Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01406 Құқық және экономика негіздері в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы

    Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Осы курсты оқыту барысында магистранттар негізгі теориялық ұғымдарды, психологиялық және педагогикалық заңдылықтарды, принциптерді, кәсіби қызмет тетіктерін меңгереді. Сонымен қатар, пән ғылыми зерттеулердің негізгі әдістері, тұлғаның даму факторлары, мұғалім қызметінің психологиялық және педагогикалық ерекшеліктері, білім беру технологиялары мен коммуникацияларының негіздері бойынша тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті

    Курс зерттеу қызметінің нарығын талдауға үйретеді; ғылыми зерттеулер стратегиясын, ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді басқарудың әдіснамалық негіздерін қалыптастыруға, зерттеу нәтижелерінің тиімділігін болжауға, қаржылық көрсеткіштер мен тәуекелдерді есептеуге және зерттеу қызметінің нәтижелерін коммерцияландыруға үйретеді. Пән өз бетінше оқыту және зерттеудің жаңа әдістерін әзірлеу, қызметтің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгерту қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған; ғылыми-зерттеу және ғылыми-өндірістік жұмыстарды ұйымдастыруға және ғылыми ұжымның жұмысын басқаруға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы және философиясы

    «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі жағдайда білім беру ұйымының инновациялық қызметін дамыту

    Пән білім беру саласындағы инновациялық менеджменттің, білім беру мекемесінің Стратегиялық менеджмент технологиясының заманауи тенденцияларын қалыптастырады. Сондай-ақ, қазіргі заманғы мектеп оқытушысының инновациялық әлеуеті, білім беру мекемесіндегі инновациялық жобаларды басқару, инновациялық жобаларды құру, білім беру ұйымдарында гранттар дайындау, ұлттық және өңірлік деңгейлерде білім берудегі инновацияларды қолдау әдістері. Пәнді зерделеу инновацияларды енгізу үшін жағдай жасауға, білім беру мекемесінің жұмысын жақсартуға және білім беру сапасын арттыруға бағытталған білім беру мекемесі қызметкерлерінің бастамаларын қалыптастыруды және іске асыруды қамтамасыз етуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық пен экономикадағы ғылыми зерттеулер мен жобалық қызметтің негіздері

    Курс ғылымның қызметін, оның құрылымын, маңыздылығын, құқықтық және экономикалық зерттеулердің кезеңдері мен түрлерін зерттейді, зерттеудің эмпирикалық негіздерін, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу технологиясын, тілге қойылатын талаптарды және ғылыми жұмыстарды ресімдеуді, зерттеу негізінде практикалық ұсыныстарды әзірлеуді, ғылыми саладағы этиканы қалыптастырады. Осы пәнді игеру академиялық жұмыс дағдыларын, соның ішінде ғылыми жұмыстарды дайындау мен жүргізуді, ғылыми жұмыстарды жазуды қолдана білуді қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру процесін ақпараттандыру

    Курс білім беру қызметін ақпараттандыру әдістері мен технологияларын игеруге, цифрлық білім беру процесінің қалыптасуы мен даму факторларын зерттеуге, цифрландыру, ақпараттық-білім беру ортасы және ақпараттық білім беру кеңістігі жағдайында оқытушының жұмысының ерекшеліктері туралы түсінікке бағытталған. Бұл курс магистранттарда білім алушының кәсіби дамуын қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын тиімді пайдалануды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және экономиканы оқытудың интерактивті және инновациялық әдістерін пайдалану

    Пән білім алушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыру негіздерін, оқытудың инновациялық әдістерінің, кәсіби мәдениеттің теориялық негіздерін және оқытушының оқытудың интерактивті әдістерін қолдануға дайындығын зерттейді. Магистранттар оқытудың заманауи техникалық құралдары мен білім беру технологияларын: игерілетін кәсіптің ерекшеліктерін; сабақтың міндеттерін (сабақ циклін)ескере отырып қолдануды үйренеді; білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін (денсаулық мүмкіндіктері шектеулі адамдарды оқыту үшін), сондай-ақ олардың психофизикалық даму ерекшеліктерін, жеке мүмкіндіктерін ескере отырып.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі

    "Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасы" курсы ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен әдіснамасына, алынған деректерді өңдеуге, талдауға және баяндауға, сондай-ақ ғылыми қызмет нәтижелерін бағалауға байланысты мәселелерді терең зерттеумен ұсынылған. Осы оқу пәнін игеру магистранттарға зерттеу қызметінде таным әдістерін қалыптастыруды, инновациялық идеяларды, сондай-ақ ғылыми мәдениетті қалыптастыруды және іске асыруды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының Ғылым және білім беру жүйесі: Даму стратегиясы және болжау

    "Қазақстан Республикасының Ғылым және білім беру жүйесі: Даму стратегиясы және болжау" курсы ҚР Білім беру саласындағы өзекті мәселелерді зерделейді, жоғары мектепті қолдаудың мемлекеттік жүйесінің модельдерін, бюджеттік және бюджеттен тыс қаржыландыру көздерін зерттейді, кәсіпкерлік қызметтен және демеушілік қолдаудан түсетін кірістерді, білім беру қызметкерлерінің жалақысын есептеуді айқындайды. Осы курсты оқыту барысында магистранттар ҚР және шет елдердегі білім беру жүйесінің ағымдағы жай-күйін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру қызметтерін маркетингтік жылжыту стратегиясы

    "Білім беру қызметтерін маркетингтік ілгерілету Стратегиясы" оқу курсы білім беру мекемесінің маркетингтік ортасын талдауға, білім беру мекемелерін нарықта ілгерілетуге мүмкіндік береді. Білім беру мекемелерінің инновациялық стратегияларын, білім беру мекемесінің брендін және оның орналасуын зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар маркетингтік экспресс-зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыруды, білім беру қызметтері нарығын сегменттеуді жүзеге асыруды, білім беру мекемесі үшін маркетинг моделін әзірлеуді үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқару психологиясы – психологияның басқару заңдылықтары жайындағы бөлімі. Басқару әрекетінің психологиялық шарттарын, ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық жүйешелерінің жағдайы мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылардың әрекет ету бағдарламасын құру, шешім қабылдауды ұйымдастыру. Басқарушылық қажеттіліктер мен басшының қабілеттері. Диагностикалық құрал жасау, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңестерді тәжірибе жүзінде жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының қылмыстық саясатын жүзеге асыру мәселелері

    Арнайы курстың мақсаты мемлекеттік саясаттың құрамдас бөлігі ретінде ҚР Қылмыстық саясатының негізгі бағыттарын зерделеу болып табылады. Арнайы курс қылмыстық құқық бұзушылық деп танылған қоғамдық қауіпті әрекеттерді, оларға қарсы күрес тәсілдері мен қазіргі заманғы әдістерін анықтаудан тұрады. Мазмұны: Пән магистранттарда қазіргі заманғы қылмыстық саясаттың теориялық-қолданбалы негіздерін (мемлекеттік-құқықтық саясаттың құрамдас бөлігі ретінде) білуді, қылмыстық заңнаманың ережелерін терең меңгеруді, дербес ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызмет дағдыларын дамытуды қалыптастырады. Қалыптасқан құзыреттер: қылмыстық әрекеттерді қоғамға қарсы ең қауіпті көріністер ретінде бейтараптандыру үшін қылмыстық заңды дұрыс қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім мен ғылымдағы жасанды интеллект

    Пән педагогикадағы, оқудағы және оқудағы жасанды интеллекттің рөлін зерттейді. Жасанды интеллектті, жасанды интеллектті, арнайы білім беруде және метаверсті білім беруде қолдануды бағалайды. Оқыту барысында магистранттар заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, қолданбалы міндеттерді қоюды және шешуді, Ақпараттық жүйелерді қамтамасыз ету түрлері бойынша жобалық шешімдерді таңдауды жүзеге асыруды және негіздеуді, деректер мен білім құрылымдарын, қолданбалы және ақпараттық процестерді модельдеуді және жобалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық пен экономиканы оқыту әдістемесінің қазіргі мәселелері

    "Құқық пен экономиканы оқыту әдістемесінің заманауи мәселелері" пәні оқыту процесінің заңдылықтарын және олардың негізінде оқытушылардың қызметіне нормативтік талаптарды белгілеуді зерттейді. Бұл курсты зерттеу білім беру процесінің тиімділігінің негізгі көрсеткіштерін және пәнді оқытудың озық әдістерін зерттеуді қалыптастырады. Қазіргі жағдайда экономикалық және құқықтық ғылымдар саласындағы Әдістеменің рөлі мен маңыздылығын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Риторика. Іскерлік байланыс

    Пән қарым-қатынастың мәні, ережелері мен нормалары туралы риторикалық білімді, сондай-ақ басқарушылық шешімдерді оңтайландыруға, коммуникативтік кедергілердің, кәсіби қызмет пен жеке өмірдің дағдарыстық және жанжалды байланыстарының алдын алуға және еңсеруге мүмкіндік беретін заманауи ғылым мен практикалық тәжірибе деңгейінде тиімді іскерлік қарым-қатынастың практикалық дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. қазақстандық және әлемдік қоғамдастық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық қызмет саласындағы және басқару тәртібіне қарсы құқық бұзушылықтардың қылмыстық жауапкершілік проблемалары

    Халықаралық-құқықтық актілер және Қазақстан Республикасының адамды, оның құқықтары мен бостандықтарын жоғары құндылық деп тану туралы Конституциясы. ҚР Қылмыстық кодексінде адамның және азаматтың жеке басына, өміріне, денсаулығына, бостандығына қол сұғылмаушылық туралы конституциялық ережелерді бекіту. Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің Ерекше бөлімі жүйесінде жеке адамға қарсы қылмыстардың орны. Жеке адамға қарсы қылмыс ұғымы, жалпы сипаттамасы және түрлері. Жеке адамға қарсы қылмыстарға қол сұғудың тектік объектісі. «Тұлға» ұғымының мазмұны. «Тұлға» және «адам» ұғымдарының арақатынасы. Қол сұғудың түріне және тікелей объектісіне байланысты жеке адамға қарсы қылмыстарды жіктеу. Жеке адамға қарсы қылмыстарды жеке адамға қол сұғумен ұштасқан өзге де қылмыстардан ажырату.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке адамға қарсы қылмытармен күресудің қылмыстық құқықтық және криминологиялық мәселелері

    Халықаралық-құқықтық актілер және Қазақстан Республикасының адамды, оның құқықтары мен бостандықтарын жоғары құндылық деп тану туралы Конституциясы. ҚР Қылмыстық кодексінде адамның және азаматтың жеке басына, өміріне, денсаулығына, бостандығына қол сұғылмаушылық туралы конституциялық ережелерді бекіту. Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің Ерекше бөлімі жүйесінде жеке адамға қарсы қылмыстардың орны. Жеке адамға қарсы қылмыс ұғымы, жалпы сипаттамасы және түрлері. Жеке адамға қарсы қылмыстарға қол сұғудың тектік объектісі. «Тұлға» ұғымының мазмұны. «Тұлға» және «адам» ұғымдарының арақатынасы. Қол сұғудың түріне және тікелей объектісіне байланысты жеке адамға қарсы қылмыстарды жіктеу. Жеке адамға қарсы қылмыстарды жеке адамға қол сұғумен ұштасқан өзге де қылмыстардан ажырату.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытушының имиджі және білім беру мекемесінің корпоративтік мәдениеті

    Пән магистранттарға имиджологияны, имидждің әлеуметтік-психологиялық негізін, имиджді құрастыру технологиясын, оқытушының ауызша имиджін, педагог имиджінің іс жүргізу компонентін, мәдениет пен экономиканы игеруге мүмкіндік береді. Қазіргі білім беру ұйымының корпоративтік мәдениетінің құрылымын, корпоративтік мәдениеттердің түрлері мен түрлерін, корпоративтік стандарттарды білу. Корпоративтік мәдениетті диагностикалау әдістері мен технологияларын қарастырыңыз. Бұл пәнді игеру қазіргі мұғалімнің имиджін, корпоративтік мәдениеттің жай-күйін диагностикалаудың заманауи әдістері мен құралдарын және оны арттыру жолдарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік қызметті құқықтық қамтамасыз ету

    Пән бизнес туралы заңнаманы, корпоративтік құқықты, салық салу мен мемлекеттік реттеуді қоса алғанда, Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметті реттеудің құқықтық негіздерін зерттейді. Кәсiпорындарды тiркеу, лицензиялау, кәсiпкерлердiң құқықтарын қорғау, монополияға қарсы бақылау және коммерциялық дауларды шешу мәселелерi қаралуда. Инвестициялаудың құқықтық механизмдеріне, келісімшарттық қатынастар мен бизнестегі жауапкершілікке ерекше назар аударылады. Курс білім алушылардың кәсіпкерлік қызметті жүргізудің заңдық аспектілері және бизнес-ортадағы құқықтық тәуекелдер туралы білімін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Азаматтық құқықтың өзекті мәселелері

    Құқық, ғылым және оқу пәні саласы ретінде ҚР азаматтық құқық ұғымы мен жалпы сипаттамасы. ҚР азаматтық құқық көздері. ҚР азаматтық құқықтық қатынастар объектілері. ҚР азаматтық құқықтық қатынастар субъектілері. Қазақстан Республикасында азаматтық құқықтарды жүзеге асыру, орындау және қорғау. ҚР-дағы меншік құқығы және өзге де заттық құқықтар. ҚР-дағы меншік құқығы және өзге де заттық құқықтар. ҚР-дағы міндеттемелер: ұғым, түрлері, пайда болу, тоқтату негіздері, міндеттемелердің орындалуын қамтамасыз ету тәсілдері. ҚР-дағы мәмілелер. ҚР-дағы азаматтық-құқықтық шарт. ҚР-дағы мүлікті меншікке беру бойынша міндеттемелер. ҚР-дағы мүлікті меншікке беру бойынша міндеттемелер. ҚР-да мүліктік жалдау (жалға алу) шарттары. ҚР-дағы мердігерлік шарттар. ҚР-да қызмет көрсету шарттары. Біржақты мәмілелерден және басқаның мүддесіндегі іс-әрекеттерден туындайтын міндеттемелер. Зиян келтіруден және негізсіз баюдан алынатын міндеттемелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасындағы конституциялық құқықтық реформаның қазіргі заманғы үрдістері

    Мақсаты: іс жүзінде алған білімдері мен конституциялық құқық нормаларын халық билігін жүзеге асырудың негіздерін, нысандары мен тетіктерін айқындайтын қатынастар саласындағы нақты міндеттерді шешуге қолдану іскерлігін тұжырымдау. Мазмұны: курс конституциялық құқықтың, мемлекеттік және конституциялық –құқықтық саясат пен практиканың, сондай-ақ Қазақстандық конституционализмнің қалыптасуының маңызды мәселелерін зерттеуді, конституциялық-құқықтық институттың пайда болуын қамтиды. Құзыреті: Қазақстан Республикасының конституциялық заңнамасын реформалаудың негізгі бағыттарын зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жеке адамның әлеуметтік-еңбек құқықтарының кепілдіктері

    Әлеуметтік саясат және әлеуметтік қорғау. Әлеуметтік саясат пен әлеуметтік қорғауды теориялық зерттеу және практикалық іске асыру тәжірибесі. Нормативтік-құқықтық база және әлеуметтік саясат пен әлеуметтік қорғауды іске асырудың негізгі бағыттары. Әлеуметтік мәселелер және әлеуметтік саясат. Халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің құрылымы. Ұлттық жобаларды іске асырудың технологиялары мен тетіктері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пәнді оқу барысында докторанттар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • білім беру ұйымын дамытудың мақсаттары мен міндеттерін айқындау, мемлекеттік билік органдарымен, жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен, ұйымдармен, жұртшылықпен, ата-аналармен, азаматтармен тиімді өзара іс-қимыл мен ынтымақтастықты қамтамасыз ету
  • құқық және экономика саласындағы кәсіби құзыреттерді пайдалана отырып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру
  • арнайы ғылыми білім мен зерттеу нәтижелері негізінде кәсіби қызметті жобалау
  • академиялық және кәсіби өзара іс-қимыл үшін заманауи коммуникативтік технологияларды, оның ішінде шет тілдерінде қолдану
  • жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу
  • педагогикалық шеберлікті дамытуда тиімді ақпараттық технологияларды іске асыру
  • білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге және кәсіби этика нормаларына сәйкес кәсіби қызметті оңтайландыру
  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
Top