6B01515 География (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттерге, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін және білім беру үрдісін ұйымдастыруды жоғары сапада құруға қабілетті география мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Жалпы жертану
Мақсаты: географиялық қабықтың құрылымын, географиялық қабықтың қызметі мен дамуының жалпы заңдылықтарын оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі қоршаған кеңістікпен бірлікте және өзара әрекеттесуін зерделеу. Студенттер: • белгілі сипаттамалық қасиеттерге негізделген зерттелген географиялық объектілерді, процестер мен құбылыстарды салыстыру; • қоршаған орта компоненттерінің өзара әрекеттесу нәтижелерін талдау; • экологиялық сауатты басқару шешімін қабылдау үшін қоршаған ортаға бағалау жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Картография және топография негіздері
Картография саласына қажетті білімдер мен географиялық картаны қолдану дағдыларын меңгеру. Студенттер: • әртүрлі өмірлік жағдаяттарда пайдалану үшін жалпыгеографиялық, тақырыптық және арнайы карталардың мазмұны мен түрлерін ажырата білу; • есептеулер мен графикалық жұмыстарды жүргізу үшін оқу-тәжірибелік зерттеулерде топографиялық карталарды қолдану; картографиялық үлгілерді жаңа білім қалыптастыру мақсатында құрылымдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геология және геоморфология негіздері
Пәнді оқып үйренудегі мақсат - Жердің ішкі құрылымы туралы және әсіресе қатты жер қабығының құрылымы - литосфера және оның жоғарғы шекарасы - жер бетінің рельефі туралы білім алу; рельефтің ерекше рөлі туралы түсінік алу; литосфера мен рельеф материясын зерттеудің негізгі дәстүрлі және жаңа әдістерінің кешенімен танысу; қатты экономикалық қабықшаның материалдық құндылығы және адамның экономикалық іс-әрекеті үшін жер бетінің рельефі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Табиғат туралы ғылымдар
Мақсаты: әлемнің жаратылысғылыми бейнесін түсіну, табиғат заңдылықтарын бағалау, талдау және оларды адамның практикалық ірекеті мақсатында пайдалану. Студенттер: • табиғаттың біртұтастығын сипаттау үшін кіріктірілген жаратылысы ғылыми білімді пайдаланады; • тағиғат нысандарының кеңістікті уақыттық моделін даярлау үшін модель таңдауда шешім қабылдайды; • негізгі жаратылысы ғылыми заңдылықтарды бағалау және талдайды, құбылыстар мен процестер арасындағы себеп салдарлы байланыстарды орнатады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Метеорология және климатология
Мақсаты; атмосферадағы айналым процестерін, қазіргі климаттың өзгеруін зерделеу, Жердің климатына антропогендік әсерге байланысты проблемаларды түсіну. Студенттер: • су шаруашылығы және табиғатты қорғау объектілерін жобалауда метеорологиялық бақылау әдістерін қолданады; • аймақтың антропогендік климаттық факторларын анықтау үшін эксперимент жүргізеді; • метеорологиялық өлшеу материалдары мен метеорологиялық ақпараттың дұрыстығын және негізгі метеорологиялық сипаттамаларды есептеу әдістерін талдайды және бағалай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Географияны зерттеу әдістері
Мақсаты: Географиялық зерттеулер жүргізілетін географиялық ақпараттың негізгі әдістері мен көздерін зерттеу. Студенттер мүмкін: • географиялық зерттеу әдістерін білу және алынған деректерді талдай және өңдей білу; • математикалық әдістерді қолдана отырып, географиялық құбылыстар мен процестерге бақылау жүргізу; * процестер мен құбылыстарды ғылыми сипаттау үшін географияда зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Географияны оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер географияны оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес географияны оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер мүмкін: • оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау • ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдану • оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланыңыз • авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Мақсаты: оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық модельдеріне әкелетін адам туралы тұжырымдамалық идеялар ретінде педагогика ғылымының негіздерін зерттеу. Студенттер: - адамның тұжырымдамалары мен олардың оқу процесін түсінеді және жобалау үшін маңыздылығын ажыратады; - оқыту теориялары мен олардың оқу процесін түсінудегі және білім беру процесін жобалаудағы маңыздылығын ажыратады; - жан-жақты оқу процестеріне сәйкес келетін оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерді қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Тұрғындар географиясы
