6B01516 География (IP) в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға, рухани-адамгершілік тұлғаны тәрбиелейтін, қоғамға қызмет ету құндылығын жүзеге асыратын әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыруға қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Мақсаты: педагогика мен дидактиканың құзыреттілігін арттыру. Студенттер адам психикасының қалыптасуы, дамуы, жұмыс істеуі, оның құрылымдық компоненттері, даму заңдылықтары, тұлғаның жұмыс істеуі, жеке және жеке қасиеттерінің заманауи психологиялық теорияларын, модельдерін, тұжырымдамаларын игереді және білім алушылардың/оқушылардың оң дамуын қолдау үшін оқытуда және әртүрлі білім беру контексттерінде білімді қолдана алады. өзара әрекеттесу үшін құзыреттерді игеру, өзара іс-әрекеттің әр түрлі серіктестік желілерінде қарым-қатынас жасау және ынтымақтасу, педагогикалық қызметті дамытуға қолайлы жаңа қатынастар жасау. Студенттер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдарын, терминдері мен салаларын, психологиялық-педагогикалық білімді практикалық қолдануды біледі; оқу және тәрбие процестеріндегі адамның танымдық және тұлғалық дамуының заңдылықтарын, фактілері мен құбылыстарын талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру орталарын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолданады; кәсіби құзыреттіліктің дамуын өмір бойы үздіксіз оқу процесі ретінде түсінеді; жеке, коммуналдық және желілік деңгейлердегі байланыс пен өзара әрекеттесудің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын біледі; оқытуды ынталандыру үшін ең қолайлы жазбаша және ауызша қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдайды; оқу тәжірибесін байыту үшін онлайн және контактілі оқытуда диалогты қолданады; топтық динамиканың заңдылықтарын түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, олардың дамуын бақылауға, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және енгізуге, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдауға бағытталған.Студенттер әртүрлі мектеп оқушыларының жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тануды үйренеді; мектеп оқушыларының нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалау бойынша жеке қажеттіліктерін қарастыру;нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдістемелік шешімдермен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы жертану
Мақсаты: географиялық қабықтың құрылымын, географиялық қабықтың қызметі мен дамуының жалпы заңдылықтарын оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі қоршаған кеңістікпен бірлікте және өзара әрекеттесуін зерделеу. Студенттер: белгілі сипаттамалық қасиеттерге негізделген зерттелген географиялық объектілерді, процестер мен құбылыстарды салыстыру; қоршаған орта компоненттерінің өзара әрекеттесу нәтижелерін талдау; экологиялық сауатты басқару шешімін қабылдау үшін қоршаған ортаға бағалау жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географияны зерттеу әдістері
Мақсаты: Географиялық зерттеулер жүргізілетін географиялық ақпараттың негізгі әдістері мен көздерін зерттеу. Студенттер мүмкін: географиялық зерттеу әдістерін білу және алынған деректерді талдай және өңдей білу; математикалық әдістерді қолдана отырып, географиялық құбылыстар мен процестерге бақылау жүргізу; процестер мен құбылыстарды ғылыми сипаттау үшін географияда зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Табиғатты пайдалану экономикасы
Мақсаты: табиғатты пайдаланудың негіздерін зерттеу және әлемдік және отандық табиғатты пайдалану бойынша тәжірибелерді талдау. Студенттер: табиғатты пайдаланудағы экономикалық тиімділікті анықтау үшін өндірістік іс-әрекетке экологиялық талдаулар жүргізу; деректерді пайдаланып, елдердегі жеке аудандардың табиғатты пайдаланудағы ерекшеліктері туралы жобалар жасау; қоршаған ортаға ластауынан болатын экономикалық залалдың мөлшерін анықтау үшін табиғат ресурстарын бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Табиғат жайлы ғылымдар
