7M01403 Дене шынықтыру және спорт в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіптік білім беру стандартына сәйкес оқу-тәрбие, ғылыми-зерттеу, әкімшілік қызметке уәжделенген, отандық білім беру жүйесімен сұранысқа ие дене шынықтыру және спорт саласында білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру мен спортағы статистикалық және эксперименталдық әдістер
Курстың мақсаты спорттық статистиканың теориялық және әдістемелік негіздерін және эксперименттік әдістерді магистранттардың оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолдану, математикалық статистика әдістерін нақтырақ түсіну үшін жүйеленген білім, білік, дағдыларды қалыптастыру, дене шынықтыру мен спортта өлшенетін объектілер, оларды салыстыру және бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру және спорт саласындағы кешенді бақылау
Курстың мақсаты зерттеу және жобалау қызметінің әдістерін, сапалық көрсеткіштерді сандық бағалау әдістерін, зерттеу нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістерін өз бетінше оңтайлы таңдауды жүзеге асыру, дене шынықтыру мен спорттағы педагогикалық бақылау мен өлшеудің қазіргі теориясының метрологиялық негіздерін жалпылау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЖОО-да дене шынықтыруды оқытудың теориялық-әдістемелік аспектілері
Дене шынықтыруды оқыту дағдыларын қалыптастыру және қазіргі ЖОО жағдайында дене шынықтыру және спорт бойынша жұмыс істеу үшін кәсіби құзыреттіліктерді меңгеру мақсатында оқытылады. ЖОО-да дене шынықтыру және спорт бойынша оқу-тәрбие, спорттық-бұқаралық жұмыстың, оқу-әдістемелік қызметтің әртүрлі нысандары мен түрлерін жоспарлау, жүргізу және бақылау технологиясы мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби шетелдік терминологиялар
Курсты оқудың мақсаты ағылшын тілінде кәсіби терминдерді меңгеру. Пәнді игеру нәтижесінде кәсіби қарым-қатынаста ағылшын тілін білу, кәсіби саладағы ғылыми жарияланымдарға шолу жасау және халықаралық тәжірибе алу мақсатында ағылшын тілінде ауызша қарым-қатынас жасау дағдылары мен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тіліндегі кәсіби қарым-қатынас
Кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін Кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдетуге және кеңейтуге, кәсіби қызметте шет тілін практикалық меңгеру дағдыларын қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт саласындағы жасанды интеллект
Курс студенттердің жасанды интеллект негіздері, оның мүмкіндіктері және дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ мамандардың кәсіби іс-әрекетінде қолданылуы туралы білімдерін дамыту мақсатында енгізілді; жасанды интеллект құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту; дене шынықтыру және спорт саласындағы жұмыстың тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллект шешімдерін талдау және енгізу дағдыларын дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық жаттығуды басқару және құрудың әдістемесі мен технологиясы
Курстың негізгі мақсаты спорттық жаттығуларды құру мен басқарудың әдістемесі мен технологиясын көрсету, спорттық жаттығуларды құру мен басқарудың әдіснамасы мен технологиясы саласындағы білімді меңгеру негізінде халықтың әртүрлі топтарын салу және басқару әдістемесі мен технологиясы бойынша сабақтарға тарту бағдарламаларын әзірлеу, енгізу және реттеу қабілеті,спорттық жаттығулар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жастардың дене тәрбиесіндегі инновациялық педагогикалық технологиялар
Инновациялық педагогикалық технологиялар туралы білімді қалыптастыру, оларды білім беру ұйымдарында жастардың дене тәрбиесінде қолдана білу мақсатында зерттеледі. Инновациялық оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың нысандары, әдістері мен принциптері; балалар мен жастардың жасына сәйкес қолданылатын инновациялық технологиялардың тиімділігін қолдану, бақылау және бағалау туралы мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және әдістемесі
Дене шынықтыру және спорт саласындағы зерттеулердің қазіргі заманғы бағыттарымен танысу, магистранттарда ғылыми ойлауды қалыптастыру, дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша әдіснаманы және практикалық дағдыларды меңгеру мақсатында зерделенеді. Ғылыми-зерттеу жұмысының түрлері, педагогикалық зерттеулердің нысандары, әдістері, әдістемесі, олардың нәтижелерін ұсыну және енгізу тәсілдері туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру біліміндегі инновациялық процестер
Дене шынықтыру және спорт саласындағы инновациялық процестер туралы түсініктерді қалыптастыру, жоғары оқу орындарында дене шынықтыру және спорт бойынша инновацияларды әзірлеуге және енгізуге дайындық мақсатында зерттеледі. Қазіргі заманғы инновациялық технологиялар, оқытудың интерактивті әдістері, ЖОО-дағы дене шынықтыру оқытушысының инновациялық қызметі, оның нәтижелерін мониторингтеу және бағалау туралы мәселелер қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт саласын заңнамалық-нормативтік қамтамасыз ету және басқару
Курстың мақсаты- магистрагттарды халықаралық спорт қозғалысының ұйымдастырылуымен таныстыру мақсатында зерттеледі. Пәннің болашақ мамандарды даярлаудағы рөлі мен маңызы: Пәнді оқу дене шынықтыру және спорт саласында ұйымдастырушылық және басқарушылық дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түріндегі спорттық даярлау процесін басқару
Курстың мақсаты таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындықты басқару, спортшыны жеке мүмкіндіктері мен ерекшеліктеріне дайындаудың барлық жүйесін бейімдеу, нақты перспективалық және ағымдағы міндеттерді дайындау; осы міндеттерді шешудің әдістерін, құралдары мен жолдарын анықтау; осы спортшы үшін оңтайлы режимде оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ДМжС саласындағы педагогикалық жобалау
Білім алушыларда педагогикалық жобалау саласында кәсіби құзыреттілік пен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады, бұл магистранттың кәсіби мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, білім беру саласында педагог ретінде практикалық қызметке және педагогикалық шығармашылыққа қызығушылықты дамытуды ынталандырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби білім беру жүйесіндегі денсаулық сақтау технологиялары
Курстың мақсаты – «денсаулық», «дене саулығы», «ауру», «үшінші күй» мәселелерімен байланысты мәселелерді зерттеу; денсаулықты өзін-өзі бағалау, биологиялық жасты, сондай-ақ дене денсаулығының саны мен сапасын бағалау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру мен спорт саласындағы мамандарының кәсіби қызметі
Курс спорттық-педагогикалық өлшеулер теориясын, адамның моторлық мүмкіндіктерін тестілеудің теориялық негіздерін зерделеуге, сондай-ақ спорттық-педагогикалық өлшемдерді талдаудың математикалық-статистикалық әдістерімен, бағалау теориясымен; дене тәрбиесі мен спортта қолданылатын деректерді өлшеу мен талдаудың техникалық принциптерімен, жүйесімен және әдістерімен танысуға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорттағы қазіргі заманғы диетология негіздері
Курс эргогендік факторлардың бірі ретінде қазіргі диетология негіздерін зерттеуге арналған; спортшылардың тамақтануының негізгі ережелері; негізгі тағам компоненттерінің сипаттамасын және оларды спорттық тамақтануда қолдану ерекшеліктерін; әртүрлі спорт топтары өкілдерінің ортақ белгілері мен тамақтану ерекшеліктері; энергетикалық құндылығы, негізгі қоректік заттардың мазмұны және спортшылардың үлгілі диеталарындағы өнімдердің күнделікті макеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру спорт қызметіндегі модельдеу және болжау
Дене шынықтыру мен спорттық қызметтің әртүрлі салаларында ғылыми болжау және перспективаларды болжау құзыреттерін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Спортшылардың нәтижелерін және жаттығу бағдарламаларын болжауға жүйелі көзқарас, спорт объектілерінің Қаржы-шаруашылық қызметін стратегиялық жоспарлау шеңберінде технологиялық модельдерді әзірлеу мәселелері қарастырылады. Курс объектінің тиісті сипаттамаларына қол жеткізуге бағытталған әртүрлі параметрлердің сәйкестігіне негізделген модельдеу түрлерімен және болжау әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби білім берудегі дене шынықтырудың сауықтыру-оңалту әдістемесі
Курстың мақсаты кәсіптік білім берудегі сауықтыру-оңалту дене шынықтыруының теориялық-әдістемелік негіздерін баяндау болып табылады. Сауықтыру-оңалту дене шынықтыру саласында білім алу негізінде халықтың әртүрлі топтарын сауықтыру-оңалту дене шынықтыру сабақтарына тарту жөніндегі бағдарламаларды әзірлеу, іске асыру және түзету қабілеті
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сауықтыру дене мәдениетінің дәстүрлі емес түрлер
Курстың мақсаты магистранттарды сауықтыру дене шынықтырудың дәстүрлі емес түрлерінің негізгі ережелерімен таныстыру, ғылыми дүниетанымды қалыптастыру, болашақ спорт мұғалімінің педагогикалық дағдылары мен дағдыларын игеру болып табылады. магистранттардың сауықтыру дене шынықтыру мәнін және онымен байланысты ұғымдарды түсінуі; сауықтыру дене шынықтырудың арнайы қағидаттарын игеруі; сауықтыру жаттығуларын құру негіздерін зерделеуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Спорт ілімі мен әдістемесі
Курстың мақсаты- оқыту құралдары мен әдістерін, спорттық жаттығудың микро-мезо-макроциклдерін оқу, қозғалыс сапаларын дайындау және жетілдіру. Курстың қысқаша мазмұны: дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі; пәннің арнайы теориялық-әдістемелік бөлігі ретінде спорт теориясы мен әдістемесі; спорттық дайындық жүйесінің негізгі ережелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ДШжС саласындағы маманның кәсіби қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері
Курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметтің мәні, ерекшелігі, психологиялық-педагогикалық негіздерінің заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, білімді жүйелеу және тереңдету, оқыту технологиясы және оларды іс жүзінде жүзеге асыру мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Халықтың әртүрлі топтары үшін рекреациялық қызметтің ерекшеліктерін, қатысушылардың әлеуметтік-мәдени, морфофункционалдық және психикалық ерекшеліктерін, кешенді сауықтыру бағдарламаларын құру принциптерін бағалайды; жеке кешенді әдістерді, құралдарды, сауықтыру әдістерін, дене тәрбиесінің заманауи бағдарламаларын әзірлейді.
- Ғылым тарихы мен философиясының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелерін, ақпаратты алу, қорыту және талдау тәсілдерін, негізгі ғылыми ұғымдарды, логикалық және ғылыми ойлаудың заңдарын, ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері мен логикасын біледі және түсінеді.
- Өлшеу теориясының метрологиялық негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы кешенді бақылаудың теориялық және әдістемелік негіздерін анықтайды, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда бақылау нәтижелерін түсіндіру және түзетулер енгізу қабілетін көрсетеді. Заманауи бақылау құралдары мен әдістерін меңгерген және оларды іс жүзінде қолданады.
- Жасанды интеллекттің инновациялық процестерін, олардың дене шынықтыру мен спорттың әртүрлі салаларындағы даму тенденцияларын біледі және талдайды, оларды дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық процесті ұйымдастыруда қолдану түсінігін көрсетеді, дене шынықтыру және спорт саласында жасанды интеллектті пайдалана отырып оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру туралы негізгі түсінікке ие болады.
- Жергілікті және өңірлік деңгейде дене шынықтыру мен спортты дамыту туралы интегративті ақпаратты талдайды және оны жетілдіру бойынша басқарушылық шешімдер қабылдау үшін ұсынады.
- ДШжС маманның кәсіби қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздерін біледі; оқу-тәрбие жұмысын, жаппай дене шынықтыру және сауықтыру сабақтарын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін біледі.
- Дайындық-жарыстық қызметінің озық педагогикалық тәжірибесін талдайды, жинақтайды және таратады; әртүрлі біліктіліктегі спортшыларды даярлау процесінде стандартты емес мәселелерді шешеді; мәселелерді шешудің және оқу-жаттығу процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырудың ұйымдастырушылық қабілеттерін, спорт ғылымының жаңа жетістіктерін ескере отырып, спорттық даярлықты жоспарлау және бақылау әдістерін меңгереді.
- Педагогикалық ғылымның міндеттері мен қызметін, оның әдіснамасын, жоғары мектепте оқыту процесінің принциптерін біледі, жоғары мектепте қазіргі дидактикалық концепциялардың ерекшеліктерін анықтайды.
- Шет тілінің негізгі кәсіби терминологиясын, іскерлік және ауызша сөйлеу нормаларын қолданады, сөздікпен жұмыс жасайды, шет тілі грамматикасының теориялық негіздерін, грамматикалық конструкцияларды аудару негіздерін, оқу саласы бойынша шетел әдебиетімен жұмыс жасайды; шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеседі, қорытынды жасайды, ақпаратты талдайды.
- Технологияларды коммерцияландыру терминологиясын меңгерген, коммерцияландыру процесінің кезеңдерін жоспарлайды және қатысушыларын айқындайды, коммерцияландыру процесінің нысандарын айқындайды, ЖОО-ның ғылыми әзірлемелері мен технологияларын коммерцияландыруда өзінің әдіснамасы туралы білімін кәсіби деңгейде қолданады.
- Дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ кәсіптік қызметті заңнамалық және нормативтік реттеу негіздерін, құқықтық және этикалық нормаларды біледі; бұқаралық дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және дене шынықтыру және спорт саласында ұжымды басқару бойынша жоспарлар мен бағдарламаларды іске асыру қабілетін көрсетеді.
- Ұйымдастыру-басқару қызметі саласындағы спорт педагогы қызметінің негізгі психологиялық аспектілерін, басқару саласындағы спорт педагогінің практикалық қызметінің тиімділігін арттыру үшін психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу әдістері мен тәсілдерін қолданады.
- Орындалатын ғылыми зерттеулердің өзекті бағыттарын, дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми және практикалық мәселелерді, арнайы ғылыми терминологияны; ғылыми зерттеулер жүргізудің әдістемелері мен әдістерін; алынған эмпирикалық деректерді өңдеу әдістерін айқындайды.
- Жеке бағдарламаларды әзірлейді, сауықтыру қызметін іске асыру бойынша интеграцияланған ақпаратты талдайды және ұсынады; cалауатты өмір салтын насихаттау үшін кәсіби білім мен дағдыларды пайдаланады; халықтың денсаулығын нығайту және қолдау міндеттерін шешу үшін сауықтырудың түрлі әдістемелерін меңгереді.
- Дене шынықтыру және спорт педагогикасының жаңа жетістіктерін, әдістемелік жұмыстың негіздерін және дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды пайдаланады; дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беру процесін сүйемелдейтін әдістемелік құжаттаманы әзірлейді; білім беру қызметінің мақсаттары мен міндеттерін, оқу-тәрбие процесінің мазмұнын, ұйымдастыру нысандары мен әдістерін айқындайды, білім беру ұйымдарында дене тәрбиесі бойынша оқу-тәрбие процесін бақылайды.