Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01713 Шетел тілдері (IP) в ОАИУ

Пәндер

  • Тіл біліміне кіріспе

    Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерін тілдердің шығу тегі, тілдің әлеуметтік ерекшеліктері, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, тілдердің жіктелімі, дүние жүзінің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру. Курстың өзектілігі тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдерін, тілге теориялық көзқарастарды пайдалана отырып, тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдауға бағытталған. Курста адамзаттың сөйлеу дыбыстарын зерттеуден бастап сөйлемдердің құрылымы мен мағынасына, тілді меңгеруге және болашақ мұғалімдердің жалпы тілдік құзыреттілігін дамытатын барлық нәрселерге дейін лингвистикалық талдауға шолу жасалады. Болашақ мұғалім шетел тілінде ауызекі және жазбаша қарым-қатынас жасау шараларына қатысуға дайын екеніндігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Курс бизнес-жоспар құрудың әдіснамалық негіздері, өткізу нарығын талдау әдістерін үйрену, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзірлеу және ұсыну, маркетингтік жоспар мен ұйымдастырушылық жоспарды әзірлеу және ұсыну, қаржылық жоспарлау, студенттердің брендинг, маркетинг, желілер құру және бизнесті басқару дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық негіздері

    Курс Қазақстан Республикасындағы әкімшілік құқық негіздері, азаматтық және отбасы құқығы, Қазақстан Республикасының еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мемлекеттік басқару институттарының жүйесі және олардың өкілеттіктерінің көлемі. Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері. Мемлекеттік сектордың экономикадағы рөлі. Қаржы құқығы және қаржы. Материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалы, сандық, аралас зерттеу әдістері. Бастапқы және қайталама зерттеу. Action research. Зерттеу дизайны - сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квази-эксперименттік, қарама- қарсы, лонгитюдті, кейс-стади, этнографиялық, эксплуатациялық, түсіндірме. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен жарамдылығы. Жаңадан өндірілу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Үлгіні қалыптастыру кезінде қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу. Іріктемені қосу және алып тастау критерийлері.Деректерді іріктеу-сауалнамалар, сұхбаттар, эксперименттер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Деректерді тексеру. Сұхбатты транскрипциялау. Деректерді талдау-статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурстық талдау, тақырыптық талдау, мәтіндік талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық сыни пікір.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)

    Курсты зерттеудің мақсаты-мәдениаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілік пен дайындық ретінде әлеуметтік жеткілікті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Курстың мазмұны зерттелетін тілдің лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарына негізделген; мәдениаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру, яғни зерттелетін тілде сөйлейтін социумдардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, сөйлеу мінез-құлқының құрылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, оның құрылымы, міндеттері мен функциялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Шетелдік мемлекеттерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік, қазіргі қазақстандық заңнаманың негізгі құқықтық нормаларын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін зерделеу мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)

    Курсты зерттеудің мақсаты-мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығы ретінде коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру. Курстың мазмұны оқытылатын тілдің лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарына және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыруға негізделген. Сөйлеу әрекетінің рецептивті және өнімді түрлерінде (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) сөйлеу дағдыларын дамытуға негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Курс қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері, тіршілік қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау, тірі организмдер популяцияларының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяциялардың құрылымы мен динамикасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мультилингвизм теориясы - тілдік байланыстар

    Курс барысында болашақ мұғалімдер көптілділік феномені туралы теориялық білімдерін дамытады. Сондай-ақ олар осы терминге анықтама берудегі заманауи тәсілдер, негізгі элементтері мен сипаттамалары, жаһанданудың құрамдас бөлігі ретінде көптілділіктің рөлі мен маңызы, себептері, бірнеше тілде сөйлейтін адамдар арасында қалыптасатын ойлау қабілеті және мәдени құндылықтардың әсері туралы біледі. Болашақ мұғалімдер өздерінің көптілділікті білім беру жүйесіне жаңа міндеттер қоятын әлеуметтік-мәдени құбылыс ретіндегі түсініктерін дамытады. Олар көпмәдениетті кеңістікте өздерінің әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шетел тілі (B1 деңгейі)

    Курсты оқытудың мақсаты коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Мәдениетаралық-коммуникативті құзыреттілік мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілік пен дайындық ретінде түсініледі. Курстың мазмұны қарым-қатынас мәдениетін дамытуға бағытталған: шет тілін қарым-қатынас құралы, білім беру және өзін-өзі тәрбиелеу, қазіргі әлемдегі ынтымақтастық пен өзара әрекеттесу құралы ретінде пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Билингвизмнің педагогикалық тұстары

