Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01702 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Орыс тілінің практикалық курсы

    Пән орыс тілін білуді жүйелейді және тереңдетеді: әртүрлі жанрлар мен стильдегі мәтіндерді түсінуді, қабылдауды және шығаруды, ауызша және жазбаша түрде клишеленген сөйлеу формулаларын қолдануды, әртүрлі тілдердің іскерлік құжаттамасын зерттеуді, талдауды және дайындауды қалыптастырады. жанрлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары

    Пән емле мен тыныс белгілерін тану қабілетін дамытады, анықтамалық материалдармен жұмыс істеуге үйретеді, әдеби тілдің жазбаша түрінде еркін сөйлеу дағдыларын жетілдіреді, мәтінге құрылымдық-семантикалық, лингвистикалық талдау жасау қабілеттерін дамытады. мәтінді қабылдауға байланысты жазбаша сөйлеудің тыныс белгілерінің қолайлы нұсқаларын таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Пән педагогика ғылымының негіздерін, адам туралы концептуалды идеяларды зерттейді, оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне әкеледі. Теориялық концепцияларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбаевтың шығармашылығына негізделген «Қазақтану» жобасында «ұлттық кодты» сақтау. Мазмұны: Қазақстан тарихына және 19-20 ғасырлардағы қазақ әдебиетіне тарихи шолу. 20-21 ғасырлардағы Абай мұрасының зерттелуі. Абай шығармашылығының хронологиясы. Абай – ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы. Абай – «Қарамола ережелері» Заңдар жинағын құрастырушы, қоғамдық маңызы. Абай – ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы орны, «Тұтас адам» ұғымы. Абайдың «Қара сөздері», М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы. Қ.Тоқаев «Абай және ХХІ ғасырдағы Қазақстан», рөлі, маңызы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фольклор және орыс әдебиеті 11-18 ғғ

    Мақсаты: халық ауыз әдебиеті және оның негізгі жанрлары, 11-18 ғасырлардағы Ресейдегі тарихи-әдеби процестің заңдылықтары туралы білімдерін дамыту және жеке фольклорлық және көркем мәтіндерді анықтау және талдау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Фольклордың ерекшелігі мен жанрлық жүйесі. Мифологиялық ойлаудың жалпы сипаттамасы. Фольклор поэтикасы, оның әдебиетпен салыстырғандағы ерекшелігі. Фольклор жанрларының негізгі белгілері және олардың даму кезеңдері. Ежелгі орыс әдебиетінің негізгі ескерткіштері. 18 ғасырдағы Ресейдегі тарихи-мәдени жағдайдың ерекшеліктері. 18 ғасырдағы орыс әдебиетінің бағыттары мен жанрлық өзіндік ерекшелігі. Осы кезеңдегі орыс әдебиетінің көрнекті өкілдерінің мектеп бағдарламасында оқытылатын шығармаларының идеялық-көркемдік ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)

    Пән әлемдік көркемдік процестің тұтас бейнесі және ондағы орыс әдебиеті мен өнерінің орны туралы түсінік қалыптастырады. Әлемдік көркем әдебиет шығармаларының эстетикалық және тәрбиелік мүмкіндіктерін және оның мәдениетпен байланысын түсінуге ықпал етеді. Әлемдік әдебиет пен мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдері туралы білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілінің фонетикалық жүйесі

    Пән орыс тілінің фонетикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқу игерілген білімді білікті және толық фонетикалық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді. |туралы білімді меңгеруге ықпал етеді қазіргі орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйелерін және оған байланысты ішкі жүйелерді, олардың қызмет ету ерекшеліктерін, сондай-ақ лингвистикалық терминологияны ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Пән оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуге дайындығын және оларды жоспарлауда, оқытуда және бағалауда нақты педагогикалық жағдаяттарға, белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес инновациялық әдістермен қолдану қабілетін дамытады. білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту орталарын құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Классикалық орыс әдебиеті (19 ғ.)

