студент "функционалдық сауаттылық" негізгі ұғымын, тұлғаның негізгі құзыреттерін қарастырады, оқу процесінде білімді сауатты пайдалануды үйренеді, оқу жағдайларын жасау дағдыларын, ізденіс белсенділігін меңгереді, білім алады, оқудағы ынтымақтастық және оқушылардың бағалау дербестігі бойынша білімдерге ие болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Пән студенттерді Тіл білімінің ұғымдары мен терминдерімен, әлем тілдері туралы негізгі білімдермен, олардың дамуының тарихи кезеңдерімен және жұмыс істеу ерекшеліктерімен таныстырады, лингвистикадағы әртүрлі тілдік құбылыстарды түсіндіреді. Курстың мақсаты-студенттердің қазіргі тіл білімін дамыту саласындағы білімдерін игеру, әлем тілдерінің әр түрлі классификацияларын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Курс педагогика, психология, дене шынықтыру сияқты пәндерді оқу үшін негіз болып табылады және педагогикалық бағыттағы бакалавриатқа арналған. Оқушылардың даму физиологиясы туралы білім мұғалімдерге оқу-тәрбие процесінде қажет, өйткені қазіргі педагогика балалардың денсаулығын сақтау мәселесін шешуге шақырады, ал қазіргі уақыт қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе

    Пәннің мақсаты - таңдалған мамандыққа қызығушылықты ыңталандыру, оқутыға сонымен қатар кәсіби білімді алудың заманауи әдістеріне саналы қатынасқа ықпал ететін дүниетанымын қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену студенттерді болашақ мамандығымен таныстыруға, таңдаған мамандық туралы тұтас көзқарас қалыптастыруға және қажетті білім мен дағдыларды игеруге ынталандыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты: студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушылардың жеке және отбасылық қаржы саласындағы базалық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ жеке бюджетті, жинақтарды, кредиттер мен инвестицияларды басқаруға жауапкершілікпен қарауды дамытуға бағытталған. Курсты оқу күнделікті өмірде және кәсіби өмірде ұтымды қаржылық шешімдер қабылдау үшін қажетті тұрақты қаржылық әдеттерді қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы

    Қазіргі орыс тілінің фонетикасы Тіл білімінің маңызды бөлімі болып табылады. Курстың міндеттері-фонетика саласындағы негізгі бағыттармен, маңызды ұғымдар мен терминдермен таныстыру, студенттерге жан-жақты фонетикалық талдау дағдыларын үйрету, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыру. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер тіл құрылымындағы фонетикалық жүйенің орнын білуі керек, фонетикалық талдау жасай білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға, оның себептері мен салдарын түсінуге, қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті дамытуға бағытталған. Курс сыбайлас жемқорлықпен күресудегі халықаралық және отандық тәжірибені, азаматтық қоғам өкілдерінің, жастардың және қалың жұртшылықтың рөлі туралы ақпаратты талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Еңбекті қорғау және өмір қауіпсіздігі

    Курстың мақсаты студенттерді еңбек процесінде және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге дайындау. Бұл еңбекті қорғаудың негізгі принциптерін зерделеуді, өндірісте жарақаттар мен кәсіптік аурулардың алдын алуды, сондай-ақ әртүрлі төтенше жағдайларда, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларда адамдардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуді қамтиды. Студенттер өндірістік және тұрмыстық қызмет жағдайында өмірді, денсаулықты және қоршаған ортаны қорғау бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, оның педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға бағытталған. Оқыту процесінде адамның жеке ерекшеліктері, ақыл-ой еңбегінің, өздігінен білім алу мәдениеті қарастырылады; педагогикалық міндеттерді өзбетінше шешу біліктерімен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құқық негізі

    Курс құқықтың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсінуге бағытталған. Бұл курс қоғамдағы құқықтық білім мен құқықтық реттеудің негіздерін түсіндіре отырып, олардың құқықтық мәдениетін қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пәнінің мақсаты - табиғи ресурстарды тиімді пайдалану, қоршаған ортаны қорғау және қоғамның әлеуметтік, экономикалық қажеттіліктерін ескере отырып, тұрақты даму принциптерін түсіндіру. Пәннің мазмұнында экологияның негізгі заңдылықтары, табиғат ресурстарының сарқылуы, климаттың өзгеруі, қоршаған ортаның ластануы, қалдықтар мәселесі және басқа экологиялық мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Баяндау және әсер ету: тиімді қарым-қатынас (Coursera)

    Курс студенттердің сөйлеу коммуникациясы процесінде тиімді қарым-қатынас жасау және әңгімелесушіні сендіру қабілетін дамытуға бағытталған. Оқу материалының мазмұны мен құрылымы дұрыс қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, жеке және тұлғааралық қолдану үшін эмоционалды интеллект саласындағы құзыреттерді қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді (эмоционалды өзін-өзі бақылау, интроспекция, эмпатия, көшбасшылық және т.б.).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фонетика және дыбыстық когнитивистика

    Пән сөйлеу дыбыстарының физикалық, физиологиялық және когнитивтік аспектілерін зерттейді. Курс артикуляциялық және акустикалық фонетика, интонациялық үлгілер, көптілді аудиторияда орыс фонетикасын оқыту әдістері туралы білім қалыптастырады, дұрыс орысша сөйлеуді қабылдау, өңдеу және дыбыстау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс фольклоры мен ХІІ-ХVІІI ғасырлардағы әдебиеті

    Пән орыс фольклорының жанрлар жүйесін зерттеуге, студенттерді XII - XVIII ғасырлардағы әдебиеттің тарихы мен теориясымен таныстыруға, теориялық ұғымдарды игеруге бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер міндетті түрде оқуға ұсынылған көркем мәтіндерді игеруі керек, зерттелетін кезеңдегі жазушылардың шығармашылық өмірбаянының маңызды фактілерін білуі керек, әртүрлі жанрдағы шығармаларды өз бетінше талдай алуы керек

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдеби үдеріс

    Қазіргі әдеби үрдістің негізгі заңдылықтарын зерттеу, әлемдік әдебиеттің аса маңызды шығармаларымен танысу.Курс жалпы білім беру процесінде маңызды орын алады және жалпы мәдени үдерісте бағдарлану мүмкіндігін қамтамасыз ететін білімді меңгеруге бағытталған, бұл мұғалім-сөздіктерді дайындау үшін қажетті шарт болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Когнитивті жазу стратегиялары және орфографиялық сауаттылық

    Пән саналы және сауатты жазуды қамтамасыз ететін орфографиялық құзыреттілікті дамытуға және танымдық стратегияларды қалыптастыруға бағытталған. Курс практикалық тәсілге негізделген және мәтіндермен жұмыс істеуді, типтік қателіктерді талдауды, орыс емлесі мен пунктуациясының принциптерін зерттеуді, білім алушылардың сауаттылық деңгейін арттыру үшін цифрлық құралдарды қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттерді теориялық-әдіснамалық және әдістемелік негіздермен, негізгі санаттармен, сондай-ақ инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстырады; инклюзивті білім берудің объектісі, пәні, мақсаттары, міндеттері, қағидаттары, қалыптасу және даму кезеңдері туралы білімді қалыптастырады, инклюзивті білім берудің әлеуметтік-мәдени рөлін айқындайды. Курс қазіргі заманғы білім беру (түзету) мекемелерінің қызметін және ерекше білім беру мен педагогикалық жүйелерді ұйымдастыру нысандарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлем әдебиеті

    Пән әлем әдеби дәстүрінің дамуының негізгі кезеңдерін, жанрларын, бағыттарын, маңызды авторлар мен шығармаларды зерттейді. Мәтіндерді салыстырмалы-типологиялық контексте талдау қабілетін қалыптастырады, мәдениетаралық құзыреттілік пен орыс әдебиетін билингвалды ортада оқытудың әдістемелік негізін дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы

    Лексикология қазіргі тіл білімінің маңызды бөлімдерінің бірі болып табылады және филология мамандарын даярлауда үлкен рөл атқарады. Пәнді игерудің мақсаты: студенттердің қазіргі орыс әдеби тілінің лексикасын зерттеудің негізгі аспектілері туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру. Курстың соңында студенттер пәннің негізгі мәселелерін, лексикалық жүйенің құрылымын және сөздіктердің түрлерін білуі керек