    Курс барысында болашақ мұғалімдер қос тілді тұлғаны қалыптастырудың теориялық негіздері (әдістемелік тәсілдер, қағидалар, қалыптастыру құралдары) туралы білімдерін дамытады. Сондай-ақ олар қостілді білім беруді зерттеудің теориялық-әдістемелік тәсілдерімен, қостілді білім берудің ерекшеліктері мен құрылымдық компоненттерімен, білім беру қажеттіліктері тұрғысынан қостілділік мәселелерімен танысады. Болашақ мұғалімдер шетелде қостілді білім беруді ұйымдастыру тәжірибесін, білім беру үдерісінде қостілділікке негізделген шет тілін табысты дамытуға ықпал ететін педагогикалық аспектілерді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Негізгі шетел тілі (В1 деңгейі)

    Болашақ мұғалімдердің В1 деңгейінде шет тіліндегі жазбаша және ауызша сөйлеу құрылымының заңдылықтары; оқытылатын тілдің грамматикалық құрылымдары мен фонетикалық ерекшеліктері; B1 негізгі шетел тілін меңгеру деңгейіне сәйкес сөйлеуді жаңғырту кезінде сөйлем фигураларын қолданудың лексикалық ерекшеліктері туралы түсініктері бар. Болашақ мұғалімдер оқытылатын тіл елдерінің әлеуметтік және мәдени ерекшеліктерін де зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқытылатын тілдер елдерінің мәдени алуандығы

    Болашақ мұғалімдер зерттелетін тілдер елдеріндегі сөйлеу коммуникациясының өзіне тән тілдік-мәдени және ұлттық-мәдени ерекшеліктерін зерттейді. Олар зерттеліп жатқан тілдің тарихын, географиясын, қоғамдық-саяси өмірін, мемлекеттік құрылымын, экономикасын, сонымен қатар дәстүрі мен әдет-ғұрпын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (лексикология, тілтарихы)

    Курс соңында болашақ мұғалімдер оқытылатын тілдердің құрылымдық жүйесі, морфологиялық, лексикалық, графикалық және сөз жасам жүйесі туралы түсінік алады. Студенттер лексикологияның негізгі принциптерін және оқытылатын шетел тілдерінің тарихын, соның ішінде тілдердегі лексикалық бірліктердің құрылымы мен дамуын, олардың тарихи тамырлары мен эволюциясын біледі, бұл оларға лексикалық аспектілерді тереңірек түсінуге және талдауға мүмкіндік береді. Оқытылатын шетел тілінің қазіргі жүйесінің қызметін зерттеу негізінде болашақ мұғалімдердің лингвистикалық, лингвомәдени, коммуникативтік, зерттеушілік және кәсіби құзыреттіліктері қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық байланыс және мультилингвинизм

    Болашақ мұғалімдердің мәдениетаралық коммуникацияның негізгі тұжырымдамалары мен теориялары; мәдениетаралық коммуникацияның тұрпаттары, түрлері, нысандары, үлгілері, құрылымдық компоненттері туралы түсініктері бар. Болашақ мұғалімдер мәдениетаралық қарым-қатынастың нормаларын, ережелерін және стильдерін, әртүрлі мәдениет өкілдерінің психикалық ерекшеліктері мен ұлттық әдет-ғұрыптарын, шетел мәдениетін тасымалдаушылар әлемінің тілдік бейнесін біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Практикалық фонетика және бірінші шет тілін тыңдау

    Болашақ мұғалімдер ана тілінде сөйлейтіндерді, соның ішінде дыбыс жазуды ажыратады және түсінеді; теориялық фонетикалық білімді практикалық қолданудың әртүрлі мүмкіндіктерін зерттейді, мысалы, В1/В2 оқу деңгейіне сәйкес шет тілінде айтылуды, оқуды және жазуды үйрену процесінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Лингвоелтану

