Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Физика в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Оқушылардың ғылыми-зерттеу әрекетін ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты: жобалар әдісі мен білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың негізгі мәселелерін оқып-үйрену. Қарастырылатын сұрақтар: физика сабақтарында жобалық қызмет элементтерін пайдалану; физика бойынша білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру және өткізу; білім алушыларды физикалық аспаптар мен нобайларды модельдеуге және құрастыруға тарту; оқу жобаларының нәтижелілігін бағалау. Осы курсты оқып біткеннен кейін магистранттар: білім алушылардың жобалық және эксперименттік-зерттеу қызметін ұйымдастырумен байланысты тәуекелдерді бағалайды; таңдалған тақырып бойынша оқушылардың зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудағы инновациялық технологиялар мен жасанды интеллект

    Дисциплина оқытылу мақсаты магистранттарда физиканы оқытуда жасанды интеллект мүмкіндіктерін түсіну және оны қолдану дағдыларын қалыптастыру. Дисциплинаның мазмұны білім беру саласында жасанды интеллектіні қолдану мәселелерін, физиканы оқытуда жасанды интеллектіні қолданудың қиындықтары мен қауіптерін, нейрондық желілік технологияларға негізделген электрондық білім беру ортасын жасау, генеративті нейрондық желілерді пайдалана отырып физика бойынша оқу контентін жасау, жасанды интеллектіні пайдалана отырып физикалық есептерді шешу мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру

    Курс жоғары мектепте физикалық эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Оқушылар жоғары мектептегі эксперименттің рөлі мен орнын, түрлерін меңгереді; оқу, демонстрациялық және компьютерлік эксперименттерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын үйренеді; зертханалық практикумдар құрып, өткізуді үйренеді; оқу эксперименттерінің кезеңдерін бағалауды меңгереді; жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Теориялық физиканың арнайы тараулары

    Курс мақсаты: Қазіргі теориялық физиканың ең маңызды идеялары мен бағыттары туралы жалпы түсінік қалыптастыру, есептерді шешуде қолданылатын математикалық аппаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Курста теориялық және кванттық механикадағы негізгі түсініктер мен математикалық аппарат қарастырылады. Дисциплинаны аяқтағаннан кейін магистранттар мыналарды білуі тиіс: кванттық механиканың негізгі процестерін және математикалық аппаратын талдай алу; математикалық әдістің қолдану шекараларын анықтау; функционалдық сипаттамалардың ортада зерттеу әдістерін таңдау және қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • CLIL-технологияларын физиканы оқытуға енгізу

    Курс оқушылардың физика пәні мен шет тілін интеграциялау арқылы әрекетке негізделген білім беру ортасын құру дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Дисциплинаның мазмұны пәндік-тілдік интеграцияланған оқытудың негізгі ұғымдары мен технологияларын, физика сабақтарында тілдік қолдауды қамтамасыз ету формаларын, сондай-ақ физиканы оқыту барысында оқушыларда әмбебап оқу әрекеттерін қалыптастырудың негізгі тәсілдерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баламалы энергия көздерінің физикалық негіздері

    Курс оқыту мақсаты: Студенттерде баламалы энергия көздерінің физикалық принциптері, олардың сипаттамалары мен түрлендіру әдістері туралы білім қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі энергиялық үнемдеу технологияларын талдау, бағалау және қолдану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Энергияны түрлендірудің қазіргі технологиялары

    Курс оқыту мақсаты: Студенттерде энергия түрлендірудің қазіргі заманғы технологиялары, энергетикалық құрылғылардың жұмыс принциптері және олардың тиімділігін арттыру әдістері туралы білім қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі салаларда инновациялық энергетикалық шешімдерді талдау және қолдану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-техникалық аударма бойынша практикум

    Курс магистранттарда шет тілінен орыс және қазақ тілдеріне ғылыми-техникалық мәтіндерді аудару дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Дисциплина ғылыми-техникалық аударманың теориясы мен практикасын қамтиды, ғылыми мәтіндердің лексика-грамматикалық ерекшеліктерін, физика және оған қатысты салалар терминологиясын зерттеуді қамтиды. Әртүрлі күрделілік деңгейіндегі мәтіндерді талдау, интерпретациялау және бейімдеу әдістері, сондай-ақ аударма мәтіндерін редакциялау мен коррекциялау негіздері қарастырылады. Практикалық сабақтар мақалалар, ғылыми есептер, нұсқаулар мен оқу материалдарын аудару дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану-ғылыми пәндерін оқытудағы қазіргі педагогикалық технологиялар

    Пән орта білім беру мазмұны аясында оқу процесінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жаратылыстану саласында функционалдық сауаттылықты қалыптастыру, білім берудегі цифрлық технологиялар, SMART-білім беру, STEM-білім беру мәселелері қарастырылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектепте жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі бойынша білімді талдайды және синтездейді; дидактикалық материалдарды әзірлейді, тапсырмаларды таңдайды және жүйелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі кездегі физиканың өзекті мәселелері

    Мақсаты: білім эволюциясын анықтайтын, сондай-ақ физиканы оқытудың негізгі міндеттеріне сәйкес жаңа ғылыми, қолданбалы технологиялардың дамуындағы әлемнің физикалық бейнесін түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: құбылыстың физикалық табиғаты туралы заманауи идеяларды алуға мүмкіндік беретін негізгі ұғымдарды, физика заңдарын зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі физиканың даму тарихы, оның негізгі заңдары мен принциптері, іргелі физикалық теориялардың қолданылу шектері және оларды практикалық қолдану туралы тұтас көзқарасты көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикадағы практикалық-бағытталған есептер

    Пән физика есептерін шешу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста құбылыстар мен процестерді салыстыру, бағалау, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау, міндеттерді қою, тапсырмаларды таңдау, тапсырмаларды бағалау критерийлерін анықтау, физика бойынша қолданбалы есептерді шешу әдістері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру

    Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми жобаларды басқару

    Курс студенттерге ғылыми жобаларды басқару саласында теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады, оның ішінде жүйелі талдау, процестерді құрылымдау, зерттеудің өзекті бағыттарын таңдау және кәсіби міндеттерді тиімді шешу үшін көпсалалы тәсілдерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды технологиялар практикумы

    Курс оқыту мақсаты: Магистранттарда әртүрлі оқиғалардың дамуын болжау және дұрыс шешімдер қабылдау үшін интеллектуалды технологияларды практикалық қолдану дағдыларын дамыту. Курс мазмұны нейрондық желілерді құру, олардың параметрлерін таңдау және оқыту, болжау, диагностика, оңтайландыру, классификация және бейнелерді тану бойынша тапсырмаларды шешу бойынша практикалық жұмыстарды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Техникалық өлшеудің әдістері мен құралдары

    Мақсаты: техникалық өлшеу құралдарымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән аналогты және цифрлық өлшеу құралдарын қолдану әдістерін игеруге бағытталған. Механикалық, электрлік, магниттік және басқа шамаларды өлшеу әдістері қарастырылады. Осы курсты оқып біткеннен кейін магистранттар: аналогтық және цифрлық өлшеу құралдарының жұмыс істеу принциптерін салыстырады; өлшеу түрлендіргіштерінің негізгі түрлерін жіктелей алады, негізгі сипаттамаларын және қолданылу саласын сипаттайды; өлшеу үшін бағдарламаларды әзірлеу әдістерін ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі физиканың арнайы тараулары

    Курс оқыту мақсаты: Оқушыларда қазіргі физикалық түсініктер туралы түсінік қалыптастыру, күрделі физикалық тапсырмаларды сандық тұрғыда қою және шешу дағдыларын дамыту, сондай-ақ өзара байланысқан физикалық эффектілерді талдай білу және күрделі физикалық бөлшектердің магниттік қасиеттерін қалыптастыру табиғатын түсіну. Курс мазмұны қазіргі физикалық концепцияларды түсіндіру, сандық талдау әдістері, физикалық тапсырмаларды шешу үшін есептеу әдістері және әртүрлі физикалық модельдердің қолдану мүмкіндігін бағалау мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нанотехнология саласындағы зерттеулер

    Курс оқыту мақсаты: Студенттерде нанотехнологиялар саласында терең білім қалыптастыру, наноқұрылымдардың физикалық және химиялық негіздерін түсіну, олардың синтезі мен талдау әдістерін меңгеру, сондай-ақ нанотехнологиялар мен оған байланысты салаларда ғылыми жобалар жүргізуге қажетті зерттеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теориялық физикадағы компьютерлік әдістер

    Пән бақылау нәтижелерін статистикалық өңдеудің компьютерлік әдістерін; деректерді өңдеу тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін практикалық тәсілдерді; есептеу әдістерін және физикалық процестерді компьютерлік модельдеуді оқып-үйренуге арналған. Қалыптастырылатын құзыреттер: алған білімін эксперименттік тәуелділіктердің компьютерлік графигін құру үшін қолдана алады, компьютерлік бағдарламалармен жұмыс негіздерін біледі; механикалық, гидродинамикалық, электромагниттік және жылу процестерінің модельдерін құру және есептеу үшін сандық әдістер мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • STEM технологиялары бойынша практикум

    Курс оқыту мақсаты: Магистранттарда STEM технологиялары туралы білім қалыптастыру, кәсіби қызметте STEM технологияларын қолдану дағдыларын дамыту. Курс мазмұны интегративті тәсілдер, динамикалық модельдер, инфографика, диаграммалар, блок-схемалар жасау қызметтері, робототехниканы зерттеу, деректерді талдау, STEM технологияларына негізделген практикалық тапсырмаларды орындау мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Өзінің ғылыми идеялары мен гипотезаларын тұжырымдайды және дәлелдейді, зерттеудің оңтайлы әдіснамасын таңдайды, олардың ғылыми және коммерциялық құндылығын түсінеді.
  • Әлеуметтік-психологиялық білімді, қазіргі заманғы философиямен ғылыми кәсіби қызметте қолданады, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, қолайлы психологиялық климат жасайды.
  • Тұлғааралық, іскерлік және кәсіби деңгейлерде қарым-қатынас жасайды, ауызша және жазбаша түрде өз ғылыми бастамаларын баяндайды және дәлелдейді, ғылыми әдебиетті, соның ішінде шетел тіліндегі әдебиетті пайдаланады.
  • Пәндік және психологиялық-педагогикалық мәселелерді қояды және шешеді, өз бетінше және топ мүшесі ретінде зерттеу нәтижелерін өңдейді, сынақтан өткізеді және енгізеді, озық тәжірибені тарату және алынған нәтижелерді коммерцияландыру мақсатында барлық мүдделі тұлғалармен оқу процесінде ынтымақтастық орнатады.
  • Түрлі әлеуметтік және ғылыми оқиғалардың дамуының болжамдарын құруда және дұрыс шешімдер қабылдауда зияткерлік технологияларды қолданады.
  • Ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, білім беру, ғылыми және қолданбалы есептерді шешу үшін деректерді талдаудың, модельдеудің және визуализациялаудың математикалық және компьютерлік әдістерін қолданады.
  • Физикалық есепті шешудің тиімді әдістерін ұсынады, нәтижелерді түсіндіреді, олардың негізінде ұсыныстар әзірлейді, математикалық әдістер мен жасанды интеллектті кәсіби мәселелерді зерттеуге қолданады.
  • Жайлы және белсенді білім беру ортасын құрады, білім алушылар мен оқытушылардың ғылыми зерттеулерін ұйымдастырады, қазіргі заманғы білім беру, ғылыми және инновациялық технологияларды, жасанды интеллект, STEM технологияларын, бағалаудың тиімді әдістерін қолданады.
  • Қазіргі физикалық тұжырымдамаларды түсінеді және түсіндіреді, физикалық есептерді шешуде аналитикалық және сандық әдістерді қолданады, әртүрлі физикалық модельдердің қолданылуын әзірлейді және негіздейді.
  • Цифрлық оқу контентін, оқу-әдістемелік және бақылау-тексеру материалдарын, білім берудің интернет-ресурстарын, оның ішінде өзінің ғылыми зерттеулерін негізінде әзірлейді.
  • Аналогты және сандық техникалық өлшеу құралдарын, әртүрлі физикалық шамаларды өлшеу құралдары мен әдістерін қолданады.
  • Физика және басқа жаратылыстану ғылымдары, инжиниринг және заманауи технологиялар саласындағы білімге сүйене отырып, шешімдерді табады және қолданады. Қоғам өміріндегі ғылыммен білімнің рөлін салыстырады және болжайды.
Top