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 19 ғасырдың орыс әдебиеті

    Курстың мақсаты. ХІХ ғасырдың орыс әдебиеті туралы тұтас түсінік қалыптастыру, студенттерге көркем шығарманы талдаудың методологиялық базасы мен практикалық дағдыларын беру, бұл орыс әдебиеті мұғалімдердің кәсіби дайындығында маңызды. Пән студенттердің XIX ғасырдың орыс әдебиетінің тарихы мен дамуы туралы түсініктерін қалыптастыруға, көркем шығармаларды олардың жанрлық ерекшелігін, көркемдік әдістің ерекшелігін, автордың жеке стилін ескере отырып талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сандық дәуірдегі әлемдік әдебиет

    Пән цифрландыру жағдайында әлем әдебиетінің трансформациясын және жаңа әдеби шығармашылық формаларын зерттейді. Курс әдебиетті оқытуда цифрлық ресурстарды қолдану дағдыларын дамытады, көптілді білім беру ортасында сындарлы ойлау мен медиаграмоттылықты қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі лексикографияның өзекті мәселелері

    Курс "Тіл біліміне кіріспе", "Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы"сияқты пәндермен тікелей байланысты. Пәннің негізгі міндеті-студенттерде қазіргі лексикографияның негіздері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; оның түрі мен жанрын ескере отырып, қажетті лексикографиялық басылымды таңдау және одан сөз туралы қажетті ақпаратты алу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы аударма теориясы (Minor)

    Курстың мақсаты-аударманың теориялық негіздерін процесс ретінде және нәтиже ретінде қарастыру. Курсты игеру барысында аударма ісінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері; аударма теориясының әртүрлі бағыттары (жалпы, жеке және т.б.) қарастырылады. Студенттер аударманың негізгі түрлерінің жалпы сипаттамасымен, оларға қойылатын талаптармен, сондай-ақ аударма теориясының негізгі категорияларымен (сәйкестік, эквиваленттілік, аударма бірлігі) танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі

    Пәнді оқу барысында білім алушылар орыс тілі әдістемесінің негізгі ұғымдарын түсінеді, оқу-әдістемелік материалдарды дайындау, орыс тілі бойынша сабақтардың мазмұны мен құрылымын талдау бойынша қажетті практикалық дағдыларды меңгереді, орыс тілін оқыту әдістемесі саласында зерттеу, шығармашылық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әдебиетін оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты-болашақ бакалаврларды түрлі оқу орындарындағы әдебиет мұғалімінің практикалық қызметіне әдістемелік даярлауды қамтамасыз ету. Пән әдебиетті ғылым ретінде оқыту әдістемесінің қалыптасу тарихымен, мектепте әдебиетті оқытудың принциптерімен, әдістерімен және тәсілдерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Цифрлық беру ортасының педагогикалық дизайны

    Пән таңдаған мамандығы бойынша студенттердің кәсіби дайындығын қалыптастыратын теориялық курс ретінде әрекет етеді. Басқа педагогикалық және әдістемелік пәндермен бірге бұл курс қашықтықтан оқыту, электронды оқыту, электронды оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері контекстінде дизайнер-мұғалімнің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың мағынасын, білім беруде қолдану механизмін тереңірек түсінуді қамтамасыз етеді. Пәннің мақсаты – студенттерді жобалаудың педагогикалық технологияларын қолдана отырып, жоғары өнімді электронды оқыту үшін оқу материалдарын жасауға үйрету, білім беру ортасында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әдебиет оқыту әдістемесінде интерактивті технологиясының игерушілігімен өзгешеліктері

    Курстың мақсаты-оқу процесінде интерактивті технологияларды қолдана алатын әдебиет мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты оқу аяқталғаннан кейін білімалушылар әдебиет сабақтарында интерактивті әдістермен тәсілдерді білуі және қолдана білуі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы және сөзжасамы

    Курс сөз формаларының тарихи қалыптасқан жүйесін, сөзді өзгерту ережелері мен заңдарын, сөйлеу бөліктерін зерттеуге, студенттерді морфология және сөзжасам саласындағы теориялық біліммен қаруландыруға, сөз құрылымын талдаудың әртүрлі түрлерінің практикалық дағдыларын игеруге; студенттердің орфографиялық сауаттылығын жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Морфологиялық стратегиялар және сөзжасамның эволюциясы

