Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Бастапқы әскери даярлық в ABU

Пәндер

  • Психология және адам дамуы

    Бұл пәнді оқу барысында психологияның ерекшеліктері адамның психикасы мен санасын білу тәсілі ретінде, психологиялық ғылым мен практиканың пәні мен міндеттері, тұлғаның жас ерекшеліктері, баланың тұлға ретінде қалыптасуының әртүрлі кезеңдеріндегі психикалық дамуының механизмдері мен факторлары ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    «Педагогика» пәнінің мазмұны болашақ педагогтерге педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, педагогикалық процестің мәні, заңдылықтары мен механизмдері, сондай-ақ білім берудегі қазіргі тенденциялар туралы білімді игеруге бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру және талдау әдістерін, нысандары мен құралдарын меңгереді, оқу-тәрбие процесін жобалау, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді тәсілдерін, сондай-ақ білім алушылардың жетістіктерін бағалау әдістерін таңдау дағдыларына ие болады. ҚР Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді зерделей алуға, педагогикалық теориялар мен тұжырымдамаларды талдау дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Пәннің шеңберінде тұрақты даму мақсаттарын жүзеге асыруға байланысты сұрақтар (БҰҰ ТДМ) қарастырылады. Білім берудің мәні тұрақты құндылықтардың түйінді құралы ретінде және оларды білім беру ортасында педагогтің тәжірибе таратудағы роліне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттерде тұрақты даму, экологиялық жауапкершілік және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында тұрақты дамудың теориялық және қолданбалы аспектілері, соның ішінде климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың құлдырауы, биологиялық алуандылықтың жойылуы, сондай-ақ ұлттық және жаһандық экологиялық сын-қатерлер қарастырылады. Қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық және басқарушылық негiздерiне, табиғи, техногендiк және биологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар кезiндегi iс-қимылдарға және кәсiби және күнделiктi қызметтегi мiндеттердi шешуге пәнаралық дайындықты қамтамасыз ете отырып, тұрақты және қауiпсiз мiнез-құлықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән студенттердің жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы саласындағы ғылыми негізделген білімін және практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста баланың ағзасының өсуі мен дамуының ерекшеліктері, оның жүйелерінің қызметі, сондай-ақ оқу үдерісін ұйымдастыруға, оқу бөлмелері мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар қарастырылады. Денсаулықты сақтау, аурулардың алдын алу, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру, күн тәртібін дұрыс ұйымдастыру, зиянды әдеттердің ағзаға кері әсері сияқты маңызды мәселелерге ерекше назар аударылады. Пән білім алушылардың жасына және жеке ерекшеліктеріне сай қауіпсіз әрі қолайлы білім беру ортасын ұйымдастыруға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономикалық-құқықтық білім негіздері

    Пән студенттердің экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет салаларында жүйелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары қарастырылады, сондай-ақ қаржылық құралдарды пайдалану және жеке қаржыны басқаруда негізделген шешімдер қабылдау арқылы қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру мәселелеріне назар аударылады. Ерекше мән азаматтық, қылмыстық, еңбек және әкімшілік заңнаманың негіздерін оқып үйренуге, құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы дамытуға, кәсіби этиканы сақтауға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бөлінеді. Бұл пәннің мазмұны кәсіби және күнделікті қызметте пәнаралық тәсілді қолдана отырып, мәселелерді шешуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҚР ҚК жалпы әскери жарғылары және саптық дайындық

    ҚР ҚК ішкі қызметінің жарғысы. Әскери қызмет өткеру тәртібі. Әскери қызметшілердің жалпы құқықтары, міндеттері, жауапкершілігі. Ішкі тәртіп, әскер қызметі. Әскери қызметшілерді орналастыру. Әскери қызметшілердің денсаулығын сақтау және нығайту. "ҚР ҚК тәртіптік Жарғысы". "ҚР ҚК Гарнизондық және қарауылдық қызметінің жарғысы". Саптық оқыту негіздері. Саптық даярлық бойынша сабақтарды жоспарлау, дайындау, ұйымдастыру. Ротада сабақ өткізу тәртібі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Басқару теориясының негізгі түсініктері. Қазақстан Республикасындағы білім берудің құрылымын, жағдайы мен даму болашағын талдау. Білім беру жүйесін басқару әдістері. Қазіргі білім беру жүйесін басқару деңгейлері. Білім берудегі тәуекелдерді басқару. Білім беру мекемесін басқарудың принциптері, нысандары және әдістері. Білім беру мекемесі басшысының қызметі мен тұлғасы. Білім беру мекемесі қызметкерлерінің іс-әрекетін басқарудың және ынталандырудың негізгі психологиялық теориялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастапқы әскери дайындық негіздері

