6B01513 Математика (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі қоғамда сұранысқа ие, білім беру саласындағы тұрақты өзгерістерге тез бейімделе алатын және бәсекеге қабілетті мұғалімге қойылатын талаптарға жауап беретін, (мектептер, колледждер, гимназиялар) математика мұғалімі ретінде маманданғысы келетін болашақ мұғалімдерге арналған педагогикалық білім беру бағдарламасы
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Элементарлық математика (геометрия) (IP)
Пәннің мақсаты болашақ математика мұғалімдерін болашақта оқыту үшін пропедевтикалық болып табылады, мектептің математика курсының геометриялық есептерін шешудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын теңестіруге бағытталған. Курсты оқыту математикалық есептерді шешу алгоритмдерін құрастыру, математикалық тұжырымдарды дәлелдеу дағдыларын дамытады; логикалық, кеңістіктік ойлауды дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Есептерді шығару практикумы: тригонометрия
Пәннің мақсаты болашақ математика мұғалімдерінде оқушылардың тригонометриялық өрнектерді түрлендіруге үйрету дағдыларын қалыптастыру, тригонометриялық теңдеулер мен күрделіліктің әртүрлі деңгейлеріндегі теңсіздіктерді шешу; функциялар графиктерін салыстырмалы талдау негізінде оқу ақпаратын алу қабілетін қалыптастыру; математикалық ойлауды, логикалық және алгоритмдік мәдениетті, тригонометриялық функциялардың мәнін түсінуді дамыту; тригонометриядағы математикалық мәлімдемелерді дәлелдеу дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Автоматтар мен тілдер теориясы
Пәннің мақсаты — білім алушылардың абстрактілі компьютерлер жұмысының негізгі принциптері туралы түсініктерін қалыптастыру, олардың жұмысының алгоритмдерін құру және тілдерді зерттеу болып табылады. Курс аясында ақырлы автоматтарымен регулярлы тілдерді тану алгоритмдері, олардың қасиеттері, ақырлы автоматтардың құрылымдық диаграммалары, регулярлы өрнектер, Тьюринг машиналары оқытылады. Есептеу мүмкіндіктері мен күрделілігіне, алгоритмді оңтайландыруға және күрделілігі төмен бағалауларға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Құбылыстар негізінде математикалық пәндерді оқыту
Пәннің мақсаты-оқушылардың зияткерлік шығармашылық қабілеттерін дамыту құралы ретінде мектептегі пәнаралық интеграцияның рөлін зерттеу. Пән оқушылардың интегративті ойлау тәсілін қалыптастыруға мүмкіндік беретін педагогикалық үдерістегі әдістер мен әдістемелік әдістерді оқуына ықпал етеді, сондай-ақ орта мектеп үшін математикадан тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Комплексті анализ (IP)
Пәннің мақсаты студенттерде кешенді талдаудың негізгі ұғымдары, сандық және функционалдық қатарлар, Фурье интегралы, Фурье мен Лапластың интегралды түрлендірулері, сондай-ақ осы пәннің басқа математикалық пәндермен байланысы туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту
Пәннің мақсаты-педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру, оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуді тереңдету және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және білім алушыларды немесе оқушыларды бағалауға тартуға қабілетті; Мазмұны: бағалаудың әртүрлі технологиялары, принциптері, кезеңдері, олардың білім саласын бағалау құралдары (оның ішінде формативті және жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау және т. б.), бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістері (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау), оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін, даму жүйелерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Қатарлар теориясы IP
Пәннің мақсаты-қатарлар теориясының негіздерін түсіну, қатарлар теориясының математикалық тұжырымдарын дәлелдеу дағдыларын дамыту және Осы курстың әдіснамалық принциптері мен математикалық аппаратын қолдана отырып практикалық есептерді шешуде дағдыларды дамыту; математикалық бағдарламалау әдістерімен және компьютердегі қолданбалы бағдарламалар пакеттерін қолдана отырып, оңтайландыру есептерін шешу үшін логикалық және алгоритмдік ойлау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Олимпиадалық есептерді шешу әдістері
Пәннің мақсаты олимпиадалық есептерді шешу үшін іргелі математикалық пәндердің негізгі ұғымдарын, идеялары мен әдістерін қолдану, есептің түрі бойынша оны шешудің ықтимал әдістерін анықтау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс олимпиадалық міндеттерді шешу және құрастыру дағдыларын дамыту, оларды шешуге креативті көзқарасты жетілдіру және ойлау икемділігін нақтылау арқылы мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау (IP)