Мақсаты: әлемнің жаратылысғылыми бейнесін түсіну, табиғат заңдылықтарын бағалау, талдау және оларды адамның практикалық ірекеті мақсатында пайдалану. Студенттер: табиғаттың біртұтастығын сипаттау үшін кіріктірілген жаратылысы ғылыми білімді пайдаланады; тағиғат нысандарының кеңістікті уақыттық моделін даярлау үшін модель таңдауда шешім қабылдайды; негізгі жаратылысы ғылыми заңдылықтарды бағалау және талдайды, құбылыстар мен процестер арасындағы себеп салдарлы байланыстарды орнатады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсаты-студенттерді қазіргі қоғам өмірінің экономикалық проблемаларымен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар саласында білім алу. Студенттерде экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді идеяны қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттерді алуға бағытталған іскерлік білім алуға бағытталған, өз бизнесін құру және табысты жүргізу ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Геология және геоморфология негіздері
Мақсаты: болашақ мұғалімдерге Жердің ішкі құрылымы туралы білім беру. Студенттерн: негізгі рельефті қалыптастыру процестерін анықтайды, аумақ рельефінің дамуын және оны экономикалық пайдаланудың әртүрлі тәсілдерімен геожүйелердің жұмыс істеуін болжау; минералдарды практикалық пайдалану үшін кеңістіктік орналасу заңдылықтарын, тау жыныстарын қалыптастыру мәнін бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Картография және топография негіздері
Мақсаты: картография саласына қажетті білімдер мен географиялық картаны қолдану дағдыларын меңгеру. Студенттер: әртүрлі өмірлік жағдаяттарда пайдалану үшін жалпыгеографиялық, тақырыптық және арнайы карталардың мазмұны мен түрлерін ажырата білу; есептеулер мен графикалық жұмыстарды жүргізу үшін оқу-тәжірибелік зерттеулерде топографиялық карталарды қолдану; картографиялық үлгілерді жаңа білім қалыптастыру мақсатында құрылымдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ілиястану
Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта және тұрақты даму
Мақсаты: қоршаған ортаның қазіргі жағдайы және өңірлердің тұрақты дамуы мәселелерін зерттеу болып табылады. Студенттер: адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін, экологиялық дағдарыстарды және оларды жеңу жолдарын зерттейді; табиғатты қорғауды, Қазақстан Республикасының тұрақты дамуын талдайдыу; аймақтардың тұрақты дамуын анықтау үшін геоақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі көрсеткіштерді бақылаудың әртүрлі әдістерін қолданады; қоршаған ортаның жай-күйін және елдің тұрақты дамуын бағалай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер мүмкін: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсіну. педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну. адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз. білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Мақсаты: оқыту теориялары, заманауи дидактикалық тұжырымдамалар және оқытудың инновациялық технологиялары туралы білімді кеңейту және қалыптастыру: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады. Қалыптасқан құзыреттіліктер: оқытудың жан-жақты процестеріне сәйкес келетін оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Географияны оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: географияны оқытудың заманауи тиімді әдістері мен технологияларын меңгертіп, білім алушылардың арнайы пәндік және әмбебап пәнаралық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Студенттер географиянвы оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер: оқушыларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдайды; -технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, шығармашылық және әр түрлі оқыту әдістерін қолдана алады; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланады; -авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін біледі және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Топырақ географиясы