    Қорғаныс және Ұлттық қауіпсіздік саласындағы заңнама негіздері. Әскери қызмет негіздері және әскери міндеттер. Әскери қызметшіні саптық даярлау негіздері. Тактикалық және атыс дайындығының негіздері. Әскери топография негіздері. Бейбіт және әскери сипаттағы төтенше жағдайларда дәрігерге дейінгі Алғашқы көмек негіздері. Азаматтық қорғаныс негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты тұтас педагогикалық процестегі тәрбиені зерделеу болып табылады, «тәрбие», «тәрбие процесі», «мектептің тәрбие жүйесі» ұғымдары, тәрбие жұмысында педагогикалық технологиялар туралы түсініктерді қалыптастырады. Осы курсты зерделеу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, оқушы ұжымын қалыптастыру, мектептің ата-аналарымен педагогикалық өзара іс-қимыл технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерделеу және қорыту, сондай-ақ қалыптасқан кәсіби құзыреттіліктермен орта білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет үшін қажетті академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениеті қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Анатомия, спорттық морфология негіздерімен және биомеханика

    Тірек-қимыл жүйесі. Адамның қаңқасы және оның ерекшеліктері. Адам денесінің бұлшықеттері. Спланхнология. Ангиология. Неврология және анализаторлар. Эндокринология. Динамикалық және спорттық морфология. Адам денесінің әртүрлі қозғалыстары мен қалыптарының биомеханикасы. Қозғалтқыш аппаратының биомеханикалық жүйелерінің құрылымы, функциялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Адам анатомиясы

    Пәннің мақсаты- адамның дене шынықтыру мен спорттағы рөліне баса назар аудара отырып, адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы білімді қалыптастыру, бұл жаттығуларды тиімді ұйымдастыруға, жарақаттардың алдын алуға және спорттық нәтижелерді жақсартуға ықпал етеді. Пән дене белсенділігі мен спорттағы рөліне баса назар аудара отырып, сүйек, бұлшықет, жүйке, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу және басқа жүйелерді қоса алғанда, адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметін зерттеуге бағытталған. Пәнді зерделеу кезінде құрылым мен функция арасындағы қатынастар, жас және жыныстық ерекшеліктер, сондай-ақ дененің физикалық белсенділікке бейімделуі қарастырылады, дене жаттығуларын орындау және денені жетілдіру жолдарын белгілеу, дене құрылымы, орталық жүйке жүйесі мен ішкі секреция органдарының қызметі және физикалық жүктемелердің адам ағзасына әсерін анықтау туралы білімді білікті пайдалану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде іс жүргізу және құпия құжаттар

    ҚР ҚК іс қағаздарын жүргізу. Құжаттарды біріздендіру және стандарттау. Ұйымдық-құқықтық және өкімдік Құжаттама жүйесі. Анықтамалық-ақпараттық және анықтамалық-талдамалық Құжаттама жүйесі. Жеке құрам бойынша Құжаттама жүйесі. Құжат айналымын ұйымдастыру. Қызметтік хат алмасу. Мәліметтерді мемлекеттік құпияға жатқызу тәртібі оларды құпияландыру және құпиясыздандыру. Мемлекеттік құпияға рұқсат беруді ресімдеу рәсімі және құпия ақпаратқа қол жеткізу тәртібі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және оны оқытудың әдістемесі

    Пән болашақ бастапқы әскери дайындық пәнінің мұғалімдерінде жеке, қоғамдық және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, төтенше жағдайлардың алдын алу және алғашқы медициналық көмек көрсету саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар жалпы білім беретін мектепте тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі негіздерін оқыту әдістемесіне, оқушылардың жас ерекшеліктері мен мектеп бағдарламасының талаптарын ескере отырып, аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери топография

    Карта жоқ жерде бағдарлау. Топографиялық карталарды оқу. Қызметтік графикалық құжаттарды жасау. Топографиялық карталар туралы жалпы мәліметтер. Картадағы қашықтықты, аудандарды, бұрыштарды өлшеу. Жергілікті жерде бағдарлау. Жедел-жауынгерлік, қызметтік міндеттерді орындау мүддесінде карта бойынша жергілікті жерді зерделеу, бағалау. Жергілікті жердің (объектілердің) координаттарын анықтау және карта бойынша нысана көрсету. Жердегі қашықтықты өлшеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқу-далалық жаттығуларды өткізу әдістемесі

