Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01408 Тарих, құқық негіздері және кәсіпкерлік в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Тарихи өлкетану

    Курс тарихи өлкетану ғылымының пән ретінде қалыптасу және даму тарихын зерттеуге арналған. Пән бойынша өлкетану, көне түркі жазба ескерткіштері және олардың туған өлкесін зерттеудегі рөлі, Қазақстанның археологиялық көздері және өлкетану жұмыстарында қолданылуы, Қазақстан тарихының этнографиялық дереккөздері, сәулет өнері ескерткіштері мәселелерін және өнер – туған өлкені зерттеудің қайнар көзі ретінде, туған өлкені зерттеудің ауызша дереккөздері, Қазақстандағы өлкетану ғылымының қалыптасуы мен дамуы, тарихи-өлкетану музейлерінің құрылу тарихы, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік архивінің құжаттық материалдары, мектептегі өлкетану және мектептегі өлкетану қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ежелгі тарихы

    Пән Қазақстанның ежелгі тарихын зерттеудегі жаңа теориялық-тұжырымдамалық тәсілдер туралы, формациялық, өркениеттік және басқа да тәсілдер мен тарих ғылымының пәні мен міндеттерітуралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазақстан тарихы-дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі. Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени процестерді зерттеудің өзектілігі. Дүниежүзілік-тарихи үрдісті зерттеудің синхронды және диахронды әдістері. Қазақстан тарихын дәуірлеу туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ежелгі дүние тарихы

    Ежелгі Шығыс, Греция және Рим қоғамының алғашқы қарапайым қауымдық қоғамнан алғашқы мемлекеттік қоғамға өту тарихының басты белгілерін және мемлекеттік институттарының пайда болу тарихын, адамзат дамуындағы жаңа қоғам өркениеттік қоғамның даму тарихы мен ежелгі дүниеде қалыптасқан елдер мен халықтардың тұрмыс-тіршілігі туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғаламдық перспективалар және жобалық жұмыс

    Пән студенттердің зерттеу дағдыларын дамыту, сондай-ақ жаһандық мәселелерді шешудің әлемдік тәжірибесін қарастыру, жобалық жұмыстың заманауи әмбебап құралдарын игеру, оның мүмкіндіктері мен шектеулерін, осы құралдарды белгілі бір жобаның, саланың немесе қолдану саласының мазмұны мен қоршаған ортасының қажеттіліктеріне бейімдеу әдістерін зерттеу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлар тарихы (Батыс, Шығыс)

    Ортағасырлық тарихты кезеңге бөлу мәселелері, мемлекеттердің қалыптасу және даму тарихы қарастырылады. Еуропа, Азия және Африкадағы ортағасырлық мемлекеттердің негізгі тарихи кезеңдері, ортағасырлық мемлекеттердің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуы. Әлеуметтік құрылым және оның қалыптасуының негізгі факторлары, деректану және тарихнама. Ортағасырлық тарихты кезеңге бөлу мәселелері, мемлекеттердің қалыптасу және даму тарихы қарастырылады. Еуропа, Азия және Африкадағы ортағасырлық мемлекеттердің негізгі тарихи кезеңдері, ортағасырлық мемлекеттердің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуы. Әлеуметтік құрылым және оның қалыптасуының негізгі факторлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ортағасыр тарихы

    Ортағасырлық дәуір туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі: ерекшеліктері, дерек көздері, тарихнама. Түркі дәуірі: экономика, саясат, мәдениет. Түрік қағанаттарының тарихы. Қала мәдениеті. Қазақстанның ортағасырлық тарихындағы моңғол кезеңі. Қазақ хандығының құрылуы: тарихы, саясаты, экономикасы, мәдениеті. Қазақ хандары: Қазақстанның археологиялық ескерткіштері саясатының рөлі мен қызметі, орта ғасыр ескерткіштерін кезеңге бөлу. Орта ғасыр ескерткіштерін зерттеу бойынша археологиялық экспедициялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекет және құқық теориясы

