Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Физика в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра

    Курс жоғары математиканың бөлімдері бойынша жүйеленген білім мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру және типтік есептерді шешу мақсатында оқытылады. Келесі негізгі тақырыптар бойынша: векторлық алгебра, жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия, екінші ретті қисықтар. матрицалар мен анықтауыштар, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, кешенді сандар, бір айнымалыдан көпмүшелер, топтар, сақиналар, өрістер, сызықтық кеңістіктер және ішкі кеңістіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы

    Курстың мақсаты оқушылардың ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Механика

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі негізгі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: нүкте мен қатты дененің кинематикасы; салыстырмалылық принципі; материалдық нүкт динамикасы; қатты дене динамикасы; статика; инерциялық емес санақ жүйелері; релятивистік механика; сұйықтықтар мен газдар механикасы; тұтас ортадағы толқындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математикалық талдау

    Бұл пәннің мақсаты – математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану мазмұнының пәндерінде пайдалану үшін талдаудың математикалық аппаратының негіздерінің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыру; шектер теориясының негізгі ұғымдарымен және әдістерімен, нақты айнымалылар функцияларының дифференциалдық және интегралдық есептеулерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: денелердің физикалық қасиеттерін молекулалық құрылымы негізінде қарастыру; идеал газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы; статистикалық әдіс; молекулалардың жылдамдық бойынша Максвелл таралуы; термодинамиканың бірінші және екінші бастамалары; тасымалдау құбылыстары; нақты газдар; сұйықтықтар мен қатты денелер; фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысу негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    «Педагогика» курсы қазіргі ғылымның жетістіктерін және әлемдік білім беру үрдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер педагог-көшбасшы болу үшін қажетті білім мен дағдыларды игереді, инклюзивті білім беру ортасында зерттеу, цифрлық, басқару және жобаға бағытталған құзыреттерді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік саласындағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайында ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестициялар тарту, инновациялар, стратегиялық ойлау туралы мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Курс негізгі ұғымдар мен іргелі заңдар туралы нақты түсініктерді қалыптастыру, оларды есептерді шешуде қолдана білу, эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында келесі тақырыптар бойынша оқытылады: электростатика; тұрақты электр тогы; магнитостатика; әр түрлі ортадағы электр тогы; электромагниттік индукция және Максвелл теңдеулері; айнымалы ток; электромагниттік толқындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курс тәрбие жұмысын жоспарлауға, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ескере отырып ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Бұл курста тәрбие технологиялары, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметінің технологиялары, тәрбие істерін ұйымдастыру технологиялары және т.б.; ұсынылатын тәрбие әдістері мен әдістерінің тиімділігі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физиканы оқыту процесіндегі цифрлық зертхана

    Курс «Vernier» цифрлық зертханасының мысалында цифрлық зертханалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, цифрлық зертханаларды қолдана отырып оқу процесін ұйымдастыру,әртүрлі датчиктерменжұмыс және нақты физикалық зертханағы ұқсас виртуалды кеңістіктегі практикалық жұмысын жетілдіру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектеп экспериментінің техникасы

    Курс физика кабинетіндегі негізгі аспаптардың қызметін, жұмыс істеу принциптерін меңгерту және практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста өлшеуіш аспаптары; электр өлшеуіш аспаптары; электр тогының көздері; жарық көздері; проекциялық және оптикалық аспаптар; молекулалық физиканың негізгі жабдықтарын оқып-үйрену қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика тарихы

    Курс студенттерде танымның тарихи даму процесінде физиканың ғылыми пән ретіндегі іргелі жалпы теориялық және әдіснамалық мазмұны туралы білім жүйесін қалыптастыру, студенттерді физиканың дамуына ғалымдардың қосқан үлесімен таныстыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оптика

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Фотометрия. Жарықтың электромагниттік теориясы. Жарық толқындарының кедергісі. Жарық дифракциясы. Жарықтың поляризациясы. Сәулеленудің затпен әрекеттесуі. Дисперсия. Жарықтың жұтылуы мен шашырауы.Сәулелену түрлері. Жылу сәулесі және оның сипаттамалары. Оптикалық құбылыстарды математикалық сипаттаудың негізгі принциптері; оларды практикалық қолдану мысалдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық есептерді шешу практикумы

    Курс оқытудың коммуникативті зерттеу тәсілін дамыту, есептерді шешудің негізгі алгоритмдері және есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен тәсілдері туралы білімдерін кеңейту мақсатында оқытылады; жаңа білімді өз бетінше меңгеру, жаңа ақпаратты талдау және бағалау тәжірибесі негізінде танымдық қызығушылықтарын, интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту; дүниені танудағы физиканың рөлі, физикалық-математикалық зерттеу әдістері туралы түсінік алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі

    Бұл курс студенттерді кәсіби қызметке дайындау мақсатында оқытылады. Болашақ мұғалімдер физика сабақтарын, оқыту және бағалау әдістерін әзірлеу үшін орта мектеп бағдарламасындағы физиканың мазмұны туралы білімді оқытудың формалары, әдістері және технологиялары туралы біліммен үйлестіруді үйренеді, мектеп физика курсының тақырыптары мен бөлімдеріне ғылыми-әдістемелік талдау жүргізеді, оқу сабақтарын жоспарлайды, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, әдістерді таңдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атом және атом ядросының физикасы

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Электромагниттік толқындардың корпускулалық қасиеттері. Корпускулалардың толқындық қасиеттері. Атом күйлерінің дискреттілігі. Гейзенбергтің анықталмағандық принципі. Толқындық функция. Шредингер теңдеуі. Сутегі атомы. Кванттық статистика және оларды қолдану. Қатты денелердің аймақтық теориясы. Жартылай өткізгіштер. Байланыс құбылыстары. Ядро және элементар бөлшектер физикасының элементтері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жағдайындағы психологиялық қауіпсіздік

    «Білім беру ортасындағы психологиялық қауіпсіздік» пәнін оқытудың мақсаты білім алушылардың білім беру процесінде қауіпсіз психологиялық атмосфераны сақтауға және нығайтуға бағытталған білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында білім алушылар психологиялық жайлылыққа қауіп төндіретін ықтимал факторларды тануды, стресстік және жанжалды жағдайлардың белгілерін ажырата білуді, сондай-ақ оларды тиімді шешу стратегияларын қолдануды үйренеді. Стресске төзімділікті қалыптастыруға, буллинг пен хейтингтің алдын алуға ерекше назар аударылатын болады. Пән білім беру ортасында қолайлы психологиялық ахуалды қамтамасыз ету үшін қажетті құзыреттерді дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Астрономия

    Курс ғаламның құрылымы және ғарыш денелерінің қозғалыс заңдары туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады; ғарыш объектілерінің табиғатын түсіндіру үшін физика заңдарын қолдану, аспан денелерінің қозғалысын бақылау және сипаттау; бақылау аппаратурасын қолдана отырып, ғарыштық денелерді анықтау және түсіндіру үшін дағдыларды қолдану білігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физика мұғалімінің жұмысындағы жасанды интеллект

    Курс жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және қазіргі заманғы жасанды интеллект құралдары мен әдістерін, танымал нейрондық желілерді, білім беру мазмұнын құруға арналған құралдарды, құрылған мазмұнды пайдаланудың этикалық және құқықтық аспектілерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тұрақты дамудың физикасы және білімі

    Курс дамудың тұрақсыздығы жағдайында физиканы пәнаралық оқып-үйренуге бағытталған. Тұрақты даму үшін физикалық заңдарды қолдану, экология саласындағы табиғи ресурстар мен технологиялар, сондай-ақ қоғамдық заңдар мен экологиялық мәселелер арасындағы өзара іс-қимыл, қарастырылады. Басты назар қазіргі заманғы энергетикалық және экологиялық проблемаларды талдау, энергия көздерін зерттеу, ресурстарды тиімді пайдалану және қоршаған ортаға теріс әсерді азайту үшін технологияларды әзірлеу мәселелеріне бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі көшбасшылық

    «Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физика есептерін шығарудың әдістемелік негіздері

    Пән кез-келген күрделіліктегі физикалық есептерді шешу әдістерін практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады; физикалық мәселелерді шешуге негізделген физикалық процестерді тереңірек түсіну; күрделілігі жоғары физикалық есептерді шешу бойынша сабақтарды өткізу әдістемесін меңгеру мақсатында оқытылады. Курстың мазмұны: Есептердің жіктелуі. «Материалдық нүкте кинематикасы», «Динамика және статика», «Механикалық жүйелердегі сақталу заңдары», «Периодты қозғалыстың динамикасы», «Идеал газдың молекулалы-кинетикалық теориясы», «Термодинамика негіздері», «Серпімді ортадағы тербелістердің таралуы», «Қозғалмайтын зарядтардың электромагниттік өзара әрекеттесуінің күші мен энергиясы» тақырыптары бойынша физика есептерін шығару ережелері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химия

    Пәнді меңгерудің міндеттері студенттердің заттардың химиялық табиғаты, олардың құрамы, құрылыс ерекшеліктері, физикалық-химиялық қасиеттері, табиғатта таралуы және оларды қолдану аймақтары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Курста химияның негізгі сандық заңдылықтары, атом құрылысы, химиялық байланыстың табиғаты, термохимиядағы физикалық химияның негіздері, химиялық кинетика және термодинамика, сонымен қатар ерітінділер туралы аналитикалық химия негіздері, тотығу-тотықсыздану реакциялар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы кванттық және статистикалық физика

    Курс студенттердің кванттық механика және статистикалық физика саласындағы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста кванттық идеал газдар, Ферми-Дирак үлестіруі және Бозе-Эйнштейн үлестірілуі, феноменологиялық және статистикалық термодинамика принциптері, термодинамикалық потенциалдар әдісі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Python тілінде программалау және алгоритмдеу

    Курс алгоритмдік ойлауды қалыптастыру, программалау тілдерін құру принциптерін жүйелеу және компьютерлік программаларды әзірлеу тәсілдерін; негізгі алгоритмдеу және программалау тілдері саласындағы дағдылар; типтік есептерді шешу; заманауи программалау орталарында программаларды әзірлеу және жөндеу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нанотехнология және наноматериалдар негіздері

    Курс наноматериалдардың түрлері мен сипаттамалары, оларды алу әдістері және қолдану перспективалары туралы білім жүйесін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс наноматериалдардың сипаттамаларын, олардың синтезінің физикалық және химиялық процестерінің алынған материалдардың қасиеттеріне әсері мен оларды зерттеу әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық физика негіздері

    Курс теориялық физиканың келесі тақырыптары бойынша жүйеленген білім мен есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады: механикадағы вариациялық принцип, сақталу заңдары, бөлшектердің соқтығысуы, аз тербелістер, канондық теңдеулер, САТ, вакуумдағы және диэлектриктердегі электростатикалық өріс, стационарлық емес электромагниттік өріс, Максвелл теңдеулері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биология

    Тірі ағзалардың құрылымын әртүрлі деңгейлерде ұйымдастыруда олардың қызмет ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Биология тарихының ғылым ретіндегі мәселелері, тіршіліктің пайда болуы мен тіршілік теориясы, жасуша биологиясының ерекшеліктері, зат алмасу, көбею, эволюция және организмдердің алуан түрлілігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық процестерді 3D модельдеу және компьютерлік графика

    Курс студенттерде 3D модельдерін құрудың теориялық білімдерін, графикалық және мультимедиялық дизайн құру, 3D редакторларымен жұмыс істеу, физикалық объектілердің өзара әрекеттесуін және бөлшектер жүйесін модельдеу, компьютерлік анимацияны, интерактивті компьютерлік графиканы қолдануды, Blender 3D редакторында жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Радиофизика және электроника негіздері

    Курс электрондық элементтердің жұмыс істеуінің физикалық негіздері, электрондық құрылғылардың жұмыс істеу принциптері, аналогтық және цифрлық электроника мен микроэлектрониканың схемалары мен функционалдық блоктары, тізбектер мен жүйелердегі сигналдарды түрлендіру процестері мен заңдары туралы теориялық білім мен практикалық дағдыларды дамыту, аналогтық және цифрлық радиоэлектронды құрылғылардың параметрлері мен сипаттамаларын есептеу, әзірлеу және өлшеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Наноматериалдарды алу және зерттеу әдістері

    Курс материалдарды синтездеу әдістерін (газ-фаза, сұйық-фаза, қатты-фаза, физикалық, химиялық және гибридтік, жоғарыдан төмен, төменнен жоғары технологиялар) қолдануда білім, білік және дағдыларын қалыптастыру, сканерлеу және трансмиссиялық электрондық микроскопияны, рентгендік дифрактометрияны, атомдық және спектрлік зерттеудің барлық түрлерін спектроскопиялық, оптикалық зерттеу әдістерін, оптикалық зерттеу әдістерін қолдана отырып зерттеуді дамыту мақсатын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заттар Интернеті (IoT) және Arduino негіздері

    IoT технологиясының тұжырымдамалары және физикалық шамаларды өлшеуді автоматтандыру үшін Arduino микроконтроллер датчиктерін қолданылуымен таныстыру. Курс шеңберінде инженерлік тәсілді дамытуға бағытталған практикалық тапсырмалар мен шағын жобалар орындалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта мектепте физикадан демонстрациялық экспериментті ұйымдастыру және өткізу әдістемесі

    Пән келесі ұғымдарды игеруге бағытталған: физиканы оқыту процесіндегі демонстрациялық физикалық эксперименттердің мәні, демонстрациялық эксперименттерді өткізу бойынша әдістемелік нұсқаулар. Пәннің мазмұны: іргелі эксперименттер, олардың ғылымдағы рөлі. Механикадағы іргелі тәжірибелер. Молекулалық физикадағы іргелі тәжірибелер. Электродинамикадағы іргелі тәжірибелер. Оптикадағы іргелі тәжірибелер. Кванттық физикадағы іргелі тәжірибелер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Этнопедагогика

    «Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектептегі STEM білім берудің физикалық негіздері

    Курс болашақ физика мұғалімдерінің STEM білім беру технологияларын іс жүзінде қолдану дағдыларын қалыптастыру, жаратылыстану-ғылыми сауаттылығын және инженерлік ойлауын дамыту мақсатында оқытылады..Курста кіріктірілген пәнаралық оқыту, STEM сабағын әзірлеу, жағдайаттық есептерді шешудің мазмұны мен әдістері, технологиялық және өндірістік кейстер құрастыру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Метрология, стандарттау және сертификаттау

    Курс метрологияның мәні мен мазмұнымен, стандарттау, сертификаттау, өлшеу құралдарымен және өлшем бірлігін қамтамасыз етумен, ҚР метрологиялық қызметінің негіздерімен танысу мақсатында оқытылады. Физикалық қасиеттері, шамалары мен шкалалары, бірліктердің халықаралық жүйесі, өлшеу қателіктері, өлшеу құралдарының метрологиялық сипаттамалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика мұғалімінің жұмысындағы педагогикалық зерттеулер

    Курс білім алушылардың педагогикалық зерттеулер саласындағы зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Зерттеу барысында Action research, Lesson study әдістері мен тәсілдері, сипаттамалық статистика әдістері, зерттеу нәтижелерін сандық, сапалық бағалау және талдау құралдары, сапалы білім тұрақты даму құралы ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Физика саласында білім алушылардың кәсіби бағдар беруі және өзін-өзі анықтау

    Курс болашақ мұғалімдерді кәсіби қызметке дайындау мақсатында оқытылады. Білім берудегі қазіргі тенденциялар, әртүрлі кәсіптердегі физиканың рөлі және кәсіптік бағдарлау іс-шараларын оқу процесіне кіріктіру жолдарыноқып-үйрену қарастырылады. Студенттер кәсіптік бағдарлау бағдарламаларын әзірлеуді, жеке және топтық кеңес беруді, сондай-ақ оқушылардың қызығушылықтары мен қабілеттерін бағалаудың әртүрлі құралдарын қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физикадан жобалық жұмысты ұйымдастыру

    Курс білім алушылардың өз бетінше ойлау, талдау, кәсіби ақпараттың әртүрлі көздерін пайдалану, жобалалық зерттеулер мен шешімдерді қажет ететін тапсырмаларды еркін меңгеру, жобалық жұмыстарды орындау әдістерін және оларды шешудегі тәсілдер мен іс-әрекеттерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру қызметін құқықтық реттеу

    Білім беру саласындағы заңнама туралы білімді, сондай-ақ білім беру ортасындағы мемлекеттік билік және басқару органдарының жүйесін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Білім беру процесінің негізгі субъектілерінің қызметін құқықтық реттеудің негізгі мәселелері, педагогтің, білім алушы мен тәрбиеленушінің құқықтық мәртебесі қаралады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар

    Курс зерттеу мен дамуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетіне бағытталған.Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытуды, деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды, жеке зерттеу әрекеттерін құжаттауды және әртүрлі байланыс нысандарын пайдалана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Білім беру робототехникасы

    Пән робототехниканың негізгі принциптері мен физикалық негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Роботтардың түрлері, роботтарды пайдаланудың негізгі бағыттары, LEGO дизайнерлеріне арналған ережелер, роботты басқару, роботтардың байланыс әдістері, визуалды бағдарламалау тілдері, роботты басқару командалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамның біртұтас жүйе және тұлға ретіндегі, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі, әртүрлі қаржы құралдарын пайдалану дағдылары туралы білімдерін қолданады. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері туралы түсінігі бар.
  • Тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын, ұжымда жұмыс істеу дағдыларын, көшбасшылық қасиеттерді, ақпараттық мәдениетті, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын, педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынасты құру, тұлғааралық, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде жүзеге асыруды көрсетеді.
  • Оқушылардың физиологиялық, психологиялық, жас ерекшеліктерін, оқу процесінің гигиеналық негіздерін, инклюзивті оқыту жағдайларын, инклюзивті білім берудің нормаларын, талаптары мен заңнамалық негіздерін, еңбек заңнамасының негіздерін, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау қағидаларын, санитарлық ережелер мен нормаларды, білім беру процесі кезеңінде, оның ішінде цифрлық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын түсінуді көрсетеді.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады, ғылыми зерттеулер мен академиялық хат әдістерін біледі және оларды зерттелетін салада қолданады, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді, өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қорғауды біледі.
  • Цифрлық контент құру үшін жобалау, бағдарламалау негіздерін білу мен түсінуді, оқу материалын сабаққа әзірлеу үшін және білім алушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыру үшін дидактикалық материалдарды және ақпаратты іздеу, сүзу және сыни бағалау негізінде рефлексияны қолданады.
  • Физика бойынша әртүрлі білім беру ресурстарын, сандық құралдарды, қолданбалы мәселелерді шешуге арналған қызметтерді, соның ішінде білім берудегі және микроконтроллерлердегі робототехниканы бағдарламалаумен байланысты қызметтерді қолданады.
  • Физиканы оқытудың заманауи педагогикалық технологиялары, АКТ және қашықтықтан оқыту технологиялары, STEM-оқыту, CLIL-тәсілдер туралы білім мен түсініктерді қолданады, Педагогикалық қызметті модельдейді, дәлелдер тұжырымдайды және зерттелетін саланың мәселелерін шешеді.
  • Оқыту әдістемесі саласындағы озық білімге негізделген негізгі физика-математикалық пәндер саласындағы білім мен түсінікті көрсетеді және оны кәсіби деңгейде қолданады.
  • Әр түрлі күрделілік деңгейіндегі есептерді шешу үшін іргелі ғылыми ұғымдарды, математикалық аппараттарды, жалпы және теориялық физиканың принциптері мен заңдарын қолданады, физикалық эксперименттің нәтижелерін түсіндіреді және дәлелдейді, осы білім салаларында және онымен байланысты ғылымдарда ғылыми мазмұнның әдіснамасы мен талдауын таңдайды, оларды өзгерту идеяларын алға тартады, оларды жүзеге асыру үшін ұжымдарды ұйымдастырады.
  • Физиканың зерттелетін бөлімдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, физикалық эксперименттерді жоспарлайды және орындайды, физика пәнінің мектеп курсының мазмұнын, оқу кабинеттерінің жабдықтарына қойылатын талаптарды қолдана отырып, оқушылардың физикалық және педагогикалық эксперименттерін, ғылыми зерттеулері мен жобалық қызметін жүргізу алгоритмдерін әзірлейді
  • Білім алушыларды құндылықтар жүйесіне және жеке өсуге баулитын, жеке даму траекториясын құра отырып, білім берудің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын, қауіпсіз, қолжетімді, қолайлы білім беру ортасын құру теориясы мен практикасын, тәрбие жұмысының нысандары мен әдістерін білуі мен түсінуін қолданады.
  • Физика пәні бойынша білім алушылардың іздеу қызметін оқыту мен ұйымдастыруда білім беру процесін зерттеудің тәсілдерін, әдістерін, құралдарын, жобалау қызметінің негіздерін, зерттеу нәтижелерін талдау әдістерін білу мен түсінуді қолданады.
Top