    Пән әскери-далалық жиындарды, нұсқаулықтарды, әскери-патриоттық іс-шаралар мен спорттық қызметті ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық негіздерін, жоспарлауын және әдістемесін қамтиды. Педагогтар білім алушылардың жасына және жеке ерекшеліктеріне, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктеріне бейімделген оқыту және бағалау әдістерін қолдана отырып, мақсат қоюға, жиындарды жоспарлауға үйренеді. Сондай-ақ, оқу үдерісін талдау, цифрлық ресурстарды пайдалану және қажетті құжаттаманы жүргізу дағдылары меңгеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заманғы оқ дәрі қару жарақтар

    Әлемнің әртүрлі елдерінің қазіргі заманғы қару-жарақтарының жіктелуі, мақсаты, жауынгерлік қасиеттері, техникалық сипаттамалары. Қазіргі заманғы атыс қаруының түрлері мен жүйелері. Әлемнің әртүрлі елдерінің қарулы күштеріндегі үлгілер. Спорттық атыс қаруы. Қазіргі заманғы атыс қаруының отандық үлгілері. ҚР армиясындағы қару-жарақ үлгілері. Оқ-дәрілер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тактикалық дайындық

    Қазіргі әскери ұрыс негіздері. Басқару бөлімшелері Әрекет жауынгер ұрыста. Шабуылдағы бөлімше. Қорғаныс бөлімі. Марштағы, жорық және күзет күзетіндегі бөлімше, барлаудағы бөлімше. Шабуылдағы Взвод. Қорғаныстағы Взвод. Взвод шеруде, жорық күзетінде, барлауда. Взвод орнында және күзет күзетінде орналасқан кезде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері

    Қазіргі кезеңдегі жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеу негіздері. Әскери-патриоттық тәрбие тарихы. Қазіргі кезеңдегі әскери-патриоттық тәрбие. Мектептегі әскери-патриоттық тәрбие жүйесі. Оқушы жастарды әскери қызметке, қорғаныс бойынша өз борышын орындауға жан-жақты даярлау. Әскери-патриоттық тәрбие жүйесіндегі мамандандырылған сыныптар. Мектептегі әскери-патриоттық бағыттағы сыныптан тыс шаралар жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Атыс дайындығы

    Нысанаға тигізу және зақымдау. Өрттің дәлдігі мен жарамдылығы. Жауынгерлік сипаттамалары және атыс қаруының құрылымы. Атыс және спорттық қарудың мақсаты, жалпы құрылғылары мен жауынгерлік сипаттамалары, атыс қаруын, жауынгерлік машиналардың қару-жарақ кешендерін, гранатаатқыштарды, жарықшақты қол және танкіге қарсы гранаталарды тұрақты жауынгерлік әзірлікте ұстау жөніндегі түсінік және негізгі ережелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті білім беру жүйесі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері мен ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін қарастырады, сондай-ақ даму мен мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыс істеуде кәсіптік іс-қимылдар алгоритмін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Саптық дайындық бойынша сабақтарды оқыту әдістемесі

    Пәнде саптық дайындықтың негіздері, сабақтарды жоспарлау мен ұйымдастыру әдістері, қарумен және қарусыз саптық тәсілдер мен қимылдар, ұрыс жағдайындағы іс-әрекеттер, саптық байқаулар мен жарыстар қарастырылады. Білім алушылардың жасы мен қажеттіліктерін, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды ескере отырып, тиімді оқыту және бағалау әдістерін таңдауға ерекше назар аударылады. Педагогтар оқу іс-әрекетін талдау, жоспарлау, цифрлық құралдарды қолдану және міндетті құжаттаманы рәсімдеу технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдай

    ҚР Азаматтық қорғаныс жүйесі Азаматтық қорғанысты Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Зақымдану ошақтарында авариялық-құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстарды ұйымдастыру. Қазіргі заманғы зақымданулар және олардың зақымдайтын факторлары. Жеке және ұжымдық қорғаныс құралдары. Азаматтық қорғаныстың қорғаныш құрылыстары. Төтенше жағдайлар салдарын жоюды ұйымдастыру. Білім беру ұйымдарында азаматтық қорғаныс саласындағы іс-шараларды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әскери қызметкерлердың дене тәрбиесінің негіздері

    Әскери қызметшілердің қолданбалы дене дайындығы. Спорттық-сауықтыру дайындығы. Арнайы дене шынықтыру. Әскери қызметшілердің әскери-арнайы даярлығын арттыруға дене даярлығының әсері. Дене шынықтырудың құралдары, әдістері мен формалары. әйел жынысты әскери қызметшілерді даярлау. Әскери оқу орнындағы дене даярлығының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі

    Пән болашақ педагогтардың мектептерде бастапқы әскери дайындықты ұйымдастыру және өткізу бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Тактикалық, техникалық, атыс, инженерлік дайындық, жарғылар, әскери топография және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері бойынша сабақтарды өткізу нысандары мен әдістері қарастырылады. Бағалаудың критериалды тәсіліне, оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды ескере отырып, оқыту әдістерін таңдауға ерекше назар аударылады. Студенттер оқу-тәрбие процесін талдау, білім беру мақсаттарын қою, қысқа және орта мерзімді жоспарлау, цифрлық білім беру технологияларын қолдану және бекітілген құжаттаманы жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әскери әдептілік негіздері

    Әскери адамгершілік тәрбиесінің теориялық негіздері. Білім алушылардың адамгершілік дамуы мен тәрбиесінің негізгі бағыттары мен құндылық негіздері. Оқу процесіндегі адамгершілік тәрбие. Сабақтан тыс іс-әрекетте адамгершілікке тәрбиелеу. Әскери құрмет; әскери борышын орындау; басқалардың қадір-қасиетін құрметтеу, өзінің қадір-қасиетін қорғау. Дәстүрлердің әскери қызметшінің адамгершілік бейнесіне әсері. Әскери істегі моральдық элементтің рөлі мен маңызы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтың терроризмге қарсы дайындық негіздері

    Терроризм-ұлттық қауіпсіздікке төнген қатер. Террористік актілердің түрлері, олардың мақсаттары, іске асыру себептері мен тәсілдері. Терроризмге қарсы күресті ұйымдастыру жөніндегі заңнамалық және нормативтік-құқықтық база. Терроризмге қарсы қорғауды қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және өткізу. Халықты терроризмнің алдын алу негіздеріне оқыту. Террористік актілер жағдайындағы мінез-құлық бойынша Халыққа ұсынымдар. Террористік қауіп-қатер жағдайындағы жеке қауіпсіздік шаралары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Қазақ (орыс) тіліндегі мамандық бойынша пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұн монологы және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әскери - техникалық және инженерлік дайындық

    Әскери құрамалар жүйесіндегі әскери-инженерлік дайындық. Инженерлік кедергілерді жеңу. Инженерлік кедергілер инженерлік миналарды барлау және минадан тазарту әскери құрылым жүйесіндегі басқару және байланыс. Радиобайланысты ұйымдастыру. Сымды құралдармен байланысты ұйымдастыру. Командалық-штабтық машиналар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты - дене белсенділігі кезіндегі физиологиялық процестер туралы білімді қалыптастыру және дене тәрбиесі бағдарламаларын тиімді жоспарлау үшін оларды қолдану дағдыларын дамыту. Пән физикалық белсенділік кезінде адам ағзасында болатын физиологиялық процестерді және олардың денсаулық пен физикалық дамуға әсерін зерттеуге бағытталған. Курс жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, жүйке және бұлшықет жүйелерінің жұмыс негіздерін, сондай-ақ дененің физикалық белсенділікке бейімделу механизмдерін қамтиды. Студенттер оқу процесінің физиологиялық негіздері туралы білім алады, дене шынықтыру бағдарламаларын әзірлеу және түзету, сондай-ақ студенттердің физикалық көрсеткіштері мен денсаулық жағдайын бақылау және бағалау дағдыларына ие болады. Тәртіп, денсаулық пен дене дамуын жақсартуға бағытталған дене шынықтыру бағдарламаларын тиімді жоспарлауға және іске асыруға қабілетті мамандарды даярлауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстан Республикасының Қарулы Күштеріңдегі тәрбие және идеологиялық жұмыс

    ҚР ҚК тәрбие және идеологиялық жұмысының мақсаты. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштеріндегі тәрбие және идеологиялық жұмыстың принциптері. ҚР ҚК идеологиялық жұмысының теориялық негізі: Мемлекеттік, жалпыадамзаттық, әскери-кәсіби құндылықтар және әскери қызметшінің Қазақстан азаматы ретіндегі құндылықтары. ҚР ҚК идеологиялық жұмысының басымдықтары. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштеріндегі идеологиялық жұмыстың құралдары мен нысандары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери спорттық ойындар

