Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01528 Физика-информатика в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

Пәндер

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән биологиялық жүйелердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, биосфераның құрамдас бөліктеріне антропогендік факторлардың әсер етуінің құрылымы мен механизмдерін қалыптастырады. Төтенше жағдайларды болжау және халықты апаттардың, апаттардың, дүлей зілзаланың ықтимал зардаптарынан қорғау және қазіргі заманғы қаруды қолдану бойынша сауатты шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Пән экономика негіздері, проблемалар және экономикалық даму модельдері туралы білімді қалыптастыру. Қоғамның дамуындағы экономиканың орны мен рөлін зерттейді. Экономикалық дамудың негізгі мәселелері. Экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары мен заңдары, экономикалық процестерді зерттеудің нақты әдістері. Экономикалық дамудың негізгі модельдері, тауар-ақша қатынастары мен нарықтың экономикалық дамудағы рөлі мен маңызы. Қоғамның экономикалық қажеттіліктері; маңызды экономикалық ресурстар және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    "Бұл пән сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға, Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, оның ішінде белгіленген бағытта терең зерделеуге бағытталған. Студенттердің мінез-құлқының сыбайлас жемқорлыққа қарсы моделін және сыбайлас жемқорлықты жоққа шығарудың қоғамдық атмосферасын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі тұжырымдамалары мен ережелерін білу; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы қолданыстағы заңнама. Моральдық сана құндылықтарын іске асыра білу және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу. Мүдделер қақтығысы және моральдық таңдау жағдайын талдауды меңгеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру; мүдделер қақтығысы жағдайындағы іс-әрекеттер."

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пән заңнаманың іргелі теориялық ережелері, қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді қызмет ету мәселелері туралы білім жүйесін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика пропедевтикалық курсы

    Мақсаты: физиканың алдын-ала кіріспе курсын жүйелі түрде қысқартылған және қарапайым түрде беру. Бұл курста мектептегі физика курсының негізгі түсініктері, шамалары, заңдары, базалық деңгейдегі физика мәселелері, өлшеу теориясының негіздері және өлшеу нәтижелерін өңдеу, өлшеу жүйелері мысалындағы өлшемдер теориясынан қысқаша мәліметтер, механиканың, термодинамиканың және молекулалық физиканың, электромагнетизмнің, оптиканың, кванттық физиканың негізгі формулалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән экономиканың дамуының негізгі кезеңдерін, оның негізгі бақылауларын, негізгі қаржылық категорияларды және жеке қаржыны басқарудың өзекті мәселелерін ашатын зерттеулер жүйесін құрайды. Негізгі қорытындыларды, категориялар мен қатынастарды, негізгі экономикалық көрсеткіштерді және кәсіпорындардың, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі көрсеткіштерін, мәртебесін, кірістер мен шығыстардың негізгі түрлерін, оның ішінде міндеттерін білу керек.. Экономикалық ақпаратты жинау, қорытындылау және талдау, теориялық білімдерін тәжірибелік есептерді шешуде қолдана білу, олардың түрлері бойынша қаржы ресурстарының кірістері мен шығындарын анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект саласында білім жүйесін қалыптастыруды, жасанды интеллект жүйелерін қолдану дағдыларын және жасанды интеллект принциптерін жүзеге асыру құралдарымен жұмыс істеуді қамтиды. Пәннің міндеттері: жасанды интеллект саласында теориялық білімдерді қалыптастыру; жасанды интеллекттің түрлі салаларындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамыту; тапсырмаларды шешу алгоритмдерін өз бетінше әзірлеу және оларды талдау қабілеттерін қалыптастыру, жасанды интеллект қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орнықты дамудың негіздері