Мақсаты: қазіргі әлемде болып жатқан демографиялық үдерістердің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу. Студенттер: • дүниежүзі халқы санының динамикасын сипаттайтын демографиялық үдерістер мен құбылыстарды ажырата алады; • жалпы және аймақтық демографиялық, миграциялық, этникалық үдерістердің ерекшеліктерін талдайды; • жеке елдер халық санының өзгерістері туралы болжамдарды негіздей алады; • халықпен байланысты үдерістерді талдауда кешенді географиялық тәсілдерді қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады. Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Елтану
Мақсаты: дүниежүзі аймақтарын, елдерді кешенді географиялық аудандастыруды зерттеу. Студенттер: • елдер және оның бөліктерін салыстыру әдістерін жүйелеу; • елтанушылық ақпаратты іздестіріп оқудың дағдыларын қолдану; • ақпарат көздерін қолданып, елдердің дамуына әлеуметтік, саяси, экономикалық және мәдени негізгі көрсеткіштері бойынша кешенді сипаттама құрастыру; • ғаламдану үрдістерін анықтау үшін әртүрлі көрсеткіштері бойынша елдердің жағдайын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дүние бөліктері мен мұхиттардың физикалық географиясы
Мақсаты: географиялық қабықтың ең үлкен таксондарының жүйелік кешенді сипаттамасын зерделеу. Студенттер: • құрлықтар мен мұхиттардың кешенді сипаттамаларының принциптерін түсінеді; • табиғи, геожүйелердің қалыптасуы мен саралануының жаһандық және аймақтық заңдылықтарының ерекшеліктерін салыстырады; • аймақтағы проблемалық жағдайларды шешу үшін зерттеу нәтижелерін қолданады; • табиғи геожүйелердің негізгі топтарын және олардың антропогендік модификацияларын талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Мақсаты: Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайларын, географиялық орналасуы мен табиғи ерекшеліктерін зерделеу. Студенттер: • Қазақстанның табиғи ортасын зерттеу үшін геожүйелер компоненттерінің қалыптасу заңдылықтары мен өзара байланысы туралы білімді пайдаланады; • Қазақстанның физикалық географиясының теориялық негіздерін біледі; • ҚР геожүйелері компоненттерінің өзара байланысын талдау үшін картографиялық материалды пайдаланады; табиғи кешендердің даму заңдылықтарын және жергілікті және өңірлік деңгейлердегі Қазақстанның физикалық географиясының проблемаларын анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Мақсаты: экономиканың өзара тәуелді құрамдастары туралы білімді қалыптастыру, әдеби, статистикалық және картографиялық деректер негізінде географиялық талдау жасай білу. Мазмұны. Қазақстанның әлем және ТМД картасындағы орны. Қазақстан экономикасы. Қазақстанның сыртқы экономикалық байланыстары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жеке аумақтардың тұрғындары мен шаруашылықтарына салыстырмалы сипаттама жасау; табиғат-шаруашылық жүйесінде байланыс жасау және экологиялық проблемалардың себептері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Географиядағы ГАЖ технологиялары
Мақсаты: геоақпараттық жүйе технологияларын қолданып, географиялық ақпаратты өңдеудің дағдыларын игеру. Студенттер: • оқу іс-әрекет міндеттерін шешу үшін географиялық деректерді өңдеудің әдістері мен тәсілдерін қолдану; • практикалық тапсырмаларды орындау үшін геоақпараттық технологияларды қолдану және сандық карта бойынша есептеулер жүргізу; • ауа райының жағдайын бақылау нәтижелері бойынша өзінің тұрғылықты жерінің сандық картасын жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Курс студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ландшафттану
Мақсаты: ландшафттық зерттеулердің заманауи бағыттарын зерттеу. Студенттер: •нақты бір аумақтардың табиғатын қорғау мен абаттандыруда қолданылатын жобаларды негіздеуде ландшафттық тәсілді әзірлеу; •ландшафттардың әртүрлі табиғи-антропогендік және мәдени түрлерінің дамуы мен ұйымдасуындағы заңдылықтарды талдау; •антропогендік өзгеруімен байланысты ғылыми бағыттарды зерттеу; •аумақтың экологиялық жағдайын бағалауда ландшафттық тәсілдерді салыстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: * бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) * оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану * оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Геоэкономика
Мақсаты: геоэкономиканың негізгі категорияларын, дүниежүзі шаруашылығының құрылымы мен аумақтық үлгілерін және әлем елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін меңгеру. Студенттер: • жеке елдердің шаруашылық салаларын салыстыру мақсатында елдердің экономикалық даму көрсеткіштерін құрастыру; • елдің экономикалық дамуын жақсарту мақсатында экономикалық саясатын зерттеу; • қоршаған ортаға ықпалын бағалау үшін табиғатты пайдалану экономикасына талдау жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Геоинформатика
Мақсаты-қазіргі заманғы ГАЖ геоақпаратты ұсыну, өңдеу және талдау әдістері мен геоақпараттың теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеу. Мазмұны. Геоақпараттық жүйелерге кіріспе. Геоақпараттық жүйелер (ГАЖ) ұғымы. ГАЖ функционалдық мүмкіндіктері. ГАЖ жалпы құрылымы. ГАЖ классификациясы. ГАЖ-да деректерді ұйымдастыру. Қашықтықтан зерттеу әдістері. ГИС-технологияның басқа ғылымдармен және өндіріс салаларымен байланысы. Географиялық деректер базасы. Құзыреттер. Географиялық мәліметтер базасын жасай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Заманауи географияның теориясы мен тұжырымдары
Мақсаты: география ғылымдары саласы бойынша қажетті білімді және географияның заманауи теориялары мен тұжырымдарын меңгеру, географиялық білім берудің негізгі ұстанымдары мен тәілдерін анықтау. Студенттер: • әдіснамалық және теориялық мәнге негіз болатын тұжырымдық иделарды біледі; • оқытуға неғұрлым жақын географиялық ғылымның зерттеу әдістерін таңдайды; • оқу үдерісінде географиялық ғылым саласындағы өзгерістерді, олардың дамуын ескере отырып қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Геоэкология және табиғатты пайдалану
Табиғатты тиімді және тиімсіз пайдалану. Табиғи жағдайлар мен ресурстар. Ресурстармен қамтамасыз етілу. Геоэкология. Экологиялық проблемалар, олардың себептері мен салдары. Қоршаған ортаны қорғау шаралары. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Геоглобалистика
Мақсаты: ғаламдық проблемаларды, ғаламдық үдерістерді және ғаламдануды зерттеу, Жер бетінде болып жатқан әлемдік ғаламданудың қалыптасуы тарихы мен үдерістердің жиынтығын қарастыру. Студенттер: • қазіргі Қазақстанның жағдайын жаһандану контекстінде қарастыру; •жаһандану мәселесін жалрылау үшін оқу іс-әрекетінде жаһандық зерттеу нәтижелерін қолдану; •ел экономикасы мен саясатының дамуына әсер ететін жаһандық үдерістерді бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Геосаясат
Мақсаты: қазіргі дүниедегі геосаяси үдерістерді және әлем елдерінің геосаяси жағдайының ерекшеліктерін зерттеу. Студенттер: • жеке елдердің қазіргі заманғы жағдайын анықтауда геосаясаттың эволюциясын түсіндіру; • саяси құрылымы мен экономикалық дамуын бағалау үшін әлем елдерінің геосаяси жағдайы туралы мысалдар келтіре алады; • елдердің геосаяси кеңістіктегі рөлін анықтауда заманауи геосаяси үдерістерді зерттеудің нәтижелерін талдай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Дүниежүзілік шаруашылық
Мақсаты: экономикалық шындықтың кеңістікке қатынасын және homo economicus пен кеңістіктің өзара әрекеттесуін зерделеу. Студенттер: • тауарларды өндіру және тарату саласына кеңістіктік факторлардың әсерін анықтайды; • әлемдік экономиканың экономикалық қызметін өрістету үшін білімді пайдалануады; • кеңістіктің ерекшеліктері мен әдістеріне сәйкес экономикалық шындықты баяндайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Гидрология және су ресурстарын қорғау
Мақсаты: су нысандарын және сур ресурстарын қорғауды зерделеу. Студенттер: • жалпы гидросферадағы және түрлі әртиптегі су нысандарының негізгі гидрологиялық процестерін ажыратады; • су нысандарын және гидрологиялық процестерді географиялыө гидрологиялық зерделеудің практикалық мағыздылығын көсете алады; • су қауіпсіздігін қамтамасыз ету және болашақты болжамдау мақсатында жерүсті су ресустарының жағдайын, су нысандарындағы қауіпті гидрологиялық құбылыстарды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Шет елдер географиясы
Мақсаты: өндіріс әдісіне және географиялық ортаның ерекшеліктеріне байланысты аумақтық ұйымның, әлеуметтік инфрақұрылымның заңдылықтарын зерделеу. Студенттер: • әр түрлі елдер мен аймақтардағы экономиканы аумақтық ұйымдастырудың ерекшеліктері мен заңдылықтарын түсіндіреді; • географиялық ортаның ерекшеліктеріне байланысты өндірістің орналасуын анықтайды; • аумақты пайдалану процестерін экономикалық-географиялық зерттейді, • әр түрлі салалар мен қызмет түрлері арасындағы ресурстарды бөлу мен қайта бөлуді талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Топонимика
Топонимика-ономастиканың географиялық атауларды, олардың шығу тегін, семантикалық мағынасын, дамуын, қазіргі жағдайын, емлесі мен айтылуын зерттейтін бөлімі. Оның мақсаты-топонимиканың ғылым жүйесіндегі орнын түсіну, аталған салада ғылыми ойдың дамуы туралы білімді қалыптастыру, ғылымның принциптері мен әдістері, топонимдерді жіктеудің қолданыстағы схемаларын білу, Жердің аймақтық топонимикалық жүйелерінің ерекшеліктері туралы жалпы түсінік беру, топонимикалық фактілер мен құбылыстардың алуан түрлілігімен танысу және олардың қазіргі әлемдегі рөлін түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум(ПББ)
Студенттерді оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру, білім сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, кәсіби дағдылар мен дағдыларды дамыту. Географияны оқытудағы заманауи білім беру технологиялары. Географияны оқыту сапасын бақылаудың бағалау құралдары. Бағалау процесінің ашықтығы, айқындығы. Бағалаудың объективтілігі. Оқушылардың ынтасын арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
- қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады.
- оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады.
- оқытудың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдайды, әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдаланады, алған білімдерін оқу процесін жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін қолданады;
- табиғаттың бірлігі мен біртұтастығын, адамның табиғатпен органикалық бірлігін түсіндіру үшін географиялық қабықта жүретін процестер мен құбылыстар арасындағы себеп-салдарлы байланыстарды қорытындылап, талдау жасайды.
- табиғат нысандарының кеңістіктік-уақыттық моделін түсіну үшін геоақпараттық әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, географиялық карталардың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсінеді және картографиялық бейнелеу тәсілдерін ажыратады, сонымен қатар практикада әртүрлі кеңістіктік мәліметтерді қолдану.
- заманауи қоғамның географиялық көзқарастарын кеңейту және көрсетілім тәжірибелері мен практикалық жұмыстарды даярлау үшін АТ қолдану, талдау және сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын даярлау үшін студенттердің мәдениетаралық біліміні кеңейте отырып, пәнді оқытуда CLIL технологияларын пайдаланады.
- географияны оқытуда қолдану үшін ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазуды біледі, академиялық адалдық ұстанымдары мен мәдениетітің маңызын түсінеді.
- географиялық білім беру саласында оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін қолданады, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, географияны оқыту мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекеттерін құрастыра алады.
- оқу үдерісінде зерттеу жүргізуде физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық әдістерді пайдалану және далалық, геоақпараттық, статистикалық әдістерді практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолдану;
- географиялық және экологиялық процестер мен құбылыстардың салдарын болжау үшін география туралы білімді жалпылайды және талдайды, зерттеу, эксперимент және болжау үшін әртүрлі географиялық процестердің модельдерін әзірлейді және ұсынады.
Ұқсас БББ
6B01515 География
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01515 География (IP)
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01515 География (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01515 География (IP)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01515 География (IP)
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)