Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01517 Биология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • Омыртқасыздар зоологиясы

    Пәннің мақсаты омыртқасыз жануарлардың морфо-физиологиялық ерекшеліктерін оқып үйрену. Курс барысында қарастырылады: Омыртқасыз жануарлардың алуан түрлілігі. Омыртқасыздарды зерттеу тарихы. Қалыптасудың негізгі заңдылықтары; омыртқасыз жануарлардың әртүрлі түрлерінің жекелеген өкілдерінің ағзалар жүйесінің морфо-физиологиялық ерекшеліктері. Омыртқасыз жануарлардың негізгі өкілдерінің жүйелі жағдайы және олардың эволюциясы. Экологиялық жүйелердегі жануарлардың рөлі, шаруашылықтық, медициналық және коммерциялық маңызы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Пәннің мақсаты – оқушы ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары, сондай-ақ жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі мүшелер мен жүйелердің қызмет ету ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Курс нәтижесінде студент оқушының дене дамуын анықтау әдістерін меңгереді, теориялық және практикалық білімдерін педагогикалық іс-әрекетте қолдана алады. Курс мазмұны балалардың физикалық және психикалық саулығына бағытталған жеке және топтық сабақтарды өткізу үшін алған білімдерін пайдалана алатын мамандарды дайындауға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гистология және эмбриология

    Курстың мақсаты гистология мен эмбриологиядағы зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін ашу және оларды қолдану жолдарын меңгеру. Курс барысында оқытылады: Гистология мен эмбриологииң дамуының қысқаша мазмұны. Ұлпалар, жалпы сипаттамасы. Жекелеген ұлпа топтарының ерекшеліктері. Жыныс жасушаларының дамуы және ұрықтану. Эмбрионның даму кезеңдері: майдалану, бластула, гаструляция. Ұрық жапырақшалары мүшелер бастамаларың пайда болуы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің морфологиясы және анатомиясы

    Курстың мақсаты өсімдік морфологиясы мен анатомиясының теориялық және практикалық негіздерін оқып үйрену. Өсімдік жасушасының құрылысы. Өсімдік ұлпалары, олардың құрылысы. Өсімдіктердің вегетативтік мүшелері: тамыр, өркен, жапырақ. Олардың анатомиялық-морфологиялық құрылысы, метаморфоздары. Өсімдіктердің генеративті мүшелері: гүл, жеміс, тұқым: анатомиялық және морфологиялық құрылысы. Өсімдіктерді көбейту әдістері. Өсімдіктердің тіршілік формалары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Құқық негіздері курсы құқықтың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсінуге бағытталған. Бұл курс құқықтық білім мен қоғамдағы құқықтық реттеудің негіздерін түсіндіре отырып, олардың құқықтық мәдениетін қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты отбасылық бюджетті басқаруда, салық салуда, сақтандыруда, зейнетақымен қамсыздандыруда, бизнес-жоспарлауда, сондай-ақ қаржы нарығы мен оның негізгі құрылымдық бөліктерін реттеу мен жұмыс істеу тетіктерін түсінуде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау үшін базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік

    Пәнін оқыту мақсаты - студенттерге кәсіпкерлік түсінігінен бастап, оны ұйымдастыру, қызметін жүзеге асыру, дамыту, тиімділігін бағалау және шағын және орта бизнесті ұйымдастырудың өзге де теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын меңгеруге көмектесу, сондай-ақ теориялық білімдерін іс-жүзінде еркін пайдалана білуге дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән екі өзара байланысты аспектіні қамтиды: еңбек қауіпсіздігі - бұл жұмыскерлердің кәсіби қызметі барысында қауіпсіздігі мен денсаулығын қамтамасыз етуге бағытталған, және тіршілік қауіпсіздігі - бұл адам өмірі мен денсаулығын күнделікті өмірде қорғауды қамтитын сала. Пән шеңберінде еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету, кәсіби аурулар мен жарақаттардың алдын алу бойынша құқықтық, ұйымдастырушылық және техникалық шаралар, сондай-ақ төтенше жағдайларда әрекет ету ережелері мен әрекеттері (өрттер, техногендік апаттар, экологиялық қауіптер және т.б.) қарастырылады. Білім алушылар азаматтық қорғаудың негіздерін, алғашқы дәрігерге дейін көмек көрсету және құтқару жұмыстарын ұйымдастыру негіздерін зерттейді. Пән білім алушыларда қауіпсіздік мәселелеріне жүйелі көзқарас қалыптастыруға және жұмыс орнында және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Микробиология және вирусология

