Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01121 Психология (IP) в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Пәндер

  • Жалпы психология

    Пән психикалық құбылыстар саласындағы жалпы білім мен дағдылардың теориялық және практикалық негіздерін қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студент негізгі психологиялық ұғымдармен, психологиядағы зерттеудің әдіс-тәсілдерімен танысып; адам психикасының негізгі заңдылықтарын, өз іс-әрекеті мен қарым-қатынасын талдауды меңгеріп, жалпы психологияның категориялық және тұжырымдамалық аппаратын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Түрік тілі (А1)

    Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған, "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес білімгерлердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастырады. Курс білімгерлердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білімгер нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Пән шетелдік және отандық теорияларды, психикалық дамудың тетіктері мен қозғаушы күштері, олардың жұмыс істеу заңдылықтары және онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі маңызын қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттің психиканың даму кезеңдері мен дағдарыстары туралы түсінігі қалыптасады. Студент тәрбиелеу мен оқытуға байланысты заңдылықтарды зерделеу, психикалық функциялардың дамуының сенсорлық кезеңдері туралы зерттеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық бағалау

    Болашақ мұғалімдер әлеуметтік педагогика және әлеуметтік психология негіздерімен, қазіргі мінез-құлық теорияларымен және эмоционалдық даму теорияларымен таныс және білім дерін баланың дамуын қолдау үшін оқытуда қолданаалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық әл-ауқат пен психоәлеуметтік даму қаупінің ауырлығын бағалай алады; оқу субъектілерінің қажеттіліктерін ескеру және олардың жеке тұлғасы мен өзін-өзі бағалауының дамуына қолдау көрсете біледі; білім беру үдерісі субъектілерінің қызметін кәсіби-этикалық ұстанымдардан бағалауды біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; • инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жеке тұлға теориясы

    Пән болашақ мұғалімдердің жеке тұлға психологиясы туралы адам білімінің теориялық және практикалық саласы ретінде түсінігін қалыптастыруға бағытталған, табиғаттағы, қоғамдағы және адамның жеке өмір жолындағы тұлғаның қалыпты және қалыптантыс дамуының қызметету заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психологиядағы жеке тұлғаның негізгі теориялары, қазіргі жеке тұлға психологиясындағы тұжырымдамалар мен тәсілдер туралы білімдерін практикалық іс-әрекетте пайдалануға; қазіргі заманауи психологияның жеке тұлғаның белгілі теорияларын пайдалана отырып, әртүрлі көзқарастарды, мектептер мен бағыттарды талдауға, салыстырып сәйкестерін іздеуге, жеке тұлғаны зерттеу әдістерін қолдануда практикалық дағдыларды меңгеруге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Баланың жеке тұлғалық қасиетін дамыту

    Пәннің мақсаты – психология және педагогикадағы балалар тұлға сының заманауи теориялары саласында болашақ мұғалімдердің құзыреттіліктерін қалыптастыру. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психика дамуының жалпы заңдылықтары, қозғаушы күштері мен механизмдері, баланың жеке тұлғасының дамуының жас ерекшеліктері туралы білімін пайдалануға; психологиядағы бала жеке тұлғасының негізгі теориясы, практикалық іс-әрекетте бала тұлғасының қазіргі психологиясындағы тұжырымдамалары мен тәсілдері туралы білім алуға; баланың жас мүмкіндіктеріне сәйкес келетін оқыту мен тәрбиелеудің құралдарын, әдістерін таңдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Баланың дамуын бағалау

    Болашақ мұғалімдер физиология, даму психологиясы, педагогикалық психология салаларындағы баланың даму ерекшеліктерін біледі, бұл өз кезегінде әлеуметтік-коммуникативтік дамудың, танымдық және сөйлеу дамуының ерекшеліктерін түсінуге ықпал етеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: бала дамуы психологиясының негізгі ұғымдары мен терминдерін, тұлғаны дамыту бойынша психологиялық-педагогикалық білімдерді практикалық қолданудың негізгі бағыттарын сипаттай алады; оқыту мен тәрбиелеу үдерістерінде баланың танымдық және тұлғалық дамуының негізгі заңдылықтарын, фактілері мен құбылыстарын талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Баланың әл-ауқатын бағалау

    Болашақ мұғалімдер аутодеструктивті мінез-құлық, деструктивті мінез-құлық сияқты баланың әл-ауқатына төнетін заманауи қауіптерментаныс;олар баланың әл-ауқатын бағалауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: баланың эмоционалдық-психологиялық жағдайын қолдайалады; баланың игілігі үшін құндылықтарды, көзқарастарды, этикалық принциптермен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалайалады; баланың әл-ауқатының компоненттерін және әл-ауқатын түсіну тәсілдерін сипаттайалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дифференциалды психология

