Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01719 Ағылшын тілі (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Ауызша және жазу практикасы (B1 деңгейі)

    Бұл курстың мақсаты: ағылшын тілінде сабақ жүргізу үшін тілдік дайындық деңгейіне жету. Болашақ мұғалімдердің сабақ жоспарын әзірлеу және сабақтың деңгейлік дайындығы мен кезеңдеріне сәйкес оқу-дидактикалық материалды дұрыс анықтау, саралау және пайдалану қабілеті. Олар сабақтың барысын, оның кезеңдерін сыни бағалауға және талдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі фонетикасы мен грамматикасындағы заманауи тенденциялары

    Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінің фонетикасы мен грамматикасының заманауи тенденцияларымен таныстыру. Курстың өзектілігі тілді грамматикалық және фонетикалық жағынан дұрыс шетел тілінде сөйлеу дағдылары арқылы қарым-қатынас құралы ретінде мазмұнды зерттеуге бағытталған. Бұл курс теориялық ережелерді және практикалық бөлімді (жаттығуларды) қамтиды және мәдениет аралық құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, мәдениет аралық өзара әрекеттестікке қатыса алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәнмәтіндегі грамматика, лексика және фонология

    Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді фонетикалық теорияның негізгі бағыттарымен таныстыру, ғылымилингвистикалық дүние танымын дамыту, болашақ мұғалімдерге қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық жүйелері және олардың қызметі туралы ғылыми білім беру. Бұл курстың өзектілігі пәнаралық коммуникаторларды жалпы лингвистика, теориялық фонетика, лексикология курстарымен, сонымен қатар сөйлеу мәдениеті бойынша практикуммен түсінуге бағытталған. Курс барысында Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-мәдени және лингвистикалық құзыреттерді меңгереді. Болашақ мұғалімдер оқытылатын шет тілінің күнделікті және кәсіби қарым-қатынас саласында қолданылады және оны жеке қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін, фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстары туралы білімін көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауызша және жазу практикасы (B2 деңгейі)

    Бұл курстың мақсаты оқытудың алдыңғы кезеңінде қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және білім алушылардың тұрмыстың, мәдениеттің түрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    "Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері" пәні білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдениет және мәдениетаралық білім беру: отандық және шет елдік бағыт

    Бұл курстың мақсаты – өз және өзге ұлттың мәдени болмысын, әрқайсымыз мәдени ортаның бет-бейнесі бола отырып, мәдени аралық өзара әрекеттестіктің ерекшеліктерін түсіну. Сіз әртүрлі қарым-қатынас стильдері туралы, құндылықтардың елден елге қалай өзгеретінін және әртүрлі жағдайларды қалай оңай бағалауға және оларға бейімделуге болатынын білесіз. Әлеуметтік және тұлғалық қасиеттерді: азаматтық, патриоттық, этикалық нормаларды сақтауды дамытуға; жауапкершілікке мән беру; академиялық ұтқырлық бағдарламасы шеңберінде шетелдік маман-оқытушыларды тарту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі теориясының негіздері (теориялық грамматика, теориялық фонетика, лексикология, тіл тарихы)

    Бұл курстың мақсаты – тілдің тарихи, тілдік және мәдени дамуының негізгі кезеңдері, оқытылатын тілдің теориялық аспектілерінің қазіргі жағдайы туралы мұғалімнің білімін қалыптастыру. Курстың өзектілігі тіл білімі саласында қажетті білімді меңгерген маман дайындау. Курс болашақ мұғалімдердің лингвистикалық құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді, болашақ мұғалімдер теориялық грамматиканың, фонетиканың, стилистиканың, негізгі ағылшын тілінің жалпы бағыттарын меңгереді, негізгі морфологиялық және синтаксистік категориялармен әрекет етеді, ағылшын сөздерінің құрылымын, негізгі сөзжасам жолдарын, бейнелі фразеологизмдерді біледі. Курс болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінде ойлауға, нақты жағдаяттарда алған білімдерін қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі B2 деңгейі

    Курс нақты мамандықтың болашақ мұғалімдерін оқытуға арналған және болашақ мұғалімдердің кәсіби қажеттіліктерін (тілді зерттеуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдаяттар, түпнұсқалық тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, болашақ кәсіби қызметке қатысты өзекті мәселелерді талқылау және т.б.) ескере отырып, мамандыққа байланысты тілді қолдануға сәйкес тілді (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативтік функцияларды меңгеруге бағытталған, яғни шетел тілін үйренуге ынталандырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық ел тану және мәдениетаралық білім беру

    Курс болашақ мұғалімдерге оқытылатын тілдің еліне, оның ішінде тарихи, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени және жалпы ақпарат тіліне шолу жасайды. Болашақ мұғалімдер елдердің табиғаты, жалпы танылған жүйенің негіздері, елдердің дамуының негізгі тенденциялары, мемлекеттің конституциялық негіздері, олардың жоғары мәдени дәстүрлері туралы білімдерін кеңейтеді. Олар өз елдерін оқытылатын тілдің елімен салыстыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары

    «Білім берудегі өзара әрекеттесу және коммуникация психологиясы» пәні заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С1 деңгейі)

    Курс белгілі бір мамандық бойынша болашақ мұғалімдерді оқытуға арналған және болашақ мұғалімдердің кәсіби мүдделерінің қажеттіліктерін ескере отырып, мамандыққа байланысты тілді қолдануға сәйкес келетін тілдік құралдарды (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативті функцияларды (тілді үйренуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдайлар, шынайы тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, өзекті мәселелерді талқылау және т.б.), бұл шет тілін үйренуге ынталандыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін оқытудың әдістемесі және лингводидактикасы

    Курстың мақсаты – лингвистикалық және әдістемелік құзыреттілік негіздерін кеңейтетін және тереңдететін, ағылшын тілін оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білім алу. Курстың мазмұны Қазақстандағы шетел тілін оқыту саласындағы білім беру мазмұнын жаңартудың заманауи тенденцияларын ескере отырып, мұғалімдерді даярлауға қатысты мәселелердің кең ауқымын қамтиды. Аталмыш курс болашақ мұғалімдерге мектепте шетел тілін оқыту бойынша кәсіби педагогикалық және тәрбие беру қызметі туралы қажетті білім береді және ғылыми және білім беру ақпараттар ағынында бағдарлау дағдылары мен икемін меңгеруді, жаңа ақпаратты оқу-педагогикалық қызметте пайдалану мақсатында ағылшын тілін оқыту әдістемесі бойынша оны таңдау, талдау және бағалау қабілетін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі және жаһандық коммуникация

    Курстың мақсаты – мультимедиялық әлемде халықаралық және мәдениетаралық коммуникацияны түсіну. Тақырыптық курс көптеген жаһандық мәселелерді қамтиды, соның ішінде: жаңалықтар мен бұқаралық коммуникациялардың әртүрлілігі; жаһандық іскерлік коммуникациялар мен бұқаралық ақпарат құралдарының жаңа беталыстары; технология саласындағы жетістіктер; коммуникацияның жаһандық көздері мен жүйелері; мәдени жағдайлар; символдық өзара әрекеттесу, құрылымдау, конвергенция, әлемдік жүйе және электронды отаршылдық теориялары; этикалық және құқықтық мәселелер; әлемдік нарықтағы жарнама мен қоғамдық қатынастардың рөлі мен әсері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың арнайы бағдарланған әдістері

    Курс Қазақстан Республикасында жан-жақты шет тілдік білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен қағидаттары туралы білімді бекітуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі сөйлесім әрекетінің лингвистикалық тұстарын саралайды, орта мектептің әртүрлі деңгейлерінде, шетел тілін ерте жастан оқытатын мектептерде шетел тілін оқытудың ерекшеліктері туралы білімдерін қолданады, ШТ арнайы және мамандандырылған мектептерде шетел тілін оқыту үдерісінің мазмұны мен құрылымы мен ерекшеліктерін зерттейді. Сондай-ақ дамудың психологиялық-педагогикалық даму алғышарттарын, көптілді ортада оқытудың қиындықтарын, авторлық әдістерді, ерте жастан оқыту жағдайында қос тілді оқытуды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттағы тіл

    Пән болашақ ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби және академиялық коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер арнайы лексика мен жанрларды меңгеріп, білім беру және мәдениетаралық ортада ауызша және жазбаша тілдесу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқытудағы CLIL-технологиясы

    Курс қазіргі жұмыс берушілер арасында сұранысқа ие тұлғааралық, мәдениетаралық және лингвистикалық дағдыларды дамытудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Олар CLIL технологиясын қолдана отырып, оқу үдерісінің мақсаты, мазмұны және ұйымдастырылуы туралы білімі мен түсінігін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісіне нақты терминдер мен белгілі бір тілдік конструкцияларды кіріктіре алады, олар пәндік терминологияның сөздік қорын байытуға ықпал етеді және оны алған білімдері мен дағдыларын одан әрі меңгеруге және қолдануға дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар

    «Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін ерте оқыту әдістері

    Курстың мақсаты – қазіргі заманғы шеттілдік білім беру жағдайында ерте жастан ағылшын тілін оқытудың тәсілдері мен әдістері туралы ақпарат беру. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі білім беру кезеңінде балаларға ағылшын тілін оқыту үдерісінде қолданылатын негізгі әдістер және тәсілдермен танысады, өйткені осы кезеңде балалар шетел тілін меңгеруге аса қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттағы тіл

    Пән болашақ ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби және академиялық коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер арнайы лексика мен жанрларды меңгеріп, білім беру және мәдениетаралық ортада ауызша және жазбаша тілдесу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Медиасауаттылық және цифрлық коммуникация

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді медиа сауаттылықтың негізгі қиындықтарымен таныстырады, аналитикалық тәсілге негізделген сыни тұрғыдан ойлау мен цифрлық сауаттылық дағдыларын дамытады, сонымен қатар медиа контентті пайымдау мен түсінуді талдаудың қажетті әдістерін ұсынады. Курс сандық веб-ресурстар арқылы бұқаралық ақпарат құралдары мен мәдениет арасындағы өзара байланысты зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі smart-технологиялар

    Курстың мақсаты - болашақ мұғалімдер ды пассивті реципиенттерден білім беру үрдісінде смарт-технологияларды белсенді пайдаланушыларға трансформациялау және олар ақылды технологияларды енгізуді және оларды ағылшын тілін оқыту үрдісіне біріктіруді үйренеді. Оқыту барысында болашақ мұғалімдер цифрлық технологияларды және педагогикалық, лингвистикалық және коммуникативті міндеттерді орындау үшін қолданылатын құрылғылар кешенін (компьютерлер, планшеттер, интерактивті тақталар, ықшам проекторлар) жақсы меңгереді. Болашақ мұғалімдер білім берудегі цифрлық түрлендірулер жағдайында табысты жұмыс істеу және смарт-технологияларды тиімді пайдалану үшін қажетті дағдыларды меңгереді. Сонымен қатар, болашақ мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытады, өйткені цифрлық зияткерлік білім берудің жаңа шындықтарына бейімделу жүйелі, ретті, шығармашылық идеялар мен мәселелерді шешу үшін ұйымдастырылған стратегияларды қажет етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқу және үйретуге арналған компьютерлік қосымшалар және ресурстар

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдердің бойында ағылшын тілін үйрету және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен ресурстарды пайдалану бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту барысында болашақ мұғалім ғылыми-зерттеу, лингво-дидактикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді. Курстың өзектілігі тіл үйренушілерге өздерінің тілдік дағдыларын жетілдіруге, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтыруға көмектесетін білім беру ресурсы ретінде цифрлық технологияларды пайдалануда, сол арқылы лингвистикаға бай оқу ортасының қатысуын қамтамасыз етуде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған ағылшын тілі

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі салаларын арттыру болып табылады: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы; Мұғалімнің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы; Пәндік және жалпы құзыреттіліктер саласы: Кәсіби саладағы тіл бойынша құзыреттіліктер саласы: қолдану. Болашақ мұғалімнің тұлғалық қасиеттерін дамыта отырып, жұмысқа бағытталған шетел тіліндегі қарым-қатынасқа үйрету, оқытылатын тіл елінің мәдениетін білу және кәсіби-лингвистикалық білімге негізделген арнайы және іскерлік дағдыларды меңгерту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Жаңартылған білім беру мазмұнындағы жаңа технологиялар

    Бұл курстың мақсаты жаңартылған білім беру мазмұнын ескере отырып, заманауи білім беру технологияларын оқып-үйрену және меңгеру болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде болашақ мұғалімдер ағылшын тілін оқыту үдерісінде болашақ мұғалімдердің оқу жетістіктерін диагностикалау мен бағалаудың жаңа тәсілдерін қолдану мәселелерін түсінуді дамытуға бағытталған ағылшын тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттерін игереді. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беруде болашақ мұғалімдердің тілді меңгеру ерекшеліктерін ескеретін заманауи педагогикалық технологияларды қолдануды үйренеді, бұл оларға оқушыларды оқыту үрдісіне және шетел тілін оқыту әдістемесі саласындағы болашақ мұғалімдердің кәсіби дамуына қолайлы педагогикалық технологиялар мен шеттілін оқыту әдістерін когнитивті және дұрыс таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеудің әдістемесі және жобалауы

    Курс ғылымға және оның жіктеліміне анықтама береді, ғылыми зерттеудің әдісі мен әдістемесін анықтайды, негізгі ғылыми ақпарат көздерімен, оқу және ғылыми жұмыстың құрылымымен, студенттік жұмысты (курстық жұмыстар, тезистер, рефераттар, баяндамалар) дайындау, ресімдеу және қорғау ерекшеліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі

    Бұл курс лексика мен ережелерді, лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін пайдалана отырып, сөйлеу әрекеті құбылыстарының шығу тегін меңгеруді, сондай-ақ зерттеу және кәсіби мәселелерді шешу үшін шетел тіліндегі ақпаратты, кәсіби қызметтегі регламенттерді бағалау және пайдалану үшін шетел тілін қолдануға дайын болуды; ағылшын тілінде болашақ мансаптың бөлігі ретінде жұмысқа қатысты, коммуникативті және мамандандырылған оқытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Критерийлік бағалау технологиялары

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді оқу нәтижелерін критерийлік бағалау технологиясымен таныстыру, сонымен қатар сапаны бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасты дамыту, мақсат қоюға, болашақ мұғалімдердің білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнына байланысты кәсіби дағдылар мен икемдерді дамыту, нәтижелерді бағалаудың әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдау, ақпараттық технологиялар мен шетелдік әдістемелік және педагогикалық тәжірибеге негізделген тестілерді әзірлеу; білім беру үдерісін жетілдіру үшін кәсіби қызметінде осы білімді пайдалана алуға қабілетін дамыту болып табылады. Курс тұлғаның өзін-өзі жетілдіруін дамытуға, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың зияткерлік әдістері мен технологиялары

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді ағылшын тілін оқытудың әдістерімен және технологияларымен таныстыру, танымдық іс-әрекетін белсендіру, шет тілін оқытудағы оқытудың озық педагогикалық технологияларды білуді ескере отырып, интерактивті тәсілдерді пайдалануға шығармашылық көзқарасты дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін оқытудағы STEM және STEAM технологиялары

    Курс қазіргі заманғы вариативті шетел тілін оқыту жүйесін дамытудың жетекші қағидаттары мен негізгі тенденциялары туралы білім мен түсінік қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер шетел тілін оқытуда STEM және STEAM технологияларын қолдана алады, озық жетістіктер мен оқыту тәжірибесін талдап, жалпылай алады. Олар оқу үдерісін ұйымдастырудың мақсаты мен нысанына сәйкес оқушыларға материал таңдауда саралап, сыни тұрғыдан қарай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум (ПББ)

    Курс мұғалімдерді «Педагогтердің білімін бағалау» біліктілік сынағынан сәтті өтуге дайындауға бағытталған. Оқу тапсырмаларын, тесттік талдауды, өзін-өзі бағалауды және қателерді талдау әдістерін, сондай-ақ біліктілік санатын арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби құзыреттерді дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлеп, енгізеді.
  • Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
  • Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
  • Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен көзқарастарын түсіндіреді.
  • Оқытылатын тілдердің фонетикалық, грамматикалық, морфологиялық, лексикалық, графикалық, сөз жасамдық жүйелері туралы білімін әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызекі және жазбаша сөйлесімді жүзеге асыру үшін қолданады.
  • Әр білім алушының білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тіліндегі оқу үдерісін үлгісін жасай алады.
  • Болашақ мұғалімдер оқу құралдарының мазмұнын, стратегияларын таңдап, пайдалана алады; білім берудің барлық деңгейлерінде білім беру қызметін басқару, мұғалімнің білім беру жүйесіндегі педагогикалық процесте критериалды бағалау, инклюзивті орта және цифрландыру мүмкіндіктерін болжайды; өзін-өзі бағалау, талдау және бақылау мүмкіндіктерін көрсетеді.
  • Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі мәтінді және оның тілді меңгеру деңгейіне сәйкес тілдегі сөз саптауын қабылдау, түсіну және түсіндіру арқылы тиімді коммуникативті әрекеттестікке қабілетті.
  • Болашақ мұғалімдер басқа мәдениет өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады; жеке адамдармен, ұжыммен, қоғам мен әлеуметтік және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асырады; кәсіби, академиялық және іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі коммуникациялық жағдайларында коммуникативті ниеттерін жүзеге асырады.
  • Болашақ мұғалімдер ұлттық әдет-ғұрыптарды, салт-дәстүрлерді біліп мәдениетаралық қарым-қатынаста қолданады; елтану ақпаратын пайдалана біледі.
  • Болашақ мұғалімдер пәнаралық білімдерін қолдана алады; кәсіби салада шешім қабылдау үшін әртүрлі пәндік салалардағы білім, білік және дағдыларды біріктіре отырып, тілдік әрекеттерді орындай алады.
  • Болашақ мұғалімдер кәсіби маңызды ақпаратты сыни тұрғыдан талдай, өңдей және жүйелей алады, мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырып, эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдана алады.
  • Болашақ мұғалімдер қарым-қатынастың әртүрлі әлеуметтік жағдайларында бағдарлай алады, дәлелдерді қолдана отырып, өз пікірін/көзқарасын айта алады, топта жұмыс істей алады, жобалық және зерттеу қызметінің нәтижелерін жеткізе алады, кәсіби және жеке тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады.
Top