6B01306 Бастауыш білім ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Интеграцияланған пәндік-тілдік оқыту технологиясына сәйкес үштілділік жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға және оңтайландыруға қабілетті білім берудің бастауыш сатысы үшін педагогтарды ағылшын тілінде оқытумен даярлау,
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Есеп шығару практикумы
Мақсаты: бастауыш сынып оқушыларын есеп шығаруға үйретуді ұйымдастыру дағдыларын, біліктерін, құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: мәтіндік есептерді шешудің түрлері мен әдістері. Құрама есептерді шешудің алгебралық және арифметикалық әдісі. «Математикалық модельдеу» бөлімінің міндеттері. Геометриялық шамалармен байланысты есептер. «Жиын. Логика элементтері». Оқушылардың шығармашылық, зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Құзыреттіліктер: стандартты емес есептерді шешудің әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларына математикалық білім беру негіздері
Мақсаты: студенттерге кіші мектеп жасындағы оқушылардың математикалық білімдерін тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеуі үшін қажетті математикалық дайындықты қамтамасыз ету. Мазмұны: математикалық түсініктер, заңдар, ұғымдардың қасиеттері, фактілер, әрекет ету әдістері, логикалық және ойлау операциялары. Бастауыш мектеп математика курсының вариативті модельдері. Пәннің мазмұны, құрылымы және материалды қарастыру бірізділігі бастауыш математикалық білім мазмұнын жаңарту мен модернизациялаудың негізгі бағыттарына сәйкес келеді. Құзыреттілігі: қарым-қатынас дағдыларын арттыру үшін математикалық тілді білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларына тілдік білім беру негіздері
Мақсаты: студенттерге кіші мектеп жасындағы оқушылардың жаңартылған тілдік білім саласынан теориялық және практикалық білім беру. Мазмұны: кіші мектеп жасындағы оқушыларға жаңартылған білім беруде тілдік білім жүйесінің негізгі заңдылықтары мен фактілері. Тілдің әлеуметтік мәні. Маңызды лингвистикалық ұғымдар. Тілдік бірліктер: дыбыс, фонема, сөз, морфема, фразеологиялық тіркестер, сөйлем және мәтін. Орфоэпия және орфография. Сөзжасам. Морфология. Синтаксис. Сөйлеу мәдениеті. Сөйлеу әрекеті және оның түрлері. Кіші мектеп жасындағы оқушыларға қажетті тілдік дағдылар. Құзыреттілігі: алған білімдерін нақты өмірлік жағдайларда қолдану аясын білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аппаратты қою және орындау (домбыра, фортепиано, баян, аккордеон, гитара)
Мақсаты: музыкалық-орындаушылық мәдениет дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ойнайтын аппараттың қойылуы, аспапта еркін отыру. Музыкалық дыбыстың сипаттамасы, екі кілтте ноталық жазба, дыбыстардың әріптік белгіленуі. Музыкалық аспапта ойнаудың негізгі тәсілдері (қимылды және дыбыс шығару тәсілдері). Ноталық мәтінді сауатты талдау, жеңіл шығармаларды мазмұнды және мәнерлі орындау, сүйемелдеу дағдылары. Құзыреттілігі: аспапта ойнай біледі, жеңіл шығармаларды өздігінен талдай алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сауатты жазу негіздері
Мақсаты: жазбаша сөйлеуді дамыту. Мазмұны: жазбаша сөйлеудің мәні мен мазмұны. Жазу тарихы. Ауызша және жазбаша сөйлеудің айырмашылықтары. Графика және каллиграфия нормалары. Сауатты жазудың бірлігі ретінде орфограмма туралы түсінік. Жазудың негізгі категориялары. Сөйлеудің арақатынасы. Функционалдық сауаттылық негіздері. Сауатты жазу критерийлері. Орфографиялық дағдылар мен біліктерді қалыптастыру және жетілдіру. Пунктуациялық ережелер жүйесі. Құзыреттілігі: емле ережелерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық-тәжірибелік қызмет негіздері және вокалмен хор орындаушылығы
Мақсаты: музыкалы-педагогикалық мәдениетті қалыптастыру. Мазмұны: ноталау негіздері, музыканың қарапайым теориясы. Музыкалы-педагогикалық әрекеттің ең тиімді әдістері мен тәсілдері. Вокалды хор орындау негіздері. Вокалды хор орындаушылық әрекеттің теориялық негіздері. Ән айту, ән айтудағы тыныс алу, дыбыстың қалыптасуы мен резонансы, дыбыстық шабуыл, дыбыстану. Хордағы дикция, динамика және агогика, интонация. Шығарманың көркемдік бейнесі. Құзыреттілігі: музыка сабағын ұйымдастыру және өткізу әдістерін қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектеп педагогикасы
Мақсаты: бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық қызметті жүзеге асырудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш мектеп педагогикасының әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мектептегі педагогикалық процесс жүйе және біртұтас құбылыс ретінде. Дамудың жас ерекшеліктері, жеке ерекшеліктері. Қазіргі білім берудің заңдылықтары мен принциптері. Дидактика. Жаңартылған бастауыш білім берудің мазмұны. Қазіргі Бастауыш оқытудың заңдылықтары, принциптері әдістері, құралдары мен формалары. Құзыреттіліктер: өзін-өзі тәрбиелеуге, инновациялық және шығармашылық қызметке дайын.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Робототехника және бастауыш сынып оқушысының есептеуіш ойлауы
Мақсаты: робототехника және есептеуіш ойлауға оқытуды ұйымдастыру бойынша білімін, дағдыларын мен құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: мектептегі және сыныптан тыс жұмыстардағы робототехника және есептеуіш ойлау. Бөлімдер: алгоритмдер; бағдарламалау; жалпы робототехника; роботтардың қозғалысы; сенсорлар мен қозғалтқыштар. Түсініктер мен әрекет тәсілдерінің сипаттамасы, оқып-үйреу әдістемесі. Оқытудың әдістері, құралдары мен формалары. Құзыреттілігі: робототехника, есептеуіш ойлауға оқытуды жоспарлау мен ұйымдастырудың кәсіби біліктерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиетін мәнерлеп оқу практикумы
Мақсаты: Дербес тарихи-әдеби құбылыс ретінде балалар әдебиеті туралы біртұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: балалар әдебиеті жалпы әдебиеттің бір бөлігі ретінде. Балалар әдебиетінің қалыптасуы және даму тарихы. Балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктері. Қазақ және шетелдік классикалық балалар әдебиетінің озық үлгілері. Қазіргі қазақ балалар әдебиетіндегі негізгі жанрлар мен тақырыптар. Мәнерлеп оқу көркем іс-әрекет ретінде. Ауызша сөйлеудің мәнерлілік құралдары. Құзыреттілігі: балалар әдебиетінің ерекшеліктерін және оның көркемдік, педагогикалық компоненттерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану-ғылыми білім беру негіздері
Мақсаты: білім берудің жаңартылған жаратылыстану-ғылыми мазмұнымен таныстыру және оны тәжірибеде қолдану. Мазмұны: табиғат зерттеу нысаны ретінде. Литосфера. Гидросфера. Атмосфера. Биосфера. Тірі ағзалардың алуан түрлілігі. Өсімдіктердің алуан түрлілігі. Жануарлардың алуан түрлілігі. Организмдер және қоршаған орта. Географиялық қабық. Қазақстан Республикасы халқының тұрған жерін, табиғатын, тарихын, экономикасын, мәдениетін, өнерін және басқа да өмір аспектілерін зерттеу. Құзыреттілігі: әлемнің тұтас бейнесі туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
Мақсаты: Кіші мектеп жасындағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудың негіздерімен таныстыру. Мазмұны: «Функционалдық сауаттылық» ұғымы. Функционалдық сауаттылықтың түрлері. Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру механизмдері. PISA құралдарды. Функционалдық сауаттылық деңгейлері. Функционалдық сауаттылықты дамыту білігі мен дағдыларының үлгі тізбесі, оның бағыттары. Тапсырмаларды дайындау. Нәтижелерге әсер ететін факторлар. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын бағалау. Құзыреттілігі: функционалдық сауаттылықтың мәнін түсіну, білімді тәжірибеде қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бастауыш оқытудың негізгі теориялары
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
«Математика» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Мақсаты: математиканы оқытуды ұйымдастыруда білім, білік және құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Математиканы оқыту әдістемесі - ғылым және оқу пәні. Математиканы оқытудың мазмұны, құралдары, әдістері мен формалары. «Сандар және шамалар», «Алгебра элементтері», «Геометрия элементтері», «Жиын. Логика элементтері», «Математикалық модельдеу» бөлімдері және оларды оқыту әдістемесі. Математика сабағында білім алушылардың өздік, алгоритмдік, шығармашылық, зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру. Құзыреттіліктері: математиканы оқытуды жоспарлау мен ұйымдастыру кәсіби біліктерін игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Бастауыш білім психологиясы, өзара әрекеттесу және коммуникация
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер: * оқушыларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдайды; * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, шығармашылық және әр түрлі оқыту әдістерін қолдана алады; * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланады; * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін біледі және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
«Қазақ тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Мақсаты: қазақ (орыс) тілін оқытуды ұйымдастыруға қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш тілдік білімнің жаңартылған бағдарламалары. Бастауыш сыныптардағы қазақ (орыс) тілі курсының мазмұнды-әдістемелік бағыттары. Қазақ (орыс) тілін оқыту нәтижелерін тексеру және бағалау. Қазіргі қазақ (орыс) тілі сабағының түрлері. Құзыреттілігі: бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқытуды жобалау және ұйымдастыруға қажетті кәсіби біліктерді меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
«Дене шынықтыру» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Мақсаты: студенттерді жаңартылған мазмұндағы «Дене шынықтыру» оқу пәнін оқытуға теориялық және практикалық даярлау. Мазмұны: «Дене шынықтыру» пәнін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. «Дене шынықтыру» оқу пәнінің жаңартылған мазмұны. Пәнді оқытудың әдістері, құралдары, формалары. Бастауыш сыныптағы дене шынықтыру сабақтары мен сабақтан тыс іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу. Құзыреттілігі: дене шынықтырудың теориялық негіздері мен технологиясынан білімдерін қолдана алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру мүмкіндігі, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты ақылға қонымды, психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер: әртүрлілікті қабылдай алады, қатысу мен оқудағы кедергілерді анықтай алады; даму басымдықтарын анықтай алады, білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу үшін іс-шараларды жоспарлай алады; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қауымдастығындағы ынтымақтастыққа ықпал ете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған. Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
«Әліппе» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Мақсаты: болашақ педагогтің сауат ашудың теориялық негіздері мен әдістемесін игеруі. Мазмұны: сауат ашу әдістемесінің мақсат-міндеттері, теориялық негіздері, мазмұны. Оқу пәнінің құрылымдық-мазмұндық болмысы.«Әліппе» оқу пәнін оқыту үдерісі. «Әліппе» оқу пәнін оқытудың дыбыстық талдау-жинақтау және иновациялық әдіс-тәсілдері. Құзыреттілігі: «Әліппені» оқытуда инновациялық тәсілдерді қолдану, креативтілік таныту, оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, бағалау біліктілігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп оқушыларына STEAM білім беру
Мақсаты: бастауыш сынып оқушыларында STEAM дағдыларын оқытуға және қалыптастыруға дайындау. Мазмұны: STEM пәндерін оқытудың принциптері, әдістері, мазмұны мен әдістемелері, ғылыми, технологиялық, инженерлік, математикалық білім мен дағдыларды оқу процесіне интеграциялау, STEM сабақтарын өткізуді ұйымдастыру, шығармашылық ойлауды, проблемалық шешімді және оқушылардың бірлескен жұмысын ынталандыру. Құзыреттілігі STEM-пәндерді интеграциялау қағидаттарына негізделген әдістерді, тәсілдерді қолдануға, сабақтар мен жобаларды әзірлеуге, жүргізуге қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: кәсіби біліктілікті игеру. Студенттер әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын меңгереді және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын. Студенттер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді. • педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді. • адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратады. білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу практикумы
Мақсаты: студенттердің ағылшын тілінің ауызша және жазбаша қарым-қатынас мәдениетін, тілдік, сөйлеу және мәдениетаралық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Ағылшын тілінің фонетика, лексика және грамматикасының практикалық аспектілері. Шет тілді мәтінді интерпретациялау. Ағылшын тілі әдебиеті. Елтану және лингвоелтану. Шет тілді жазбаша қарым-қатынас мәдениеті. Құзыреттілік: ағылшын тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді қабылдау, түсіну, көп аспектілі талдау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің лексикологиясы бойынша практикум
Мақсаттары: студенттердің ағылшын лексикасымен тиімді жұмыс істеуге мүмкіндік беретін лингвистикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: сөз лексикологияның объектісі ретінде, қазіргі ағылшын тілінің сөздік құрамының жалпы сипаттамасы. Сөздің морфологиялық құрылымы. Белгі және сөз теориясы. Семасиология. Сөз семантикасы. Сөзжасам. Лексика-семантикалық жүйе. Фразеология. Құзыреттіліктер: ағылшын тілінің лексикалық ішкі жүйесінің құрылымының, жұмысының және дамуының жалпы заңдылықтарын қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
«Ағылшын тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Мақсаты: заманауи талаптарды ескере отырып, бастауыш сыныптарда ағылшын тілін оқыту әдістері, формалары мен ұстанымдарын игеру. Мазмұны: Ағылшын тілін оқытудың мақсаты мен мазмұны. Ұстанымдары мен оқыту құралдары. Сөйлеу әрекетінің түрлерін оқыту. Ағылшын тілі сабағы. Бастауыш мектептер үшін ағылшын тілінен заманауи ОӘК критерийлері мен талдауы. Құзыреттіліктер: Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту үдерісін ұйымдастыру және ағылшын тілін оқыту кәсіби дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
«Бейнелеу өнері» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Мақсаты: студенттерді «Бейнелеу өнері» оқу пәнінің мазмұнын оқытуға теориялық және практикалық дайындау. Мазмұны: «Бейнелеу өнері» оқу пәнін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. «Бейнелеу өнері» пәнінің мазмұны. Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқытудың әдістері мен құралдары, оқытуды ұйымдастыру формалары. «Бейнелеу өнері» оқу пәні бойынша сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу. Құзыреттілігі: бейнелеу өнерінің негіздері мен технологиялары туралы білімдерін қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Көптілділік жағдайында бастауыш мектеп пәндерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: үш тілділікті ескере отырып, бастауыш сыныптарда оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы түсінік беру. Мазмұны: көптілділік тұрғысынан бастауыш білімнің жаңартылған мазмұны. Көптілділік жағдайында білім беру салалары бойынша бастауыш сыныптардағы оқу пәндерін оқыту әдіс-тәсілдерінің ерекшеліктері. Білім алушылардың жетістіктеріне мониторинг жасау. Құзыреттілігі: үштілділікті ескере отырып, бастауыш сыныптардағы оқу үдерісін ұйымдастыруды білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілін оқытудағы инновациялық технологиялар
Мақсаты: студенттерде бастауыш сыныптардағы ағылшын тілі сабақтарында инновациялық технологияларды қолданудың теориялық, практикалық білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Жеке тұлғаға бағытталған инновациялық технологиялар. Бейімдеп, жобалап оқыту технологиялары. Модульдік оқыту. Сыни тұрғыдан ойлау. Кейс әдісі. Тілдік портфолио. Ақпараттық технологиялар. E-Learning. «Clil» технологиясы. «Life Long Learning» – үздіксіз оқыту технологиясы. Құзыреттілігі: ағылшын тілін оқытуда инновациялық технологияларды қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Мақсаты: Студенттердің «Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқытып ұйымдастыру бойынша білімдерін, дағдылары мен құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: «Цифрлық сауаттылық» пәні - оқу пәні ретінде. Сабақ және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру. Түсініктер мен әрекет ету әдістерінің жүйесін сипаттау, бөлімдерді оқып-үйренудің жалпы тәсілмелері мен әдістемесі: компьютер; ақпаратты ұсыну және өңдеу; Интернет; есептеуіш ойлау, робототехника. Құзыреттіліктер: бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқытуды жобалау және ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Білім алушылардың эмоционалды интеллектісін дамыту
Мақсаты: болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін эмоционалды интеллектісін дамытудың теориясы мен тәжірибесімен қаруландыру. Мазмұны: студенттерде эмоционалды интеллект қалыптастыру мәселелері. Педагог-студенттердегі эмоционалды интеллектіні зерттеу моделі. Білім алушылар эмоционалды интелектін қалыптастыру үшін қолданылатын қазіргі дидактикалық құралдардың сипаттамасы. Эмоциялар және олардың түрлері. Сезім және эмоцияларды анықтау. Эмоционалды интеллект сипаттамалары: өзіндік сана, өзін-өзі реттеу, мотивация, әлеуметтік дағдылар, эмпатия. Құзыреттілігі: эмоционалды интеллект сипаттамаларын игерген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Бастауыш білім берудегі метапәндік тәсіл
Мақсаты: бастауыш білім беруде метапәндік тәсілдемелерді іске асыру үшін қажетті біліктер мен іс-әрекет әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: оқытудағы метапәндік тәсілдеме. Метапәндік дағдылар, әмбебап оқу іс-әрекеті. Метапәндік құзыреттілікті қалыптастырудың технологиялары мен тәсілдері. Метапәндік нәтижелер. Метапәндік нәтижелерді бағалау. Жаңартылған білім мазмұнын іске асыру жағдайындағы метапәндік тәсілдеме. Құзыреттілігі: метапәндік тәсілдеме аясында оқыту үдерісін тиімді басқару және рефлексия тәсілдерін игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы
Мақсаты: ШЖБМ жағдайында педагогикалық үдерісті ұйымдастыруғ қажетті білім, білік дағдылармен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: ШЖБМ-дегі оқу үдерісінің ерекшелігі. ШЖБМ-де жаңартылған білім мазмұнын іске асыру. Оқыту технологияларын енгізу. ШЖБМ-дегі білім беру үдерісінің жетілдірілуіне мониторинг жасау. Құзіреттіліктер: ШЖБМ жағдайында педагогикалық үдерісті жобалау және ұйымдастыру үшін қажетті кәсіби біліктерді меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
«Еңбекке баулу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Мақсаты: студенттерді «Еңбекке баулу» оқу пәнінің мазмұнын оқытуға теориялық және практикалық дайындау. Мазмұны: «Еңбекке баулу» оқу пәнін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. «Еңбекке баулу» оқу пәнінің мазмұны. Бастауыш мектепте еңбек баулуды оқытудың әдістері мен құралдары, ұйымдастыру формалары. Бастауыш сыныптарда «Еңбек баулу» оқу пәні бойынша сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу. Құзыреттіліктері: еңбекке баулу негіздері мен технологиялары бойынша білімдерін қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
«Дүниетану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Мақсаты: «Дүниетану» оқу пәнінің жаңартылған мазмұны бойынша білім мен технологияны қолданудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: жаңартылған мазмұндағыпәнді оқыту әдістемесінің сипаттамасы. Оқу пәнінің мазмұны, жоспарланған оқыту нәтижелері. Ұғымдарды, түсініктерді қалыптастыру әдістемесі. Оқытуды ұйымдастырудың формалары және оқыту әдістері. Сыныптан тыс жұмыстар. Оқыту нәтижелерін тексеру және бағалау. Құзыреттілігі: дүниетану сабақтарын жүргізу кезінде оқыту әдістерін, формаларын, технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум(ПББ)
Мақсаты: Білім алушылардың оқу нәтижелерін бағалау бойынша теориялық білім мен практикалық іскерліктерді қалыптастыру. Оларды критериалды бағалау жүйесімен таныстырып, оқу процесіндегі бағалаудың маңызын ұғындыру. Мазмұны: Бұл пән болашақ педагогтарды білім алушылардың оқу жетістіктерін әділ әрі тиімді бағалауға үйретуге бағытталған. Практикум барысында білім беру үдерісінде қолданылатын бағалау түрлері, бағалау критерийлері мен құралдары, рефлексия мен кері байланысты ұйымдастыру жолдары қарастырылады. Студенттер нақты жағдайлар мен тапсырмалар арқылы бағалау үдерісін меңгеріп, тәжірибе жинақтайды. Құзыреттілігі: оқу тапсырмаларына сәйкес бағалау критерийлері мен құралдарын құрастыру білім алушыға кері байланыс беру және оны ынталандыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- тарих, философия, әлеуметтік ғылымдар саласындағы білімді пайдалана отырып, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне баули отырып, мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгереді; ҚР заңнамасын, адам өмірінің қауіпсіздік ерекшеліктерін және экология принциптерін білуді көрсетеді, пайымдаулар мен ғылыми пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады;
- оқу процесін ұйымдастыруда мақсатты тілдерде жазбаша және ауызша коммуникацияларды, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында тіл мәдениетін меңгеріп, пәндік-тілдік оқыту технологиясын пайдаланып, ерекшеліктерін түсінеді және пәндік-тілдік оқытуда CLIL технологиясын пайдаланады.
- оқушыларды психологиялық қолдау негіздерін біледі, психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық және жеке сипаттамаларын және инклюзивті білім беру құндылығын есепке алу құралдарын қолдана біледі;
- салауатты өмір салты технологиясын қолданады, мәдени қажеттіліктерді жүзеге асыру үшін орындаушылық, вокалды-хор, көркем әрекет, эстетикалық, рухани сапалар негіздерін игереді; академиялық адалдық мәдениеті мен қағидаларын түсіне отырып сақтайды;
- негізгі және қосымша білім беру бағдарламаларының мазмұндық компоненттерін жобалайды, дұрыс іскерлік шешімдер қабылдауға қажетті тез өзгеретін экономикалық ақпараттың рөлін түсінеді.
- қазіргі заманғы коммуникациялық технологияларды, соның ішінде академиялық және кәсіби өзара әрекет үшін шет тілінде қолданады; оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын қолданады, оқушылардың субъективтілігін, қарым-қатынасын, адамгершілік пен толеранттылықты, ынтымақтастық пен сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту үшін оқыту мен тәрбиелеудегі әдістемелік тәсілдемелерді қолданады;
- білім беру үдерісінде жас ерекшеліктеріне сәйкес әр түрлі іс-әрекеттерді, заманауи цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды ұйымдастыру амалдарын қолданады;
- оқитын саласындағы озық білімге негізделген білімі мен түсінігін көрсетеді; бастауыш мектеп пәндерінің мәнін, олардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін бағалайды; оқушының жетістіктерін критериалды бағалауды қолданады; оқитын саласындағы туындаған мәселелерді шешеді және аргументтерді тұжырымдайды;
- оқу-тәрбие үдерісінің мазмұнын талдауға қабілетті, барлық субъектілердің қызметін бағалай алады, заманауи әдістерді, оқыту технологиясын таңдайды және қолданады, бастауыш сынып пәндері бойынша оқу сабақтарын жоспарлайды және өткізеді, кері байланыс алудың әдістері мен құралдарын игереді, рефлексия әдістері мен тәсілдерін қолданады; оқушының көптілді тұлғасын тәрбиелеуде мақсатты түрде оқу-тәрбие үдерісін модельдейді; оқитын саласындағы оқу-тәжірибелік, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімін қолданады;
- теориялық білімдерін практикада қолданады, практикалық әрекет саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамытады; зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді.
- психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін модулдейді, өнімді жасау үшін гипотезаны, құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түрде түсіндіру үшін әртүрлі дереккөздерден ақпаратты талдайды, жинақтайды, шығармашылықпен түрлендіреді, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген.