7M01701 Шет тілі: екі шет тілі в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық идеяларды тарататын, білім беру процесінің кешенді міндеттерін шешу үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген және халықаралық қоғамдастық мойындаған және қоғамның қажеттіліктеріне жауап беретін деңгейде шетел тілдерін меңгерген зияткерлік көшбасшыларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Екінші шетел тілінің практикалық курсы (С1 деңгейі)
Шетел тілдік коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған пән, оның құрамдас бөліктерінің жиынтығында қарастырылады: сөйлеу, тіл және әлеуметтік-мәдени құзыреттер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінің практикалық курсы (А1-А2 деңгейі)
Пән күнделікті өмір тақырыптары бойынша лексиканы зерттеуді қамтиды, баяндауды құруға, жетістіктер мен олардың әрекеттері туралы ақпарат беруге үйретеді. Деңгей бағдарламасы аясында грамматикалық құбылыстарды зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргумент принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын алға тартады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлері жүйелерімен жұмыс істейді; кәсіби құжаттарды сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер құрастырады, мақалалар мен мәтіндер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде бойынша академиялық адалдық ережелері бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сандық білім беру кеңістігінің технологиялары
Пән интернеттен іздеуді ұйымдастыру принциптерін, жоғары жүктелген realteam жүйелерінің жұмыс әдіснамасын, қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесін (ZOOM, bigbluebutton платформалары) зерттейді. E-learning және т.б.), қашықтықтан қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз етуді визуализациялау жүйелері (PowerPoint. Flesh және т.б.); пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында әдістемелік материалдарды визуализациялаудың және қашықтықтан оқытуды сүйемелдеудің құралдық орталарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы мақсаттарға арналған тіл (бірінші, С2 деңгейі)
Тәрбие оқушылардың шет тілін меңгеру бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың заңдылықтары туралы білім алуға, көзқарастарды, стратегияларды, тактиканы және оқу құралдарын таңдауды ғылыми тұрғыдан негіздеуге, жеке тұлғаға бағдарланған тәсіл арқылы жүзеге асырылатын гуманизация идеясы негізінде оқушылар мен оқушылар арасындағы өзара іс-қимылды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары
Пән инновациялық технологиялардың түрлерін, оқыту әдістері зерттейді және пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыруға, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі
Пән білім алушыларды ғылыми зерттеулер әдіснамасымен, қазіргі зерттеушінің негізгі міндеттерімен, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеудің жалпы қағидаттарымен, контент – талдау жасаумен, зерттеудің әдіснамалық базасын анықтаумен, негізгі әдіснамалық қағидаттармен таныстыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тіліндегі білім берудің қазіргі әдіснамасы
Пән шет тіліндегі білім беру теориясын зерттеуге бағытталған:оның қалыптасу эволюциясы. Шет тіліндегі білім беру әдістемесі. Шет тіліндегі білім беру әдістемесіндегі ғылыми зерттеу әдістері. Когнитивті-лингвомәдениеттану әдістемесі. Шет тілді білім берудің қазіргі мәдениетаралық-коммуникативті теориясының тұжырымдамалық платформасы ретінде. Қазіргі шет тіліндегі білім беру парадигмасының құзыреттілік-әдістемелік интегративтілігі. Шет тілі мұғалімінің құзыреттілік құрылымын қалыптастырудағы негізгі әдіснамалық принциптердің рөлі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілдерін оқытудың психолингвистикалық аспектісі
Психолингвистика пәндерін ғылым ретінде зерттейтін пән. Психолингвистиканың теориялық және әдіснамалық мәселелері. Тілдік құбылыстарды талдауға психолингвистикалық тәсілдің ерекшеліктері. Сөйлеу әрекеті. Тіл және сөйлеу. Сөйлеу түрлері. Адамның тіл / сөйлеу механизмі және оның жұмысын сипаттаудың әртүрлі тәсілдері. Психолингвистиканың негізгі бөлімдері. Білім түрлері және олардың жұмыс істеу ерекшеліктері. Психолингвистика және семантика. Әртүрлі тәсілдер тұрғысынан психикалық лексика. Сөйлеуді түсіну процестерін модельдеу. Адами қарым-қатынас. Балалардың сөйлеуі. Балалардың сөйлеуін дамытудың психологиялық және лингвистикалық негіздері. Екі тілділік мәселелері: екінші тілді меңгеру ерекшеліктерін зерттеуге арналған зерттеу тәсілдері. Екі тілділік мәселелері: тілдерді меңгеру және пайдалану стратегиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психолингвистика
Психолингвистиканы ғылым ретінде зерттейтін пән. Психолингвистиканың теориялық және әдіснамалық мәселелері. Тілдік құбылыстарды талдауға психолингвистикалық тәсілдің ерекшеліктері. Сөйлеу әрекеті. Тіл және сөйлеу. Сөйлеу түрлері. Адамның тіл / сөйлеу механизмі және оның жұмысын сипаттаудың әртүрлі тәсілдері. Психолингвистиканың негізгі бөлімдері. Білім түрлері және олардың жұмыс істеу ерекшеліктері. Психолингвистика және семантика. Әртүрлі тәсілдер тұрғысынан психикалық лексика. Сөйлеуді түсіну процестерін модельдеу. Адами қарым-қатынас. Балалардың сөйлеуі. Балалардың сөйлеуін дамытудың психологиялық және лингвистикалық негіздері. Екі тілділік мәселелері: екінші тілді меңгеру ерекшеліктерін зерттеуге арналған зерттеу тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің синтаксисі
Тіл тарихының теориялық ережелері, ағылшын тілін дамыту негіздері бойынша қажетті мәліметтер алуға бағытталған пән; тілдің тарихи өзгеру процестерінің жүйелік сипатын және грамматикалық жүйедегі өзгерістер арасындағы қатынастарды ашу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Семантика
