Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11279 Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау (Техносфералық қауіпсіздік) в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • Ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау және басқару

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау, ғылыми зерттеулердің әртүрлі бағыттары туралы білімді жүйелеу және пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қолдану дағдысын қалыптастырады. Бұл пән ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлаудың, ұйымдастырудың және дайындаудың әдістері мен стратегияларын, сонымен қатар презентацияларды, баяндамаларды, жобаларды және ғылыми мақалаларды дайындау кезінде ғылыми зерттеу нәтижелерін басқару және қорытындылау жолдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техносферадағы қауіпті процестерді компьютерлік жобалаудағы жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты - қауіпсіздік саласы магистрлерін терең, іргелі және кәсіби даярлауды қамтамасыз ету үшін техносферадағы қауіпті процестердің әсерін төмендетуді жасанды интеллект бағдарламасы негізінде компьютерлік жобалау жолымен жұмыс орнындағы персоналдардың қауіпсіздігінің алдын-алу мен қауіпсіз жұмысты ұйымдастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты-халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде және ғылым мен техниканың бейіндеуші және аралас салаларында шетелдік тәжірибені үйрену құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін магистранттардың кәсіби бағытталған шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курс ғылым феноменінің проблематикасына арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, Ғылым тарихы мен теориясы туралы білімді қалыптастырады; ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы; ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері туралы; ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жүйелік талдау және техносферадағы процесстерді модельдеу

    Пәннің мақсаты жүйелік ойлау әдістемесін меңгеру және күрделі мәселелерді кешенді қарастыру, объектіні басқару бойынша шешім қабылдау, нақты процестер мен құбылыстарды модельдеу саласындағы білімдерді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби-педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру. Магистранттар жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін біледі. Білім берудің қазіргі парадигмасын, еліміздегі жоғары кәсіби білім беру жүйесін, білім беру үрдісінің қазіргі жағдайын түсінеді, өзіндік белгі ерекшеліктерін анықтап айта алады. Озық білім беру технологияларын өз тәжірибесінде қолданады. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін, білім беру сапасын талдай алады, жаңа оқу бағдарламаларын әзірлейді, білім беру процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістерін әзірлеу принциптерін, талдау және зерттеу жұмысының нәтижелерін салыстырады, жинақтап қорыта алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік білім берудің ғылыми-инновациялық дамуын болжаудың теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіптік білім берудегі қызметтің инновациялық сипатын жүзеге асыратын кәсіби құзыреттіліктерді дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде басқару психологиясының пәні, негізгі принциптері, басқару өзара іс-қимылындағы тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, басшының жеке басының психологиялық ерекшеліктері, басқарудың жеке стилі, басқару қызметіндегі ықпал ету психологиясы, жанжалды жағдайларды басқару ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым мен ғылыми зерттеулердің теориялық негіздері

    «Ғылым мен ғылыми зерттеулердің теориялық негіздері» пәнін оқудың мақсаты ғылыми-техникалық, ұйымдастырушылық және әдістемелік қызметке дайындық, ғылыми зерттеулермен байланысты: мәселені тұжырымдау; ұйымдастыру және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, оның ішінде ғылыми топ жұмысын ұйымдастыру; зерттеу нәтижелерін тіркеу; әзірленген тиімділігін бағалау ұсыныстар және оларды іске асыру. Сондай-ақ техносфералық және өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы ғылыми зерттеулерді орындау үшін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми эксперименттер деректерін математикалық өңдеу

    Пән мәліметтерді тәжірибелік өңдеу әдістерінің іргелі принциптерін зерделеуді, сондай-ақ практикалық қолдану үшін ең көп таралған құралдарды егжей-тегжейлі тексеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоршаған ортаның сапасын талдау әдістері және құралдары

    Пәннің мақсаты – магистранттар арасында қоршаған ортаның сапасын бақылау мониторингінің заманауи әдістері мен құралдары, экологиялық мониторингте қолданылатын аналитикалық құралдар мен үлгілерді дайындау әдістері саласында құзыреттіліктерді дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Техникалық жүйелердің сенімділігін және қауіпсіздігін бағалау

    Техникалық жүйелердің ерекшелігін ескере отырып, олардың сенімділігі, өміршеңдігі және қауіпсіздігі теориясы ұғымдарын қалыптастыру, еңбек жағдайлары мен қоршаған ортаны қорғау мониторингі, қауіпті өндірістік объектілердің және қоршаған ортаны қорғаудың техникалық қатерін бағалау, қатерді талдау әдіснамасын игеру, техникалық жүйелердің сенімділігін, өміршеңдігін, қауіпсіздігін бағалау әдістерін және олардың жұмыс қабілеттілігін сақтау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғи орта компоненттеріне әсер етуді бағалау

    Пәннің мақсаты қоршаған орта компоненттерінің ластануын болжау, биосфера мен оның жекелеген бөліктерінің антропогендік әсерден өзгеруін болжау, бағалау және бақылаудың кешенді жүйесінің негіздерін зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Еңбек қауіпсіздігі жүйесіндегі сапаны басқару

    Еңбекті қорғау және еңбек қауіпсіздік саласындағы жүйелік тәсіл мен процесс негізінде сапаны басқару принциптерін, сапа менеджменті жүйесін құру және енгізу механизмдерін, кәсіби қауіпсіздік және еңбекті қорғау менеджментін, алынған білімді еңбек қауіпсіздігі саласында сапаны басқару мәселелерін шешуде қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйелерін есептеу және жобалау

    Пәннің мақсаты қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйелерін есептеудің және жобалаудың әдістемелік тәсілдері мен негізгі принциптерін, қоршаған ортаны қорғау, өндірістік қалдықтарды қайта өңдеу конструкцияларының негіздерін, еңбек қауіпсіздігін зерттеу мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік қауіпсіздікті сараптау

    «Өнеркәсіптік қауіпсіздік сараптамасы» пәнінің мақсаты – негізгі нормативтік құжаттар, нормативтік құқықтық актілер туралы білімді дамыту. өнеркәсiптiк қауiпсiздiк саласы, сарапшыларға қойылатын талаптар және емтихандарды өткiзу ережелерi, сондай-ақ магистранттарды маманның бiлiктiлiк сипаттамаларына сәйкес қызметке дайындау, оның iшiнде өнеркәсiптiк қауiпсiздiк емтихандарын жүргiзу және аяқтау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Технологиялық үдерістердегі өртке қарсы қорғаныс

    Пәннің мақсаты өнеркәсіп қауіпсіздігі бойынша өртке қарсы қорғаныс іс-шаралар кешенін орындауды ұйымдастыру, барлық қызмет салалары мен өнеркәсіп салаларында еңбекті қорғауды басқару жүйесін қамтамасыз етумен қызметкерлердің еңбек қызметіндегі қауіпті және зиянды факторлардан қорғауға бағытталған іс-шаралар кешенін орындау дайындығын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өндірістік қалдықтарды утилизациялау және көму

    Пәннің мақсаты: өнеркәсіптік, ауыл шаруашылығы және тұрмыстық қалдықтарды жоюдың экологиялық қауіпсіз тәсілдері, қайта өңдеу технологиялары, сондай-ақ оларды халық шаруашылығында қайта пайдалану туралы заманауи практикалық білім саласында магистранттарды арнайы даярлау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мониторингтің автоматтандырылған ақпараттық жүйесі

    "Мониторингтің автоматтандырылған ақпараттық жүйесі жүйесі" пәнінің мақсаты жабдықтың техникалық жағдайын анықтау, оның жұмысындағы ауытқулар мен ақауларды анықтау және бақылауды қамтамасыз ету үшін әртүрлі типтегі және таратылған датчиктерден деректерді жинауды, талдауды және жинақтауды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Төтенше жағдайлар мен жазатайым оқиғаларды сараптау және зерттеу

    Пәннің мақсаты – халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал зардаптарынан, қазіргі заманғы қаруды қолдану және олардың зардаптарын жою кезінде қорғау үшін төтенше жағдайларды болжау және сауатты шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тәуекелдерді басқару, жүйелік талдау және модельдеу

    Магистранттар сақтандырылған және өндірістік тәуекелдердің әлеуметтік қолайлы сандық көрсеткіштерін негіздеу, қамтамасыз ету, бақылау және қолдау үшін шаралар оңтайландыру үшін қолайлы заманауи ақпараттық технологияларды қолдануға үйренеді; олар заманауи математикалық және машина модельдеу әдістерін меңгереді, ең жиі кездесетін оқиғаларды жүйелі талдау және олардың әлеуметтік тұрғыдан қолайлы деңгейін төмендету бойынша іс-шаралар жүйесін синтездейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қауіпсіздік мониторингі және сараптау

    Пәннің мақсаты өндіріс процесінде түрлі қауіпті жағдайлар пайда болу мүмкіндігі жоғары болғандықтан, өнеркәсіптік қауіпсіздігін әр түрлі жолдармен қамтамасыз ету, сонымен қатар, ең перспективті жұмыс бағыты болып есептелінетін қауіпсіз техника мен технологияны құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Технологиялық процестердің өрт қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты өрттің пайда болу қаупі салдарын, зардап шеккендердің санын азайту және келтірілген зиян мөлшерін төмендетуге, ірі авариялар мен өрттердің алдын алуға дайындығын қалыптастыру мен өндірістегі өрт қауіпсіздігі және олардың алдын алу шараларын оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өндірістегі жазатайым оқиғаларды тексеру

    Пәннің мақсаты өндіріс аумағында орналасқан және жұмыс жүргізетін қызметкерімен, өндірістік тапсырманы орындау үшін басқа өндіріске жіберілген қызметкермен болған жазатайым оқиғаны тергеп-тексеру, жазатайым оқиға салдарын жоюға дайындығын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым философиясы, жоғары мектеп педагогикасы, шет тілдері, жобаларды басқару және психология білімдеріне негізделген өзінің интеллектуалды деңгейін дамыту және жетілдіру қабілетін көрсетеді. Жаңа білім мен дағдыларды дербес меңгеруге, өзінің ғылыми дүниетанымын кеңейтуге, көпшілік алдында сөз сөйлеуге, командада жұмыс істеуге, оқу сабақтарын өткізуге, сондай-ақ магистрлік диссертациялар мен ғылыми жобаларды әзірлеуге және ресімдеуге қабілетті.
  • Еңбекті қорғауды басқару жүйесіндегі қауіпті талдау және тәуекелдерді бағалау әдістерімен қауіпті жағдайлардың ықтималдығын анықтау, еңбек қауіпсіздігіндегі жүйелік талдауды қолдана отырып, «адам– машина-орта» жүйесінде техникалық қауіпсіздікті бағалау мен қамтамасыз етудің және тәуекелді азайтудың, сенімділігін бағалаудың қазіргі заманғы ғылыми теориясын зерделеуді қамтамасыз етеді.
  • Тіршілік ету ортасының қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша практикалық ұсыныстар әзірлейді, табиғи және техногендік жүйелерде болып жатқан әртүрлі процестердің дамуын бағалайды және модельдейді, еңбекті қорғау жүйелерінің сапасын басқарады, болжау әдістерімен қауіпсіздіктің алдын алуды дайындауға үйретеді
  • Еңбекті қорғау жүйесінде ғылыми, әлеуметтік-экономикалық білім беруді және нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмысты ұйымдастыруды, экологиялық білім және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім берудегі басқару психологиясын, сондай-ақ жоғары мектептің іргелі педагогикасының заманауи әдістерін пайдалана отырып, жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз етуді қалыптастырады.
  • Эксперимент нәтижелерін шығармашылық тұрғыдан ұғынуға, оларды практикалық қолдануға, ғылыми идеяларды ұсыну бойынша ұсынымдарды әзірлеу және қойылатын талаптарға сәйкес рәсімделген ғылыми жұмыстар мен мақалалар түрінде кәсіби қызметтің қорытындысын ұсынуға қабілетті.
  • Жеке ғылыми зерттеулер негізінде стартап-жобаларды әзірлей және іске асыра алады.
  • Ғылыми және инновациялық қызмет, қоршаған ортаны қорғау және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен ғылымды, оның ішінде жобалау, өндіріс, технология, сервис, пайдалану, ұйымдастыру және басқару саласындағы ғылыми зерттеулер мен әзірлемелер саласындағы білімнің неғұрлым озық элементтерін меңгереді.
  • Өндірістегі ғылыми - инновациялық қызметті жүзеге асыруда кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдайды.
Top