7M01401 Кәсіптік оқыту в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тиімді білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға, кәсіптік оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға, кәсіптік білім беру саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге, сондай-ақ оқу орындарында білім беру процесін тиімді басқаруға қабілетті жоғары білікті педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
«Басқару психологиясы» пәні басқарудың психологиялық аспектілерін, соның ішінде мотивацияны, жанжалдарды басқаруды, коммуникацияны және көшбасшылықты зерттеуге бағытталған. Мақсат – магистранттарды психологиялық ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, адамдарды тиімді басқаруға үйрету және олардың басқарушылық дағдылары мен құзыреттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикадағы ғылыми зерттеулер
Пән магистранттардың педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері туралы түсініктерін қалыптастыруға, ғылыми-зерттеу құзыреттілігін және алған білімдері мен дағдыларын өздерінің ғылыми зерттеулерін ұйымдастыруда және кәсіби қызметінде ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыруда қолдануға дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Технологиялық бизнесті басқару
«Бизнестің технологиялық менеджменті» пәні сапаны басқаруды, өндірістік процестерді, инновацияларды және маркетингті қамтитын технологиялық бизнес-процестерді басқарудың негізгі принциптерін зерттеуге бағытталған. Мақсат – магистранттарды технологиялық бизнесті басқарудың заманауи әдістері мен құралдарын қолдануға үйрету, оның тиімділігі мен нарықтағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобаны басқару
Өз бетінше экономикалық ойлаудың білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеру, талдау нәтижелерін жалпылау және сапалы шешімдер қабылдау шараларын әзірлеу, кәсіпорынның экономикалық қауіпсіздігі саласында арнайы арнайы білімдерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіптік оқыту әдістемесі
Кәсіптік оқыту әдістерін қалыптастыру мен дамытудың әдістемелік негіздері. Кәсіби мектеп мұғалімінің талдау қызметі. Кәсіптік оқытудағы әдістемелік жобалау. Студенттердің кәсіби білімдері мен дағдыларын диагностикалау әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инновациялық менеджмент
«Инновациялық менеджмент» пәні бизнестегі инновацияларды басқару әдістері мен құралдарын, оның ішінде инновациялық үдерісті, коммерцияландыруды, зияткерлік меншікті басқаруды және инновациялық стратегияны зерттеуге бағытталған. Мақсат – магистранттарға инновациялық жобалар мен процестерді тиімді басқаруға, ұйымдарда инновациялық стратегиялар мен мәдениетті дамытуға, бизнестің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі Менеджмент
"Білім берудегі Менеджмент" білім берудегі қазіргі заманғы менеджменттің негізгі тұжырымдамаларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі тәсілдері мен қағидаттарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу біліктерін әзірлеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи және философия ғылыми
«Ғылым тарихы және философиясы» пәні ғылыми білімнің даму тарихын, ғылыми қызметтің философиялық және әдіснамалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Мақсаты – магистранттарды ғылыми білімнің әлеуметтік-мәдени контекстін және оның гносеологиялық негіздерін түсінуге, сыни ойлау мен ғылыми әдіснаманы дамытуға үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
«Шетел тілі (кәсіби)» пәні кәсіби салада шет тілін меңгеру деңгейін арттыруға, оның ішінде оқу, жазу, тыңдау және сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Мақсат – магистранттарды кәсіби салада тиімді қарым-қатынас жасау үшін шет тілін қолдануды үйрету және еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілікті арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
«Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі» пәні магистранттарға арнайы пәндерді оқыту әдістемесін, оның ішінде оқытудың әдістері мен формаларын таңдауды, оқу процесін ұйымдастыруды және білімді бағалауды үйретуге бағытталған. Мақсат – студенттердің сұранысы мен білім сапасына қойылатын талаптарды ескере отырып, жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді тиімді оқытуға магистранттарды үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық этика
«Этика педагогикасы» магистранттарды білім берудің педагогикалық негіздерімен таныстырып, тәрбие процесінің маңызын ашады және жоғарғы оқу орнындағы педагогикалық-психологиялық компетенттілікті қалыптастыруға ықпал етеді. Жоғарғы білім беру саласындағы мамандар даярлауда заманауи психологиялық-педагогикалық технологияларды игеруді үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және әдістер
«Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және әдіснамасы» пәні мәліметтерді жоспарлауды, жүйелеуді, жинауды және талдауды қамтитын ғылыми зерттеулердің негізгі әдістері мен принциптерін оқуға бағытталған. Мақсаты – магистранттарға ғылыми зерттеулерді тиімді жоспарлау және жүргізу, дәлелді ұсыныстар мен қорытындыларды әзірлеу, ғылыми коммуникация дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіптік педагогикадағы ғылыми қызметтің әдістемелік негіздері
Пәнді оқудың мақсаты: магистранттардың ғылыми-зерттеу қызметінің әдістемесі, теориясы мен технологиясы саласындағы негізгі кәсіптік білімдері мен дағдыларын тереңдету, кеңейту және жетілдіру. Зерттеу процесін ұйымдастыру. Ғылыми зерттеудің құралдары мен әдістері. Білім беру ұйымындағы ғылыми-зерттеу жұмысын басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
«Жоғары оқу орнының педагогикасы» пәні жоғары оқу орнында оқытудың теориялық және практикалық аспектілерін зерделеуге, оның ішінде оқу-тәрбие процесін жоспарлауға, оқу қызметін ұйымдастыруға және мұғалімнің қасиеттерін дамытуға бағытталған. Мақсаты – магистранттарға кәсіби оқыту әдістемесін үйрету және олардың педагогикалық шеберлігі мен құзыреттілігін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары кәсіби білім берудің теориясы мен практикасы
Teoreticheskiye aspekty vysshego professional''nogo obrazovaniya. Problemy vysshego professional''nogo obrazovaniya. Didaktika vysshey shkoly. Uchebnyy protsess v kontekste kul''tury. Obshchedidakticheskiye printsipy v vuzovskom obuchenii. Prakticheskiye aspekty vysshego professional''nogo obrazovaniya. Жоғары кәсіби білім берудің теориялық аспектілері. Жоғары кәсіби білім беру мәселелері. Жоғары оқу орындарының дидактикасы. Мәдениет контекстіндегі тәрбие процесі. Жоғары оқу орнындағы жалпы дидактикалық принциптер. Жоғары кәсіби білім берудің практикалық аспектілері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі педагогикалық технологиялар
Магистратурадағы «Заманауи педагогикалық технологиялар» пәні заманауи мектепте оқытудың инновациялық әдістерін қолдануда педагогикалық құзыреттіліктер мен тәжірибелік дағдыларды дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – магистранттарды оқу үдерісінің тиімділігін арттыру және оқудың жақсы нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім берудегі соңғы технологияларды қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру процесінің сапасын баүғалау және мониторинг жүргізу әдістемесі
Бұл пәнді оқыту білім берудің әдістері мен дағдыларын, оқыту әдістеріне қатысты құнды пайымдауларды қалыптастыруға, оқыту процесінде қолданылатын интерактивті оқыту әдістерін қолдануға бағытталған. Бұл пәнде экономика пәндері бойынша педагогикалық үдерістің дидактикалық аспектілерін жүйелі түрде келтірілген
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық қызметке әзірлік қалыптастыру технологиясы
Педагогикалық іс -әрекетке дайындылықты қалыптастыру технологиясы - білім беру педагогикасының негіздерін оқытатын, оқу процесінің рөлін ашатын және магистранттардың педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыратын пән. Жоғары білім беру саласында қолданылатын озық педагогикалық технологияларды меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеңіл өнеркәсіпте жаңа материалдардан бұйымдарды жобалау
«Жеңіл өнеркәсіпте жаңа материалдардан бұйымдарды жобалау» пәні жеңіл өнеркәсіпте инновациялық бұйымдарды жасау үшін жаңа материалдарды және олардың қасиеттерін зерттеуге бағытталған. Мақсаты – магистранттарды жаңа материалдардан бұйымдарды жобалауға және әзірлеуге, сондай-ақ жеңіл өнеркәсіптегі өндірістік процестерді оңтайландыру үшін заманауи әдістер мен құралдарды қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салалар бойынша инновационды технологиялар
«Сала бойынша инновациялық технологиялар» пәні әртүрлі салалардағы заманауи технологиялық және инновациялық шешімдерді зерттеуге бағытталған. Мақсат – магистранттарды инновациялық технологиялар мен әдістерді өз салаларында қолдануға үйрету, оның бәсекеге қабілеттілігін арттыру және инновациялық ойлау мен мәселелерді шешу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Қарым-қатынас процестерін талдай және түсіне білу, өзара әрекеттесудің әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдану, қарым-қатынастың тиімділігін бағалау, сондай-ақ ұжымдағы көшбасшылық пен қақтығыстарды басқару стратегияларын әзірлеу.
- Өзінің кәсіби қызметінде ғылыми зерттеулердің ғылыми әдістері мен технологияларын әзірлеу және қолдану, педагогика саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалау, білім беру процесінің сапасын бағалау және мониторингілеу жүйесін әзірлеу.
- Кәсіби салада тиімді қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті жоғары деңгейдегі тілді меңгеру, кәсіби әдебиеттерді еркін оқу және күрделі тақырыптарда ауызша сөйлеуді түсіну, өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту.
- Жаңа материалдардың ерекшеліктерін ескере отырып, өнімдерді автоматтандырылған жобалаудың мамандандырылған бағдарламалары мен технологияларын қолданыңыз, өнімдердің беріктігі мен функционалдығын талдаңыз, өндірістің экологиялық және экономикалық тиімділігін бағалаңыз.
- Бизнес-модельдерді әзірлей білу, маркетингтік зерттеулер жүргізу, мақсатты аудитория мен бәсекелестерді анықтау, өнімді нарыққа жылжыту стратегияларын құру, интернет-маркетинг құралдарын пайдалану және бизнес-процестердің нәтижелерін талдау, технологиялық бизнесті басқаруда инновациялық тәсілдерді қолдану.
- Компаниялардың инновациялық даму стратегияларын әзірлеу, тәуекелдерді талдау және инновациялық жобалардың тиімділігін бағалау, инновациялық қызмет пен командаларды басқару, сондай-ақ инновациялық салада маркетинг пен қаржылық басқару құралдарын қолдану.
- Оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлей білу, оқытудың заманауи әдістерін қолдана білу, студенттердің білімін бағалау, электрондық білім беру технологияларын қолдану, сондай-ақ оқыту әдістемесі саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.
- Зерттеу, ақпараттық-іздестіру, әдістемелік міндеттерді шешу үшін өзінің практикалық қызметінде іргелі ғылымдардың білімін қолдана білу, ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу, практикалық қызметте зерттеудің инновациялық әдістері мен құралдарын қолдану.
- Білім беру бағдарламаларын жобалай және іске асыра білу, оқытудың инновациялық әдістерін қолдана білу, оқу процесін ұйымдастыру, студенттердің білімін бағалау, зияткерлік және әлеуметтік дағдыларды дамыту, сондай-ақ жоғары мектеп педагогикасы саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.
- Ғылым дамуының негізгі кезеңдерін түсіну және олардың білімдерін ғылыми жұмыста қолдану, ғылыми тұжырымдамаларды талдау, қазіргі ғылыми жетістіктерді бағалау, пәнаралық салаларда білім негіздерін қолдану.
- Оқытудың инновациялық әдістерін әзірлеу және қолдану, білім беру процесінің сапасын арттыру бойынша іс-шараларды әзірлеу және іске асыру, педагогикалық қызметке дайындықты қалыптастыру процесінде заманауи технологиялар мен әдістерді қолдану.
- Педагогтің кәсіби қызметіндегі этикалық мәселелер мен дилеммаларды білу және бағалау, педагогикалық практикада этикалық принциптерді талдау және қолдану, кәсіби қызметте этикалық кодекстер мен стандарттарды әзірлеу және қолдану, өзінің кәсіби қызметін этика мен мораль тұрғысынан сыни тұрғыдан бағалау.