    Курс барысында болашақ мұғалімдер шет тілін үйренушілердің коммуникативтік құзыреттілігін қамтамасыз ету үшін оқу үрдісінде сөйлеу коммуникациясының ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы ақпаратты таңдап, ұсынады. Олар сол шет тіліндегі сөйлеу коммуникациясының мазмұны мен формасына байланысты экономикалық, әлеуметтік-саяси, тарихи, географиялық және басқа да білімдер туралы түсініктерін қалыптастырады. Болашақ мұғалімдерді оқытудың білім беру және педагогикалық мақсаттарын қамтамасыз ету үшін шет тілін оқыту барысында жүзеге асырылатын коммуникациялық қажеттіліктерді қамтамасыз етуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту

    Болашақ мұғалімдер студенттерді білім беру үдерісіне интерактивті қосу арқылы өздерінің сыни тұрғыдан ойлау тәсілдері туралы түсініктерін дамытады. Олар негізделген шешімдер қабылдауды, ақпаратпен жұмыс істеуді және тілдік құбылыстардың әртүрлі тұстарын талдауды үйренеді. Олар сондай-ақ сыни тұрғыдан ойлау, рефлексия, қарым-қатынас, шығармашылық, ұтқырлық, тәуелсіздік, төзімділік, өз таңдауы мен мұғалім ретіндегі өз қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілік сынды жеке қасиеттердің дамуын көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Негізгі шетел тілі (B2 деңгейі)

    Болашақ мұғалімдердің В2 деңгейінде шет тіліндегі жазбаша және ауызша сөйлеу құрылымының заңдылықтары; оқытылатын тілдің грамматикалық құрылымдары мен фонетикалық ерекшеліктері; B2 негізгі шетел тілін меңгеру деңгейіне сәйкес сөйлеуді жаңғырту кезінде сөйлем фигураларын қолданудың лексикалық ерекшеліктері туралы түсініктері бар. Болашақ мұғалімдер оқытылатын тіл елдерінің әлеуметтік және мәдени ерекшеліктерін де зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары

    Болашақ мұғалімдер шет тілі сабағында критериалды бағалаудың технологиялық негіздерімен және білім беру үдерісінің бақылау-реттеу компонентінің ерекшеліктерімен танысады. Сондай-ақ олар критериалды бағалаудың теориялық ережелерімен (бағалаудың қағидалары, әдістері, түрлері мен формалары), сонымен қатар шет тілі сабақтарында оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін бақылау мен бағалаудың рөлімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Критерийалдық бағалау технологиялары

    Курс барысында болашақ мұғалімдер құзыреттілік нәтижелерін критериалды бағдарланған бағалау технологиясымен танысады. Олардың білім беру сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасы қалыптасады, оқушылардың тілдік білімін тексеру үшін мақсат қоюға және материалдың мазмұнын таңдауға байланысты кәсіби дағдылары дамиды. Сондай-ақ олар шет тілін оқытуды бағалаудың әдістерін, формалары мен құралдарын таңдауды, ақпараттық технологияларды және әлемдік әдістемелік-педагогикалық тәжірибені пайдалана отырып, тест тапсырмаларын әзірлеуді үйренеді. Курс барысында болашақ мұғалімдердің тұлғалық жетілуі қалыптасып, мұғалім ретінде психологиялық, педагогикалық, әдістемелік құзыреттіліктері дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары

    Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мүмкіндіктері мен функцияларын, сонымен қатар шет тілі сабағында критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы түсініктерін дамытады. Олар критериалды бағдарланған бағалаудың теориялық ережелерімен (бағалаудың қағидалары, әдістері, түрлері мен формалары), сонымен қатар шет тілі сабақтарында оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін бақылау мен бағалаудың рөлімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)

    Курс ауызшажәнежазбашасөйлеудебелсендідағдылардыдамытуғаарналған; сөздікжәнеграмматикалыққұрылымдардызерттеужәнежүйелеу; сөйлеуәрекетініңәртүрлітүрлерінетәнстильдікбелгілердімеңгеру; шеттіліндемәдени-тарихишындықтарды, этикет нормаларынжәнеаталмыш «тілдіктәртіп» ерекшеліктерінкоммуникативтіжәнекәсібиқызметтеқолданудағдыларыментаныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел тілдерін оқыту стратегиясы

    Болашақ мұғалімдердің қазіргі жалпы білім беретін мектеп оқушыларының шет тілін меңгеруі үшін оқу үдерісін ұйымдастыру заңдылықтары туралы түсініктері бар. Олар шет тілдерін оқытудың стратегиялары мен құралдарын таңдауда дәлелді тәсілдерді жақсы меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С1 деңгейі)

