Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01722 Орыс тілі мен әдебиеті в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • Қазіргі ғылыми тұжырымдамалар жүйесіндегі тіл

    Бұл курсты оқудың мақсаты – қазіргі тіл біліміндегі ғылыми парадигмалардың өзгеруін, тілді зерттеуде антропоцентристік бағыттың орнығуын, тіл білімінің қызығушылық аясының кеңеюін және жаңа білім салаларының (мәдени лингвистика, әлеуметтік лингвистика, лингвистикалық тұлға теориясы, когнитивтік лингвистика, гендерлік лингвистика), пайда болуын түсіну, ғылыми зерттеу әдістемесін білу, магистранттар арасында таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылықты дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психолингвистика негіздері

    Пәннің мақсаты - генерациялау және қабылдау механизмдерін зерттеу. сөйлеу, қоғамдағы сөйлеу әрекетінің функциялары, адамға тілді дамытуға, қолдануға, түсінуге және тудыруға мүмкіндік беретін психологиялық және нейробиологиялық факторлар. Пән психолингвистиканың өзекті мәселелерін, сөйлеу мен психиканың арақатынасын, сөйлеудің автор мен адресаттың психикасына әсерін зерттеуді қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты – басқару іс-әрекетінің психологиялық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны, психологиялық-педагогикалық және арнайы білімдерді интеграциялау механизмдері мен принциптері туралы заманауи идеяларды зерттеу; кәсіби қызметін табысты жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін магистранттардың психологиялық мәдениетін арттыру, болашақ зерттеуші мамандардың жеке және кәсіби психологиялық идеяларын дамыту, заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттанудың жаңа бағыттары

    Пәннің мақсаты – қазіргі әдебиеттану ғылымының өзекті мәселелері, көркем мәтінді зерттеудің әртүрлі тәсілдері, оның ішінде дәстүрлі әдістер мен жаңа гипотезалар, көркем әдебиетті талдау әдістемелері туралы білімді дамыту, қазіргі заманғы әдебиеттану ғылымының өзекті мәселелері туралы мәтінді зерттеудегі ғылым, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдеби сынының өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты – орыс әдебиеттану ғылымының өзекті мәселелерін, көркемдік үлгілердің типологиясын зерттеу, сөз өнерінің белгілері мен ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту. Бұл курс мектеп және университет бағдарламаларында алынған «Әдебиеттану ғылымына кіріспе» және «Әдебиет теориясы» курстары бойынша білімдерін жетілдіруге қызмет етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты – магистранттардың халықаралық академиялық және кәсіби ортаға интеграциялануына және шет тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде және шетел тәжірибесін зерттеу құралы ретінде ғылымның, технологияның және инновацияның негізгі және онымен байланысты салаларында пайдалануға мүмкіндік беретін кәсіби бағдарланған шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында қабылданған және тарихи өзгеретін әлеуметтік-мәдени контексте түсіндірілетін ғылыми білімді өндіруге арналған арнайы қызмет ретінде зерттеу. Пәнді оқу магистранттарда жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлау тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген пәнаралық дүниетанымның қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлемдік әдебиет контекстіндегі орыс классикасы

    Пәннің мақсаты – әртүрлі елдердің ұлттық ерекшеліктерін көрсететін әдеби процесс туралы теориялық білімді байыту және жүйелеу, орыс және шетел әдебиеті тарихының негізгі курстарын синтездің жаңа деңгейінде оқып-үйрену, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәнді оқудың мақсаты – магистранттардың жалпы педагогикалық мәдениетін арттыру, педагогикалық деонтология туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар болашақта оның табысты болуын қамтамасыз ету үшін магистранттар арасында кәсіби педагогикалық іс-әрекетке шығармашылық көзқарасты дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвоконцептология

    Курс студенттерді тіл біліміндегі лингвоконцептологиялық зерттеулердің кең спектрімен, лингвоконцептологияның негізін қалаушылардың негізгі тұжырымдамалары мен іргелі ғылыми еңбектерімен, оның қазіргі жағдайы мен даму перспективаларымен таныстырады. Пәннің мақсаты – лингвистикалық зерттеулердің қазіргі даму кезеңі және лингвоконцептологияның тіл білімі тарихындағы орны туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лексикографияның өзекті мәселелері

    Пән магистранттарды орыс лексикографиясының қалыптасу және даму тарихымен, оның қазіргі жағдайы мен теориялық негіздерімен таныстырады. Ол орыс тілін үйренуге бағытталған пәндер жүйесінде маңызды орын алады. Сөздіктермен жұмыс істеу дағдысын дарыту, әрі қарай кәсіби қызметте қажетті, мағынаны сипаттаудың заманауи тәсілдері мен әдістеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Екі тілді лексикографияның өзекті мәселелері

    Пәнді оқу магистранттарды екі тілді лексикография теориясы мен практикасының жалпы ережелерімен, екі тілді сөздіктерді сипаттаумен, сөздік мақала құрылымымен таныстыруды көздейді; қазіргіуақытта бар сөздіктердің алуан түрлілігіне бағдарлануға көмектеседі.Сөздіктер жасау технологиясына және екітілді лингвистикалық сөздіктер құрастыру принциптеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы қазіргі орыс тілінің даму динамикасы

    Пәннің мақсаты XX–XXI ғасырлар тоғысындағы қазіргі орыс тілінің жағдайы мен даму динамикасын зерттеу, қазіргі орыс тілінің фонетикадағы, лексика мен фразеологиядағы, сөзжасамдағы, морфология, синтаксистегі және пунктуациядағы белсенді процестердің көріну ерекшеліктерін талдау. Пәннің мазмұнына тіл білімі бойынша ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау да кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тарихи-мәдени контекстегі әдеби процесс

    Пәннің мақсаты – әдеби процестің әдіснамалық, теориялық мәселелерін, орыс әдебиетінің тарихын әдебиеттің діни-риторикалық, зайырлы-риторикалық, эстетикалық түрлерінің және көркемдік-әдеби сананың дамуы мен өзгеру процесі ретінде зерттеу. Курстың мазмұны орыс әдебиетінің тарихи-мәдени контексттегі эволюциясын ашуға, сондай-ақ әдебиеттану бойынша ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі зерттеулердегі тіл және әдебиет мәселелері

    Пәннің мақсаты – қазіргі тіл білімі мен әдебиеттанудағы жаңалықтарды, заманауи теорияларды, ағымдар мен қозғалыстарды, өзекті мәселелерді зерттеу. Пән филология саласындағы құндылықтардың инновациялық жүйесін білдіреді, магистранттарға әлемдік филология ғылымының дамуы туралы ғылыми-зерттеу ақпаратын сәтті шарлауға, тіл білімі мен әдебиеттану бойынша ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс істеуді меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық технологияларда жасанды интеллектіні қолдану

    Пән білім беру саласында жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Курста ЖИ педагогикалық үдерістерге интеграциялау әдістері, жасанды интеллектіні қолдана отырып инновациялық білім беру технологияларын дамыту, сондай-ақ ЖИ оқытуды персонализациялау, интеллектуалды білім беру платформалары мен шешімдер қабылдауды қолдау жүйелерін құру мүмкіндіктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік лингвистика

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік лингвистиканың ғылыми аппараты, зерттелу жайы, қарастыратын проблемалары, өзіндік категориялары мен зерттеу әдіс-тәсілдері туралы білім беру. Магистранттар әлеуметтік лингвистиканың ұғым-түсініктерін, басты зерттеу проблемаларын: тіл және қоғам, тілдің өмір сүру формалары (әдеби тіл, ауызекі сөйлеу тілі, диалекті т.б.), тілдің қоғамдық қызметі, тілдің қызмет ету салалары, тіл дамуына әсер ететін факторлар, тілдік ахуал, тіл және саясат т. б. біледі, түсіндіреді және талдай алады. Қазақстандық әлеуметтік лингвистиканың қалыптасуы мен дамуынан хабардар болады, қазіргі проблемалары туралы мәлімет алады. Осы ғылым саласы туралы өз көзқарастарын қалыптастырады, оны дәлелдеп қорғай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік лексикография

    Пәннің мақсаты – есептеуіш лингвистиканың негізгі ережелерін оқып үйрену, электрондық сөздіктердің құрылу принциптері мен құрылымы туралы білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны тілдік мәліметтерді электронды өңдеу әдістерінің сипаттамасын, электронды лексикографиялық мәліметтер базасының негізгі түрлерін қамтиды және орыс тілі мен әдебиетін оқу мен оқытуда ғылыми-қолданбалы мақсатта электронды мәліметтер қорын пайдалана білуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллектіні білім беру үдерістерінде қолдану

    Пән білім беру саласында жасанды интеллект технологияларын енгізудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Курстың аясында студенттер білім беру үдерістерін оңтайландыру үшін ЖИ қолданудың мүмкіндіктері мен әдістерін, соның ішінде адаптивті оқыту жүйелерін, үлкен деректерді талдау арқылы білім алушылардың жетістіктерін бағалауды, интеллектуалды оқу материалдары мен платформаларды жасауды, сондай-ақ білім беру траекторияларын персонализациялау үшін ЖИ қолдануды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллектті оқыту әдістемесіне интеграциялау

    Пән жасанды интеллект технологияларын (ЖИ) білім беру үдерісін оңтайландыру және жақсарту үшін қолданудың тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Курста ЖИ білім беру стратегияларына және тәжірибелеріне енгізудің түрлі әдістері қарастырылып, оның оқу тиімділігіне және оқушылардың дамуына әсері талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміндегі антропоцентрикалық бағыт

    Курс қазіргі тіл білімінде қарқынды дамып келе жатқан антропоцентристік парадигманы, тіл біліміндегі антропоцентристік зерттеулердің негізгі бағыттарын (когнитивтік, коммуникативті лингвистика, лингвомәдениеттану, әлемнің тілдік суреті) зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі лингвистиканың теориялық және қолданбалы аспектілері

    Пәннің мақсаты – тіл туралы ғылымның теориялық және қолданбалы аспектілерінің тығыз байланысын зерттеу. Курстың мазмұны теориялық лингвистиканың негізгі мәселелерін, қолданбалы тіл білімінің нақты мәселелерін шешу жолдарын, оларды зерттеудің жаңа аспектілерін, бакалавриат студенттерінің зерттеушілік дағдыларын диагностикалауды, қазіргі тіл білімі саласындағы ғылыми және практикалық білімдерін қалыптастыруды, тіл білімін дамытудың негізгі мәселелерін қамтиды. тіл білімі бойынша ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандану жағдайындағы әдеби байланыстар

    Пәннің мақсаты – басқа мәдениеттердің, елдер мен аймақтардың даму тәжірибесін ескере отырып, орыс, отандық және шетел әдебиетінің даму заңдылықтары мен тарихының негізгі кезеңдерін, сондай-ақ көркем мәтіндерді зерттеу. теориялық әдеби-тарихи әдеби талдауға негізделген; әдебиеттерге әлемдік әдебиет контекстінде салыстырмалы талдау жүргізу және әдеби процестің жалпы дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдеби компаративистика

    Курс пәнаралық сипатқа бағытталған және әдебиеттердің кең әлеуметтік-тарихи, мәдени контекстін салыстырмалы зерттеуді қамтиды, фольклор, отандық және шетелдік әдебиеттер тарихы, әдебиет теориясы, әдеби сын, көркем аударма теориясы мен практикасы, сондай-ақ философия, мәдениеттану, эстетика, әлеуметтану, халықаралық қатынастар туралы білімдерді қатар игеруді анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс әдебиетін оқытудағы этномәдени тәсіл

    Пәннің мақсаты – орыс әдебиетін оқытудағы этномәдени көзқарасты зерттеу. Пәнді оқу процесінде білім берудің этномәдени бағыты, тәрбие мен оқытудың мақсаттары, міндеттері, мазмұны, технологиялары жеке тұлғаны этностың субъектісі ретінде және азамат ретінде дамыту мен әлеуметтендіруге бағытталған. қазіргі өркениет жағдайында өзін-өзі анықтауға қабілетті көпұлтты мемлекет қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық коммуникация жағдайындағы орыс тілі

    Пәннің мақсаты – мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту және жетілдіру, қазіргі ақпараттық кеңістікте мінез-құлық стереотиптерін қалыптастыру. Курс мәдениетаралық қарым-қатынастың мәдени-антропологиялық негіздері мен әлеуметтік-психологиялық аспектілерін, мәдениеттің негізгі категорияларының мәселелерін, мәдениетаралық қарым-қатынас тәжірибесінің ерекшеліктерін және шетел мәдениетінің дамуын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық құбылыстарды зерделеудің интегративті тәсілі

    Пәннің мақсаты – тілдік құбылыстарды зерттеудің интегративті тәсілін зерттеу. Тіл білімінің психологиямен, әлеуметтанумен, этнологиямен, прагматикамен, білім теориясымен және т.б. тығыз байланысы тіл үйренудің бірқатар жаңа теориялары мен тәсілдерінің пайда болуына ықпал етті, бұл байланыс курсты магистранттар игеру барысында қарастырылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиеті: өзекті мәселелер мен зерттеу әдістері

    Курс магистранттардың филологиялық білімін Курс магистранттардың филологиялық білімін кеңейтуге, олардың теориялық және әдістемелік білімдерін жаңартуға және белсендіруге, ғылыми зерттеу әдістемесін білуге, студенттердің зерттеу дағдыларын диагностикалауға және таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылықты дамытуға бағытталған. Пәннің міндеттері - қазіргі әдебиеттанудың методологиясы мен стратегиясын зерттеу, алынған білімді ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызмет салаларында практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курста әдебиет теориясы мен тарихын зерттеудің заманауи әдістерімен, бағыттарымен және аспектілерімен байланысты сұрақтардың алуан түрлілігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет пен өнердің өзара әрекеттесуі салыстырмалы әдебиеттану мәселесі ретінде

    Пәннің мақсаты – әдебиет, өнер, философия, тарих, эстетика, әлеуметтану, психология, эстетика, әлеуметтану, психология жетістіктерін тарта отырып, пәнаралық байланыстарда шығармашылықтың әртүрлі аспектілеріндегі гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі көркем шығармашылықты жан-жақты зерттеу. әдебиеттің музыка, театр, кескіндеме, кино сияқты өнер түрлерімен өзара әрекеттесуі, жазушылардың өнердің әртүрлі түрлерімен көпжақты байланыстары олардың шығармашылығының толық бейнесін жаңғыртады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс әдебиетін оқытудың инновациялық технологиялары

    Осы оқу пәнінің мақсаты магистранттарды әдеби білім берудегі технологиялық тәсілдің мәнімен, оқытудың заманауи әдістері мен технологияларының негізгі параметрлері мен жіктелуімен, пәндік технологияларды сипаттау мен талдаудың модельдерімен таныстыру, әдебиетті оқытудың инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларына енгізу, білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, әдеби пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі сабағында инновациялық технологиялар

    Пән өз бетінше зерттеу іс-әрекетіне, кәсіби және жеке тұлғаның өз бетінше білім алуына, орыс тілін оқыту әдістемесі саласында, белгілі бір технология аспектісінде орыс тілі сабағын құру іскерлігін қалыптастыруға, орыс тілін оқытудың дәстүрлі және инновациялық құралдарын, формалары мен әдістерін үйлестіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интегративті лингвистика және оның қолданбалы аспектілері

    Пәннің мақсаты - сыртқы және ішкі тіл білімінің, жалпы, салыстырмалы, жеке (орыс) тіл білімінің жетістіктерін зерттеу, орыс және қазақ тілдерінің сөзжасамын, морфологиясы мен синтаксисін жүйелік құрылым бірлігінде зерттеу, бакалавриат студенттері, лингвистика бойынша ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі лингводидактика

    Пәннің мақсаты – орыс тілін оқытудың заманауи білім беру технологияларын зерттеу. Курстың мазмұны студентке бағдарланған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, жоғары оқу орындарында орыс тілін оқытудың заманауи және инновациялық (соның ішінде цифрлық) технологияларды пайдалану, жоғары оқу орындарында студентке бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін, тиімді білім беру ортасын ұйымдастырудың әдістерін, тәсілдерін және құралдарын ескере отырып, тіл сабақтарын (дәрістерден басқа) өткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл және коммуникация

    Пәннің мақсаты – мәдениетаралық коммуникацияның, лингвистиканың және мәдени антропологияның теориялық және қолданбалы аспектілерін зерттеу. Курс тіл арқылы ұлттық психологияны, халықтың болмысын, ойлау және көркем шығармашылық ерекшеліктерін, әр адамның өткенімен, бүгінімен және болашағымен байланысының даралығы мен мызғымастығын анықтауға, білуге дағдыландыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілін оқытудың белсенді әдістері

    Пәннің мақсаты – тілдік оқу материалын меңгеру процесінде белсенді ақыл-ой және практикалық әрекетті ынталандыратын орыс тілін оқытудың белсенді әдістерін зерттеу. Пәннің мазмұны практикалық және ақыл-ой әрекетін ынталандыратын белсенді әдістердің ерекшеліктерімен танысуға бағытталған, онсыз білімді меңгеруде алға жылжу болмайды. Пәннің мазмұны орыс тілін оқытудың белсенді әдістерін енгізеді, студенттерге бағытталған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, жоғары оқу орындарында тілдік сабақтарда (дәрістерден басқа) оларды қолдану жолдарын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл теориясы және қазіргі тіл білімінің мәселелері

    Пәннің мақсаты – тіл білімінің әдіснамалық мәселелерінің қазіргі жағдайы туралы түсінік беру, магистранттарға тіл біліміндегі әртүрлі бағыттардың концептуалды ерекшеліктері мен ғылыми бағыттардың даму логикасы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі тіл білімінің негізгі терминологиялық аппаратын жүйелеу, сонымен қатар ғылыми зерттеу әдіснамасын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым тарихы мен философиясының, педагогикалық деонтологияның негізгі бағыттарын біледі, психологиялық-педагогикалық және арнайы білімдерді интеграциялаудың механизмдері мен принциптерін көрсетеді, академиялық және кәсіби ортада қарым-қатынастың стратегиялары мен тактикасын меңгеруді көрсетеді; заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологиялары арқылы кәсіби қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше меңгереді және пайдаланады.
  • Тіл білімі дамуының қазіргі салаларында білімдерін қолданады, тілдің қазіргі ғылыми ұғымдар жүйесіндегі орнын, тіл мен қарым-қатынастың байланысын түсінетіндігін көрсетеді, тіл білімі бойынша ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасайды, жоғары оқу орындарында тіл сабақтарын (дәрістерден басқа), оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, студентке бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, жүргізеді.
  • Әдебиеттану ғылымының қазіргі заманғы даму тенденциялары туралы білімін көрсетеді, синхрониялық және диахрониялық әдебиеттің негізгі заңдылықтарын өз бетінше зерделеу дағдыларына ие болады, әдебиеттану бойынша республикалық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс істейді, жоғары оқу орындарында әдебиеттану пәнінен оқу сабақтарын (дәрістерден басқа), оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, студентке бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, жүргізеді.
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын қолданады, білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді, жасанды интеллектті қолдана отырып, ЖОО-да тілдік және әдебиеттану пәндерін оқытудың әдістемелік тәсілдерін, тұжырымдамаларын, технологияларын білу негізінде педагогикалық міндеттердің стандартты емес шешімдерін ұсынады.
  • Ғылыми зерттеу әдістемесін меңгергенін көрсетеді, бакалавриат студенттерінің зерттеушілік дағдыларын диагностикалайды, мамандық бойынша теориялық және практикалық білімді өз бетінше меңгеруге және жалпылауға, оларды сыни талдауға қабілетті, тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы проблемалық мәселелерді анықтай алады, ғылыми түсінік пен зерттеуді талап ететін, студенттерде таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастырады.
Top