7M01507 Химия в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химияның әртүрлі бағыттары бойынша еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, заманауи білім беру мекемелері тарапынан талап етілетін, динамикалық түрде өзгеретін әлеуметтік және кәсіптік қызмет жағдайына бейімделген, тереңдетілген теориялық және тәжірибелік жеке дайындығы бар жоғары білікті ғылыми- педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Бейорганикалық химияның таңдаулы тараулары
Бейорганикалық химия саласында өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру, жаңа бейорганикалық қосылыстар туралы қазіргі заманғы ақпаратты түсіндіру және қорыту, бейорганикалық химия саласындағы міндеттерді тұжырымдау және ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Стехиометрия, кинетика және термодинамика заңдылықтарын түсіндіру; химиялық құбылыстарды зерттеу және сипаттау бойынша пәннің негізгі бөлімдерінің теориялық тұжырымдамаларын қолдану, заттардың құрылысы мен қасиеттерін, химиялық құбылыстардың барысын талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
Ғылыми зерттеудің міндеттерін дұрыс қойып, мәселелерін шешу барысында әдістерімен құралдарын таңдау, ғылыми экспериментті жобалау және жүзеге асыру, зерттеу нәтижелерін логикалық түрде дұрыс талқылау және оны көрсете білу қабілетін қалыптастыру. Экперименталды және әдеби шолудағы зерттеулерді өткізу әдістемелігі, ғылыми әдебиетті іздеу және талдау, зерттеу тақырыбын таңдау, экспериментті жобалау, нәтижелерін көрсете білу қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химиялық білім берудің заманауи мәселелері
Химияны оқыту әдістемесінің өзекті мәселелерін білім беру мекемелерінде химияны оқыту үдерісінде қолдануға дайындығы мен кәсіби дайындығының ғылыми негізі ретінде қарастырады және педагогикалық қызметке қызығушылықты қалыптастыруға, педагогикалық ойлауды, педагогикалық еңбекті ұтымды ұйымдастыру білігін және химияны оқыту әдістемесі бойынша зерттеу жұмысын дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте химияны оқыту әдістемесі
Магистранттарды жоғары оқу орындарында оқу-тәрбие үрдісінің жетілдіруіне байланысты химияны оқыту әдістемесінің тиімді жаңа түрлерімен таныстыру, оларды жете меңгерту; жаңа инновациялық технологиялар мен оларды химияны оқытуда қолдану ерекшеліктерімен таныстыру. Жалпы білім беруді дамытудың стратегиялық бағыттары және білімгердің құзыреттілігін қалыптастырудың принципиальді жаңа жүйесін құруға, білім беру процесінің нәтижелілігін қамтамасыз етуге бағыттап оқытады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химияның заманауи мәселелері
Химиялық заттармен жұмыс істеудің интеллектуалды және эксперименттік дағдылары мен дағдыларына негізделген бейорганикалық химияның заманауи теориялық негіздерін көрсету, оларды шешу әдістерін таңдай және енгізе отырып, қазіргі заманғы бейорганикалық химия саласындағы міндеттерді қою дағдыларын қалыптастыру; кәсіби қызметте теорияны сын тұрғысынан талдау және дамыту әдістерін қолдану. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: қазіргі заманғы бейорганикалық химияның теориялық негіздері, заттың құрылысы мен периодтық заң туралы заманауи идеялар, атомдық-молекулалық теория мен ерітінділер теориясы, химиялық процестердің стехиометриялық, кинетикалық және термодинамикалық заңдары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің жаңартылған мазмұны аясында оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қарастырады. Әлемдік білім беру кеңістігін және Болон үдерісін білім беруді дамытудың қазіргі заманғы стратегиясы ретінде сипаттау. Жалпы зияткерлік дамыту білім мен тәрбиемен байланысты, түсінушілік пен ақыл-ой әрекеттерін дамытуға, жағдайды талдай, жинақтай және нақтылай білуге, педагогикалық орта, қолданыстағы шынайылыққа, ал қажет болған жағдайда-стандартты емес ойлай білуге, салмақты шешімдерді бағалай білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылым тарихы және философиясы» курсы ғылымдардың тарихи эволюциясы мен олар құратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның көздері, оның әлеуметтік және институционалдық мәнмәтіндері сипатталған. Ойлау тәжірибелерімен, теорияларды растау мен теріске шығарумен, сандық және сапалық зерттеу әдістерінің пайда болуымен және қолданылуымен байланысты философиялық мәселелер қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық хат
Кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады және аналитикалық мәтіндік әрекетке байланысты коммуникативтік құзыреттерді кеңейтеді; ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру кезінде халықаралық ережелер мен стандарттарға сәйкес академиялық және ғылыми мәтінді жазу дағдылары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясының даму заңдылықтарын; басқару қызметінің функционалдық құрылымын және басқарудың психологиялық әдістерін, басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық аспектілерін және басқару өзара әрекеттесуін, басшылар мен персоналды іріктеу, орналастыру және аттестаттау, меңгеруі керек: басқару қызметінің тиімділігі мәселелері бойынша кеңес беру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектепте химиядан есептер шығару әдістемесі
Химия бойынша есептерді шешу үшін оқу материалын жиынтықтау және талқылау қабілетін қалыптастыру, химиялық есептерді шешуді оқыту барысында жаңа білім беру технологияларын қолдану, алгебралық, крест және класикалық әдіс-тәсілдерді, заманауи әдістемелерді пайдалана отырып химиялық есептерді шешу үшін командалық жұмысты қолдану, химиялық есептерді шешудің нәтижелерін көрсете білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химияның заманауи мәселелері
Пән курсында зерттеудің электрохимиялық, оптикалық, хроматографиялық әдістері саласындағы сұрақтар қарастырылады. Магистранттар объектінің химиялық құрамын, заттарды сәйкестендіруді жүргізеді. Пән заманауи әдістерінің қолдануымен жоғары сапалы химиялық анализды орындауына байланысты озық білімдері мен дағдыларын дамытуына бағытталған. Осы пәннің сәтті игеруы аналитикалық, ғылыми, өндірістік және басқа да тәжірибелік есептерді шешуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Халықаралық стандарттарына сәйкес шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениет аралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. Шетелдік қарым-қатынас кезінде әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, және де шет тілі арқылы болашақ магистр академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қоршаған орта нысандарын талдаудың заманауи әдістері
Магистранттар қоршаған ортаның ластануын бақылау әдістерін бағалау және пайдалану, қоршаған ортаның ластануын талдаудың қазіргі заманғы жедел әдістері, экологиялық сараптамаға арналған нормативтік құжаттарды меңгереді. Қоршаған орта нысандарын талдаудың заманауи әдістерін талдау және жүйелеу, талдау әдісін таңдау бойынша жоспар құрастыру, оны негіздеу, қоршаған орта нысандарын талдаудың қолданбалы мәселелерін шешу мақсатында қолдана алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Талдаудың химиялық әдістері
Пән зерттелетін заттың химиялық аналитикалық реакцияларын орындауға негізделген, олардың нәтижесін көзбен бақылай отырып және/немесе сандық өлшемді (масса, көлем) табумен сапалық және сандық химиялық талдау әдістерінің жиынтығын зерделейді. Химиялық, физикалық және физика-химиялық талдаудың әртүрлі әдістері туралы білімді жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық химияның таңдаулы бөлімдері
Табиғи ортадағы химилық процестерді талдау және сипаттау үшін экологиялық химия жайлы қазіргі заманғы түсініктерді қолдану, экологиялық химия саласында ақпаратты жиынтықтау, талқылау қабілетін қалыптастыру, экологиялық химия мәселелерін талқылау барысында оларды шешу құралдарын таңдай отырып дұрыс міндеттер қою, экологиялық химия саласында эксперимент жасау және зерттеу нәтижелерін көрсете білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Органикалық химияның заманауи мәселелері
Пәнді оқу кезінде молекулалық орбитальдардың пайда болуы нәтижесінде молекулалардағы атомдардың өзара әсері туралы түсініктерге негізделген химиялық реакциялар механизмдерін түсінуі кеңейеді; химиялық процестің өтпелі күйлерін, реакциялардың статикалық және динамикалық факторларының әсерін талдау, реакция орталықтарын анықтау және молекулалардың реактивтілігін бағалау, органикалық заттардың синтезі схемаларын құру; химиялық реакциялардың мүмкін жолдарын болжай білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Коллоидтық химияның заманауи мәселері
Ғылыми зерттеулерде қолдану үшін қолданбалы коллоидтық химияның қазіргі тенденцияларын талдау. Оқу курсы ғылыми зерттеулерді жүргізу кезінде коллоидтық химияның заманауи теорияларын түсіну мен қатар қолдануды кеңейтеді. Қатты заттардың беріктігін төмендетуде коллоидтық химияның заңдары мен әдістерін, өнеркәсіптік дисперсия әдістерін, тамақ жүйелерін және т. б. қолданудың инновациялық әдістерін игеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Физикалық химияның теориясы және мәселелері
Теориялық және қолданбалы есептерді шешу үшін қазіргі заманғы физикалық химиядағы теорияларды, тәсілдерді және процестерді өз бетінше меңгеру, талдау және қолдану білігін қалыптастыру; зерттелетін физика-химиялық жүйелер мен процестердің термодинамикалық және кинетикалық параметрлерін модельдік тәсілдермен болжау; Курс химия саласындағы ғылыми зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін кеңейтеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Химиядағы ақпараттық технологиялар
Білім алушыларды ақпараттық қоғамдағы өмір мен қызмет үшін қажетті заманауи ақпараттық технологиялар, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етумен таныстыру. Білім берудегі ақпараттық технологияларды практикада қолдану және химия саласындағы практикалық мәселелерді шешу үшін дайындау. Ашық мәліметтер базасында ғылыми-техникалық ақпаратты іздестіру үшін химия саласында ғылыми зерттеулер жүргізу, химия және білім берудегі зерттеу мәселелерін шешу үшін ақпараттық желілер мен интернетті пайдалану үшін мамандандырылған ғылыми мәтіндер мен бағдарламалық қамтамасыз етуді дайындау құралдарын қолдана білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Органикалық химияның теориялық аспектілері
Органикалық молекулалардың химиялық қасиеттеріне электронды эффектілердің әсерін түсіну, кешенді органикалық жүйелердің синтезін құрудың дәйектілігін түсіну қабілетін қалыптастыру, химиялық реакциялардың нәтижелерін, олардың механизмдерін, реагенттердің құрылымы мен қасиеттерін, жағдайларын білу негізінде болжау; химиялық эксперименттің мақсаттарын түсіндіру, органикалық қосылыстарды синтездеудің оңтайлы бағытын жоспарлау және таңдау; зертханалық жұмыстың нәтижелерін түсіндіру және дұрыс орындауды меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім беруде ЖИ қолдану
Болашақ мамандар жасанды интеллектпен жұмыс істеу дағдыларын алады, соның ішінде оқу міндеттерін жылдам шешу және жаңа мәліметтерді білу, жасанды интеллект жобаларын жасауды, мәтіндер мен бейнелерді жасауды, график құру және т.б. мазмұнды, жоспарланған пәндік, Мета-пәндік және жеке нәтижелерді нақтылауды үйренеді. Жасанды интеллект көмегімен оқу тапсырмаларын орындау дағдыларын қалыптастырады; ақпараттың әртүрлі түрлерімен жұмыс істей білу, жеке және ұжымдық ақпараттық қызметті өз бетінше жоспарлау және жүзеге асыру, оның нәтижелерін ұсыну және бағалау; дәйекті, логикалық және сыни ойлау дағдылары қазіргі заманғы жоғары технологиялық қоғамдағы кәсіби қызметтің қажетті шарты ретінде цифрлық дағдылар, оның ішінде негізгі құзыреттер негізгі бағдарламалау, деректермен жұмыс істеу негіздері, заманауи цифрлық платформалардағы коммуникация, ақпараттық қауіпсіздік сияқты цифрлық ортамен өзара іс-қимыл жасау; сыни оның құқықтық және этикалық нормаларын ескере отырып, ақпаратқа қатынасы пайдалану, тарату, генерациялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Физикалық химияның заманауи мәселелері
Химиялық термодинамика және кинетика саласындағы білімді жалпылау және түсіндіру, қазіргі заманғы физикалық химия саласындағы проблемаларды қою дағдыларын қалыптастыру және қазіргі білім беру технологияларында қолдану үшін Физикалық химия саласындағы оқу материалын құрылымдау және ұсыну негізінде оларды шешу әдістерін таңдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
ЖОО-да химияны оқытудағы инновациялық технологиялар
Пән инновациялық технологиялардың түрлері мен оқыту әдістерін, оның ішінде компьютерлік және қашықтықтан технологияларды зерттейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, жоғары мектепте химия бойынша оқу процесін ұйымдастырудың негізгі модельдері мен технологияларын игеруге, ғылыми-әдістемелік өнімді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дисперсті жүйелердің теориялық негіздері
Жоғары молекулалы және төмен молекулалы беттік-белсенді заттардың композицияларында оларды практикалық қолдану мүмкіндіктерін кеңейту үшін құзыреттерді қалыптастырады. Оқу курсы жаңа химиялық қосылыстарды алу әдістерін зерттеу және әзірлеу саласындағы теориялық және әдіснамалық білімді толықтырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Химия саласында білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен ақпараттық технологияларын қолдана білу
- Басқару психологиясының негізгі аспектілерін; басқару өсуінің өзіндік перспективаларын ұғыну қажеттілігін көрсету
- Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби және ғылыми қызметте шет тілін игергенін көрсету
- Қойылған міндеттерді шешудің әдістері мен құралдарын таңдай отырып, бейорганикалық, аналитикалық, коллоидтық, физикалық химия және білім беру технологиялары саласындағы ғылыми зерттеудің заманауи мәселелері мен міндеттерін тұжырымдау
- Органикалық және бейорганикалық синтездің химиялық процестерінің жүру механизмін түсіндіру, химиялық процестің өтпелі күйлерін, молекулалардың реактивтілігін бағалау үшін реакциялардың статикалық және динамикалық факторларының әсерін талдау
- Заттар мен материалдарды зерттеудің жаңа тәсілдерін әзірлеу және қолданыстағыларын жетілдіру үшін физика-химиялық зерттеулердің іргелі және заманауи білімдері мен әдіснамасын пайдалана отырып, нақты теориялық және қолданбалы міндеттерді шешу үшін өзінің кәсіби білімі мен дағдыларын қолдану
- Тарихи және философиялық ғылымдар, ғылыми-жаратылыстану әдістемелері, әлеуметтік гуманитарлық және техникалық білімдер негізінде қазіргі практикалық және теорилық жағдайды сараптау және мағыналау
- Қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, жоғары білім беруді реформалаудың өзекті мәселелерін талдау, химияны оқытудың заманауи инновациялық технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық-психологиялық және әдістемелік білім кешенін, педагогикалық еңбек пен зерттеу жұмысын ұтымды ұйымдастыруды ескере отырып, оқу процесін модельдеу
- Өз бетінше ғылыми және тәжірибелік-эксперименттік зерттеулер жүргізу, зерттелетін мәселе бойынша қорытындылар мен шешімдер жасау
- Экологиялық химия саласындағы ақпаратты түсіндіру және қорыту, қоршаған орта объектілерін талдаудың қазіргі заманғы химиялық және физика-химиялық әдістерін пайдалану