    19 ғасырдың 2-жартысындағы орыс әдебиетінің жалпы белгілері мен белгілері игеріліп, зерттеліп отырған кезеңдегі ақын-жазушылардың рухани-шығармашылық даму жолдары айқындалып, орыс романының типологиясы жасалады. Дәуірдің тарихи-әдеби контексті қарастырылып, зерттелетін кезеңдегі орыс әдебиетінің аса көрнекті өкілдерінің шығармашылығының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс

    Пән қазіргі психологиялық теориялар мен модельдер туралы, сондай-ақ тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттері туралы білімді меңгеруге бағытталған. Бұл білімді әртүрлі білім беру контексттерінде оқыту іс-әрекеттерінде қолдануға үйретеді. Оқу-тәрбие процесінде диалогты, өзара әрекеттестік пен қарым-қатынасты дамыта отырып, оқушылардың оң дамуына ықпал етеді. Студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ әр түрлі серіктестіктер шеңберінде қарым-қатынас жасау, өзара әрекеттесу және ынтымақтастық жасау және өздерінің педагогикалық іс-әрекеттерін дамытуға қолайлы жаңа қарым-қатынастар құру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің лексикалық жүйесі

    Пән орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы орыс тілінің лексикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқу кез келген жанрдағы мәтінге білікті және толық лексикалық және лексикографиялық талдау жасау үшін алынған білімді пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер

    Курс тілдің қоғамдағы адамдар арасындағы қарым-қатынас және өзара әрекеттесу құралы ретіндегі маңыздылығын түсінуге бағытталған. Курс әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік этикалық жағдаяттарды бағалау, ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынаста орыс тілінің нормаларын сақтау, ауызша және жазбаша қарым-қатынас процесінде ойларды логикалық және стилистикалық тұрғыдан дәлелдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылым және академиялық жазудың метатілі

    Жазбаша академиялық дискурстың әртүрлі жанрларын қолданудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастырады. Академиялық ортада жазбаша қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгеруге көмектеседі. Орыс тілінде филологиялық тақырыптар бойынша жазбаша академиялық мәтіндер құру қабілетін дамытады; ғылыми мәтіндерді оқудың және оқу-зерттеу мәтіндерін дайындаудың негізгі әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиеті

    Пән 20 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс жазушылары шығармашылығының көркемдік және әлеуметтік мәнін, көркем шығарманың эстетикалық тұтастығын және Қазақстанның орыс тілді әдебиетінің әлемдік әдеби үдерістегі орнын терең түсінуге ықпал етеді. . Орыс әдебиеті шығармаларын түсіндіру, талдау дағдыларын қалыптастырады. Орыс әдебиетінің тарихы, қазіргі жағдайы және даму болашағы туралы түсінік береді. Дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әдеби фактілерді жинау және талдаудың қарапайым дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Орыс тілінің морфологиялық жүйесі және сөзжасам

    Курс қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесін зерттейді. Қазіргі орыс тілі морфологиясының теориялық негіздері туралы заманауи зерттеулер негізінде терең білім беріледі. Тілдік фактілерді өз бетінше шығармашылықпен түсіну дағдыларын қалыптастырады. морфологиялық талдау, орыс тілінің нормаларын меңгеруді белсендіру мен жетілдіруге, жағдаяттық есептерді шешуде және орыс тілін оқыту процесінде алған білімдерін интеграциялауға бағытталған ойлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Бағалау және дамыту

    Пән оқу үдерісіндегі бағалаудың құндылығын терең түсінуді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және білім алушыларды бағалауға тарту қабілетін дамытады. Бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, бағалау құралдарын, бағалау құралдарын (оның ішінде қалыптастырушы, жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау және т.б.) анықтауға, ажыратуға және қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Пән тіл мұғалімінің кәсіби дамуы үшін орыс тілінде лингвистикалық қарым-қатынас құралдарын оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Оқу орыс және орыс емес тілдерде жүргізілетін заманауи мектепте орыс тілін оқыту үдерісін оқушылардың қажеттіліктері мен әдістеме мен педагогика бойынша зерттеу нәтижелерін ескере отырып ұйымдастыру қабілетін дамытады, сонымен қатар орыс тілі сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексия жүргізу. Орыс тілін оқытуда AI қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы

    Пән әдебиет мұғалімінің біліктілігін арттыру үшін әдебиетті оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Әдістемелік және педагогика зерттеулерінің нәтижелеріне сүйене отырып, оқушылардың сұранысын ескере отырып, орыс және орыс емес тілдерде оқытатын заманауи мектепте орыс әдебиетін оқыту процесін ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін меңгеру. Орыс әдебиеті сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексия жүргізу қабілетін дамытады. Орыс әдебиетін оқытуда AI қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі фактілерінің тарихи түсіндірмесі

    Пән орыс тілін оқыту кезінде орыс әдеби тілінің тарихының негізгі кезеңдері: тілдік құбылыстардың шығу тегі мен табиғатын түсіндіру, тарихи сөздіктерді пайдалану, әр түрлі дәуірлердегі жарияланған жазба ескерткіштер деректері туралы білімдерді қолдану дағдыларын қалыптастырады. орыс тілінің болуы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тарихи грамматика және орыс әдеби тілінің тарихы

    Ол орыс тілінің қазіргі синтаксистік жүйесінің фонетикалық жүйесінің дамуының негізгі заңдылықтары, сөздік және сөзжасам, сөйлеу мүшелерінің жасалу тарихы, формалары, даму және қатпарлану процестері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. тіл, тіл дамуының негізгі тенденциялары; қазіргі орыс тілінің құбылыстарына тарихи түсініктеме.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәтіннің лингвомәдени талдауы

    Курс лингвомәдени талдауды меңгереді және оны мәтінге талдау және түсініктеме беру саласында қолдану мүмкіндіктерін анықтайды. Мәтін, лингвомәдениеттану негіздері, мәтінді лингвомәдениеттанулық талдаудың принциптері, логикасы мен әдістері туралы тұтас түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Риторика және спичрайтинг негіздері

    Мақсаты: шешендік өнердің негіздерін, мұғалімге қажетті спичрайтингтің түрлері мен жанрлық үлгілерін меңгеру, сонымен қатар сөйлеудің педагогикалық мәдениетін дамыту және спичрайтинг мәтінін құрудың практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Шешендік жазу: технологиядан кәсіпке дейін. Спичингтің жанрлық үлгілері. Speechwriting стратегиясы мен тактикасын таңдау. Спичрайтинг қызметінің ұйымдастырушылық негіздері. Мәтін мазмұны. Мәтіннің композициялық құрылысы. Мәтіннің тілдік дизайны. Бұқаралық коммуникация мәтіндерін риторикалық талдау. Көпшілік алдында ауызша сөйлеудің ерекшеліктері. Шешеннің бейнесі. Көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесі. Пікірталас. Аргументтегі трюктар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Пән өзінің және кәсіби қызметінің өзектілігін және үздіксіз даму мүмкіндігін сақтау үшін жаңа біліммен қамтамасыз етеді, болашақ мұғалімдердің ғылыми зерттеулер негізінде жаңа білім алуы және білім беру мен педагогтік кәсібін дамытуға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан тәжірибелік зерттеулер жүргізу; оқытудағы инновациялық тәсілдер және оқушыларды оқыту және бағыттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәтіннің лингвистикалық сараптамасы

    Мақсаты: мәтінге лингвистикалық сараптама жүргізуде білім мен дағдыларды дамыту. Мазмұны: Құқықтану, пәні және міндеттері. Қазақстан Республикасының сот-сараптама қызметі саласындағы заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілері. Тіл білімінің жалпы сипаттамасы емтихан. Арнайы мәтін ретіндегі лингвистикалық сараптаманың функционалдық-стилистикалық сипаттамасы. Лингвистикалық сараптаманың негізгі әдістері. Сараптамалардың әртүрлі түрлерінде жиі кездесетін құқықтық және тілдік құбылыстар. Сараптамалық қорытындыны жүргізу әдістемесі. Лингвистикалық сараптамадағы қорлауды анықтау. Құқықтық және лингвистикалық экстремизм. Нақты мәтіндерді талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көп мәдениетті ортадағы заманауи білім беру технологиялары

    Пән орыс тілі ана тілі болып табылмайтын балаларға орыс тілі мен әдебиетін оқытудың ерекшеліктерін білуге ықпал етеді. Орыс тілінің қазіргі жағдайы және оны қазіргі қазақ көпмәдениетті мектебінде оқытудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады, бұл мәдениетаралық байланысты нығайту үшін орынды. Ұлттық мектептерде орыс тілін оқытудың дәстүрлі әдістерінің негіздерін қолдану дағдыларын қалыптастырады: Қазақстандағы тілдік жағдайды түсінуге ықпал етеді; Қазақстанда орыс тілі мен әдебиеті бойынша заманауи бағдарламаларды, оқулықтарды құру принциптерін үйретеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы

    Пән тілдердің дамуы мен өзара әрекеттесу мәселелерін жүйелі түрде қарастыруды, синтетикалық және аналитикалық тілдерді салыстырмалы зерттеу мәселелерін зерттеуді қамтиды. Білім алушылардың тілдік жүйенің барлық деңгейлеріндегі тілдік материал негізінде тілдік жүйелердің ерекшеліктері, көпқұрылымды тілдердің (орыс, қазақ және ағылшын) жұмыс істеуі, салыстырмалы аспектідегі тілдердің грамматикалық ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ әдебиеті

    Мақсаты: қазақ әдебиетінің тарихи-әдеби процесі, қазақ әдебиетінің жетекші жанрлары мен негізгі атаулары туралы түсінік беру, сонымен қатар орыс-қазақ әдеби байланыстары туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Ауызша ауыз әдебиеті. Түркі мифологиясы. Көне түркі әдебиеті. Жыраулар поэзиясы. Зар заман поэзиясы. Абай Құнанбаев шығармалары. Абай мен Пушкин. 20 ғасыр әдебиеті. М.Жұмабаев, С.Торайғыров шығармашылығы. И.Крылов пен А.Байтұрсыновтың ертегілері. Кеңестік кезең әдебиеті. М.Әуезов шығармашылығы. Қазіргі қазақ прозасы мен поэзиясы. Мектеп бағдарламасында оқытылатын қазақ әдебиетінің көркем мәтіндерінің тақырыптық-көркемдік ерекшелігін талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу мәдениеті мен стилі

    Айтылым нормаларын, теориялық стилистика принциптерін және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесін зерттеу. Тілдің бейтарап және стильдік бояу құралдарын өз бетінше тану дағдылары және сөйлеу мәдениетінің негіздері қалыптасады. Теориялық стилистиканың принциптерін меңгеру және ауызша және жазбаша мәтіндерді стильдік талдау тәжірибесін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи оқу стратегиялары

    Оқуды әмбебап оқу дағдысы, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілі және оқушыларды тәрбиелеу мен дамыту құралы ретінде түсінеді. Оқушылардың оқу мәдениетін арттырудың бір жолы ретінде заманауи білім беру технологияларын меңгеру; барлық оқу пәндері бойынша көркем, танымдық, ғылыми оқу, ғылыми мәтіндерді оқу процесінде ақпаратты талдау, түсіну және түсіндіру дағдылары; мәтінді толық және сыни тұрғыдан түсінуді талап ететін оқу, танымдық және оқу-тәжірибелік мәселелерді шеше білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Курс орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын жүйелі түрде салыстырмалы сипаттауға, салыстырылатын тілдердің құрылымы мен қызметінің әртүрлі деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған. Болашақ мұғалімдер орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық жүйелерін салыстырмалы аспектіде жетік меңгерген. Олар орыс және қазақ тілдерінің лингвистикалық терминологиясын пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеу

    Курс мектепте орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын дамытудың ең тиімді технологиялары мен әдістерін енгізуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын модельдеудің заманауи технологиялары мен әдістерін жетік меңгерген. Қосымша әдістемелік әдебиеттермен және оқу-әдістемелік кешенмен жұмыс істеу дағдысы бар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі

    Пән қазіргі орыс тілі стилистикасының теориялық негіздері: қазіргі орыс тілінің функционалдық стильдерінің лингвистикалық және экстралингвистикалық ерекшеліктері туралы түсінікті дамытады. Тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін қарым-қатынастың әртүрлі салаларында тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау

    Курс көркем мәтінді лингвистикалық талдау, Көркем мәтін лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде талдау туралы түсініктерді қалыптастыруға арналған. Көркем мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесі. Лингвистикалық талдау техникасы. Көркем мәтінді түсіну стратегиялары. Драмалық шығарманы талдау. Эпостық мәтінді талдау. Лирикалық мәтінді талдау. Эстетикалық формалар мен көркем тілдердің өзгеруі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің тәжірибесіндегі цифрлық технологиялар

    Курс орыс тілі мен әдебиетін оқыту кезінде пайдалану шарттарына сәйкес АКТ құралдарын таңдау қабілетін дамытады; студенттерге электрондық білім беру ресурстарын жоспарлау және құру; орыс тілі мен әдебиеті бойынша қашықтықтан оқыту үдерісін ұйымдастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге білім беру зерттеулерінің теориялық негізін береді. Болашақ мұғалімдердің теориялық білімдерін әртүрлі кейс көздерінен іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдылары бар. зерттеу нәтижелерін олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда пайдалану және ғылыми-зерттеу негізінде оқыту мен білім беруді, сондай-ақ өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін алға жылжыту міндеттемесін көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар әдебиеті

    Мақсаты: мектеп бағдарламасында белгіленген орыс, шетел және қазақ әдебиетінің көркем және педагогикалық құрамдас бөлігі ретінде балалар әдебиеті туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: балалар әдебиетінің мазмұны мен формасының ерекшелігі. Фольклор және балалар әдебиеті. Әлем халықтарының мифтері мен ертегілері. Әдеби ертегі. Ертегі және қиял. Балалық шақ туралы өмірбаяндық ертегі. Саяхат және шытырман оқиғалы әдебиет. Балалар поэзиясы. Балаларға арнап жазатын орыс жазушылары. Балаларға арнап жазатын шетелдік жазушылар. Балаларға арнап жазатын қазақ жазушылары. Балалардың оқу шеңберіне енген және мектеп бағдарламасында көрініс тапқан орыс жазушылары мен ақындарының көркем шығармаларын талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Action research

    Мақсаты: Студенттерде педагог-зерттеуші құзыреттілігін, өзіндік педагогикалық тәжірибесі мен іс-әрекетін жүйелі, рефлексиялық, коррекциялық, аналитикалық зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Action Research кәсіби тәжірибедегі проблемалық мәселелерді анықтауға бағытталған жүйелі, рефлексивті, аналитикалық зерттеудің бейресми әдісі ретінде. Әлемдік педагогикада Action Research әдісінің пайда болу тарихы. К.Левин, Дж.Дьюи, Д.Коллиер, С.Кори, В.Борг және т.б. әрекетті зерттеу ретінде Action Research-тің дамуына қосқан үлесі. Әрекетті зерттеудің әлемдік тәжірибесі: «әрекетті зерттеу», «бірлескен зерттеу», «тәуелсіз зерттеу», «әрекетті зерттеу», «контекстік әрекетті зерттеу». Білім берудегі Action Research қазақстандық тәжірибесі. Action Research жетекші қағидаттары: ғылыми-зерттеу және оқу тәжірибесінің бірлігі, ынтымақтастығы, синергиясы және зерттеушілердің топтық жұмысы. Іс-әрекетті зерттеу әдісінің кезеңдері: проблеманы қою, мәліметтер жинау, әрі қарайғы әрекеттерді жоспарлау, іс-әрекет жоспарын орындау, түрлендірулерді жүзеге асырғаннан кейін мәліметтерді талдау, рефлексия. Педагог-зерттеушінің педагогикалық рефлексиясы мұғалімнің өзінің практикалық іс-әрекетін талдау және түзету, жетілдіру және өзін-өзі дамыту мақсатында талдау және хабардар ету ретінде. Әдебиет мұғалімінің тәжірибесіндегі Action Research әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Оқу процесін жүзеге асырады және білім алушылардың білім беру ортасының әртүрлі түрлеріндегі оқу жетістіктерін әртүрлі цифрлық ресурстар мен АИ пайдалана отырып, педагогикалық маңызды түрде бағалайды.
  • Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасайды. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанр мен стильдегі мәтіндер жасайды, шешендік өнердің заңдылықтарын шынайы сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
  • Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
  • Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
  • Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
  • Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
  • Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
  • Студенттерді құндылықтар жүйесімен таныстырады, орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарын тиімді қолдана отырып, орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалау және технологиялық жүзеге асыру қабілетін жүзеге асырады.
  • Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
  • Тіл жұмысының негізгі деңгейлерін қамтитын жүйелі лингвистикалық білімді меңгерген. Синхронды және диахрондық аспектілерде сөзді, сөйлемді, мәтінді білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдылары бар, социолингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, мәтінге лингвистикалық сараптама жүргізеді.
  • Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
  • Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет ете алады. Қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін кәсіптік қызметінде қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларды көрсете алады.
  • Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.
Top