    Әскери-спорттық спорт түрлеріне жалпы сипаттама. Әскери-спорттық спорт түрлері бойынша жарыстар ережесі. Әскери-спорттық ойындар. Балалармен, жасөспірімдермен, жасөспірімдермен, ересек спортшылармен әскери-спорттық ойындарды өткізу әдістемесінің негіздері. Әскери-спорттық ойындардағы қимыл әрекеттерін оқыту әдістемесі. Әскери-спорттық спорт түрлерін оқытудың жалпы негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жергілікті аймақта әскери-барлау және іздестіру жұмыстары

    Барлау тобының барлау міндеттерін орындаудың негізгі әдістері. Жергілікті жерде іздеуді жүзеге асыру. Іздеу жұмыстарын жүргізу әдістемесі. Тактикалық барлау. Инженерлік барлау. Металл детектормен жұмыс. Түрлі аспаптар. Елді мекендерді зерттеу мақсатында іздеу экспедицияларын, жорықтарды ұйымдастыру және өткізу. Туризм саласындағы іздестіру-құтқару қызметін ұйымдастыру, жүргізу әдістері. Іздеу жасағындағы құжаттама.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Шетел тілін оқытуда студенттердің болашақ мамандықтың немесе мамандықтың ерекшеліктеріне байланысты қажеттіліктерін есепке ала отырып оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстан Республикасының әскери өнер және қарулы күштерінің тарихы

    Біліктілік сипаттамаларының талаптарына сәйкес студент әскери тарихтың маңызды кезеңдерін білуі керек; соғыс құралдарын дамыту; Жер асты күштерінің бірліктерінің тактикасы; Өткен соғыстардың тәжірибесін қорытындылау, әскери өнердің дамуын көрсету және осы процестің заңдарын ашу. Республика Қарулы Күштерінің дәстүрлері, сондай-ақ бойынша сабақ жүргізу, студенттердің КЖД ұйымдастыру және өткізу кезінде білімін пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экстремизм және терроризм, ұлттық қауіпсіздік негізінде

    Терроризм мен экстремизмнің теориялық негіздері. Қазіргі әлемдегі Экстремизм мен терроризм. Экстремизм мен терроризмге қарсы іс-қимыл. Терроризмге қарсы күрестің құқықтық негіздері. Экстремизмге қарсы күресті заңнамалық және нормативтік – құқықтық қамтамасыз ету. Терроризмге қарсы іс-қимылдың халықаралық тәжірибесі. Ұлттық қауіпсіздік негіздері Қазақстанның антитеррористік саясатының негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери қызметтегі азаматтардың жалпы және арнайы дайындықтарының негіздері

    Әскери қызметтің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері. Қоғамдық-мемлекеттік дайындық. Әскери-инженерлік дайындық. Тактикалық дайындық. Әскери-медициналық дайындық. Радиациялық, химиялық және биологиялық қорғау. Дене дайындығы. Әскери қызметшілердің қолданбалы дене дайындығы: жүгіру жаттығулары. Саптық дайындық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Терроризм және қауіпсіздік

    Тұлға, қоғам және мемлекет қауіпсіздігінің негіздері. Қазіргі әлемдегі ұлттық қауіпсіздік. ҚР Терроризмге қарсы күресті ұйымдастыру. Терроризмге қарсы күресті ұйымдастырудың заңнамалық және нормативтік-құқықтық базасы Терроризм-жеке адамға, қоғамға, мемлекетке төнген қауіп. Терроризм туралы түсінік. Терроризмнің мәні, оның түрлері, түрлері мен мақсаттары. Террористік акт жасау қаупі туындаған кездегі мінез-құлық қағидалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери техниканың түрлері және оларды қолдану

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері түрлерінің қарулануынан тұратын жауынгерлік техника. Құрлық әскерлері - төрт өңірлік қолбасшылықтың әскерлері. Аэроұтқыр әскерлері. Зымыран әскерлері мен артиллерия. ҚР ҚК Әуе қорғанысы күштеріне: әскери-әуе күштері (майдандық және армиялық авиация); әуе шабуылына қарсы қорғаныс әскерлері (зениттік зымыран әскерлері, радиотехникалық әскерлер) кіреді. ҚР ҚК Әскери-теңіз күштері. Радиотехникалық әскерлерді қаруландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Спорт түрлерінің физиологиясы

