Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01535 STEM білім беру в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Информатика саласындағы STEM оқытудың заманауи тәжірибелері

    Мақсаты: Магистранттарға STEM-білім беру аясында информатика пәнін оқытудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын үйрету, инновациялық оқыту құралдарын қолдану арқылы практикалық дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: STEM-білім беру концепциясы және оның информатикадағы рөлі. Жаңа педагогикалық технологиялар мен оқыту әдістері. Робототехника, бағдарламалау, жасанды интеллект және мәліметтер ғылымы негіздері. Оқытуда виртуалды және кеңейтілген шындықты пайдалану. STEM жобаларын ұйымдастыру және бағалау. Қазақстан және әлемдік тәжірибелердегі үздік практикалар. Информатикада шығармашылық және сыни ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • STEM мәселелерін шешуге арналған ЖИ

    Мақсаты: Магистранттарға жасанды интеллект негіздерін және оның STEM салаларындағы қолдану мүмкіндіктерін үйрету, интеллектуалды жүйелерді жобалау мен пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен тарихы. Машиналық оқыту және нейрондық желілер негіздері. Деректерді өңдеу және талдау әдістері. ЖИ алгоритмдерін STEM салаларындағы практикалық қолдану: робототехника, биоинформатика, экология, инженерия. Интеллектуалды жүйелерді жобалау принциптері. Этика және қауіпсіздік мәселелері. ЖИ технологияларының даму перспективалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді, білім берудің әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Басқару психологиясы ғылыми білім саласы ретінде. Басқару психологиясындағы негізгі ұғымдар мен заңдар. Психологиялық әсердің негізгі әдістері. Басқару қатынастарын ұйымдастыру мен жүйесіндегі психологтың рөлі. Меншіктің әртүрлі нысандарындағы ұйымдарда психологиялық зерттеу жүргізу ерекшеліктері. Менеджер басқару қызметінің субъектісі ретінде. Көшбасшылық және көшбасшылық. Көшбасшылық стилі. Басқару қызметін психологиялық қамтамасыз ету. Басқару қызметін құрылымдық ұйымдастыру. Психологиялық басқару әдістері. Іскерлік қатынастар психологиясы. Тиімді психологиялық өзара әрекеттесудің психологиялық шарттары. Ұйымдық қақтығыстарды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жаратылыстану ғылымдары және STEM

    Мақсаты: Магистранттарға жаратылыстану ғылымдарының (физика, химия, биология, география) негіздерін STEM-білім беру аясында интеграциялау жолдарын меңгерту, пәндерді жобалық және тәжірибелік іс-әрекет арқылы оқыту дағдыларын дамыту. Мазмұны: Жаратылыстану ғылымдарының мазмұны мен өзара байланысы. STEM-білім берудің теориялық негіздері. Интеграциялық оқытудың маңызы мен әдістері. Инженерлік және ғылыми ойлау қабілетін дамыту. Жаратылыстану бағытындағы зертханалық жұмыстар мен жобалық тапсырмалар. Робототехника, бағдарламалау және математикамен кіріктірілген сабақ үлгілері. STEM бойынша білім беру ресурстары мен оқу құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • STEM-ге кіріспе

    Мақсаты: Магистранттарға ұлттық және жаһандық деңгейде STEM білім берудегі тұжырымдамалар мен өзекті мәселелер туралы түсінік беру. Мазмұны: STEM туралы жалпы түсінік. STEM білім беру. STEM білім берудің өзектілігі, мақсаты мен міндеттері. STEM білім берудің принциптері мен артықшылықтары. STEM технологиясын қолдану бағыттары. STEM дағдылары: анықтамасы және мысалдары. STEM білім беру енгізу бойынша халықаралық және қазақстандық тәжірибе. . STEM білім беруді жүзеге асырудың Қазақстандық тәжірибесі. STEM білім беру саласындағы шет елдердің тәжірибесі. Мектепке дейінгі білім беруде STEM технологиясын қолдану. Бастауыш мектепте STEM білім беру элементтерін енгізу. Жаратылыстану пәндерін STEM технологиясы арқылы оқыту. Заманауи бағдарламалар арқылы STEM білім беру. 3D модельдеу арқылы STEM білім беру. STEM және робототехника.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: білім алушылардың білім алуы, ғылыми танымның философиялық-әдіснамалық мәдениеті негізінде ғылыми-зерттеу қызметін табысты жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды, ғылымды ұйымдастыру және жұмыс істеу тәсілдері, оның дамуының жалпы заңдылықтары, білімге қол жеткізудің ұтымды әдістері мен нормалары, ғылыми-техникалық шығармашылықтың әлеуметтік-мәдени шарттылығы туралы түсініктерді қамтитын дағдыларды дамыту. Мазмұны: Педагогика ғылымдарының тарихы мен философиясы. Мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылым. Ғылымның пайда болуы, оның тарихи динамикасы. Ғылыми танымның құрылымы, нақты ғылымдардың философиялық мәселелері. ХХІ ғасырдың мәдениетаралық коммуникация саласындағы коммуникативтік технологиялары. Қазіргі жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері. Педагогика мен тіл білімінің заманауи өзекті әдістемелік және философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер. Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО-да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • SMART білім беру

    Мақсаты: оқыту нәтижелерін дербестендіру және оңтайландыру мақсатында білім беру процесіне SMART-оқытуды енгізу бойынша болашақ педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерінің деңгейін арттыру және оқытудың заманауи әдістерін қолдануға дағдыландыру. Мазмұны: SMART – білім беру технологиясы, мақсаттары мен міндеттері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі SMART технологиялардың рөлі. SMART-білім беру әдіснамасы. «Smart-білім беру» ұғымы. Smart ұғымдарының мағыналары. Smart- технологияларды оқу үдерісінде қолданудың тәжірибесі. SMART - технологияларды «Информатика» пәнін оқыту үдерісінде қолдану тәжірибесі. Білім беру үдерісінде SMART-оқытуды қолдану. Мобильді оқыту. Smart оқулық және Smart оқытушы. Smart оқу құралдары. Smart технологияның заманауи мәселелері. Smart технологияның білім мен қоғамға әсері. Жоғары білім берудегі ақылды технологиялар. Smart қоғам.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: шет тілдік коммуникативтік құзыреттілікті одан әрі дамыту (сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық), кәсіптік тақырыптағы мәтіндерді шет тілінен қазақ тіліне жазбаша аударудың кәсіби дағдыларын дамыту, мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді талдау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Математика және информатиканың негізгі ұғымдары мен терминдері. Ағылшын тіліндегі математика және информатика курсының мазмұны. Мамандық бойынша әдебиеттерді рефераттау және аудару әдістері. Ағылшын тіліндегі мәтіндерді талдау. Кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану мысалдары. В2,С1 деңгейлері кәсіби және академиялық мақсаттар үшін прагма-кәсіби бағыт түрінде алдыңғы қатарлы деңгейде ұсынылған: ғылыми-ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми полемика, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды (Интернет-ресурстарды) тарту. Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды білуін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі робототехниканы оқыту әдістемесі

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметте робототехниканың негізгі ұғымдарын үйрету, негізгі анықтамалар мен олардың мазмұнына, мүмкіндіктеріне шолу жасау және қажетті біліктілік пен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Робототехника негіздері, қолдану салалары, робототехника түрлері. Робототехниканың тарихы мен болашағы. Робототехника бойынша халықаралық жарыстар. Интеллектуалды робототехникалық жүйелер, роботтарды дамытуға және пайдалануға байланысты технологиялар. Компьютерлік сенсорлық кері байланыс және ақпаратты өңдеу жүйелерін басқару және олармен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Мақсаты: Магистранттарға цифрлық технологиялардың білім беру процесінде қолдану негіздерін меңгерту, заманауи цифрлық құралдарын тиімді пайдалану арқылы оқытудың сапасын арттыру дағдыларын дамыту. Мазмұны: Цифрлық технологиялардың түрлері және білім беру саласындағы рөлі. Электрондық оқулықтар мен виртуалды ресурстар. Онлайн оқыту платформалары мен құралдары. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану әдістері. Мультимедиалық контентті құру және қолдану. Цифрлық сауаттылық және қауіпсіздік. Қашықтықтан оқыту және гибридті білім беру форматтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мобильдік қосымшалармен жұмыс

    Мақсаты: Android платформасының негізгі құрылғысы және мобильді жүйелерді дамыту үшін осы платформа ұсынатын мүмкіндіктер туралы білімді қалыптастыру; пайдаланушы интерфейстерін, қызметтерін құру, аталған платформа шеңберінде ақпарат қоймаларын пайдалану бойынша практикалық дағдыларды алу. Мазмұны: Android ОЖ үйрену . Ide Android Studio бағдарламасын орнату және конфигурациялау. Бағдарламалаудың негізгі мәселелері Мобильді қосымшаларды бағдарламалаудың негізгі мәселелері. Ide Android Studio-да макет редакторымен жұмыс. Ата-аналық макет жасау, ішкі және сыртқы шегіністерді орнату. Басқару элементтерімен жұмысты жүзеге асыратын қосымшалар құру.Мобильді қосымшаларды әзірлеу кезіндегі әрекеттермен жұмыс. Белсенділік арасында деректерді беру тетіктерін іске асыру. Mockito және hamcrest кітапханаларын қолдана отырып, әзірленген қосымшаларға модульдік тестілеу жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары

    Мақсаты: STEM зертханаларында ғылыми-зерттеу жұмыстарына қызығушылық танытатын, заманауи жабдықтар мен инновациялық бағдарламалардың заманауи технологияларымен жұмыс істеуге дайындалған, жаңа технологиялар туралы жаңа білімді игеруге дайын мамандарды даярлау. Мазмұны:. STEM-білім берудің теориялық негіздері. Steam білім беру. STEM оқыту мүмкіндіктері. STEM технологиясының әдістемесі. STEM технологиясына сұраныс . Steam оқыту мүмкіндіктері. STEM - оқу процесін ұйымдастыру тәсілдері. Қазақстанда STEM білім беруді дамыту. STEM білім беру бағыттары. Steam бағыттары бойынша білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру бойынша халықаралық және отандық тәжірибе. STEM-білім беруді дамыту саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Онлайн білім беру платформалары

    Мақсаты: Магистранттарға онлайн білім беру платформаларының түрлері мен ерекшеліктерін меңгерту, олардың функционалдық мүмкіндіктерін пайдалана отырып оқыту процесін тиімді ұйымдастыру дағдыларын дамыту. Мазмұны: Онлайн білім беру платформаларының жалпы сипаттамасы. Танымал платформалар (Moodle, Coursera, Khan Academy, EdX және т.б.). Платформалардың құрылымы мен функционалдық мүмкіндіктері. Онлайн курстар құру және басқару. Білім алшылардың және оқытушылардың өзара әрекеттесуі. Бағалау және кері байланыс жүйелері. Қашықтықтан оқытудың артықшылықтары мен қиындықтары. Платформаларды интеграциялау және пайдалану тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды робототехникалық жүйелер

    Мақсаты: Магистранттарға интеллектуалды робототехника жүйелерінің теориялық негіздері мен жұмыс істеу принциптерін үйрету, жасанды интеллект әдістерін робототехникада қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: Интеллектуалды робототехникалық жүйелердің анықтамасы мен құрылымы. Жасанды интеллект және машиналық оқыту негіздері. Сенсорлар және басқару жүйелері. Роботтардың автономды жұмыс істеу принциптері. Нейрондық желілерді және логикалық алгоритмдерді қолдану. Интеллектуалды робототехникада жоспарлау және навигация. Практикалық жобалау және бағдарламалау. Қолдану салалары: өнеркәсіп, медицина, білім беру және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі робототехника