Тілдік мағынаны қалыптастыру, ауызша және жазбаша мәтіндерді қабылдау, санаттарға бөлу, тілдік белгілерде ұсынылған әлемді түсінуді жіктеу процестерін қарауға, сондай-ақ ақпараттың, білімнің жинақталу жолы туралы білімді қалыптастыруға, тілдік кодта берілген ақпаратпен қандай жүйелер әртүрлі қызмет түрлерін қамтамасыз ететініне бағытталған пән
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтіннің категориялық белгілері
Пән студенттерге мәтінді талдаудың негізгі мәселелері туралы ақпарат беруге бағытталған. Мазмұнға мыналар кіреді: мәтіндік категориялар және сызықтық емес мәтінді талдау. Мәтінді кешенді лингвостилистикалық және филологиялық талдау. Лексика-стилистикалық әдістер талдау құралы ретінде
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивті лингвистика
Әлемнің тұжырымдамалық және лингвистикалық картиналарын құруда көрінетін когнитивті процестердің негізгі ерекшеліктерін зерттейтін пән. Оқу бағдарламасының мазмұны тілдік құбылыстарды талдауға когнитивтік тәсілдің ерекшеліктеріне, тілдік құбылыстарды талдауға когнитивтік көзқарас шеңберіндегі зерттеу процедураларына, Когнитивтік лингвистиканың психолингвистикалық алғышарттарына, мәтіннің супер терең семантикасының когнитивтік аспектісін ашудың лингвистикалық негіздері ретінде мәтіннің бейнелі құрылымына, когнитивтік тәсілге бағытталған.тілдік функциялардың типологиясын құру тәсілі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Социолингвистика
Тіл нормасын тұтастай немесе жеке элементті таңдау жағдайын зерттеуге бағытталған пән; қоғамның әр түрлі жас, білім беру, әлеуметтік-мәдени топтарындағы тіл бірліктері, атап айтқанда, тілдік формаларды қолданудағы басым және перифериялық тенденцияларды анықтай отырып, байыпты талдау, сауатты, әдеби сөйлеуді қалыптастыру бойынша педагогикалық қызметтің болашақ бағыттарын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Прагмалингвистика
Пән білім алушыларды прагматика негіздерімен, оның лингвистикалық пәндер жүйесіндегі орнымен, мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастырудағы мәдениетаралық өзара іс-қимыл контекстінде тілдік тұлғаны қалыптастырудағы прагмалингвистиканың рөлімен таныстыруға, оқытудың мультимедиялық құралдарын қоса алғанда, оқытудың әртүрлі әдістерін, тәсілдері мен нысандарын мақсатты пайдалануға мүмкіндік беретін дағдылар мен дағдылар негізінде қол жеткізілетін білім алушыларда прагмалингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінің практикалық курсы (B1 деңгейі)
Шетел тілдік білім беру процесінде тілдік мамандықтар магистранттарының әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Контрастты лингвистика
Білім алушыларды әртүрлі тілдерді салыстыру принциптері мен әдістерімен, оның ішінде ана тілін оқытылатын тілдермен (ағылшын және т.б.) салыстыру мысалында таныстыруға бағытталған пән. Бағдарлама тілдерді, тілдердің түрлерін, лингвистикалық әмбебаптарды, эквиваленттілікті, сәйкестікті, интерференцияны, аудармашылардың жалған достарын және т.б. салыстырмалы зерттеудің принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінің практикалық курсы (С2 деңгейі)
Магистранттардың мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған пән; курстың міндеттері сөйлеу, тыңдау, оқу және жазудың коммуникативтік дағдыларына қойылатын талаптарда нақтыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтінді лингвостилистикалық талдау
Бұл пән студенттерге мәтінді талдаудың негізгі мәселелері туралы ақпарат береді. Мәтін, оның құрылымы, семантикасы және прагматикалық құндылығы,мәтіннің мағынасын анықтау туралы жалпы ақпарат беріледі. Мәтіннің герменевтикалық талдауы, мәтіннің кешенді лингвостилистикалық және филологиялық талдауы зерттелуде
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеріп, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыра отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдей алады.
- Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие.
- Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері, технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, жоғары мектепте педагогикалық процесті жүзеге асыра алады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асыра алады, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады. Білім беру процесін басқару контекстінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын терең түсінуге негізделген тиімді командалық өзара әрекет жасау, негізделген шешімдер қабылдау және дау жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқарушылық құзыреттіліктерін көрсете алады.
- Тілдік ақпаратты салыстыру, салыстыру, жіктеу, топтастыру; мәтінде мәнерлі құралдар мен стилистикалық әдістерді табу, олардың функцияларын анықтау; мәтіннің белгілі бір функционалды стильге жататындығын анықтау; шет тілін меңгеруде өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру, зерттелетін тақырып бойынша жазбаша хабарлама жаза білу.
- Тиісті бағытта кең білім беруді талап ететін дербес ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметті жүргізу; ғылыми зерттеу жүргізуде әдіснамалық және әдістемелік білімді қолдану.
- Орта және жоғары мектепте шет тілдерін оқыту процесінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру туралы алған білімдерін қолдану, сондай-ақ екінші шет тілін меңгеруде өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жетілдіруді жүзеге асыру
Ұқсас БББ
7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
Астана халықаралық университеті
7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
КИМЭП университеті
7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01701 Шет тілі: Екі шет тілі
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті