Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01409 Дене шынықтыру және спорт (IP) в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады; өзара әрекеттесу үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі; оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады; үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді; жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады; оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті); қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қимылды және ұлттық ойындар

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс дене шынықтыру-спорт қызметінің әртүрлі түрлері мен нысандарында қозғалмалы және ұлттық ойындар бойынша сабақтар өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға; оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды жоспарлауға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру-спорт қызметінің міндеттерін шешу үшін түрлі қозғалмалы және ұлттық ойындарды қолданады; шұғылданушылардың жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, қозғалмалы және ұлттық ойындар бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Адам мен дене шынықтыру жаттығуларының функционалды анатомиясы

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс оның функцияларына байланысты адам денесінің құрылымы туралы тұтас идеяны қалыптастыруға, сондай-ақ, физикалық қасиеттер мен функционалдылықты дамыту немесе қатысушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, денеге емдік әсер ету сияқты кәсіптік қызметтің міндеттеріне сәйкес адам денесінің анатомиялық құрылымы мен қызметі тұрғысынан әртүрлі бағыттағы қимыл-қозғалыс жаттығуларының әсерін түсінуге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: адамның физикалық дамуы мен қозғалыс қасиеттерінің тиімді өмір сүру үшін маңыздылығын, олардың әртүрлі жыныстағы және жастағы, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардағы жеке ерекшеліктерін түсінеді; тиімді оқыту, оқыту және жаттығу үшін адамның функционалдық анатомиясы мен жаттығулары туралы білімді талдайды және қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және кәсіби даму саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді; педагогикадағы зерттеулердің орталық саласын анықтайды және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді; білім беру саласындағы өзгерістерді бақылайды және олардың мұғалім ретіндегі өз жұмысына қалай әсер ететінін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Адам қозғалысы мен дене шынықтыру жаттығуларының биомеханикасы

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс дене жаттығуларын орындау кезінде дене нүктесінің, дененің, дене жүйесінің кеңістіктегі қозғалысының физикалық және механикалық заңдылықтарын түсінуді қалыптастыруға; дене шынықтыру және спорт процесінде қозғалыс әрекеттерін синтездеу ережесін қолдануға; кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу үшін дене жаттығуларын биомеханикалық талдау әдістерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; іс-қимыл техникасын игеру және физикалық қасиеттерді дамыту процесінде қателіктерді бөліп көрсету, олардың себептерін талдау және түсіндіру дағдылары және оларды жою үшін жаттығулар мен әдістерді таңдау. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: адам құрылымының биомеханикалық ерекшеліктерін бағалайды; тиімді оқыту, оқыту және жаттығу үшін адам моторикасы мен дене жаттығуларының биомеханикасының әртүрлілігін, күрделілігін, сенімділігін пайдаланады; емдік дене шынықтыруды қоса алғанда, дене жаттығуларының биомеханикасын ескере отырып, әртүрлі контингенті бар оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлайды; спорттық техниканы биомеханикалық талдау және бағалау, көмекші және емдік жаттығуларды таңдау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты - студенттерге дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметінің ұтымды жолдары, әдістері мен міндеттері туралы теориялық және әдістемелік білімнің қажетті деңгейін қамтамасыз ету. Спорттың әлеуметтік мәнін, оның негізгі функциялары мен формаларын, дене тәрбиесін басқару заңдылықтарын, дене тәрбиесінің принциптерін, құралдарын, әдістерін зерттейді. Дене тәрбиесінің білім беру, тәрбие және сауықтыру міндеттерін сәтті орындау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Мақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі және спорт түрлері негіздерімен адам физиологиясы

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курс дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде адам ағзасының жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын және дене функцияларының өзгеруін; балалар мен жасөспірімдерде қозғалыс дағдыларын, дене қасиеттерін, спорттық жұмысқа қабілеттілігін және олардың ерекшеліктерін қалыптастырудың физиологиялық механизмдерін; сыртқы ортаның ерекше жағдайларында және спорттың әртүрлі түрлерінде спорттық жаттығулар мен спорттық жұмысқа қабілеттіліктің физиологиялық негіздерін түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: тиімді өмір сүру және спортпен шұғылданушылардың дене дамуы мен қозғалыс қасиеттерінің маңыздылығын, олардың әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдардағы, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардағы жеке ерекшеліктерін түсінеді; тиімді оқыту, оқыту және жаттықтыру үшін адам физиологиясы, дене тәрбиесі және спорт түрлері туралы білімдерін талдайды және қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты-студенттерді қазіргі қоғам өмірінің экономикалық проблемаларымен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар саласында білім алу. Студенттерде экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді идеяны қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттерді алуға бағытталған іскерлік білім алуға бағытталған, өз бизнесін құру және табысты жүргізу ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс жеңіл атлетика (жүгіру, секіру, лақтыру) түрлері бойынша сабақтардың әртүрлі нысандары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және жеңіл атлетикалық жаттығулар техникасын көрсетеді; жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жеңіл атлетика бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; жеңіл атлетикалық жаттығуларды орындау кезінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және жеңіл атлетикадағы типтік жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ілиястану

    Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру жаттығуларының қолданбалы физиологиясы

    Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын арттыру болып табылады: Дене шынықтыру және спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша құзіреттілік саласы; Жеке ерекшеліктер, қажеттіліктер және қозғалыс қызметіндегі мүмкіндіктері негізінде дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттілік саласы. Курс адамның функционалдық жүйелері мен мүшелеріндегі физиологиялық өзгерістер механизмін, ОЖЖ және жүйке-бұлшықет жүйесінің физиологиясын, терморегуляция мен акклиматизацияны, биоритмдерді, физикалық белсенділіктегі гормоналды реттеуді, физикалық жұмысқа қатысты басқа мәселелерді, физикалық жүктемелердің әсерінен функционалдық жүйелер мен мүшелердегі физиологиялық өзгерістерді; Спорт және сауықтыру дене шынықтырудың әртүрлі түрлермен айналысқан кездегі ағзаның күйін түсінуге бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: тиімді оқыту, оқыту және жаттығу үшін дене жаттығуларының физиологиясы туралы білімді талдау және қолдану; физиологиялық әсерін ескере отырып, физикалық қасиеттерді дамыту үшін физикалық жаттығуларды жіктеңіз және таңдаңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 1

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс гимнастика сабақтарының әртүрлі формасы мен түрін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорт терминологиясын қолдану және гимнастикалық жаттығулар техникасын көрсетеді; пәндермен және онсыз жалпы дамыту жаттығуларының кешендерін құрады; гимнастика сабақтарының кіріспе-дайындық бөлігін жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, әртүрлі тәсілдермен жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Спорттық метрология

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары спортта метрологиялық негізделген өлшеу құралдары мен әдістерін қолдану дағдыларын көрсетеді; оқу-жаттығу процесін бақылау және басқару үшін спортшылардың дене шынықтыру, техникалық, тактикалық дайындығы мен жаттығу жүктемелерінің көрсеткіштері туралы алынған ақпаратты түсіндіреді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық практикада тиісті аспаптық әдістер мен есептеу әдістерінің базалық білімі негізінде өлшеу аппаратурасы мен компьютерлік техниканы қолданады; өлшеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістерін қолданады және оларды түсіндіреді; физикалық, техникалық дайындықты, антропометриялық көрсеткіштер мен физиологиялық параметрлерді өлшеуді тестілеуді жүргізеді; өлшеудің объективті көрсеткіштері негізінде таңдалған спорт түріндегі оқу-жаттығу процесін түзетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Зерттеу нәтижелерін визуализациялау және елестету

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары зерттеу нәтижелерінің деректерін көрнекілендіру және ұсыну дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: зерттеу нәтижелерін көрнекілендіру үшін әртүрлі ақпараттық жүйелерді қолданады; зерттеу нәтижелерін әр түрлі мақсатты аудиторияға әртүрлі нысанда және түрде ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыруда және спортта қолданбалы зерттеу

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары дене шынықтыру және спорт саласында жоспарлау, әдіснаманы әзірлеу, жобалау және қолданбалы зерттеулер жүргізеді; зерттеудің жалпы ғылыми және ерекше әдістерін, математикалық статистика әдістерін қолдану, зерттеу нәтижелерін көрнекілендіру және ұсыну дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: зерттеу әдіснамасы мен ғылыми әдеп негізінде зерттеу дизайнын құрады; дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми және қолданбалы зерттеулерді, соның ішінде пәнаралық деңгейді, өз дамуы үшін, сондай-ақ оқыту және спорттық жаттығулар практикасын өз бетінше жүргізеді; коммуникацияның әртүрлі түрлері мен формаларында зерттеу нәтижелерін елестету және жұртшылыққа ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: оқытуға сәйкес келетін педагогикалық үлгілерді таңдай алады; технология беретін мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылықпен және әр түрлі етіп қолдана алады; оқытуда тиісті инклюзивті ортасын қолдана алады; білім алушыларды ынталандыру және олардың оқудағы жетістіктерін қолдау үшін жетекшілік әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Шаңғы дайындығы оқыту әдістемесімен

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс шаңғы дайындығы бойынша сабақтардың әртүрлі нысандары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және шаңғы дайындығы жаттығулар техникасын көрсетеді; жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, шаңғы дайындық бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; шаңғы дайындығы жаттығуларды орындау кезінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және шаңғы дайындығындағы типтік жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру мен спорт психологиясы

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша жеке айырмашылықтары, моторикалық қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; салауатты өмір салтын насихаттау, физикалық белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша құзыреттілік саласы. Болашақ спорт мұғалімдері дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері; психомоторлық саланың, танымдық, эмоционалдық және ерікті процестердің өзара байланысы; дене шынықтыру-спорттық іс-әрекет процесінде туындайтын психикалық күйлер; спорт ұжымдарының, спорт мұғалімдері мен оқушылардың психологиялық ерекшеліктері туралы нақты түсінікке ие; оқушылардың психикалық жай-күйін диагностикалау және оларды реттеу үшін психологиялық көмек көрсету дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: кәсіптік қызметте дене шынықтыру-сауықтыру және спорт қызметі мен оның субъектілері туралы психологиялық білімді қолданады; дене шынықтыру-спорт қызметімен айналысатындардың қиындықтарын жеңуге сындарлы көзқарас қалыптастырады; дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық қызметпен айналысатындарды оқыту бағдарламаларының жеке мазмұнын жаттығу-жарыс қызметінің шиеленісті жағдайларында психикалық өзін-өзі реттеу тәсілдерін әзірлейді; дене тәрбиесі мен спортта психопрофилактика және психогигиена бойынша іс-шараларды әзірлейді және өткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (баскетбол, волейбол)

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс студенттердің әртүрлілігін ескере отырып, баскетбол және волейбол сабақтарының әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және баскетбол мен волейболдан техникалық және қозғалыс дағдыларын көрсетеді; баскетбол және волейбол бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қатысушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 8
  • Бағалау және дамыту

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) жақсы біледі; білім алушылардың білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін анықтау мен тануда педагогикалық принциптерді қолданады; білім алушылардың және әріптестерінің өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйесін мойындайды және қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 2

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс гимнастика сабақтарының әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: жыныстық жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, гимнастика бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; оқыту әдістемесінде дайындық және жеткізу жаттығуларын меңгереді және қолданады; гимнастикалық көпсайыста жаттығулар орындау кезінде оқушыларды сақтандыруды орындау және типтік жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасы саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады; ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Спортта өзін-өзі реттеу психологиясы

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс спорттағы психикалық және функционалдық жай-күйлердің мәні, механизмдері, техникасы, әдістемелері мен өзін-өзі реттеу құралдары туралы білім жүйесін қалыптастыруға; тренинг процесінде және жарыстарда психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін, әдістері мен құралдарын қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: кәсіби қызметте психикалық өзін-өзі реттеу әдістері мен оның түрлері туралы негізгі білімді қолданады; өзін-өзі реттеу құралдарын қолдануды талап ететін жағдайларды бөліп көрсетеді; психикалық өзін-өзі реттеудің ағзадағы психофизиологиялық процестерге әсер ету заңдылықтарын ескереді; спорт түрінің ерекшелігі мен спортшылардың жасын ескере отырып, жаттығу және бәсекелестік процестерде психорегуляция әдістерін, әдістері мен құралдарын үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру оқыту әдістемесі