Топырақтың түзілу заңдылықтарын, механикалық құрамын, табиғат жағдайларының өзгеруіне байланысты әр түрлі топырақ типтерінің кеңістіктік таралуын оқытады. Ақпараттық фактор ретінде педасфераның әр түрлі деңгейдегі географиялық зерттеулердегі маңызын, қоршаған ортаның антропогендік өзгеруінің топырақ жамылғысының жағдайына әсерін қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Мақсаты: географиялық қабықтың ең үлкен таксондарының жүйелік кешенді сипаттамасын зерделеу. Студенттер: құрлықтар мен мұхиттардың кешенді сипаттамаларының принциптерін түсінеді; табиғи, геожүйелердің қалыптасуы мен саралануының жаһандық және аймақтық заңдылықтарының ерекшеліктерін салыстырады; аймақтағы проблемалық жағдайларды шешу үшін зерттеу нәтижелерін қолданады; табиғи геожүйелердің негізгі топтарын және олардың антропогендік модификацияларын талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Биогеография
Мақсаты: Тірі организмдер мен олардың қауымдастықтарының Жер бетінде таралуы мен орналасуын зерттеу. Студенттер: биогеографиялық аудандастыру принциптерін және биомалар мен биоттарға антропогендік әсерлерді түсіну; географиялық ортаның ерекшеліктерімен өсімдіктер мен жануарлар дүниесі ресурстарын ұтымды пайдалану мен қорғауды талдау; организмдердің таралу ерекшеліктерін және олардың ареалдағы таралу заңдылықтарын салыстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Аймақтану
Мақсаты: елдің өндірістік күштерін орналастыру және аймақтық экономиканың аумақтық ерекшеліктерін зерделеу. Студенттер: • өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуын, халқы мен шаруашылығын салыстырады; • ел экономикасын дамыту проблемасын шешу үшін мысалдар келтіреді; • ақпаратты талдау негізінде әлем экономикасының салалық және аумақтық құрылымының өзгеруі туралы гипотезаны және экономиканы дамыту проблемаларын шешудің мүмкін жолдарын негіздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Гидрология және су ресурстарын қорғау
Мақсаты: су нысандарын және сур ресурстарын қорғауды зерделеу. Студенттер: жалпы гидросферадағы және түрлі әртиптегі су нысандарының негізгі гидрологиялық процестерін ажыратады; су нысандарын және гидрологиялық процестерді географиялыө гидрологиялық зерделеудің практикалық мағыздылығын көсете алады; су қауіпсіздігін қамтамасыз ету және болашақты болжамдау мақсатында жерүсті су ресустарының жағдайын, су нысандарындағы қауіпті гидрологиялық құбылыстарды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мәдениет географиясы
Мақсаты: табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің нәтижесі болып табылатын кеңістіктік мәдени айырмашылықтарды және мәдениеттердің аумақтық таралуын зерделеу. Студенттер мүмкін: мәдени және географиялық кеңістіктің өзара әрекеттесуі туралы білімді пайдалана алады; мәдени география мен мәдениеттанудың өзара байланысының жалпы тенденцияларын талдайды; жер аймақтары арасындағы кеңістіктік және мәдени айырмашылықтарды зерттейді; әлемнің мәдени аудандарының электрондық карталарын жасау үшін геоақпараттық технологияларды қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру, оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуді тереңдету және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және білім алушыларды немесе оқушыларды бағалауға тартуға қабілетті; Мазмұны: бағалаудың әртүрлі технологиялары, принциптері, кезеңдері, олардың білім саласын бағалау құралдары (оның ішінде формативті және жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау және т. б.), бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістері (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау), оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін, даму жүйелерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Мақсаты: Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайларын, географиялық орналасуы мен табиғи ерекшеліктерін зерделеу. Студенттер: Қазақстанның табиғи ортасын зерттеу үшін геожүйелер компоненттерінің қалыптасу заңдылықтары мен өзара байланысы туралы білімді пайдаланады; Қазақстанның физикалық географиясының теориялық негіздерін біледі; ҚР геожүйелері компоненттерінің өзара байланысын талдау үшін картографиялық материалды пайдаланады; табиғи кешендердің даму заңдылықтарын және жергілікті және өңірлік деңгейлердегі Қазақстанның физикалық географиясының проблемаларын анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Заманауи топонимика
Мақсаты: Tопонимдердің құрылу қағидаттарын және олардың оқыту мен зерттеудегі қолданылуын зерттейді. Курс жергілікті географиялық атауларды зерттеу, топонимикалық ақпаратты жинақтау және талдау, географиялық атаулардың жергілікті жерде қолданылуы және олардың қолданылуы туралы мәліметтер алу мәселелерін қарастырады. Болашақ мұғалімдердің топонимдердің жасалу қағидаттары туралы білімдері бар және оларды оқыту мен зерттеу үдерісінде пайдалана білу дағдыларына ие
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Метеорология және климатология
Мақсаты атмосферадағы айналым процестерін, қазіргі климаттың өзгеруін зерделеу, Жердің климатына антропогендік әсерге байланысты проблемаларды түсіну. Студенттер: су шаруашылығы және табиғатты қорғау объектілерін жобалауда метеорологиялық бақылау әдістерін қолданады; аймақтың антропогендік климаттық факторларын анықтау үшін эксперимент жүргізеді; метеорологиялық өлшеу материалдары мен метеорологиялық ақпараттың дұрыстығын және негізгі метеорологиялық сипаттамаларды есептеу әдістерін талдайды және бағалай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасының құзыреттілігін арттыру. Студенттер оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру мүмкіндігіне ие, олардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, ақыл-ой және этикалық тұрғыдан әл-ауқатты қолдайды. Студенттер: әртүрлілікті қабылдау, мектептерде туындайтын қатысу мен оқудағы кедергілерді анықтайды. даму басымдықтарын анықтап, әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлайды (білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлейді). барлық оқушыларды қолдау үшін АКТ қолданады; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және оқушылардың тұрақты мектеп жүйелеріне қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастыққа жәрдемдеседі
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Тұрғындар географиясы
Мақсаты: қазіргі әлемде болып жатқан демографиялық үдерістердің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу. Студенттер: дүниежүзі халқы санының динамикасын сипаттайтын демографиялық үдерістер мен құбылыстарды ажырата алады; жалпы және аймақтық демографиялық, миграциялық, этникалық үдерістердің ерекшеліктерін талдайды; жеке елдер халық санының өзгерістері туралы болжамдарды негіздей алады; халықпен байланысты үдерістерді талдауда кешенді географиялық тәсілдерді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Географиялық білім берудің цифрлық түрленуі
Мақсаты: географиялық білім беру саласындағы негізгі мәселелерді және цифрландыру келешегін анықтау, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізуді және цифрлық ресурстардың көмегімен мектепте техникалық оқыту құралдарын пайдалануды зерттеу. Студенттер заманауи білім берудің цифрлық мәдениеті туралы білімін және цифрлық шешімдерді түрлендіру үшін цифрлық технологияларды пайдалану қабілетін дамытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Жаратылыстануды оқытудың заманауи әдістері
Білімгерлердің қазіргі жаратылыстану ғылыми білім берудің теориялық, әдіснамалық негіздерін меңгертуге бағытталған; қазіргі жаратылыстанудың ғылыми бейнесін, жартылыстану ғылымдарының зерттеу әдістерін оқытады; жаратылыстанудың біршама маңызды жетістіктері мен идеяларын; ғылым мен ғылыми білімнің адамзат қоғамының түйінді мәселелерін шешу мүмкіндіктерін қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ландшафттану
Мақсаты: ландшафттық зерттеулердің заманауи бағыттарын зерттеу. Студенттер: нақты бір аумақтардың табиғатын қорғау мен абаттандыруда қолданылатын жобаларды негіздеуде ландшафттық тәсілді әзірлеу; ландшафттардың әртүрлі табиғи-антропогендік және мәдени түрлерінің дамуы мен ұйымдасуындағы заңдылықтарды талдау; антропогендік өзгеруімен байланысты ғылыми бағыттарды зерттеу; аумақтың экологиялық жағдайын бағалауда ландшафттық тәсілдерді салыстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Географиялық зерттеулердегі ГАЖ
Мақсаты: деректерді жинауды, сақтауды, өңдеуді, бейнелеуді және таратуды қамтамасыз ететін заманауи геоақпараттық әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру, сонымен қатар заманауи геоақпараттық әдістерді географиялық зерттеулерде қолдану дағдыларын дамыту, зерттеу қызметінің нәтижелерін әзірлеуді, ұсынуды, қорғауды және таратуды үйрену
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Табиғи ресурстарды және үдерістерді геоақпараттық үлгілеу
Мақсаты: геоинформатика, заманауи компьютерлік және ақпараттық технологиялар саласында жалпы және арнайы білімдерін дамыту. Студенттер географиялық зерттеулерде геоақпараттық жүйелерге қатысты бірқатар сұрақтармен танысады; сондай-ақ геоақпараттық үлгілеуде, аймақтың табиғи ресурстық және геоақпараттық үлгілерде ғылыми бағыттарды сипаттау дағдыларын, сонымен қатар олардызерттеу қызметінің әртүрлі нұсқаларында қолдану дағдыларын иеленеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және географияны оқыту технологияларын қолдануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық, пәндік саладағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлайды және болжай алады; жеке оқыту және көшбасшылық ұстнымдарын іс жүзінде қолданады, оқушылардың қажеттіліктерін ескереді, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Қазақстанның шекаралық аймақтармен интеграциясы
Мақсаты: Қазақстанның шекаралық өңірлермен интеграциялану және нарықтық экономика жағдайында өңірдің бәсекеге қабілеттілігін арттыру мәселелерін зерделеу. Студенттер мүмкін; Қазақстанның әлемдік экономикалық интеграциядағы рөлін дәлелдей алады; Қазақстанның шекаралық өңірлермен интеграциясына әртүрлі ақпарат көздері бойынша зерттеулер жүргізеді; Қазақстанның экономикалық ынтымақтастығы мен тауар айналымының құрылымын әлемдік экономикалық бірлестіктермен және шекаралық өңірлермен салыстырады; Қазақстан экспорты мен импортының географиялық құрылымын талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллект жүйесінің теориялық негіздерін тереңдете оқыту арқылы студенттердің ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілік деңгейін арттыруға, зияткерлік жүйелерді құрудың жаңа заманауи технологияларын меңгеруге және алынған білімдер мен дағдыларды практикада қолдануға арналған
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қазақстанның өнеркәсіп және ауылшаруашылық аймақтарының географиясы
Мақсаты: Қазақстанның ірі өнеркәсіп және ауыл шаруашылық аймақтарының табиғи ресурстық әлеуетін, өңірлердің және еліміздің әлеуметтік-экономмикалық дамуындағы, халықты жұмыспен қамтудағы алатын орынын, шаруашылығының тұрақты тетігін, еліміздің бәсекеге қабілеттілігінің өсу факторларын зерттеу. Студенттер:аймақтың әлеуметтік-экономикалық дамуы аясында аймақтың жағдайы туралы шағын жоба әзірлеу; аймақтың шаруашылығын, халқын, әлеуметтік-экономикалық дамуын салыстыру; ақпараттарды талдау негізінде Қазақстан экономикасының салалық және аумақтық құрылымының өзгеруі туралы болжамдарды және мәселелерді шешудің мүмкін жолдарын; -қалалық және ауылдық аумақтарды дамыту үшін өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің өсуін талдайды; -қала және ауыл тұрғындарының жұмыспен қамту деңгейін оның даму ерекшеліктерін ескере отырып бағалай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Экология мен табиғатты пайдаланудағы қашықтық әдістер
Мақсаты: геоэкология, табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласында қашықтықтан зондтаудың заманауи әдістерін меңгеру. Студенттер қашықтықтан зондтау жүйесі арқылы алынған кескіндердің сапасын талдау және бағалау, табиғи және антропогендік нысандарды түсіндірудің негізгі дағдыларын иеленеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Заманауи географияның теориясы мен тұжырымдары