    Пән студенттердің қоғамның, экономиканың және қоршаған ортаның жаһандық дамуының негізгі бағыты ретінде орнықты даму тұжырымдамасын тұтас түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Курста орнықты дамудың мәні, оның құндылықтық бағдарлары мен осы саладағы халықаралық бастамалар кеңінен қарастырылады. Экологиялық жауапкершілік, әлеуметтік әділеттілік, экономикалық тиімділік және ұрпақаралық ынтымақтастық мәселелеріне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері

    Пән студенттерді кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздерімен таныстырады; тұжырымдамалық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі формаларын игеру. Кәсіпкерлікті анықтаудың негізгі тәсілдерін, тиімді көшбасшылық аспектілерін және инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді. Кәсіпкерліктің құрылымдық-мазмұндық аспектісі. Кәсіпкерліктің негізгі санаттары. Тиімді кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен әдістері. Көшбасшы және кәсіпкер терминінің этимологиясы. Кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар нарықтық экономика жағдайындағы мемлекеттік кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Оқу пәні білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған, өйткені теориялық және практикалық дайындық кезінде алынған зерттеу құзыреттіліктерін қолдану мәселесі білім алушының жеке басының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін өзекті болып табылады. Пән ғылыми-зерттеу қызметінің құрылымын, ғылыми зерттеулердің теориялық және практикалық әдістерін және оларды қолдануды қарастырады. Ғылыми зерттеу әдістерін оқыту білім алушылардың ақпаратты талдау, синтездеу, абстракциялау, теориялық ережелердің негізгі аспектілерін анықтау; алынған деректерге сапалы және сандық талдау жүргізу; оқу-зерттеу қызметі және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Дисциплина информатика бойынша теориялық базаны қалыптастыруға бағытталған. Ақпарат теориясы, Шеннон теоремасы, алгоритмдер теориясының элементтері, модельдеу және жүйелер мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютер архитектураcы

    Қазіргі заманғы компьютерлердің архитектуралық құрылымы туралы, ЭЕМ (есептеу жүйелері) жұмыс істеуінің жалпы принциптері туралы, есептеу жүйелері архитектурасының қасиеттерін пайдаланудың практикалық дағдыларын дамыту, кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру туралы ұғымдар мен негізгі түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу

    "Пәннің мақсаты-алгоритмдеу негіздерін зерттеу, технология эволюциясының түсінігі мен кезеңдерін түсіну бағдарламалау. Пән практикаға бағдарланған, құрылымы 3 бөлімнен тұрады: алгоритмдеудің теориялық негіздері; бағдарламалау тілдері мен әдіснамасы; бағдарламаларды құрастыру"

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика

    Мақсаты: студенттерді математика туралы біліммен қаруландыру. Зерттелетіндер: сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия, бір және көптеген айнымалылардың функциясының дифференциалдық және интегралдық есептеулері, қосымшалар; орнықтылық теориясының элементтері; қисық сызықты және еселі интегралдар; сандық және функционалдық қатарлар; бағдарламаға тәуелді интегралдар; Фурье қатарлары; кешенді айнымалы функциялардың теориясы; Дифференциалдық теңдеулер; математикалық физика теңдеулері; өріс теориясының элементтері; теория математикалық статистика; сандық әдістер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Мақсаты: педагогикалық білімнің қажетті базасын қалыптастыру, қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметке қажетті жалпы білім беру және кәсіби шеберлік пен дағдыларды, жеке қасиеттерді дамыту. Бұл курс оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстырады, адамның жеке ерекшеліктері туралы оның кәсіби іс-әрекетін игерудің және жүзеге асырудың сәттілік факторы, педагогика ғылым, педагогикалық технологиялар, педагогикалық және оқу іс-әрекеті ретінде тұтас түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті мәдениет негіздері