    Курстың меңгерудің мақсаты - жеке басты айырмашылықтар, оларды қалыптастыру мақсаттары, олардың байқалу құрылымы мен тәсілдері туралы білімді зерттеу және жүйелеу болмақ.Тәжірибелік мақсат – болаша қмұғалімдердің психологиялық мәдениетін арттыру, оларды жеке ерекшеліктердің әртүрлі топтарымен таныстыру. Оларды диагностикала уәдістері болып табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әртүрлі психикалық үдерістердің дамуы мен қызмет етуінің негізгі тенденциялары мен заңдылықтары туралы білімдерін қалыпты жағдайдағы және психикалық ауытқулары бар жеке тұлғаның қасиеттері мен күйлері; психологиялық диагностика әдістерінің принциптері мен ерекшеліктерін және әртүрлі қасиеттердің өзгеруі, қалыпты жағдайдағы және психикалық бұзылыстардағы жағдайы туралы білімдерін қолдана біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Түрік тілі (А2)

    Бұл курс түрік тілінің жалғастырушы деңгейін үйренуге арналған, "Шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне" сәйкес А2 деңгейінде білім алушылардың практикалық дағдыларын дамытады. Курс білім алушылардың тілдік деңгейіне байланысты жазбаша (оқылым, жазылым) және тікелей ауызша (айтылым, тыңдалым) коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы қарапайым күнделікті әлеуметтік тақырыптарда сөйлесе алады, қарапайым жағдайларды сипаттай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баланың психоәлеуметтік даму қаупін бағалау

    Болашақ мұғалімдерде баланың әл-ауқатының қазіргі заманғы қауіптері, аутодеструктивті мінез-құлық, деструктивті мінез-құлықтары туралы түсініктері бар; әлеуметтік және тұлғалық жағдай мен дамудағы ауытқулардың, сондай-ақ әртүрлі қызметтегі кәсіби тәуекелдердің алдын алуға және түзетуге бағытталған классикалық және қазіргі заманғы психотерапевтік үрдістер мен бағдарламалар туралы білімі мен түсінігін пайдаланады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психоәлеуметтік дамудың қауіптері мен факторларын, олардың қоғамда пайда болуын байқау, зерделеу және егжей-тегжейлі және жүйелі зерттеу жүргізуге; баланың әл-ауқатының құрамдастарын сипаттауға; психоәлеуметтік даму тәуекелдерінің ауырлығын бағалау қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жеке тұлғаның әлеуметтік психологиясы

    Курстың мақсаты – осы мамандықтың болашақ мұғалімдерін жеке тұлғаға бағытталған әлеуметтік-психологиялық көзқарастың әлемдік тәжірибесімен таныстыру, болашақ мұғалімдерде жеке тұлғаның әлеуметтік дамуы саласындағы практикалық жұмыстың негізгі бағыттарымен әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әлеуметтену үдерісінің сипаты мен мазмұны, сонымен қатар жеке тұлғаның әлеуметтік мінез-құлқының қалыптасу механизмдері туралы білуге; жеке тұлғаның әлеуметтік дамуының негізгі теориялық үлгілерін, сондай-ақ олардың әлеуметтену механизмдері туралы нақты түсінігін меңгеруге; жеке тұлғаның әлеуметтік дамуының нақты жағдайларын талдай білуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Баланы психологиялық-педагогикалық бағалау

    Болашақ мұғалімдер білікті көмек пен қолдау көрсете отырып, баланың даму жағдайына психологиялық-педагогикалық баға беруді біледі және оны жүргізу қабілетінеие. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: баланың салыстырмалы даму деңгейіне толық сипаттама беруге; баланың қоршаған ортамен психологиялық-педагогикалық әрекеттесу жағдайын бағалауға; балаға әртүрлі қолдау көрсету мен оның дамуына ықпал ететін стратегияларды әзірлеуге;баланы қоғамда қолдау және әл-ауқатының жақсаруы үшін бағдарламалар әзірлеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе—теңсіздік факторлары.Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемесінде психоәлеуметтік қызметті ұйымдастыру

    Болашақ мұғалімдер оқу орнындағы психо-әлеуметтік қызметтің рөлімен, функцияларымен жән еміндеттерімен таныс және тәжірибеде психоәлеуметтік қызмет көрсету қызметін жобалай, ұйымдастыра және жүзеге асыраалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психоәлеуметтік жұмысты ұйымдастыру принциптерін қолдана алады; білім беру ұйымдарында психоәлеуметтік жұмысты реттейтін нормативтік құжаттарды қолдануды негіздей алады; психоәлеуметтік жұмысты ұйымдастыруда балалармен жасөспірімдердің психикалық дамуы бойынша әртүрлі әлеуметтік қызметтердің мамандарымен өзара әрекет тесе алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән алған білімдері мен оларды іс жүзінде қолдану, қаржылық ақпаратты пайдалану арасында тікелей байланыс құру негізінде жеке қауіпсіздік пен қаржылық сауаттылықты ескере отырып, қаржылық шешімдер қабылдау үшін білім алушылардың жауапкершілігін қалыптастыруды көздейді. Сондай-ақ тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, қаржы нарығындағы инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін және пирамидалар мен қаржылық алаяқтықтардан тұтынушылардың қауіпсіз мінез-құлқын тиімді орындау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түркі мемлекеттер тарихы

