7M01522 Физика және информатика STEM оқыту негіздерімен в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Көшбасшылыққа және оқыту мен зерттеулерді біріктіру тәсіліне негізделген STEM білім беру саласындағы оқытудың заманауи қағидаларына сай жоғары білікті, бәсекеге қабілетті магистрлерді дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M011 Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты: шет тілді білім беру процесінде магистранттардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті деңгейде қалыптастыру. коммуникацияның әртүрлі салаларында ғылыми ақпаратты ұсыну, мамандығы бойынша әдебиеттерді аннотациялау, рефераттау және аудару әдістері. Мазмұны: Жалпы ғылыми, арнайы терминология, іскерлік және кәсіби қарым-қатынас кезінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты, ағылшын тілінде ауызша, жазбаша және электрондық коммуникация әдістерін жүзеге асыруға жеткілікті грамматикалық материал. Ауызша және жазбаша ғылыми дискурстың стилистикалық ерекшеліктері, мәтіндермен жұмыс істеудің ұтымды әдістері. Коммуникацияның әртүрлі салаларында ғылыми ақпаратты ұсыну ережелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары
Мақсаты: магистранттардың пәнаралық міндеттерді өзіндік шешу үшін шығармашылық қабілеттерін дамыту, сондай-ақ білім беру мақсаттарына жету үшін STEM сабақтарын жобалау негіздерін меңгеру. Мазмұны: STEM білім берудің мазмұны, әдістемелік әдістері, технологиялары және дидактикалық құралдары қарастырылады. Жобалық оқыту, проблемалық оқыту әдісі, зерттеу әдісі, дизайн-ойлау әдісі, виртуалды шындық технологиялары сияқты STEM білім беру әдістері мен технологиялары зерттеледі. Физиканы оқытуда әртүрлі типтегі заманауи сабақтарда STEM әдістері мен технологияларын іске асырудың ерекшелігі көрсетіледі. Білім беруде виртуалды шындық, 3D басып шығару, аралас оқыту және жасанды интеллект технологияларын қолдану мысалдары келтіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
STEM-ге кіріспе
Мақсаты: ұлттық және жаһандық деңгейде STEM білім берудегі тұжырымдамалар мен өзекті мәселелер туралы түсінік беру. Мазмұны. STEM білім берудің анықтамасы мен принциптері. STEM білім беруді жүзеге асырудың ерекшеліктері мен шарттары. Ұлттық және жаһандық деңгейдегі STEM саясаты мен бастамалары. Заманауи зерттеулер шеңберінде интеграцияланған STEM оқытудың тарихына, әдістеріне және теориясына сыни шолу негізінде интеграцияланған STEM оқыту стратегиялары. Инклюзивті және арнайы білім беру саласындағы STEM.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі робототехниканы оқыту әдістемесі
Мақсаты: магистранттарда робототехниканы оқыту әдістемесі туралы теориялық білімді және оқу процесін қамтамасыз ететін әдістемелік құжаттарды әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: робототехниканы оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері қарастырылады. Робототехниканы зерттеудің әдістемелік принциптері. Білім беру робототехникасының негіздерін оқыту әдістері мен құралдары. Робототехниканы оқытуда білім беру конструкторларын қолданудың әдістемелік аспектілері. Arduino, Raspberry Pi және MyRIO платформаларына негізделген робототехниканы оқыту әдістемесі ұсынылады. Робототехниканы оқытудың ұйымдастырушылық формалары көрсетілген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі жаратылыстану концепциялары
Мақсаты: магистранттардың ғылыми дүниетанымын қазіргі жаратылыстану ғылымының негізінде жатқан және оның даму перспективасын анықтайтын ең маңызды жаратылыстану тұжырымдамалары мен теорияларын игеру негізінде қалыптастыру. Мазмұны: әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін дамытудың негізгі кезеңдері қарастырылады. Әлемнің осы бейнелері сипатталатын негізгі ұғымдар мен принциптер. Жаратылыстану саласындағы негізгі ғылыми жетістіктер. Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерін ғылыми тану әдістері. Жаратылыстанудың қазіргі пәнаралық тұжырымдамаларының принциптері мен категориялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістерінің заңдылықтарын, негізгі кезеңдерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде ғылым тарихы мен философиясы туралы объективті идеяны қалыптастыру. Мазмұны: Ғылымның дамуы мен жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары, ғылыми танымның қазіргі әдістерінің философиялық және әдіснамалық негіздері. Қазіргі ғылым тарихы мен философиясының әдістемелік аппараты. Қазіргі ғылымның ерекшеліктерін білу негізінде ғылыми-әдістемелік дүниетанымды қалыптастыру. Ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелері, ғылыми зерттеулерде тарих пен әдіснама бойынша алған білімдерін белсенді қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физиканың негізгі принциптерін оқыту әдістемесі
Мақсаты: физиканың негізгі принциптерімен, оларды оқыту әдістемесімен және кәсіби қызмет мәселелерін шешуде қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Мазмұны: физиканың негізгі принциптерін ғылыми-әдістемелік талдау және оларды оқыту әдістемесі. Табиғатты зерттеудің физикалық әдістері, физиканы зерттеу объектілері: құбылыстар, дене, зат және физикалық өріс. Физиканың жалпы әдіснамалық принциптерін қолдана отырып физика есептерін шешудің мысалдары келтірілген: симметрия, салыстырмалылық, себептілік, суперпозиция, толықтыру және т.б. принциптері. Физиканың негізгі демонстрациялары мен тәжірибелері берілген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жылулық сәулелену
Мақсаты: жылу энергиясын пайдаланудың және оны әртүрлі орталар арқылы тасымалдаудың заманауи мәселелері туралы түсінік беру. Мазмұны: жылу сәулеленуінің принциптері және оларды жылу мен фотонды тасымалдаудың инженерлік міндеттеріне қолдану зерттеледі. Материалдардың радиациялық қасиеттері қарастырылады. Абсорбциялық, сәулелену және диффузиялық орталарда сәулеленудің тасымалдануы. Когерентті лазерлік сәулелену. Лазерлерді қолдану, бейнелеу, инфрақызыл өлшеу жабдықтары берілген. Жылулық сәулелену қабылдағышын таңдауға байланысты мәселелерді шешу қарастырылады. Жылу энергиясын пайдаланатын аспаптардың негізгі параметрлерін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және болжау
Мақсаты: магистранттарда дербес ғылыми-зерттеу қызметін тиімді ұйымдастыру дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру, заманауи әлемдік үрдістерді ескере отырып, зерттеу нәтижелерін болжау әдістерін меңгеру. Мазмұны: ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың теориялық негіздері. Ғылыми-зерттеу процесінің құрылымы мен негізгі кезеңдері. Зияткерлік меншікті қорғау. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау: принциптері мен әдістері. Ғылыми зерттеудегі болжау. Зерттеу топтарының жұмысын ұйымдастыру. Ғылыми зерттеулердің этикасы және ғылыми жобалардың сапасын басқару. Зерттеулерді жоспарлау мен болжаудағы инновациялық технологиялар. Зерттеу нәтижелерін ұсыну ерекшелігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Мақсаты: магистранттардың жобаларды басқарудың заманауи технологиясы туралы түсініктерін қалыптастыру және білім алушыларды болашақ кәсіби қызметінің міндеттерінде жобалық басқару қағидаттарымен таныстыру. Мазмұны: жобаны басқару мәселесіне кіріспе қарастырылуда. Жобаларды басқару әдістемелері оқытылады. Жобаның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде жобаларды басқарудың заманауи құралдары мен әдістері көрсетілген: жобаны инициализациялау, оның жұмысын жоспарлау, жоба тобын, жобалық ресурстарды ұйымдастыру және басқару, жобадағы өзгерістер мен мәселелерді басқару, жобаның сапасы мен бақылауы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Күн және жылу энергиясын электр энергиясына түрлендіру технологиялары
Мақсаты: күн және жылу энергиясы жүйелерімен жұмыс істеуге қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: әртүрлі техникалық құрылғылардың көмегімен жылуды электр энергиясына айналдыру принциптері мен технологияларын қарастырады. Термоэлектрлік энергияның түрленуі және термоэлектрлік материалдар, термиондық энергияның түрленуі және фотоэлектрлік энергия сипатталады. Күн жылу технологиялары, әр түрлі күн энергиясын жинау жүйелері, күн термофотоэлектрикасының және термоэлектрикасының принциптері қарастырылады. Күн жылу жүйелері үшін маңызды спектрлік бақылау әдістері талқыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістері
Мақсаты: магистранттардың әдіснамалық және ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыру, білім берудегі ғылыми зерттеулерді әзірлеу, жүргізу және талдауда зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: педагогикалық зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеудің заманауи тәсілдері. Білім берудегі ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі. Педагогикалық эксперимент жүргізу технологиялары. Педагогикалық зерттеудегі социометриялық әдістер. Эмпирикалық деректерді өңдеу және талдау әдістері. Педагогикалық зерттеудегі математикалық статистика әдістері. Зерттеу құрылымы мен этикасы және нәтижелерді түсіндіру. Магистрлік диссертациялар мен білім беру практикасында білімді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды робототехникалық жүйелер
Мақсаты: магистранттардың әртүрлі салаларда интеллектуалды роботтық жүйелерді әзірлеу және қолдану үшін қажетті білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: интеллектуалды жүйелердің жіктелуі мен мақсаты қарастырылады. Интеллектуалды жүйелерді жобалаудағы эволюциялық және нейрондық желі әдістері көрсетіледі. Бағдарламалық қамтамасыз ету операцияларының статикалық және динамикалық сипаттамалары, роботты басқару үшін ақпаратты өңдеу әдістері, сенсорлық жүйелерді ұйымдастыру принциптері, роботтық жүйелердегі бейімделу, сенсорлық жүйелердің ақпараттық бағалаулары, роботты тану жүйелері зерттеледі. Интеллектуалды робот жүйелерін пайдалану талқыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Көшбасшылық және командамен жұмыс
Мақсаты: магистранттардың жеке тұлғаның психологиялық аспектілері, команданың құрылымы мен қызметі туралы білімдерін қалыптастыру; команданы ұйымдастыру жүйесі ретінде басқару дағдыларын игеру. Мазмұны: көшбасшылықтың маңызды сипаттамалары қарастырылады. Көшбасшылық ұғымы. Көшбасшылық пен көшбасшылық арасындағы айырмашылықтар. Көшбасшылық және билік. Көшбасшылық теориялары. Көшбасшылыққа заманауи көзқарас. Көшбасшылық заңдары. Көшбасшылықтың мінез-құлық теориялары. Кәсіби команда. Кәсіби команданың белгілері. Кәсіби команданың даму кезеңдері. Көшбасшылықтың этикалық аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі робототехника
Мақсаты: робототехника негіздерін меңгеру және оқу процесінде робот құрастырушыларды қолдану үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: робототехниканың даму тарихы, роботтардың классификациясы, робототехникадағы заманауи технологиялар көрсетіледі. Робототехниканың теориялық және физикалық негіздері зерттеледі. Роботтарды жобалау негіздері, робототехниканың аппараттық және бағдарламалық құралдары қарастырылады. Роботтық шешімдерді қолдану арқылы есептер мен есептерді шешу беріледі. Әртүрлі пәндік салаларда білім беру робототехникасының қолданылуына шолу жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Мақсаты: магистранттардың цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу бойынша біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: білім берудегі цифрлық технологиялардың дамуына тарихи шолу. Білім беруде цифрлық технологияларды пайдалану үрдістері мен перспективалары талданады. Цифрлық білім беру ресурстарының (ЦББР) мазмұнын жобалау мәселелері қарастырылады: ЦББР мазмұнын жобалау принциптері, оқу материалын ұсыну принциптері, ЦББР-ға дидактикалық талаптар, ЦББР базалық компоненттерін құру технологиялары, ЦББР құру құралдары мен кезеңдері. Сандық сауаттылық және онлайн ортадағы қауіпсіздік. Білім беруде цифрлық технологияларды қолданудағы этикалық мәселелер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұлттық технологиялар
Мақсаты: бұлттық ресурстар мен қызметтерді тиімді жобалау, орналастыру және басқару үшін қажетті магистранттардың практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: бұлтты есептеу парадигмасына шолу, бұлтты жүйелер архитектурасына шолу жасалады. Бұлтты орналастыру модельдері талданады: жеке бұлт, қоғамдық бұлт, гибридті бұлт, қоғамдық бұлт. Бұлтты және кластерлік есептеулер арасындағы айырмашылықтар талқыланады. Алғашқы ресми Microsoft, Google серверлері көрсетіледі. Жетілдірілген бұлттық жүйелер қарастырылады: Microsoft Azure, AWS, Google cloud, Microsoft Microsoftedrive, Dropbox, Мега, Google Drive, Yandex.disk, CloudMail.Ru, iCloud.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Толықтырылған шындық
Мақсаты: толықтырылған шындықты құруға және қолдануға байланысты негізгі принциптер, әдістер мен технологиялар туралы түсінік беру. Мазмұны: толықтырылған шындық объектілерінің негізгі түсініктері мен анықтамалары, толықтырылған шындық технологиялары мен платформалары зерттеледі. Көрнекілік пен дисплей толықтырылған шындықта қарастырылады. AR- технологияларын қолдана отырып қосымшаларды әзірлеу негіздері, функциялары, құралдары, толықтырылған шындықтың жеке қосымшасының жобасын іске асыру бойынша жұмыс кезеңдері баяндалады. Толықтырылған шындықты нақты сценарийлерде қолдану мысалдары зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ физика мұғалімдерінің АКТ-құзыреттілігін қалыптастыру
Мақсаты: оқу процесінде АКТ құралдарын пайдалану туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: "АКТ құзыреттілігі" ұғымы және оның компоненттері анықталады. Физика мұғалімінің кәсіби міндеттері мен АКТ құзыреттілігі қарастырылады. Жаратылыстану-ғылыми білім беру саласындағы Интернет желісінің білім беру порталдары мен сайттары және CD-де физика бойынша цифрлық оқу басылымдары талданады. АКТ құзыреттілігін қалыптастыру проблемалары, жалпы физика курсы бойынша сабақтарда оны қалыптастырудың әдістемелік жүйесінің теориялық негіздері, болашақ мұғалімдерде оның қалыптасу критерийлері көрсетілген. АКТ-ны қолдану талқыланады студенттердің өзіндік жұмысы және олардың оқу-зерттеу қызметінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименттік физика
Мақсаты: эксперимент жүргізу және оның деректерін талдау сияқты дағдыларда білім алушының ғалым ретіндегі кәсіби дамуын жеделдете отырып, эксперимент пен теория арасындағы байланыс туралы терең білім беру. Мазмұны: физика және астрофизика саласындағы заманауи ғылыми зерттеулерді қарастырады: үдеткіштер мен детекторларды қолдану, энергетика, лазерлер және оларды қолдану, жартылай өткізгіштер мен нанотехнологиялар, асқын өткізгіштер, космология. Физикалық зерттеулердің эксперименттік әдістерінің теориялық негіздерінің мәні ашылады. Зерттеу әдістері, эксперименттік және теориялық физикалық ақпаратты өңдеу және талдау әдістері сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект және машиналық оқыту
Мақсаты: физикалық жүйелердің әрекетін бақылау және болжау үшін машиналық оқыту әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: машиналық оқытуда бағдарламалау тілін қолдануды талқылайды. Қарапайым әдістер, әртүрлі құрылымдардың нейрондық желілері, олардың қолданылу аймақтары көрсетіледі. Оптимизациялау алгоритмдері, сәйкес құрылым мен әдіс параметрлерін таңдау жолдары, кіріс мәліметтерді жинау және алдын ала өңдеумен байланысты нюанстары, регрессия және кластерлеу зерттеледі. Машиналық оқытуды қолдану арқылы киберфизикалық жүйелердің қасиеттерін «Ab-initio» модельдеу. Физиканың өзекті мәселелерін шешу үшін машиналық оқытуды қолдану мысалдары келтіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру онлайн-платформалары
Курс жаңа ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологиялар саласында, сондай-ақ оқу материалын визуализациялау үшін жеке Интерактивті бағдарламаларды өз бетінше құру саласында қажетті құзыреттіліктерді қалыптастырады. АКТ оқыту және оқу процесін басқару құралы ретінде қолданылады. SMART білім берудегі интерактивті технологиялар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары технологиялардың физикалық негіздері
Мақсаты: қазіргі жоғары технологиялардың дамуы негізінде жатқан физикалық идеялардың, теориялардың, модельдердің мәні туралы магистранттардың терең білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: жартылай өткізгішті микроэлектроника, сызықты емес оптика, асқын өткізгіштер технологиясы, наноэлектроника саласындағы зерттеулерді сипаттайды. Жоғары технологиялық физиканың типтік электрондық, оптоэлектрондық және басқа да техникалық құрылғыларында болатын физикалық процестердің теориялық негіздері түсіндіріледі. Электрондық және ядролық магниттік резонансты пайдаланатын зерттеулер қарастырылады. Жоғары технологиялардың дамуының негізінде жатқан теориялар мен модельдер көрсетіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физикадан компьютерлік зертханалық жұмыстарды орындауды ұйымдастыру
Мақсаты: компьютерлік зертханалық жұмыстардың көмегімен физика бойынша білім алушылардың білімін жетілдіру. Мазмұны: сабақтың мақсатына сәйкес компьютерлік зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу әдістерін сипаттайды. Экспериментке негізделген жаттығулар жасау әдістемесін (сапалы тапсырмалар; эксперимент негізіндегі тапсырмалар; зерттеу тапсырмалары) сипаттайды. Компьютерлік растрлық графика әдістерін және бағдарламалау тілін қолдана отырып анимация элементтерін, физикадағы компьютерлік модельдерді құруды түсіндіреді. PhET-тен компьютерлік зертханалық жұмыстарды және vladimír vaščák-тен компьютерлік бағдарламаны қолдану әдістемесі келтірілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Машиналық оқытуға негізделген киберфизикалық жүйелерді модельдеу
Мақсаты: киберфизикалық жүйелерді жобалау, модельдеу және жөндеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллект саласындағы шешілген және шешілмеген мәселелер қарастырылады. Машиналық оқытудың негізгі ұғымдары мен әдістері, пайымдауды формализациялау мәселелері, Гедельдің толық емес теоремасы және әмбебап Тьюринг машинасы көрсетіледі. Кәсіби салаға қатысты мәселелерге машиналық оқыту әдістерін қолдану талқыланады. Киберфизикалық жүйелерді жобалау және өндіру кезеңдері және қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз ету сипатталады; формализациялау, технология, инженерия және киберфизикалық жүйелерді модельдеу қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім берудегі заманауи трендтерді терең түсіну негізінде білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту үшін STEM технологияларын қолдану.
- Білімгерлерді, оның ішінде ерекше білім беруді қажет ететін білімгерлерді, оқыту, дамыту және тәрбиелеу мақсатында кәсіби қызметінде психологиялық-педагогикалық технологияларды тиімді пайдалану
- Студенттердің өмірлік дағдыларын дамыту үшін STEM тәжірибелік-бағдарланған әдістері мен технологияларын белсенді пайдалана отырып, оқу процесін жүзеге асыру, студенттерге бағытталған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, оқу сабақтарын кәсіби түрде өткізу.
- Ақпаратты талдау, іріктеу және қайта құру дағдыларын көрсете отырып, ғылыми және инженерлік тәжірибелерді оқыту, оқу материалдары мен бағалауда біріктіру және қолдану.
- Сыни ойлау негізінде мәселелерді шеше отырып, логикалық, жүйелі және дәйекті тәсілдерді пайдалана отырып, цифрлық технологияларды және ресурстарды қолдана отырып, өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде жобаларды нақты жоспарлау және басқару
- Зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізе отырып, білім беру тәжірибесін жетілдіру мақсатында жаратылыстану-педагогикалық ғылымдар саласындағы зерттеу жұмыстарын әріптестермен бірлесіп жоспарлау және жүргізу.
- Кәсіби мәселелерді, оның ішінде пәнаралық байланыс саласына қатысты мәселелерді, шешуде жаңа идеяларды генерациялау.
- Нәтижеге жауапкершілікті сезініп, шешімдер қабылдай отырып, ғылыми, әлеуметтік-педагогикалық және коммуникациялық қызмет стратегиясын сыни тұрғыдан анықтау.