    Курс студенттерде инклюзивті мәдениетті заманауи қоғамның қажетті құрамдас бөлігі ретінде тұтас түсінуді және әртүрлілікті, төзімділікті, теңдік пен әлеуметтік әділеттілікті қабылдауға қатысты құндылық көзқарастарды дамытуды қалыптастырады. Курс мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін нысандар мен қызметтердің қолжетімділігін қамтамасыз ететін инклюзивті мәдениет және өзара әрекеттесу негіздері бойынша әмбебап құзыреттерді дамытуға арналған. Пәннің міндеттері: студенттерді инклюзивті мәдениеттің теориялық және әдістемелік негіздерімен, негізгі ұғымдарымен және нормативтік аспектілерімен таныстыру; студенттердің қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларында, соның ішінде білім беруде, еңбекте және әлеуметтік қызметте қосудың маңыздылығы туралы түсініктерін дамыту; инклюзивті тәжірибені талдау мен бағалауда дағдылар мен дағдыларды дамыту, кәсіби қызметте этикалық және заңды бағытталған мінез-құлықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механика

    Бұл курста жылдамдығы бар макроскопиялық денелердің механикалық қозғалысы, вакуумдағы жарық жылдамдығынан әлдеқайда аз және жылдамдығы жарық жылдамдығымен өлшенетін денелердің қозғалысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық теория

    "Ақпарат теориясы" пәнінің мақсаты-ақпарат теориясының негіздері туралы білімді қалыптастыру және оларды заманауи компьютерлік жүйелерді оңтайландыруға қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау негіздері

    Алгоритмдерді әзірлеудің бағдарламалық аспаптық құралдары; Python ортасында алгоритмдер теориясының элементтері және бағдарламалау негіздері оқытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика және термодинамика

    Бұл курста заттың молекулалық құрылымымен және молекулалардың хаотикалық қозғалысымен байланысты құбылыстар қарастырылады. Зерттеудің статистикалық және термодинамикалық әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Курстың мақсаты-тірі ағзаның өмір сүру заңдылықтарын ашу және оларды басқару. Әр түрлі жас кезеңдерінде балалардың дамуының негізгі заңдылықтары; мектептің оқу-тәрбие процесін, еңбек және демалыс режимін ұйымдастырудың физиологиялық-гигиеналық негіздері; оқушылардың медициналық-жыныстық тәрбиесі; өскелең ұрпақ денсаулығына қауіп факторлары. Мектеп гигиенасының жасқа байланысты физиологиясының заманауи мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    пән студенттерде мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің мәні, психологиялық-педагогикалық негіздері, инклюзивті білім берудің модельдері, технологиялары мен мазмұны туралы білім қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыру, тәрбие жұмысының негізгі принциптері мен заңдылықтарын педагогикалық қызметте практикалық іске асыруға дайындау. Пәнді оқу тәрбиені мәдени-тарихи құбылыс және педагогикалық құбылыс, отбасылық тәрбие, сыныптан тыс жұмыс, тәрбие жұмысындағы диагностика, сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру ретінде қарастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    пән болашақ мұғалімді бала ағзасының дамуының анатомиялық - физиологиялық ерекшеліктері, оның сыртқы әлеммен, қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтермен таныстырады, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға негізделген заңдылықтар туралы ақпарат береді, олардың оқу жұмысының әртүрлі түрлері барысында жоғары жұмыс қабілеттілігі сақталадыСтуденттерді таныстырады: - адам ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарымен; - ағзаның қорғаныс күшін арттырудың негізгі әдістерімен; - балалар мен жасөспірімдердің жұмыс қабілеттілігінің ырғақты ауытқуларымен; - дені сау және үйлесімді дамыған ағзаны қалыптастырудағы дене тәрбиесінің рөлімен; - адамның салауатты өмір салтының негіздерімен."

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағдарламаларды құрастыру

    Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің негізгі деңгейі зерттелуде. Білім алушы блок-схемалар бойынша бағдарламалар және бағдарламалар бойынша блок-схемалар құруды үйренеді. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің негізгі принциптері, негізгі құрылымдар (циклдар, өтулер, массивтер және т. б.) зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер базасы және банктер

    Деректерді модельдеудің теориялық негіздері, базаларды жобалаудың технологиялары мен принциптері зерттелуде. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы мәліметтер базасын пайдалануға, оларды конфигурациялауға және жобалауға дайын

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Электростатика мен магнитостатиканың негізгі заңдылықтарын көрсету. Математикалық формада көрсетілген тәжірибелік фактілерді жалпылау ретінде электромагнетизмнің негізгі ұғымдары мен заңдылықтары туралы білімді жүйелеу. Электрлік, магниттік және электромагниттік құбылыстармен, оларды бақылау және эксперименттік зерттеу әдістерімен таныстыру. Электр және магнетизм шеберханасында қолданылатын физикалық құрылғылармен эксперименттік жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Физикалық шамаларды бағалау, электромагниттік өрістің жуықтауын таңдау, Электромагнетизм мәселелерін қою және шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Мақсаты: студенттерді оқыту, тәрбиелеу психологиясы және педагогикалық іс-әрекеттің мәні және мұғалімнің тұлғасы туралы заманауи идеялармен таныстыру. Курстың мазмұны: оқу іс-әрекетінің психологиялық құбылыстары мен заңдылықтары, білім беру процесі субъектілерін тәрбиелеу және дамыту, оқушылардың даралығын, педагогикалық қызметте мұғалімнің жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауға бағытталған білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі физикалық эксперимент техникасы

    Мақсаты: студенттерді физика бойынша оқу эксперименттерін қоюдың негізгі идеяларымен және әдістерімен; эксперименттік есептерді шешу тәсілдерімен; физикалық құбылыстарды байқаумен және физикалық шамаларды физикалық аспаптардың көмегімен өлшеумен; физикалық шамалар арасындағы байланысты орнатумен; эксперименттік схемалар мен қондырғыларды құрастырудағы, құрастырудағы және баптаудағы практикалық дағдылармен таныстыру. Курста келесі сұрақтар қарастырылады: қондырғылардың көрнекілігі, қондырғының құрылымын және оның элементтерінің мақсатын түсіну; байқалатын құбылыс пен тәжірибе нәтижелерін түсіндірудің бірегейлігі. Тәжірибенің тиімділігі мен тиімділігі, қайталану мүмкіндігі және өзгермелілігі. Сандық өлшемдері бар демонстрациялар. Демонстрациялық эксперименттер жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді физика пәні бойынша зертханалық сабақтарды өткізудің теориясымен және әдістемесімен таныстыру. Курстың мазмұны: зертханалық жабдықтарға, электрмен жабдықтау жүйесіне және оқытудың техникалық құралдарының қазіргі заманғы кешендеріне, зертханалық физикалық экспериментті ұйымдастыруға және өткізуге, зертханалық жабдықтарды сақтау ережелеріне, қауіпсіздік техникасы бойынша өткізілетін іс-шараларды ұйымдастыру ережелеріне қойылатын талаптар; мектеп құралдарының негізгі түрлері және олардың ерекшеліктері, алдыңғы қатарлы зертханалық жабдықтар мен физикалық практикумдарға арналған жабдықтарды дайындау, құрастыру және жөндеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелер

    Пән негізгі сұрақтарды зерттеуге арналған: операциялық жүйелерге шолу, операциялық жүйелерді жобалау және архитектурасы, процестер мен ағындарды басқару, жадты басқару әдістері, енгізу-шығару және файлдық жүйелерді ұйымдастыру негіздері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудың заманауи тұжырымдамалары

    Мақсаты: студенттердің негізгі принциптерге, басымдықтарға, мақсаттарға, міндеттерге және жаратылыстану-ғылыми білімнің бөлігі ретінде дене тәрбиесін дамытудың негізгі бағыттарына, сондай-ақ физика мұғалімінің кәсіби дүниетанымы мен мәдениетін қалыптастыруға көзқарастар жүйесін қалыптастыру. Курстың мазмұны: қазіргі парадигмаларды, тұжырымдамаларды, жалпы білім беру теорияларын және олардың физиканы оқытуда қолданылуын көрсетеді. "физиканы оқытудың заманауи тұжырымдамалары" курсы "педагогика", "тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі", "педагогикалық психология", "білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар" сияқты пәндермен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    пән болашақ маманның мақсаты, міндеттері мен күтілетін оқу нәтижелеріне сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі кезеңде қолданылатын мектеп жүйесі туралы ғылыми білім мен түсініктер, практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: қазіргі заманғы білім беру технологиялары аясында орта білім беру мекемелерінде физика бойынша оқу-тәрбие процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуы туралы білімді қалыптастыру. Бұл курста орта мектепте физиканы оқыту әдістемесінің жалпы сұрақтары берілген. Физиканы оқытудың әдістемелік жүйесі қарастырылады, оған оқыту мақсаттары, дене тәрбиесінің мазмұны, оқытудың әдістері, құралдары мен ұйымдастырушылық формалары кіреді. Физиканы оқытудың кейбір технологиялары сипатталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі тенденцияларды ескере отырып, мектеп оқушыларын оқытудың технологиялары мен әдістері зерттелуде. Пәннің практикалық бөлімі білім алушыларды олардың болашақ педагогикалық қызметіне дайындайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика және информатика бойынша есептерді шешу әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді физика және информатика мұғалімінің кәсіби міндеттерін орындауға дайындау, ол мектеп оқушыларын проблемаларды шешуде теориялық білімді практикалық қолдануға үйретуге дайын болуы керек. Физика және информатика бойынша есептерді шешудің негізгі принциптері мен әдістері; есептеу есептеулерін шешу әдістемесі оқытылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астрономия

    Мақсаты: студенттер арасында аспан денелерінің табиғаты, олардың қозғалысы, пайда болуы және дамуы туралы түсінік қалыптастыру. Бұл курста әлемнің қазіргі ғылыми бейнесі, дамып келе жатқан ғалам, аспан денелерінің табиғаты, олардың қозғалысы, пайда болуы мен дамуы туралы идеялар қарастырылады. Ғарыш объектілерін зерттеу, жұлдызды аспанды бақылау бойынша заманауи әдістер мен аспаптар, сондай-ақ жұлдыздардың, жұлдызды жүйелердің және жұлдызаралық материяның кеңістіктік таралуы мен қозғалысының заңдылықтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық педагогикалық технологиялар

    Пән әлемдегі және Қазақстандағы цифрлық білім беруді дамытудың үрдістері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Цифрлық педагогиканың әдіснамасы мен қағидаттары, сондай-ақ ҚР білім берудегі цифрлық педагогикалық технологиялардың перспективалары қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Олимпиадалық есептерді шешу және құрастыру әдістемесі

    Пән білім алушыларда оқушыларды физика және информатика бойынша олимпиадалық есептерді шешуге дайындауды ұйымдастыру саласында білім, білік және дағды жүйесін қалыптастырады. Дарынды балалармен жұмыс әдістемесінің мәселелерін зерттеуге ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оптика

    Курста нақты сандар мен олардың функцияларына қарағанда күрделі құрылым объектілерімен жұмыс істеу дағдыларын дамыту мақсатында күрделі сандарды талдаудың негізгі принциптері қарастырылады. Классикалық механикада, электродинамикада және кванттық теорияда практикалық қолдану көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Атом және атом ядросының физикасы

    Мақсаты: студенттерді субатомдық микромирада болып жатқан негізгі физикалық құбылыстармен, оларды теориялық түсіну және эксперименттік бақылау әдістерімен, субатомдық физиканың физикалық шамаларының масштабымен таныстыру. Бұл курста атом ядросы мен элементар бөлшектер физикасының заманауи көріністері қарастырылады. Атап айтқанда, атом ядроларының құрамы, сипаттамалары, модельдері мен қасиеттері, сондай-ақ ядролардың бөлінуі және адамзаттың ядролық энергияны пайдалануы. Радиоактивтілік түрлері, сәулелену дозалары, радиоактивтіліктің өлшем бірліктері және ядролық энергетиканың мәселелері, басқарылатын термоядролық синтездің даму перспективалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Статистикалық физика және физикалық кинетиканың негіздері

    Мақсаты: статистикалық физика мен термодинамиканың негізгі әдістерін, заңдылықтары мен модельдерін, тепе-теңдік статистикалық физиканың таралуын, ауытқу теориясының негіздерін, фазалық ауысу теориясының элементтерін, тепе-теңдік емес термодинамиканың элементтерін зерттеу. Бұл курста мыналар қарастырылады: статистикалық физиканың негізгі көріністері ( статистикалық ансамбльдер, таратудың статистикалық функциялары); статистикалық физика әдістері; әртүрлі физикалық жүйелердегі ( газдар, плазмалар, сұйықтықтар және қатты заттар) энергияны, импульсті, зарядты және заттарды тасымалдау процестері және оларға сыртқы өрістердің әсері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистикалық физика негіздері

    Мақсаты: статистикалық физиканың негізгі әдістерін, заңдары мен модельдерін зерттеу, заттың микроскопиялық құрылымын зерттеудің заманауи эксперименттік әдістері. Курстың мазмұны: үлкен молекулалық жүйелер туралы түсінік, статистикалық ансамбльдер және олардың мінез-құлқының ықтималды сипаты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика мен информатиканы оқытудың заманауи технологиялары

    Мақсаты: студенттердің мектепте физика мен информатиканы оқытудың оқу-тәрбиелік міндеттерін шешу үшін қажетті кәсіби, педагогикалық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау тілдері

    Пән білім алушылардың информатика саласындағы кәсіби құзыреттерін қалыптастырады. Оқу барысында даму тарихы, синтаксис, Python бағдарламалау тілінің жаппай есептерінің типтік шешімдері қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есептер шығару бойынша практикумы

    Бұл курста: әр түрлі физикалық есептердің құрылымдық ерекшеліктері; "Механика", "Молекулалық физика және термодинамика" бөлімдерінен алынған мысалдармен физикалық есептер және оларды шешу әдістері туралы ақпарат; типтік есептерді де, күрделіліктің жоғары деңгейіндегі есептерді де шешу кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары сыныптарда физика бойынша есептерді шешу әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді физика мұғалімінің кәсіби міндеттерін орындауға дайындау, ол мектеп оқушыларын проблемаларды шешуде физикалық білімді жедел қолдануға үйретуге дайын болуы керек. Курстың мазмұны: жоғары сыныптарда физика пәнінен есептерді шешудің негізгі принциптері мен әдістері; есептеу есептерін шешудің әдістемесі; оқу және олимпиадалық есептерді құру; оқушыларды ҰБТ-ға дайындау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кіші сыныптарда информатиканы оқыту әдістемесі

    Пән студенттерді мектептің төменгі сыныптарында ақпараттық сауаттылықты оқытудың теориясы, әдістемесі және технологиялары бойынша білімдермен, дағдылармен және дағдылармен қаруландыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика бойынша практикум

    Пән бағдарламалық құралдарды қолданудың және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің практикалық біліктерін жетілдіруге бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электродинамика

    Бұл курста мыналар қарастырылады: - электродинамиканың даму тарихы; - электр және магнит өрістерінің ерекшеліктері, сондай-ақ олардың басқа жалпы физикалық объектілермен өзара әрекеттесу аспектілері; - электромагниттік өрісті сипаттайтын Максвелл теңдеулері. Үдеткіштер, лазерлер, плазма, медициналық физика физикасында электродинамикалық заңдардың практикалық қолданылуы, электродинамикалық құбылыстарды зерттеу жөніндегі әлемдік ғылыми орталықтармен виртуалды танысу суреттелген. Электродинамика бөлімдері қарастырылады: Магнитостатика, Электростатика, үздіксіз ортаның электродинамикасы (үздіксіз ортаның электрлік, магниттік, оптикалық сипаттамалары)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудағы ақпараттық технологиялар

    Мақсаты: теория мен практиканы біріктіруге, абстракция мен модельдеудің маңыздылығын түсінуге, информатика және ақпараттық технологиялар саласында білім алуға үйрету. Бұл курста заманауи ақпараттық технологиялар, мұғалімнің қызметінде қолданылатын әдістер, сонымен қатар физика пәніне ақпараттық технологияларды ұйымдастыруға және енгізуге байланысты бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электротехника және электрониканың негіздері

    Электромагниттік өрістің, электрлік және магниттік тізбектердің негізгі түсініктері мен заңдылықтары. Түйіндік кернеулер, контурлық токтар, күй теңдеулері және эквивалентті түрлендірулер әдістерінің күрделі тізбектерін талдау. Төрт терминалды талдау. Гармоникалық әсер ету тізбектерінде тұрақты болатын сызықтық тізбектерді талдау. Сызықтық тізбектердің жиілік сипаттамалары. Сызықты емес резистивті тізбектер. Шектеулі функциялары бар сызықтық тізбектердегі стационарлық емес процестерді талдау әдістері. Бөлінген функциялары бар тізбектерді талдау. Тізбектерді автоматтандырылған талдау әдістері. Электромагниттік құрылғылар және электр машиналары. Физикалық электроника. Жартылай өткізгіш диодтар; биполярлық және өріс транзисторлары. Интегралды микросхемалардың жартылай өткізгіш элементтері; зарядтау байланысы бар аспаптар. Жартылай өткізгіш лазерлер; сәуле қабылдағыштар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамдық ғылымдардың түрлі салалары бойынша базалық білімді, инклюзия құндылықтарын, тұрақты даму, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, тіршілік қауіпсіздігі және экология негіздерін меңгерген; академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды; оқу үдерісін рухани-адамгершілік құндылықтар негізінде ұйымдастырады.
  • Білім берудің келесі деңгейлеріндегі оқыту ерекшеліктерін ескере отырып, ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстарды, оқытудың инновациялық технологияларын және жасанды интеллектті пайдалана отырып, оқу процесін құрастырады, модельдейді, жобалайды
  • Арнайы пәндерді оқу үшін негіз ретінде математикалық білім жүйесін меңгереді
  • Мектептің оқу үдерісінде және орта кәсіптік білім беруде физика бойынша эксперименттік жұмысты ұйымдастырады және жүзеге асырады.
  • Ақпаратты іздеу, талдау, интерпритациялаудың негізгі әдістерін меңгергеді және оларды өзінің кәсіби қызметінде қолданады
  • Кәсіби қызметте заманауи педагогикалық технологияларды біледі және қолданады; оқушылардың физиологиялық, жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастырады
  • Оқушылардың физика, астрономия және информатика бойынша жаңартылған оқу бағдарламаларында қарастырылған біліктерін қалыптастыруға мүмкіндік беретін физика, математика және информатика бойынша білім жүйесін меңгереді
  • Кәсіби қызметте классикалық физика заңдарын, ұғымдарын, формулаларын біледі, түсінеді және қолданады
  • Физика теориясының тұжырымдамаларын, ережелерін, негізгі аспектілерін және оларды қолдану әдістерін түсінеді
  • Кәсіби қызметте информатика саласындағы заманауи білімге негізделген ақпараттық технологияларды біледі және қолданады
  • Білім беру процесінің барлық сатыларында информатиканы оқытудың заманауи технологиялары мен әдістемелерін меңгереді
Top