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныстыру. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Математикадан оқу ресурстарын әзірлеу
Пәннің мақсаты цифрлық білім беру ресурстарының ұғымдары мен түрлерін, цифрлық контентті әзірлеудің дидактикалық және мультимедиялық принциптерін зерделеу, сондай-ақ Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері үшін математика бойынша қолданыстағы цифрлық білім беру ресурстарын талдау болып табылады. Пән орта мектеп үшін математика бойынша цифрлық білім беру ресурсын әзірлеу үшін цифрлық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық есептерді шешуді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-студенттерге математикалық есептерді шешудің негізгі әдістері мен алгоритмдерін игеру. Студенттердің әдістемелік дағдыларын дамытуға, есептерді кезең-кезеңімен шешу алгоритмдерін әдістемелік сауатты түсіндіре білуге, оқушыларда әр адамның болашақ өмірі үшін математикалық есептерді шешу дағдыларының маңыздылығын түсінуді қалыптастыру және дамыту қабілетіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Элементарлық математика (алгебра) (IP)
Пәннің мақсаты білім беру бағдарламасы бойынша әрі қарай оқытуда математикалық пәндерді де, сабақтас пәндерді де оқу болып табылады. Мазмұны алгебраның мектеп курсының негізгі бөлімдерін қарастырады, оларды зерттеу студенттерде алгебралық есептерді әртүрлі тәсілдермен шешу білімі мен дағдыларын, есепті шешу үшін қажетті ақпаратты бағалау және таңдау қабілетін, математикалық ойлау қабілетін, өз ойларын жеткізе білуді дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Пәннің мақсаты білім беруді цифрландыру процестері, оқу процесін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының сабақтан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастырушылық-басқару қызметі, "Machine Learning"ұғымы мен қағидаттары туралы түсінік алу болып табылады. Студенттер білім беруде цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі (IP)
Пәннің мақсаты студенттердің-болашақ математика мұғалімдерінің орта мектептің математика бөлімдерін оқытудың мазмұнын, әдістерін, әдістерін игеру жүйесін жетілдіру болып табылады. Мінез-құлық және когнитивті тәсілдермен оқытудың сындарлы теориясын түсіну және қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді; мектепте математика сабақтарын өткізуге әдістемелік әзірлемелерді дайындау, оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бір айналмалының функцияларын дифференциал есептеу
Пәннің мақсаты-математикалық талдау курсы туралы тұтас идеяны қалыптастыру, математикалық ұғымдардың өзара байланысын және олардың практикалық маңыздылығын түсіну. Мәлімдемені ауызша тұжырымдау және символдық жазу және оны жоққа шығару дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Зерттелетін тақырыптар тізбегін құру дағдыларын қалыптастыру, мәлімдемелерді дәлелдеуге немесе мәселелерді шешуге қажетті білімді таңдау, ақпаратты түрлендіру және визуализациялау қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ықтималдық және математикалық статистика теориясы (IP)
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерде кездейсоқ оқиғалардың, шамалар мен процестердің теориялық және ықтималдық модельдерінің құрылымын түсінуді қалыптастыру; ықтималдық және статистикалық есептерді шешу, статистикалық ақпаратты өңдеу және стандартты әдістер мен модельдерді қолдана отырып статистикалық негізделген қорытындылар алу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән нақты кездейсоқ құбылыстар мен процестерде болатын қасиеттерді, сипаттамаларды және тәуелділіктерді көрсететін математикалық модельдерді құру және талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Геометриядан есептерді шығару практикумы (IP)
Пәннің мақсаты студенттерде геометриялық әдістер мен оларды қолдану мүмкіндіктері туралы, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметті жүзеге асыру және өз білімдерін күнделікті өмірде қолдану үшін геометрияны зерттеудің маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер мектеп курсының геометриялық есептерін шешуде оқушылардың білімі мен дағдыларын нығайтуға және тереңдетуге үйренеді. Курс барысында студенттер оқушылардың логикалық ойлауын және олардың математикалық белгілерді дәлелдемелерде және әртүрлі геометриялық есептерді шешуде қолдану қабілетін қалыптастыруды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары (IP)
Пәннің мақсаты: оқытудың стратегиялары мен әдіснамаларын жан-жақты қалыптасуына септігін тигізу. Нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алу. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер өз оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық логика және дискреттік математика IP
Пәннің мақсаты-математикалық логика және дискретті математика бөлімдеріндегі іргелі материалды зерттеу, оның ішінде көптеген математикалық әдістер, олардың білімі қазіргі заманғы математика мұғаліміне әр түрлі қиындық деңгейлеріндегі есептерді шешуге арналған алгоритмдерді әзірлеу кезінде қажет, оны болашақ кәсіби қызметте және өзінің дамуы үшін қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Дифференциалды теңдеулер
Пәннің мақсаты-қолданбалы білім салаларындағы нақты мысалдар арқылы бізді қоршаған әлемнің процестері мен құбылыстарын зерттеуге арналған Негізгі математикалық аппаратты түсіну. Қарапайым дифференциалдық теңдеулермен сипатталатын оның динамикалық моделін құру кезінде процеске немесе құбылысқа айтарлықтай әсер ететін факторларды бөліп көрсету дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Алгебрадан есептерді шығару практикумы
Пәннің мақсаты-орта мектеп алгебрасы курсының мазмұнын толық түсіну және оның басқа пәндермен байланысы аясында оның бөлімдерін талдау. Алгебралық және трансценденттік өрнектерді түрлендіруді қолдана отырып, алгебралық есептерді стандартты және стандартты емес әдістермен шешуге үйрету бойынша студенттердің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру; орта мектептің әртүрлі деңгейлері үшін алгебралық есептерді әзірлеу қабілеті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математика тарихы
Пәннің мақсаты болашақ математика мұғалімдерінің математиканың ғылым ретінде даму эволюциясы туралы білімдерін, бұрын қолданылған және қазіргі кезде қолданылатын есептерді шешу әдістерінің артықшылықтарын анықтау дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі математикалық курстарда алған білімдерін жүйелеу, жалпы мәдениетті арттыру және математика тарихындағы фактілермен, өмірмен және шығармашылықпен танысу арқылы өз көкжиегін кеңейту болып табылады көрнекті математиктер.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Пәннің мақсаты математикалық пәндердің байланысын түсінуді дамыту; белгілі бір кәсіби есепті қою үшін сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдары мен әдістерін зерттеу арқылы математикалық ойлау, геометриялық объектілерді аналитикалық формаға аудару және оларды аналитикалық әдістердің көмегімен зерттеу дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызметте математикалық аппаратты қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді шешудің стандарт емес әдістері
Пәннің мақсаты-болашақ математика мұғалімдерінің оқушылардың қызығушылығын ояту және оқушыны қолдау әдістері мен әдістерін қолдана отырып, олардың математикаға деген оң көзқарасын қалыптастыру. Студенттер математикалық мазмұнды және икемді оқу бағдарламаларын әзірлеуді, бекітілген мектеп математикасы оқулықтарында қарастырылмаған есептерді шешудің әртүрлі әдістерін енгізуді үйренеді, бұл оқушылардың жеке дамуы мен жеке жетілдірілуіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Дифференциал геометрия
Пәннің мақсаты дифференциалды геометрияның негізгі бөлімдерін түсіну, Евклид кеңістігінің дифференциалды геометриясы бойынша іргелі дайындық береді, басқа математикалық пәндерді оқуда Дифференциалды геометрия аппаратын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Дифференциалды геометрия әдістері әртүрлі математикалық пәндерде қолданудың үлкен әлеуетіне ие және студенттердің кеңістіктік қиялын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық үлгілеу негіздері IP
Пәннің мақсаты-студенттердің әлеуметтік-экономикалық міндеттер мен процестерді талдау, әртүрлі объектілердің мінез-құлқын ғылыми болжау және осылайша олардың функционалдық сауаттылығын дамыту үшін заманауи математикалық модельдерді түсінуі. Пән білім алушылардың математикалық модельдеудің теориялық және практикалық дағдыларын, сондай-ақ математикалық модельдеу бойынша әдебиеттерді өз бетінше оқу дағдыларын игеруіне және қолданбалы есептерді шешу үшін алынған мәліметтерді практикалық пайдалануға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Lesson Study және Action Research
Пәннің мақсаты болашақ педагогтың кәсіби мүдделері саласындағы ғылыми-зерттеу компоненттерін дамыту болып табылады. Пән болашақ математика мұғалімдерінің Lesson Study және Action Research педагогикалық тәсілдерінің теориялық негіздерін игеруіне, өзінің ғылыми зерттеулері негізінде Математиканы оқыту процестерін жоспарлауға ықпал етеді. Педагогикалық қоғамдастық жағдайында әріптестерге кәсіби қолдау көрсету және өзін-өзі жетілдіру қабілеті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бір айналмалының функцияларын интеграл есептеу IP
Пәннің мақсаты-студенттердің математикалық пәндер ішіндегі математикалық фактілердің өзара байланысын, сондай-ақ математикалық ұғымдардың ғылымның басқа салаларындағы ұғымдармен байланысын түсіну; пәнаралық есептерді шешуде математикалық білімді қолдану қабілетін дамыту; математикалық объектілерді және белгілі деректерді талдау, синтездеу және жалпылау, осылайша жаңа білім алу қабілетін дамыту; математикалық тұжырымдарды тұжырымдай білу. тұжырымдамалардың белгілі бір сыртқы белгілерінің негізінде және оларды қатаң негіздеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді психиканың қалыптасуымен, оның жұмысымен және даму заңдылықтарымен таныстыру. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады, білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Геометрия негіздері IP
Пәннің мақсаты-математика ғылымының аксиоматикалық теориясын, геометрияны құрудың аксиоматикалық теориясын түсіну, Евклид геометриясының аксиоматикалық негіздеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі математика тілін меңгерудің негізгі негізі ретінде жалпы геометриялық және дүниетанымдық мәдениетті қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты тірі ағзалар мен экожүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын, экономикалық қызметтің экологиялық салдарын, тұрақты даму тұжырымдамаларын, экология мен тіршілік қауіпсіздігі мәселелерін зерттеу болып табылады. Тәуекелдерді талдау және басқару, әлеуметтік және экономикалық қауіптер, қауіпсіздік жүйелері және қауіпсіздікті қамтамасыз ету органдарының қызметін құқықтық реттеу қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновация (IP)
Пәннің мақсаты: өзін және кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау, өйткені болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және мұғалімнің білімі мен кәсібін дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Көп айналмалылардың функцияларын дифференциал және интеграл есептеу
Пәннің мақсаты-көптеген айнымалылардың дифференциалды және интегралды есептеулерін зерттеу процесінде ақыл-ой операцияларын дәйекті және барабар қолдану қабілетін қалыптастыру; математикалық тұжырымдардың көрнекі және логикалық негізделген дәлелдерін дәлелдеу идеясын және дағдыларын іздеу; есептердің белгілі бір түрлерін математикалық талдауға тән шешімдердің жалпы жоспарын саралау, Мета-пәндік мазмұнды игеру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Бағдарламалау
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы объектіге бағытталған бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптерін зерттеу, көпфункционалды қосымшаларды құрудың негізгі әдістерін үйрету, Заманауи бағдарламалау технологияларының даму жағдайын түсіндіру. Пән бағдарламалау жүйелері, алгоритмдік тілдің негізгі элементтері, блок-схемалар, символдық айнымалылар мен жолдарды өңдеу айнымалыларының түрлері және динамикалық жад, динамикалық деректер құрылымдары, модульдік бағдарламалау туралы жалпы ақпаратты зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудағы қолданбалы пакеттер
Пәннің мақсаты-динамикалық геометрия жүйелерімен және компьютерлік алгебра жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларын үйрету және оларды қолдану арқылы математиканы оқыту мүмкіндіктерін зерттеу. Курс сонымен қатар орта мектепте математиканы оқытуда компьютерлік ортаны пайдаланудың артықшылықтары мен ықтимал зияны туралы талдау жүргізуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Физика
«Физика» пәнін оқытудың мақсаты - негізгі физикалық құбылыстарды зерттеу. Классикалық және қазіргі физиканың негізгі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын игеру. Ғылыми дүниетаным мен заманауи физикалық ойлауды қалыптастыру. Заманауи ғылыми жабдықтармен танысу, физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру, жаратылыстанудың әртүрлі бөлімдеріне тән шамалардың сандық ретті бағалауды үйрену.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жазықтық пен кеңістіктегі геометриялық салулар (IP)
Пәннің мақсаты-жазықтықта және кеңістікте құрылыстар теориясы бойынша дайындық, құрылысқа геометриялық есептерді шешу әдістерін игеру; геометриялық құрылыстар техникасын игеру және сындарлы және логикалық ойлауды қалыптастыру, зерттеушінің дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Эконометрика
Пәннің мақсаты-негізгі эконометрикалық әдістер мен модельдер туралы білім алу, осы әдістер мен модельдерді қолдану және оларды практикалық жұмыста сандық іске асыру, модельдер құру, модельдеу нәтижелерін талдау, түсіндіру және осы негізде басқару шешімдерін қабылдау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Алгебра және сандар теориясы IP
Пәннің мақсаты-студенттерге жалпы алгебра, сызықтық алгебра, сандар теориясының негізгі әдістерін үйрету; негізгі алгебралық құрылымдармен — топтармен, сақиналармен және өрістермен танысу. Болашақ ғылыми жұмыс процесінде әрі қарай пайдалану үшін сызықтық алгебра мен сандар теориясының математикалық аппаратын игеру. Студенттерде аналитикалық ойлауды және жалпы математикалық мәдениетті дамыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық сауаттылық негіздері (IP)
Пәннің мақсаты-нақты мәселенің математикалық шешімі туралы ойлау қабілетін, математикалық аппаратты (математикалық ұғымдар, фактілер, процедуралар мен құралдар) пайдалану мүмкіндіктерін тану және анықтау қабілетін қалыптастыру, сипатталған жағдайдың ерекшеліктерін көрсететін математикалық модель құру үшін оларды қолданудың ұтымдылығы туралы ойлау, сондай-ақ алынған шешімді түсіндіру және бағалау, математикалық шешімді түсіндіре және дәлелдей білу нақты мәселе аясында.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық тұжырымдарды дәлелдеу әдістері
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдердің білімдерін тереңдету және орта мектеп оқушыларында математикалық тұжырымдарды индуктивті және дедуктивті дәлелдеу дағдыларын дамыту, сондай-ақ олардың логикалық ойлауы мен зерттеу дағдыларын дамыту. Курс студенттердің математикалық ойлау принциптері мен дәлелдерін түсінуді қалыптастыру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, өз бетінше білім алу дағдыларын қолдана отырып, педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою
- Әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, жасанды интеллект арқылы педагогикалық білім берудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және білімді математиканы оқыту дағдыларын жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін пайдалану
- Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- Жаратылыстану-математикалық ғылымдарды түсіну және меңгеру үшін іргелі әдістемелік және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды түсіну және меңгеру, ғаламдық және жергілікті мәселелерді шешу үшін ғылымның басқа салаларындағы білімді қолдану және математикалық білім беру мәселелерін қолдану және интеграциялау
- Қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениеті формаларының тарихының, эволюциясының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- Ғылымның біртұтастығы идеясын түсіндіру үшін адам өмірінде болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау
- Математикалық есептерді шешудің ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және оны оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау
- Қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, жаратылыстану пәндерін оқытуда CLIL технологияларын пайдалану
- Математикалық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, қазіргі педагогикалық технологияларды қолдана отырып, математиканы оқытудың берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын құру
- Білім алушылардың материалды меңгеруіндегі проблемаларын анықтау және алған білімдері мен дағдыларын практикада қолдану үшін оқу процесінде зерттеу жүргізудің заманауи және тиімді әдістерін қолдану
- Математикадан алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолдану үшін жүйелеу және жалпылау, зерттеу, эксперимент жүргізу және олардың нәтижелерін алу үшін оқу процестерін модельдеу