    Мақсаты: Магистранттарға робототехниканың негіздерін, оның білім беру процесіндегі қолдану жолдарын үйрету, шығармашылық және инженерлік ойлау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Робототехниканың анықтамасы мен негізгі ұғымдары. Роботтар құрылымы және негізгі компоненттері. Робототехникалық платформалар мен құралдар (LEGO Mindstorms, Arduino, Raspberry Pi және т.б.). Робототехниканы оқыту әдістері мен технологиялары. Практикалық жобалау және бағдарламалау. Робототехника сабақтарын ұйымдастыру. Робототехниканың білім беру саласындағы перспективалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Цифрлы педагог

    Мақсаты: қазіргі заманғы білім беруде ақпараттық мәдениетті дамыту, цифрлік оқыту ортасын құру, жаңа электронды оқу өнімдерді тәжірибелік дамыту, оқу-тәрбие процесін жеделдету және жеңілдету; оқушылардың ой өрісін кеңейтуге, жаңа білім алу мүмкіндігін ашу. Мазмұны: Қазіргі қоғамдағы цифрлық білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен үрдістері. Білім беру жүйесін цифрландыру саласындағы мемлекеттің саясаты. Сандық білім беру парадигмасы. Білім беру кеңістігіндегі цифрлық педагогика және оның ғылым жүйесіндегі орны. Білім берудегі жасанды интеллект. Сандық педагогиканың негізгі түсініктері мен категориялары. Цифрлық педагогиканың қалыптасуы – педагогика ғылымының жаңа бағыты ретінде. Цифрлық педагогикадағы тұлғаның дамуы. Тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу контекстіндегі цифрлық педагогика. Сандық оқыту теориясы саласындағы әдіснамалық білім. Сандық оқытудың дидактикасы. Цифрлық педагогикадағы білім алушылардың өзіндік жұмысы. Электрондық оқыту құралдары цифрлық педагогикадағы оқу процесін ұйымдастырудың ресурсы ретінде. Оқытушының цифрлық педагогикадағы рөлі мен функциялары және оның құзыреттілігіне қойылатын заманауи талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Үлкен деректер

    Мақсаты: магистранттардың теориялық және практикалық білімдерін меңгеру және қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық құралдарды пайдалану, кәсіби қызмет мәселелерін шешуде қол жетімді ресурстар мен шектеулер негізінде уақытты тиімдірек басқаруға мүмкіндік беретін дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Үлкен деректерді талдаудың негізгі анықтамалары, терминдері, міндеттері. Үлкен деректерді талдаудың заманауи бағдарламалық құралдары. Үлкен деректер трендін қалыптастырудың алғы шарттары.Үлкен деректер құралдары. Үлкен деректерді талдау. Когнитивті деректерді талдау. Математикалық статистика. Мәліметтерді визуалды түрде көрсету. DATA MINING әдістері. Математикалық аппарат DM. DM стандарттары. Графтар бойынша талдау әдістері. Қолданбалы деректерді талдау құралдары. Мәліметтер қоймалары. Бөлінген NoSQL мәліметтер базасы. Мәліметтерді өндіру мәселелерін шешу. Классификация, кластерлеу мәселелері. Үлкен деректер: өңдеу мен сақтауға заманауи тәсілдер. Үлкен деректермен жұмыс істеудің техникалық қиындықтары. Кәсіби қызметтің аналитикалық және зерттеу мәселелерін шешудегі үлкен деректердің рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беруді цифрландыру

    Мақсаты: Магистранттарға білім беру саласында цифрландырудың теориялық және практикалық негіздерін меңгерту, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып білім беру процестерін автоматтандыру және тиімді ұйымдастыру дағдыларын дамыту. Мазмұны: Білім беруді цифрландыру концепциясы және даму кезеңдері. Цифрлық платформалар мен жүйелер (ЛМС, электрондық кітапханалар, дерекқорлар). Ақпараттық технологиялар негізінде білім беру процесін ұйымдастыру. Сандық технологияларды енгізудің педагогикалық және әкімшілік аспектілері. Мәліметтерді жинау, сақтау және талдау. Қашықтықтан оқыту және онлайн білім беру. Цифрландырудың білім сапасына әсері және даму перспективалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Машиналық оқыту

    Мақсаты: Магистранттарға машиналық оқыту негіздерін, негізгі алгоритмдерін және олардың нақты өмірдегі қолдану әдістерін үйрету арқылы практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Машиналық оқытудың анықтамасы және даму тарихы. Машиналық оқыту негіздері. Машиналық оқытудың жұмыс істеу принциптері. Машиналық оқытудың класстары. Оқытудың техникалық құралдары: Машиналық оқытудың негізгі ұғымдары. Машиналық оқыту есептерін жіктеу. Мұғаліммен оқыту: классификация, регрессия есебін қою. Қайта оқыту ұғымы және жалпылама қабілеттер. Негізгі тұжырымдамалар: деректер, модельдер, оқыту түрлері. Машиналық оқытудың логикалық моделі. Негізгі алгоритмдер: сызықтық регрессия, шешім ағаштары, кластерлеу, нейрондық желілер. Бағалау критерийлері және модельді жетілдіру әдістері. Машиналық оқытудың стандартты кітапханасы. Машиналық оқытуда этикалық және қауіпсіздік мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістері

    Мақсаты: Магистранттарға педагогикалық зерттеулер мен эксперимент нәтижелерін өңдеуде қолданылатын математикалық және статистикалық әдістерді меңгерту, алынған деректерді талдау және интерпретациялау қабілеттерін дамыту. Мазмұны:Педагогикалық эксперименттің ерекшеліктері мен құрылымы. Статистикалық мәліметтерді жинау және ұйымдастыру әдістері. Деректерді сипаттау статистикасы: орташа мән, дисперсия, стандартты ауытқу. Гипотезаларды тексеру әдістері: t-тест, χ²-тест, корреляция және регрессия анализі. Математикалық модельдеу және деректерді визуализациялау. Педагогикалық зерттеулер нәтижелерін ғылыми тұрғыдан өңдеу және талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бұлттық технологиялар

    Мақсаты: Магистранттарға бұлттық технологиялардың негіздерін, қызмет түрлерін және білім беру, бизнес, өндіріс сияқты салалардағы қолдану мүмкіндіктерін меңгерту, бұлттық сервистерді тиімді пайдалану дағдыларын дамыту. Мазмұны: Бұлттық есептеулердің негізгі түсініктері және архитектурасы. Бұлттық қызмет түрлері: IaaS, PaaS, SaaS. Бұлттық платформа және инфрақұрылым. Бұлттық технологиялардың артықшылықтары мен қауіпсіздік аспектілері. Білім беру саласындағы бұлттық технологияларды қолдану. Бұлттық технологиялар негізінде деректерді сақтау және өңдеу. Бұлттық сервистерді басқару және интеграциялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жобаларды басқару

    Мақсаты: Магистранттарға жобаларды басқарудың теориялық негіздерін, әдістері мен құралдарын меңгерту, жобаларды тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Жобаның анықтамасы және жобалау циклдары. Жобаларды басқару кезеңдері: жоспарлау, орындау, бақылау және аяқтау. Уақыт, бюджет және ресурстарды басқару. Тәуекелдерді анықтау және басқару әдістері. Жобалық команда құру және басқару. Жобаларды басқару құралдары (Gantt диаграммалары, Critical Path Method және т.б.). Agile және Waterfall әдістемелері. Жобаның сапасын қамтамасыз ету және бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Виртуалды және кеңейтілген шындық принциптері

    Мақсаты: магистранттардың цифрлық технологиялар аясындағы виртуалды және толықтырылған шындықты қолдану саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Виртуалды және толықтырылған шындық технологияларының теориялық негіздері. Толықтырылған және виртуалды шындық технологиялары туралы түсінік. Виртуалды шындық технологияларының мүмкіндіктері, қауіптері және ұсыныстары. Иммерсивті орталарға арналған визуализация және өзара әрекеттесу құрылғылары. Толықтырылған шындық қолданбалары. Виртуалды шындық қолданбалары. Жоғары өнімді виртуалды және толықтырылған шындық қосымшалары. Білім берудегі виртуалды шындық технологиялары. Толықтырылған және виртуалды шындықты пайдаланудың білім берудегі қазіргі жағдайы. Толықтырылған және виртуалды шындықты оқу процесінде пайдалану бойынша әдістемелік ұсынымдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Толықтырылған шындық

    Мақсаты: Магистранттарға толықтырылған шындық (AR) технологияларының теориялық негіздерін, жұмыс істеу принциптерін, құрылғыларын және қолдану салаларын меңгерту арқылы практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Толықтырылған шындықтың анықтамасы және тарихы. AR технологияларының аппараттық және бағдарламалық құралдары. Сенсорлар мен пайдаланушы интерфейстері. 3D модельдеу және виртуалды объектілерді енгізу әдістері. AR қолдану салалары: білім беру, медицина, ойын индустриясы, өндіріс. AR жобаларын құру негіздері. Қауіпсіздік және этикалық мәселелер. Толықтырылған шындықтың болашағы мен даму тенденциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көшбасшылық және командамен жұмыс

    Мақсаты: Магистранттарға көшбасшылық теориялары мен әдістерін үйрету, тиімді команда құру және басқару дағдыларын дамыту арқылы ұйымдық және топтық жұмыс сапасын арттыру. Мазмұны: Көшбасшылықтың негізгі ұғымдары мен типтері. Көшбасшылық стилдері және олардың командаға әсері. Команда құру және дамыту кезеңдері. Топ ішіндегі қарым-қатынас және мотивация. Қақтығыстарды басқару және шешу тәсілдері. Ынтымақтастық пен серіктестікті нығайту әдістері. Топтық шешім қабылдау және жауапкершілік. Практикалық жаттығулар мен кейс-стадилер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеуде статистикалық әдістерді қолдану

    Мақсаты: Магистранттарға педагогикалық эксперимент деректерін статистикалық әдістер арқылы өңдеуді үйрету, нәтижелерді дұрыс талдау және интерпретациялау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Педагогикалық эксперименттің статистикалық негіздері. Мәліметтерді жинау және ұйымдастыру. Сипаттамалық статистика: орташа арифметикалық, медиана, мода, дисперсия, стандартты ауытқу. Гипотезаларды тексеру әдістері: t-тест, F-тест, χ²-тест. Корреляциялық және регрессиялық талдау. Деректерді визуализациялау әдістері. Статистикалық қорытындылар жасау және нәтижелерді ғылыми баяндау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру, ғылыми, кәсіптік және әлеуметтік-мәдени коммуникация салаларында бірлескен жұмыстарды жүзеге асыру үшін STEM технологиялары саласындағы белгіленген мамандандырылған терминология шеңберінде қарым-қатынас жасау.
  • Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.
  • Ұйымдағы персоналдың дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.
  • Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу.
  • Білім алушылардың өмірлік дағдыларын дамыту үшін STEM тәжірибелік-бағдарланған әдістері мен технологияларын белсенді пайдалана отырып, оқу процесін жүзеге асыру, студенттерге бағытталған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, оқу сабақтарын кәсіби түрде өткізу.
  • Жаратылыстану-педагогикалық ғылымдар саласындағы білім беру практикасын жетілдіру үшін әріптестерімен бірлесіп зерттеуді жоспарлау және жүргізу.
  • Оқу процесіне кеңінен енгізу үшін жаңа оқу бағдарламаларын әзірлеу кезінде толықтырылған шындық технологиясының STEM тәсілі мен мүмкіндіктерін қолдану.
  • Робототехника және бағдарламалау, бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану және Роботты жобалау, үлкен деректерді өңдеу үшін R бағдарламалау тілін қолдану бойынша электрондық оқыту курстарын әзірлеу.
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасын пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу және дербес және ғылыми ұжым құрамында жаңа ғылыми, қолданбалы нәтижелер алу.
Top