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді, дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша құзыреттіліктерді; салауатты өмір салтын насихаттау, дене шынықтыруды ынталандыру және ынталандыру бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады белсенді өмір салты. Курс дене шынықтыруды оқыту әдістемесі бойынша білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға; дене шынықтыру бойынша мазмұн мен бағдарламаларды әзірлеуге, дене тәрбиесін ұйымдастырудың барабар әдістері мен нысандарын таңдауға; әртүрлі жастағы және мүмкіндіктердегі білім алушылармен дене шынықтыру сабақтарын өткізу ерекшелігіне; оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып оқытуды дараландыруға және педагогикалық және педагогикалық нәтижелердің негізінде оқыту технологияларын пайдалануға бағытталған. дербес зерттеулер. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің ережелерін, оқу-тәрбие процесін және дене шынықтыру-сауықтыру жұмысын іске асыру үшін әртүрлі жыныс пен жастағы айналысушылардың анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін білуін қолданады; дене шынықтыру бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың тиімді нысандары мен технологияларын таңдайды; сезімтал кезеңдерге сәйкес дене қасиеттерін дамыту үшін әдістер мен құралдарды таңдайды, сондай-ақ жыныстық-жас ерекшеліктерін және қатысушылардың денсаулық мүмкіндіктерін ескере отырып, жыныстық-жас ерекшеліктерін және айналысушылардың денсаулық мүмкіндіктерін ескере отырып, оқушылардың дене дамуы мен дайындық деңгейін өлшеу және бағалау әдістемелерін қолданады; дене шынықтыру саласындағы оқу-әдістемелік қамтамасыз ету және бақылау құжаттарын әзірлейді; оқыту мен оқытудың тиімділігін анықтау үшін зерттеу әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Спорт және жарыс этикасы

    Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс этика, мәдениет, дене шынықтыру, спорт, спорттық этика, олимпизм, Fair play сияқты әлеуметтік құбылыстар бойынша білім жүйесін философиялық тұрғыдан түсінуге, түсінуге және қалыптастыруға, олардың дамуының тарихи аспектісі мен қазіргі кезеңіндегі жанкүйерлер қозғалысына; спорттық этика мен спорттық мінез-құлықты тәрбиелеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: кәсіби қызмет міндеттерін шешу және спортшыларды даярлау мақсатында олимпиаданың тарихи мұрасы мен мәдени дәстүрлерін талдайды және түсіндіреді; мінез-құлық пен қызметте педагогикалық және спорттық әдепті, "Фэр плей" қағидаттарын және жалпыадамзаттық құндылықтарды көрсетеді; ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет дағдыларын пайдалана отырып, кәсіби психологиялық негізделген өзара іс-қимылды жүзеге асырады; спортпен қарым-қатынас процесінде адамгершілік және әдеп нормаларын сақтайды, спорт ұжымында қолайлы атмосфера құрумен айналысады; спорттық нәтижені объективтендіру және төрешілердің әділдігін анықтау мақсатында төрешілер мен қарсыластардың әрекеттерін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект жүйесінің теориялық негіздерін тереңдете оқыту арқылы студенттердің ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілік деңгейін арттыруға, зияткерлік жүйелерді құрудың жаңа заманауи технологияларын меңгеруге және алынған білімдер мен дағдыларды практикада қолдануға арналған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (футбол, гандбол)

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, футбол және гандбол сабақтарының әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және футбол мен гандболдан техникалық және қозғалыс дағдыларын көрсетеді; жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, футбол және гандбол бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 8
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: білім беру бағдарламасының негізгі қағидалары мен талаптарын өзінің оқыту саласында түсінеді және оларды оқу іс-әрекетін жоспарлау және өткізу кезінде қолданады; білім алушылардың оқуына әсер ететін факторлар мен жағдайларды анықтайды; білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып және олардың тұлғалық және өзін-өзі құрметтеуді дамытуды қолдау, оның ішінде кәсіптік бағдар беруді ескере отырып, инклюзивтік, оқытуды және көшбасшылықты даралау (оқу бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу) қағидаттарын тәжірибеге енгізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы

    Мақсаты-білім алушыларды оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың заманауи әдістерімен таныстыру, оларды спортпен шұғылдану арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру процестерін басқаруға үйрету. Дене шынықтыру және спорт жағдайында тұлғаны қалыптастыру бойынша педагогикалық процестің заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттейді. Дене шынықтыру және спортпен шұғылдануды ұйымдастыру, спортпен шұғылдануға дайындықты өлшеу және бағалау әдістерін таңдау қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс спорт түріндегі спорттық жаттығу әдістемесі бойынша практикалық икемдер мен дағдыларды қалыптастыруға; таңдалған спорт түріндегі спортшыларды көп жылдық даярлау процесін құруға және басқаруға; жаттығу жүктемелерін жоспарлауға және микро - мезо және макроциклдерде техникалық, физикалық, тактикалық, психологиялық, интеллектуалдық және интегралдық даярлау әдістері мен құралдарын таңдауға; таңдалған бойынша төреші болуға бағытталған спорт түріне; спорттық жиынтық пен іріктеуге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің ережелерін, спорт теориясын, әртүрлі жыныстағы, жастағы және мүмкіндіктегі спортшылардың анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау және өткізеді; қауіпсіздік техникасының сақталуын, жарақаттанудың алдын алуды қамтамасыз етеді; спортшылардың техникалық, дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, психологиялық, интеллектуалдық және интегралдық дайындығы мен дене дамуын, оның ішінде таңдалған спорт түріндегі жаттығу процесін түзету үшін өлшеу және бағалау әдістемелерін пайдалана отырып бақылауды жүзеге асырады; спортшылардың жеке қасиеттерін тәрбиелейді, адал спорттық бәсекелестіктің моральдық құндылықтарын қалыптастырады, теріс әлеуметтік мінез-құлық пен допинг қолданудың алдын алады; оқу-жаттығу процесін түзету үшін жарыс нәтижелерін талдайды; таңдалған спорт түрінің талаптарын ескере отырып, спортшыларды спорттық іріктеу әдістемелерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 7
  • Балалар-жасөспірімдер спортында спорттық дайындық процесімен басқару

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс балалар мен жасөспірімдер жасын ескере отырып, спорттың таңдаулы түріндегі спорттық даярлық процесін басқарудың практикалық дағдылары мен сабақтар жүйесін қалыптастыруға; балалар мен жасөспірімдер жасымен шұғылданатындардың алуан түрлілігі мен даму сипаттамаларын ескере отырып, таңдалған спорт түріндегі спорттық жаттығулардың құралдары мен әдістерін іріктеу дағдыларына; микро, мезо және макроциклдердегі сабақтарды жоспарлау дағдыларына бағытталған. балалар мен жасөспірімдер спортында тиімді дайындық үшін спорт маусымы; жас спортшыларды даярлаудың әртүрлі түрлерін бағалау, дағдыларын үйрету тиімділігін арттыру және қатысушылардың жарақат алу қаупін азайту мақсатында бақылау және түзету. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің, спорт теориясының ережелерін, әртүрлі жыныстағы және мүмкіндіктегі балалар мен жасөспірімдер спортшыларының анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-жаттығу сабақтарының мазмұнын жоспарлау және өткізеді; спорт түрінің ерекшелігіне сәйкес балалар мен жасөспірімдер спортшыларының физикалық қасиеттерін дамытады және функционалдық мүмкіндіктерін арттырады, психологиялық-оқу-жаттығу сабақтарын және жарыс алдындағы дайындықты педагогикалық сүйемелдейді; балалар мен жасөспірімдер жасындағы спортшылардың техникалық, дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, психологиялық, интеллектуалдық және интегралдық дайындығы мен дене дамуын, оның ішінде өлшеу және бағалау әдістемелерін пайдалана отырып бақылауды жүзеге асырады; спортшыларға педагогикалық әсерді түзету үшін бәсекелестік қызметті талдайды; таңдалған спорт түрі бойынша оқу процесін түзету үшін педагогикалық, психологиялық және медициналық-биологиялық бақылау нәтижелерін пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Таңдалған cпорт түріндегі техникалық-тактикалық дайындық

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс спортшылардың әртүрлілігі мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, таңдалған спорт түріндегі спортшыларды техникалық-тактикалық даярлау бойынша практикалық құзыреттіліктерді; спортшылардың техникалық және тактикалық даярлығын модельдеу дағдыларын; таңдалған спорт түрінің ерекшеліктерін ескере отырып, спортшылардың техникалық және тактикалық даярлығын бағалау, бақылау және түзету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорт теориясының ережелерін, әртүрлі жастағы, жыныстағы және мүмкіндіктердегі спортшылардың анатомиялық-морфологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, спортшылардың техникалық және тактикалық дайындығын жоспарлау және жүргізеді; өлшеу мен бағалаудың барабар әдістерін қолдана отырып, әртүрлі жастағы және жыныстағы спортшылардың техникалық және тактикалық дайындығын бақылауды жүзеге асырады; техникалық және тактикалық дайындық процесін таңдалған түрде түзету үшін бәсекелестік қызметті талдау спорт; техникалық-тактикалық дайындық процесінде қауіпсіздік техникасының сақталуын, жарақаттанудың алдын алуды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Спорттың базалық түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты-спорттың базалық түрлерінің жіктелуі мен терминологиясын, негізгі қозғалыс әрекеттерін оқытудың техника негіздері мен әдістемесін зерделеу, дене тәрбиесі жүйесінің әртүрлі буындарында сабақтар ұйымдастыру. Жалпы білім беретін мектепте техниканы оқыту және әртүрлі бағыттағы (гимнастика, жеңіл атлетика, спорттық ойындар, жүзу, шаңғы спорты бойынша) сабақтар өткізу әдістемелері қарастырылады. Түрлі деңгейдегі бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру іскерлігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми және медициналық-биологиялық негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс ең көп таралған аурулар мен жарақаттарға тән патологиялық өзгерістерді түсінуге бағытталған; дене жаттығулары мен массаждың адам ағзасына емдік әсерінің физиологиялық механизмдерін білу; емдік дене шынықтыруды қолдануға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді білу; ең көп таралған аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтырудың негізгі әдістері мен құралдарын меңгеру; жаттығулар кешенін өз бетінше әзірлеу және денсаулық жағдайындағы әртүрлі ауытқулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізу дағдыларын қалыптастыру; сауықтыру және спорттық массаждың барлық негізгі тәсілдерін жүргізу дағдылары; емдік дене шынықтыру және массаж сабақтарының әсерін бағалау дағдылары. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: адам ағзасының, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың жұмыс істеуінің базалық анатомиялық, физиологиялық, биомеханикалық білімдерін қолданады; көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерді, жасты, жынысты, өткен қозғалыс тәжірибесін және патологиялық ошақтың немесе жарақаттың орналасу орнын ескере отырып, емдік дене шынықтыру кешендерін және массаж жүргізу жөніндегі ұсынымдарды жасайды; емдік дене шынықтыру жаттығуларының физиологиялық әсерін бағалайды; ең көп таралған аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өз бетінше өткізеді; қалпына келтіру, сауықтыру және спорттық массаж сессияларын өз бетінше өткізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Таңдалған спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру

    Мақсаты-дене шынықтыру және спорт бойынша педагог-жаттықтырушының кәсіби қызметінің ұтымды жолдары, әдістері мен тәсілдері туралы теориялық және әдістемелік білімнің қажетті деңгейіне ие мамандарды кәсіби даярлау. Перспективалық жоспарларды құру, спорттық нәтижелердің разрядтан разрядқа өсу қарқыны мәселелері қаралады. Спорт сабақтарын өткізу шарттарын ұйымдастыру кезінде спортшылардың жеке ерекшеліктерін есепке алу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түрі бойынша кәсіби және спорттық жетілдіру

    Мақсаты-таңдалған спорт түрінің тарихы мен эволюциясы туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру; таңдалған спорт түріндегі спортшылардың техникалық, физикалық және тактикалық дайындығының негіздері; таңдалған спорт түріндегі оқыту әдістемесі., таңдалған спорт түріндегі кәсіби қызметті жетілдіру. Білім алушыларды дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметінің ұтымды жолдары, әдістері мен тәсілдері туралы теориялық және әдістемелік білімнің қажетті деңгейімен қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы кинезиология

    Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми және медициналық-биологиялық негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс адамның қозғалыс аппаратының құрылымы, қызметі, биомеханикасы туралы білім жүйесін, қозғалысты басқару тұжырымдамаларын және қатысушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, түзету, оңалту, сауықтыру, жаттығу бағдарламалары мен жаттығулар кешендерін әзірлеудің практикалық дағдыларын, кинезио таспалар мен кинезиологиялық массажды қолдануды қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру-спорттық іс-әрекетте кинезиологияның заманауи ғылыми негізделген әдістерін қолданады; әртүрлі аурулар мен жарақаттар кезінде арнайы жаттығулар таңдайды және сабақтар өткізеді; әртүрлі аурулар мен жарақаттар кезінде кинезиотапинг пен кинезиологиялық массажды қолданады; балалардың психикалық және ақыл-ой дамуының міндеттерін шешу және оқу өнімділігін арттыру мақсатында кинезиологиялық жаттығуларды әзірлейді және жүргізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Таңдалған cпорт түріндегі физикалық дайындық және баптау

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс таңдалған спорт түрінің "модельдік" сипаттамаларына сәйкес және спортшылардың әртүрлілігі мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, таңдалған спорт түріндегі дене шынықтыру құралдары мен әдістерін жоспарлау, таңдау заңдылықтары негізінде спортшылардың дене шынықтыру дайындығы мен кондиционері бойынша практикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған; спортшылардың дене шынықтыру дайындығы мен кондиционерін бағалау, бақылау және түзету дағдылары. бәсекелестік табыстылық және қатысушылардың жарақат алу және шамадан тыс жүктеме қаупін азайту. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорт теориясының ережелерін, әртүрлі жастағы, жыныстағы және мүмкіндіктердегі спортшылардың анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, спортшылардың мазмұнын жоспарлау және дене шынықтыруды жүргізеді; спорт түрінің ерекшелігіне сәйкес спортшылардың физикалық қасиеттерін дамыту және функционалдық мүмкіндіктерін арттырады, дене шынықтыруды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады; әртүрлі жастағы және әртүрлі жастағы спортшылардың дене дайындығын бақылауды жүзеге асырады, оның ішінде өлшеу және бағалау әдістемелерін пайдалана отырып, таңдалған спорт түріндегі дене шынықтыру процесін түзету үшін бәсекелестік қызметті талдайды; дене шынықтыру процесінде қауіпсіздік техникасының сақталуын, жарақаттанудың және шамадан тыс жүктеменің алдын алуды қамтамасыз етеді; дене шынықтыру процесінде допинг қолданудың алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Жүзу оқыту әдістемесімен

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс жүзу сабақтарын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық икемдер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолданады және жүзу техникасын әртүрлі стильдермен, бұрылыстармен және старттармен көрсетеді; білім алушылардың жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жүзу бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; суда жүзетіндердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және суға батқандарды құтқару және құтқару кезінде типтік жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Осы курстың мақсаты кәсіби даму және өзара іс-қимыл саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: жақсарту бағыттарын табу үшін өзінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалайды; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолданады және тәуелсіз зерттеу жұмысын жүргізеді; зерттеу рәсімінің әдеп аспектілерін ескереді және қолданады; ақпаратты жинау және талдау кезінде сыни ойлауды қолданады; ғылыми зерттеулерге қатысады және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытады; өзінің жеке зерттеу қызметін құжаттайды және қарым-қатынастың әртүрлі нысанын қолдана отырып, нәтижелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Спорттық медицина және оңалту негіздері

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми және медициналық-биологиялық негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курс жаттығу жүктемелеріне сәйкес дәрігерлік-педагогикалық бақылау және спортшыларды медициналық-биологиялық қамтамасыз етуді ұйымдастыру қажеттілігі туралы білімді қалыптастыруға және түсінуге; жалпы спорттық жарақаттардың эпидемиологиясы мен механизмдерін, жарақаттардың алдын алу және/немесе олардың қайта пайда болу стратегияларын; функционалдық сынамалар жүргізу, денсаулықты қалпына келтіру құралдарын қолдану, спортшылардың функционалдық жағдайы мен жұмысқа қабілеттілігін бұзылған дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. аурулар мен жарақаттар; дене белсенділігі мен спорт кезінде туындауы мүмкін Спорттық жарақаттардың алдын алу дағдылары; дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатындарға спорттық жарақаттар мен жіті патологиялық жағдайлар кезінде алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсету. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спортшылар денесінің морфофункционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы және спорттық патология мен жарақаттар, дене шынықтыру мен спортты медициналық қамтамасыз ету бойынша базалық білімді қолданады; дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың функционалдық жай-күйі мен дене еңбегіне қабілеттілігін зерделеу және бағалау әдістерін қолданады; дененің физикалық дамуы мен жұмысқа қабілеттілігін, функционалдық жай-күйін бағалайды; дәрігерлік-педагогикалық байқаулардың нәтижелерін талдайды және бағалайды; шамадан тыс жүктеменің, шамадан тыс жаттығулардың және басқа патологиялардың ерте белгілерін анықтау және олардың алдын алу және спорттық жарақаттанудың алдын алады; жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіруге, Қазақстан тарихы оқиғаларының себептері мен салдарын талдауға, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми түсінуді, қоғамдық сана мен өнеркәсіптік өндірісті экологияландыруды, табиғатты ұтымды пайдалануды және мемлекеттің тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізу мәнмәтінінде қауіпсіз өмір салтын қамтамасыз ететін дүниетанымдық ұстанымдар мен философия білімі негізінде қоршаған болмысты бағалауға қабілетті.
  • Әлеуметтік-саяси, экономикалық, құқықтық білім, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен кәсіпкерлік дағдылар негізінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және әдеп нормаларына сәйкес өзінің ақылақтық және азаматтық ұстанымын дамытуға, сондай-ақ жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетуге қабілетті.
  • Зерттеу әдіснамасын таңдауды жүзеге асыруға, жаңа білім алу үшін әртүрлі ғылыми әдіс пен тәсілді қолдануға және өз қызметінде әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияның түрін: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуға арналған бұлтты және мобильді қызметтерді қолдануға қабілетті.
  • Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіптік қатысымдылықтың әртүрлі саласында қазақ, орыс және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда қарым-қатынас жасауға және сындарлы қарым-қатынас құра отырып және жаһандық кәсіптік білім беру қоғамдастығына қатыса отырып, түрлі кәсіптік желілік қауымдастықтарда офлайн және онлайн жұмыс істеуге қабілетті.
  • Білім алушылардың әртүрлілігін ескеріп, олардың психологиялық игілігін қамтамасыз ете отырып және оқытуды қолдау үшін әртүрлі цифрлық ресурсты пайдаланып, базалық психологиялық-педагогикалық, жаратылыстану-ғылыми және пәндік-әдістемелік білім негізінде оқыту процесін білім беру ортасының әртүрлі типінде педагогикалық маңызды түрде әзірлеуге, енгізуге, бағалауға және дамытуға қабілетті.
  • Адамның физикалық, психикалық, психомоторлық дамуының өзара байланысын, физикалық дайындықтың шаршау мен эмоционалдық күйзеліске орнықтылығына әсерін білу негізінде тұлғаның спорттық іс-әрекеті мен физикалық белсенділігін психологиялық сүйемелдеуді жүзеге асыруға; сабақ барысында және жарысқа дайындық кезінде шұғылданушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін ескеруге; арнайы жаттығу және жарыстық үрдістер кезінде қалжырау, психологиялық зорығу, күйзеліс, эмоционалдық күйіп кету белгілерін анықтауға; психикалық жағдайларды оңтайландыру үшін өзін-өзі реттеудің психотехникасын үйретуге қабілетті.
  • Адам ағзасының жұмыс істеуінің анатомиялық, физиологиялық, биомеханикалық негіздерін, жарақаттар мен аурудан кейінгі алдын алу мен оңалтуды білу негізінде олардың тиімді тіршілік әрекетін қамтамасыз ету үшін әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдардың, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың игілігін дене шынықтыру және спорт құралдарымен қолдауға қабілетті.
  • Спортпен шұғылданатындар, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі тұлғалар контингентінің жыныстық-жас және жеке айырмашылықтарын ескере отырып, оқу, сауықтыру және оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге, тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ететін және сабақтарда қауіпсіздікті қамтамасыз ететін білім беру және спорттық-жаттығу ортасы мен жағдайларын құруға қабілетті.
  • Шұғылданушылардың жыныстық-жас, жеке айырмашылықтары мен мүмкіндіктерін ескере отырып, спорт түрлері бойынша жарыстарды, дене шынықтыру-сауықтыру, спорттық-бұқаралық іс-шараларды және басқа да қозғалыс рекреациясының түрін жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге, олардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қабілетті.
  • Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың оқыту, дайындық және жаттығу нәтижелерін жыныстық-жас, жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне, сондай-ақ спорттық біліктілік деңгейіне сәйкес бағалауға қабілетті.
  • Пәнаралық деңгейді қоса алғанда, дене шынықтыру және спорт саласында қолданбалы зерттеулерді өздігінен бастауға және жүргізуге, зерттеу әдіснамасы мен ғылыми әдеп негізінде зерттеулердің дизайнын құрастыруға, спортшылардың дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, теориялық және басқа да даярлық түрлерінің көрсеткіштерін өлшеу мен бақылаудың метрологиялық негізделген құралдары мен әдістерін қолдануға, зерттеу нәтижесін жұртшылыққа көрнекілендіруге және ұсынуға қабілетті.
  • Өзінің физикалық денсаулығы мен қозғалыс белсенділігіне, нутрициологияға қамқорлық жасаумен байланысты тәжірибеде мақұлданатын және іске асырылатын мінез-құлық нормаларын, дене шынықтыру мен спортқа оң мотивациялық-құндылық қатынасын қалыптастыруға; салауатты өмір салты және дене шынықтырумен өз бетінше айналысу арқылы өзінің толыққанды кәсіби және әлеуметтік қызметін қолдауға және қамтамасыз етуге қабілетті.
Top