    Адамзат тарихындағы өркениеттің ұлы жетістіктерінің бірі ретіндегі мемлекет және құқық туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қоғамның даму үрдісіндегі мемлекет пен құқықтың қалыптасуының, қызмет етуінің, құрылымының жалпы заңдылықтары туралы, қазіргі жағдайы мен қоғамдық дамудың болжамды болашағы туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Берілген пән экономикалық ғылымның пәні мен әдістері, әлеуметтік өндіріс негіздері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, факторлық нарықтардың ерекшеліктері, ұлттық экономика және макроэкономикалық көрсеткіш негіздері, макроэкономикалық тепе-теңдік, экономикалық цикл, жұмыссыздық, инфляция, экономикалық өсу және ұлттық экономика жағдайындағы тұрақтылық мәселелері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының мемлекет және құқық тарихы

    Қазақстан мемлекеті мен құқығының қалыптасу және даму тарихы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін аумақта болған мемлекеттердің түрлері, нысандары, құқықтық жүйелер туралы объективті көріністі қалпына келтіру, ҚР тәуелсіз мемлекеттің орнығу және даму сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Тұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы субъектілік өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда студенттердің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби бағдарын дамытуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект

    Пәнді игерудің мақсаты жекелендірілген оқыту үшін жасанды интеллект саласындағы зерттеулер туралы білімді жүйелеу арқылы болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға жәрдемдесу; мәтіндік, графикалық және мультимедиялық ақпаратпен, білім берудегі зияткерлік жүйелермен жұмыс істеу үшін нейрондық желілерді пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы

    Болашақ мұғалімнің мектеп жасындағы балалар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи ақпараттарды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы сұрақтар қарастырылады.Курс педагогикалық мамандықтарға арналған және кәсіби бағытқа ие.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі көшбасшылық

    «Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    «Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика

    Берілген пән микроэкономиканың зерттеу пәні мен әдіснамасы, тұтынушылардың, кәсіпорындардың, үкіметтің, әртүрлі ресурстар иелерінің мінез-құлқы, сондай-ақ олардың арасындағы экономикалық ортадағы қатынастар туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ микроэкономикалық деңгейде нарықтық орта оқиғаларын талдау, бағалау және болжау әдіснамасын зерттеу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы мінез-құлық үлгілері

    Пән болашақ мамандарда микро және макроэкономикалық деңгейде нарықтық субъектілердің мінез - құлық үлгілерін синтезделген талдаудың іргелі теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын, сондай-ақ басқа экономикалық агенттердің мінез-құлқына әсер ету мақсатында олардың мінез-құлқының тиімді стратегияларын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және тарихты оқыту әдістемесі

    Курс болашақ мұғалімдерді даярлау мақсатында заңдылықтарды анықтауға және тарих пен құқықты оқыту дағдыларын үйретуге арналған. Курс бойынша тарих және қоғамтану курстарының оқу материалында білім беру процесі барысында оқушыларды тәрбиелеу және дамыту, оқушылардың тарихи-құқықтық ойлауы мен негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру мәселелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық экономика

    Пән ұлттық экономиканы қалыптастырудың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін қалыптастыру, ел экономикасының дамуының жетекші тенденциялары мен заңдылықтары, жекелеген нарықтардың өзара байланысы, мемлекеттік реттеу жүйесі, басқа елдердің экономикаларымен өзара іс-қимыл, оларды анықтайтын факторлардың кең ауқымын ескере отырып, даму перспективалары туралы түсінік беру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХVII-XXI ғғ. Азия және Африка

    Курс студенттердің XVII-XXI ғасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Зерттелетін кезеңдегі афро-азиялық елдердегі саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени процестер, олардың тәуелсіздік үшін күресі және отарлаудан кейінгі кезеңдегі даму проблемалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Берілген пән макроэкономиканың зерттеу пәні мен әдістемесі, жалпы экономикалық жүйенің жұмыс істеу заңдылықтары, қазіргі ұлттық экономиканың негізгі мәселелері, экономикалық теңсіздік пен теңдік проблемалары, экономикалық өсу мен даму, төлем балансы, тауар және ақша нарықтарының әртүрлі макроэкономикалық модельдері және олардың өзара байланыстары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Архивтану

    Курс архив ұйымдарының мазмұнын және олардың тарихшы-зерттеуші мен тарихшы-практиктердің ғылыми-зерттеу қызметіндегі орнын зерделеуге арналған. Архив ұйымдарының мазмұнының мәселелері және олардың тарихшы-зерттеуші мен тарихшы-практиктердің ғылыми-зерттеу қызметіндегі орны, әртүрлі деңгейдегі архив мекемелерінің жұмысының принциптері мен әдістері, архивтік қорлардағы құжаттарды сақтау ережелері мәселелері қарастырылады. Тарихшының ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-эксперименттік қызметіндегі архив құжаттарының орны мен рөлі және ел тарихына қатысты тарихи зерттеулердегі архив деректерінің маңызы зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи зерттеулердегі архив құжаттарының рөлі

    Архив құжатының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Тарихи зерттеулердің түрлері туралы сұрақтар қарастырылады. Курс архивтік құжаттардың Қазақстан тарихын зерттеу көзі ретіндегі рөлін анықтауға бағытталған. Студенттер тарихи зерттеулердегі технотрондық құжаттардың рөлі мен маңыздылығы туралы білім алады. Отандық тарихи зерттеулерде шетелдік архив материалдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Білім қалыптастыру мақсатында оқытыладыжаңа және казіргі тарихындағы Азия және Африка мемлекеттердің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді, елдердің ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық үрдістерін, халықаралық қатынастардың дамуын негізгі бағыттары, халықаралық құқықтық жүйенің қалыптасуы және әлемдік қауымдастықтың негізгі саяси институттарын зерттеуге және әр елдің арнайы ерекшеліктерін оқуға маңызды орын беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік музейлер тарихы

    Курс әлемдік музейлердің қалыптасу тарихын, дамуын, қазіргі қоғамдағы музейлердің рөлі мен маңыздылығын зерттеуге арналған. Білім алушылар Прадо музейі, Третьяков галереясы, Эрмитаж, Метрополитен музейі, Лувр сияқты әлемдік музейлер жұмысының ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның архив мекемелерінің тарихы

    Қазақстанның архив мекемелерінің қалыптасу және даму тарихының негізгі кезеңдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Отандық архивтерді қалыптастыру және дамыту мәселелері, олардың дүниежүзілік тарихи-мәдени мұраны сақтаудағы рөлі, архив мекемелерінің әртүрлі деңгейдегі жұмыс принциптері мен әдістері, архивтік ресурстар, құжаттардың түрлері мен мазмұны, Қазақстан тарихы бойынша тарихи зерттеулердегі архивтік деректердің маңызы, пәннің нәтижесі ретінде архивтік құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы

    Пән Қазақстанның жалпы тарихындағы орны мен Қазақстанның көрші елдермен тарихи байланысы, сауда-саттық байланысы жіне тарихи тұрғыдан өзара байланысуы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазақстан аумағындағы жаңа кезеңдегі көрші елдермен өзара қарым-қатынастары және өзара әрекеттесуде өткен тарихи фактілер, оқиғалар. Қазақстанның Ресейге қосылуы туралы білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнология

    Ғылымның дамуы туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында пәні мен әдістері оқытылады. Этнологиялық ойдың тарихы: эволюционизм, диффузионизм, социологиялық мектеп. Этнологиялық ойдың тарихы: Американдық тарихи этнология мектебі, этнопсихологиялық мектеп. Этнологиялық ойдың тарихы: функционализм, структурализм, мәдени релятивизм, когнитивтік антропология, постмодернизм және постструктурализм. Этнос пен этностың мәні туралы қазіргі ғылым. Этникалық қауымдастықтардың классификациясы. Этникалық тарих және этногенез. Этникалық психологияның негіздері. Әлем халықтарының этникалық стереотиптері мен бейнелері Этникалық мәдениет. Этносаралық коммуникациялар. Әлемнің қазіргі этникалық суреті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік құқық

    Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік еркіндігін қамтамасыз ететін құқықтық, экономикалық және әлеуметтік жағдайлар мен кепілдіктер туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің өзара іс-қимылына, оның ішінде мемлекеттік реттеуге, кәсіпкерлікті қолдауға байланысты туындайтын құқықтық қатынастар туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық деректану

    «Теориялық деректану» курсы тарихи деректермен жұмыс жасау білімі мен дағдысын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән бойынша деректемелік талдау және деректемелік синтез мәселелерін зерттеу процедураларының жүйесі мен кезеңдері, деректемелік зерттеу құрылымы, деректердің шығу тегі, деректердің пайда болуының тарихи жағдайлары, деректің авторлық проблемасы, деректің түрлері мен жіктелуі, деректердің сыртқы және ішкі сыны сұрақтары қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Азаматтық құқық

    Қазақстан Республикасының Азаматтық құқығы негізгі оқу пәндерінің бірі болып табылады. Азаматтық құқықтарды жүзеге асыру мен қорғауды құқықтық реттеу олардың ең алдымен Азаматтық құқық субъектілері арасында туындайтын қатынастарда сақталуына кепілдік болып табылады. Курстың мақсаты-Қазақстан Республикасының Азаматтық құқығының негізгі нормалары мен принциптерін, азаматтық құқықтық қатынастарды құқықтық реттеудің ерекшеліктерін, азаматтық заңнаманы қолдану практикасын зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы

    «Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы» пәні Қазақстан тарихын кезеңге бөлу принциптерін, көшпенділердің мемлекеттілік жайлы түсініктемесі, тарих пен теория, тарих ғылымының функцияларын, тарихи таным принциптерін, тарихи заңдылықтарды зерттейді. Зерттеу бағдарламасы мен тарихи зерттеудің негізгі кезеңдері, тарихи танымның ерекшелігі, тарихи оқиғалар мен ағымдарға қатысты құнды бағдарлар мен бағалар. Тарих ғылымының дамуына үлес қосқан зерттеушілердің еңбектері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстан тарихының деректануы

    «Қазақстан тарихының деректануы» пәні бойынша Қазақстан тарихы бойынша деректану ғылымының классификациялық ерекшеліктері және деректердің әртүрлі топтарымен жұмыс істеу әдістері зерделенеді. Деректерді зерттеудің негізгі кезеңдерінің бірізділігі мен мазмұны әлеуметтік шындық принциптері, тарихи деректердің жіктелуі, олардың мазмұны туралы мәлімет алу, сондай-ақ құбылыстар мен процестер туралы сенімді ақпарат алу мақсатында қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • XVII-XXI ғғ. Еуропа және Америка

    Еуропа және Америка XVII-XXI ғасырдағы мемлекеттердің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді, елдердің ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық үрдістерін, халықаралық қатынастардың дамуын негізгі бағыттары, халықаралық құқықтық жүйенің қалыптасуы және әлемдік қауымдастықтың негізгі саяси институттарын зерттеуге және әр елдің арнайы ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пән тарих шеңберінде жаңа және казіргі тарихындағы Еуропа және Америка мемлекеттердің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді, елдердің ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық үрдістерін, халықаралық қатынастардың дамуын негізгі бағыттары, халықаралық құқықтық жүйенің қалыптасуы және әлемдік қауымдастықтың негізгі саяси институттарын зерттеуге және әр елдің арнайы ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарих методологиясы

    Пән тарихи зерттеу методологиясының генезисі, әдістері, тәсілдері мен принциптері туралы, тарихи таным ерекшелігі, тарих ғылымының объектісі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.Тарих философиясының қалыптасу үдерісі және дамуы, тарихи үдерістің категориялары мен сипаты, ғылыми танымның дамуы және эмпирикалық және теориялық зерттеулердің әдістері. Әртүрлі ғылыми мектептердің жетекші ғалым-зерттеушілерінің концепциясындағы тарихи үрдістің қазіргі мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тарихнама

    Тарихнаманың негізгі теориялық және әдіснамалық аспектілерін, тарихи мәліметтер массивін игеру, тарихи терминологиялық құрылымды зерттеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ежелгі және ортағасырлық тарихнамасы, жаңа заман тарихнамасы, кеңестік кезең тарихнамасы, қазіргі Қазақстандағы тарихнамалық ойлар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік антропология

    Курс адамдардың мәдениеті туралы ұғымды кеңейту үшін өмірдің әртүрлі аспектілерінде танылатын үздіксіз тарихи процесті зерделеуге арналған. Зерттеудің маңызды әдістерін игеруге әлеуметтік-антропологиялық көзқарастың негізгі принциптері, оның категориялық аппараты және қазіргі қоғамның әлеуметтік институттарын интроспекциялау әдістері туралы сұрақтар қарастырылады. «Әлеуметтік антропология» курсы қоғамдық ұйымның әртүрлі (хронологиялық және типологиялық) нысандарында басқару стратегиясын іске асыру мәселесіне практикалық көзқарасты қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын және орта кәсіпкерлік экономикасы

    Пән инновациялық саладағы кәсіпкерлік саласында табысты жұмыс істеу үшін, сондай-ақ шағын және орта кәсіпкерлік салаларындағы болашақ өзіндік қызметінің табыстылығын қамтамасыз ететін стартап құру, өз бизнесін құру және жүргізу, болжау және жоспарлау саласында дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фирманың экономикасы

    Пән студенттердің фирмалардың экономикалық табиғаты туралы білімдерін қалыптастыру, компанияның қаржылық модельдерін түсіну, компания ресурстарын талдау, компанияның шығындары мен кірістерін қалыптастыру және басқару мақсатында оқытылады. Жалпы, курс студенттерге компания қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында дұрыс шешім қабылдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестік-бағдарланған пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән бизнеске бағытталған іс-әрекетке оң ынтаны қалыптастыру, студенттерді мамандықтың оқу жоспарын, дайындық бағытын, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік, технологиялық және экономикалық сүйемелдеуді ескере отырып, нақты бизнес-процестерге тарту, болашақ педагогтарды бизнеске бағдарланған даярлаудың кешенді-белсенділік моделін тиімді іске асыруға ықпал ететін педагогикалық жағдайлар мен әдістемелерді анықтау мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау

    Курс Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау мәселелерін зерделеуге арналған. Пән бойынша «Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау» курсының пәні, мақсаты мен міндеттері оқытылады. Мәдени мұраны, қазақ халқының көне заманнан бергі ұлттық-мәдени құндылықтарын, оның көшпелі дәстүрлеріне қатысты әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлерін, мәдени мұраның құндылығын, тұрмысын, материалдық және рухани ескерткіштерін қорғау туралы заңнамалық актінің мәселелері. мәдениеті, қолөнері қарастырылады. Мәдени мұра объектілерінің жағдайы, дәлелдер мен деректерді анықтау және қолдану әдістері, кәсіби терминология, ақпарат, ғылыми идеялар, проблемалар мен оларды шешу жолдары зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік қызметтің жеке түрлерін құқықтық реттеу

    «Кәсіпкерлік қызмет түрлерін құқықтық реттеу» курсын оқытудың мақсаты – құқықтанушы-болашақ практик заңгерлерді, ғылыми қызметкерлерді, шаруашылық жүргізуші субъектілердің өкілдерін, құқық қорғау, өкілетті, атқарушы және басқа да мемлекеттік және мемлекеттік емес органдардың қолданыстағы заңнамасын білетін, кәсіпкерлік қызметті реттейтін және оны қолдану практикасын реттейтін, Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасын тиімді жетілдіруді жүргізуге қабілетті қызметкерлерді дайындау болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музейтану

    Музей жұмысы мен қызметінің негізгі бағыттары зерделенеді. Пән бойынша келесі мәселелер оқылады: музей әдістемесі, Қазақстан аумағындағы алғашқы музейлер мен ғылыми мекемелердің қалыптасуы, музей қоры, құрылымы мен экспозициясы, музей қызметінің заңдылығының негіздері, жүйелеу классификациясы мен музейлердің классификациясы, кеңестік дәуірдегі музей жүйесі және тәуелсіз Қазақстан музейлерінің тарихы. Қазақстан Республикасының Орталық музейі, дүниежүзілік музейлер, музейдің өлкетанудағы рөлі зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XX ғасырдағы Қазақстан

    Пән тоталитаризмнің кеңестік уақыттағы тарихи кезеңдері мен мұра болып қалған саяси мәдениеттің, ұлт аралыө байланыстың, ұлттық ерекшеліктердің қоғамдық сипатын, империялық сипаттың және бюрократияның шектен тыс өміршеңдігі нышандары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Критериалды бағалаудың тарихы зерделенеді. Курс бойынша бағалау критерийлері, білім алушылардың даярлық деңгейін анықтау әдістері; формативті бағалау, оның оң және теріс сипаттамалары; ҚР мектептерінде орта білім берудің жаңартылған бағдарламалары бойынша формативті бағалауды қолдану тәжірибесі мәселелері қаралады. Жиынтық бағалау, дүниежүзі және Отан тарихының бөлімдері бойынша және тоқсан бойынша жиынтық бағалау (БЖБ мен ТЖБ) зерделенеді. Баға қою мысалдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи антропология

    Пән адамзаттың әлеуметтік-мәдени тарихын тарихи, антропологиялық және мәдениеттанудың әдістерін пайдалана отырып зерттейтін тарих ғылымының жаңа бағытын анықтау мақсатында зерделенеді. Пәнаралық байланыс, негізгі мектептер мен ұғымдар. Тарихи антропологияның дүниеге келуі. Жылнамалар мектебі. Күнделікті өмірдің тарихы. Тарихи антропологияның американдық, еуропалық, ресейлік мектептері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының Отандық тарихнамасы

