Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01507 География-Тарих в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Педагогикалық қызметке кіріспе

    Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі ағзалар мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы заманауи жүйелік идеялардың қалыптасуын зерттейді; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелерді, оқыту нәтижелері бойынша түлек экологиялық мәселелердің себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық үрдістерге талдау жасай алады, табиғатты қорғау қызметінде басымдықтар мен нақты міндеттер қоя алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазау негіздері

    Пән академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес академиялық жазудың ерекшеліктерін, жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін зерделейді; пәнді оқу барысында пайдаланылған дереккөздерге сілтемелерді ресімдеу талаптарына, дәйексөз алу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқықтарын сақтай отырып, жазбаша жұмыстарды жазу және ресімдеу дағдысы дамытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылықты және инновацияларды басқару

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы география

    География ғылымдарының жүйесін, объектісін, география міндеттерін, зерттеу әдістерін, негізгі физикогеографиялық және экономикалық-географиялық ұғымдарды, жалпы географиялық заңдылықтарды зерделейтін пән; пәнді зерделеу нәтижесі бойынша білім алушы базалық географиялық білімді практикалық қызметте қолдануға қабілетті; жалпы географиялық заңдылықтар мен заңдылықтарды, табиғи компоненттер мен олардың кешендерін зерделеуде, түсінуде

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы жертану

    Әртүрлі аумақтық деңгейлерде географиялық қабықшаның құрылымы, қызмет ету, динамикасы мен эволюциясының заңдылықтарын зерттейтін пән: жаһандық, континенттік, аймақтық, аймақтық, жергілікті;геоосфераның қалыптасу факторлары (атмосфера, гидрофера, литосфера, биосфера, географиялық қабық); пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы географиялық қабықшадағы жаһандық процестер мен құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын талдай және анықтай алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән қоғамдық және жеке адамның құқықтық санасын зерттейді, құқықтық мәдениетті, қоғамға жат құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент құқықтық реттеу аясындағы оқиғалар мен әрекеттерді талдай алады, құқықтық актілерді біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән әртүрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент алған білімін бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік туралы білімі мен түсінігін көрсету; теориялық ақпаратты және кәсіпкерлік тәжірибені жинау және түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пән техногендік және мінез-құлық сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлыққа үйрету, халық пен өндірістік қызметкерлер үшін қауіпті жағдайларда зиянды барынша азайтатын шешімдер қабылдау және болжау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды зерделейді,пәнді оқу нәтижесінде студент ТЖ жағдайында жағымсыз әсерлердің параметрлерін бақылай алады және олардың деңгейлерін бағалай алады; тіршілік қауіпсіздігін арттыру бойынша іс-шараларды жоспарлай және жүзеге асыра алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геология

    Жер қыртысының құрылымы мен құрамын, эндогенді және экзогенді үрдістерді, планетаның геологиялық даму тарихын, тау жыныстарының генезисі мен типтерін, геологиялық зерттеулер әдістерін, табиғи (геологиялық) ортаны қорғау мәселелерін зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы әлемнің қазіргі геологиялық картинасына ғылыми түсінік бере алады; адамзаттың және оның шаруашылық қызметінің, оның ішінде пайдалы қазбаларды өндіру кезінде, геологиялық ортаға тигізетін рөлі мен әсерін түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану негіздері

    Оқушылардың қоршаған әлем туралы, ондағы физикалық, географиялық және басқа да табиғи процестер туралы біртұтас идеясын қалыптастыруға бағытталған және табиғи заңдылықтар мен құбылыстарды қалыптастыратын жаратылыстану ғылымдарының жиынтығын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дүние тарихы

    Пән ежелгі дүние тарихының кезеңділігін,ежелгі қоғамның даму заңдылықтарын,ежелгі мемлекеттердің пайда болу үрдістерін,Ежелгі Шығыс,Ежелгі Греция, Ежелгі Рим,Египет мемлекеттерінің даму тарихын зерттейді; Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ежелгі дүниенің тарихи оқиғаларының уақытнамасына бағдарлануға, жалпы ғылыми және тарихи терминологияны пайдалануға, фактілердің, оқиғалардың, процестердің себеп-салдарлық байланыстарын тануға,Ежелгі дүние тарихы бойынша алғашқы дереккөздерімен жұмыс істеуге қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ежелгі тарихы