    Пән сөздерді қалыптастыру стратегияларын және олардың тарихи және қазіргі аспектідегі өзгерістерін зерттеуге бағытталған. Курс орыс тіліндегі морфологиялық жүйе мен сөзжасам процестерін синхронды және диахрондық аспектілерде зерттеуге арналған. Негізгі морфологиялық категориялар, сөзжасамдық модельдер және олардың эволюциясы қарастырылады. Морфология мен сөзжасамның өзара әрекеттесуіне, олардың орыс тілінің грамматикалық жүйесін қалыптастырудағы рөліне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу

    Курс академиялық ортаға арналған және студенттерде академиялық мәтінді (эссе, баяндама, диплом жұмысы және т.б.) және қажетті сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыру үшін нақты тілдік құрылымдарды құру дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған: анықтамаларды қалай беру керек, қорытындыларды сипаттау, басқа ғалымдардың пікірлерін жеткізу және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі

    Курсты оқу нәтижесінде студенттер орыс тілінің синтаксистік жүйесінің жүйесі мен деңгейлері, синтаксистің негізгі бірліктері туралы білім алады. Оқытушылар синтаксистік ғылым теориясының негізгі және жаңа бағыттарымен танысады. Сондай-ақ, бұл курсты оқу олардың сөйлеу мәдениетін арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Конструктивті оқыту әдістемесі

    конструктивті оқытудың әдістері оқытудың нанопсихопедагогикалық тәсіліне негізделген. Пәннің мақсаты – өзін-өзі дамыту және пәндік тереңдетілген қолданбалы таным процесін сүйемелдейтін "қалай оқуға болатынын оқыту" дағдыларымен үйлесетін педагогтің STEAM-құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің негізгі міндеті – жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушының жеке басын дамыту процесін тәжірибеге бағытталған зерттеумен жобалық, шығармашылық және интегративті тәсілдерді біріктіруді қарастыратын STEAM-тәсіл талаптарын іске асыру үшін кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінде ЖИ және ЦББ ресурстары

    Курс оқытудың сапасын арттыру, білім беру процесін дараландыру және мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру үшін Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда жасанды интеллект пен цифрлық білім беру ресурстарын қолданудың әдістері мен технологияларын игеруге бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушылар ЖИ мен СББ ресурстарын оқытуда қолданудың теориялық негіздерін, оларды мәтіндерді автоматтандырылған тексеру үшін қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы

    Курстың мақсаты-қазіргі орыс тілі стилистикасының теориялық негіздері туралы студенттердің мәліметтерін кеңейту, стилистикалық дағдыларды игеру, стилистикалық инстинкті дамыту. Курс аяқталғаннан кейін студенттер тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін коммуникацияның әртүрлі салаларында қолдана білуі, мәтіндерді стилистикалық талдау және әртүрлі стильдер мен жанрлардағы мәтіндерді құру дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Филологиядағы компьютерлік технологиялар

    Пәнді оқу барысында студенттер филологтың кәсіби қызметінде компьютерлік технологияларды қолдану мүмкіндіктері туралы білім алады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында, зерттеу, ғылыми қызметте компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларын меңгереді. Курс филологтарды кәсіби даярлауда үлкен рөл атқарады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени және әдеби жаһандану

    Курс мәдени және әдеби жаһандану процестерін, ұлттық әдебиеттердің әлемдік әдеби процеске әсерін, мәдениеттердің жаһандық өзара іс-қимылы жағдайында жанрлар мен көркемдік формалардың өзгеруін зерттеуге арналған. Орыс әдебиетіне, оның шетелде қабылдануына, әлемдік әдебиетке әсеріне және аудармалардың ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Контрастивті лингвистика: орыс және қазақ тілдері (Minor)

    Бұл курстың мақсаты-студенттердің тілдерді қарама-қарсы зерттеу саласында білім алуы, тіл құрылымының барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау үшін екі тілді салыстырмалы түрде зерттеу, лингвистикалық контрастты талдау дағдыларын дамыту. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар тілдік тұжырымдамаларды модельдеудің жаңа әдістері мен тәсілдерін меңгеруі тиіс. Қарама-қарсы зерттеулердің нәтижелері дифференциалды грамматикада көрінеді және жергілікті емес, шет тілдерін оқытуда өзекті болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік әдебиеттің полифониясы

    Пән әлемдік әдебиеттегі дауыстардың, тақырыптардың, жанрлардың және баяндау стратегияларының алуан түрлілігін зерттейді. Курстың басты бағыты-әртүрлі дәуірлердегі әдеби шығармалардағы әртүрлі көзқарастардың, идеологиялық ұстанымдар мен мәдени дәстүрлердің өзара әрекеттесуі. Курс аналитикалық ойлауды, күрделі көркем мәтіндерді түсіндіру және әдеби дискурстың полифониясын жаһандық контексте түсіну қабілетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нейрондық желілер және әдеби процесс

    Курс нейрондық желілердің әдеби процеске әсерін, олардың мәтіндерді талдаудағы, құрудағы және түсіндірудегі мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған. Курсты игеру барысында студенттер нейрондық желілер жұмысының негіздерімен және олардың әдебиеттануда қолданылуымен танысады, жасанды интеллект пен көркем шығармашылықтың өзара әрекеттесуін сыни тұрғыдан түсінеді және бағалайды, шығармашылық пен авторлықтың шекараларын талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс әдеби тілінің тарихы

    Пәннің мақсаты-студенттерді орыс әдеби тілін қалыптастырудың әртүрлі кезеңдерімен таныстыру, даулы мәселелерді шешу процесінде ғылыми ойлау дағдыларын дамыту. Бұл курс болашақ филолог-мұғалімдерді даярлауда маңызды орындардың бірін алады. Курсты оқу барысында студенттер орыс әдеби тілінің эволюциясы туралы түсінік алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте орыс тілі мен әдебиеті бойынша ҒЗЖ ұйымдастыру

    Курстың мақсаты: студенттерге ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын, ғылымның әртүрлі салаларында зерттеу жүргізу, бастапқы дереккөздерден алынған мәліметтерді салыстыру, оларды талдау және олардың негізінде өз бетінше қорытынды жасай білуге үйрету. Студенттерді ғылыми жұмысты құрастыруға қойылатын негізгі талаптармен таныстыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс әдебиеті 20ғ.-21 ғасырдың басы

    Курс студенттерді 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығымен таныстыруға бағытталған-21 ғасырдың басы. Курс аяқталғаннан кейін студенттер осы кезеңдегі орыс әдебиетінің ең маңызды шығармаларының мазмұнын игеріп, әртүрлі жанрдағы шығармаларды ғылыми әдеби талдау дағдыларын игеруі керек. Пән болашақ әдебиет мұғалімдерін кәсіби даярлауда ерекше орын алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Лингвомәдениеттану

    Пән лингвомәдениеттанудың концептуалды аппаратын игеруге, лингвомәдениеттанудың негізгі бағыттары мен мектептерімен танысуға, оларды зерттеудің өзектілігін анықтауға және жеке ережелерді тәуелсіз ғылыми зерттеулерде қолдануға бағытталған. Бұл ретте тілдік процестер мен құбылыстар мәдениет фактілерімен тығыз байланыста қаралатын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауызша және жазбаша мәтіндерді аудару тәсілдері мен тәсілдері (Minor)

    Курстың мақсаты: студенттерді ауызша және жазбаша мәтіндерді қазақ тілінен орыс тіліне аударудың әртүрлі тәсілдері мен әдістерімен, белгілі бір тілдің көмегімен ауызша және жазбаша тілді аудару ерекшеліктерімен таныстыру. Атап айтқанда, толық мәтінді, визуалды-ауызша, синхронды, дәйекті сияқты ауызша аударма түрлері қарастырылады. Оқыту объектісі әртүрлі функционалдық-стилистикалық бағыттағы мәтіндер болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілін оқытудың заманауи технологиялары

    Курс орыс тілін оқыту үшін білім беру процесінде қолданылатын өзекті әдістер мен құралдарды қамтиды. Студенттер инновациялық тәсілдерді, соның ішінде цифрлық технологияларды, мультимедиялық құралдарды, онлайн ресурстарды пайдалануды, сондай-ақ дәстүрлі әдістерді заманауи жағдайларға бейімдеуді үйренеді. Курс тез өзгеретін білім беру кеңістігі жағдайында орыс тілін тиімді оқыту үшін қажетті педагогикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәтінді филологиялық талдау

