Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03220 Журналистика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: Ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: Басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи медиатехнологиялар

    Мақсаты: Журналистиканың дәстүрлі және жаңа түрлерінің негізгі сипаттамаларын айқындау, дәстүрлі және жаңа медианы уақыт және сапа тұрғысынан сипаттау, журналистиканың әрбір түрінің мазмұнын, техникалық және технологиялық негіздерін қарастыру. Мазмұны: Ақпараттық технологиялар саласындағы мемлекеттің негізгі саясатын ескере отырып, интернет пен технологияны дамытудағы қоғам мен мемлекеттің мақсаты мен міндеті. Заманауи технологиялық модернизацияның қажеттілігі мен сұранысы. Интернет журналистикасының мемлекеттік саясатқа әсері. Қоғамның әлеуметтік өркендеуі және экономикалық дамуы. Интернет ресурстарының типологиясы мен принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мансап форсайты

    Мақсаты: Болашақ мансаптық жетістіктерге назар аударту, мансаптық даму үшін жауапкершілікті алуға көмектесу. Мансаптық мақсатқа жоспарланған траекторияны және оған жету әдістерін игерту, жұмысқа орналасуға, қызметте жоғарылауға, мамандықты немесе жұмыс орнын ауыстыруға әкелетін қадамдарды жасауда табандылыққа үйрету. Маманның қалаған мақсатына жетуі үшін өзінің күшті және әлсіз жақтарын, сондай-ақ оның құндылықтары мен басымдықтарын есепке алуын бақылау. Мазмұны: Мансап жоспарын құру. Мансаптық мақсат, жаһандық көзқарасқа негізделген жақын мансаптық мақсатты қойыңыз. Білімді, дағдыларды, тәжірибені, құзыреттерді, қызығушылықтарды, құндылықтарды, ресурстарды, жеке брендті, денсаулықты, отбасын, қоршаған ортаны, сіздің әлеуетіңіз бен тәуекелдеріңізді талдау қабілетін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • БАҚ-тағы ақпараттық қауіпсіздік

    Мақсаты: Қазақстан Республикасының ақпараттық саясаты саласындағы БАҚ-тың негізгі функцияларын, өкілеттіктерін және ақпараттық қауіпсіздік жүйесін құрудың басымдықтарын анықтау. Ақпараттың құпиялылығы мен тұтастығын, сонымен қатар оның пайдаланушыларының қол жетімділігін қамтамасыз ету. Мазмұны: БАҚ-ты толық емес, белгісіз, бұрмаланған немесе жалған ақпаратпен, ашық жалған ақпаратпен жабдықтау, мемлекеттік құрылымдарды, бизнесті және баспасөзді біріктіру. Аймақтық медиа нарықтардың мүдделері. Жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарының дамуына ықпал ету. Ұлттық заңнаманы жетілдіру. Зорлық-зомбылық пен төзімсіздіктің таралуына жол бермеу, БАҚ плюрализмін қамтамасыз ету. Ресми ақпаратқа қол жеткізуді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баспасөз менеджменті және маркетингі

    Мақсаты: Заманауи баспасөз құралдарымен таныстыру, баспасөз саласындағы тәжірибелік дағдысын қалыптастыру, сандық тасымалдағыштар мен байланыс құралдарын қолдана отырып, ақпаратты сақтаудың жолдарын меңгерту. Бұқаралық ақпарат құралдары жұмысында қолданылатын қазіргі техника, мерзімді баспасөз тарихымен таныстыру. Мазмұны: Студенттерге газет-журналдардың сапасын бағалай білу жолдарын көрсету. Баспалық БАҚ шығару бойынша икем-дағдыларды игерту. Баспасөз саласындағы редактор қызметі мен қазіргі баспасөз құрылымы жөніндегі ұғымдарын қалыптастыру. Баспасөз маркетингі мен менеджментінің негізгі элементтері жайлы қажетті білім көлемін беру. Ақпараттық технологияларды қолдана отырып, студенттерге баспасөз негіздерін игерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: Кәсіби қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен құзыреттілікті одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Мазмұны: В2,С1 деңгейлері кәсіби және академиялық мақсаттар үшін ПРАГМА-кәсіби бағыт түрінде жоғары деңгейде ұсынылған: ғылыми-ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми полемика, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану, заманауи құралдарды (Интернет-ресурстарды) тарту. Кез-келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды білуді көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Фэшн-журналистика

    Мақсаты: Fashion-журналистиканың қызмет ету ерекшеліктері жөніндегі білімдер жүйесін қалыптастыру, fashion-журналистиканың негізгі терминологиясы мен ұғымдық аппаратын ашу, fashion-тақырыптағы сапалы медиамәтіндерді жасау саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру; fashion-медиа шығармашылық бөлімдері жұмысы ерекшеліктерін талдау. Мазмұны: fashion-басылымдардың туындау тарихын меңгеру. Заманауи fashion-басылымдар топтастыру. Мамандандырылған заманауи fashion-медиа жанрлық құрылымын талдау.Fashion-тақырыптағы мультимедиалық материалдар мен мәтіндерді даярлау мен fashion-медиа контентін құру ерекшеліктерін игерту. Әралуан дереккөздер көмегімен fashion-тақырыптағы ақпараттарды іздестіру және іріктеу. Fashion-медиа құрылымын даярлау, fashion-басылымдарды толықтыру үшін фото және бейнематериалдарды іріктеуді іске асыру, мәтінді сауатты құрастыру, редакциялау және рәсімдеу дағдыларын меңгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: алған білімдерімен еркін әрекет ету, оларды нақты практикалық ғылыми мәселелерді шешуге шығармашылықпен қолдану қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: 21 ғасырдағы коммуникациялық технологиялар және олардың қазіргі ғылымдағы рөлі, философия ғылымының категориясы мен категориясындағы әртүрлі фактілер мен құбылыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты – қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобилография және блогерлік қызмет

    Мақсаты: Мобилография мен блогерлік қызмет жағдайларын қолдануды, сандық фотосуреттерді өңдеудің негізгі түсініктерін,сандық кескіндердің негізгі ұғымдарын, интерфейстің негізгі элементтерін SMM өнімін жасауды қалыптастыру. Мазмұны: Фотосурет техникасы. Камераның негізгі бөліктері және олардың мақсаты, камерамен жұмыс істеу тәртібі. Ұялы телефон камерасының негізгі бөліктері. Компьютерлік және мобильді нұсқалардағы фотосуреттер. Блог жүргізу этикасы. Медиатәуекелдер. Блогосфераның даму тенденциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Телевизия және ұлттық сана

    Мақсаты: Теледидар хабарларының ақпараттық кеңістікте таралуына, телевизияның заман талабына сай дамуына талдау жасау, телевизия саласынындағы журналистер мен редакторлардың тәжірибелерімен таныстыру, телесюжеттер жасауға, сұқбат алуға, мәтіндерді өңдеуге машықтандыру. Телевизия хабарлары арқылы ұлттың өзін-өзі танып білуін, өзін өзге ұлттардан айыра білуін, ұлттық мақсаттар мен мүдделерді іске асыру үшін күресуін, ұлттық мақсаттар мен мүдделерді бүкіл адамзаттың мақсаттары мен мүдделеріне ұштастыра білуін насихаттау. Мазмұны: Қазақстандағы және әлемдегі телевизияның даму тарихы. Телехабар таратудағы заманауи тенденциялар. Таратудың табиғаты, тілі, телевидениенің көркемдік ерекшеліктері мен жанрлары, телевизиялық технология. Ақпаратты жинақтау, хабарлама тақырыбын қою, бағдарлама кейіпкерін таңдау, сюжетті құру дағдыларына жаттықтыру. Сценарий жазу. Теледидар бағдарламасын өңдеу. Түсірілімге дайындық. Режиссермен, оператормен, дыбыс инженерімен жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Редакциялық қызметті жүйелеу

    Мақсаты: Редакциялық-баспа процесінде әдебиет туындыларын баспаға дайындаудың,оларды шығарудың және таратудың заманауи технологиясы ретінде жүйелі түсініктер құру. Редактор қызметін, басылым жобасын қалыптастыру. Мазмұны:Редакциялық қызметтің құқықтық аспектілері. Баспа процесі. Қолжазбадан басылымға: препресс, баспасөз, постпресс. Тақырыптық жоспарлау. Басылым тұжырымдамасы. Шолу. Редакциялық кеңес. Дизайн және орналасу. Макеттерді басып шығару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Медиабіліктілік және сыни ойлау

    Мақсаты: Белгілі бір идеяларды қабылдай отырып, оның неге қатысты екенін зерттеу, оларды жеңіл септикалық ойларға қарсы қоя білу, салыстыра алу, сол идеяларға қарсы көзқарастармен тепе-теңдікте ұстап зерттеу, оларға сеніммен қарау. Мазмұны: Сыни ойлау. Сын тұрғысынан ойлауды тудыру. Идеялар мен пікірлерді қабылдау. Белсенді іс-әрекетті қолдау. Жауаптың дәлелді, дәйекті болуын талап ету. Сын тұрғысынан ойлауды бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Журналистикадағы жасанды интеллект

    Мақсаты: Жасанды интеллект арқылы ақпараттарды жинау және тереңірек талдау. ЖИ арқылы деректерді талдау процесін автоматтандыру, журналистер мәліметтердегі тенденцияларды, заңдылықтарды және жасырын қатынастарды анықтау үшін машиналық оқыту алгоритмдерін қолдана алу. Заманауи ЖИ негізіндегі платформалар мен құралдар журналистерге идеяларды тез құруға және ақпаратты құрылымдауға мүмкіндік бере отырып, жоғары сапалы және қызықты мазмұн жасау. Мазмұны: Жасанды интеллект арқылы белгілі бір аудиторияның қажеттіліктері мен мүдделеріне бейімделген жеке мазмұнды құруға көмектесу. Жұмыс тиімділігін арттыру: журналистер жұмыс процесін оңтайландыру үшін ЖИ қолдана алу, мәтіндер жазу, графиктер мен кестелер құру, деректерді жіктеу және таңбалау сияқты күнделікті тапсырмаларды автоматтандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Медиапродюссерлік қызмет

    Мақсаты: баспа және онлайн-музыкалық медиа-жобаларды шығару ерекшеліктерін ашып, оларды заманауи медиа нарық пен шоу-бизнес кеңістігінде орналастыру. Мазмұны: Теледидар продюсері: кәсіби мүмкіндіктер. Отандық телевидениеде продюсерлік институттың пайда болуы. Қазіргі телевидениедегі продюсер құзыреті. Журналист және продюсер: өзара әрекеттесу тәжірибесі.Медиаконтенттің тұжырымдамасы мен сценарийін әзірлеу. Бейне және аудиоматериалдарды түсіру және монтаждау жұмыстарын ұйымдастыру. Жоба бюджетін басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қоғамдық-саяси журналистика

    Мақсаты: Қоғамның қоғамдық-саяси өміріндегі саяси журналистиканың орнын анықтау, БАҚ пен биліктің өзара іс-қимылының негізгі нысандарын зерделеу. Мазмұны: БАҚ қызметіндегі корпоративтілік. Азаматтық БАҚ: өзара сенім және өзара жауапкершілік мәселелері. Азаматтық қоғам және БАҚ. Азаматтардың құқықтарын БАҚ-тың араласуынан қорғау. Қазіргі кезеңдегі Қазақстанның ақпараттық саясаты. БАҚ қызметін саяси-құқықтық реттеу. БАҚ және саяси плюрализм. БАҚ – қоғамның ақпараттық инфрақұрылымының элементі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми журналистика

    Мақсаты: Ғылыми білімді насихаттаудағы БАҚ рөлі мен зерттелуі, жалған ғылымға қарсы тұруды ұйымдастыру, ғылыми мәтінді бейімдеу, редакциялау дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Ғылым және ғылыми зерттеулер. Ғылыми байланыс. Ақпараттық қызмет. Ғылыми-публицистикалық журналистика. Ғылыми тіл, ғылыми стиль. Ғылыми дәйексөз және библиографиялық сипаттама. Ғылыми журналистика және ғылыми мансап. Ғылыми мәдениет пен ғылыми ойлауды дамыту. Коммуникациялық ғылымның күші. Ғылыми журналистиканың болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Блогосфера және этникалық құндылықтар

    Мақсаты: Блогосфераны этникалық құндылықтарды танымал етудің тиімді платформасы ретінде ғылыми негіздеу және қалыптастыру. Әлеуметтік медиа қоғамдық пікір мен мәдени мемуарларды зерттеу көзі ретінде пайдалану дағдыларын дамыту. Этно контент, сенім және төзімділік мәдениеті бойынша әлеуметтік желілерге шолу жасау. Мазмұны: Блогосфера және этникалық құндылықтар. Этникалық құндылықтар платформасы. Медиада өз ұстанымын білдіру. Ақпарат алмасу және заманауи медиа алаң. Қарым-қатынас функциясы. Дәстүрлі БАҚ-қа жақын этникалық құндылықтар. Блогосферадағы ұтқырлық, динамизм. Жергілікті және жылдам кері байланыс мүмкіндіктері. Мәтіндік, визуалды және аудио ақпараттар гипержанры. Этно контент, сенім және төзімділік мәдениеті. Қоғамдық пікір мен мәдени мемуарлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа- жобаларды басқару

    Мақсаты: Жаңа медиа жобаны тиімді жоспарлау және әзірлеу немесе бар медиа жобаны жетілдіру дағдысын меңгеру, заманауи медиа жобаларды басқару жүйелерінің негізгі құндылықтары мен принциптерін зерттеу, бұқаралық коммуникация құралдарының шығармашылық ұжымдарына жетекшілік ету дағдыларын игеру. Мазмұны: Медиа жоба түсінігі және оны іске асыру тәсілдері. Медиа жоба тұжырымдамасы. Медиа жоба прототиптері. Стартаптар және венчурлық инвестициялар. Медиа-жобадағы қатынастарды басқару. БАҚ-ты зерттеудің қазіргі заманғы әдістері. Масс-медианың дамуы мен жұмыс істеуінің заңдылықтарын анықтау.Жобаларды басқарудағы стандарттар. Медиа жобаны монетизациялау тәсілдері. Жоба тәуекелдерін басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инновациялық білім беру технологиялары

    Мақсаты: Инновациялық тəсілдерді енгізу, білім алушыны дербестікке, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тəрбиелеу, заманауи инновациялық технологияны меңгерту, оқытуды ізгілендіру, өзін-өзі дамытып, тəрбиелей білетін, заман ағымына ілесе алатын білікті, жан-жақты жеке тұлға қалыптастыру. Мазмұны: Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы. Жоба технологиясы. Дамыта оқыту технологиясы. Ойын технологиялары. Модульдік технология. Ынтымақтастық педагогикасы. Топтық технологиялар. Дәстүрлі технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Журналистика пәндерін оқытудың методикасы

    Мақсаты: Болашақ педагогикалық қызметке білім алушылардың әдістемелік дайындығының негіздерін қалыптастыру. Cандық революция жағдайында журналистік білім беру мәселелерін зерттеуге және медиаортаның заманауи талаптарын ескере отырып, жаңа білім беру стандарттарына көшуге бағытталған білім берудегі құзіреттілік тәсіл, қазіргі журналистік білім берудегі инновациялық үдерістерді ғылыми әдістемелік қамтамасыз ету; журналистік білім беру жүйесінде кәсіби оқу пәндерін оқытудың әдістемелік аспектілерін қолдану. Мазмұны: Мамандықтың шығармашылық сипаты. Журналистерді даярлауға қойылатын талаптар. Кәсіби қызметте әлемдік және қазақстандық медианың инновациялық даму қағидаттары мен тетіктері. Заманауи медиатехнологиялар, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. БАҚ-тың экономикалық мәселелеріне бағдарлану, басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау. Бизнес-процестерді жақсарту мақсатында масс-медиа редакциялары ұжымдарында басқару міндеттері. Заманауи педагогикалық технологиялар. Педагогикалық қызмет дағдылары. Сабақ өткізудің дәстүрлі сипаты мен инновациялық тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спичрайтинг технологиясы

    Мақсаты: іскерлік коммуникацияны оның әртүрлі аспектілері бойынша зерттеу, саяси дискурсты құрастыру, талдау, сөйлеу технологияларын зерттеу, көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесін жетілдіру. Мазмұны: Спичрайтинг технологияларының сипаттамасы. Спичрайтинг: мәні, тарихы, негізгі технологиялары. Спикер және мәтін. Сөйлеушінің аудиториядағы өзін-өзі ұстауы. PR маманының риторикалық шеберлігі. Көпшілік алдында сөз сөйлеуге дайындық. Көпшілік алдында сөйлеу техникасы. Сөйлеуді дәлелдеу. Көпшілік алдында сөйлеудегі психологиялық әдістер. Саяси мәтіндерді дайындауға арналған спикеррайтинг технологиясы. Спичрайтингтегі жасанды интеллект эволюциясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жаһандық мәдениет және коммуникация

    Мақсаты: Мәдени коммуникацияның медиа қырлары ерекшеліктерін түсінуді және жаһандық мәдениеттің мәселелерін талдауға негізгі көзқарастарды қалыптастыру. Халықаралық қатынастардағы мәдени коммуникацияларды қарастыру. Жаһандық мәдениетте журналистің кәсіби қызметі мен коммуникациясын ұсыну. Мәдени жаһандануды қарқынды, әртүрлі мәдениеттер арасындағы диалог ретінде қарастыру, біртұтас мәдени-ақпараттық кеңістік қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени коммуникацияның медиалық аспектілері. Қазіргі журналистиканың теориялық негіздері. Халықаралық қатынастардағы мәдени коммуникациялар. Жаһандық мәдениетте журналистің кәсіби қызметі. Халықаралық коммуникациялық қоғамдық пікірді басқарудың модельдері. Мәдениет пен бизнестегі инвестициялар. Біртұтас мәдени-ақпараттық кеңістік. Мәдени жаһандану мәселелері. БАҚ және жарнамалық насихат. Ақпараттық қатынастың жаңа құралдары мен бағыттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси коммуникациялар

    Мақсаты: Классикалық және заманауи тұжырымдамалар қарастырылады және саяси коммуникация үлгілері, шетелдегі саяси коммуникацияның даму ерекшеліктері, отандық және шетелдік зерттеушілердің өмірі мен қызметі, саяси коммуникация саласындағы алдыңғы қатарлы тұлғалар, заманауи саяси коммуникацияның ғылыми мектептері. Мазмұны: Саяси коммуникацияны зерттеудің теориялық негіздері. Коммуникацияның түсінігі және негізгі элементтері. Саяси коммуникация сферасының ерекшелігі. Саяси коммуникацияны зерттеу және оқытудағы шетелдік тәжірибе. Вальтер Липпман және саяси коммуникацияны ұйымдастыру, зерттеу негіздері. Гарольд Лассвелл және саяси коммуникацияны зерттеудің саясаттану дәстүрі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сторителлинг

    Мақсаты: Сторингтің әдіснамалық мәселелері туралы саладағы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру, медиатехнология құралдарын қолдану және сипаттау.Сторителлингті талдау моделі мен әдістемесін өз бетінше таңдац дағдыларын қалыптастыру, іс әрекет және тарихты қалыптастыру процесінде цифрлық технологиялар туралы білімдерін практикада қолдану. Мазмұны: Журналистік контентті пайдалану мүмкіндіктері. Сторителлинг материалы. Мультимедиялық форматтар. Дәстүрлі жаңалықтардағы сторителинг.Кәсіптік Деректерді түрлендірудің теориясы. Сторителлинг тәжірибесінің қазіргі жай күйі. Сторителлингтің ғылыми зерттеу контексі.Сторителлингті талдау моделі. Цифрлық технологияларда сторителлинг әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Журналистік деонтология

    Мақсаты: журналистің моральдық санасын оның кәсіби қызметінің моральдық-этикалық реттеушісі ретінде түсіну. БАҚ қызметін этикалық реттеудің қолданыстағы нысандарын, механизмдерін және әдістерін зерттеу. Батыстық және отандық тәжірибеде жасалған журналистік ар-намыстың негізгі кодекстерімен танысу. Кәсіби журналистік қызметпен байланысты жетекші деонтологиялық дилеммалар мен проблемалар ауқымын талдау. Мазмұны: Журналистика ұғымдары. Баспасөздің әлеуметтік жауапкершілігі теориясы. Журналист миссиясының түсінігі. Кәсіби этиканың бастаулары. Моральдың құрылымы. Негізгі этикалық ұғымдарға қысқаша сипаттама. Кәсіби мораль, оның ерекшелігі мен функциялары. Журналистің кәсіби этикасының қалыптасуы және оның маңызды белгілері. Журналистік этиканың даму факторлары және ерекше нормалары. Журналистік этиканың негізгі функциялары, принциптері және категориялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конструктивті қарым-қатынас психологиясы

    Мақсаты: Маманның іс-әрекетінің түрі ретінде қарым-қатынас туралы білімді меңгерту, кәсіби даму мен тұлғаның өзін-өзі жүзеге асырудағы қарым-қатынас маңызын ұғындыру. Мазмұны: Көп жоспарлы, көп функциялы мінез және қарым-қатынас түсінігі; «құзірет» және «құзіреттілік» ұғымдарының ұқсастығы мен айырмашылығын талдау; коммуникативті құзіреттіліктің мазмұнын талдау. Қарым-қатынас түрлері, деңгейлері, модельдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін, жоғары оқу орнындағы ғылыми білім мен педагогиканың қазіргі даму тенденцияларын талдайды және қорытындылайды; оқытудың тәжірибеге бағытталған әдістері мен технологияларын біледі;
  • Көпмәдениетті және көптілді ортадағы әлеуметтік өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін мемлекеттік тілді, орыс тілін және шет тілін пайдаланады, мәдениетаралық өзара әрекеттесу процесінде мәдениеттердің алуан түрлілігін талдайды және есепке алады;
  • Ғылымның қазіргі даму кезеңінде туындайтын пәнаралық сипаттағы негізгі идеялық-әдістемелік мәселелерді талдайды, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына сүйене отырып, әртүрлі фактілер мен құбылыстарға баға береді, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүзеге асырады;
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу әдістемесі мен әдістерін, математикалық статистиканы, педагогикалық қызмет нәтижелерін талдау технологиясын пайдалана отырып, ғылыми-тәжірибелік тапсырмаларды орындайды;
  • Жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдайды, бағалайды, әлеуметтік, этикалық және ғылыми ұғымдарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді;
  • Бағдарламалық идеяларды әзірлейді, ақпараттың дұрыстығын тексереді, әртүрлі дереккөздерден, соның ішінде әлеуметтік желілерден ақпаратты жинау және өңдеу, өзекті тақырыптарды шығармашыл түрде іздестіру үшін мақсатты аудиторияны анықтайды;
  • Қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды динамикада сыни талдайды, заңды және саяси бағыттар мен өзгерістерді қадағалап, жорамалдайды, БАҚ саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамалық және басқа да нормативті құқықтық актілерін басшылыққа алады.
  • Аудио және видеотехникамен жұмыс істей алады, ғылыми және іскерлік қарым-қатынасты жүргізе алады, ғылыми конференцияда сөз сөйлей алады, ғылыми зерттеу тақырыбына мақала жазады.
  • Көшбасшылық қасиеттерді көрсете отырып, басқару психологиясын қолдана отырып, ұжымды тиімді басқарады.
  • Медиамәдениет нормаларын ескере отырып, жасанды интеллект көмегімен медиа өнімдерді құру үдерісін үйлестіреді.
  • Ақпараттық деректерді жинау, өңдеу тәсілдерін, қоғамдық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтарын зерттейді, масс-медиа, редакция жұмыстарын жүргізу үшін арнайы теориялық, практикалық дағдыларды жетілдіреді.
  • Монтаждау процесінде БАҚ жобасының көркемдік және көрнекі форматын бақылайды, отандық және шетелдік медиа арналар мен БАҚ-тың қоғамдық және өндірістік мақсаттарын ескере отырып, тақырыптар мен олардың аспектілерін талдайды.
Top