    Пән ежелгі Қазақстан территориясында болған оқиғалар мен үрдістерді зерттейді, осы кезеңдегі тарихи деректер мен тарихнамасына талдау жасалады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ежелгі Қазақстан халықтары мен тайпаларының тарихы бойынша білім негіздері бар, негізгі ғылыми ұғымдар мен терминдерді қолдана алады, ежелгі Қазақстан тарихының даму заңдылықтары мен себеп-салдарлық байланыстарды біледі, ежелгі көшпенділер мен отырықшы-егіншілік мәдениетінің өзара іс-қимыл ерекшеліктерін анықтай алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Педагогика

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Топырақ географиясы

    Топырақ биосфераның биокостық зат ретінде қалыптасуының экологиялық факторларын, құнарлықты сақтау, дегумификации, топырақ деградациясы, жер ресурстарын тиімді пайдалануды зертейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға бағытталған, бұл оларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтауды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды игеруді, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді. Осылайша, білім алушылардың практикалық дағдыларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Археология

    Пән ежелгі ескерткіштердің археологиялық кезеңділігін, палеолиттен орта ғасырға дейінгі материалдық өндірістің даму эволюциясын, археологиялық зерттеу әдістерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы археологиялық материал негізінде білім алушылармен жобалау-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Картография топография негіздерімен

    Картографияның тарихы мен даму кезеңдерін, карталардың масштабы ұғымын және географиялық және топографиялық, педагогикалық процесте қолданылатын карталардың проекциялары мен түрлеріне жіктелуін, картадағы бұрмалау түрлерін, зерттеудің картографиялық әдістерін, жер бедерінің жоспарларын, топографиялық картамен жұмыс жасауды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік өркениеттер тарихы

    Пән өркениеттердің мәдени және тарихи түрлерін зерттейді. Өркениеттердің түсініктері мен түрлері. Әлемдік өркениеттерді дамытудың балама тұжырымдамалары. Өркениеттік циклдар мен дағдарыстар. Өркениеттердің пайда болуының алғышарттары мен факторлары. Ежелгі әлемдік өркениет. Ежелгі әлемдегі жергілікті өркениеттер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлау

    Пән рационалды танымның формалары мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын талаптар мен ережелерді, шығармашылық шешімнің рөлін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жаңа түпнұсқа идеяларды құруға, жағдайдан мүмкін болатын шешімдерді табуға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Пән географияны ғылым ретінде оқыту әдістемесін зерттейді. Географияны оқыту мақсаттары. Жоғары мектептегі географиялық білімнің құрылымы мен мазмұны. Географияны оқыту әдістемесі. Географияны оқыту үдерісінде студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Географияны оқыту құралдары. Кабинеттің географиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлар тарихы

    X-XI ғғ. Батыс Еуропаның феодалдық қоғамын зерттеу; Батыс Еуропа елдерінде жылжымайтын мүлік өкілеттігін қалыптастыру; Шығыстағы крест жорықтар; XII-XV ғғ. Франция; XI-XV ғғ. Испания, Португалия, Скандинавия елдері; XI-XV ғғ. Англия; XI-XV ғғ. Германия; Италия XI-XV ғасырларда. Чехияның XI-XV ғғ .; XII-XV ғғ. Византия; XI-XV ғғ. Ресей мемлекеті; XIV-XV ғғ. Италиядағы ерте ренессанс және гуманизм; Валашка, Молдова князьдігі, оңтүстік-славян және батыс славян елдері XI-XV ғғ .; Ерте және классикалық орта ғасы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеулердегі зерттеу және жобалау қызметі

    Пән дизайнның тән белгілері мен мәнін, география бойынша жоба түсінігін және оның негізгі белгілерін зерттейді. Жобаның құрылымы және жобаның өнімділік көрсеткіштері. География бойынша жобаларды жіктеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді, ұжым имиджін қалыптастыру, топ имиджін модельдеу шарттарын зерттейді, пәнді оқу нәтижесінде студент басқару іс-әрекетінің дағдыларын, әсер ету тетіктерін, этикет ережелерін және жеке және топтық имидждің мәдениетін дамытады; кәсіби қызметте іскер адамның имиджін қалыптастыру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу риторикасы және мәдениеті

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлық Қазақстан тарихы

    Пән қазақ халқының этногенезіне, Қазақ хандығы мен қазақ халқының қалыптасуына ықпал еткен ежелгі түркі, моңғол және кейіңгі моңғол мемлекеттерінің қалыптасу кезеңдерін, Қазақстан территориясының түркі тілдес тайпалардың қоныстануы мәселелерін зерттейді; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы орта ғасырлық мемлекеттік құрылымдар ауысуының себеп-салдарлық байланысын, қазақ халқының этногенез процесін, қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу үдерісіні, Қазақ хандығының орны мен рөлін түсінеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топонимика

    Пән мектептегі топонимиканың дамуын және мектептегі топонимикалық терминологияны, Топонимика мен географияның байланысын зерттейді. Жергілікті географиялық терминдер және олардың топонимикадағы рөлі. Халықтық географиялық терминологиядағы анатомиялық лексика. Географиялық атауларды номинациялау принциптері. Географиялық атаулар номинациясының белгілері. Топонимика және халықтың географиясы. Мектеп бағдарламасындағы Қазақстан топонимикасының ерекшеліктері. Қазақстанның географиялық объектілері номинациясының заңдылықтары. Географиялық атаулардың ақпараттық рөлі. Физикалық-географиялық жағдайлардың атауларында көрініс: жер бедері, ландшафттар, су объектілері, өсімдіктер мен жануарлар әлемі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аймақтық зерттеулер

    Пән аймақтық құрылымдардың негізгі ұғымдары мен мектептерін зерттейді. Еуропалық аймақтық және субаймақтық сипаттамалары. Батыс Еуропа экономикасы локомотиві ретінде. Солтүстік Америка аймақтық субъектілерінің рөлі. Азия-Тынық мұхиты: жаһандық экономикадағы және саясаттағы рөл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру процесін цифрландыру

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Қазақстан табиғатының ерекшеліктерін және оның қалыптасуының негізгі заңдылықтарын зерттейтін пән; аумақты зерттеу тарихы, тектоникалық және геологиялық құрылым, рельеф, климат, ішкі су, топырақ-өсімдік жамылғысы, жануарлар әлемі, табиғи аймақтар, КБП, физикалық-географиялық аудандастыру; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы алынған теориялық білімдерін ҚР табиғи ортасының қалыптасу, қызмет ету, кеңістіктік дифференциациясы заңдылықтарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Материктер және мұхиттар физикалық географиясы

    Материктер және мұхиттарды географиялық қабықтың біртұтас бөлігі ретінде, олардың өзгешеліктерін, географиялық таралуын зерттейтін пән

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Пән мектепте тарихты оқыту мен оқытудағы негізгі әдіснамалық түсініктерді, оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін біледі, дәстүрлі және инновациялық білім беру технологиялары арқылы орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайындағы педагогикалық іс-әрекеттің стратегиясын анықтайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Азия мен Африка жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пәннің кезеңділігі, жаңа және қазіргі заманғы Азия мен Африка елдерінің даму траекториясы, соңғы уақыттағы демократиялық мемлекеттердің құрылу процесі; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент мемлекеттіліктің қалыптасу ерекшеліктерін, саяси-құқықтық жүйені, әлемдік экономика мен халықаралық қатынастарды анықтайды, Шығыс елдерінің тарихи процесінің ерекшеліктерін түсінеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси география және геосаясат

    Геосаясат ұғымын, геосаясаттың қалыптасу тарихын, геосаясаттың дамуындағы үш кезеңді зерттейтін пән. Әлемдік Арал, хартленд және римленд және т. б. ұғымы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Қазақстан Республикасының экономикасы мен халқын, оның аймақтарын аумақтық ұйымдастырудың заңдылықтары мен ерекшеліктерін, қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық даму проблемаларын зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижелері бойынша

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Елтану геоэкономикасы негіздері

    Қазіргі заманғы елтану пәні географиялық (жалпы) Елтану және салалық бөлімдерге бөлінеді: саяси, әскери, туристік және т.б. әр бөлім шеңберінде пәндердің теориялық және практикалық аспектілері бар және дамиды, олар негізгі элементтерге, теорияға, практикаға, тәжірибеге және дәстүрлі жалпы елтану жинақтаған үлкен ақпараттық деректер банкіне негізделген

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи білім берудегі STEM-технология

    STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды:, модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); Мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы

    ХІХ-ХХ ғасырлар тоғысында қазақ қоғамының әлеуметтік құрылымын зерттейтін пән. ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның экономикалық дамуының әлеуметтік саладағы өзгерістерге әсері. Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы қоғамдық-саяси дамуы. Қазақстан ХХ ғасырдың 20-жылдарының басында. ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы Қазақстанның экономикалық дамуы. 1920-1930 жылдардағы Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірі. 1950 – 1960 жылдардың ортасы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі тарихы

    Пәннің кезеңділігі, Еуропа мен Америка мемлекеттерінің қазіргі және соңғы уақыттардағы даму траекториясы, Еуропа мен Америка мемлекеттеріндегі капитализм негіздерінің қалыптасуы мен нығаю процесі, осы елдердегі демократияның даму ерекшеліктері; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент ағартушылықтың, Жаңа дәуір төңкерістерінің әлемдегі тарихи процестің одан әрі дамуына әсерін бағалауға қабілетті, Бірінші және Екінші Дүниежүзілік соғыстардың әлемнің саяси бейнесін дамытудағы рөлі мен әсерін анықтайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы

    Әлемдік шаруашылық географиясын, халықты, әлемнің саяси картасын, геополитиканы, елдер мен аймақтардың табиғи ресурстары мен ресурстармен қамтамасыз етілуін зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы қазіргі экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларында бағдарлану қабілетін көрсетеді; табиғи және әлеуметтік-экономикалық және саяси процестердің дамуын болжау үшін Географиялық зерттеулер нәтижелерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихы тарихнамасы

    Қазақстан тарихының тарихнамасын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттейтін пән. Қазақстан тарихы тарихнамасының өзекті мәселелері. Тарихи мәселелерді зерделеудің негізгі ғылыми тәсілдері, оларды талдау және бағалау. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының тарихнамасы. Қазақстан тарихы түркі кезеңінің тарихнамасы. XIII-XVII ғғ. тарихнамасы жаңа заман тарихнамасы, осы кезеңнің тарихи мәселелерін шешудің негізгі теориялық тәсілдері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихнама және деректану негіздері

    Курстың пәні мен міндеттерін зерттейтін пән. Ежелгі және ортағасырлық тарихтағы метрикалық білім. Батысеуропалық және ресейлік тарихнаманың бірінші жартысындағы дамуы 19 ғ. екінші жартысындағы батысеуропалық және ресейлік тарихнама

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
  • Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
  • Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
  • Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
  • Кәсіби педагогикалық қызметте жердің географиялық қабығы мен оның құрылымдық компоненттерінің қалыптасуы мен дамуының негізгі заңдылықтарын зерттейтін картография, географиялық карталарды оқу және талдау және физикалық география туралы іргелі білімді қолданады.
  • Тарихи дәуірлердің қалыптасу және қызмет ету заңдылықтарын, сондай-ақ өзіндік ерекшеліктерін түсінеді, ежелгі әлемдегі және орта ғасырлардағы әлемдік тарих пен Қазақстан тарихының негізгі және маңызды оқиғаларын біледі
  • Қазақстанның, Еуропаның, Американың, Азия мен Африканың жаңа және жаңа тарихының негізгі тарихи оқиғаларына талдау жасайды, экономикалық, әлеуметтік, мәдени салаларда болып жатқан жаһандану процестерін талдай алады
  • Кәсіби қызмет шеңберінде әртүрлі деңгейдегі табиғи аумақтық және табиғи-антропогендік кешендерді анықтау және талдау, сондай-ақ олардың Қазақстанда да, одан тыс жерлерде де ландшафттарды қалыптастырудағы маңыздылығы мен рөлін айқындау дағдыларына ие
  • Оқытудың неғұрлым тиімді әдістерін таңдау мақсатында оқушылардың рефлексиясына және оқушылардың жас ерекшеліктеріне негізделген тиімді дидактикалық тәсілдерді ескере отырып педагогикалық процесті ұйымдастырады
  • Педагогикалық қызметте әлемдегі саяси, геосаяси және геоэкономикалық процестер туралы білімді қолданады, сондай-ақ этникалық, діни, демографиялық және әлеуметтік-экономикалық факторларды ескере отырып, әртүрлі елдер халқының қалыптасуын талдайды
  • Зерттеу тақырыбы бойынша педагогикалық, әдістемелік және ғылыми әдебиеттерді талдауға сүйене отырып, ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырады, сондай-ақ дипломдық жобаның эксперименттік бөлігін әзірлейді және бағалайды
Top