    Курс әр түрлі сөйлеу мәнеріндегі мәтінді талдаудың негізгі дағдыларын игеруге, мәтінді аналитикалық қарастыру қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс жалпылама сипатқа ие, өйткені ол университеттегі әдеби және тілдік пәндер циклін аяқтайды. Пәнді оқу аяқталғаннан кейін студенттер әртүрлі стильдік мәтіндерге кешенді филологиялық талдау жасай алуы керек

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет және постгуманизм

    Курс постгуманистік перспективада адам болмысы туралы дәстүрлі идеялардың өзгеруін түсінуге бағытталған. Постгуманизмнің теориялық негіздері, әдебиет пен постгуманизм философиясының байланысы қарастырылады. Пәнді оқу барысында студенттер пост-гуманистік ұғымдармен танысады, көркем мәтіндерді адамның, технологияның және қоршаған ортаның өзара әрекеттесуі тұрғысынан талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы тіл білімі

    Пәннің мақсаты - әлем тілдері және олардың ғылыми сипаттамасы қарастырылады, тіл білімі тарихын білдіретін және қазіргі тіл білімінің ғылыми парадигмасын құрайтын ғылыми бағыттар мен мектептер, теориялар, тұжырымдамалар оқытылады. Орыс және жалпы тіл білімі тарихындағы бағыттардың тиісті лингвистикалық тұжырымдамаларының мәні және олардың орнын анықтау; тіл білімі мен басқа да ғылымдардың түйісуінде туындаған мәселелер, сондай-ақ тілдің аз зерттелген жақтары байланысты мәселелер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көркем мәтіннің лингвистикалық талдауы

    Пән көркем мәтінді талдау және түсіну дағдыларын қалыптастыруға, шығармашылық сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы мәтіндерді лингвистикалық талдаудың әдістері мен тәсілдерінің сыныптамасын; лингвистикалық зерттеу саласындағы белгілі ғалымдардың есімдерін білуі; әртүрлі жанрлар мен стильдердегі мәтіндерді зерттеуде лингвистикалық талдау әдістерін қолдана білуі тиіс

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Бұл курс Қазіргі әдебиеттанудың негізгі мәселелерін қамтиды. Курсты оқу нәтижесінде студент әдебиет теориясының проблемалық мәселелерін еркін түсініп, пәннің терминологиялық аппаратын меңгеруі керек, әдебиеттану ғылымының негізгі бағыттарын, тұжырымдамаларын, даму кезеңдерін білуі керек, әртүрлі көркемдік әдістерді, жанрларды, әдеби бағыттар мен стильдерді талдау дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тіліндегі белсенди үдерістер

    Курс ХХ ғасырдың аяғы –21 ғасырдың басындағы орыс тіліндегі фонетика, лексика, фразеология, морфология, синтаксис, стилистика саласында белсенді процестерді зерттеуге бағытталған. Қазіргі тілдік материалмен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, атап айтқанда, орыс тілінің сөздік құрамындағы өзгерістердің ең айқын көзі ретінде көркем сөйлеу лексикасына, бұқаралық ақпарат құралдарына көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Когнитивтік лингвистика

    Пән шетелдік, ресейлік және қазақстандық когнитивтік ғылымның дамуы туралы білімді жетілдіруге, тұжырымдамалық аппаратты, тұжырымдамаларды зерттеу және талдау әдістемесін меңгеруге бағытталған. Оқу процесінде когнитивті лингвистиканың пайда болуы мен қалыптасуы туралы ақпарат беріледі, оның ғылыми мектептері мен бағыттарының негізгі ережелері талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тіл тарихы және жазу тарихы

