Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Информатика в Шымкент университеті

Пәндер

  • Электронды есептеуіш машинадағы практикум

    Пәннің мақсаты: студенттерді электронды есептеуіш машиналармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын үйрету, сонымен қатар операциялық жүйелермен, программалау тілдерімен және негізгі есептеуіш жүйелермен тәжірибе жүзінде жұмыс істеуді меңгерту. ЭЕМ құрылғыларының жұмыс істеу принциптерін меңгерту, операциялық жүйелермен жұмыс жасау, бағдарламаларды әзірлеу және жөндеу дағдыларын қалыптастыру, мәліметтерді өңдеу және жіберу әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау

    Математикалық талдау пәні студенттерге іргелі ұғымдар, классикалық және қазіргі заманғы математикалық аналитиканың заңдары, нақты есептерді шешудің әдістері туралы негізгі білімді қалыптастыруға, оқытылған математикалық әдістерді пайдалану дағдыларын және есептерді шешу алгоритмдерін дамытуға және тиісті білім беру бағдарламасының теориялық және қолданбалы есептерін шешу үшін қолдануға мүмкіндік береді. Математикалық талдау пәні аналитикалық түйсіктің дамуына, математикалық мәдениетті тәрбиелеуге, нақты мәселелерді шешу үшін зерттелген әдістерді қолдана білуге, сайып келгенде IT саласында ғылыми дүниетаным мен логикалық ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау

    Пән объектіге бағытталған бағдарламалаудың тұжырымдамалары мен әдістемелерін және оларды визуалды құралдарды пайдалана отырып, жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінде қолдануды, графикалық пайдаланушы интерфейстерін (GUI) әзірлеуді, SOLID принциптерін, сыныптармен және объектілермен жұмысты зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент интерактивті қосымшаларды құру үшін графикалық пайдаланушы интерфейстерін (GUI) әзірлеу дағдыларын, объектіге бағдарланған бағдарламалаудың үздік тәжірибелерін ескере отырып, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу тәсілін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық модельдеу

    Қазіргі заманғы программалау жүйелерін оның компонеттерін бағдарламалау жүйелерін ақпараттық қамтамасыз етілуін бағдарламалау парадигмаларын және негізгі бағдарламалау негіздерін, құрылымдық, функционалдық логикалық бағдарламалауды үйренеді. Математикалық есептерді шешуге арналған қолданбалы бағдарламалық пакеттердің тұжырымдамалық және терминологиялық негіздерімен, математикалық ақпараттың теориясы мен әдістерімен, логикалық ақпараттық модельдерімен, ақпаратты қамтамасыз етудің құрылымы мен процестерімен, ақпаратты жинау мен өңдеуді үйренеді. Қолданыстағы қолданбалы бағдарламалар пакетінің сұрыпталымын, мүмкіндіктерін және кілт сипаттамаларын тұжырымдайды, математикалық есептерді шығару үшін мейлінше сәйкесті қолданбалы бағдарлама пакетін таңдайды және қойылатын талапты қалыптастырады, сипаттамаларын айқындайды, компьютерде математикалық есептеулердің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады және бағалайды, базалық білімін кәсіби танымдық қызметте, қолданбалы бағдарламалар пакеттерін қолдану мүмкін болатын салаларда пайдаланады, кәсіби қызмет аясында қолданбалы бағдарламалар пакетін пайдалана отырып математикалық мәселелерді шешеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Оқушылардың анатомиялық, физиологиялық ерекшеліктері, әртүрлі жастағы өсу және даму заңдылықтары, өскелең организмнің қоршаған ортамен қарым-қатынасы, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайтуды қарастырады. Дене тәрбиесі мен әдістерін пайдалану арқылы балалар мен жасөспірімдер ағзасының қоршаған ортада бейімделу мүмкіншілігін арттырып, денсаулығын қорғау, жақсартуға үлес қосады. Толыққанды әлеуметтік кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін қабілетті болуға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері

    Қазақстанның рухани жаңғыруының негізгі бағыттарын анықтайды. Жастардың рухани мәдениетінің даму бағыттарын түсіндіреді. Жаңа гуманитарлық білім, қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулықтардың даму идеяларын қолданады. Қоғамдық сананы жаңғыртуын және заманауи мәдени құндылықтарды салыстырады. Өзін-өзі ұйымдастыру, бақылау дағдыларын қалыптастыруға үйретеді. Мемлекетіміздің тұрақтылығын сақтауда бәсекеге қабілетті ұрпақты тәрбилеп дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Физика