    Курсты оқудың мақсаты – микроорганизмдердің құрылысы мен қызметі туралы білімдерін дамыту. Курс барысында қарастырылады: Микроорганизмдердің пайда болуы және таралуы. Микроорганизмдер мен вирустардың генетикасы және селекциясы. Микроорганизмдердің табиғи және жасанды өзгерістерін зерттеу. Микроорганизмдер экологиясын, вирустардың генетикасы мен биохимиясын, өсімдіктердің вирустық ауруларын зерттеуМикроорганизмдердің құрылысы мен қызметі. Микроорганизмдердің пайда болуы және таралуы. Микроорганизмдер мен вирустардың генетикасы мен селекциясы. Микроорганизмдердің табиғи және жасанды өзгерістерін зерттеу. Микроорганизмдер экологиясы, вирустардың генетикасы және биохимиясын, өсімдіктердің вирустық ауруларын зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоалуантүрлілікті бағалауда биогеографиялық әдістерді пайдалану

    Бұл пәннің мақсаты- студенттердің биоәртүрлілікті бағалау және сақтау үшін қолданылатын биогеографиялық принциптер мен әдістер бойынша білімдерін қалыптастыру. Түрлердің кеңістікте таралуын талдау, биологиялық әртүрлілікке әсер ететін факторларды зерттеу және биологиялық қауымдастықтарға қауіп-қатерді бағалау бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру. Биологиялық әртүрлілікті жан-жақты зерттеуге қабілетті, биологиялық ресурстарды сақтау стратегиясын әзірлеуге және іске асыруға қатысатын мамандарды даярлау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері курсы сыбайлас жемқорлықтың алдын алу, оның себептері мен салдарын түсіну, сондай-ақ қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған. Курста сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша халықаралық және отандық тәжірибесіне, азаматтық қоғам өкілдерінің, жастардың және жалпы жұртшылықтың ролі туралы ақпараттарға талдау жасалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Цитология және гистология негіздері

    Курстың мақсаты – цитология мен гистологияның теориялық және практикалық негіздерін оқып үйрену. Цитология және гистология негіздері – жасуша теориясы. Жасуша құрылымын, жоғарғы және төменгі деңгейлі организмдердің химиялық құрамын және жасуша ішіндегі әртүрлі құрылымдардың қызметін талдау. Ұлпалардың құрылысы, түрлері, қызметтері. Химиялық құрамы, ұлпа байланысы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты: табиғи ресурстарды тиімді пайдалану, қоршаған ортаны қорғау және қоғамның әлеуметтік, экономикалық қажеттіліктерін ескере отырып, тұрақты даму принциптерін түсіндіру. Экология мен тұрақты даму арасындағы байланыс пен айырмашылықтарды түсіндіру; табиғи ресурстарды сақтау және экологиялық проблемаларға шешім табу жолдарын үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Геоботаника

    Курстың мақсаты – геоботаниканың теориялық және практикалық негіздерін ашу. Курс барысында қарастырылады: Геоботаниканың Биология ғылымдары жүйесіндегі орны. Геоботаниканың қалыптасу тарихы. Өсімдік жамылғысын зерттеудің флористикалық аспектілері. Өсімдік жамылғысын зерттеудің экологиялық аспектілері. Өсімдік жамылғысын зерттеудің ценологиялық аспектілері. Өсімдіктер қауымдастықтарының түрлері мен құрылымдық әртүрлілігін талдау әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты- студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру болып табылады.Оқу және кәсіби қызметті сәтті меңгеру және жүзеге асыру факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, оқу дағдыларын, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін дамыту, өздігінен білім алу мен педагогикалық білімге сүйене отырып, тиімді шешімдер қабылдауға үйрету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Омыртқалы жануарлар

    Пәннің мақсаты омыртқалы жануарлардың морфо-физиологиялық ерекшеліктерін оқып үйрену. Курс барысында қарастырылады: Омыртқалы жануарлар, олардың шығу тегі. Омыртқалы жануарларды зерттеу. Омыртқалылардың қазіргі тіршілік етіп жатқан және өліп біткен түрлері, олардың таксономиясы. Омыртқалы жануарлардың жер бетіндегі таралуы. Негізгі кластары мен олардың өкілдерінің морфо-физиологиялық сипаттамасы . Жеке түрлердің шаруашылықтағы маңызы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Өсімдіктер систематикасы

    Пәннің мақсаты өсімдіктердің негізгі систематикалық топтарының ерекшеліктерін оқып үйрену. Курс барысында оқылады: Органикалық әлемдегі жоғары өсімдіктердің орны. Өсімдіктер таксономиясының дамуының қысқаша тарихы. Балдырлар: жалпы сипаттамасы, таралуы, негізгі өкілдері. Саңырауқұлақтар: жалпы сипаттамасы, таралуы, негізгі өкілдері. Қыналар. Споралы өсімдіктер: мүктәрізділер, плаунтәрізділер, папортниктәрізділер, қырықбуындар. Ашықтұқымдылар: жалпы сипаттамасы. жабықтұқымдылар: жалпы сипаттамасы, таралуы, негізгі өкілдері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Жабық тұқымды өсімдіктердің систематикасы

    Курстың мақсаты жабықтұқымды өсімдіктердің негізгі ерекшеліктерін оқып үйрену. Курс барысында қарастырылады: Жабықтұқымдылардың жалпы сипаттамасы. Жабықтұқымдылардың зерттелу тарихы. Морфологиялық ерекшеліктері. Шығу тегі және жер шарында таралуы. Систематикалық жағдайы. Жіктелуі. Қосжарнақтылар класы: негізгі өкілдері және экономикалық маңызы. Даражарнақтылар класы: негізгі өкілдері және шаруашылықтық маңызы. Жабықтұқымдылардың реликті өкілдері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Инклюзивті білім беру

    Курстың мақсаты - студенттерді инклюзивті және интеграцияланған оқыту теорияларымен таныстыру. ғылыми және әдіснамалық ұстанымдары. Міндеттері: студенттерді кәсіби дүниетаныммен және инклюзивті білім берудің мәні туралы ғылыми идеялармен таныстыру, «инклюзивті білім беру» ұғымын анықтаудағы жетекші тұжырымдамалық және әдіснамалық тәсілдерді талдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Омыртқалы жануарлардың систематикасы, биологиясы және экологиясы

    Курстың мақсаты – омыртқалы жануарлардың негізгі таксономиялық топтарының систематикасын, биологиясын және экологиясын оқып білу. Курс барысында қарастырылады: Омыртқалы жануарлардың жалпы сипаттамасы. Таралуы, биологиясы мен экологиясы. Негізгі кластарының ерекшеліктері. Балықтардың су өміріне бейімделуі. Қосмекенділер класының құрылымдық ерекшеліктері, таксономиясы, өкілдері, маңызы. Жорғалаушылардың құрылымдық ерекшеліктері, таксономиясы, өкілдері, маңызы. Құстардың ұшуға бейімделуіне байланысты жалпы сипаттамасы. Сүтқоректілердің систематикасы, өкілдері, маңызы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Сенсорлы жүйелер физиологиясы (Траектория №2)

    Курстың мақсаты – адамның сенсорлы жүйесінің қызмет ету ерекшеліктерін оқып үйрену. Курс барысында оқытылады: Сенсорлық жүйелердің жіктелуі. Сенсорлық жүйелер құрылымдық және функционалдық ерекшелігі. Көру анализаторы. Есту анализаторы. Вестибулярлық анализаторы. Ішкі (висцеральды) сенсорлық жүйелер. Терінің сенсорлық қызметі. Хеморецептивті және ноцицептивті сенсорлық жүйе. Сенсорлық жүйелер қызметін бұзылуы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Энтомология (Траектория №1)

    Курстың мақсаты – жәндіктер класы өкілдерінің экологиялық топтарын зерттеу. Курс барысында оқытылады: Энтомология тарихы. Энтомология бөлімдері: жеке, Жалпы және Қолданбалы энтомология. Жәндіктер класы өкілдерінің экологиялық топтары. Зиянкес- жәндіктердің ерекшеліктері және олармен күресу шаралары. Жәндіктердің әр түрлі таксономиялық топтарын талдау, жіктеу. Жергілікті маңызы бар жәндіктер-зиянкестер және оларға қарсы күрес

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы және физиологиясы

    Пәннің мақсаты адам ағзасының анатомиялық құрылысын және қызметін оқып үйрену. Курс барысында оқытылады: Адам мүшелері мен жүйелерінің құрылымдық және функциональдық ерекшеліктері. Дененің ішкі жүйесінің морфологиясы, топографиясы, дамуы және қызметі: тірек-қимыл, ас қорыту, қан айналымы, тыныс алу, зәр шығару, эндокриндік жүйе, жүйке жүйесі. Адам ағзасының сыртқы ортамен өзара әрекеттесуі. Ағзаның бейімделуі және гомеостаз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Биологиялық мұражай ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты білім беру мекемелерінде биологиядан мұражай ұйымдастырудың әдістемесін меңгеру. Курс барысында оқытылады: Биология бойынша мұражайды ұйымдастырудың өзектілігі. Ботаника, зоология, жалпы биология бойынша биологиялық экспонаттарды дайындау тәсілдері және оларды сақтауға қойылатын талаптар. Биологиялық мұражай экспонаттарын биология сабақтарында және сыныптан тыс жұмыстарда қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Курсты оқудың мақсаты – орта мектепте биологияны оқытуда білім мен дағдыны қалыптастыру. Курс барысында мыналар оқытылады: Пәннің ерекшеліктері, биологияны оқыту әдістемесі. Биологияны оқыту әдістемесінің тарихы. Биологияны оқытудағы дидактикалық принциптер. Биологиялық түсініктерді қалыптастыру. Биологияны оқыту әдістемесінің классификациясы. Мектеп биологиясын оқыту формалары. Биологияны оқыту үрдісіндегі білім беру. Биология пәнін оқыту құралдары. Биологияны оқытудың материалдық базасы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Физиологиялық эксперименттер негізі (Траектория №2)

    Курстың мақсаты – физиология бойынша тәжірибелер жүргізу дағдыларын меңгеру. Курс барысында оқытылады: Физиологиялық эксперимент әдістеріне жалпы сипаттама. Физиологиялық эксперименттің негізгі кезеңдері. Қан және қанайналу жүйесін эксперименталды зерттеу. Бұлшықет-жүйке жүйесіне қойылатын эксперименттер. Ас қорыту, бөліп шығару және тыныс алуды эксперименталды зерттеу. Компьютерді эксперименттік физиологияда қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны

    Курс қашықтықтан оқыту, e-learning, электрондық оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері контекстінде педагог-дизайнердің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың мәнін, білім беруде қолдану механизмін терең түсінуді қамтамасыз етеді. Курстың мақсаты – студенттерге педагогикалық жобалау технологияларын пайдалана отырып, жоғары тиімді электрондық оқыту үшін оқу материалдарын әзірлеуге үйрету және білім беру ортасында кәсіби құзыреттіліктерін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қан және қан айналым жүйесінің физиологиясы

    Курстың мақсаты – адамның қан және қан айналымы жүйесінің қызмет ету ерекшеліктерін оқып үйрену. Курс барысында оқытылады: Қан және қанайналым жүйесі. Қанның негізгі функциялары және физикалық-химиялық қасиеттері. Эритроциттер. Гемоглобин және оның қосылыстары. Лейкоциттер: лейкоциттердің жекелеген түрлерінің сипаттамасы. Тромбоциттер. Гемостаз жүйесі. Жүрек функциясы. Қан айналымының үлкен шеңбері. Қан айналымының кіші шеңбері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Фитодизайн (Minor)

    Курстың мақсаты – мектеп ауласы мен мектеп алаңын абаттандыруға арналған фитодизайн негіздерін меңгеру. Курс барысында оқытылады: Мектеп ауласын және мектеп жанындағы алаңды абаттандыру үшін өсімдіктерді іріктеу; фитодизайн стильдері; составной жасау; өсімдіктерге күтім жасау; өсімдіктердің жасына және жыл мезгіліне байланысты ұтымды орналастыру және ауыстыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Биотехнология (Траектория №2)

    Курстың мақсаты: биотехнологияның теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс барысында оқытылады: Биотехнология пәні. Биотехнологияның даму тарихы және салалары. Биотехнология жетістіктерін ауыл шаруашылығында, медицинада, тағам өндірісінде, экологиялық таза отын алуда қолдану. Гендік және жасушалық инженерияның қазіргі заманғы жетістіктері және оларды өнеркәсіп проблемаларын шешуде қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биологиядағы сыныптан, мектептен тыс жұмыстар (Траектория №1)

    Пәннің мақсаты: мектеп бологиясы бойынша сабақтан тыс, мектептен тыс жұмыстар ұйымдастыру әдістемесін меңгеру. Курс барысында оқытылады: Биология пәні бойынша сыныптан тыс жұмыстардың түрлері. Биология бойынша сыныптан тыс жұмыстарды білім алушылардың оқу-танымдық жұмысының құрамдас бөлігі ретінде ұйымдастыру. Қазіргі кезеңдегі биологиядан сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстардың ерекшеліктері. Ботаника, зоология, Адам анатомиясы және физиологиясы, сондай-ақ жалпы биология бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Пәннің мақсаты өсімдік жасушасындағы, мүшелеріндегі және тұтас ағзасындағы физиологиялық процестерді оқып үйрену. Курс барысында қарастырылады: жасушасының физиологиясына үйретеді, өсімдіктердегі физиологиялық процестердің қазіргі ғылыми жетістіктерін және қоршаған ортамен байланысын қарастырады, қоршаған орта тұрғысынан биологиялық жүйелердің әртүрлі деңгейлерін, соның ішінде молекулалық және физиологиялық-биохимиялық процестерді қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект және биологияны оқытудағы сандық білім беру ресурстары

    Жасанды интеллектті білім беруде қолдану мүмкіндігі. Интеллектуальды жүйелер. Биология сабағында және сабақтан тыс жұмыстарда сандық білім беру ресурстарын қолданудың өзектілігі. Сандық білім беру ресурстары туралы жалпы түсінік. Сандық білім беру ресурстарын жіктеу. Cандық білім беру технологиялары. Сандық контент. Электронды оқыту құралдары. Оларды оқу үдерісінде қолдану эргономикасы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Конструктивті оқыту әдістемесі

    Пән көптілді білім беру үдерісінде орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи конструктивті әдістерін қамтиды. Курс коммуникативтік және мәдени құзыреттіліктерді, сыни ойлауды және көшбасшылық қасиеттерді дамытуға, тіл мен әдебиетті интеграциялауға, оқу материалдарын бейімдеуге, критериалды бағалауды және цифрлық білім беру ресурстарын (ЦОР) қолдануға, сондай-ақ интерактивті және жобалық оқыту әдістерін пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Биологияға кіріспе: Экология (Coursera)

    Пәннің мақсаты: тірі ағзалардың өзара және қоршаған ортамен байланыстарын оқып үйрену. Курс барысында оқытылады: Экология-тірі ағзалардың өзара және қоршаған ортамен байланыстары туралы ғылым. Барлық тіршілік иелерінің өзара байланыстырының түрлері. Қоршаған орта факторларының түрлері. Адамдардың табиғи әлемге әсері. Бақылаулар мен эксперимент арқылы экологиялық білімді игеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биологиядағы математикалық әдістер (Траектория №2)

    Пәннің мақсаты-Биологияда математикалық әдістерді қолдану әдістерін оқып үйрену. Курс барысында оқытылады: Биологияда математикалық әдістерді қолданудың мақсаты мен маңызы. Математикалық әдістер: деректерді топтастыру, Вариациялық қатарларды құру, маңызды статистикалық көрсеткіштерді шешу, топтастыруды сипаттау, корреляция және регрессияны шешу, дисперсияны талдау, сәйкестік критерийлерін қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жеке даму биологиясы

    Курстың мақсаты: түрлі тірі ағзалардың жеке даму процесін оқып үйрену. Курс барысында оқытылады: Эмбриология тарихы туралы негізгі ақпарат, Даму биологиясының әдістеріне қысқаша шолу. Омыртқалы жануарлардағы онтогенезді периодизациялау принциптері. Қоршаған орта факторларының жеке дамуға әсері. Гаметогенездің кезеңдері мен ерекшеліктері. Жыныстық циклдер және оларды гормоналды бақылау. Ұрықтану кезеңі, эмбрионның дамуының негізгі кезеңдері. Жануарлардың эмбриогенезінің дамуы мен процестерінің биологиясының негізгі ережелері, эксперименттік эмбриологияның жетістіктері мен мәселелері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктер экологиясы

    Курстың мақсаты өсімдіктер экологиясының теориялық және практикалық негіздерін оқып үйрену. Курс мазмұнында қарастырылады: Фотопериодизм. Жылу режимі-өсімдіктердің өмірлік белсенділігінің қажетті шарты. Өсімдіктердің су режимі және суға қатынасы бойынша жіктелуі. Ксероморофты өсімдіктердің тіршілігінің ерекшелігі. Заленский Заңы. Өсімдіктерге желдің әсері. Раункиер бойынша өсімдіктердің тіршілік формалары. Өсімдіктерді қорғау. Өсімдіктер әлемі эволюциясының негіздері. Өсімдік жамылғысының экологиялық маңызы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экологиялық генетика

    Курстың мақсаты – тірі ағзалардың тұқым қуалауына әсер ететін сыртқы орта факторларының қызмет ету механизмін және оның салдарын зерттеу. Курс мыналарды қамтиды: Экологиялық генетика пәнінің ерекшеліктері. Әртүрлі факторлардың әсерінен пайда болатын организмдердегі жаңа түзілістерді және өмір сүру ұзақтығына әсерін зерттеу; бейімделу және оның генетикалық табиғаты; генетикалық патогенді орта факторларын бақылауға үйрету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Биологиялық эволюция

    Курстың мақсаты – жер бетіндегі тірі организмдердің эволюциялық процестерін оқып үйрену. Курс барысында оқытылады: Биологиялық эволюция- бірнеше ұрпақ бойы популяцияда жүретін генетикалық өзгерістер туралы ғылым. Органикалық дүние эволюциясының дәлелдемелері. Микроэволюция және макроэволюция түсініктері. Популяция – эволюцияның қарапайым бірлігі. Табиғи популяцияның генетикалық гетерогенділігі. Мутация – эволюцияның элементарлы факторы. Популяцияның генетикалық құрылымы. Популяция ішілік полиморфизм. Табиғи сұрыпталу. Бейімделу – табиғи сұрыптау әсерінің нәтижесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Генетика

    Пәннің мақсаты тірі ағзаның екі негізгі ерекшелігін - тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікті зерттеуге және оның заңдылықтарын оқып үйренуге арналған. Курс барысында қарастырылылады: Генетика тарихы. Тұқым қуалау ақпаратының жасушадан организм деңгейіне берілу механизмдері. Тұқым қуалаушылықтың заңдылықтары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Декоративті өсімдіктердің интерьері (Minor)

    Декоративті өсімдіктерді қолданудың қысқаша тарихы. Декоративті өсімдіктер экологиясы. Фенология ұғымы және оның декоративті өсімдіктерді зерттеудегі маңызы. Өсімдіктерді интродукциялау (акклиматизация, натурализация ). Өсімдіктердің ареалы және олардың түрлері. Ашықтұқымдылар бөліміне жататын декоративті өсімдіктердің негізгі топтары. Жабықтұқымдылар бөліміне жататын декоративті өсімдіктердің негізгі топтары. Декоративті-гүлді өсімдіктердің көбеюі: тұқым, вегетативті және микроклональды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Молекулалық биология

    Курстың мақсаты – молекулалық биологияның теориялық және практикалық негіздерін оқып үйрену. Про- және эукариоттық гендердің құрылысын зерттеу, оларды зерттеу әдістері. ДНҚ репликация процесі туралы түсініктер. Транскрипция және оның реттелуі. Трансляция, посттрансляциялық өзгерістер. Белоктар, олардың құрылысындағы өзгерістерді зерттеу. Белоктардың жасушалық органеллаларға тасымалдануы. Жасуша циклі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық есептерді шығару әдістемесі

    «Биологиялық есептерді шығару әдістемесі» пәнін игерудегі мақсат студенттердің экологиялық зерттеулер мен эксперименттік мәліметтермен жұмыс жасауда математикалық ойлауын қалаптастыру, биологиялық және экологиялық мәліметтерді математикалық өңдеудің негізгі әдістерімен танысу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биохимия (Траектория №1)

    Курстың мақсаты – биохимияның теориялық және практикалық негіздерін оқып үйрену. Курс барысында игеріледі: Биохимия пәні, тірі организмдердегі макро-, микро-және ультрамикроэлементтер туралы түсінік, тірі организмдердегі негізгі қосылыстар кластарының сипаттамасы. Ақуыздар, аминқышқылдары, ферменттер, дәрумендер, липидтер туралы жалпы түсінік. Нуклеин қышқылдарының химиялық құрамы. Қан биохимиясы, қан қызметі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аз комплектілі мектептердегі биологияны оқыту процесін зерттеу (Траектория №2)

    Курсты меңгерудің мақсаты – шағын жинақты мектептегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды зерттеу әдістемесі туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру. Курс барысында мыналар оқытылады: Қазақстан Республикасындағы орта білім берудің ерекшеліктері. Шағын жинақты мектептерді құрудың алғы шарттары. Шағын жинақты мектептердегі білім берудің қазіргі жағдайының сипаттамасы. Шағын жинақты мектептің оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктерін талдау. Шағын жинақты мектепте биологияны оқыту процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Шағын жинақталған мектепте биологияны оқытуды жоспарлау ерекшеліктерін анықтау: күнтізбелік, тоқсандық, тақырыптық және сабақ жоспарлары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан биоресурстары және тұрақты даму

    Пән Қазақстанның биоресурстарын басқару, биоалуантүрлілікті сақтау, табиғи экожүйелердің тұрақтылығын қамтамасыз ету, сондай-ақ тұрақты даму принциптерін түсіну мен қолдану бағытында білім алушылардың кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән мазмұнында тұрақты даму принциптері, жасыл экономика, қалдықтарды басқару, жаңартылатын энергия көздері туралы білім игеріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биофизика (Траектория №1)

    Курстың мақсаты – биофизиканың теориялық және практикалық негіздерін оқып үйрену. Курс барысында игеріледі: Биофизиканың даму тарихы. Биофизика бөлімдері. Биологиялық мембраналардың ерекшеліктері, олардың қасиеттері мен құрылымы. Биологиялық мембраналар арқылы сұйық және қатты заттарды тасымалдау ерекшелігі. Биоэлектрлік потенциалдар және органдардың электрлік белсенділігі. Биофизикалық процестерді модельдеу. Биофизиканың заманауи жетістіктері оқытылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздерімен

    Курстың мақсаты қолданбалы биология және топырақтынуғылымының заманауи жетістіктерін оқып үйрену. Курс барысында студенттер оқып үйренеді: Топырақтану. Топырақ түзілу факторлары. Топырақтың гранулометриялық құрамы. Егіншілік. Ауыспалы егістің жіктелуі. Арамшөптер және олармен күресу. Өсімдік қоректенуінің ғылыми негіздері. Минералды және органикалық тыңайтқыштар. Дәнді және бұршақты дақылдар. Тамыр дақылдары. Көкөніс дақылдарының түрлері және олардың жіктелуі. Көкөніс шаруашылығы. Негізгі жеміс дақылдары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Геномика: тіршіліктің әмбебап тілін шешу (Coursera)