    Пән орыс тілінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған, ал тіл жүйесінің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік деңгейлеріндегі өзгерістерге ерекше назар аударылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер қажетті теориялық терминологияны, тарихи мәтінді өз бетінше талдау дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Экономикалық, қаржылық және экологиялық білімнің, кәсіпкерлік қызметтің негіздерін біледі, қоғамда және жеке өмірде тұрақты даму тұжырымдамасын қолдану тәсілдерін, еңбекті қорғау, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы біледі, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті сезінеді, құқық саласындағы базалық білімді пайдаланады. Оқушылардың даму физиологиясы туралы білімді сауатты қолданады, толеранттылық, диалог және ынтымақтастық қағидаттарын басшылыққа алады.
  • Сөйлеу қарым-қатынастың әртүрлі сөйлеу дағдыларын меңгерген, саналы және сауатты жазуды қамтамасыз ететін когнитивтік стратегияларды қолданады; әртүрлі мәтіндерден ақпаратты табады және қолданады, оқылған мазмұнын адамгершілік нормалары мен жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан бағалайды; оқылғанға қатысты өзіндік ұстанымын тұжырымдайды; әдебиетті тұтас тарихи-әдеби құбылыс ретінде түсінеді; әр түрлі жанрларда әдеби шығармаларды талдайды, негізгі әдеби және лингвистикалық ұғымдарға ие.
  • Қазіргі орыс тілінің, орыс және әлем әдебиетінің, орыс ауызша халық шығармашылығының теориясы мен тарихын біледі және түсінеді, орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйесінің ерекшеліктерін, оның стилистикалық мүмкіндіктерін талдайды, әртүрлі тілдік және әдеби талдау әдістерін біледі. Негізгі әдеби ағымдарды біледі, орыс және шетелдік жазушылардың шығармашылық ерекшеліктерін, нейрондық желілердің әдебиетке әсерін талдайды.
  • Лингвистикалық дәстүрлер мен инновациялар, тіл білімі мен әдебиеттанудың даму кезеңдері, негізгі лингвистикалық парадигмалар, цифрлық дәуірдегі тіл білімі мен әлемдік әдебиеттің даму тенденциялары туралы біледі, тіл туралы ғылымның эволюциялық дамуы және қазіргі жағдайы туралы түсінікке ие; көркем шығармаларға әртүрлі талдауды жүргізеді (филологиялық, лингвистикалық және т.б.).
  • Менеджмент функцияларын меңгеру негізінде мектептің, сыныптың тұтас педагогикалық процесін басқаруды жүзеге асыруға қабілетті; педагогика саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктердің негізгі дидактикалық принциптері мен нәтижелерін біледі және қолдана алады. Оқу процесінде оқытудың сындарлы әдістерін қолданады. Педагогикалық міндеттерді шешу үшін тиімді коммуникация әдістемесін қолдануға қабілетті. Жеке және тұлғааралық қолдану үшін эмоционалды интеллект саласында құзыреттілікке ие.
  • Оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивті тәсілді, орыс тілі мен әдебиетін оқытуда интерактивті технологияларды, соның ішінде конструктивті және цифрлық технологияларды қолданады. Заманауи цифрлық білім беру ортасының ерекшеліктерін біледі, орыс тілі мен әдебиетін оқыту практикасында ЦОР қолдана алады, оларды сауатты саралайды, оқу жағдайларына байланысты барабар қолданады. Жасанды интеллекттің негізгі құралдарын біледі, оларды оқу процесінде тиімді қолдана алады.
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің тарихы мен теориясын, орыс тілі мен әдебиетінің қазіргі мектеп курсының мазмұнын, интерактивті технологияларды қолдану ерекшеліктерін біледі; білім беру қызметінде заманауи технологияларды меңгереді және қолданады, электрондық оқу материалдары мен курстарын құра алады.
  • Аударма теориясының жалпы мәселелерін, аударма ісінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін, аударма теориясының әртүрлі бағыттарын біледі; ауызша және жазбаша мәтіндерді қазақ тілінен орыс тіліне аударудың әртүрлі тәсілдері мен тәсілдерін біледі; әртүрлі жүйелі тілдерді қарама-қарсы зерттеудің ерекшеліктері мен тәсілдерін түсінеді, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдейді, түсіндіреді.
  • Академиялық жазу негіздерін меңгерген, ғылыми мәтінмен жұмыс істеудің негізгі принциптерін түсінеді және түсіндіреді, оларды ғылыми мәтін жазу кезінде қолданады; зерттеудің мақсаттарын, міндеттерін, гипотезасын дербес тұжырымдайды, оның өзектілігін, құрылымын анықтайды, ғылыми ақпаратты жинақтайды және жүйелейді, ғылыми зерттеу әдістерін дұрыс қолданады.
Top