Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Физика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде бойынша академиялық адалдық ережелері бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Конденсацияланған күй физикасының теориялық әдістері

    Пән кристалдық күй теориясының элементтерін, кристалдарды есептеудің жартылай эмпирикалық әдістерін, кристалдардағы атомдардың электрондық құрылымын компьютерлік модельдеуді, магниттік резонанс спектрлерін модельдеуді зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы спиндік және псевдоспиндік жүйелерді, кристалдардың аймақтық құрылымын модельдеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу мәдениеті мен этикасы

    Пән академиялық жазудың негіздерін — жанрларды (эсселер, мақалалар, курстық және дипломдық жұмыстар), мәтіндердің құрылымын, презентация логикасын, тілдік ерекшеліктерін — ғылыми стильді, дәлдікті, объективтілікті, дәлелдеуді, дереккөздерге сілтемелерді, жазу этикасын — адалдықты, өзіндік ерекшелікті, плагиатқа жол бермеуді, дұрыс дәйексөзді, ғылыми қарым — қатынас тәсілдерін-қалай өзара әрекеттесу керектігін зерттейді ғылыми қоғамдастық мәтіндер, редакциялау және безендіру арқылы (стандарттарды сақтау (ГОСТ, APA, MLA және т.б.)).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қатты дене теориясындағы кванттық-статистикалық модельдер

    Пән кристалдық тордың динамикасын, гармоникалық жуықтауды, фонондарды, гармоникалық жуықтаудағы фонондардың термодинамикасын, бос орындары бар ангармоникалық кристалдың динамикалық тұрақтылығын зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы құрылымдық фазалық ауысу кезінде тор динамикасын талдай алады, өзін-өзі үйлестіретін фонондардың жуықтауын, жұмсақ режимдерді, кванттық фазалық ауысуларды жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлік білім беру кеңістігінің технологиялары

    Пән заманауи білім беруде қолданылатын негізгі цифрлық технологияларды, білім беру процесін ұйымдастыру және сүйемелдеу үшін цифрлық құралдарды пайдалану ерекшеліктерін, цифрлық ортадағы педагогикалық дизайн принциптерін, АИ, VR/AR және білім берудегі басқа да озық технологияларды қолдану перспективаларын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физиканың қазіргі мәселелері

    Пән ретсіз жүйелерді, жартылай өткізгіш транзисторды, металдағы магниттік моментті, кванттық Холл эффектісін, асқын өткізгіштіктің микроскопиялық теориясын, екінші ретті фазалық ауысуларға ренормаландыру топтық тәсілін, ядролық магниттік резонансты, қатты денелердегі туннельді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заттардың электромагниттік қасиеттері

    Пән табиғаттағы өзара әрекеттесулерді, электр зарядының қасиеттерін, электромагниттік өрісті, Максквелл теңдеулер жүйесін, металдардың, жартылай өткізгіштердің және диэлектриктердің электрлік қасиеттерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы күшті электр өрістеріндегі қатты заттардың қасиеттерін, заттың магниттік қасиеттерін, наноқұрылымдардың электрлік және магниттік қасиеттерін және олардың наноқұрылғыларда қолданылуын біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи физика шеберханасы

    Пән жалпы және кәсіптік білім беру жүйесіндегі қазіргі заманғы физикалық практикумды, әртүрлі білім беру сатылары мен түрлі білім беру мекемелерінде физикалық практикумның мазмұнының ерекшеліктерін, ЖОО-да физикалық практикумды ұйымдастыру ерекшеліктерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы физикалық практикум құрылымында натуралық, виртуалды, компьютерлік және компьютерлендірілген зертханалық жұмыстарды орындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудағы инновациялық процестер

    Пән негізгі ұғымдарды: жаңашалар мен инновацияларды, оқыту әдістерін, физиканы оқытудың дәстүрлі емес әдістері мен технологияларын, физикалық білім берудегі инновациялық қызметті дамытуды, физиканы оқыту процесінде мектептегі білім берудегі заманауи әдістемелік бағыттарды, білім берудегі инновацияларды жіктеуді зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру мекемелерінде физиканы оқытуда проблемалық-зерттеу әдісінің технологиясын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары

    Пән инновациялық технологиялардың түрлерін, оқыту әдістері зерттейді және пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыруға, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электромагниттік толқындардың таралуы

    Пән жиілік диапазондарын және оларды жер жағдайында пайдалану ерекшеліктерін, электромагниттік толқындардың сәулеленуін, жақын және алыс аймақтардағы өрісті, сәулеленудің қуаты мен кедергісін зерттейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы біртекті изотропты ортада электромагниттік толқындардың шығынсыз таралуына, өткізгіш ортадағы электромагниттік толқындарға талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика бойынша есептерді шешудің әдістемелік негіздері

    Пән психологиядағы "есеп" түсінігін, физиканы оқыту теориясы мен теориясын және әдістемесін, оқушыларды есептерді шешуге үйрету әдістемесінің теориялық негіздерін, физика бойынша есептерді шешуге оқушыларды оқыту әдістерін, әртүрлі сыныптарда физикалық есептерді шешуге оқушыларды оқыту ерекшеліктерін меңгереді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы түрлі есептерді шешуге қабілетті, оның ішінде механика, молекулалық физика, электродинамика бойынша.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика пәнінен олимпиадалық есептерді шешу

    Пән физика тақырыптары бойынша күрделілігі жоғары физика есептерін шешу жолдарын зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент механика, молекулалық физика, электр және магнетизм, оптика есептерін шығара алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Күрделілігі жоғары физика бойынша есептерді шешу

    Пән есептерді шешудің теориялық негіздерін, эксперименттік есептерді шешу әдістемесін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы экспериментті аналитикалық шешімде қолдана алады, тақырыптық бақылау жұмыстарын жасай алады: принциптері, мақсаттары мен міндеттері, тақырыптары, физика курсының жекелеген тақырыптары бойынша есептерді шешу әдістемесін қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте физика бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі

    Пән оқушылардың зерттеу дағдылары мен ғылыми ойлауын дамыту жолдарын зерттейді. Бұл әдіс студенттермен проблеманы қоюдан бастап нәтижелерді рәсімдеуге дейінгі ғылыми зерттеулерді қалай ұйымдастыруға және жүргізуге болатындығын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іргелі өзара әрекеттесу және ғарыштық сәулелер

    Пән бөлшектердің жіктелуін, физикалық вакуумды, бөлшектердің тууы мен жойылуын, күштер мен өрістерді, әрекеттесу тасушыларын, Фейнман диаграммаларын, Нетер теоремасын, кеңістік-уақыт симметриясын, Лоренц және Пуанкаре топтарын; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент ішкі паритет, лептон заряды ұғымын, күн нейтриносының есептерін, лептондар кестесін, адрондардың кварк құрылымын, кварктар кестесін, күрделі скаляр өрісін біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кванттық өріс теориясы

    Пән қозғалыс принципі мен теңдеулерін, классикалық өрістердің ғаламдық симметрияларын, кеңістіктік-уақыттық және ішкі симметрияларды, Нетер теоремасын, энергия-импульс тензорын, импульс моментінің тензорын, ішкі симметрияларға жауап беретін токтар мен зарядтарды, өріс теориясының моделі, скаляр өріс теориясының модельдері, сигма моделі, спинор өрісінің лагранждары, теория модельдері векторлық өріс, өзара әрекеттесетін скалярлық, спинорлық және электромагниттік өрістердің модельдері, Янг-Миллс өрісі, ауырлық күшін калибрлеу; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы өрістің кванттық теориясына жататын базалық терминологияны қолдана алады, шашырау және тиімді қима процестерінің ықтималдығын есептей алады, функционалдық орташалау әдісін қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бөлшектер мен сәулеленудің затпен әрекеттесуі

    Пән электромагниттік өзара әрекеттесуді, жалпы қасиеттерді, электромагниттік өзара әрекеттесу мен байланыс константасын, процестің амплитудасын, процестің қимасы мен амплитудасының байланысын, жеңіл зарядталған бөлшектердің ортамен өзара әрекеттесуін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы релятивистік және релятивистік емес жағдайда электрондардың меншікті иондану шығындарының формуласын, Фейнман диаграммаларын біле алады.электромагниттік өзара әрекеттесу және олардың мысалдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кванттық гравитация

    Пән гравитацияның кванттық теориясының пайда болуын, кванттық ауырлық күшінің әртүрлі теорияларын, ауырлық күшін: классикалық механикадан кванттық механикаға дейін, кванттық объектінің тұтастығын, гравитация мен электромагнетизмді, гравитациялық байланыстардың табиғатын, физикалық объектілердің "тіршілік ету ортасы" ретіндегі ауырлық күшін, жергілікті емес құбылыс пен дискретті қозғалысты, жаңа физикалық парадигманың тууын, жолдар теориясын, циклдік кванттық ауырлық күшін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы релятивистік емес және релятивистік жағдайларда кванттық ауырлық күшінің математикалық аппаратын қолдана алады, кванттық процестерді физикалық тұрғыдан түсіндіре алады, нақты практикалық есептерді шешу үшін алынған теориялық базаны қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте физика бойынша ғылыми жобаларды ұйымдастыру әдістемесі

    Пән оқушыларды физикалық білім негізінде жобалық іс-әрекетке қалай үйрету керектігін зерттейді. Қатаң ғылыми зерттеулерден айырмашылығы, жоба жаңа білім алуды ғана емес, сонымен қатар практикалық қолдануды, өнімді құруды немесе мәселені шешуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді, өз кәсіби саласында ғылыми қарым-қатынас пен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асырады, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс жеткізе алады.
  • Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие
  • Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері, технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, жоғары мектепте педагогикалық процесті жүзеге асыра алады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асыра алады, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады,білім беру процесін басқару контекстінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын терең түсінуге негізделген тиімді командалық өзара әрекет жасау, негізделген шешімдер қабылдау және дау жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқарушылық құзыреттіліктерін көрсете алады
  • Физиканың іргелі және қолданбалы аспектілерін талдайды және жүйелейді, кәсіби есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолданады, алынған нәтижелерді ғылыми және практикалық зерттеулер контекстінде дәлелдейді және түсіндіреді
  • Оқытудың заманауи әдістемелерін талдайды және қолданады, физикалық құзыреттілікті дамытуға бағытталған ғылыми негізделген тәсілдерді, инновациялық технологиялар мен практикалық әдістерді пайдалана отырып, білім алушылардың оқу жетістіктерін оқыту мен бағалаудың тиімді стратегияларын әзірлейді
  • Кредиттік оқыту технологиясы, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйелері негізінде оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және педагогикалық қызметті жоспарлайды
  • Физикаға оқытудың заманауи үлгілерін (дәстүрлі, инновациялық және т. б.) таңдайды, білім беру ұйымдарының оқу-тәрбие процесінде оқыту үлгілерін жобалайды және іске асырады
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін жазбаша және ауызша түрде талдайды, ғылыми еңбектерін рейтингтік журналдарда жариялайды және ғылыми қоғамдастық алдында баяндама жасайды
  • Кванттық физика саласындағы терең теориялық білімді растайды, осы салада зерттеулер жүргізеді, оқу процесіне жаңа теориялық жетістіктерді белсенді енгізеді, оқытуды өзекті және серпінді етеді

Ұқсас БББ

Top