6B01625 Тарих және қоғамтану (IP) в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сапалы кәсіби білім беру, тарих пен қоғамтануды оқытудағы кәсіби құзыреттілікке, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге, әлеуметтік ұтқырлыққа ықпал ететін әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттерге ие, бәсекеге қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие тарихшы-қоғамтанушы педагогтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 254
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Ежелгі өркениеттер және антикалық әлем
Болашақ мұғалімдер біздің дәуірімізге дейінгі ІV ғасырдың ортасынан І мыңжылдықтың ортасына дейінгі ежелгі өркениеттер тарихының ерекшеліктерін түсіндіреді; адамзаттың ежелгі тарихын өзара байланыста түсінеді және мәдени айырмашылығын мойындай отырып, оларға құндылық көзқарасын дамытады; дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады; әртүрлі ақпаратты сыни тұрғыдан талдай біледі. Курс тарихи мәселелерді шешу арқылы шығармашылық ойлауды және жаңа идеяларды тудыру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі Қазақстанның тарихы мен мәдениеті
Болашақ мұғалімдердің дүниежүзілік тарихтың бір бөлігі ретіндегі Қазақстан тарихы туралы, халықтардың Ұлы көші-қоны дәуіріндегі ежелгі халықтың, тайпалардың рөлі және олардың әлемдік мәдениетке қосқан үлесі туралы түсініктері қалыптасады; Қазақ жері өркениеттерді байланыстыратын өзіндік «көпір» ретінде қарастырылады. Болашақ мұғалімдер рефлексия дағдыларын қалыптастырады, танымдық белсенділікті арттыру үшін әртүрлі құралдарды пайдалану туралы түсінік алады, сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытады, әртүрлі жағдайларда ежелгі адамның ойлау тәсілі мен іс-әрекетін үлгілейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Түрік тілі (А1)
Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған. Курстың мақсаты - "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес студенттердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түрік тілі (А2)
Бұл курс түрік тілінің жалғастырушы деңгейін үйренуге арналған, "Шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне" сәйкес А2 деңгейінде білім алушылардың практикалық дағдыларын дамытады. Курс білім алушылардың тілдік деңгейіне байланысты жазбаша (оқылым, жазылым) және тікелей ауызша (айтылым, тыңдалым) коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы қарапайым күнделікті әлеуметтік тақырыптарда сөйлесе алады, қарапайым жағдайларды сипаттай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ортағасырлық Қазақстанның тарихы, мәдениеті және құқығы
Курс VI - XVIII ғасыр басындағы Қазақстан тарихының мәселелерін дәйекті түрде зерттеуді көздейді. Болашақ мұғалімдер түркі тілдес дүниенің қалыптасуы мен оның Қазақстан аумағындағы этно-әлеуметтік-саяси үдерістерге ықпалын, Ұлы Жібек жолы бойындағы ортағасырлық қалалардың рөлін, Қазақ хандығының құрылуын және оның иран-түркі-қытай-славян әлемімен қарым-қатынасын, Моңғол империясы заңының қазақтарға әсерін зерттейді. Болашақ мұғалімдер тарихи дереккөздерді талдауға, себеп-салдар байланысын орнатуға, зерттеуге пәнаралық тәсілді қолдануға қабілетті. Курс икемділік пен бейімделуді, жаңа оқу дағдыларын меңгеру қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың дамуын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен формалары қарастырылады. Курс барысында қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері қаралады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары талданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Қазақ мемлекеттілігінің тарихи бастаулары мен сабақтастығы, Қазақстандағы кеңестік реформалардың қайшылықтары мен зардаптары, Қазақстанның тәуелсіздік алуы мен экономикалық дамудың қазақстандық үлгісі, әлеуметтік жаңғыру және ұлтаралық келісімді нығайтуға бағытталған, жаңа тарихи сана мен дүниетанымды қалыптастыру саясаты туралы білімдерді береді. Тарихи өткенге сыни қарап, дәлелді мағлұматтардың негізінде қазіргі қоғамдық мәселелерді шешу жолын түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орта ғасырлардағы Шығыс және Батыс
Болашақ мұғалімдер Шығыс пен Батыс елдерінің даму кезеңдерін, мәселелері мен даму ерекшеліктерін зерттейді, негізгі тарихи оқиғаларға, соның ішінде Жаңа дүниенің ашылуы мен Ұлы географиялық ашылуларға баға береді; ортағасырлық Шығыс пен Батыстың әлемдік өркениеттер тарихындағы орны, сондай-ақ әлемдік діндердің даму тарихын зерттейді. Курстың негізінде жатқан пәнаралық тәсілдің арқасында студенттер жаңашылдық және бейімді ойлауды қалыптастырады, т.б. механикалық емес, ойлау, шешім қабылдау және жауап беру қабілеті, әртүрлі пәндердің тұжырымдамалық мазмұнын түсіну қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ататүрік принциптері
Пән білім алушыларда Түркияның тарихи дамуы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырады, тарихи ақпарат жинау, талдау және жалпылау дағдыларын дамытады, Ататүрік принциптерін ғылыми бағалауды қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушы дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Түркия тарихының негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен мазмұны туралы білімдер алады, студенттердің шығармашылық қабілетін, пайымдау еркіндігін, Ататүріктің рухани, тарихи-мәдени мұрасын зерттеу, сақтау, қолдану және арттыруға деген қызығушылығын оятады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық
Пән алған білімдері мен оларды іс жүзінде қолдану, қаржылық ақпаратты пайдалану арасында тікелей байланыс құру негізінде жеке қауіпсіздік пен қаржылық сауаттылықты ескере отырып, қаржылық шешімдер қабылдау үшін білім алушылардың жауапкершілігін қалыптастыруды көздейді. Сондай-ақ тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, қаржы нарығындағы инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін және пирамидалар мен қаржылық алаяқтықтардан тұтынушылардың қауіпсіз мінез-құлқын тиімді орындау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркі мемлекеттер тарихы
Пән студенттердің дүниежүзілік тарихи үдерісте түркі халықтары мен мемлекеттерінің орны мен рөлі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыруға, студенттердің тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және жан-жақты талдау дағдыларын меңгеруге, өткен мен бүгінгі күннің тарихи процестерінің мән-жайын түсінуге, ақиқатқа бағдарланған өзіндік ұстанымдарын қалыптастыруға, азаматтық, отаншылдық, ұлттық бірегейлік, ұлтаралық және дінаралық толеранттылық көзқараста тәрбиелеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Археология
Пәннің мақсаты: археологиялық деректер негізінде ежелгі қоғамдардың пайда болуы, дамуы туралы білім беру. Курс студенттерге археологиялық қазбалардың әдістерін, далалық ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемелік амалдарын игеруге көмектеседі; ежелгі адамдардың даму эволюциясы, діни нанымдардың қалыптасуы, адамзат мәдениетінің, материалдық өндірістің, идеология мен дүниетанымның, қоғамдық қатынастардың даму кезеңдері туралы мәлімет береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллект саласындағы (ЖИ) негізгі ұғымдарды, ЖИ технологияларының архитектурасы мен жұмыс істеу принциптерін, қолдану әдістері мен мүмкіндіктерін оқытады. Курсты оқу барысында білім алушылар ЖИ технологияларының теориялық және практикалық негіздерін меңгеріп, оларды құқықтық және этикалық нормалар аясында кәсіби салалардағы міндеттерді шешуде тиімді қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерлік жүргізудің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік іс-әрекетті меңгеру барысында білімгер цифрлық технологияларды қолдана отырып мәліметтерді жинақтайды, бизнестің қыр сырын меңгере отырып, өз бетінше басқарушылық мәселелерді шешеді, алдында тұрған мақсаттарға қол жеткізу дағдыларын қалыптастыру арқылы көшбасшылық қабілетін көрсетеді. Білім алушы кәсіпті жүзеге асыру әдістерімен танысады, бизнесті ұйымдастыру мен басқару шешімдерін қабылдауға дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалы, сандық, аралас зерттеу әдістері. Бастапқы және қайталама зерттеу. Action research. Зерттеу дизайны - сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квази-эксперименттік, қарама- қарсы, лонгитюдті, кейс-стади, этнографиялық, эксплуатациялық, түсіндірме. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен жарамдылығы. Жаңадан өндірілу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Үлгіні қалыптастыру кезінде қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу. Іріктемені қосу және алып тастау критерийлері.Деректерді іріктеу-сауалнамалар, сұхбаттар, эксперименттер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Деректерді тексеру. Сұхбатты транскрипциялау. Деректерді талдау-статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурстық талдау, тақырыптық талдау, мәтіндік талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық сыни пікір.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда адамның қоршаған ортамен өзара іс-қимылы, экологиялық және техногендік тәуекелдер, тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттары және қоғамның тұрақты дамуы тұжырымдамасы туралы білім жүйесін қалыптастырады. Білім алушы тұрақты даму мақсаттарын, инклюзивті орта ерекшеліктерін ескеріп, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды әзірлеуді және негіздеуді меңгереді. Төтенше жағдайлар мен тәуекелдерді бақылау, талдау және алдын алу құралдарын қолдануға дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңа замандағы әлем (Шығыс)
Курс қазіргі замандағы Шығыс тарихына құндылық көзқарасты қалыптастырады; Шығыс өркениеттерінің әлем тарихындағы орнын анықтайды. Болашақ мұғалімдер Шығыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды, олардың мәдениеті мен дүниетанымын түсінеді, яғни мәдениетаралық коммуникация саласындағы түсініктер қалыптасады. Болашақ мұғалімдердің тарихи мәтінмен жұмыс жасай отырып, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды; бастапқы және қосымша ақпарат көздерін талдау қабілеті арқылы ақпараттық құзыреттілігін арттырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қоғамтану
Курстың мақсаты – қазіргі қоғамдағы әлеуметтік-саяси және құқықтық жүйенің қызмет ету негіздері, экономика мен рухани мәдениеттің даму тенденциялары туралы білім алу болып табылады. Курс болашақ мұғалімдердің бойында қажетті нәтижеге жету үшін қажетті шығармашылық ойлау түрін қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер заманауи әлемнің әлеуметтік үдерістерін зерттеу үшін мақсат қоя алады, тапсырмалар мен жұмыс үдерістерін әзірлей алады. Пәнаралық әдістерді (тарих, антропология, мәдениеттану, экономика, география, саясаттану, психология және әлеуметтану) пайдалана отырып, студенттің шығармашылық ойлауы, қоғамдағы адамның іс-әрекетін зерттеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ясауитану
Пән ясауилік құндылықтармен таныстырады, академиялық, жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастырады. Білім алушы Ясауи мәдениетінің ерекшелігін түсініп, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. Ясауи ілімінің түркі халықтарының ұлттық мәдениеті, діни түсінігіндегі маңыздылығын түсінеді, қоғамдық ынтымақ, бірлікке ұйытқы болатын «хикметтің» ұлт руханиятындағы орнын саралап, белсенді кәсіби, әлеуметтік қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамикасы
Курс әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теорияларына сүйене отырып, жаңа замандағы (XVIII – ХХ ғ. басы) Қазақстан тарихын зерттеу арқылы студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруды көздейді. Курс XVIII – ХХ ғасыр басындағы қазақ қоғамының өзгеруінің терең мәні мен маңызын анықтау қабілетін дамытады. Болашақ мұғалімдер қазақ қоғамының өзгеруіне әсер еткен тарихи үдерістерді талдау дағдыларын жетілдіреді; өз мәдениетінің құндылықтары мен наным-сенімдері мен басқа халықтардың мәдениеті арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсінеді; ғылыми жұмысты жазу кезінде қажетті әртүрлі дереккөздерді, соның ішінде фольклорды түсіндіреді және пайдаланады; мәдени аспектілердің елдің тарихи дамуына әсерін анықтайды және танымдық және метатанымдық дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу
Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер академиялық жазу саласындағы түсінік аппараты туралы білімдерін дамытады, ғылыми мәтіннің әртүрлі түрлерін (мақалалар, тезистер, рефераттар, эсселер, диплом жұмыстарын жазу; әртүрлі конкурстарға, конференцияларға қатысуға өтінімдер жазу) құрастыру, өз жұмыстарының презентацияларын дайындау бойынша практикалық дағдыларын дамытады. Болашақ мұғалімдердің логикалық, диалектикалық, аналитикалық, сыни тұрғыдан ойлау, оқиғалар мен құбылыстарды талдап, салыстыра білу, заманауи ақпараттық білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңа білімді меңгеру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қосалқы тарихи пәндер
Курс әртүрлі көмекші, немесе арнайы тарихи пәндерді – тарихи хронология, топонимика, геральдика, нумизматика, фалеристика, ономастика және т.б. оқуды қарастырады, олардың пайда болу және даму тарихымен таныстырады. Болашақ мұғалімдер жаңа қабілеттер мен дағдыларды (хронологиялық және генеалогиялық кестелерді құрастыру, монеталарды жіктеу және т.б.) меңгереді, жаңа ақпараттың үлкен көлемін жеңе білуді, зерттеуде пәнаралық тәсілді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығыстағы ұлттық тәуелсіздік үшін қозғалыс пен даму жолдарын іздеу
Болашақ мұғалімдер үлкен өзгерістер дәуіріндегі әлем, отаршылдық жүйенің күйреуі, шығыс өркениеттерінің даму ерекшеліктері, адамзаттың мәдени жетістіктеріндегі орны мен рөлі туралы білімдерін жетілдіреді, саяси, мәдени тарих бойынша білімдерін іс жүзінде қолдана алады, ауызша тарих әдістерін біледі. Зерттелетін кезеңдегі шығыс елдерінің дамуындағы экономикалық мәселелерді анықтау арқылы студенттердің экономикалық сауаттылығы қалыптасады; белгілі бір елдің экономикасы мен мемлекеттік саясатындағы өзгерістердің салдарын зерттей отырып, олар шығындарды бағалай алады; шағын топтарда жобалық жұмысты жүзеге асыруда өзара әрекеттесе отырып, зерттеушілік және коммуникативті дағдыларды дамытады; Жаңа дәуірдің маңызды мәселелерін түсіну, бағалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бағалау және дамыту
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өткен дәуірдегі және қазіргі түркі өркениеті
Болашақ мұғалімдер түркі өркениетін көшпелі және отырықшы шаруашылық жүргізу тәсілдерінің өзара әрекеттесуі ретінде зерттейді, соның нәтижесінде түркілердің Еуразиядағы ерекше интеграциялық рөлі болды, бұл өркениеттің сәл басқа түрінің дамуына ықпал етті. Курс шеңберінде студенттерде түркі халықтары мен мемлекеттерінің дүниежүзілік-тарихи үдерістегі орны мен рөлі туралы тұтас көзқарас қалыптасады; болашақ маманның интеллектуалдық дамуы мен әлеуметтік бейімделуіне ықпал ететін түркі халықтары жинақтаған тарихи тәжірибені меңгеру негізінде тарихи ойлау мен әлеуметтік жадыны қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар)ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кеңестік Қазақстанның күнделікті тарихы
Курстың мақсаты кеңес адамының күнделікті өмірінің саласын, мінез-құлық нормаларына әсер ететін факторларды, күнделікті өмірдегі жеке тұлғаның әлеуметтік-саяси қалауларын зерттеу болып табылады. Курс кеңестік кезеңдегі қазақ қоғамының күнделікті өміріне қатысты әртүрлі ауызша, жазбаша және материалдық дереккөздерді зерттеу негізінде студенттердің зерттеушілік, мәдениетаралық құзыреттілігін дамытады. Курсты оқу барысында студент сыни тұрғыдан ойлау, рефлексия дағдыларын жетілдіреді, кейс-стади негізінде даулы жағдайларды сәтті шешу, қоғамдағы жағымды қарым-қатынастарды сақтау үшін әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларды қалыптастырады. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында студенттер ауызша тарих, экономикалық тарих, микро- және макротарих әдістерін қолданады, зерттеудің пәнаралық тәсілін танытады (этнология, Тарихи демография, антропология, мәдениеттану, әлеуметтік психология).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның зияткерлік тарихы
Болашақ мұғалімдер Қазақстандағы негізгі интеллектуалдық үдерістер туралы білімдерін жетілдіреді, адамның шығармашылық іс-әрекет формаларының алуан түрлілігінің маңыздылығын; жаңа идеялар мен концепциялардың пайда болу, даму және тарату үдерістерінің ерекшеліктерін түсіну қабілетін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер қазақ ойшылдарының іргелі еңбектері мен зерттеулерін, қоғамдық-саяси, діни, тарихи-мәдени дереккөздерін зерттеп, талдап, талқылайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаңа замандағы әлем (Батыс)
Болашақ мұғалімдер Батыстың жаңа замандағы тарихын зерттейді; Батыс тарихына құндылық көзқарасын қалыптастырады; Батыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды түсінеді, «өнеркәсіптік революция» ұғымын біледі және оның маңызын бағалайды. Курс сонымен қатар Батыс демократиясы (Ұлы Француз революциясы, Англиядағы демократиялық қозғалыстар) ұғымын қалыптастырады. Білім алушылар оқу үдерісінде алған білімдерін кәсіби іс-әрекетінде қолданады; Батыс өркениеттерінің дүниежүзілік тарихтағы орнын анықтайды. Болашақ мұғалімнің әртүрлі мәдени жағдайда жұмыс істеу қабілетін, ынтымақтастық дағдыларын, алға қойылған міндеттерді шешу қабілетін, топта шығармашылық қарым-қатынасты дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихи өлкетану
Болашақ мұғалімдердің туған өлкесінің тарихи және мәдени ескерткіштерін, материалдарын іздестіру және жобалау әдістемесін, өлкетану жұмыстарын жоспарлау және жүргізу әдістерін, экскурсиялық-далалық жұмыстарды ұйымдастыруды біледі; өз өлкесінің тарихы бойынша тәжірибелік зерттеу дағдылары мен құзыреттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнология
Пән этнографиялық деректер мен зерттеу әдістерін, этнология ғылымының қалыптасу тарихын, этнологиялық мектептер мен әлем халықтарын классификациялау принциптерін, этнос теориясын, этногенез және этникалық тарихтың теориялық аспектілерін, мәдениет және этникалық психология негіздерін, этникааралық коммуникация, этникалық жанжал оны шешу және болдырмау жолдарының концепцияларын оқытады. Этнологияның теориялық және қолданбалы аспектілермен байланысты ұғымдарды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи түсінік мәселелері. Тарихи сана
Курс болшақ мұғалімдерді хронологиялық ойлау, тарихи түсінік негіздерімен таныстырады, өткенді тарихи түсінудің құралы ретінде тарихи талдау және түсіндіру дағдыларын жетілдіреді. Болашақ мұғалімдер ұжымдық және жеке деңгейде тарихи сананың қызмет етуінің әртүрлі аспектілерін ажыратады, тарихи сана туралы түсініктерін кеңейтеді, өз пәні мен пәндік педагогикасын терең түсінетін тарих мұғаліміне қажет танымдық және эпистемологиялық дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихы бойынша медиа-контент
Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстан тарихы бойынша медиа-өндіріс және контентті басқару негіздерін пайдалану қабілетін дамытуға; әртүрлі медиа құжаттарын, соның ішінде аудио, графиканы талдау, түпнұсқа дереккөздермен жұмыс істеу, Қазақстан тарихы бойынша электронды тасымалдау құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Курс әлеуметтік желілердің тақырыптық әртүрлілігін түсінуге үйретеді, мәтіндердің авторлары ретінде пайдаланушылардың құқықтық және этикалық мәдениеті туралы білімдерін тереңдетеді; виртуалды аудиториямен әрекеттесу қабілетін дамытады; жаңа қарым-қатынас құралдарын қолдану сауаттылығын дамытады, мақсат қою, оны шешу жолдарын анықтау, мақсатқа жету үдерістерін сипаттау үшін ойлауды жобалауды жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көрнекі тарих
Курс бейнелер тарихы контекстінде тарихи шындықты қайта қарау туралы білімді қалыптастырады, мұнда «бейне» ұғымы визуализацияға негізделген, ал басты назар сезімдік тәжірибеге аударылады. Курс визуалды сауаттылықты, көрнекі ойлауды, технологиялық сауаттылықты, бейнелеу мәдениетін, бейнені қайта құру және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер көрнекі ақпаратты құжаттау әдістерін (бейне, фотосурет) және көрнекі құжаттарды қабылдау, талдау және түсіндіру технологиясын зерттейді. Болашақ мұғалімдер танымның сапалы әдістерін қолдану дағдыларын, көрнекі дереккөздерді (киноқұжаттар, теледидар, бейнежазбалар, фотоқұжаттар), көрнекі көздерді, ақпаратты өңдеу дағдыларын, ғылыми-зерттеу мақсатына жету үшін цифрлық және медиа технологияларды тиімді пайдалана білу дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи демография
Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстандағы қазіргі демография ғылымының өзекті мәселелері туралы түсініктерін қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер қазақстандық өткен демографиялық құбылыстар мен оқиғаларды адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыра алады; цифрлық сауаттылықты, деректерді басқару дағдыларын дамытады, демографиялық жағдайды және дәлелді ақпаратты талдау негізінде аналитикалық және сыни ойлауды дамытады, сапалы және сандық әдістерді, демографиялық талдау мен болжауды пайдалана отырып, демографиялық ақпаратты өңдеу дағдыларын дамытады; топта және өз бетінше жұмыс істеу, ынтымақтастық атмосферасын құру, көшбасшылық қасиеттерді таныту қабілетін арттырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауызша тарих: теория және практика
Болашақ мұғалімдер тарихтың ғылыми бағыты, сонымен қатар тарихты ұрпақтан-ұрпаққа жеткізудің қазақтың ауызша-тарихи дәстүрі, сонымен қатар медиа-технологиялар арқылы жазылған өмірбаяндық әңгіме-сұхбат арқылы белгілі бір тұлға мен қоғам тарихын зерттеудің заманауи технологиясы ретінде ауызша тарих теориясын зерттейді. Болашақ мұғалімдер мектепте ауызша дереккөздермен жұмыс істеудегі мұғалімдердің тәжірибесін талқылайды; ауызша тарихи дереккөздерді жинау, бекіту, сақтау, түсіндіру және талдау әдістерін біледі. Болашақ мұғалімдер тарих сабағында ауызша тарихи дереккөздерді талдау, түсіндіру және пайдалану дағдыларын жетілдіреді; ақпарат берушімен қарым-қатынас және өзара әрекеттесу арқылы зерттеуші рөлінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиа және тарихи жады
Болашақ мұғалімдер теледидар, баспа өнімі, фотосурет, радио, кино, интернет және сандық медиа сияқты әртүрлі ақпарат құралдарында бейнеленген тарихпен адамның байланысын зерттейді; есте сақтауды зерттеудің негізгі анықтамалары мен тұжырымдамаларын қарастырады; бұқаралық ақпарат құралдарының қалай өзара әрекеттесетінін, тұлға мен қоғамның жадысын қалай қалыптастырып, кеңейтетінін анықтайды; тарихи қайта құру әдістерін, тарихи өткенді басқаша түсіндіретін әртүрлі көзқарастарды қарастырады; БАҚ-та тарихты мифологизациялау мен саясиландыруды талқылайды, тарихи және ұжымдық жады мәселелерін қайта қарастырады. Болашақ мұғалім цифрлық дағдыларды, жадыны зерттеу бойынша медиа көздерін зерттеу; зерттеу жұмысы барысында сыни талдау және өзіндік рефлексия, ақпаратты ажырата және бағалай білу дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи география
Курс қоғам мен табиғаттың аумақтық ұйымдастырылуы, географиялық ортаның адамзаттың, оның ішінде өлке тұрғындарының мәдениетінің дамуына әсері туралы түсінік қалыптастырады. Курс кеңістіктік ойлау дағдыларын және оларды аналитикалық жұмыста қолдана білу дағдыларын жетілдіреді, кәсіби қызметте жаңа технологияларды тиімді пайдалану үшін технологиялық сауаттылықты дамытады. Болашақ мұғалімдер географиялық ақпаратты сыни тұрғыдан талдайды, сонымен қатар жекелеген тарихи орындардың тарихи-географиялық ерекшеліктерін анықтайды, шығармашылық қабілеттерін дамытады, компьютерлік модельдеуді пайдалана білу, диалог құру қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Антропология негіздері
Курс болашақ мұғалімдерді антропологияның тарихымен, теориясымен, негізгі ұғымдарымен таныстыруды көздейді. Курсты оқу барысында студенттерде адамның әлеммен қарым-қатынасы мен әрекеттесуіне, мәдениеттердің көптүрлілігі мен теңдігін тануға негізделген нормативтік-құндылық ұғымдарына тұтас көзқарас қалыптасады. Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-мәдени тәжірибенің жалпы және жеке салаларында әлеуметтік шындықты жоспарлау, болжау, реттеу және түрлендіру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихнамасы
Курс фактілерді олардың интерпретациясынан ажырату қабілетін қалыптастырады, болашақ мұғалімге құжат авторының зерттеу әдістерін қаншалықты дұрыс таңдағанын анықтауға, мәтіндерді жазу себептерін талдауға және көрсетуге көмектеседі. Тарихнама тарихи жадының қалыптасуының қайнар көзі ретінде зерттеледі. Болашақ мұғалімде шығармашылық ойлауын, мәтіннің жазылу стиліне, сипатына қарай әртүрлі мәтіндерді салыстыра білу, құжаттың жасалу уақыты мен авторын анықтау дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі зерттеулердегі пәнаралық тәсіл
Бұл курстың мақсаты – тарих пәні студентін пәнаралық көзқарас негізінде жобалық-зерттеу іс-әрекетіне теориялық және практикалық дайындау («Археология», «Этнология», «Деректану», «Мұрағат ісі», «Мұражай тану», «Академиялық жазу») және т.б.). Курсты оқу барысында ғылыми ұғымдар мен үдерістер туралы түсінік қалыптасады, зерттеу дағдылары жетіледі. Курстың нәтижесі – мұрағаттық және мұражайлық практика болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректану
Курс тарихи дереккөздер жүйесінің дамуы, тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерін зерттеудің әдістемелік тәсілдері туралы толық түсінік қалыптастырады, метатанымдық дағдыларды дамытады. Болашақ мұғалімдер деректану категориялары мен тұжырымдамаларын талдауға, тарихи дереккөздермен жұмыс істеуге қажетті сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын жетілдіреді, цифрлық дағдыларды, деректерді басқару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Секуляризация және трансформация
Курс сенімнің трансформация үдерісі, діни идеялардың дамуына әлеуметтік-мәдени ортаның әсері, дін институтының трансформациясы туралы түсінік қалыптастырады; секуляризацияның әлеуметтік теориясын зерттейді; сыни ойлау дағдыларын және оларды діни және зайырлы дереккөздермен аналитикалық жұмыста пайдалану қабілетін жетілдіреді. Курс діннің, лаицизмнің, атеизмнің философиялық, әлеуметтік-мәдени санаттарының тереңірек мәні мен маңызын анықтау, діни ақпаратты сыни тұрғыдан талдау қабілетін дамытады. Болашақ мұғалім толеранттылық, сыйластық, әлеуметтік интеллект, әртүрлі мәдени орталар мен қоғамдарда жұмыс істей білу, саясат пен секуляризация үдерістерінен мәдени хабардар болу қағидаларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновация
Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістер
Курс барысында болашақ мұғалімдер қазіргі замандағы интеграция және дезинтеграция үдерістері туралы білімдері мен түсініктерін кеңейтеді, осы процестердің себептерін зерттейді және жаһандық және аймақтық деңгейде салдарын бағалайды; саяси, экономикалық, мәдени ынтымақтастықты дамытудағы халықаралық ұйымдардың маңызын; қазіргі халықаралық қатынастардың субъектісі ретіндегі Қазақстан Республикасының рөлі мен орнын талдайды. Болашақ мұғалімдер әртүрлі мәдени қоғамдар мен географиялық жағдайларда жұмыс істеу және әрекет ету қабілетін арттырады, әртүрлі адамдармен конструктивті қарым-қатынас жасайды, қарсыластың көзқарасын түсінеді және қабылдайды, мәдениетаралық қарым-қатынас шарттарын бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін әлеуметтануы
Болашақ мұғалімдер әлемдегі, оның ішінде Қазақстандағы діни институттардың негізгі кезеңдерін, даму беталыстарын және өзекті мәселелерін; дін әлеуметтануының негізгі ұғымдары, санаттары мен тұжырымдамаларын зерттейді. Курс әлеуметтік ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады; әлеуметтік үдерістер мен әлеуметтік қауымдастықтар туралы деректерді өндіру, таңдау, өңдеу және талдау дағдыларын; мәдениет тарихы мен әлеуметтануындағы діннің әртүрлі пайдалы және теріс көріністері туралы, еркін ойлау мен діндарлықтың қазіргі жағдайы мен арақатынасы туралы, Қазақстандағы және әлемдегі діннің даму перспективалары туралы ақпаратты сыни тұрғыдан талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениетті дамуының ерекшеліктері
Курсты оқу болашақ мұғалімдерге ХХ – ХХІ ғасыр басындағы дүниенің өзгеруінің негізгі тенденцияларын түсінуге; мәдени-тарихи қауымдастықтардың өзіндік ерекшелігі, жаһандану үдерістерінің пайда болуы мен дамуы, қазіргі Батыс өркениетінің дамуы жағдайында нақты тарихи мәдениеттің бірегейлігі туралы түсініктерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдерде өзгерістерге төтеп беру, бүкіл адамзат тәжірибесінен үйрену, басқа адамның тәжірибесіне жауап беру қабілеттері қалыптасады. Жаһандық хабардар болу дағдыларын жетілдіріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі Қазақстандағы дін және құқықтық реттеу
Болашақ мұғалімдер діннің, әлемдік және негізгі ұлттық діндердің теологиялық анықтамасы туралы, діннің пайда болуының, дамуының және таралуының табиғи сипаты туралы, оның әлемдік мәдениетке енуі туралы түсініктерін жетілдіреді; «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» Қазақстан Республикасының Заңын, қазіргі Қазақстандағы конфессиялық қызметті реттейтін нормаларды оқып-үйрену, әлемнің алуан түрлілігін түсінеді. Курс қазіргі құқықтық және діни жағдайды қабылдауда құқықтық мәдениетті, икемді ойлауды қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер өз мәдениеті мен әлемнің басқа мәдениеттерінің әдет-ғұрыптары мен наным-сенімдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсініп, бағалай алады және өз шешімдері үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мемлекет және құқық теориясы және тарихы
Курс әр түрлі тарихи кезеңдердегі мемлекеттік органдар мен құқықтық институттар туралы олардың барлық белгілерімен, саяси және құқықтық санаттар туралы, әрі қарайғы өмірге қажетті құқықтық білімдер туралы негізгі білімдерді қалыптастыруды көздейді. Болашақ мұғалімдер мемлекет пен құқықтың түрлері мен нысандарының пайда болуын, дамуын, өзгеру үдерістерін зерделейді, заң ғылымының заманауи жетістіктері негізінде құқықтық мәдениеттің жоғары деңгейін, құқықты құрметтеуді қалыптастырады. Курс қазіргі жағдайды түсіну, қақтығыстардың алдын алу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді.
- Өзекті қоғамдық құбылыстар мен үдерістерге бағдарланады; қазіргі қоғамдағы діни және рухани-мәдени құбылыстар мен үдерістерді талдайды және бағалайды, оған қатысты өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілік даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені, соның ішінде жеке және отбасылық қаржыны басқаруда қаржылық сауаттылық негіздерін, әлеуметтік жауапкершілік пен экономикалық қауіпсіздік қағидаттарын қолданады.
- Тұлғаға бағдарланған, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасындағы балалардың өмірі мен қызметін тәрбиелеу, дамыту, ұйымдастыру үшін педагогика мен психология бойынша білімді қолдануға қабілетті.
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік және зерттеу қызметі деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сындарлы қарым-қатынас жасауға және өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
- Жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, тарих және қоғамтану салаларында жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін таңдайды.
- Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді.
- Мектепте тәрбие мен білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдыларды, жалпы орта білім беруді дамыту саласындағы менеджмент негіздерін және кәсіпкерлік икемділік-дағдыларын қолданады.
- Жалпы орта білім беретін ұйымдағы тәрбие және білім беру үдерісіне мониторинг жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және бағалауға қабілетті.
- Педагогикалық этика нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жалпы орта білім беру саласында және гуманитарлық ғылым бағытында жергілікті, өңірлік және республикалық деңгейде өз бетінше және командада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.
- Өмір бойы кәсіби даму мен білім алуға қабілетті; өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін ойластырып, сыни тұрғыдан бағалайды, сондай-ақ тұрақты даму, ұйымы мен өзінің кәсіби әл-ауқатын дамыту мүддесінде мектепте тарихи, қоғамтанулық білім беруді жетілдіру үшін жаңа мақсаттар қояды.
- Ата-аналар және педагог қауымымен ынтымақтастық әрі өзара шығармашылық байланыс шеңберінде қолайлы ахуал жасау үшін эмоционалды интеллект дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қабілетті.