8D07100 Автоматтандыру және басқару в Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кең іргелі теориялық білімі, дүниетанымдық ойлауы бар, практикалық дағдылары бар, бәсекеге қабілетті, қазіргі заманғы еңбек нарығы мен технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделу қабілеті бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D100 Автоматтандыру және басқару
-
Білім беру саласы 8D07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 8D071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Автоматты басқарудың заманауи теориясының әдістері
Пән теориялық негіздерді, автоматты басқарудың негізгі принциптерін, математикалық модельдерді құруды автоматтандыру әдістерін, ғылыми зерттеулерді автоматтандыру үшін заманауи есептеу техникасын қолдана отырып жүйелерді талдау мен синтездеуді зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелік талдаудың теориясы, әдістері мен құралдары
Пән жүйелік талдаудың принциптері мен әдістерін, күрделі жүйелердің модельдерін құру әдістерін, эксперименттер жүргізу әдістерін, күрделі жүйелерді бағалау түрлерін, басқару жүйелерін дамыту принциптері мен әдістерін зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көлік жүйелерінде жасанды интеллектті қолдану
Пән интеллектуалды жүйелерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін игеру, сондай-ақ оларды жобалаудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Теміржол автоматикасы мен телемеханикасы үшін жасанды интеллект жүйелерін жобалаудың аспаптық құралдары мен технологияларын пайдалану тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты докторанттарды ғылыми зерттеулер жүргізу принциптерімен оқыту болып табылады. Докторанттар ғылыми зерттеудің әртүрлі әдістерін, ғылыми логиканы, гипотезаларды тұжырымдауды, деректерді жинау және нәтижелерді талдау әдістерін таңдауды зерттейді. Зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру. Деректерді жинау және талдау. Ақпаратты өңдеу және статистика. Зерттеудің этикалық аспектілері. Ғылыми мақалалар мен диссертациялар жазу: бұл пән әдетте ғылыми мақалалар жазу және диссертацияларды рәсімдеу негіздерін талқылайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пәнді оқытудың мақсаты-докторанттардың академиялық ортада ғылыми мәтіндер мен құжаттарды тиімді жазу үшін қажетті дағдылары мен білімдерін дамыту. Бұл зерттеу жұмысының маңызды аспектісі, өйткені докторанттар өз идеяларын нақты және дәлелді түрде жеткізе білуі, зерттеу нәтижелерімен бөлісуі және ғылыми қоғамдастықпен өзара әрекеттесуі керек. Пәнді оқытудың негізгі мақсаттары мыналарды қамтуы мүмкін: ғылыми жазу дағдыларын дамыту; сыни ойлау дағдыларын жетілдіру; жариялауға және диссертацияға дайындық; ғылыми жазу этикасын меңгеру; қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми эксперименттер негіздері
Пән экспериментті жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын игеруге, өлшеу нәтижелерін өңдеуге, теориялық және эксперименттік зерттеулерге талдау жүргізуге және тұжырымдар мен ұсыныстарды тұжырымдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін негізгі пәндер саласында көрсету
- Шет тілдерінің бірін ауызекі тілден төмен емес деңгейде, күнделікті кәсіби қызмет үшін қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру
- Автоматтандыру мен басқарудың даму тенденцияларындағы заманауи ақпараттық технологиялардың жай күйі мен перспективалық міндеттерін түсіну
- Автоматтандырылған схемаларда, автоматика, телемеханика және байланыс жүйелерінде орын алатын жеке тұлғаның қалыптасу шарттары, оның бостандығы және өмірді, мәдениетті, қоршаған табиғи ортаны сақтау үшін жауапкершілігі, негізгі физикалық процестер, математикалық аппараттар туралы білу
- автоматтандырылған басқару жүйелерінің өзектілігін түсіну және анықтау
- Білімді практикада қолдану қабілетіне ие болу, оның ішінде типтік кәсіби есептердің математикалық модельдерін құра білу және оларды шешудің жолдарын табу, алынған математикалық нәтиженің кәсіби (физикалық) мағынасын түсіндіру, автоматтандыруда есептеу-эксперименттік жұмыс дағдыларына ие болу, күрделі жүйелер мен құрылыстың практикалық есептерін шешу
- Аналогтық және цифрлық сигналдарды өңдеу кезінде автоматты құрылғылар мен жабдықтарда, микропроцессорлық техникада болып жатқан процестерді талдау, автоматика, телемеханика және байланыстың практикалық мәселелерін шешу үшін аналогтық және цифрлық электрониканың электрондық схемаларының сенімділігін есептеу әдістерін қолдану
- Заманауи электронды және өлшеу техникасын қолдана отырып өлшеу жүргізу үшін диагностикалық әдістерді қолдану, олардың нәтижелерін түсіндіру және қорытынды жасау, автоматты жүйелерде ақпаратты берудің заманауи жүйелерін ұйымдастыру принциптерін қолдану
- Автоматтандырылған құрылғыларды пайдалану және сервистік қызмет көрсетуді тиімді басқаруды қамтамасыз ете отырып, автоматтандырылған жүйелерде менеджмент пен маркетингті жүзеге асыру бойынша кәсіби деңгейге ие болу, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, командада жұмыс істеу, өз қызметін,команда қызметін сыни тұрғыдан бағалау, жолды белгілеп, өзін-өзі дамыту, біліктілігін арттыру құралдарын таңдаңыз
- Деректерді берудің автоматты жүйелері мен желілерін жіктеу, оларды қорғау тәсілдерін талдау, Заманауи компьютерлік желілерді құру принциптері мен тиімді қолдану әдістерін білу; күрделі жүйелердің басқару құрылғылары; көлік жүйелерінде жасанды интеллектті қолдану мүмкіндігі; интеллектуалды желілердің тұжырымдамалық негіздері; автоматика, телемеханика және байланыс құрылғыларын техникалық пайдалану
- Қазіргі заманғы ақпараттық ағындарды бағалай және бағдарлай білу және кәсіби қызмет саласындағы динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделу
- Заманауи техникамен жұмыс істеу дағдыларына ие болу, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдана білу
- Автоматтандырылған жүйенің ғылымы мен практикасының қазіргі теориялық, әдістемелік және технологиялық процестерін бағалау