Мақсаты: география ғылымдары саласы бойынша қажетті білімді және географияның заманауи теориялары мен тұжырымдарын меңгеру, географиялық білім берудің негізгі ұстанымдары мен тәілдерін анықтау. Студенттер: әдіснамалық және теориялық мәнге негіз болатын тұжырымдық иделарды біледі; оқытуға неғұрлым жақын географиялық ғылымның зерттеу әдістерін таңдайды; оқу үдерісінде географиялық ғылым саласындағы өзгерістерді, олардың дамуын ескере отырып қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Заманауи геоақпараттық жүйелер мен әдістер
Мақсаты: заманауи геоақпараттық әдістерді қолданудың практикалық дағдыларды меңгеру. Студенттер өздерінің геоинформатика саласында, бағдарламалық құралдарды, географиялық ақпаратты өңдеу және көрсету технологиялары жайлы базалық теориялық білімдерін дамытады. Болашақ мұғалімдер бағдарламалық құралдарды пайдалану және компьютерлік желілерде жұмыс істеу дағдыларын иеленеді; сонымен қатар геоақпараттық технологияларды пайдалану, географиялық және картографиялық мәліметтерді талдау, мәліметтер базасын құру және Интернет ресурстарын пайдалану дағдыларын иеленеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары
Мақсаты: табиғи және әлеуметтік-экономикалық сипаттағы туристік қажеттіліктерді зерделеу. Студенттер: еліміздің тартымды таулы, рекреациялық, табиғи, су, экскурсиялық аймақтарын жіктеу үшін Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары туралы білімді пайдаланадыу; туризмді дамыту үшін Қазақстанның климаттық жағдайларын басқа елдермен салыстыадыу; туристік сұраныстың заманауи үрдістерін қанағаттандыру үшін Қазақстанның рекреациялық ресурстарын бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Географияны оқытудағы STEAM білім беру негіздері
Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Адам географиясы
Мақсаты: адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеу.Курс адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесу мәселелерін, жаһандық әлемдегі адамзаттың қазіргі даму мәселелерін қарастырады. Студенттер тез өзгеру жағдайында қоршаған ортаны, тәртіпті, салауаттылықты сақтау мәселелерін талдау және бағалау дағдыларына ие.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Табиғи тәуекел географиясы
Мақсаты: болашақ мұғалімдерді табиғаттың қауіпті құбылыстарымен және қауіпті табиғи және табиғи-техногендік құбылыстар мен тәуекелдерді дамыту тетіктерімен таныстыру болып табылады. Студенттер: табиғи және табиғи-экологиялық қауіптер мен тәуекелдердің сипаттады; жағымсыз салдардың алдын алу үшін табиғаттың қауіпті құбылыстарын талдайды; қауіпті табиғи және әлеуметтік-техногендік құбылыстардың кеңістіктік-уақыттық көріністеріне мысалдар келтіреді; жаһандық проблемаларды зерттеу экономика мен қоршаған ортаның тұрақты дамуын анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Қалалар мен ауылдық елді мекендердің географиясы
Мақсаты: елді мекендердің негізгі түрлерінің ерекшеліктерін ашу. Студенттер: статистикалық деректер бойынша еліміздің әр түкпіріндегі қала мен ауыл халқының арақатынасының көрсеткіштерін салыстырады; урбанизацияланған аумақтардың экологиялық мәселелерін зерттеу және проблемаларды шешу жолдарын ұсына алады; қалалық жүйелердің дамуының негізгі кезеңдерін және ауылдық елді мекендердің даму заңдылықтарын талдайды; географиялық кеңістікті ұйымдастырудағы қалалардың рөлін, олардың құрылымы мен даму динамикасын бағалай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Геоэкономика
Мақсаты: геоэкономиканың негізгі категорияларын, дүниежүзі шаруашылығының құрылымы мен аумақтық үлгілерін және әлем елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін меңгеру. Студенттер: жеке елдердің шаруашылық салаларын салыстыру мақсатында елдердің экономикалық даму көрсеткіштерін құрастыру; елдің экономикалық дамуын жақсарту мақсатында экономикалық саясатын зерттеу; қоршаған ортаға ықпалын бағалау үшін табиғатты пайдалану экономикасына талдау жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Елтану