    Курс Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының, жаңа және қазіргі тарихының өзекті мәселелерін оқытуға арналған. Тарихтағы ғылыми танымның логикасы мен парадигмалары. Тарихнаманың ғылыми білім жүйесі ретінде қалыптасуы мен дамуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Архивтік құжаттардың түрлері мен күнін анықтау бойынша типтік міндеттерді шешудің негізгі әдістерін біледі және оларды тәжірибеде қолданады; архивтану мен музейтану дамуының өзекті мәселелеріне еркін бағдарланады; Қазақстанның архив ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді тәжірибеде қолданады; ғылыми зерттеулердің әдістерін, академиялық хатты біледі және оларды зерттеу саласында қолданады.
  • Жаңа және қазіргі заманғы Азия мен Африка тарихындағы тарихи оқиғалардың себептерін, оқиғалар барысын түсіндіруге қабілетті. Жаңа және қазіргі заманғы Еуропа мен Америка елдеріндегі тарихи шындықтың жалпы көрінісін қайта қалпына келтіре алады; зерттелетін салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі байланысты біледі, түсінеді.
  • Тарих бойынша қазіргі заманғы сабақтың жоспарлау алгоритмін және оқушылардың критериалды бағалау негізін пайдаланады; мемлекеттік стандарттар талаптарының өзгеруіне, жаңартылған бағдарламалар мен оқулықтарға, кәсіпкерлікке бағытталған пәндерді оқыту әдістемесіне қатысты өзгерістерге дербес жауап береді; оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгереді.
  • Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, туралы білімдерді қолданады; заманауи қаржы технологияларын қолданады; әлеуметтік, саяси, мәдениеттанушылық, психологиялық саланың біртұтас жүйелі бірлігі ретінде, адам және оның топтық мінез-құлқы туралы базалық білім жүйесіндегі интеграциялық процестердің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын талдау және зерделеу саласындағы білімдерді меңгереді.
  • Экономикалық теорияның базалық біліміне ие; ғаламдық перспективалар мен жобалау жұмыстарын түсіндіруге және негіздеуге қабілетті, фирманың экономикасының негізгі бағыттары мен мәнін түсіндіреді, шағын және орта бизнестің дамуының жалпы және нақты ерекшеліктерін өңдеуге және талдауға қабілетті, микроэкономика жайлы негізгі білімі бар; экономикадағы мінез-құлық үлгілері арасындағы параллелді анықтауға және түсіндіруге қабілетті, макроэкономиканың мәні мен мазмұны, оның ерекшелігі мен қазіргі жағдайын, ұлттық экономиканы терең біледі, оны қалыптастыру мен дамытудың түрлі кезеңдерінде ұлттық экономиканың сипаттамаларын талдауға қабілетті.
  • Жалпы білім беретін оқу орындарында қашықтықтан білім беру технологияларын меңгерген, жасанды интеллектіні кәсіби қызметте қолданады.
  • Білім беру ұйымдарының педагогикалық процесін ұйымдастыруда, жоспарлауда және басқаруда іс-әрекет, жеке тұлғаға бағытталған және технологиялық тәсілдерді басшылыққа алады; теориялық білімдерін тәжірибеде пайдалану үшін педагогика ғылымының теориялық-әдіснамалық негіздерін қолдану дағдысын меңгереді, білім беру ұйымдарының педагогикалық үдерісін жүзеге асырудағы заңдылықтар, принциптер, тәрбиелік механизмдер.
  • ТжКБ және жалпы білім беретін оқу орындары мен ұйымдарында тарих, құқық негіздері пәндерінен сабақ беру мен оқытудың цифрлық, қашықтықтан және инновациялық технологияларын меңгерген.
  • Қазақстан Республикасының мемлекет және құқық тарихын зерттеуде осы салада жалпы теориялық білімді қолдана алады. Құқықтың әртүрлі түрлерінің айырмалық ерекшеліктерін, олардың мәні мен қолданылу аясын түсіндіре алады.
  • Әр түрлі қызмет түрлерінде АКТ қолдану білімі мен дағдыларын меңгерген, қоғам дамуындағы АКТ ерекшеліктерін анықтайды, оқу үдерісінде ДК аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді, желілік, мультимедиялық және интернет-технологияларды, негізгі Smart және Е-технологияларды қолданады; әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.
  • Антропологияның, тарих әдіснамасының және тарих ғылымының әлеуметтік функцияларының рөлі мен маңызын түсіндіреді, тарихи деректерге ішкі және сыртқы сыни талдау жүргізеді, деректану және тарихнамалық зерттеулерді бағалайды және жинақтайды; зерттелетін саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады.
  • Адам құқықтары мен құқық үстемдігі құндылықтарының басымдықтарын қамтитын қалыптасқан саяси-құқықтық ойлауға ие, мемлекет және құқық теориясы саласындағы білімді тұжырымдай және түсіндіре алады.
  • Ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи оқиғалардың барысын сипаттайды, себеп - салдарлық байланыстарды табады, ғылыми-жаратылыстану әдістері арқылы артефактілердің мерзімін анықтау кезінде алған теориялық білімдерін қолданады, әлем халықтары өмірінің түрлі салаларын, олардың тұрмысы мен мәдениетін біледі.
  • Адам анатомиясы мен физиологиясын егжей-тегжейлі біледі, мектеп гигиенасы мәселелерінің кең спектрін түсінеді, ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруді басқаруда дене шынықтыру мен спорт құралдарын қолданады; осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсетеді.
Top