    Болашақ мұғалімдер екінші шет тілінде диалогтық және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық түрлерін біледі; С1 меңгеру деңгейіне сәйкес екінші шет тілін меңгеру саласында қажетті білім, білік және дағдыларына, қызметтің кез келген саласында екінші шет тілінде еркін сөйлей алу дағдыларына; екінші шет тілінен халықаралық емтихандар (TestDaF, DELF, TOPIK) және т.б. (тесттер) форматында тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларына ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)

    Курстың мақсаты-студенттерді С1 деңгейлеріне сәйкес сөйлеу қызметінің 4 түрі бойынша кәсіби салада қарым-қатынас жасау үшін шет тілін оқыту. Курсты игеру нәтижесінде студент мамандандырылған шетелдік терминологияны, іскерлік хат алмасуды жүргізу құзыретін, іскерлік хаттардың түрлері мен типтерін, кәсіби бағдарланған сипаттағы диалог пен монолог жүргізе білуі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (фонетика, грамматика)

    Курс соңында болашақ мұғалімдер оқытылатын тілдердің құрылымын жүйе ретінде біледі және фонетика мен грамматикалық жүйелер туралы түсінікке ие болады. Дыбыс құрылымымен дыбыстардың артикуляциясын білу, тілдер арасындағы айтылу айырмашылығын түсіну, негізгі грамматикалық ұғымдар мен сөйлем құрылымдарын білу. Олар қарым-қатынас құру және үйреніп жатқан тілдің нормаларына сәйкес келетін дұрыс сөйлеу тәртібін көрсету үшін бар негізгі білімді қалай пайдалану керектігін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тілдерді оқыту және медиа сауаттылық

    Болашақ мұғалімдер БАҚ әртүрлі типтеріндегі, жанрларындағы және формаларындағы шет тіліндегі хабарламаларды талдау, бағалау және құру дағдылары мен қабілеттерінің ауқымы туралы түсініктерін қалыптастырады. Олар шет тілінде медиа-хабарламаны жасаушы болуды, медианың әрбір түрінің артықшылықтары мен шектеулерін түсінуді және шет тілінде медиамәтіндерді өз бетімен құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С2 деңгейі)

    Болашақ мұғалімдер екінші шет тілінде диалогтық және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық түрлерін біледі; С2 меңгеру деңгейіне сәйкес екінші шет тілін меңгеру саласында қажетті білім, білік және дағдыларына, қызметтің кез келген саласында екінші шет тілінде еркін сөйлей алу дағдыларына; екінші шет тілінен халықаралық емтихандар (TestDaF, DELF, TOPIK) және т.б. (тесттер) форматында тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларына ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • 1 шетел тілін оқытудың әдістемесі

    Шетел тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту мақсатында зерттеледі. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушы білуі керек: әдістеменің қазіргі даму тенденциялары, шетел тілін оқыту жүйесінің мазмұны мен құрылымы, шетел тілінің коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту әдістері, шетел тілі мұғаліміне қойылатын біліктілік талаптары; істей алуы керек: шетел тілін оқытуда заманауи технологияларды қолдану, шетел тілін оқытудың әдіс-тәсілдерін қолдану, педагогикалық іс-әрекетті талдау, шетел тілінде сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау және өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • 1 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы

    Ол болашақ шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту мақсатында зерттеледі. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер келесі білімдер мен дағдыларға ие болуы керек: тілдің лингвистикалық аспектілерін түсіну; лингводидактиканың қазіргі заманғы даму тенденциялары, шетел тілін оқыту жүйесінің құрылымы мен мазмұны, шетел тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және дамыту әдістері, сондай-ақ шетел тілі мұғалімдеріне қойылатын біліктілік талаптары; қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдана білу, шетел тілін оқытудың әртүрлі әдістерін қолдана білу, шетел тілін оқыту саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе білу, оның ішінде оқыту әдістерінің тиімділігін зерттеу және жаңа оқу материалдарын әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С2 деңгейі)

    Курстың мақсаты-студенттерді С2 деңгейлеріне сәйкес сөйлеу қызметінің 4 түрі бойынша кәсіби салада қарым-қатынас жасау үшін шет тілін оқыту. Курсты игеру нәтижесінде студент мамандандырылған шетелдік терминологияны, іскерлік хат алмасуды жүргізу құзыретін, іскерлік хаттардың түрлері мен типтерін, кәсіби бағдарланған сипаттағы диалог пен монолог жүргізе білуі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілдері және цифрлық коммуникация