    Пән студенттердің дүниежүзілік тарихи үдерісте түркі халықтары мен мемлекеттерінің орны мен рөлі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыруға, студенттердің тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және жан-жақты талдау дағдыларын меңгеруге, өткен мен бүгінгі күннің тарихи процестерінің мән-жайын түсінуге, ақиқатқа бағдарланған өзіндік ұстанымдарын қалыптастыруға, азаматтық, отаншылдық, ұлттық бірегейлік, ұлтаралық және дінаралық толеранттылық көзқараста тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері

    Қоғамдық өнеркәсіп. Капиталдың болмысы, үлгілері, құрылымы. Нарықтық экономикадағы өнеркәсіптің шығындары мен табыстары. Бизнес. Қаржы жүйесі. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Әлемдік экономикалық қарым-қатынас жүйесіндегі Қазақстан. Нарықтың пайда болуы. Бизнестің дамуындағы мемлекеттің рөлі. Ата Заң, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері. Мемлекеттік басқару институттарының жүйесі, олардың уәкілеттіліктерінің аясы. Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері. Экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі. Қаржылық құқық және қаржы. Материалдық және іс жүргізу құқығының әрекеттесу тетігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі, құрылымы, міндеттері мен функциялары. Жемқорлыққа қарсы сана және жемқорлыққа қарсы мәдениет: мазмұны, рөлі және функциялары. Шет мемлекеттерде жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Жемқорлыққа қарсы мәдениет: даму тетіктері мен институттары. Жеке тұлғаның жемқорлыққа қарсы мәдениетін дамытудағы отбасының рөлі. Жемқорлыққа қарсы мәдениеттің ұлттық негіздері. Қоғамдық бақылау жемқорлыққа қарсы күрес тетігі ретінде. Саяси партиялар мен БАҚ жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру құралы ретінде. Жемқорлыққа қарсы білім мен тәрбие беру. Жемқорлыққа қарсы заңнама және жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін заңды жауапкершілік. Жемқорлыққа қарсы күрестің конституциялық негіздері. Жемқорлық құқық бұзушылық үшін заңды жауапкершілік. Мемлекеттік қызметте және бизнес ортада жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары.

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ататүрік принциптері

    Пән білім алушыларда Түркияның тарихи дамуы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырады, тарихи ақпарат жинау, талдау және жалпылау дағдыларын дамытады, Ататүрік принциптерін ғылыми бағалауды қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушы дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Түркия тарихының негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен мазмұны туралы білімдер алады, студенттердің шығармашылық қабілетін, пайымдау еркіндігін, Ататүріктің рухани, тарихи-мәдени мұрасын зерттеу, сақтау, қолдану және арттыруға деген қызығушылығын оятады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалық, сандық, аралас зерттеу әдістері. Бастапқы және қосымша зерттеулер. Action research. Зерттеудің дизайны – сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квазиэксперименттік, көлденең қималық, бойлық, case study, этнографиялық, ізденімпаздық, түсіндірмелі. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен негізділігі. Орындалу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Іріктеуді қалыптастыруға қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу әдістері. Мәліметтерді жинау – сауалнамалар, сұхбаттар, тәжірибелер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Мәліметтерді тексеру. Сұхбаттың транскрипциясы. Мәліметтерді талдау – статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурс-талдау, тақырыптық талдау, мәтінді талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық рецензиялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ясауитану

    Пән ясауилік құндылықтармен таныстырады, академиялық, жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастырады. Білім алушы Ясауи мәдениетінің ерекшелігін түсініп, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. Ясауи ілімінің түркі халықтарының ұлттық мәдениеті, діни түсінігіндегі маңыздылығын түсінеді, қоғамдық ынтымақ, бірлікке ұйытқы болатын «хикметтің» ұлт руханиятындағы орнын саралап, белсенді кәсіби, әлеуметтік қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер.

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі, педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді, білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психологиялық кеңес беру

    Курс клиенттерге тиімді психологиялық көмек көрсететін психологиялық құралдарды, психотехникалық әдістерді қолдану бойынша психологиялық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен таныстыруға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: кеңес алушының психологиялық жағдайын және психологиялық жағдайын дұрыс бағалайалады; клиент мәселесінің эмоционалдық және когнитивтік аспектілеріна жырата алады; проблемалық жағдайдағы адамдардың психологиялық ерекшеліктеріна нықтай алады; білім беру және тәрбиелеу процесінде баланың дамуына қолайлық алыпты жағдайларды қамтамасы зету мақсатында оқу процесіне қатысушыларға консультативтік көмек көрсету кезінде жасерекшеліктерін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Когнитивті нейропсихология

    Болашақ мұғалімдер жоғары психикалық функциялардың бұзылуының негізгі когнитивті және нейропсихологиялық синдромдарымен және осы синдромдардың негізінде жатқан зақымдалған нейропсихологиялық факторлармен, когнитивті және нейропсихология әдістерімен таныс; нейропсихологиялық лиагностикалық зерттеуді құру принциптерін тұжырымдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік педагогика

    Курс барысында болашақ мұғалімдер өзінің кәсіби қызметіүшін жеткілікті көлемде әлеуметтік тәрбие беру және оқыту саласында теориялық білімді игереді. Олар әлеуметтік білім беру саласындағы мәселелерді шешу тәсілдер ініздеу және диагностика лауда өздерінің дағдылар ындамытады. Олар сондай-ақ әлеуметтік білім беру субъектілеріне және үдерісіне гумнистік әлеуметтік қарым-қатынасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар мен жасөспірімдер психотерапиясы бойынша семинар практикум

    Пән болашақ мұғалімдер арасында балалар мен жасөспірімдер психотерапиясының ерекшеліктері, заңдылықтары, іргелі принциптері мен нақты мәселелері туралы білімнің интегралды жүйесін қалыптастыруға, балалар психотерапевтінің жұмысындағы этикалық нормалар мен ережелермен таныстыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер балалар мен жасөспірімдер психотерапиясының негізгі формаларын, бағыттары мен әдістерін (жеке, топтық, экологиялық терапия, ойын терапиясы және т.б.) ажырата алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту.

    Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиялық зерттеулер

    Болашақ мұғалімдер психологиядағы теориялық және эмпирикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу кезінде ғылымның әдіснамасы және ғылыми танымның критерийлері туралы жалпы түсініктермен таныс, психологиялық зерттеулер жүргізе алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: зерттеу мәселесін анықтауды; зерттеу жоспарын құруды: зерттеудің теориялық негіздемесін беруді; зерттеу әдістерін орынды таңдауды; зерттеулерді жоспарлау және жүзеге асыруды; зерттеу нәтижелеріне толық сипаттама беру және қорытынды жасауды; зерттеу нәтижелерін ұсыну және қорғауды біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік психология

    Болашақ мұғалімдер әлеуметтік психологияның негізгі қағидаларымен, ұғымдарымен және категорияларымен, әлеуметтік қатынас ерекшеліктерімен, әлеуметтік нормалармен, мінез-құлықтыреттеументаныс және алған білім дерін тәжірибеде қолданаалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әлеуметтік психологияның негізгі ережелерін, негізгі ұғымдары мен категорияларының мәні мен мазмұнын сипаттайды және түсіндіре алады; әлеуметтік-педагогикалық және әлеуметтік-психологиялық мәселелермен жағдайларды шешу үшін алған білімдерін практикада қолдана алады; әлеуметтік-психологиялық жағдаяттарды талдайды, жағдаяттар мен мәселелерді шешу кезінде пәнаралық байланыстарды орната алады; қайшылықты жағдайлардың алдын алу үшін жеке және топтық оқыту және түзету бағдарламаларын әзірлей алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психологтың этикасы мен кәсіби стандарттары

    Болашақ мұғалімдер педагог-психологтың кәсібиіс-әрекетіндегі әртүрлі проблемалық жағдайларды нормативтік-құқықтық талдаудың ерекшеліктерімен таныс және қызметтік іс-әрекеттің этикалық аспектілерін меңгерген және оларды тәжірибеде пайдалана алатын мамандарды дайындау мен таныс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психологтың этикалық принциптері мен кәсіби стандарттарын қолдануды негіздеуді біледі; өз қызметін кәсіби стандарттарға сәйкес және этикалық, моральдық-этикалық нормалар мен мінез-құлық ережелеріне сәйкес жүзеге асыруға қабілетті; оқу-тәрбие процесінде педагогикалық қарым-қатынастың әдістері мен тәсілдерін көрсету; кәсіби қызмет процесіндегі қайшылықтар мен күйзелістерді басқару, психолог қызметін кәсіби-этикалық ұстанымдар бойынша бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өзара әрекеттестік психологиясы

    Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-психологиялық өзара әрекеттестіктің психологиялық заңдылықтарымен таныс және өндірістік міндеттерді жүзеге асыруға бағытталған конфликтісіз өзара әрекеттесу тілегі мен қабілетін дамыта алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: өзара әрекеттестік психологиясының негізгі принциптері, тұжырымдамалары және құрылымы туралы білімдерін көрсете алады; өзара ықпалдасу барысында қолайлы психологиялық климатты қалыптастыру әдістерін тәжірибеде тиімді қолдана алады; өзара ықпалдасудың әртүрлі жағдайларын бағалап түсіндіре алады; қарым-қатынас пен өзара ықпалдастықтың жеке ерекшеліктерін анықтау үшін психодиагностикалық әдістерді қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бала құқықтарын қорғаудың халықаралық стандарттары

    Болашақ мұғалімдер балалардың құқықтарын халықаралық қорғау жүйесімен құрылымы ментаныс, балалардың құқықтарын халықаралық қорғау әдістерінің тиімділігін бағалайалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: балалардың құқықтарын халықаралық қорғаудың негізгі әдістерімен нысандары туралы білімін тәжірибеде пайдалануды біледі; балалардың құқықтарын қорғаудың халықаралық стандартының, халықаралық ұйымдардың жарғылық құжаттарының, балаларды қорғау жөніндегі халықаралық әмбебап, аймақтық және екі жақты келісімдердің қайнар көздеріне талдау жасай алады; балаларды қорғау саласындағы заң намалық базадағы ағымдағы тенденцияларды, соңғы өзгерістерді үнемі қадағалап отырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру мекемелерінде нормативтік-құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясы

    Болашақ мұғалімдер оқу орындарында құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясымен таныс және осы технология бойынша білімдерін тәжірибеде қолданаалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: білім беру ұйымдарындағы құқықтық құжаттама түрлері на жырата алады; білім беру ұйымдарындағы құқықтық құжаттама көздерін талдайды; қазіргі тенденцияларды, балаларды қорғау саласындағы заң намалық базадағы соңғы өзгерістерді бағалауды біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Медиа және киберпсихология

    Бұл курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер киберпсихологияға білімнің жаңа ғылыми-практикалық саласы ретіндегі және оның қазіргі заманғы қоғамды прогрессивті цифрландыру жағдайында оның қазіргі міндеттерімен даму перспективалары, сондай-ақкәсіптік психологияны ұйымдастыру және жүзеге асыру ерекшеліктері, Интернет ортасындағы психологтың қызметі туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар)ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Позитивті ата-аналық

    Болашақ мұғалімдер баламен ата-ана қарым-қатынасыныңда музаңдылықтарымен жақсы ата-аналық көзқарас тұрғысынан таныс; позитивті ата-ана жағдайында ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігінің мотивация сынарттыру мақсатында қиын өмірлік жағдайдағы отбасыларға қолдау көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасын сүйемелдеу және қолдау

    Болашақ мұғалімдер отбасының іргелі тұжырымдамасымен және отбасы психологиясының негіздерімен таныс, отбасына және неке қатынастарына оң көзқарас тұрғысынан отбасыларға қолдау көрсету және психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: бала мен ата-ана қарым-қатынасының әртүрлі психологиялық-педагогикалық үлгілерін сүйемелдеу және қолдау бойынша ұсыныстарды қолдана алады; қолдауды және психологиялық-педагогикалық қолдауды қажет ететін отбасылардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын жүргізе алады; отбасын сүйемелдеу мен қолдаудың озық әдістері мен әдістерін тәжірибеде қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім алушылардың даму ерекшеліктерін бағалау

    Курс болашақ мұғалімдердің оқушылардың даму заңдылықтары мен механизмдерін, бір жас тобынан екіншісіне сапалы өту көрсеткіштерін, тұлға құрылымында, мотивациялық-қажеттілік және танымдық сфераларында, балалардың іс-әрекетінде және қарым-қатынасында болып жатқан өзгерістерді меңгеруге бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: балалардың психофизикалық жағдайын бағалау үшін даму ерекшеліктері туралы білімдерін қолдана алады; оқушылардың даму ерекшеліктерін бағалай алады; бағалау процедураларын кейіннен сипаттау және түсіндіру арқылы жүзеге асыра алады; оқушылардың физикалық, интеллектуалдық, сөйлеу және эмоционалдық дамуындағы болмашы ауытқуларды жедел анықтап, түзете алады, бұл олардың психикалық және физикалық денсаулығын сақтауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалыпты және ерекеше дамуды бағалау

    Болашақ мұғалімдер қалыпты және ерекше балалардың даму ерекшеліктерімен таныс және нормалық және ерекше балаларды психологиялық-педагогикалық бағалау нәтижелері бойынша құжаттардың жобаларын әзірлейалады, сонымен қатар психологиялық-педагогикалық бағалау нәтижелері бойынша қорытынды дайындау технологиясын біледі. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: баланың нормалық және арнайы даму критерийлері туралы білімдерін қолдана алады; баланың норматиптік және ерекше дамуын бағалауды біледі; бағалау рәсімдерін кейіннен сипаттай және түсіндіре отырып жүзеге асыруды біледі; нормалармен ерекшеліктерді ескере отырып, балаларға арналған инклюзия бағдарламаларын жасай алады; бағдарламаларды іске асырудың тиімділігін бақылай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы коллаборация

    Пән болашақ мұғалімдерге психологиядағы ынтымақтастық негіздерін, оның түрлерін, функцияларын және механизмдерін оқуға арналған. Болашақ мұғалімдердің қарым-қатынас барысында тиімді өзара әрекеттесу, дау-дамайларды шешу, коммуникативті құралдар арқылы мақсатқа жету дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Девиантты мінез-құлықтың алдын алу

    Болашақ мұғалімдер ауыт қуыбар мінез-құлық типологиясымен, өскелең ұрпақтың әлеуметтену інеқауіп факторларының әсерімен, девиантты мінез-құлықтың алдын алудың негізгі бағыттарымен таныс және студенттердің девиантты мінез-құлқының психологиялық-педагогикалық диагностика сын жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде кеңес беру

    Пән білім берудегі кеңес берудің теориясы мен практикасы саласындағы базалық білімді студенттердің меңгеруіне бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру субъектілерімен жұмыс істеудің негізгі әдістемелік және практикалық принциптерін біледі; оқу-тәрбие процесіндегі тұлғааралық қарым-қатынастың функционалдық-рөлдік құрылымы туралы түсінікке ие болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бала-ата-аналық қарым-қатынас психологиясы