    Курстың мақсаты: жалпы физиканың негізгі тақырыптарын береді. Курс механикаға, сұйықтық қасиеттеріне, термодинамиканың негізгі принциптеріне, электр және магнетизмге бағытталған. Физикалық заңдар туралы білімді және оларды техникада және компьютерлік технологияда қолдану дағдыларын қалыптастырады. Теориялық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін бағалау дағдыларын меңгертеді. Пәнаралық тәсіл негізінде ғылыми ойлауды дамытады. Студенттер жаратылыстану-ғылыми танымдық әдістерді, олардың мүмкіндіктері мен қолдану аймақтарын оқып үйренеді. Студенттер табиғатты танып-білу процесінде эксперименттер жүргізуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Механика

    Механиканың негізгі ұғымдары, механикалық қозғалыстың өлшемдері туралы түсінік қалыптастырады. Денелердің механикалық өзара әсерлесуін қарастырады. Материялық нүктенің шеңбер бойымен қозғалысын, бұрыштық жылдамдықты, бұрыштық үдеу векторлары туралы түсіндіреді. Сұйықтар мен газдардың механикасының элементтерін тәжірибеде қолдануға бейімдейді. Нүктенің орын ауыстыруын, жылдамдығын және үдеуін векторлық және координаттық түрде өрнектелуін сипаттайды. Жарық жылдамдығының тұрақтылығын дәлелдейтін эксперименттік фактілерді тәжірибе жүзінде қолдануға бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көп айнымалылар теориясы

    Көп айнымалылар теориясындағы функциялардың ұғымы, үзіліссіздігі, дифференциалы, интегралы, олардың қолданылысы түсіндіріледі. Функция дифференциалын табу алгоритмдерін құруды түсінідіріп, сипаттайды. Есептерді шешу мәселелерін таба білуге ынталандырып, оны зерттеп, жеке ойлау тұрғысында шешуге дағдыландырады. Еселік интегралдың мазмұнын жан-жақты ашып, оны есептер шығаруда тиімді қолдану алгоритмін құрады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Оқыту үдерісінде білім алушыларға бизнесті жүргізу идеялары және кәсіпкерлік қызмет негіздері бойынша құрылымдық білім беріледі. Білім алушыларға кәсіпкерлікті қаржылық қолдау шаралары туралы ақпарат беріледі. Білім алушыларды қаржылық сауаттылықтың заманауи теорияларымен таныстырады. Білім алушылар капиталды бюджеттеу, айналым капиталын басқару, біріктіру және корпоративтік қайта ұйымдастыру сияқты корпоративтік қаржылық шешімдерді бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер

    Мәліметтер қорын құру және басқару технологияларын, деректер банкін және оның компоненттерін, мәліметтер қорын басқарудың әртүрлі жүйелерін, деректерді орнату, конфигурациялау, сақтық көшірме жасау және қалпына келтіру дағдыларын, деректер қорының өнімділігін оңтайландыру аспектілерін, сақталған процедураларды, триггерлер мен индекстерді әзірлеуді, таратылған жүйелердегі деректерді басқаруды, қауіпсіздік пен масштабтау әдістерін нақты деректер қорын басқару жүйелерін контекстіндегі мәліметтер қорын зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы әртүрлі салалардағы мәліметтер базасын тиімді басқару үшін білім мен дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    Бұл курста педагогикалық ойдың даму тарихы; педагогиканың негізгі категориялары, функциялары мен әдістері; педагогика ғылымдарының жіктелуі; педагогиканың басқа ғылымдармен өзара байланысы; тұлға және оның дамуы; педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктері; оқыту теориясы мен әдістемесі; Тәрбие теориясы мен әдістері; заңдылықтар мен принциптер; педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы; білім беру жүйесінің мәні мен ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • C++ негіздері

    Пән студенттерді С++ тілінде программа құру және оны түзетудің техникалық тәсілдеріне баулуды, оқу процесінде компьютерлік технологияны өзіндік даму мен оны іске асыру құралы ретінде сонымен бірге кәсіптік қызметтерге пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Қойылған есепті шешу жолын дұрыс таңдай білуге, сол әдіс бойынша тиімді алгоритм құра білуге, есептеу жұмыстарында ағымдық нәтижені оңды бағалай біледі. С++ тілінде программа құру және оны түзетудің техникалық тәсілдерін сипаттайды. Оқу процесінде компьютерлік технологияны өзіндік даму мен оны іске асыру құралы ретінде сонымен бірге кәсіптік қызметтерге пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық

    Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін сақтау, қоғамның әлеуметтік – экономикалық даму үрдістерін білу. Білім алушыларды құқық және экономика саласында алған білімін кәсіби қызметінде қолдануды, экономика және құқық саласындағы оқиғалар мен зерттеулер нәтижелерін талдауды меңгеру. Қоғамдағы экономикалық және заңдық тұрғыда байқалатын фактілерді дәлелдеуді және бағалауды үйрену. Экономика және құқық саласында басқарушылық және көшбасшылық қабілеттерін дамыту. Заманауи экономикалық-құқықтық қатынастар жағдайында стандартты емес және баламалы міндеттерді шешуде инновациялық идеяларды қалыптастыру. Өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну; басқа адамдарға қатысты толеранттылықты көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білімдер қорлары және эксперттік жүйелер

    Деректер базасын құру, пайдалану және басқару негіздерін, деректер базасының пайда болу және даму тарихын, деректер базасының әр түрлі түрлерін, соның ішінде реляциялық және NoSQL мәліметтер базасы, сұраныстарды құру және деректерді манипуляциялау үшін SQL тілі, деректер базасын жобалау әдістемесі, қалыпқа келтіру, транзакциялар, сұраныстардың қауіпсіздігі мен оңтайландырылуы, мәліметтер базасын жобалауды автоматтандыруды меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы пәндік сала үшін мәліметтер базасының түрін таңдай алады, тұжырымдаманы әзірлейді және мәліметтер базасының құрылымы мен мазмұнын жобалайды, сондай-ақ мәліметтер базасын физикалық іске асыруды жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Бұл курста информатиканы оқытудың жалпы және нақты әдістемелерін үйретеді. Информатиканы оқытудың жалпы әдістемесін, пәннің калыптасуын, информатиканы оқыту жүйесін, формалары мен әдістерін, қазіргі жаңартылған білім беру бағдарламаларын, онын ерекшеліктерін, кұрылымын, қойылатын талаптарын анықтап, пән бойынша білімді баяндайды. Сонымен қатар тексеру және бағалау әдістемесін, сыныптан тыс жұмыстың дидактикалық негіздерін үйретеді. Оған қоса информатика кабинетінінің жұмысын ұйымдастырудың әдістемелік шарттарын, санитариялық-гигиеналық талаптарын, информатиканы оқыту құралдарын, жас жамандарға әдістемелік нұскаулар жазуды үйретуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән барысында білім алушы кешенді педагогикалық, психологиялық әдістерді пайдалана отырып, ұжымдағы тәрбиелік жұмыстарды ұйымдастыруға бейімделеді. Мектеп ұжымындағы сынып жетекшісінің тәрбиелік жұмыстар жүйесін жоспарлай алады. Оқушылар ұжымын тәрбиелеудің түрлі формалары мен әдістерін пайдалана алады. Мұғалімдер, ата-аналар, бала тәрбиесіндегі қоғамдық ұйымдардың іс-әрекеттерін бағыттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллектіні жобалау

    Жасанды интеллект пәні жүйелерінің тарихы мен негізгі тұжырымдамаларын модельдеу мәселелерін, сараптамалық жүйелерді әзірлеу әдістемесін, білімді ұсыну тәсілдерін, нейрондық желілерді терең оқуды үйренеді. Жасанды интеллект арнайы логикалық жүйелер арқылы компьютерлік бағдарламада жүзеге асырылған адам интеллектің жеке аспектісін ұдайы өндіретін техникалық жүйелерді меңгеріп, жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салаларын роботтехниканы дамытуды үйренеді. Жасанды интеллект деректерді интеллектуалды өңдеуді және талдаудың заманауи технологиялары мен әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бағалаудың критериалды технологиялары

    Білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін, білім алушылардың оқу жетістіктерінің негізгі тəсілдерін, критериалды бағалаудың мəнін, бағалау жүйесін ұйымдастырады. Оны жүзеге асыру тəсілдерін, формалары мен құралдарын сипаттайды. Тұлғаға бағытталған оқытудың бағалау жүйесінің ерекшеліктерін, мақсаты мен ұстанымдарын түсіндіреді. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың сенімді, валидтік жəне технологиялық жүйесін қалыптастыру мəселесін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі менеджмент

    Білім берудің маңызды стратегиялық міндетін, халықаралық біліктілік сапасын, лингвистикалық білімін жетілдіру мақсатында мемлекеттік және шетел тілдерін меңгереді. Менеджменттің жетекші заңдылықтарын, принциптерін сипаттайды. Педагогикалық іс-әрекеттің жаңашылдық бағыттарын сипаттайды. Басқарудағы тиімді технологияларды кәсіби тұрғыда қолдануға бағыттайды. Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері мен мектептің педагогикалық ұжымын басқарудың ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жуықтап шешу әдістері

    Қолданбалы есептерді шешудің жуықтау әдістері, математикалық модельдеу әдістері, кате көздері және нәтиже дәлдігінің әдістері жайындағы түсінікті студенттерге жүйелеңдірілген түрде қалыптастыру. Сондай ақ таным үрдісінде пайда болатын математикалық есептерді ЭЕМ-ның көмегімең шешудің есептеу алгоритмдерін кұрып, қолдана білуге дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік жүйелер

    Пәннің мақсаты: студенттерге заманауи компьютерлік жүйелердің құрылымы мен жұмыс істеу принциптері туралы негізгі білім беру, сондай-ақ аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету арасындағы байланысты түсіндіру. Сонымен қатар компьютерлік жүйелердің негізгі құрамдас бөліктерімен таныстыру, компьютер архитектурасы мен ішкі құрылымын зерттеу, компьютерлік жүйелердің өнімділігін бағалау негіздерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сандық әдістер

    Пән математиканың классикалық әдістерін, сәйкес математикалық есептерді шығаруды, оларды жуықтап шешудің сандық алгоритмдері және қателіктердің нәтижелерін бағалау туралы білімдерін; мәліметтерді өңдеу үшін MS Excel немесе Паскаль бағдарламалау жүйесінің құралдарын пайдалану мүмкіндігін; сәйкес кәсіби саладағы мәселелерді шешу үшін математикалық білімді мағыналы түсіндіру және бейімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Кәсіби және ғылыми мақсаттарға қажетті және болашақта тиісті салада жұмыс істеуге жеткілікті ағылшын тілінің білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Кәсіби шет тіліндегі әдебиеттермен жұмыс жасауды үйретеді. Кәсіби ортада қолданылатын ағылшын тілін меңгереді. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында тіл лексикасы мен терминологиясын қолданады, тілдік материалды ауызша және жазбаша түрде қолданады. Шетелдік көздерден ақпарат алу үшін шет тілін қолдануды және өз көзқарасын дәлелді баяндауды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік

    Желі жұмысын басқарудағы программалар, желіде программалар құру, дайын пакеттер, олардың мақсаттары және мүмкіндіктерін үйренеді. Желінің құрылуының негізгі ұғымдарын, принциптерін, желіні қажеттілігін, блок-схемасын, желі жұмысының ұйымдастырылуын меңгереді. Студенттерге компьютерлік желінің түрлерін, жергілікті желіні, Интернет желісін үйретеді. Байланыс хаттамалары мен желіде жұмыс істеуге арналған жаңа ақпараттық технологияларды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тұрақты даму мақсаттары: (инклюзивті білім беру, тұрақты даму, сыбайлас жемқорлық, ғылыми зерттеу, тіршілік қауіпсіздігі мен экология).

    Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгереді, ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты біледі және оларды оқытылатын салада қолданауды қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа саналы және адамгершілікпен қарсы тұру қабілетін меңгереді. Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды. Өзінің педагогикалық тұрақты дамуын (экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі), ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мультимедиялық технология негіздері

    Мултимедиялық интерактивті технологияларды, қозғалыссыз бейнелер ұғымын, видеобейнелер, анимациялар, гипертекстік технологиялар бойынша білімін қалыптастырады. Мультимедиялық технологиялар пәні Қазақстан Республикасының «Сандық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың негізгі кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің сандық платформаларын, жасанды интеллект технологияларын, «Интернет заттарын» қолдану тәсілдерін, әртүрлі кәсіби салаларда сандық ақпаратты өңдірудің түрлі әдістерін, бұлттық қоймаларды қолдануды, Интернеттегі ақпараттық қауіпсіздікті, электрондық сауданы ұйымдастыруды, сандық құрылғыларды қолдануды, сымсыз технологиялар, Интернеттің заманауи мультимедиалық құралдарын қолдануды, кәсіби салалар бойынша қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Корпоративті желі технологиясы

    Корпоративті желі технологиясы жаңа ақпаратық желілік технологиялармен жұмыс жасауды, оны қолдануды, компьютерлік желі құрудың принциптерін «Терминал-хост» жүйесін, компьютерлік желінің жалпы құрылымын үйрететін технологиялық пән. Корпоративтік жүйелердегі ақпараттық үдерістерге сенімділінін арттыру әдістерін талдайды.IDEF техгологиясы негізінде корпаративтіге жүйелерді модельдеуді үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Схемотехника негіздері

    Пән білім алушыларға аналогтық және цифрлық электрондық схемалардың құрылымы мен жұмыс істеу принциптері туралы базалық білім беру, негізгі электрондық компоненттерді (резистор, конденсатор диод, транзистор) тани алады, жобалық тапсырмаларды орындау кезінде схемотехникалық ойлау қабілетін қолдана алады, сонымен қатар электрондық схемаларды талдау мен синтездеудің негізгі әдістерін меңгереді. Электрлік және электрондық құрылғылардың жұмыс принциптерін, олардың сұлбаларын құруды және талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Информатиканың теориялық тараулары туралы түсінікті қалыптастырады. Ақпараттар теориясы, цифрлы автоматтар, ақпараттық процестер, ақпаратты беру формалары, кодтау, ақпаратты өлшеу, санау жүйесі сияқты фундаментальды ұғымдарын түсіндіреді. Алгоритмдердің күрделілігі және тиімділігін бағалау әдістерін қолданады. Ақпаратты байланыс каналдары арқылы жөнелтуді, ақпараттық процесс ұғымын және оны жүзеге асыру мүмкіндіктерін қарастырады. Ақпараттарды түрлендіруді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ІТ жобаларды басқару

    Пәннің мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және қолдау мәселелерін зерттейді. Олар бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклінің барлық кезеңдерін жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау туралы білімді пайдаланады. Олар сондай-ақ ат басқару стандарттары, Agile бағдарламалау, технология және соңғы технологиялар мен тәсілдерді қолдана отырып бағдарламалық жасақтаманы жөндеу туралы негізгі білімді үйренеді. Сонымен қатар, болашақ мұғалімдер жобаларды басқару құралдары туралы жалпы түсінік алады. Студенттер мүмкін:IT жобасының өзгеруін басқару құралдары мен әдістерін, IT жобасының коммуникациялары мен ресурстарын басқаруға қажетті құралдар мен әдістерді таңдау және іс жүзінде қолдану. белгілі бір IT жобасының ерекшелігіне сәйкес келетін өмірлік цикл үлгісін анықтаңыз; IT жобаларының тәуекелдеріне барабар әрекет ету шараларын әзірлеу және IT жобаларының тәуекелдерін анықтау, тәуекелдерді бағалауды жүргізу; жобаларды басқарудың негізгі халықаралық және ұлттық стандарттары туралы білімді көрсету; IT жобаларын басқаруды автоматтандыру үшін қолданылатын бағдарламалық өнімдердің негізгі түрлері. жобаның мерзімдері мен білімдерін басқару құралдарын қолдану және жоба жұмыстарының иерархиялық құрылымын, IT жобаларын басқарудың корпоративтік стандартының құрылымын әзірлеу;жобаға бағытталған қызметтің негізгі ерекшеліктерін тұжырымдау және оларды нақты мысалдармен көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі информатика курсы

    Оқытудың классикалық және жаңа әдістерімен және сабақтардың ұйымдастырушылық формаларын, компьютерлік сыныпты заманауи техникалық және бағдарламаларды, информатика және пәнді басқа да ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету бойынша электрондық оқу құралдарын, білім беру процесінде әртүрлі педагогикалық технологияларды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Операцияны зерттеу

    Операцияларды зерттеу негіздері пәнін оқыту автоматтандырылған басқару жүйелерінің жұмыс барысында зерттеудің модельдері мен әдістерін игеруге, жүйенің немесе зерттелетін операцияның моделін құруды, зерттеу есебін қоюды және математикалық әдістерді қолдануды үйретеді. Пәнді меңгеру кезінде студенттер пәннің әдістемесін, тәжірибе үшін мәнін, даму болашағын, жүйенің немесе онымен орындалатын операциялардың моделін құруды, зерттеу есептерін қоюды, математикалық әдістерді қолдануды және ізделінді нәтижелерді алу үшін есептеу әдістерін, көрсетілген нәтижелерді талдауды, кейбір операцияларды бір бүтін ретінде зерттеуге баулуды, сондай-ақ басқарылатын операциялардың шешімінің тиімділігін алдын ала сандық түрде негіздеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік сыныптағы әдістемелік жұмыстар

    Оқу-танымдық процестің негізгі кезеңдері бойынша оқыту әдістерінің классификациясын меңгереді. Жалпы орта білім беру мекемелері үшін информатика пәнінің құрылымы мен мазмұнының ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздерін педагогикалық кадрлардың терең зерделеуін қамтамасыз етеді., оларға енгізілген әдістемелік идеяларды түсіндіреді, білім алушының білім берудегі мектеп информатикасының орны мен маңызын, осы пәннің мектепте оқитын басқа пәндермен байланысы туралы білімді қалыптастырады. Информатика бойынша бағдарламалар мен оқулықтардың мазмұнын игереді. Логикалық-алгоритмдік ойлау стилін дамытады және бекітеді. Заманауи бағдарламалау әдістері мен ақпараттық технологияларды қолдануда тәжірибе жинақтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернетте бағдарлама құру

    Пәннің мақсаты: Интернет технологияларды қолдана отырып, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және сүйемелдеу, ақпараттық ресурстарды құру, тарату және қорғау принциптері мен әдістерін меңгеру, веб-дизайн, графика және видео өңдеу сияқты салаларда дағдыларды дамытады. Студенттер HTML, CSS, JavaScript, PHP, Python бағдарламалау тілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер теориясы

    Пән алгоритмдер теориясын қолдана отырып алгоритмдерді құруды, құрастыру негізінде теориялық ұғымдарды үйретеді. Алгоритмнің негізгі кластарын, оларда қолданылатын деректер структурасын, сол негізде шығарылатын есептердің схемасы туралы ұғымдарды сипаттайды. Алгоритмнің, программаның күрделілігін анализдеу әдістерін, әдістемелерін тәжірибеде қолдануды жобалайды. Бағдарламалау тілінде практикалық және ғылыми есептерді шешудің әдістері мен технологияларын әзірлеу дағдыларын меңгереді. Бағдарламалау технологиясының бағдарламалық қамтамасыз етілуінің негізгі түсініктерін, түрлерін және сипаттамаларын, заманауи операциялық жүйелерді жобалау принциптерін және әртүрлі жіктеу әдістерін, объектіге-бағытталған тілінің мүмкіндіктерін, қолданушы интерфейсінің негізгі объектілерін, пакеттермен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Web бағдарламалау

    Web-қосымшаларды құру технологияларымен және құралдарын сипаттайды. Тегтердің қызметін, Web-беттерді жазуды, JavaScript тілінің негізін және мүмкіндіктерін баяндайды. Түрлі деңгейдегі Web программалауды талқылайды. Веб-парақтарын жасау үшін програмалаудың тиімді әдістер мен технологияларын пайдалануға мүмкіндік береді. Web-программалау арқылы Java, ASP, PHP тілдерін қолдану көмегімен интернетте программалауды ұйымдастыруға бағыттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Пән графикалық редактордың негізгі командаларын, жүйенің графикалық примитивтерін, сызба элементтерін түрлендіруді, жүйеде сызбалар жасау әдістемесін, қатты денелі модельдерді жасауды үйренеді., сонымен қатар сызбаларды сызуды және сақтауды, қолданылып жүрген сызбаларды редакциялауды, сызбаларды плоттерге немесе принтерге шығаруды, қатты денелі кеңістіктік модельдеу әдістемесін зерделеуді жасай алады. Мультимедиалық қосымшаларды жасауда қазіргі технологияларды қолдануды, түрлі фигуралардың бейнелену әдістерін қарастырады. Растрлық, векторлық және фракталдық графиканың ерекшеліктері мен айырмашылықтарын, компьютерлік сызбада қолданылатын түс модельдерін, графикалық файлдардың түрлерін талдайды. Қазіргі компьютерлердің графикалық мүмкіндіктері, бейнелерді өңдеу пакеттері туралы түсініктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дизайн теориясы

    Пәннің мақсаты – білім алушыларға визуалды коммуникацияның негіздерін, ақпаратты тиімді жеткізу әдістерін және дизайнның эстетикалық принциптерін үйретеді. Пән арқылы білім алушылар: пайдаланшыға ыңғайлы интерфейстер жасау, графикалық дизайн элементтерін дұрыс қолдану дағдыларын алады. Бұл білімдер оларды ақпараттық технологиялар саласында кәсіби қызметте табысты болуға дайындайды. Білім алушы графикалық редакторлар: Adobe Photoshop, illustrator бағдарламаларын, веб дизайн құралдары: HTML, CSS, JavaScript веб беттермен жұмыс істеу тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Электронды үкімет

    Электронды үкімет пәні ақпараттық коммуникативті технология жолдарын кең қолдану жолымен азаматтарға және ұйымдарға қызметтерді ұсынуға максималды бағытталған мемлекеттік органдардың жұмыс істеуіне бағдар береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютер архитектурасы

    Пәннің мақсаты: студенттерге компьютердің ішкі құрылымы, жұмыс істеу принциптері, есептеу жүйелерінің құрылымы мен жұмысын талдау білу және микропроцессорлық жүйелерді түсіну қабілетін қалыптастырады. Студент компьютердің қалай жұмыс істейтінін терең түсінеді, төмен деңгейлі бағдарламалау және жүйелік бағдарламалау негіздерін меңгереді, құрылғылардың өзара әрекетін деректердің қалай өңделіп, тасымалданатынын талдай алады, жүйенің өнімділігін арттыру жолдарын таба алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Олимпиадалық тапсырмаларды бағдарламалау.

    Курс студенттерді дайындауға және болашақта оқушыларды олимпиадаларға қатысуға дайындауға мүмкіндік беретін бағдарламалау бойынша олимпиадалық есептерді шешу дағдыларын дамытуға бағытталған. Қолданбалы есептерді шығару үшін қолданыстағы алгоритмдердің тиімділігі мен қолдану мүмкіндігіне талдау жүргізеді, бағдарламалау саласындағы нақты тапсырмаларды шешудің жаңа алгоритмдерін құрастырады. Алған білімдерін информатика мұғалімінің оқу-тәжірибелік іс-әрекетіндегі тапсырмаларды зерттеу және шешу үшін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшаларды құрастыру негіздері

    Заманауи мобильді платформалар, мобильді қосымшаларды жобалау және жетілдіру, мобильді қосымшаларды құрастыру негіздерін сипаттайды. Авторлық құқықтарды қорғаудың техникалық құралдарын анықтайды. Мобильді қосымшаларға программалық қамтамасыз етуді сынақтан өткізу және сапасын қамтамасыз ету, сараптамалық жүйелер мен деректер базасын жетілдіру, клиенттік оңтайландыру алгоритмдерін талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Робототехника негіздері

    Пән студенттерді Legoфирмасы әзірлеген EV3 микропроцессоры және LabView бағдарламалық қамсыздандырумен қамтылған Lego Mindstorms конструкторы негізінде робототехника және бағдарламалауға үйретеді. Робототехниканың даму тарихымен, мақсатымен, құрылғылардың жалпы принциптерімен және өнеркәсіптік емес мобильді роботтардың қызмет көрсету және басқа түрлерін қолдану саласымен таныстыруға бағытталған. Қазіргі заманғы технологиялар деңгейінде "адам – машина" байланысы және оның болашақта даму принциптері туралы объективті түсінік қалыптастырады. Сервистік және өнеркәсіптік емес мобильді роботтардың кинематикасы мен динамикасының ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • 3D модельдеу

    Пәннің мақсаты – студенттерге 3D модельдеудің теориялық негіздерін және практикалық қолдану әдістерін үйретеді. Компьютерлік графика, анимация және ойын жасауда қолданылатын заманауи бағдарламаларын жұмыс істеу қабілетін дамытады. Пәнде білім алушылар 3D нысандарды математикалық және геометриялық модельдеуді, компьютерлік модельдеуді (графикалық, 3D, нақты және виртуалды), көрнекі графикалық нысандарды өңдеуді, бейне монтаждауды меңгереді. Білім алушы Blender, 3ds, Max, Maya бағдарламаларын жетік меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі STEM технологиясы

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың шығармашылық ойлауын, проблеманы шешу қабілетін және практикалық дағдыларын дамытады. Пән арқылы білім алушылар: жаңа ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологиялар саласында, оқу материалын визуализациялау және оқыту сапасын арттыру үшін жеке интерактивті бағдарламалар құру дағдыларын меңгереді, ғылыми-зерттеу әдістерін үйренеді, инженерлік жобалар жасайды, заманауи технологияларды қолдануды меңгереді, математикалық ойлау қабілетін дамытады, нақты өмірлік мәселелерге шешім табуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектептегі цифрлық сауаттылық

    Бастауыш мектебі цифрлық сауаттылық курсын меңгерудің мақсаты: білім алушыларға компьютердің құрылымын оқыту әдістемесі, ақпаратты ұсыну және өңдеу, интернет желісінде қауіпсіз жұмыс істеу, есептеуіш ойлау қабілеттері бойынша білім, білік, дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Смартфондар мен компьютерлерді қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті негізгі тақырыптар бойынша білімдерін көрсетеді. Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, цифрлық сауаттылық, цифрлық гигиена, ақпараттық қауіпсіздік негіздерін оқыту әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алгебра және геометрия

    Бұл курсты оқыту барысында матрицалар, анықтауыштар, сызықты теңдеулер жүйесін шешу, вектор, түзу теңдеулері, жазықтық, кері матрицаны, сызықтық теңдеулер жүйесімен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады. Матрицалық есептердің шешу жолдарын анықтайды. Жазықтықтағы және кеңістіктегі векторлардың қасиеттерін, әртүрлі теңдеулермен берілген түзу сызықтар теориясының қасиеттерін түсіндіреді. Векторлар және түзу мен жазықтықтың негізгі теңдеулерін, олардың арасындағы өзара қатысын сипаттайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бұлт технологиялары

    Пәннің мақсаты – курс аясында болашақ мұғалімдер бұлтты есептеу технологиясымен, барлық жерде есептеу тұжырымдамасымен және жаңа инфрақұрылымдарды қалыптастыру кезінде бұлтты есептеулерді қолданумен танысады. Олар бұлттық қызметті құру, бар бұлттық қызметтермен жұмыс істеу және бұлттық есептеулерді пайдалану әдістерін үйренеді. Студенттер мүмкін: бұлтты технологияның негізгі принциптерін, әртүрлі платформаларды пайдалана отырып, бұлттық жүйелерге арналған қолданбаларды әзірлеу принциптері мен әдістерін түсіну; бұлтқа орналастырылған қолданбаларды әзірлеу және сүйемелдеу үшін бұлттық жүйе бағдарламалық құралын әзірлеу, жүйені басқару дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Операциялық жүйелер

    Операциялық жүйелердің кең тараған түрлерін, заманауи өндірістік нақты уақыт жүйелердің сипаттамаларын, операциялық жүйелердің функцияларын анықтайды. Операциялық жүйелердің құрамы және функцияларын түсіндіреді. Ресурстарды және тапсырмаларды басқару әдістерін өндірісте қолдана білудің озық үлгілерін сараптайды. Windows конфигурацияларын орнатуды тәжірибеде үйренеді. Стандартты сервистік бағдарламаларды зерттеуді бағалайды. Басқару жүйелеріндегі детерминделген кездейсоқ құбылыстар талдауға, есептеуге, оңтайландыруға арналған математикалық модельдер мен әдістерді құрастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Геометрия

    Пән бойынша берілетін тапсырмаларды толық меңгереді. Берілген курс болашақ математика мұғалімдерінің кәсіби дайындығын қалыптастырады.Курста векторларға амалдар қолдану, декарттық және аффиндік координаттар жүйесі, скаляр, векторлық, аралас көбейтінділер, олардың алгебралық және геометриялық қасиеттері, оларды координаталық түрде есептеу, түзу мен жазықтықтың теңдеулерінің әртүрлі түрде берілуі, нүктеден түзуге немесе жазықтыққа дейінгі ара қашықтық, түзу мен жазықтықтың арасындағы бұрыш, эллипс, гипербола, параболның канондық теңдеулері оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • IT - білім беру метапәндік идеяларына негізделген білім мен түсініктерін мектеп информатикасы аумағында көрсетеді.
  • Ақпараттық жүйені моделдеу мен жобалауда математика және физика ғылымдарының негіздерін, информацияның теориясы мен алгоритмдеу принциптерін қолданады.
  • Программалау әдістерін, моделдерін, технологияларын және оның инструментальды құралдарын есептеу жүйелерін таңдау/талдау үшін салыстырады
  • Цифрлық трансформация жобаларын басқару бойынша, команданы басқару және дамыту дағдыларын меңгереді.
  • Ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескереді, қоғамның трансформациясын цифрландыру жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің типтік міндеттерін шешеді.
  • Инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады.
  • Критериалды бағалау технологиясы мен оқу стратегияларын қолданып оқу бағдарламасының мақсаттарына сәйкес сабақтың қысқа мерзімді жоспарын жасайды.
  • Ғылыми және арнайы әдебиеттерді талдау үшін қажетті көлемде Мультимедиялық технологияларды, Схемотехника негіздерін, Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйенің негізгі бөлімдерін, бағдарламалық пакеттерін меңгереді.
  • Информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешеді, информатика мен робототехниканы оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында білім беру іс-әрекетінің шарттарын жобалайды, заманауи цифрлық білім беру технологияларын қолданады
  • Кәсіптік салада этикалық, экономикалық, құқықтық, әлеуметтік және экологиялық мәселелер мен міндеттерді түсіндіреді.
  • Оқу-тәрбие процесінде оқушыларды дамытуға педагогика, психология негіздерін және олардың әдістері мен құралдарын инклюзивті білім беруді ескере отырып пайдаланады.
  • Одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру қажеттілігін талап ететін информатика саласында жобалау жұмыстарын әзірлейді.
Top