    Курстың мақсаты тірі ағзалардың геномының қасиеттерін оқып үйрену. Курс барысында оқытылады: Геномда жасушаның дамуы, жұмыс істеуі және көбеюі үшін қажетті барлық ақпарат және сол жасушалардың бірігіп, тірі ағзаны құруы үшін қажетті барлық ақпарат бар. Геномдарда организм гендерінің толық жиынтығы, сондай-ақ осы гендердің қашан және қалай қолданылатынын реттеуге көмектесетін одан да кіші генетикалық құрылымдар бар. Геном тілін декодтау, геномды декодтауды ауыл шаруашылығында, медицинада, өндірісте және қоршаған ортаны қорғауда қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Топырақ биологиясы

    Курстың мақсаты топырақ биологиясының теориялық және қолданбалы негіздерін оқып үйрену. Курс барысына қарастырылады: Топырақ организмдердің тіршілік ету ортасы ретінде. Топырақ биологиясының пайда болу және даму тарихы. Топырақ фаунасы. Қарашіріктің түзілуі және маңызы. Микроорганизмдердің тірі әлемдегі орны. Топырақ микроорганизмдерінің топырақ биотасының қалған бөлігімен әрекеттесуі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биометрия

    Биометрия-биологиядағы топтық қасиеттерді статистикалық талдау туралы ғылым. Вариациялық қатарлар құрудың жалпы ережелері. Өлшенетін көрсеткіштердің орташа шамасын анықтау. Жиынтық белгілердің әртүрлілігінің көрсеткіштері. Кездейсоқ шамалардың таралуы. Корреляция. Репрезентативтік қателер. Іріктемелі көрсеткіштердің дұрыстығын бағалау. Дисперсиялық талдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биология сабағын зерттеу (Траектория №2)

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді мектептегі биология сабағын зерттеуге үйрету. Курс барысында оқытылады: Іс-әрекеттегі зерттеудің мәні. Әрекеттегі зерттеудің спиральды сипаты. Педагогикалық қызмет праксис ретінде. Мектеп негізіндегі іс-әрекеттегі зерттеудің маңызды сипаттамасы. Іс-әрекеттегі зерттеу мақсаты. Іс-әрекеттегі зерттеу саласы мен саласы. Кәсіптік оқыту мәселелері. Әрекеттегі зерттеу түрлері. Іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдері: мәселені анықтау; іс-әрекеттегі зерттеуді жоспарлау; араласуды жүзеге асыру және бақылау; талдау және қайта жоспарлау. Әрекеттегі зерттеу сапасын бағалау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ биология пәні мұғалімінің зерттеушілік әрекеті (Траектория №2)

    Курстың мақсаты болашақ биология пәні мұғалімдерінің зерттеушілік әрекетті меңгеруі. Курс барысында оқытылады: Биология ғылымының салалары бойынша оқу және ғылыми – кәсіптік салаларда қолданылатын негізгі терминдер. Мамандық бойынша ғылыми мақалалардың рефераттары және биологияның өзекті зерттеу салалары бойынша рефераттар жазу. Биология салалары бойынша жазылған ғылыми мақалаларды рецензиялау. Баяндау, баяндаудың құрылымы мен ерекшеліктері. Эссе жазу ережелері. Биология (ботаника, зоология, микробиология)саласында таңдалған зерттеу траекториясы бойынша эссе жазу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі экспериментальді биология

    Мектепте биология пәні бойынша эксперимент жұмыстарын ұйымдастырудың теориялық негіздері. Биология пәні бойынша эксперименттердің түрлері, оларды ұйымдастыруға қойылатын талаптар. Зерттеу объектілерінің биологиялық ерекшеліктері. Эксперимент нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу. Эксперимент нәтижелерін сабақта қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бөлме өсімдіктерін күту (Minor)

    Курстың мақсаты – бөлме өсімдіктерінің ерекшеліктерін оқып-үйрену және оларға күтім жасауды үйрену. Курс барысында оқытылады: Бөлме өсімдіктерінің декоративті дизайндағы орны. Бөлме өсімдіктерінің отаны мен экологиялық жағдайлары. Бөлме өсімдіктерінің биологиялық ерекшеліктері. Бөлме өсімдіктерінің топтары. Бөлме өсімдіктерінің зиянкестері мен аурулары. Бөлме өсімдіктері коллекциясын жасау, сақтау және байыту бойынша жұмыстар. Бөлме өсімдіктері және эстетика

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктердің кадастры және мониторингі (Траектория №1)

    Курстың мақсаты: сирек және жойылып бара жатқан өсімдіктердің кадастры және мониторингі туралы білім игеру. Курс барысында оқытылады: Сирек және жойылып бара жатқан өсімдіктердің кадастры және мониторингі туралы түсінік. Қазақстан Республикасының сирек кездесетін және жойылу қаупіндегі өсімдік түрлерін сақтау шаралары. Сирек кездесетін , жойылып бара жатқан жергілікті өсімдік түрлері. Биотикалық қауымдастықтар мен экожүйелердің ресурстық түрлері табиғи экожүйелердің өнімділігі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп биологиясы бойынша оқушылардың зерттеу жұмыстары (Траектория №2)

    Курстың мақсаты биологиялық білім беруде зерттеу қызметін қолданудың педагогикалық шарттарын оқып үйрену. Курс барысында қарастырылады: Биологиялық білім беруде зерттеу қызметін қолдану тарихы. Негізгі ұғымдар: биология бойынша оқушылардың зерттеу құзыреті , зерттеу қызметі, зерттеу дағдылары және оларға қойылатын талаптар. Біліктер мен дағдылардың қалыптасу көрсеткіштері. Биология бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізуге қойылатын жалпы талаптар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми жұмыстарды жазу әдістемесі

    Пәннің мақсаты биологиядан ғылыми зерттеу жұмысын жүргізу дағдыларын меңгеру. Курс барысында оқылады: Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері. Ғылыми басылымдарды талдау, биологиялық зерттеуде қолданылатын әдістер. Ғылыми жұмыстың мақсаты мен міндеттерін анықтау, зерттеу пәні мен объектісін сипаттау. Биология бойынша ғылыми жұмыстарды жүргізу және ресімдеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Биологияның тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі; іргелі биологиялық заңдар мен теориялар, табиғат пен техникадағы құбылыстар мен процестердің биологиялық мәні туралы білім жүйесін меңгереді, биологияның теориялық, эксперименттік негіздерін біледі және биологиялық экспериментті (зертханалық, демонстрациялық, компьютерлік) ұйымдастыру және қою дағдыларын меңгерген.
  • Жаратылыстану-ғылыми, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, құқықтық, экологиялық және қаржылық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі мәдениеті мен көшбасшылық қасиеттерді түрлі салаларында қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету
  • Оқушылар физиологиясы білімін тәжірибеде қолданады; оқушылардың жас ерекшеліктері арасындағы айырмашылықтарды көре алады; мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі ерекшеліктерін, оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру нысандарын біледі;
  • Ғылыми-зерттеу далалық және зертханалық биологиялық жұмыстарды орындауға арналған қазіргі заманғы аппаратура мен жабдықтарды пайдалануға қабілетті; практикада ғылыми-техникалық есептерді, шолуларды, талдамалық карталар мен түсіндірме жазбаларды жасау тәсілдерін қолданады; алынған ақпаратты түсінеді, баяндайды және сыни талдайды және далалық және зертханалық биологиялық зерттеулердің нәтижелерін ұсынады; мәдени-ағартушылық қызметті ұйымдастырудың отандық және шетелдік тәжірибесін пайдаланады; әріптестермен өзара іс-қимылда білім алушылардың қажеттіліктерін және оқудағы қиындықтарды анықтайды;
  • Оқу-жаттығу, оқыту және оқушылардың мінез-құлқын басқару стратегияларының кең спектрін меңгерген, нақты бала үшін тиісті оқу стратегиясын біледі және қолданады; күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін оқу мақсаттарын тұжырымдай алады және оқу мақсаттарына сәйкес оқу материалдарын дайындайды; оқу үрдісі үшін ақпараттық ортаның әлеуетін пайдаланады; оқыту мен тәрбиелеудің тиімді құралдарын, нысандарын, әдістері мен тәсілдерін, сондай-ақ заманауи білім беру технологияларын, соның ішінде электрондық оқытуды қоса алғанда, таным мен ынтымақтастыққа қызығушылықты ынталандыратын АКТ-ны пайдалана отырып сабақтар мен сабақтар топтамасын өткізеді;
  • Биологиялық құбылыстар мен процестерді талдау және синтездеу үшін жалпы және теориялық биологияның іргелі білімін қолданады; биологиялық ақпаратты алу, сақтау, өңдеу және беру үшін математикалық аппаратты, бағдарламалауды және қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады; эксперименттік және теориялық биология саласында аналитикалық және технологиялық шешімдерді іске асырады; бақылау және эксперимент нәтижелерін теориялық талдау әдістерін, компьютерлік модельдеу тәсілдерін меңгерген.
  • Биологияны оқытудың әдістемесін, орта мектепте биологияны оқытуды, оның ішінде onlinе режимінде оқу үдерісін ұйымдастыруды біледі; оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен құралдарын, қолданады, инклюзивті білім берудің құндылықтары мен сенімдерін түсінеді; кәсіби қызметте жаңа білім беру технологияларын, зертханаларды, баспа құралдарын, бейне, мультимедиялық құралдарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, интернетті, Бала құқықтары мен ерекше қажеттіліктері бар адамдардың құқықтары туралы негізгі халықаралық және отандық құжаттарды қолданады; бағалаудың критериалды әдістері: формативті, жиынтық бағалауды қолдана алады; биологиялық және педагогикалық білім беру саласындағы зерттеу нәтижелерін қолданады; оқытудың жаңа инновациялық стратегиясын бағалайды.
Top