    Болашақ мұғалімдер онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде және отбасының өмірлік циклінде бала тұлғасының дамуындағы отбасының рөлі мен маңыздылығымен таныс және ата-ана мен бала арасындағы тұрақты қарым-қатынасты дамытуға ынталандыра алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер:осы қатынастардың бұзылу себептерін көрсете отырып, ата-ана мен бала қарым-қатынасын сипаттай алады; ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас мәселелерін талдай алады; ата-ана мен бала қарым-қатынасын қолдау және дамыту мақсатында отбасымен психодиагностикалық және түзету жұмыстарын жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топтық кеңес беру

    Пәннің мақсаты – топтық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен, психотерапевтік шындықтың теориялық картасымен таныстыру, оның шеңберінде психолог-кеңесшінің психотехникалық ойлауының, дүниетанымының және кәсіби этикасының негіздері мен бір мезгілде өзінің кеңес беру тәжірибесін түсінуге және барлық белгілі психотерапиялық әдістердің психологиялық механизмдерін түсінуге болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әл-ауқатты арттыру және тәуекелдердің алдын алу

    Болашақ мұғалімдер қазіргі қоғамдағыдағдар ыстық мінез-құлықтың негізгі формаларымен және олардың жастар ортасында көрінуерекшеліктері ментаныс, олар тұжырымдамалардың негізгі ережелерін және балалардың әл-ауқатын дамыту және тәуекелдердің алдын алудың теориялық тәсілдерін пайдалана алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: баланың әл-ауқаты туралы ақпаратты талдау, бағалау және салыстыра алды; психологиялық даму бұзылыстарының алдын алу әдістерін қолдана алады; денсаулықты оның физикалық денедеңгейінде, тұрақты психикалық тепе-теңдік, салауатты өмір салты сияқты барлық көріністерінде сақтауға көмектесе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология және педагогика

    Болашақ мұғалімдер арнайы педагогикамен арнайы психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныс, осы ғылымдардың терминологиясымен категориялық аппаратын біледі және арнайы педагогикамен арнайы психология біліміне сүйене отырып, баланың дамуын бағалайалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: қауіпсіз дамуы және даму мүмкіндігі шектеулі оқушылардың оқу нәтижелеріне қол жеткізуін объективті бағалауды жүзеге асырады; басқа мамандармен бірге мүмкіндігі шектеулі оқушының психологиялық-педагогикалық мінездеме сін құрастыраалады; қауіпсіз және қолайлы пәнді дамыту ортасын құру мақсатында сыныпты жабдықтауға қойылатын талаптарды анықтайалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дағдарыс мінез-құлқының алдын алу

    Болашақ мұғалімдер білім алушылардың дағдарыстық мінез-құлқының белгілерімен ерекшеліктерімен таныс және қиын өмірлік жағдайдағы балаларға профилактикалық және консультативтік, түзетуші көмек көрсете алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: қазіргі қоғамдағы дағдарыстық мінез-құлықтың негізгі формаларын және олардың жастар ортасында көріну ерекшеліктерін анықтай алады; жастар ортасындағы дағдарыс көріністерінің жағдайымен динамикасы туралы ақпаратты талдай, бағалай және салыстыра алады;білім алушылар арасында дағдарыстық мінез-құлықтың алдын алу және дағдарыстық жағдайлардан шығу және өзіне деген сенімділікті дамыту мақсатында оқу жұмысын жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық бейімделу және оңалту

    Болашақ мұғалімдер оңалту және бейімдеу жұмыстарының негізгі бағыттарымен және әдістерімен, бақылау, модельдеу, білім беру және тәжірибе арқылы маңызды өмірлік дағдыларды дамыту мен таныс болады; ерекше қажеттіліктері бар және психикалық аурулары бар адамдар мен оңалту жұмыстарының әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-психологиялық араласу

    Болашақ мұғалімдер дағдарыстың ерекшеліктерімен, әлеуметтік-психологиялық араласулармен, сенім телефондарының, отбасылық психологтардың және әлеуметтік-психологиялық көмекпен қолдау көрсететін кабинеттердің жұмыс формаларымен таныс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: қиын өмірлік жағдайдағы балаларға әлеуметтік-психологиялық араласу және қолдау көрсету туралы жүйеленген психологиялық-педагогикалық білімдерін қолданаалады; балалардың мектептегі және әлеуметтік бейімделуінің, девиантты және делинквентті мінез-құлқының алдыналу бойынша профилактикалық жұмыстарды ұйымдастырып, жүргізе алады; оңөзгерістердіын таландыру мақсатында жеке кеңістікке психологиялық араласу үшін психологтың табысты ынтымақтастығына жағдай жасайалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баланың қоғамға үйренуін сүйемелдеу

    Болашақ мұғалімдер баланы әлеумет тендірудіс үйемелдеуге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің негізгі формаларымен таныс (қамқоршылық, серіктестік, ынтымақтастық), олар жеке тұлғаны дамытуға бағытталған басқа мамандармен өзара әрекеттесу және сервистік бағдарламаларды құрастыра алады.Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: бейімделу түрлерін, деңгейлерін, баланың әлеуметтенуін және еңқолайл ыбейімделу механизм дерін салыстыра алады; баланың әлеуметтену процесін сүйемелдеу үшін кәсіби қызметті жүзеге асыра алады; жарақаттар дыңалдыналады,балалардың өмір імен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ете алады; кәсіби өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, білім беруді саналы түрде жоспарлау мәселелерін шеше алады;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және кәсіби бағдарлау негіздері

    Болашақ мұғалімдер профессиография мен және мамандықтардың психологиялық жіктелуімен таныс, болашақ мұғалімдерге болашақ мамандығын таңдауда және мамандыққа бағытталған оқу курстарын таңдауда көмек көрсете алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әртүрлі кәсіптік қызмет түрлеріне ЖИ құралдарын пайдалана отырып профессиограмма жасай алады; студенттердің кәсіби іс-әрекетке психологиялық дайындығын ЖИ көмегімен автоматты талдау нәтижелері арқылы бағалай алады; кәсіби өзін-өзі анықтауды арттыру мақсатында болашақ мұғалімдер интерактивті чат-боттарды, жасанды интеллектке негізделген тренингтерді, сондай-ақ кеңес беру симуляторларын (Симулятор - "жаттығуға арналған жасанды жағдай", яғни "қолдан жасалған шынайылық") пайдалана отырып, оқушыларға немесе студенттерге жекелендірілген кәсіби консультациялар жүргізе алады; болашақ мұғалімдердің кәсіби қызығушылықтарын анықтау үшін ЖИ негізіндегі анкеталау және деректерді өңдеу жүйелерін қолдана отырып ата-аналарына (заңды өкілдеріне) кәсіби кеңес бере алады; жасанды интеллекттің аналитикалық мүмкіндіктерін пайдалана отырып, болашақ мұғалімдер кәсіби бағдарлау бағдарламалары мен іс-шараларын жекелендірілген, деректерге негізделген тәсілмен жобалап және ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеке кәсіби өсу саласындағы қолданбалы зерттеулер

    Болашақ мұғалімдер білім беру тұжырымдамаларын, теориялары мен идеяларын талдауға және таңдауға жүйелі көзқараспен қарайды және жеке кәсіби өсусаласында қолданбалы зерттеулер жүргізе алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: білім берудің теориясы мен тәжірибесіндегі заманауи даму мен өзгерістерді, ұсынылатын жаңалықтарды, жүйелерді, жобаларды, бағдарламаларды және т.б. талдау және сыни тұрғыдан бағалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологтың сараптамалық қызметі

    Болашақ мұғалімдер психологтың сараптамалық қызметінің әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныс және білім беру ортасының тәуекелдеріна нықтауда іс-әрекетті ұйымдастырумен мазмұнына сараптама әдістерімен тәсілдері туралы білім дерін пайдалана алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: оқу қызметін сараптау тәсілдерін, емтиханның мақсаттары мен функцияларын сипаттай алады; білім беру ортасының тәуекелдерін ескере отырып, сараптама нәтижелерін талдау мен болжауды біледі; психологиялық әдістерді қолдана отырып, білім беру ортасының тәуекелдерін анықтай алады; білім беру ортасының сараптамасының параметрлерін (модалдығы, кеңдігі, білім беру ортасының қарқындылығы және т.б.) таңдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баланың танымдық әрекетін бақылау және тексеру

    Болашақ мұғалімдер баланың танымдық іс-әрекетін бақылау және тексеру ерекшеліктерімен таныс және оқушыларды бақылаумен өзара тексерудің заманауи әдістерін қолданаалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психолог қызметін тәжірибеде жүзеге асыру: бақылау мен тексеруді біледі; баланың танымдық іс-әрекетін бақылау және тексеру бағдарламасын әзірлеу мен енгізуді біледі; баланың танымдық әрекеті бойынша бақылау іс-шаралары мен сараптамалық іс-шараларды жүргізе алады; баланың танымдық әрекетін бақылау және тексеру нәтижелерін сипаттай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқытуды бейіндеу

    Пәнді оқытудың мақсаты – мектептің бейінді коқытуға көшуін жоспарлаумен ұйымдастырудың негізгі мәселелері контекстінде мектеп оқушыларының профилін жасау, оның ұйымдастырушылық-әдістемелік және психологиялық-педагогикалық аспектілері туралы болашақ мұғалімдердің түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: «технология» білім беру саласының мазмұнының ерекшеліктерін ескере отырып, технологиялық білім беру жүйесінде білім беруді бейіндеумен мектеп оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтауының өзара байланысын, бейіндік білім берудің мәнін анықтай алады; бейіндік оқыту мақсатында мектеп оқушыларының қызығушылықтарымен бейімділіктерін анықтау әдістерін тәжірибеде қолдануды біледі; бейіндік оқыту бағдарламаларының мазмұнының оның түрлеріне тәуелділігін талдауды және бағалауды біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологтың заманауи мониторингі

    Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу орындарында заманауи мониторинг жүргізудің ерекшеліктері туралы білімімен түсінігін пайдаланаалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер:қазіргі заманғы мониторингті ұйымдастырудың заманауи тәсілдерінебейімделе алады; әртүрлі оқу орындарының қызметін қазіргі заманғы мониторингілеу бағдарламасын жобалау және әзірлеуді біледі; білім беру ұйымдарының мониторингі мен сараптамасын жүргізе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіп өмір жолын таңдау ретінде

    Пәнді оқытудың мақсаты – болашақ мұғалімдердің мамандықты өмірлік жолды таңдау ретінде түсінуін, сонымен қатар кәсіби және жеке өзін-өзі анықтауға психологиялық дайындығын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты – болашақ мұғалімдердің мамандықты өмірлік жолды таңдау ретінде түсінуін, сонымен қатар кәсіби және жеке өзін-өзі анықтауға психологиялық дайындығын қалыптастыру болып табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі жас деңгейіндегі тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтауының жалпы және ерекше заңдылықтарын және жеке ерекшеліктеріна нықтай алады; педагог-психологпен әлеуметтік педагогтың кәсіптік бағдар беру қызметі аясында іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыруды біледі; өмір жолын таңдау ретінде кәсіби қызметтің әр түрлі түрлеріне профессиограммалар құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиядағы зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты – психологиялық зерттеу әдістері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, сапалық және сандық әдістердің әдіснамасы мен процедуралық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерін дамыту боп табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық негіздері туралы білімімен түсінігін пайдалана алады; ғылыми зерттеудің әдіснамалық сипаттамаларын игере алады; алынған мәліметтерге сыник өз қараспен қарайды; баланың дамуын бағалау үшін бақылау, әңгімелесу, эксперимент, психологиялық диагностика, скрининг әдістерін қолдана алады; баланың дамуы мен әлеуметтік жағдайын бағалау негізінде араласуды жоспарлауды және осы араласу дыбақылауды біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру ортасын жобалау

    Болашақ мұғалімдер педагогикалық жобалаудың теориялық және практикалық аспектілері туралы, қазіргі білім беру технологиялары және білім берудегі жүйелік көзқарас жағдайында білім беру мекемелерін дамыту бағдарламалары туралы түсінік кеие болады.Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: білім беру ортасының психологиялық аспектілері мен педагогикалық мүмкіндіктерін талда( алады; білім беру ортасының жобалық параметрлерін бағала( алады; білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздік деңгейін бағалай алады; білім беру ортасының үздік үлгілерін келтіре алады; білім беру ортасын жобалау кезінде мәдени, гендерлік, этникалық, аймақтық, жеке әртүрлілікті ескереді; білім беру ортасын жобалау бойынша ұсыныстар әзірлей біледі; бұрын алған білімдерін жүйелеп, алдағы практикалық қызметте қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі конфликтология

    Курс болашақ психологқа білім берудегі шиеленістерді талдау және басқарудың теориялық білімдері мен практикалық технологиялары мен әдістерінің жиынтығын беруге бағытталған. Болашақ мұғалімдер қақтығыстарды кәсіби шешудің ерекшеліктерімен және олардың алдын алу шараларымен танысады; жанжалдардың алдын алу және шешу саласында практикалық дағдылар кешенін дамытуға қабілетті

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Күйзелісті басқару

    Болашақ мұғалімдер «күйзеліс» түсінігімен қазіргі ғылыми көзқараспен, күйзеліс реакцияларының құрылымымен, типологиясымен және түрлерімен, пайда болу себептерімен және механизмдерімен таныс болады; күйзелісті конструктивті басқарудың негізгі стратегиялары мен тактикасын, әдістерін іс жүзінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Дауларды шешу стратегиялары

    Болашақ мұғалімдер топтағы тұлға аралық қарым-қатынастардың даму заңдылықтарымен механизмдерімен, туындау себептерімен, динамикасымен әлеуметтік шиеленістерді шешу стрегияларымен таныс; қақтығыстарды шешудің конструктивті әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлейді және енгізеді
  • Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
  • Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады
  • Балалардың оқуын жеңілдетеді және ЖИ негізінде құрылған тренингтерді және кеңес беру симуляторларын (яғни, қолдан жасалған жаттығу жағдайларын) пайдаланып жекелендірілген кәсіби консультациялар жүргізе алады.
  • Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді
  • Балалардың когнитивті және нейропсихологиялық дамуы туралы білімдерін тәжірибеде қолданады.
  • Психологтың білім берудегі этикалық стандарттарын сақтайды.
  • Балалардың топтарын ұйымдастыру және оларға баланың жеке басының қатысуы туралы әлеуметтік білімді басшылыққа алады және қолданады.
  • Баланың және оның отбасының психологиялық-педагогикалық дамуын, психоәлеуметтік даму тәуекелдерін бағалайды
  • Баланың және балалар тобының дамуына мониторинг пен сараптаманы жүзеге асырады.
  • Нормотиптік және ерекше баланы бағалауды жүргізеді
  • Балалар мен отбасыларды қолдау, кеңес беру, абилитациялау, оңалту, алдын алу бағдарламаларын жүзеге асырады.
Top