Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01405 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Саптық дайындық

    Әскердің (студенттің) жасақталғанға дейінгі және қатардағы міндеттері. Филиалды және оның элементтерін құрыңыз. Алдын ала және атқарушы топтар. Марш командаларының орындалуы. Монтаж сөресі. Орнында және қозғалыста айналады. Жауынгерлік және жорық қадамы. Бір сатылы формациядан екі сатылы формацияға және керісінше қайта құру. Отрядтың жауынгерлік және жорық қадамдарындағы қозғалысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Педагогика

    Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері

    Мазмұны, ұлттық спорт түрлерінің кешендерін іске асыру тәртібі, оларды үйрену мен жүзеге асырудағы қауіпсіздік шаралары, әртүрлі генездегі жарақаттарға алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі. Шақыру алдындағы жастарды оқыту мен тәрбиелеудегі ұлттық спорт түрлерін қабылдау. Ұлттық спорт түрлерінің пәнаралық тұжырымдамалары мен әмбебап тәрбиелік әрекеттері. Еңбек және өмірлік жағдайлардағы ұлттық спорттық дағдылар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әскери бетпе-бет айқас

    Мазмұны, армиялық қоян-қолтық ұрыс кешендерін енгізу тәртібі, оларды үйрену мен енгізудің қауіпсіздік шаралары, әр түрлі генездегі жарақаттарға алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі. Салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыруға арналған дене мәдениетінің әр түрлі формалары мен түрлері. Әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды оқыту мен тәрбиелеуде қоян-қолтық ұрыстың қабылдаулары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беру психологиясы

    Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери қызмет негіздері

    Мемлекеттің әскери қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің орны, рөлі және міндеттері. Отанды қорғау - Қазақстан Республикасы азаматының абыройлы міндеті. Азаматтарды әскери қызметке дайындау, әскери есепке алу, азаматтарды шақыру пункттеріне тіркеу, мерзімді әскери қызметтен өту, шақыру бойынша әскери қызмет, келісімшарт бойынша әскери қызмет, запаста болу, әскери қызметшілерді әлеуметтік қамсыздандыру, әскери қызметшілердің жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әскери-техникалық дайындық

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің автомобиль жабдықтарының мақсаты, жалпы орналасуы, техникалық қызмет көрсетуі, тактикалық-техникалық сипаттамалары. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің бронды машиналарының мақсаты, жалпы орналасуы, техникалық қызмет көрсету, тактикалық-техникалық сипаттамалары. Жауынгерлік доңғалақты және шынжыр табанды көлік құралдарын пайдалану, техникалық қызмет көрсету және жөндеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әскери педагогика және психология негіздері

    Жауынгердің жеке басының психологиясы. Оқу мен жауынгерлік жағдайдағы сарбаздардың психикалық процестері мен жағдайы. Жауынгердің психикалық танымдық процестерінің ерекшеліктері. Әскери қызмет жағдайындағы адамның сезімдері. Әскери ұжымның психологиясы. Әскери педагогика және оның құрылымы. Әскери педагогиканың әдістемелік негіздері. Әскери бөлімдерде сарбаздарды оқыту процесінің принциптері Жауынгерлерді оқытудың әдістері мен формалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тактикал дайындық

    Қару-жарақ және әскери техника, әскери бөлім (бөлімше). Қолданылу жауынгер ұрыста. Қозғалу тәсілдері сарбаздың ұрыс кезіндегі іс-әрекеттер жаяу тәртіппен. Сарбаз қорғаныста. Сарбаз шабуылда. Сарбаз бақылаушы. Орын таңдау үшін бақылау, оның жабдықтары және бүркемелеу. Анықтау мақсаттары мен нәтижелері туралы баяндама бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғылары

    Әскери қалашықтарда әскери қызметшілерді орналастыру. Ротаның күнделікті жасағын тағайындау, құрамы мен қарулануы. Рота кезекшісінің міндеттері. Қарауыл қызметінің мақсаты мен міндеттері. Посттағы күзетшінің міндеттері. Күзетшінің иммунитеті. Пошта, оның жабдықтары мен жабдықтары. Постқа шабуыл жасаған кезекшінің әрекеті. Күзетшінің қару қолдану тәртібі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің мақсаты, ұйымдастырушылық құрылымы. Қазақстан Республикасының әскери доктринасының негізгі ережелері. Әскери қауіптілік туралы Қазақстан Республикасының әскери доктринасы, оның пайда болу көздері, олардың жіктелуі. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің негізгі қарулануы мен әскери техникасы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің мотоатқыш (танк) батальонының ұйымдастырушылық құрылымы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Әуе қорғанысы күштері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери әуе қорғанысы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Әскери-теңіз күштері (Әскери-теңіз күштері). Мотоатқыш және танк күштері бөлімшелерінің мақсаты мен жауынгерлік мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Атыс дайындығы

    Қару -жарақпен және оқ -дәрімен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Калашников автоматы мен жеңіл пулеметтің жалпы құрылғысы мен жұмыс принципі. Толық емес бөлшектеу мен жинау тәртібі. Оқ атудан кейін қаруды тазалау және майлау. Бөлімшеде атыс қаруын сақтау. Қолды сындыратын гранаталар. Қолдың сынық гранаталарын лақтыруға дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның әскери тарихы

    Тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасу кезеңдері, Ұлы Дала елінің әскери тарихын қалыптастыру жолдары. Патриоттық әскери тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері. Қазақстанның әскери тарихын, қоғамдық пікірді, дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, қазіргі Қазақстанға тән әлеуметтік нормаларды білуге негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтар. Қазақстанның әскери тарихының әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі орны мен рөлі. Қазақ батырларының әскери мұрасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері

    Қарулы Күштердің жауынгерлік дайындығын арттырудағы әскери-патриоттық тәрбиенің рөлі туралы Қазақстан Республикасының әскери доктринасы. Әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттері. Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында әскери-патриоттық тәрбиенің әдістері мен формалары. Қазақстандық патриотизм-әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеудің негізі. Ұрпақтар сабақтастығы ұғымының мазмұны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҚР ҚК әскери қызметшілердің тәрбие жұмысының әдістемесі

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштеріндегі тәрбие жұмысы, оның әскери тәртіпті нығайтудағы рөлі мен әскери қызметшілерге әскери-патриоттық тәрбие. Тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық формалары мен әдістерінің үйлесімі. Әскери бөлімдердегі әскери қызметшілердің тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістемесі. Идеологиялық құндылықтар мен әскери-патриоттық сана құрылымы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері әскери қызметкерлерінің әлеуметтік -құқықтық бағыттылығы, жоғары моральдық -психологиялық қасиеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихы

    Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихы, оның әскери өнерінің Ұлы Дала елінің әскери тарихының қалыптасу жолдары. Әскери өнер, патриоттық әскери тарих дамуының негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері. Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихының әлемдік әскери өнер дамуының орны мен рөлі. Қазақ батырларының әскери мұрасы. Қазақстанның Ұлы Отан соғысындағы кеңес халқының жеңісіне қосқан үлесі. Қазақстандықтар - Кеңес Одағының батырлары, Халық Кахармандары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Цифрлық орта жағдайында АӘД оқыту әдістемесі

    Қолданбалы бағдарламалық жасақтама ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға және өткізуге арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып білім беру бағдарламаларын іске асыру.Электрондық оқытуды, қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалану модельдері. Оқу нәтижелерін бағалау. Бейне дәрістер құру тұжырымдамасы. Windows ОЖ-де бейне түсіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастапқы әскери дайындықты оқытудың әдістемесі

    Курстың пәнімен таныстыру Алғашқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі. Орта мектептерде КББ жоспарлау. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақтарды өткізудің мазмұны, формалары, әдістері мен әдістері. Бастапқы әскери дайындықта оқытудың заманауи технологияларын қолдану. Сабақтарды ұйымдастыру мен өткізу, олардың формасы мен мазмұны бойынша КББ мұғалімі әзірлеген негізгі құжаттар. Жоспарлау, педагогикалық тәжірибе. Курстық жұмысты орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери құқық негіздері

    Қазақстан Республикасын қорғаудың ұйымдық -құқықтық мәселелері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жеке құрамын құқықтық қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасындағы әскери қызмет. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері әскери қызметшілерінің құқықтары мен міндеттері. Әскери қызметтің құқықтық негіздері, әскери қызметшінің мәртебесі. Әскери қызметкерлерді материалдық және қаржылық қамтамасыз ету негіздері. Әскери қызметшілерді, әскери қызмет өткерген адамдарды және олардың отбасы мүшелерін әлеуметтік -құқықтық қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштеріндегі компьютерлік технологиялар және телекоммуникация

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері қызметіндегі компьютерлік және телекоммуникациялық технологиялар. Қазіргі заманғы аралас қару -жарақ кезінде күштер мен құралдардың әрекеттерін жауынгерлік басқаруда компьютерлік және телекоммуникациялық технологияларды қолдану. Әскери операцияларды логистикалық және материалдық -техникалық қамтамасыз етудегі компьютерлік және телекоммуникациялық технологиялар. Қазақстан Республикасының әскери қауіпсіздігі саласындағы компьютерлік және телекоммуникациялық технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әскери робототехника негіздері

    Әскери роботтардың функционалдығы. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қолданылатын әскери роботтар туралы жалпы ақпарат. Роботтарды әскери істерде қолдану тәртібі, роботтарды басқару алгоритмдері. Жердегі әскери роботты бағдарлау. Қиын жағдайларда роботтардың әрекетін басқару. Роботтар тобын басқару алгоритмдері. Роботтар тобының траекториясын жоспарлау. Әскери роботтарға арналған тактикалық тапсырмаларды құрастыру және құрастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштеріндегі қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар

    Ақпаратты қабылдау, сақтау, өңдеу және берудің практикалық мәселелерін шешу үшін Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану тәртібі. Қазақстан Республикасының Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде қызмет етудегі заманауи ақпараттық -коммуникациялық технологиялар. Ақпаратты қабылдаудың, сақтаудың, өңдеудің және берудің практикалық мәселелерін шешуде заманауи ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдану. Жауынгерлік және әскерлерді жұмылдыру міндеттерін шешуде заманауи ақпараттық -коммуникациялық технологиялар. Потенциалды қарсыластың электронды шабуылды қолданудан және жолын кесуден қорғау тәртібі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары

    Мұғалімнің кәсіби нұсқаулары. Алғашқы әскери дайындық мұғалімінің кәсіби қызметіндегі жаңа білім беру технологиялары. Тәрбие процесін психологиялық -педагогикалық қолдау саласындағы практикалық дағдылар мен негізгі дағдыларды қалыптастыру процестері. Оқытудың заманауи ақпараттық құралдарын тиімді қолдану шарттары. Оқушылардың ата -аналарымен педагогикалық қарым -қатынас технологиясы. Тәрбие жұмысының тиімділігі нәтижелерінің диагностикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Технологиялық дайындық

    Жол қозғалысы саласындағы заңнаманың негіздері. Көлік жүргізудің негіздері. Жүргізуші қызметінің психофизиологиялық негіздері. Жол -көлік оқиғасы кезінде алғашқы көмек. Жүргізушінің жұмыс орнын дайындау. Көліктің басқару элементтерімен танысу. Қозғалтқыш жұмыс істемей тұрған кезде басқару элементтерін сынау. Қисық траектория бойынша жүру, маневр жасау. Рульді ауыстырумен көлік жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастапқы әскери дайындықта ақпараттық технологиялар

    Алғашқы әскери дайындықтағы инновациялық технологиялар. Жаңартылған білім мазмұны стратегиясында инновациялық технологиялардың рөлі. Алғашқы әскери дайындықтың инновациялық технологияларындағы компьютерлік жүйелер. Деректерді басқару және талдау. Мәліметтер қоры жүйелерінің негіздері: түсінік, харастика, архитектура. Алғашқы әскери дайындықтағы мультимедиялық технология. Алғашқы әскери дайындықта инновациялық технологиялардың даму болашағы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі технологиялық дайындық Пәндер алғашқы әскери дайындық

    Мектеп курсы Алғашқы әскери және технологиялық дайындық пәндері. Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 17 сәуірдегі «Жол қозғалысы туралы» Заңының негізгі мазмұны. Көлік жүргізудің психофизиологиялық негіздері. Жол -көлік оқиғасы кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі. Жолаушылар вагонының құрылғысы және оған қызмет көрсету. Жүргізушінің жұмыс орнын реттеу тәртібі. Көліктің басқару элементтерімен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әскери инженерлік дайындық, әскери топография, бақылау және байланыс

    Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, бақылау және байланыс келесі тақырыптар: Инженерлік қамтамасыз ету, жалпы әскери ұрыс. Фортификационды жабдықтар ұстанымын және жасырыну. Мақсаты, жіктелуі инженерлік қоршауларды қазіргі жалпы әскери ұрыста. Әскери топография, мәні мен міндеттері. Топографиялық карталар. Командирдің жұмыс картасы. Мәні мен міндеттері байланыс басқармасында әскери бөлімшелер. Радиобайланыс құралдары бөлімшелерінің, ҚР ҚК. Қауіпсіздікті қамтамасыз ету кезінде ұйымның басқару бөлімшелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастапқы әскери дайындықтың іс қағаздарын жүргізу

    Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында бастапқы әскери дайындықтың іс қағаздарын жүргізудің нормативтік базасы. Алғашқы әскери дайындықтың іс қағаздарын ұйымдастыру. Бастапқы әскери дайындық бойынша оқу орны директорының бұйрықтары, нұсқаулары. Оқу орнының іс жүргізуіндегі істердің, кітаптардың, журналдардың номенклатурасы. Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарындағы «Алғашқы әскери дайындық» жағдайы. Істі тіркеу, толтыру және сақтау тәртібі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш әскери дайындық мектеп курсында әскери топография

    Әскери топография, табиғаты мен міндеттері. Топографиялық карталар. Топографиялық карталардың номенклатурасы. Топографиялық карталарды таңдау тәртібі. Топографиялық карталардың координаттық жүйелері. Командирдің жұмыс картасы. Андрианов компасының құрылғысы және оны қолдану тәртібі. Бейтаныс жерлерде бағдарлау тәртібі және сіздің орналасқан жеріңізді анықтау, көкжиектің жақтарын компас, күн, жұлдыздар және жергілікті заттардың белгілері арқылы анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әскери қызметті ұйымдастыру

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде әскерлер қызметінің мақсаты мен міндеттері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде әскерлердің қызмет ету жағдайын бағалау критерийлері. Персоналды есепке алу. Әскери қызметтің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Әскери қызметкерлерді орналастыру және ішкі тәртіп. Казармаларға арналған жабдықтар. Компанияның күнделікті тапсырысының құрамы мен міндеттері. Күзетші, күзетші, қарауылдың қол сұғылмайтындығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ҚР ҚК әскери спорттық ойындары мен кешендері

    ҚР Қарулы Күштерінде спорттық жұмысты дамытудың негізгі бағыттары.ҚР Қарулы Күштеріндегі спорттық жұмыс пен бұқаралық спорттың мазмұны. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери-спорттық кешенінің (ӘСК) негізгі мақсаттары, міндеттері мен күтімі. Оқушылармен әскери спорттық ойындарды өткізудің мақсаттары, міндеттері мен әдістері. «Ұлан», «Қалқан», «Өрлеу» әскери-спорттық ойындарының мазмұны, міндеттері мен ережелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери медициналық дайындық

    Қан кету түрлері. Жара туралы түсінік. Қан кетуді уақытша тоқтату тәсілдері мен құралдары. Сүйектің сынуы туралы түсінік. Күйікке алғашқы медициналық көмек көрсету процедурасы. Аязға алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі. Улану туралы түсінік. Уланудың жіктелуі. Даладағы реанимация негіздері. Өкпенің жасанды желдетілуі, кеуде қуысының қысылуы. CWP-де сыныптағы апаттар кезіндегі алғашқы көмек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет мемлекет әскерлерінің жаппай қырып жою қарулары және олардан қорғану тәсілдері

    Ядролық, химиялық, биологиялық (бактериологиялық) қару мен басқа да заманауи жою құралдарының адамдарға, шаруашылық объектілеріне, қоршаған ортаға әсер ету ерекшеліктері және оны қолданудың экологиялық салдары. Әскери төтенше жағдайлар кезіндегі салдары мен мүмкін болатын экономикалық, экологиялық залал. Қазіргі заманғы жою құралдарын, әскери сипаттағы төтенше жағдайларды қолдану кезінде мүмкін болатын төтенше жағдайларды талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ҚР азаматтық қорғау негіздері

    Қазақстан Республикасының азаматтық қорғаныс жүйесі. Әскери емес азаматтық қорғаныс бөлімшелері, олардың тағайындалуы мен жабдықталуы. Төтенше жағдайлар кезіндегі халықтың мінез -құлық ережелері. Төтенше жағдайлардың салдарын жоюға, сондай -ақ құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізуге тұрғындардың қатысуы. Алдын ала дайындалған эвакуациялық пунктте, маршрут бойында және тұру орнына келген кездегі тәртіп ережелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ҚР ҚК дене дайындығын ұйымдастыру

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде дене шынықтыру мен спорт бойынша нұсқаулықтың мазмұны. Дене жаттығулары мен дене шынықтыру кешендерін жеке де, бөлімшеде де орындау. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде қызмет етуге физикалық жетілдіру мен дайындық үшін қажет мектеп оқушыларының физикалық және психологиялық қасиеттері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп курсында әскери-медициналық дайындық Бастапқы әскери дайындық пәндері

    Бастапқы әскери дайындық пәнінің мектеп курсында «әскери-медициналық дайындық». Бастапқы әскери дайындық үшін сыныпта алғашқы медициналық көмек көрсетудің негізгі формалары мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық мектеп курсының шеңберінде жарақат алу, қан кету және күйік, күн мен жылу соққысы, өсімдік және жануар тектес улармен улану кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау үшін, сондай-ақ кәсіби қызметте қолданбалы міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект құралдарын қолданады. Еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызметтің және кәсіби қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді. Ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру жөніндегі идеяны тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты ресімдеу, қолданбалы зерттеулер жүргізу.
  • Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.
  • Штаттық қаруды дайындау және қолдану қағидаларын, қарумен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шараларын, бөлімшенің жауынгерлік және жорықтық тәртібін; жауынгердің ұрыстағы міндеттерін, тәуліктік наряд адамдарының міндеттерін, бір саптық даярлықтың саптық қабылдауларын орындау тәртібін, бөлімше мен оқу взводы құрамында саптық қабылдауларды орындау тәртібін білімдерін көрсету.
  • Заманауи аралас қару-жарақты инженерлік қамтамасыз етудің негізгі мақсаттары мен міндеттері, топографиялық карталардың номенклатурасы, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері бөлімшелеріндегі радиобайланысты ұйымдастыру әдістері, көлік құралдарының жалпы техникалық құрылымы, тарихы туралы білімдерін көрсету бронды техниканы құру және дамыту (БТТ), армияның қоян-қолтық ұрыс кешендерін және ұлттық спорт түрлерін жүзеге асыру.
  • Әскери құқық негіздері, ұлттық қауіпсіздік, пәні, міндеттері, негізгі категориялары мен тұжырымдамалары, Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде әскери қызметті ұйымдастырудың жалпы ережелері, пәні, міндеттері, негізгі категориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсету. әскери педагогика және психология, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери қызметшілерімен тәрбие жұмысының әдістері; мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысының негізгі бағыттарын білу.
  • Педагогтың қазіргі қоғамдағы әлеуметтік мақсаты мен жетекші рөлі, білім беру процесін дамытудағы инновациялық технологиялардың орны мен рөлі, оқушылар мен сынып ұжымдарының психологиялық ерекшеліктерін зерттеудің неғұрлым оңтайлы заманауи әдістері мен технологияларын таңдау, Қазақстан Республикасының іс қағаздарын жүргізуде қабылданған құжаттарды дайындау мен ресімдеудің жалпы ережелері туралы білімдерін көрсету.
  • ҚР ҚК ақпараттық қызметінің әртүрлі түрлері үшін АӘД пәндерін оқыту әдістемелерін, деректерді талдау және басқару құралдарын, деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдану тәртібін, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдауды көрсету.
  • Жаңартылған мазмұн шеңберінде білім беру мекемесінің интегралды педагогикалық процесі жағдайында бастапқы әскери дайындықтың оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуына қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан кәсіби міндеттерді орындай отырып, оқу-тәрбие жұмысының дағдыларын көрсету орта білім беру.
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері, мемлекеттің қорғаныс негіздері, Қазақстанның әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі әскери тарихының орны мен рөлі, қазақ батырларының әскери мұрасы, Ұлы Дала елінің әскери өнерінің даму тарихы туралы білімдерін көрсету.
  • Теориялық білімді, практикалық дағдыларды және доңғалақты көліктерді жүргізу дағдыларын меңгеру; арнайы тапсырмаларды орындау кезінде әскери роботтарды пайдалану; әскери роботтың жерге бағдарлануы; роботтар тобын басқару алгоритмдерін құрастыру; әскери роботтардың қозғалыс траекторияларын жоспарлау; әскери роботтар үшін нақты тактикалық мәселелерді қою және шешу.
  • Білім беру ұйымының азаматтық қорғау құрылымының нысанасын, міндеттерін, негізгі санаттары мен ұғымдарын және оның міндеттерін; жаппай қолданылатын қаруды зақымдайтын факторларды және одан қорғану тәсілдерін; жаралар, қан кетулер мен күйіктер кезінде және бастапқы әскери даярлық сабақтарында түрлі жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібін білуін көрсету.
Top