7M01734 Ағылшын тілі және медиадидактика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Академиялық адалдық пен зерттеу этикасын сақтайтын, шетел тілін оқытуда жаңа тәсілді, сыни ойлауды қолданатын, лингвистикалық және ғылыми-педагогикалық зерттеулердің заманауи әдістерін, мәдениетаралық коммуникацияның білімін меңгерген, ағылшын тілін оқыту саласында білікті маманды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихи мен философиясы
Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайаттық мәселелер мен кейстерді шешеді. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасының дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, қазіргі білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді түсінуге, жоғары білім берудің заманауи үрдістерін іске асыру тәжірибесін жинақтауға, оқыту әдістері мен әдістемелерін және оқытудың заманауи технологияларын пайдалануға бағытталған. Теория мен практиканы ықпалдастыру тәжірибелік сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс магистранттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру кеңістігіндегі медиа дизайн
Пән бәсекеге қабілетті контент жасау үшін кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс оқытудың әртүрлі теорияларын және олардың медиа дизайнмен байланысын, БАҚ әртүрлі оқыту стильдерін қалай жақсарта алатынын, оқу дизайнының принциптерін, білім беру құралдарының түрлерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар әртүрлі медиа форматтарын қарастырады: бейне, аудио, сурет, интерактивті медиа. Білім алушылар заманауи медиа өнімін құру құралдарын меңгереді: DaVinci Resolve, Adobe After Effects, Camtasia, Audacity, Moodle, Canvas, Podcast. Пәнді оқу интерактивті білім беру мазмұнын әзірлеу және көрсетумен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жоғары оқу орындарында медиабілім беру әдістемесі
Курс жоғары оқу орнында медиа-білім беруді ұйымдастыру үшін магистранттардың ғылыми-әдістемелік дайындығын тереңдетуге бағытталған. Пәннің теориялық бөлімі әлемдік және қазақстандық тәжірибенің ғылыми тәсілдеріне негізделген медиабілім беру әдіснамасын зерттеуді қамтиды. Магистрант білім беру саладағы заманауи медиа және сандық құралдарды, критериалды бағалауды қолдануды ескере отырып, шет тілі сабақтарын жоспарлау дағдыларын қолданады. Тәжірибелік сабақтарды өткізу үшін аймақтағы жетекші практик мұғалімдермен және әдіскерлермен бірлесіп Lesson study технологиясын, «инверттелген аудиторияны» пайдалану жоспарлануда. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар тізбектелген сабақтардың орта мерзімді жоспарлауды әзірлейді және қорғайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тіл, әдебиет және мәдениеттану
Бұл курстың білім алушылары екінші тілді үйрену тек екінші тілді меңгеруді ғана емес, екінші мәдениетті де меңгеруді меңзейтінін біледі. магистрантің тіл иесі мен тіл иесі болып табылмайтындардан нені күтетіні, сондай-ақ оқу жағдайында әртүрлі мәдениеттен нені алатыны маңызды. Білім алушылар мәдениеттің, мәдениетаралық өзара әрекеттестіктің, жаһанданудың және интернеттің тілдің өзіне, тілді оқыту мен зерттеуге әсері туралы біледі және осы білімді тәжірибеде қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілдерін оқытудағы заманауи тәсілдер
Бұл курстың мақсаты – магистрант ағылшын тілін оқытудағы соңғы ұғымдармен тереңірек танысу арқылы өздерінің оқыту тәсілдері мен тәжірибесін тексеріп, талдап, қайта ойластыратын тәсілдермен қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу және жариялау этикасы
Бұл курстың негізгі мақсаты – білім беру саласында эмпирикалық зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті дағдылармен таныстыру. Бұл курс магистранттарды ғылыми әдістің логикасымен байланысты материалдарды және мәселелерді, зерттеу дизайнын және деректерді сапалы талдау сынды мәселелерді түсіну мақсатында ғана емес, басқа сұрақтар төңірегінде студенттерді даярлайды. Магистрантқа өздері оқығысы келген тақырып бойынша зерттеу жүргізуге мүмкіндік беріледі. Осы курста алған білімін практика жүзінде қолдана білудің негізін қалыптастыру және сол негізді магистратураның басқа жылдарында қолдана білуіне мүмкіндік беру курстың мақсаты болып саналады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілін оқытудағы статистикалық талдау әдістері
Бұл курс шетел тілін оқытудағы зерттеулердегі статистикалық талдаудың қолданбалы зерттеуін ұсынады. Мәліметтерді өңдеу үшін, соның ішінде қорытындылау, түсіндіру және визуализациялау үшін SPSS бағдарламалық жасақтамасын пайдалануға басты назар аударылады. Магистранттар сипаттамалық статистика, гипотезаны тексеру және қорытынды талдау сияқты негізгі статистикалық әдістерді меңгереді. Курс сауалнама нәтижелерін, лингвистикалық заңдылықтар мен білім беру үрдістерін талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар алған білімдерін практикада қолдануға көмектесетін нақты деректермен жұмыс істейді. Курс сонымен қатар тілдік зерттеу контекстінде корреляциялық талдау әдістерін, регрессиялық модельдеу және сауалнаманы жобалауды қамтиды. Ғылыми деректерді сыни тұрғыдан түсінуге және оны зерттеуде қолдануға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік лингвистика және шетел тілін оқыту
Бұл курста тіл әлеуметтік және мәдени факторлардың тілге, тілді қолдануға, тілді үйренуге және оқытуға қалай әсер ететінін зерттей отырып, оның әлеуметтік-мәдени контекстінде оқытылады. Негізгі мақсаты – магистранттарды әлеуметтік лингвистиканың негізгі мәселелерімен таныстыру және олардың тіл мен білім беруде қолданылуын көрсету. Курстың соңғы апталары білім алушылар мәдениетаралық айырмашылықтар туралы хабардарлығын арттыру мақсатында материалдар мен іс-шараларды бағалау және дайындау үшін әлеуметтік-лингвистикалық деректерді/ақпаратты пайдаланудың практикалық аспектілеріне бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы
Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиапедагогтің сөйлеу имиджі
Курс теориялық білімді жетілдіруге, медиапедагогтің ағылшын тіліндегі сөйлеуінің стильдік құрылымы туралы, оның функционалдық стильдері мен экспрессивтік құралдары туралы ақпаратты жинақтау және жүйелеуге, стилистикалық ресурстарды барынша орынды пайдаланудың әртүрлі әдістері мен әдістерімен таныстыруға бағытталған. Ана тілінде сөйлейтіндердің қатысуымен практикалық сабақтар өткізіледі. Қорытынды бақылау белгіленген критерийлерге сәйкес берілген тақырып бойынша көпшілік алдында сөз сөйлеу түрінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Медиалингвистика және мәдениетаралық коммуникация
Пәннің мазмұны медиалингвистика мен Мәдениетаралық коммуникацияның пәнаралық байланысын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты: мәдени релятивизм принциптері мен этикалық нормаларға жетекшілік ету дағдыларын тереңдету және кеңейту, бұл шет тілді мәдениеттің бірегейлігін және шет тілді қоғамның құндылық бағдарларын құрметтеуді және оның лингвистиканың қазіргі бағыттары шеңберіндегі өзара әрекеттесуін білдіреді. Курстың теориялық бөлігі аясында білім алушы медиалингвистиканың теориясымен және базалық категорияларымен, лингвостилистикалық әдістермен, медиатекстердің типологиялық сипаттамасымен, мәдениетаралық коммуникацияның теориялары мен негізгі принциптері форматындағы лингвомәдени талдаумен (мәдени релятивизм, Льюис мәдениетаралық коммуникация моделі: сызықтық-белсенді, көп белсенді және белсенді мәдени нормалар; Хофстедтің мәдени аспектілері теория; Холл әлеуметтік келісім тұжырымдамалары және мәдениеттің жоғары және төмен контексттері және т. б.). Тәжірибелік сабақтарда лингвомәдениеттану және мәдениетаралық коммуникация фокусында әртүрлі мәтіндерді талдау жүйесін меңгереді. Пән оқытылған теориялық және практикалық материалдар белсеңінде біріктірілген емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Storytelling
Пән C1-C2 деңгейінде ағылшын тілінде қарым-қатынас, өзара әрекеттесу және ақпаратты беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар негізгі түрлерін зерттейді: дәстүрлі әңгімелер, әзілдер және әртүрлі ақпарат құралдарындағы заманауи әңгімелер, оқиғаларды баяндау элементтері, терминдері: кейіпкерлер, қойылым, сюжет, конфликт, денумент. Жазбаша әңгімелер, ауызша әңгімелер, сандық әңгімелер және комикс немесе графикалық романдар арқылы көрнекі әңгімелер сияқты әртүрлі әңгімелер медиасын зерттеңіз. Магистранттар талдап, әңгіменің мақсатына сәйкес әңгімелер құрастырады және әртүрлі аудиторияға сәйкес әңгіме құрастырады. Басы, ортасы және соңы анық, тартымды оқиғаларды құруда практикалық тәжірибе алыңыз. Бір-бірінің жұмысын бағалай алады. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар тақырыптық әңгімелер жинағын әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби қарым-қатынастағы негізгі шет тілі
Пән білім алушылардың тұрмыстық, мәдени, кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді мәдениетаралық деңгейде шешу, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету үшін шет тілдік коммуникативтік құзыреттіліктің кәсіби деңгейін жетілдіруге бағытталған. Білім алушылар сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін: reading, listening, writing, speaking дамыта отырып, С1-С2 (Advanced) деңгейіне сәйкес келетін шынайы материалмен жұмыс істейді. Практикалық сабақтар шеңберінде білім алушылар оқытылатын тілдегі сөйлеу қызметінің ауызша және жазбаша түрлерінде кәсіби тілдік материалды қолдана отырып, монологтарда, диалогтарда, полилогтарда және пікірталастарда, пікірталастарда коммуникативтік дағдыларды көрсетеді. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар сөйлеуде фразеологиялық айналымдарды, лексикалық бірліктерді, ағылшын тілінің стилистикалық әдістерін қолдана алады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша біріктірілген емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ағылшын тіліндегі медиа-мәтінді әзірлеу әдістері
Пән ақпаратты тиімді жеткізетін және білім алушылар қызықтыратын медиамазмұнды құру үшін кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған. Тәжірибелік сабақтарда магистрантар нақты мақсат қоюды, анықтауды, аудиторияны талдауды үйренеді, тартымды формат пен презентация құрылымын таңдауды үйренеді. Топтық жұмыс мәтінді қолдау және түсіндіру үшін сәйкес суреттерді, диаграммаларды, инфографикаларды пайдаланады, нақты өмірден алынған мысалдармен түсініктерді суреттейді, магистрантарды белсенді түрде тарту үшін онлайн викториналар, жаттығулар немесе талқылау сұрақтары, интерактивті модельдеу сияқты элементтерді біріктіреді. Курс әзірленген медиа-мәтіннің презентациясымен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық риторика
Курс теориялық білімді жетілдіруге, медиапедагогтің ағылшын тіліндегі сөйлеуінің стильдік құрылымы туралы, оның функционалдық стильдері мен экспрессивтік құралдары туралы ақпаратты жинақтау және жүйелеуге, стилистикалық ресурстарды барынша орынды пайдаланудың әртүрлі әдістері мен әдістерімен таныстыруға бағытталған. Курстың практикалық сабақтарында магистранттар мәдениетаралық қарым-қатынаста стилистикалық, вербальды емес және паравербальды құралдардың қызмет ету ерекшеліктерімен танысады, терминологиямен сөздік қорын кеңейтеді. Ана тілінде сөйлейтіндердің қатысуымен практикалық сабақтар өткізіледі. Қорытынды бақылау белгіленген критерийлерге сәйкес берілген тақырып бойынша көпшілік алдында сөз сөйлеу түрінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Цифрлық білім беру технологиялары
Курс магистранттардың оқу іс-әрекетінде медиа-контентті таңдауға, пайдалануға және сыни тұрғыдан талдауға дайындығын және медиа-технологияларды (SMM, Media Space, Data визуализациясы) пайдалана отырып сабақ беру қабілетін дамытуға бағытталған. Тәжірибелік сабақтарда магистранттар оқу бағытын ескере отырып, оқу медиа-контентін таңдап, жасайды, медиа технологияларды пайдалана отырып сабақ жоспарын жасайды, сонымен қатар әлеуметтік желілерде орналастыру үшін оқу материалдарын – бейнероликтерді, посттарды, презентацияларды жасайды. Курсты аяқтағаннан кейін магистрант таңдалған тақырып бойынша өз бетінше әзірленген медиа-контентпен сүйемелденген сабақтар топтамасының жоспарлары бар портфолиомен таныстырады және қорғайды, белгілі бір тақырып бойынша медиа-контент таңдауын талдайды және медиа-технологияларды қолдану арқылы сабақтың немесе сыныптан тыс жұмыстың ықшам-сабағын өткізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Кәсіби іс-әрекетте оқыту әдістемелері мен әдістерін және заманауи оқыту технологияларын қолдану. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқытушылар, білім алушылар, олардың ата-аналары және басқа да мүдделі стейкхолдерлердің өзара әрекеттесу мәселелерін тиімді шеше отырып, көптілді және көпмәдениетті ортада білім беру қызметінің коммуникациясын жүзеге асырады.
- Мәдениет, тіл, этникалық тиесілілік, дін және жалпы қоғамның маңыздылығын ұғыну арқылы білім алушылардың білім беру және ақпараттық ортада тұлғалық дамуына ықпал ететін ұжым қызметін ұйымдастыруды және талдауды жүзеге асырады.
- Бірқатар пайымдау мен көзқарасты түсінуге ықпал ететін шет тіліндегі медиаконтент арқылы білім алушылардың мәдениеті мен сыни ойлау білімін қалыптастыруды және дамытуды жүзеге асырады.
- Зерттелетін тіл аясында заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, салыстырмалы, салғастырмалы және дескриптивті талдау дағдыларын дамытуға бағытталған зерттеу жұмысын жүргізеді.
- Грамматикалық құрылымдарды, синтаксисті қолдану іскерлігін көрсетеді, фразеологизм және лексикалық бірліктерді ағылшын тілін жоғары деңгейде меңгеру контекстінде пайдаланады.
- Әртүрлі әлеуметтік-мәдени контекстте тілді, әдебиетті және көркем образдарды қабылдауға мәдени кодтардың әсері туралы білімін көрсетеді және оларды ағылшын тілін оқытуда және әдеби шығармаларды талдауда мәдени элементтерді біріктіретін өзіндік әдістемелік әзірлемелерде қолданады.
- Білім алушылардың мақсаты, деңгейіне және оқыту мәнмәтініне байланысты талдау және оның тиімділігі, сондай-ақ өзінің әдістемелік шешімін әзірлеу арқылы шет тілін оқытудағы жаңа тәсілдерді меңгергенін көрсетеді.
- Әлеуметтік және мәдени факторларды ескере отырып, көптілді және көпмәдениетті ортада білім алушылардың коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға бағытталған оқу материалын әзірлейді, сондай-ақ оқу материалы мен білім беру тәжірибесін талдау үшін әлеуметтік лингвистикалық деректі қолданады.
- Жарияланымдағы авторлық жауапкершілік қағидаттарын көрсетеді, сондай-ақ деректің тұтастығын, сенімділігін, қайта жаңғырту дәлдігін және зерттеу дереғінің ашықтығын сақтайды. Бұдан басқа зерттеу этикасының іргелі қағыдаттарын сипаттайды, ғылыми зерттеулер мен жарияланымдарды реттейтін әдістемелік ұсыныстар мен құқықтық талаптарды зерттейді.
- T-тесттері, ANOVA, корреляция, регрессия сияқты ең өзекті статистикалық әдістерді қолдана отырып, мәселелерді құрастырады және тұжырымдайды, сондай-ақ SPSS, Excel немесе Amos стандартты бағдарламаларын қолдана отырып, білім берудегі тілдің статистикалық дерегін талдау жолы мен шешімін әзірлейді.