    Спорт түрлерінің физиологиялық негіздері. Посттар мен бұлшықет қызметінің түрлерін жіктеу. Статикалық жүктеме және жаттығулар. Спорттық іс-әрекеттегі дене жағдайының физиологиялық сипаттамасы және жаттығудың дамуы. Қозғалыстың циклдік құрылымымен физикалық жаттығулардың физиологиялық сипаттамасы. Стереотиптік циклдік емес қозғалыс құрылымымен спорттың физиологиялық сипаттамасы. Стандартты емес физикалық жаттығулардың физиологиялық сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Медициналық білім негіздері

    Денсаулық және оны анықтайтын факторлар. Шұғыл жағдайлар туралы түсінік, оларды тудыратын себептер мен факторлар. Шұғыл жағдайларда алғашқы көмек көрсету әдістері мен диагностикасы. Жүрек-өкпе реанимациясының кешені. Науқастарға күтім жасау. Дәрілік заттарды қолдану. Жарақаттар мен зақымданулар кезіндегі алғашқы медициналық көмек. Микробиология негіздерімен жұқпалы аурулар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құрлық әскерлерінің қару-жарағы мен техникасы

    Әскери техника (кіріспе). Әскери техниканың даму тарихы. Әскери техниканың жіктелуі және мақсаты. Құрлықтағы әскери техника. Автомобиль және броньды танк техникасының даму тарихы. Автобронетанктік техниканың жіктелуі және мақсаты. Құрлықтағы көлік құралдары қозғалтқыштарының түрлері. Құрлықтағы көлік құралының орналасуы. Автомобильдер, бронетранспортерлер, жаяу әскердің жауынгерлік машиналары( десант), танктер: құрылысы, мақсаты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ату элементтері

    Теориялық негіздері және ату ережелері. Атуды орындау техникасының негізгі элементтері (дайындау, көздеудеу, түсіру ілгегін басу, тыныс алу, қаруды ұстау). Атыс қаруынан ату негіздері. Траектория және оның элементтері. Оқ атудың дәлдігі мен дәлдігі, оларды арттыру тәсілдері. Оқтың ауада ұшу заңдылықтары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери бөлімдерінде емдік профилактикалық шаралар

    Әскери қызметшілердің денсаулығын сақтау және нығайту. Медициналық тексеру. Емдік-профилактикалық тамақтану. Емдеу-алдын алу шаралары. Негізгі емдеу-алдын алу құралдары: диспансерлеу, әскери қызметшілерді амбулаториялық стационарлық және санаторийлік-курорттық емдеу. Әскери қызметшілерді диспансерлеуді ұйымдастыру. Әскери қызметшілердің денсаулығын күнделікті медициналық бақылау мен тексеруді ұйымдастыру. Жас толықтыруды тереңдетілген медициналық тексерудің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери педагогикалық мәдениет негіздері

    Әскери педагогиканың жалпы мәселелері. Жауынгерлерді оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен формалары. Оқытушы мен офицердің педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық бағыт. Психологиялық-педагогикалық эрудиция. Саяси жетілу. Адамгершілік мінсіздік. Жоғары педагогикалық шеберлік. Оқытушы мен офицердің өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу. АӘД оқытушы –ұйымдастырушысының білім алушылардың өзін-өзі тәрбиелеуі мен өзін-өзі тәрбиелеуін басқару бойынша жұмыс бағыттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми- педагогикалық зерттеу

    Ғылым адамның танымдық іс-әрекетінің нәтижесі ретінде. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасының мәні. Педагогикалық зерттеу әдістері. Педагог-зерттеушінің зерттеу қызметінің ерекшеліктері. Зерттелетін мәселенің жай-күйін талдау. Бақылау педагогикалық зерттеу әдісі ретінде. Педагогикалық тәжірибе, оны зерттеу және жалпылау әдістері. Эксперимент жүргізу әдістемесі. Педагогикалық экспериментте модельдеу. Әдебиетпен жұмыс істеу әдістемесі. Ғылыми-зерттеу жұмыстары мен зерттеу деректерін ұсыну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атыс қарулардан ату негіздері

    Атыс қаруынан ату негіздері нысанаға дейінгі қашықтықты анықтау. Оқтау және ату (көздеуді орнату, көздеген нүктесін анықтау, шүріппені түсіру, атыс кезінде қаруды ұстау, атуды тоқтату). Атудан кейін қаруды оқтау және қарау тәртібі. Нысаналарды қарау тәртібі. Гранатомет жасау тәсілдері. Оқ атудан сабақтарды, жаттығулар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесін оқыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көліктік дайындық және жол қозғалысы қауіпсіздігі

    Пән студенттердің жол қозғалысы қауіпсіздігін ұйымдастыру және қамтамасыз ету мәселелері, дөңгелекті көлік құралдарын басқару негіздері, жол белгілері, сигналдары мен жол белгілеулерін оқып-үйрену, сондай-ақ жол қозғалысына қатысушылардың құқықтары мен міндеттері бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар бұл тақырыптарды мектептегі бастапқы әскери дайындық курсы аясында оқыту әдістемесіне, білім алушылардың жас ерекшеліктері мен психофизиологиялық сипаттарын ескере отырып, аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери-медициналық дайындық

    Бейбіт уақытта емдеу және алдын алу іс-шараларын жүргізу тәртібі. ҚР Қарулы Күштерінің медициналық қызметін ұйымдастыру. Әскери қызметшілердің жеке және қоғамдық гигиенасы. Жұқпалы аурулардың алдын алу. Әскери қызметшілерді жеке медициналық қамтамасыз ету құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Күрес түрлері және қол жекпе-жек

    Күрес түрлері және қоян-қолтық күрес. ЖББМ оқушыларымен Күрес және қоян-қолтық ұрыс түрлері техникасының негіздерін оқыту әдістемесі. Жекпе-жектің негізгі техникалық әрекеттері. Жекпе-жек тактикасын білу. Дербес педагогикалық шеберлік үшін қажетті теориялық, әдістемелік, кәсіби-педагогикалық білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атыс қаруы мен оқ-дәрілерді пайдалану

    Қаруды жіктеу. Сабақтарда және атыс жүргізу кезінде қаруды, оқ-дәрілерді және имитациялық құралдарды қауіпсіз ұстау қағидалары. Қаруды пайдалану. Қаруды қарау, атуға дайындау. Қаруды бөлшектеу және құрастыру. Жарылғыш заттар. Қаралып отырған қару түрлеріне арналған оқ-дәрілер құрылғысы. Қарудың ақаулары. Қаруды тазарту. Атыс қаруының ұрысын тексеру және оны қалыпты ұрысқа келтіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ату элементтерінен құралған қозғалмалы ойындар

    Ашық ойындардың педагогикалық маңызы және олардың сипаттамасы. Автоматты және басқа да атыс және спорттық қару түрлерінен атыс элементтері бар ашық ойындар. Атыс элементтері бар ашық ойындарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әскери робототехника және ақпараттық технологиялар негіздері (IT)

    Робототехника негіздері. Бөлшектерді қосудың негізгі түрлері. Механика, динамика, кинематика, Электротехника, пневматика негіздері. Күрделі құрылғыларды жобалау. Инновациялық технологияларды дамыту, өндірістерді компьютерлендіру. Жауынгерлік (әскери) роботтар және олардың түрлері. Қашықтан басқарылатын пилотсыз ұшақтар (тікұшақтар) — барлаушылар, суасты аппараттары және су үсті кемелері, Мина роботтары, саперлер, патрульдер, барлаушылар, жаяу әскерлер, әскери оқ-дәрілерді алып жүретін Роботтар. Жасанды интеллект.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мехатроника және робототехника

    Мехатроника және робототехника туралы негізгі ұғымдар. Мехатроника ұғымы ғылым мен техниканың жаңа саласы ретінде. Автоматты реттеу және басқару жүйелері. Технологиялық процестерді автоматтандырудағы мехатрондық және робототехникалық жүйелердің орны. ҚР ҚК мехатронды және Роботты жүйелердің ақпараттық құрылғылары мен жүйелері. Робот пен манипулятор туралы түсінік. Роботтарды басқару жүйелерінің түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Спорттық және бұлшық ет қозғалысы іс-әрекеттерін жүзеге асыруға арналған жаттығуларды орындаған кездегі адам ағзасында орын алатын анатомиялық өзгерістер мен физиологиялық процестерді талдау және осы білімді әртүрлі спорт түрлерінде дене жаттығуларын орындау үшін қолдана білу.
  • Қазіргі психология-педагогика ғылымының, жас ерекшеліктер физиологиясының, мектеп гигиенасы мен өмір қауіпсіздігінің негіздерінің негізгі ұстанымдары мен категориялары жөніндегі білімдерін көрсету. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие жұмысының әдістемесі мен технологияларын, өмір қауіпсіздігі негіздерін және инклюзивті білім беруді оқыту әдістерін практикалық педагогикалық қызметте қолдану дағдыларын пайдалану; мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқару, мұғалімнің жеке және кәсіби сапасына қойылатын қазіргі талаптарды сақтау; оқушылардың тәртібін басқару, олардың оқу-танымдық әрекетіне ынталандыру және жеке тұлғалық дамуына ықпал ету.
  • Мемлекеттік (орыс) және шет тілдерін кәсіби қызметте, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өздігінен білім алу және басқа да мақсаттарға пайдалана алады.
  • Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
  • Азаматтық қорғаныс, жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету және төтенше жағдайлар кезіндегі іс-қимылдарды ұйымдастыру және өткізу. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінің барлық түрлерін, міндеттері мен қызметтерін айқындау; бастапқы әскери дайындық саласында қолданылатын оқу үдерісін ұйымдастырудың негізгі санаттарын, қағидаттарын, әдістері мен нысандарын талқылау, сондай-ақ білім алушыларды әлеуметтік құндылықтар жүйесіне тарту.
  • Оқу процесін жоспарлаудың әртүрлі түрлерін жүзеге асыру және олардың негізінде қойылған мақсаттарға сәйкес әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу. білім беру саласындағы нормативтік құжаттардың негізінде оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, олардың дамуының жеке траекториясын жобалау; өзінің кәсіби қасиеттері мен озық педагогикалық тәжірибелеріне талдау жасау; білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып оқытудың тиімді әдістемелері және олардың барысын мониторингтеу негізінде; әскери-патриоттық тәрбие, саптық даярлық бойынша оқу сабақтарын және іс – шараларды, әскери-техникалық үйірмелер мен секциялардың жұмысын ұйымдастыру және өткізу.
  • Білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану, жалпыәскери жарғылардың ережелерінде көрсетілген мінез-құлықтың адамгершілік нормалары негізінде білім алушылармен өзара қарым-қатынас кезінде аргументтер тұжырымдау және проблемаларды шешу және мынадай бағыттарда педагогикалық жұмысты жүргізу: құқықтық, тәрбиелік, кәсіби, әскери өнердің тарихи және қазіргі заманғы деректерін талдай отырып.
  • Түрлі кәсіби қауымдастықтармен әлеуметтік-коммуникативтік қарым-қатынас дағдыларын қолдана отырып, оқу-тәрбие процесі шеңберінде іс-шаралар ұйымдастыру.
  • Атыс даярлығы және атыс қаруын, оқ-дәрілер мен имитациялық құралдарды пайдалану саласындағы ақпаратты оқу-тәрбие процесінде тарату, сонымен қатар әрі қарай өзінің оқуы барысында оқытылатын салада өз бетінше үйрену дағдыларын пайдалану; білім алуышларға өз бетінше білім алу қабілетін дағдыландыра отырып, білім алушыларға атыс негіздері мен ережелері және қаруды қауіпсіз ұстау бойынша оқытуды ұйымдастыруға және жүргізуге қабілетті болу.
  • ҚР ҚК қару-жарағы мен техникасының әскери топографиясы мен тактикалық-техникалық сипаттамалары туралы білімдерін қолдану және білім алушылармен түрлі іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу кезінде осы ақпараттың іс жүргізу негіздерімен және құпия құжаттармен жұмыс істеу тәртібімен өзара байланысын түсіну.
  • Халықтың әртүрлі топтарымен емдеу-алдын алу іс-шараларын өткізу үшін емдеу және сауықтыру дене шынықтыру-спорттық сабақтар саласында медициналық білім мен дағдыларды қолдану.
  • Бастапқы әскери дайындық саласындағы кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды, сонымен бірге жасанды интеллектті пайдалану технологиясы; ҚР ҚК Әскери робототехниканың заманауи жетістіктерін қолдану туралы ақпаратты түсіндіру.
  • Кәсіптік қызмет процесінде денсаулықты сақтау және нығайту және өз организмінің және білім алушылар мен тәрбиеленушілердің ағзаларының дене даярлығының қажетті деңгейін ұстап тұру үшін дене шынықтыру және спорттың әртүрлі түрлерінің құралдарын пайдалану.
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды оқытылатын салада қолдану; отандық және шетелдік ғалымдардың ең жаңа ғылыми деректерін пайдалана отырып, білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылардың бірлескен және жеке зерттеу қызметін ұйымдастыру.
Top