    Болашақ мұғалімдер бұқаралық ақпарат құралдары және олардың түрлерін, сондай-ақ шет тілдеріндегі БАҚ хабарламаларының мағынасын зерттейді. Олар сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарын жыныстық, ұлттық қатыстылығы және коммерциялық мәдениетті көрсету тұрғысынан зерттейді. Оқытушылар бұқаралық ақпарат құралдарының мазмұнын деконструкциялауды, олардың адамдарға және өмірдің әртүрлі салаларына әсерін, сондай-ақ оларды жеке және кәсіби мақсаттарда бақылау жолдарын зерттейді. Сондай-ақ олар бұқаралық ақпарат құралдарының тілімен де танысады. Оқытушылар болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын сезінуге дайын және мұғалім ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға ынталанады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық мақсаттағы негізгі шетел тілі

    Болашақ мұғалімдер академиялық қарым-қатынастың негізгі ұғымдарымен, түрлерімен, формаларымен және функцияларымен танысады. Олар академиялық қарым-қатынастың ғылыми стилі мен мәдениетінің жанрлық түрлерін зерттейді. Сондай-ақ олар академиялық дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен, баяндау формаларымен, сондай-ақ талдау және дәлелдеу әдістерімен танысады. Оқытушылар академиялық жазу ережелерін үйренеді және әртүрлі ақпарат түрлерін тануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Академиялық ағылшын тілі

    Курс барысында болашақ мұғалімдер 4 тілдік дағдыны дамытады: академиялық оқу, академиялық жазу (эссе, іскерлік хат және т.б.), сөйлеу, академиялық мәтіндер негізінде тыңдау, сонымен қатар сыни тұрғыдан ойлауды дамытатын практикалық оқыту құралдары. Болашақ мұғалімдер академиялық коммуникацияның негізгі ұғымдарын, түрлерін, формалары мен функцияларын зерттейді. Олар академиялық стильдің жанрлық түрлерін және академиялық қарым-қатынас мәдениетін зерттейді. Сондай-ақ олар академиялық дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен, баяндау формаларымен, сондай-ақ талдау және дәлелдеу әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Сөйлесудің әр түрлі салаларында оқытылатын шетел тілдерінің қолданылуы

    Курс барысында болашақ мұғалімдер тіл мен мәдениеттің байланысы, тіл мен қоғам арасындағы өзара қарым-қатына, ұлттық тілдердің қазіргі кезеңдегі қызметі туралы заманауи теориялар туралы, сонымен қатар нақты тілдік жағдаяттардың сипаттамасы туралы түсініктері қалыптасады. Болашақ мұғалімдер тіл саясатын, тіл заңнамасын, тіл қайшылықтарын талдайды. Олар шетел тілі оқытушысының кәсіби қарым-қатынасында коммуникативтік және лингвомәдени құзыреттіліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Лингвистикалық типология

    Болашақ мұғалімдер типологияның лингвистиканың басқа салаларымен және шет тілін оқыту әдістемесімен байланысын түсінеді, тілдердің салыстырмалы типологиясы (фонологиялық типология, морфологиялық типология, лексикалық жүйелер, синтаксистік жүйелер) туралы түсінікке ие болады. Олар типологиялық талдау әдістерін және типологиялық зерттеу түрлерін (әмбебап типология, арнайы, жалпы, ерекше, жіктеу және т.б.) қолдануды үйренеді. Болашақ мұғалімдерде ең маңызды тілдік ерекшеліктерді анықтау және ескеру дағдыларын дамытады, сонымен қатар тіл деңгейіндегі интерференцияның әсерін анықтай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел әдебиеті және шығармашылық жазу

    Болашақ ұстаздар әдебиет тарихы, аса маңызды тарихи-әдеби үдерістер және шет елдердің ірі жазушыларының шығармашылығы туралы түсінікке ие. Олар әдеби жанрларды, шығармашылық жазу негіздерін, сонымен қатар шет тілдеріндегі жазудың негізгі қағидалары мен элементтерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби саладағы тілдік коммуникация

    Курс мәдениеттердің әртүрлілігін ескере отырып, шет тілінде кәсіби өзара әрекеттесу үшін заманауи коммуникациялық технологияларды меңгерудің практикалық деңгейіне жетуге бағытталған, шет тіліндегі кәсіби қарым-қатынаста заманауи коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын, заманауи коммуникацияны қолдану дағдыларын қалыптастырады. шет тілінде ауызша және жазбаша түрде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, мәдениетаралық өзара әрекеттесу процесіндегі құралдар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел әдебиеті

    Курс әлем әдебиетінің тарихы, оның дамуының негізгі заңдылықтары, ХХ-ХХІ ғасырлардағы шетел әдебиетінің ірі өкілдерінің шығармашылығы бойынша теориялық білімді меңгеруге арналған. Курс ойлау мәдениетін меңгеруге, ақпаратты қабылдауға, талдауға, жалпылауға, мақсат қоюға және оған жету жолдарын таңдауға бағытталған; шетел әдебиетінің теориясы мен тарихы саласындағы негізгі ережелер мен концепцияларды білу, мәтінді филологиялық талдау және түсіндіру, филология ғылымының тарихы, қазіргі жағдайы мен даму болашағы туралы түсінікті көрсете білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер

    Курс барысында болашақ мұғалімдер шет тілдерін оқытуда студенттердің білімді өздігінен меңгеру дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін инновациялық педагогикалық әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, педагогикалық шеберліктерін арттырады. Сонымен бірге болашақ мұғалімдер ұйымдастырушылық, басқарушылық және зерттеушілік құзыреттіліктерге ие болады. Оқыту үдерісінде болашақ мұғалімдер студенттердің ақыл-ой белсенділігін дамытуға бағытталған құзыреттілік және мәдени тәсілдерді зерттейді. Болашақ мұғалімдер сыни мәселелерді шешу дағдыларын анықтауды үйренеді, оқу материалын өз бетінше меңгеруде тәжірибе жинақтайды, зерттеу жұмыстарын жүргізеді және шет тілі мұғалімі ретінде кәсіби өмірінде пайдалы болатын қасиеттерге ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тіліндегі мәтінді түсіндіреді

    Курс барысында болашақ мұғалімдер әдеби мәтінде қолданылатын стилистикалық құралдар мен әдіс-тәсілдердің негізгі ұғымдары, ерекшеліктері, түрлері, қолдану әдістері, әдеби дискурстың ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастырады. Олар автордың негізгі идеясы мен эмоционалдық қатынасын білдіретін стилистикалық құралдар мен тәсілдерді анықтайды және түсіндіреді. Сондай-ақ олар шетел тіліндегі әдеби мәтінге толық стилистикалық талдау жасайды. Оқытушылар шетел тіліндегі көркем әдебиетті түсіну және талқылау кезінде аналитикалық және сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Іскерлік дискурс практикасы (негізгі және екінші тілдер)

    Болашақ мұғалімдер ресми-іскерлік дискурстың әртүрлі жанрларының ерекшеліктерін, олардың құрылымы мен мазмұнын, сонымен қатар ресми-іскерлік дискурсты талдаудың негізгі әдістерін зерттейді. Мұғалімдер іскерлік қарым-қатынас саласына қатысты мәселелер бойынша теориялық білімдерін дамытады және шет тілдерінде кәсіби бағытталған ауызша және жазбаша дискурсты қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Функционалдық стилистика

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді сөйлеу коммуникациясының әртүрлі салаларындағы тіл қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру, стилистиканың негізгі терминологиясын меңгеру және барлық деңгейдегі ағылшын тілінің әртүрлі функционалдық стильдерінің әлеуметтік-лингвистикалық және прагматикалық аспектілерін ұсынуды дамыту (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, морфологиялық, синтаксистік бірліктер). Курстың өзектілігі – ағылшын тілі стилінің негізгі мәселелерін көрсету, тілдік экспрессивтік құралдарды дұрыс қолдану. Болашақ мұғалімдер ағылшын тілінің функционалдық және стильдік жүйесін біледі, лингвистикалық зерттеу әдістерін меңгереді, мәтіннен экспрессивтік құралдарды тауып, олардың қызметін анықтай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілдерін оқыту мен үйретудегі компьютерлік қосымшалар мен ресурстар

    Курс барысында болашақ мұғалімдер оқу үдерісін үлгілеу мен жобалаудың, сонымен қатар оқу үдерісіне когнитивті-интерактивті технологияларды енгізудің әдістемелік негіздерін меңгереді. Бұл ретте болашақ мұғалімдердің шет тілдік мен танымдық-әдістемелік құзыреттіліктері қалыптасады. Бұл құзіреттіліктер ұйымдастырушылық-белсенділік тәсіліне, кері байланыс жүйесіне және әрбір студент үшін жеке оқу нәтижелерін бақылауға негізделген оқу үдерісін ұйымдастыруға көмектеседі. Олар шет тілін жеке қабілеттеріне, соның ішінде қызығушылыққа, ішкі ынтаға, өзіндік тиімділікке, іске асыруға, танымдық жүктемеге және өзін-өзі реттеуге сәйкес оқытуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытылатын тілдердің салыстырмалы-салғастырмалы типологиясы

    Болашақ мұғалімдер лингвистикалық типологиямен оның құрылымы, тарихы, нысандарды сипаттаудың негізгі әдістері мен үлгілері тұрғысынан танысады. Олар жүйенің әртүрлі деңгейлеріндегі шет тілдерін типологиялық (салыстырмалы) сипаттау саласындағы заманауи жетістіктерге сүйенеді және өзінің кәсіби деңгейін арттыру үшін оқытылатын шетел және ана тілдеріне салыстырмалы талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Салғастырылмалы лингвистика

    Курс барысында болашақ мұғалімдер тілішілік және тіларалық салыстыруда ана тілі және шет тілдерін (салғастырмалы фонетика, салғастырмалы грамматика, лексикология, морфология) салғастырмалы зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру үшін салғастырмалы лингвистика саласындағы негізгі теориялар, салыстыру әдістері мен тәсілдері туралы білімдерін дамытады. Олар тіларалық интерференцияны ескере отырып, оқу материалын таңдауда, тесттерді дайындауда тиімді элементтердің бірі ретінде тіларалық салыстыруды пайдалана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • 2 шетел тілін оқытудың әдістемесі

    Курсты аяқтағаннан кейін болашақ оқытушылар екінші шетел тілі лингводидактикасының негізгі ережелерін талдайды; Студенттер екінші тілдің әртүрлі контексттермен қоғамға қалай бейімделетінін түсінеді және оқыту тәсілдерін олар жұмыс істейтін белгілі бір қауымдастық пен мәдениетке бейімдеу үшін екінші тілді меңгерудің нақты процестерін біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Лингвостилистика

    Болашақ мұғалімдер әртүрлі стильдер (сөйлеу стильдері, жанрлық стильдер, жеке авторлық стильдер), тілдік бірліктердің экспрессивті, эмоционалды және бағалау қасиеттері туралы өз ойларын қалыптастырады. Олар көркем әдебиеттің шығу тегінің негізгі теорияларымен, мәтін жүйесінің құрылымдық бөлінуімен, фондық білім, салдарлар, тілдік деңгейлер мен нұсқалар, дискурс, стиль және жанр сияқты шетел мәтінінің ең маңызды ұғымдарымен танысады. Үйретілген мұғалімдер тілдердің пайда болу, даму және қызмет ету жолдарын түсіндіру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көп тілді іскерлік дискурс

    Курс барысында болашақ мұғалім көптілді дискурсты келесі аспектілерде қарастырады, атап айтқанда: 1) лингвистикалық, яғни тілді дұрыс қолдану; 2) білімді, ақпаратты, қабылдауды берудің когнитивтік аспектісі; 3) әлеуметтік жағдаяттардағы сөйлеу әрекеті субъектілерінің өзара әрекеттесуінің интерактивті аспектісі. Көптілді іскерлік дискурстың ерекшеліктері мен оның заңдылықтары туралы түсінік қалыптастырады. Олар айқын әлеуметтік мазмұндағы сөйлеу сигналдарымен алмасу арқылы жүзеге асырылатын коммуникативті жағдайда ақпараттың қозғалысы туралы біледі. Болашақ мұғалімдер көптілді іскерлік дискурсты мұғалім ретіндегі болашақ кәсіби қызметінде қолдануды үйренеді. Олар этносаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекеттесу құрылымы туралы білімдерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тіліндегі дайындықтағы IT технологиялар

    Курс барысында болашақ мұғалімдер шет тілін оқытудың гибридті және аралас форматында оқу үдерісінде білім беру технологияларын пайдалана отырып, өздерінің ақпараттық-технологиялық құзыреттілігін дамытады. Олар сондай-ақ онлайн/офлайн/гибридті режимде сыныпты басқару үшін қажетті өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамытады. Болашақ мұғалімдер студенттердің сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру және дамыту арқылы рефлексиялық қабілеттерін дамытуға ерекше көңіл бөледі. Олар ағылшын тілін оқытуда ең тиімді болып табылатын заманауи қашықтықтан/гибридті білім беру технологиялары туралы жүйелік түсініктерін түсіну қабілетін, сонымен қатар осы технологияларды мұғалім ретіндегі өзінің кәсіби қызметінде қолдануға негізгі дайындықты дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • 2 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы

    Курсты аяқтағаннан кейін болашақ оқытушылар екінші шетел тілі лингводидактикасының негізгі ережелерін талдайды; Студенттер екінші тілдің әртүрлі контексттермен қоғамға қалай бейімделетінін түсінеді және оқыту тәсілдерін олар жұмыс істейтін белгілі бір қауымдастық пен мәдениетке бейімдеу үшін екінші тілді меңгерудің нақты процестерін біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ана тілі және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби қарым-қатынасты жүргізеді, шетел тіліндегі кәсіби мәтіндермен жұмыс жасай алады; халықаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекетін жүзеге асыра алады; топтық жұмысты ұйымдастыру және эксперименттік әрекеттерді басқару үшін сөйлеу әрекетінің репродуктивті және өнімді түрлерін ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдана алады.
  • С1, С2 меңгеру деңгейіне және қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқытылатын тақырыптар шегінде ШТ-де ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгереді; IELTS және TOEFL, TestDaF, DELF, TOPIK және т. б. халықаралық емтихандар талап ететін дәрежеде грамматика, лексика, стилистика саласындағы білім мен дағдыларды қолдана алады.
  • Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
  • Бірінші және екінші шетел тілдерін меңгеру деңгейінің В1, В2 деңгейіне сәйкес монологтік, диалогтық сөйлеу, пікірталас, пікірталас түрінде ақпарат алмасу түрінде проблемалық тақырыптың ауызша да, жазбаша да аргументтерін сауатты түрде құра алады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексиканы қамтитын лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс және орынды қолдана алады.
  • IT-технологияларды, Web ресурстарды және инновациялық тәсілдерді білім алушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін ұйымдастыру, бағалау, мониторингілеу, сондай-ақ ағылшын тілі бойынша бақылау-өлшеу материалдарын құрастыру кезінде офлайн және онлайн-ортада бағалау кезінде пайдаланады; сыни ойлауды пайдалана отырып, оқушыға бағдарланған тәсіл негізінде мұғалім мен оқушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру және рефлексия.
  • Шетел тіліндегі медиа контентті кәсіби мақсатта қолданады; мәдениетаралық қарым-қатынас принциптерін және шетел әдебиеті саласындағы білімді қолданады.
  • Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді.
  • Оқытылатын шетел тілдерінің теориялық базалық білімдерін кәсіби салаға біріктіре алады; деңгейлік тәсілді қарастыратын шетел тілін меңгерудің халықаралық стандартының талаптарына сәйкес оқытылатын тілдің ұлттық-мәдени ерекшелігін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыра алады.
  • Кәсіби даму мақсатында, сондай-ақ шетел тілдері мен әдебиеттерін оқыту шеңберінде зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін пәнаралық білімді табу және пайдалану.
  • Кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде лингвистика саласындағы ұғымдар мен категориялармен еркін жұмыс істей білу.
  • Стилистикалық нормаларды ескере отырып, сөйлеу мазмұнына, қарым-қатынас жағдайына, сөйлеу мақсатына байланысты тілдік құралдарды қолдана алады; шетел тілін оқыту үдерісінде типтік қателіктердің алдын алу үшін анна тілі және шетел тілдерінің жүйелерін салыстыруды ескере отырып, тілдік материалға салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізе алады; студенттердің ана тілі және шетел тілдерін білуі мен білім қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілі сабақтарында оқушылардың рефлексиялық, шығармашылық әрекетін ұйымдастыра алады.
  • Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере және IT-технологияларды қолдана отырып, мектепте шетел тілдерін оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдаланады; тілдерді оқыту саласында зерттеу жұмыстарын жүргізеді; STEM, CLIL сияқты әртүрлі лингводидактикалық жүйелерді, тәсілдерді, қағидаттарды, мазмұнды, оқыту технологияларын салыстырмалы талдауды жүзеге асырады.
Top