Мақсаты: дүниежүзі аймақтарын, елдерді кешенді географиялық аудандастыруды зерттеу. Студенттер: елдер және оның бөліктерін салыстыру әдістерін жүйелеу; елтанушылық ақпаратты іздестіріп оқудың дағдыларын қолдану; ақпарат көздерін қолданып, елдердің дамуына әлеуметтік, саяси, экономикалық және мәдени негізгі көрсеткіштері бойынша кешенді сипаттама құрастыру; ғаламдану үрдістерін анықтау үшін әртүрлі көрсеткіштері бойынша елдердің жағдайын зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық географиясы
Мақсаты: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын зерделеу. Студенттер: ҚР шаруашылық салаларын салыстыру мақсатында елдердің экономикалық даму көрсеткіштерін құрастырады; экономиканы орналастыру факторлары және экономика салаларын орналастыру ерекшеліктері туралы білімді пайдаланады; экономиканың тұрақты дамуы және адамдардың өмір сүруіне қолайлы жағдай жасау мақсатында Қазақстан экономикасының дамуын бағалай алады; Қазақстан экономикасының салаларын жіктеу мақсатында экономикалық-географиялық сипаттамаларды талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Медициналық география
Мақсат табиғи және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың әлем халқының денсаулығына әсерін және аурулардың таралуының географиялық факторларын және географиялық ортаның халықтың денсаулығына әсерін зерттеу. Студенттер: географиялық ортаның халықтың денсаулығына әсерін дәлелдей алады; ауру түрлерінің таралу картасын жасайды; табиғи және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың адам денсаулығына әсерін бағалайды; экологиялық факторларды ескере отырып, медициналық-географиялық болжамдар жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Геокикілжің
Мақсаты: саяси қақтығыстардың пайда болуы мен дамуына әсер ететін географиялық, саяси және басқа да өзара әрекеттесетін факторларды бірлікте зерделеу. Студенттер: геосаяси мәселелерді шешудегі елдердің өзара іс-әрекеттерін түсіндіреді; саяси қақтығыстардың пайда болуы мен дамуына әсер ететін факторларды анықтайды; географиялық ойлау арқылы геосаясаттың, саяси географияның және геоконфликтологияның заманауи мәселелерін қабылдау дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Рекреациялық география
Мақсаты: дүниежүзінің әртүрлі аймақтарындағы рекреациялық ресурстар және туризмнің дамуының перспективаларымен таныстыру. Студенттер: рекреациялық әрекеттерді аумақтық ұйымдастырудың заңдылықтары мен рекреациялық ресурстардың таралуына талдау жасау; адамзаттың әртүрлі рекреациялық іс-әрекетін жүзеге асырудың жағдайларын зерттеу; психофизиологиялық күштерді қайта қалпына келтіруге бағытталған адамдардың әртүрлі рекреациялық әрекеттерін бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Геосаясат
Мақсаты: қазіргі дүниедегі геосаяси үдерістерді және әлем елдерінің геосаяси жағдайының ерекшеліктерін зерттеу. Студенттер: жеке елдердің қазіргі заманғы жағдайын анықтауда геосаясаттың эволюциясын түсіндіру; саяси құрылымы мен экономикалық дамуын бағалау үшін әлем елдерінің геосаяси жағдайы туралы мысалдар келтіре алады; елдердің геосаяси кеңістіктегі рөлін анықтауда заманауи геосаяси үдерістерді зерттеудің нәтижелерін талдай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дүниежүзілік шаруашылық және дүниежүзі елдерінің бәсекеге қабілеттілігі
Мақсаты: әлемдік экономикадағы дамыған елдердің бәсекеге қабілеттілігіне әсер ететін негізгі факторларды зерттеу. Студенттер дүниежүзілік экономика және оның негізгі субъектілері, дүниежүзі экономикасы дамуының ресурстық әлеуеті туралы біледі. Олар өздерінің осы тақырып бойынша өздерінің түсініктерін қалыптастырады және дүниежүзі экономикасы құрылымының негізгі мәселелерін ажыратуды үйренеді, сондай-ақ елдер арасындағы бәсекеге қабілеттілікті салыстырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Геоглобалистика
Мақсаты: ғаламдық проблемаларды, ғаламдық үдерістерді және ғаламдануды зерттеу, Жер бетінде болып жатқан әлемдік ғаламданудың қалыптасуы тарихы мен үдерістердің жиынтығын қарастыру. Студенттер: қазіргі Қазақстанның жағдайын жаһандану контекстінде қарастыру; жаһандану мәселесін жалрылау үшін оқу іс-әрекетінде жаһандық зерттеу нәтижелерін қолдану; ел экономикасы мен саясатының дамуына әсер ететін жаһандық үдерістерді бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Антропогендік ландшафттану
Мақсаты: ландшафттардың антропогендік нысандарының құрылуы, құрылымы мен динамикасын зерттеу. Студенттер табиғи-антропогендік ландшафттар туралы ілімді география ғылымының геоэкологиялық негізінің негізгі құрамдас бөліктерінің бірі ретінде қарастырады; қазіргі ғылыми зерттеулердегі табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелер, табиғи аумақтық кешен, ландшафттық және экологиялық тәсілдер туралы түсініктерін қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Зерттеулер, даму және инновация
Мақсаты: қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контекстінде географияны оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытады, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданады, ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыта алады, әртүрлі байланыс формаларын қолдана отырып, зерттеу іс-әрекетін -құжаттайды және нәтижелерді ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Географиядағы ГАЖ технологиялары
Мақсаты: геоақпараттық жүйе технологияларын қолданып, географиялық ақпаратты өңдеудің дағдыларын игеру. Студенттер: оқу іс-әрекет міндеттерін шешу үшін географиялық деректерді өңдеудің әдістері мен тәсілдерін қолдану; практикалық тапсырмаларды орындау үшін геоақпараттық технологияларды қолдану және сандық карта бойынша есептеулер жүргізу; ауа райының жағдайын бақылау нәтижелері бойынша өзінің тұрғылықты жерінің сандық картасын жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, білім қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
- табиғаттан адамның органикалық бірлігі табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін географиялық ортада болатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау;
- қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану;
- география ғылымын түсініп, игеру үшін әдіснамалық және теориялық маңызға ие іргелі ғылыми ұғымдарды танып, түсіну және қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларынан алған білімін кіріктіре отырып, өзінің көзқарасын дәлелдеу;
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен алдыңғы қатарлы географиялық тұжырыидарға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыда іріктеу және географияны оқыту мен өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін алған білімін пайдалану;
- географиялық карталардың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және картографиялық бейнелеу тәсілдерін ажырату және табиғат объектілерінің кеңістіктік-уақыттық моделін түсіну үшін геоақпараттық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, әртүрлі кеңістіктік деректерді іс жүзінде қолдану;
- оқу үдерісінде зерттеу жүргізуде физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық әдістерді пайдалану және далалық, геоақпараттық, статистикалық әдістерді практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолдану;
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттерді меңгеру, оқуды одан әрі өзбетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдану және педагогикалық, сондай-ақ қоғамдық қызметте өзара кәсіби қарым-қатынастарын құру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінуі, оқыту үдерісіндегі білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқыту тұрғысынан олардың психологиялық жағдайына этикалық қолдау көрсету;
- географиялық, экологиялық процестер мен құбылыстардың салдарын болжау үшін географиядан алған білімді жинақтап, қорытындылау, географиялық насынадарға, процестер мен құбылыстарға зерттеу, тәжірибе және болжам жасау үшін түрлі географиялық процестердің үлгісін жасау
- географияны оқытуда қолдану үшін ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазылымды білу, академиялық адалдық ұстанымдары мен мәдениетітің маңызын түсіну;
- географиялық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, географияны оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру;