6B01416 Көркем білім (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Коммуникативтік және цифрлық құзыреттілікке ие, шығармашылық өзін-өзі көрсетудің, ұлттық және мәдени бірегейліктің әртүрлі формалары мен практикаларын игеруге бағытталған, ресми және бейресми арт-білім беруді жүзеге асыруға қабілетті кәсіби педагогты даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Академиялық сурет негіздері
Мақсаты: Студенттер бейнелеу іс-әрекетінде объектілерді жазықтықта сызықтық-конструктивті құру ережелері, сызықтық және әуе перспективасының заңдары, академиялық суреттегі тональды қатынастар ережелері туралы теориялық білімді пайдаланады, академиялық бейнелеу теориясын қолдана отырып, әртүрлі графикалық материалдармен оқу және шығармашылық академиялық натюрморттарды құрастыру және орындау дағдыларын меңгереді; академиялық сурет теориясының дербес бейнелеу қызметінің деңгейін арттыру үшін және мектеп оқушыларын мектепте практикада сурет салуға тиімді оқыту үдерісі үшін маңыздылығын түсінеді Студенттер: • Тәуелсіз бейнелеу қызметінде академиялық сурет теориясын практикада қолданады. • Оқу және шығармашылық академиялық натюрморттарды құрастыру және орындау дағдыларын әртүрлі графикалық материалдармен және әртүрлі әдістермен оқу қойылымдарын, нобайлар мен сызбаларды орындау кезінде өзіндік рефлексиямен және өзара рефлексиямен графикалық бейнелеу құралдарын меңгереді • Педагогикалық практикада оқушыларды оқыту процесінде академиялық сурет салу теориясы мен практикасын түсіндіру дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызба геометрия және перспектива
Мақсаты. Студенттер проекциялау әдістері, позициялық және метрикалық есептерді шешу ережелері, геометриялық пішіндер мен денелердің перспективасын құру, көлеңкелер теориясының негіздері, сызбаларды құру ережелері және дәстүрлі графикалық түрдегі аксонометриялық проекциялар туралы, кәсіби компьютерлік бағдарламаларды (AutoCAD және т. б.) қолдана отырып проекциялауды біледі, сонымен қатар ортогональды сызбалар мен аксонометриялық проекцияларды дәстүрлі графикалық тәсілмен және кәсіби компьютерлік бағдарламаларда құру, позициялық және метрикалық есептерді шешу, сызбалық және графикалық жұмыстардың орындалу ретін түсіндіру, соның ішінде компьютерді қолдану дағдыларын меңгереді. Студенттер: • Проекциялау әдістерін, позициялық және метрикалық есептерді шешу ережелерін, геометриялық пішіндер мен денелердің перспективасын құру ережелерін, көлеңкелер теориясының негіздерін, ортогональды сызбалар мен аксонометриялық проекцияларды құру ережелерін үйрееді; • Сызбаларды орындаудың жобалау-графикалық дағдыларын, оның ішінде компьютерлік бағдарламалардың құралдарын қолдана отырып, метрикалық және позициялық есептерді шешу дағдыларын меңгереді; • Педагогикалық жұмыста сызбалық-графикалық жұмыстарды орындау реттілігін оқыту процесінде түсіндіру дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық кескіндеме негіздері
Мақсаты: Студенттер бейнелеу іс-әрекетінде объектілерді жазықтықта сызықтық-конструктивті құру ережелері, сызықтық және әуе перспективасының заңдары, академиялық суреттегі тональды қатынастар ережелері туралы теориялық білімді пайдаланады, академиялық бейнелеу теориясын қолдана отырып, әртүрлі графикалық материалдармен оқу және шығармашылық академиялық натюрморттарды құрастыру және орындау дағдыларын меңгереді; академиялық сурет теориясының дербес бейнелеу қызметінің деңгейін арттыру үшін және мектеп оқушыларын мектепте практикада сурет салуға тиімді оқыту үдерісі үшін маңыздылығын түсінеді Студенттер: • Тәуелсіз бейнелеу қызметінде академиялық сурет теориясын практикада қолданады. • Оқу және шығармашылық академиялық натюрморттарды құрастыру және орындау дағдыларын әртүрлі графикалық материалдармен және әртүрлі әдістермен оқу қойылымдарын, нобайлар мен сызбаларды орындау кезінде өзіндік рефлексиямен және өзара рефлексиямен графикалық бейнелеу құралдарын меңгереді • Педагогикалық практикада оқушыларды оқыту процесінде академиялық сурет салу теориясы мен практикасын түсіндіру дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экология және тұрақты даму
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
«Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Композиция негіздері
Мақсаты: Студенттер композиция теориясы – композицияның принциптері,заңдары, әдістері мен құралдары, бейнелеу өнерінің әртүрлі түрлеріндегі (кескіндеме, графика, мүсін) орналасу ережелері туралы білімдерін көрсетеді, композиция теориясын қолдана отырып, бейнелеу өнерінің әртүрлі түрлерінде оқу және шығармашылық реалистік және стильдендірілген композицияларды орындау дағдыларын меңгереді, шығармашылықты оқыту процесінде композициялық дағдылардың рөлін түсінеді, тәуелсіз композициялық қызметтің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға, оны одан әрі жетілдіруге қабілетті. Студенттер: • Реалистік және сәндік композицияларды орындау кезінде композиция теориясы туралы білімді дербес бейнелейді және сәндік-қолданбалы оқуда және шығармашылық қызметте пайдаланады және қолданады. • Өнер туындылары мен өз жұмыстарының композициялық ерекшеліктерін талдау дағдыларын меңгереді. • Оқушыларды бейнелеу өнеріне оқыту процесінде композиция теориясын түсіндіреді және педагогикалық практикада олардың композициялық және шығармашылық ойлауын дамыту дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Артбілім
Мақсаты: Студенттер өнер және мәдениет саласындағы ақпаратты қоғам эволюциясының, классикалық және қазіргі заманғы көркемдік білімнің, өзекті арт-практикалардың, өнер теориясы туралы мәліметтердің, Қазақстан өнерінің қалыптасуы мен дамуының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі кезеңдерінің бөлігі ретінде жинақтайды және жүйелейді, қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы бейнесін, сондай-ақ салт-дәстүр элементтерін және олардың қазіргі қазақстандықтың бейнесін қалыптастыру үшін маңыздылығын жасауға мүмкіндік беретін өнердің барлық түрлерін қамти отырып, дербес зерттеулер негізінде әртүрлі кезеңдердегі, стильдер мен мектептердегі өнер туындыларын көркемдік қабылдау және түсіндіру дағдыларын меңгереді. Студенттер: • Өнер туындыларын түсіндіру және эстетикалық бағалау процесінде тәуелсіз зерттеу қызметінде өнердің эволюциясы мен даму логикасы, стильдері, мектептері және оның бағыттары туралы алған білімдерін түсінеді және қолданады; • Өнер және шығармашылық қызмет, өз туындыларын жасау үшін стиль мен экспрессивті құралдарды таңдау туралы білімді қолданады; • Алған білімдерін педагогтың практикалық қызметінде ресми және бейресми білім беруде пайдаланады; • Мектептегі педагогикалық практикада көркемдік қабылдау процесін ұйымдастыру процесінде өнер туралы алған білімдерін түсінеді және қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық сурет
Мақсаты: Студенттер адам портретін табиғаттан академиялық реалистік бейнелеу ережелерін, әртүрлі графикалық материалдар мен әдістерді қолдану ерекшеліктерін, нақты бейнелеу ережелерін қолдана отырып, адамды табиғаттан графикалық материалдармен бейнелеу дағдыларын біледі, өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия әдістерін қолдана отырып, өз дағдыларын одан әрі жетілдіру мақсатында өз жұмысының нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалай алады. Студенттер мектеп оқушыларын мектептегі тәжірибеде сауатты бейнелеуге үйрету процесін қамтамасыз ете алады, портреттерді шынайы бейнелеу үшін Академиялық сурет теориясының маңыздылығын, адамның бейнесі бойынша дербес бейнелеу іс-әрекетіндегі академиялық суреттің материалдары мен мәнерлеу құралдары туралы білімді және оқушыларды педагогикалық жұмыста оқытудың тиімді процесін жақсы түсінеді Студенттер: • Адамның портретін табиғаттан шынайы бейнелеу ережелерін графикалық бейнелеу құралдарымен үйретеді; • Әр түрлі графикалық әдістер мен әдістерді қолданыңыз және оларды академиялық сурет бойынша практикалық жұмыстарды орындау кезінде қолданады; • Қысқа мерзімді суреттер мен ұзақ мерзімді қойылымдарды орындау барысында адамның портретін нақты бейнелеу ережелерін қолданады; • Табиғи қойылымдарды, портреттік нобайларды және сызбаларды әртүрлі графикалық материалдармен және әртүрлі әдістермен орындау кезінде өзін-өзі көрсету дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Портреттік графика
Мақсаты: Студенттер қойылымнан портреттерді нақты бейнелеу ережелерін, әртүрлі графикалық материалдар мен әдістерді, нақты және стильдендірілген бейнелеу ережелерін қолдана отырып, табиғаттан графикалық портреттерді орындау дағдыларын біледі. Студенттер өзіндік рефлексия және өзара рефлексия әдістерін қолдана отырып, портреттерді салу дағдыларын одан әрі жетілдіру мақсатында өздерінің бейнелеу қызметінің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалай алады, алған теориялық білімдері мен практикалық бейнелеу дағдыларын қолдану негізінде мектепте практикада портреттерді графикалық материалдармен салуға оқушыларды оқыту процесін қамтамасыз ете алады, әр түрлі материалдар мен мәнерлеу сурет құралдарын қолдана отырып графикалық портреттегі ұқсастықтарды беру және оқушыларды педагогикалық жұмыста тиімді оқыту процесі үшін теорияның маңыздылығын жақсы түсінеді. Студенттер: • Табиғи қойылымнан орындалған графикалық портреттерде ұқсастықтарды беру ережелерін, әртүрлі графикалық құралдардың, графикалық әдістер мен әдістердің ерекшеліктерін үйретеді; • Табиғи қойылымнан орындалған графикалық портреттерді орындау барысында нақты бейнелеу ережелерін біледі; • Табиғи қойылымнан орындалған графикалық портреттерді әртүрлі графикалық материалдармен және әртүрлі әдістермен орындау кезінде өзін-өзі көрсету дағдыларын қолданады; • Педагогикалық жұмыста оқушыларды оқыту процесінде адамды табиғаттан бейнелеу ережелерін әртүрлі графикалық материалдармен түсіндіру дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
"Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері" пәні білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Портреттік кескіндеме
Мақсаты: Студенттер қойылымнан портреттерді нақты және стильдендірілген бейнелеу ережелерін, әртүрлі кескіндеме материалдары мен әдістерін, нақты бейнелеу ережелерін қолдана отырып, натурадан түрлі материалдармен кескіндеме портреттерін орындау дағдыларын біледі. Студенттер өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия әдістерін қолдана отырып, кескіндемелік портреттерді орындау дағдыларын одан әрі жетілдіру мақсатында өздерінің бейнелеу қызметінің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалай алады, мектеп тәжірибесінде оқушыларға портреттерді кескіндеме материалдарымен салуға үйрету процесін қамтамасыз етеді. Студенттер теорияның портреттік кескіндемеде ұқсастықтарды беру және оқушыларды педагогикалық жұмыста тиімді оқыту үдерісі үшін маңыздылығын жақсы түсінеді Студенттер: • Табиғи қойылымнан орындалған кескіндеме портреттеріндегі ұқсастықтарды, әртүрлі кескіндеме құралдарының, техникалары мен әдістерінің ерекшеліктерін беру ережелерін үйретеді. • Табиғи қойылымнан кескіндемелік портреттерді орындау барысында нақты бейнелеу ережелерін біледі. • Мұғалім ретінде өз жұмысында табиғи портреттерді әртүрлі кескіндеме материалдарымен және әртүрлі әдістермен орындау кезінде өзін өзі көрсету дағдыларын қолданады; • Оқушыларды педагогикалық оқыту барысында адамды әртүрлі кескіндеме материалдарымен табиғи бейнелеу ережелерін түсіндіру дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Академиялық кескіндеме
Мақсаты: Студенттер кескіндеме материалдары – акрил, темпера, майлы кескіндеме және т. б. туралы теориялық білімді, этюдтер мен академиялық жұмыстарды орындау ерекшеліктерін, кеңістікті беру ережелерін, заттардың көлемі мен құрылымын кескіндеме құралдарымен, сондай-ақ адам зерттеулерін орындау туралы теориялық білімді саналы түрде пайдаланады, әр түрлі кескіндеме техникасында (натюрморттар мен портреттер) табиғаттан кескіндеме жұмыстарын орындау дағдысын меңгерген. Студенттер: • Табиғаттан адамның натюрморттары мен портреттерін бейнелеу ережелерін кескіндеме материалдарымен және құралдарымен, әртүрлі кескіндеме материалдарымен (гуашь акрил, темпера, майлы кескіндеме және т.б.) және кескіндеме техникасымен жұмыс істеу ерекшеліктерін үйретеді; • Кескіндеме жұмыстарын орындау кезінде әртүрлі кескіндеме материалдары мен әдістерімен жұмыс істеу ережелерін қолданады;. • Әр түрлі кескіндеме техникасында табиғи қойылымдарды орындау кезінде өзін-өзі көрсету дағдыларын қолданады;. • Оқушыларды педагогикалық жұмыста оқыту процесінде табиғатпен кескіндеме материалдарымен және құралдармен жұмыс істеу ережелерін түсіндіру дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Көркем білім беруді оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер: • оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау • технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және түрлендіре қолдану • оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалану • авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдары
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ағашты көркем өңдеу
Мақсаты: студенттер әртүрлі құралдармен және құрылғылармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы, ағаштың қасиеттері, технологиялары, ағашты өңдеу әдістері мен әдістері (инкрустация, гравюра, кескіндеме және т.б.), әр түрлі көркемдік технологияларды қолдана отырып, ағаштан жасалған сәндік композициялар мен қолданбалы бұйымдарды орындау дағдылары туралы біледі. Студенттер ағаштан жасалған шығармашылық сәндік және қолданбалы жұмыстардың реттілігін түсіндіру дағдыларына ие. Студенттер ағаштың қасиеттері мен оларды өңдеу технологиялары туралы білімнің маңыздылығын, өз шығармашылық жұмысының нәтижелеріне қол жеткізу үшін қауіпсіздік ережелерін және оқушыларды педагогикалық жұмыста сәндік-қолданбалы шығармашылыққа оқытудың тиімді процесін жақсы түсінеді Студенттер: • Ағаштың қасиеттерін, әртүрлі құралдар мен құрылғылармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасын, Ағашты көркем өңдеудің әртүрлі технологияларының ерекшеліктерін үйретеді • Көркемдік өңдеудің әртүрлі технологиялық әдістерін қолдана отырып, қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, ағаштан жасалған сәндік композициялар мен қолданбалы бұйымдарды орындайды. • Ағаштан жасалған сәндік және қолданбалы жұмыстарды орындау барысында сыни және креативті ойлау дағдыларын мңгерген; • Педагогикалық жұмыста оқушыларды сәндік-қолданбалы шығармашылыққа оқыту процесінде шығармашылық композициялар мен әртүрлі дәстүрлі материалдардан жасалған бұйымдардың орындалу реттілігін түсіндіру дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Сәндік-қолданбалы өнер (металды көркем өңдеу)
Мақсаты: Студенттер әртүрлі металдардың қасиеттері, металл жұмысына арналған құралдар мен құрылғылармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы, технология, металды өңдеудің әртүрлі әдістері мен тәсілдері (инкрустация, гравюра, мөртабан, бедерлеу, сыммен жұмыс және т. б.) туралы білімді, әр түрлі технологияларды қолдана отырып, металдан жасалған сәндік композициялар мен қолданбалы бұйымдарды орындау дағдылары. Болашақ мұғалімдер шығармашылық композициялар мен металл бұйымдарының орындалу ретін түсіндіру дағдыларды меңгереді. Студенттер қауіпсіздік техникасы, әртүрлі металдардың қасиеттері және оларды өңдеу технологиялары туралы білімнің өздерінің шығармашылық жұмыстарында нәтижеге жету үшін және оқушыларды педагогикалық жұмыста сәндік-қолданбалы шығармашылыққа оқытудың тиімді процесі үшін маңыздылығын жақсы түсінеді Студенттер: • Металдардың қасиеттерін, металл бойынша жұмыс істеуге арналған құралдармен және құрылғылармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасын, металды көркемдік өңдеудің әртүрлі техникалары мен әдістерінің ерекшеліктерін үйретеді; • Сәндік және қолданбалы жұмыстарды орындау кезінде металды өңдеу технологиялары, қауіпсіздік техникасы, әдістері мен тәсілдері туралы білімді қолданады; • Металдан жасалған сәндік және қолданбалы жұмыстарды орындау процесінде сыни және креативті ойлау, өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады; • Педагогикалық жұмыста оқушыларды оқыту процесінде металдан жасалған шығармашылық композициялардың орындалу реттілігін түсіндіру дағдыларын қолданады;
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Әлемдік бейнелеу өнерінің тарихы
Мақсаты: Студенттер әлемдік бейнелеу өнерінің эволюциясы саласындағы ақпаратты қоғам эволюциясының бөлігі ретінде жинақтайды және жүйелейді, Қазақстан өнерінің ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері, оның ішінде ЮНЕСКО-ның материалдық және материалдық емес мұрасы, өнердің қызметтің ерекше эстетикалық саласы ретіндегі маңыздылығын, оның оқушылардың тұлғасын, олардың шығармашылық әлеуетін дамытудағы рөлін жақсы түсінеді, сонымен қатар, мектеп практикасында студенттердің өнер туындыларын көркемдік қабылдау процесін ұйымдастыра алады Студент: • Өнер туындыларын интерпретациялау және эстетикалық бағалау процесінде тәуелсіз зерттеу қызметінде өнердің эволюциясы мен даму логикасы, стильдері, мектептері мен бағыттары туралы алған білімдерін түсінеді және қолданады; • Шығармашылық қызмет өнері және өз шығармалары үшін стиль мен н мәнерлеу құралдарын таңдау туралы білімді қолданады; • Мектептегі педагогикалық практикада көркемдік қабылдау процесін ұйымдастыру кезінде өнер туралы алған білімдерін түсінеді және қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Зергерлік өнер
Мақсаты: студенттер металдардың қасиеттері, халықтық зергерлік өнер дәстүрлері, зергерлік бұйымдарды дамытудың заманауи тенденциялары, зергерлік бұйымдарға арналған құралдармен және құрылғылармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы, металдарды зергерлік өңдеу технологиялары, дәстүрлі және заманауи технологияларды қолдана отырып, әртүрлі металдардан жасалған зергерлік композицияларды орындау дағдылары, металл зергерлік композицияларды орындау ерекшеліктерін түсіндіру туралы білімді меңгереді. Студенттер зергерлік өнердегі металдардың қасиеттері мен өңдеу технологиялары туралы білімнің өз шығармашылық жұмысында нәтижеге жету үшін және оқушыларды педагогикалық жұмыста сәндік-қолданбалы шығармашылыққа оқытудың тиімді процесі үшін маңыздылығын жақсы түсінеді Студенттер: • Зергерлік өнерде қолданылатын металдардың қасиеттерін, зергерлік өнердің халықтық дәстүрлері мен қазіргі даму тенденцияларын, металл бойынша жұмыс істеуге арналған құралдармен және құрылғылармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасын, металдарды зергерлік өңдеудің әртүрлі техникасы мен әдістерінің ерекшеліктерін үйретеді; • Зергерлік сәндік жұмыстарды орындау кезінде зергерлік өнер технологиялары, қауіпсіздік техникасы туралы білімді қолданады; • Металдан жасалған зергерлік бұйымдарды орындау барысында сыни және креативті ойлау, өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады; • Оқушыларды педагогикалық жұмыста сәндік-қолданбалы шығармашылыққа, дизайнға және технологияға оқыту процесінде металдан жасалған зергерлік бұйымдарды орындау ерекшеліктерін түсіндіру дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі материалдарды ( ағаш, былғары, сүйек, тас) көркем өңдеу
Мақсаты: Студенттер әртүрлі құралдар мен құрылғылармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасы, дәстүрлі материалдардың қасиеттері (ағаш, былғары, сүйек және т. б.), дәстүрлі материалдарды өңдеу технологиялары, әдістері мен тәсілдері (инкрустация, гравюра, бояу, аппликация, бедерлеу және т. б.) туралы білімді, әр түрлі көркемдік технологияларды қолдана отырып, әр түрлі дәстүрлі материалдардан сәндік композициялар мен қолданбалы бұйымдарды орындау дағдыларын меңгереді. Студенттер әртүрлі дәстүрлі материалдардан шығармашылық сәндік және қолданбалы жұмыстардың реттілігін түсіндіру дағдыларын, әртүрлі дәстүрлі материалдар мен оларды өңдеу технологияларының қасиеттерін, өз шығармашылық жұмысының нәтижелеріне қол жеткізу үшін және оқушыларды педагогикалық жұмыста қауіпсіздік ережелерін білудің сәндік-қолданбалы шығармашылыққа оқытудың тиімді процесі үшін маңыздылығын жақсы түсінеді Студенттер: • Дәстүрлі материалдардың қасиеттерін, әртүрлі құралдар мен құрылғылармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасын, дәстүрлі материалдарды көркемдік өңдеудің әртүрлі технологияларының ерекшеліктерін үйретеді; • Көркем өңдеудің әртүрлі технологиялық әдістерін қолдана отырып, қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, дәстүрлі материалдардан сәндік композициялар мен қолданбалы бұйымдарды орындайды; • Әр түрлі дәстүрлі материалдардан сәндік және қолданбалы жұмыстарды орындау барысында сыни және креативті ойлау дағдыларын қолданады; • Педагогикалық жұмыста оқушыларды сәндік-қолданбалы шығармашылыққа оқыту процесінде шығармашылық композициялар мен әртүрлі дәстүрлі материалдардан жасалған бұйымдардың орындалу реттілігін түсіндіру дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Бейнелеу өнері тарихы және артзерттеу
Мақсаты: Студенттер әлемдік бейнелеу өнерінің эволюциясы саласындағы ақпаратты қоғам эволюциясының бір бөлігі ретінде жинақтайды және жүйелейді, Қазақстанның ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі өнерінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері, оның ішінде ЮНЕСКО-ның материалдық және материалдық емес мұрасы, дербес зерттеулер негізінде әртүрлі кезеңдердегі, стильдер мен мектептердегі әлемдік өнер туындыларын көркемдік қабылдау және түсіндіру дағдыларын меңгереді. Студенттер өнердің маңыздылығын қызметтің ерекше эстетикалық саласы ретінде, оның оқушылардың жеке басының дамуындағы рөлін, олардың шығармашылық әлеуетін жақсы түсінеді және мектеп практикасында студенттердің өнер туындыларын көркемдік қабылдау процесін ұйымдастыра алады. Студенттер: • Өнер туындыларын интерпретациялау және эстетикалық бағалау процесінде тәуелсіз зерттеу қызметінде өнердің эволюциясы мен даму логикасы, стильдері, мектептері мен бағыттары туралы алған білімдерін түсінеді және қолданады; • Шығармашылық қызмет өнері және өз шығармалары үшін стиль мен мәнерлеу құралдарын таңдау туралы білімді қолданады; • Мектептегі педагогикалық практикада көркемдік қабылдау процесін ұйымдастыру процесінде өнер туралы алған білімдерін түсінеді және қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Сипаттамасы: Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы өнер (Көркем тоқу және тоқыма материалдарын өңдеу)
Мақсаты: Студенттер тоқу түрлері, тоқыма материалдарының қасиеттері, тоқыма материалдарын тоқу мен өңдеудің дәстүрлі және заманауи технологиялары, тоқыма материалдарын тоқу және көркемдік өңдеуге арналған құралдар мен құрылғылармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы туралы білімді, әр түрлі тоқу техникасында және тоқыма материалдарынан (гобелен, ине кілем жасау, ши, батик және т.б.) сәндік композициялар мен қолданбалы бұйымдарды орындау, әртүрлі тоқыма материалдарынан және әртүрлі тоқу техникасынан шығармашылық композициялар мен қолданбалы бұйымдарды орындау ерекшеліктерін түсіндіру дағдыларын меңгереді. Студенттер сәндік және қолданбалы бұйымдарды орындау кезінде тоқыма материалдарын тоқу мен көркемдік өңдеудің әртүрлі технологиялары туралы, оқушыларды педагогикалық жұмыста сәндік-қолданбалы шығармашылыққа, дизайн мен технологияға оқытудың тиімді процесі туралы білімнің маңыздылығын жақсы түсінеді Студенттер: • Тоқыма материалдарының қасиеттерін, тоқыма материалдарымен жұмыс істеуге арналған құралдармен және құрылғылармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасын, тоқу түрлерін, тоқылған бұйымдарды орындаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерінің ерекшеліктерін және тоқыма материалдарын көркемдік өңдеуді үйретеді; • Шығармашылық сәндік және қолданбалы қызметте тоқыма материалдарын өңдеудің қасиеттері, технологиялары, қауіпсіздік техникасы, әдістері мен тәсілдері, тоқу технологиялары туралы білімді қолданады; • Сәндік және қолданбалы жұмыстарды орындау барысында сыни және креативті ойлау, өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады; • Педагогикалық практикада оқушыларды сәндік-қолданбалы шығармашылыққа, дизайнға және технологияға оқыту процесінде әр түрлі тоқыма материалдарынан жасалған шығармашылық композициялар мен бұйымдарды орындау ерекшеліктерін түсіндіру дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Мақсаты: Студенттер көркемдік білім берудің тарихы мен теориясын біледі, формальды және бейресми көркемдік білім берудің стратегиялары мен технологияларын модельдей алады, жоспарлай алады, жетекшілік етеді, оқытады және бағалайды, сондай-ақ білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың заманауи арт технологиялары саласындағы білімді, нысандарды, әдістерді пайдалану, дербес зерттеулер негізінде артпедагогика дамуының қазіргі заманғы үрдістеріне сәйкес көркемдік білім беру мазмұнын құрастыру дағдыларын меңгереді Студенттер: • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін көркемдік білім беру модельдерін таңдайды; • Артпедагогиканың заманауи тенденцияларын ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолданады; • Сыныпта шығармашылық ортаны ұйымдастырады; • заманауи арттехнология саласындағы білімді, формаларды, әдістерді қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
«Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді. Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жобалау және макеттеу
Мақсаты: Студенттер жобалау теориясы мен әдістерін, сызбалар мен кесінділерді орындауды, әртүрлі объектілерді (сәулет ескерткіштері, интерьерлер, ландшафт, көлік құралдары, роботтар, қолөнер бұйымдары) макеттеудің техникалық әдістерін, ұлттық объектілерді жобалау туралы білімді, компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып әр түрлі материалдардан әр түрлі объектілерді жобалау және макеттеу дағдыларын, жобаларды таныстыру, оқу процесінде шығармашылық жобаларды, макеттер мен бұйымдарды орындау ережелері мен реттілігін түсіндіру дағдыларын меңгереді.. Студенттер жобалау принциптері мен макет технологияларының мектеп тәжірибесінде дизайн мен технологияны оқытудағы маңыздылығын жақсы түсінеді. Студенттер: • Дизайн объектілері мен сәндік және қолданбалы өнер бұйымдарын жобалау принциптері мен әдістерін, әртүрлі объектілерді макеттеудің техникалық әдістерін үйретеді; • Алынған теориялық жобалық білім мен компьютерлік бағдарламалардың білімін қолдана отырып, сәндік және қолданбалы өнер бұйымдарының жобалары мен макеттерін орындайды;. • Шығармашылық жобалық идеяларды әзірлеу кезінде зерттеу дағдыларын, сыни және креативті ойлау дағдыларын қолданады; • Шығармашылық жобаларды, макеттер мен бұйымдарды орындау ережелері мен реттілігін оқыту процесінде түсіндіру дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сәулеттік графика және макеттеу
Мақсаты: Студенттер сәулеттік графиканы орындау ережелерін, әдістерін және сәулеттік және басқа да макеттерді орындаудың кезектілігі, техникалық тәсілдері туралы білімді, сәулет суреттерін, сәулеттік және басқа да макеттерді орындау дағдыларын меңгереді. Студенттер сәулеттік графиканы орындау ережелерін, мектепте дизайнды оқытуда және мектептегі тәжірибеде макет технологияларын білудің маңыздылығын жақсы түсінеді. Студенттер: • Сәулеттік графиканы орындау ережелерін, әртүрлі объектілерді макеттеудің техникалық әдістерін үйрету • Алынған теориялық жобалық білімді қолдана отырып, сәулеттік сызбалар мен макеттерді орындау дағдыларын қолданыңыз. • Шығармашылық жобалық идеяларды әзірлеу кезінде зерттеу дағдыларын, сыни және креативті ойлау дағдыларын қолданыңыз. • Сәулеттік сызбаларды, макеттерді орындау ережелері мен реттілігін оқыту процесінде түсіндіру дағдыларын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кілем тоқу және тоқыма бұйымдарын көркем өңдеу
Мақсаты: студенттер кілем тоқудың әртүрлі дәстүрлі және заманауи түрлері (түксіз, түксіз, ине және т. б.), дәстүрлі және заманауи тоқыма материалдарының қасиеттері, тоқыма материалдарын тоқу мен өңдеудің дәстүрлі және заманауи технологиялары (пеш, көрпе, аппликация, кесте және т. б.), тоқуға арналған құралдармен және құрылғылармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы және көркем тоқыма өңдеу туралы білімді, әр түрлі дәстүрлі және заманауи кілем тоқу техникасы мен тоқыма бұйымдарында сәндік композициялар мен қолданбалы бұйымдарды орындау дағдыларын, шығармашылық композициялар мен тоқыма бұйымдарын және кілем тоқудың әртүрлі әдістерін орындау ретін түсіндіру дағдыларын меңгереді. Студенттер сәндік және қолданбалы бұйымдарды орындау кезінде және оқушыларды педагогикалық жұмыста сәндік-қолданбалы шығармашылыққа оқытудың тиімді процесі үшін қауіпсіздік ережелерін, тоқу мен тоқыма бұйымдарын көркемдік өңдеудің әртүрлі технологияларын білудің маңыздылығын жақсы түсінеді. Студенттер: • Тоқыма бұйымдарының қасиеттерін және оны көркемдік өңдеудің әртүрлі технологияларын, кілем тоқудың дәстүрлі және заманауи технологияларын, құралдар мен құрылғылармен жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасын үйретеді; • Тоқыма өңдеу, кілем тоқу технологияларын қолдана отырып, сәндік және қолданбалы жұмыстарды орындайды; • Тоқыма бұйымдарынан сәндік және қолданбалы жұмыстарды орындау процесінде және кілем тоқудың әртүрлі әдістерінде сыни және креативті ойлау дағдыларын, өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады; • Оқушыларды педагогикалық жұмыста оқыту процесінде кілем тоқудың әртүрлі әдістерінде шығармашылық композициялар мен тоқыма бұйымдарының орындалу реттілігін түсіндіру дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өнер пәндерін оқытудың заманауи әдістемесі
Мақсаты: Өнер пәндерін оқыту әдістемесі саласындағы білімді жетілдіру. Студенттер көркемдік білім берудің тарихы мен теориясын біледі, формальды және бейресми көркемдік білім берудің стратегиялары мен технологияларын модельдей алады, жоспарлай алады, жетекшілік етеді, оқытады және бағалайды, сондай-ақ білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың заманауи арт технологиялары саласындағы білімді, нысандарды, әдістерді пайдалану, дербес зерттеулер негізінде артпедагогика дамуының қазіргі заманғы үрдістеріне сәйкес көркемдік білім беру мазмұнын құрастыру дағдыларын меңгереді Студенттер: • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін көркемдік білім беру модельдерін таңдайды; • Артпедагогиканың заманауи тенденцияларын ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылықта қолданады; • Сыныпта шығармашылық ортаны ұйымдастырады; • Заманауи өнер технологиялары саласындағы білімді, формаларды, әдістерді қолданады • Өнер пәндерін оқытудың заманауи әдістемесін түсінеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Мақсаты: Студенттер Графикалық дизайн және жарнама, цифрлық білім беру ресурстары, презентациялар және т. б. шығармашылық жұмыстар мен жобаларды орындау кезінде компьютерлік растрлық және векторлық бағдарламаларды (Photoshop, CorelDRAW, Adobe aftereffects, Adobe aftereffects және т. б.) білімді, кәсіби компьютерлік бағдарламалардың құралдарын қолдана отырып, шығармашылық жұмыстарды және цифрлық білім беру ресурстарын орындау, оқу процесінде дизайн жобаларын орындау ережелері мен реттілігін түсіндіру.дағдыларын меңгереді. Студенттер цифрлық өнер туындылары мен әдістемелік әзірлемелерді жасау кезінде компьютерлік бағдарламалар мен цифрлық технологиялардың маңыздылығын жақсы түсінеді. Студенттер: • Кәсіби компьютерлік бағдарламаларды (Photoshop, CorelDRAW, Adobe AfterEffects, Adobe Premiere Pro және т.б.), шығармашылық жұмыстар мен жобаларды орындау ережелерін, цифрлық білім беру ресурстары мен презентацияларды үйретеді. • Компьютерлік бағдарламалар мен медиа-коммуникациялар құралдарын қолдана отырып, цифрлық білім беру ресурстары мен презентациялардың шығармашылық жұмыстары мен жобаларын орындайды. • Шығармашылық жобалар мен цифрлық білім беру ресурстарын орындау кезінде сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын қолданады. • Компьютерлік бағдарламалар құралдарының көмегімен шығармашылық жұмыстарды орындау ережелерін оқыту барысында түсіндіру дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Станокты кескіндеме
Мақсаты: Студенттер станоктық кескіндеменің әртүрлі стильдері мен жанрлары туралы, станоктық кескіндеме жұмыстарын әр түрлі материалдармен және әр түрлі стильдермен орындау ережелері туралы, станоктық кескіндеменің әр түрлі стильдері мен жанрларында табиғи кескіндеме өндірістерінің әр түрлі кескіндеме материалдарын орындау дағдыларын біледі. Студенттер станоктық кескіндеменің әртүрлі стильдері мен жанрлары туралы білімнің маңыздылығын, тиімді өзіндік шығармашылық жұмыс үшін және оқушыларды педагогикалық практикада оқытудың тиімді процесі үшін станоктық кескіндеме жұмыстарын орындау ережелерінің маңыздылығын жақсы түсінеді Студенттер: • Станоктық кескіндеменің әртүрлі стильдері мен жанрларының ерекшеліктерін, әртүрлі кескіндеме техникасының ерекшеліктерін үйретеді; • Станоктық кескіндеменің әр түрлі стильдері мен жанрларында табиғи кескіндеме қойылымдарының әр түрлі кескіндеме материалдарын орындау дағдыларын меңгереді; • Табиғи сахналық қойылымдарды орындау кезінде өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады; • Оқушыларды педагогикалық практикада оқыту процесінде табиғаттан станоктық кескіндеме композицияларын бейнелеу ережелерін түсіндіру дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Кәсіби дизайнерлік компьютерлік бағдарламалар
Мақсаты: Студенттер жобалық жобалар мен әдістемелік әзірлемелерді - цифрлық білім беру ресурстарын, презентацияларды және т. б. орындау кезінде кәсіби компьютерлік бағдарламаларды (Photoshop, CorelDRAW, Adobe AfterEffects, Adobe aftereffects және т. б.) туралы білімді, дизайнерлік жобаларды жүзеге асыруды үйрету барысында түсіндіру дағдыларын меңгереді. Студенттер кәсіби компьютерлік бағдарламалар мен цифрлық технологиялардың дизайнерлік жобалар мен әдістемелік әзірлемелерді әзірлеудегі маңыздылығын жақсы түсінеді Студенттер: • Кәсіби компьютерлік бағдарламалардың құралдарын (Photoshop, CorelDRAW, Adobe AfterEffects, Adobe PremierePro және т.б.), дизайнерлік жобалар мен цифрлық әдістемелік әзірлемелерді орындау ережелерін қолданады және үйретеді. • Компьютерлік бағдарламалар мен медиа-коммуникациялар құралдарын қолдана отырып, дизайнерлік жобаларды, цифрлық цифрлық әдістемелік әзірлемелерді орындау дағдыларын қолданады. • Шығармашылық жобалар мен цифрлық білім беру ресурстарын орындау кезінде сыни және креативті ойлау дағдыларын қолданады. • Компьютерлік бағдарламалар құралдарын қолдана отырып, дизайн жобаларын орындау ретін оқыту барысында түсіндіру дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сызу
Мақсаты: студенттер тікбұрышты проекциялау негіздері, сызбаларды орындау ережелері, түйіндесуді құру әдістері, қималар мен кесінділерді орындау және белгілеу, сызбалар мен қималардың шартты белгілері, бөлшектер мен құрастыру бірліктерінің сызбаларын орындау туралы білімді, сурет салу құралдарын ұтымды пайдалану дағдыларын, заттардың пішінін табиғатта және олардың сызбалары бойынша талдауды, сондай ақ суреттердің графикалық құрамын талдауды меңгереді, шығармашылық мазмұны бар мәселелерді шешуде графикалық білімді қолдануды көрсете алады. Студенттер қарапайым объектілердің сызбаларын, эскиздерін және көрнекі бейнелерін оқу және орындау, объектілер мен олардың бөліктерінің пішіні мен кеңістіктік орналасуын өзгерту дағдыларын жобалау ұйымдары мен кәсіпорындарда есептеу-конструкторлық жұмыста заманауи технологияларды қолдануды, кәсіби қызметті игеру үшін сызбалық білімнің маңыздылығын түсінеді. Студенттер: • Тікбұрышты проекциялау негіздерін, техникалық сызу ережелерін, кесіндіні сызу және белгілеу шарттарын, заттардың пішінін табиғи және олардың сызбалары мен кескіндердің графикалық композициясы бойынша талдауды, сондай-ақ сызба құралдарын пайдалануды үйретеді; • Жобалау бойынша теориялық білімді қолдана отырып, бөлшектер мен құрастыру бірліктерінің сызбаларын орындайды; • Дизайн жобасының идеяларын сыни тұрғыдан бағалайды; • Мұғалім ретінде өз жұмысында сәулеттік сызбалар мен макеттерді орындау ережелері мен реттілігі теориясы мен практикасын оқыту принциптері туралы білімді қолданады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Кескіндеме
Мақсаты: студенттер композиция теориясы, жазықтықтағы бейнелеу заңдылықтары, пластикалық анатомия, шығармашылық зерттеулер негізінде, дәстүрлі және заманауи материалдар мен әдістерді қолдана отырып, бейнелеу өнері туындыларының түрлері мен жанрларында орындау дағдыларын, бейнелеу іс-әрекетінде кескіндеме, түстану мәнерлеу құралдары туралы теориялық білімді, оқу құралдарын құрастыру ережелерін, қойылымдарда майлы кескіндеме және акрилмен жұмыс істеу ережелерін меңгереді. Студенттер: • Әр түрлі өнер жанрларындағы композициялық шешімнің ерекшеліктерін, шығармашылық зерттеу әдістерін және әр түрлі жанрлық композицияларды орындау принциптерін үйретеді; • Алынған теориялық білімді жанрлық композицияларды орындау барысында қолданады; • Жанрлық композициялармен жұмыс жасау барысында сыни және креативті ойлау дағдыларын қолданады; • Жанрлық композицияларды орындау кезінде өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады; Оқушыларды педагогикалық жұмыста бейнелеу өнеріне оқыту процесінде жанрлық композицияларды әр түрлі стильде, әр түрлі бейнелеу материалдары мен құралдарында орындау ерекшеліктерін түсіндіру дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Адам фигурасының суреті
Мақсаты: Студенттер адамның фигурасын табиғаттан графикалық материалдардан статика мен динамикада бейнелеу үшін пластикалық анатомия туралы білімді, адам фигурасының табиғаттан ұзақ қойылымдарын орындау және фигураның эскиздерін әртүрлі графикалық материалдармен орындау ережелерін, өз жұмысының нәтижелерін бағалау кезінде адам фигурасын реалистік бейнелеу және рефлексия мен өзара рефлексия ережелерін қолдана отырып, статика мен динамикадағы адам фигурасының ұзақ мерзімді қойылымдары мен қысқа мерзімді сызбаларын әртүрлі графикалық материалдармен орындау дағдыларын меңгереді. Студенттер пластикалық анатомия теориясының адам фигурасын графикалық материалдармен салудағы және оқушыларды педагогикалық практикада оқытудың тиімді процесі үшін маңыздылығын жақсы түсінеді .Студенттер: • Пластикалық анатомия теориясын оқытудың теориясы мен практикасының негіздерін, статикалық қалыпта және динамикада адам фигурасын бейнелеу ережелерін үйретеді, әртүрлі графикалық материалдардың ерекшеліктерін біледі (графит қарындаш, көмір, соус, пастель, сангина және т. б.); • Қысқа мерзімді жұмыстарда және ұзақ мерзімді табиғи қойылымдарда адам фигурасының суретін орындау кезінде әртүрлі графикалық материалдарды (графит қарындаш, көмір, соус, пастель, сангина және т. б.) қолдана алады; • Адам фигурасының ұзақ және қысқа мерзімді табиғи суреттерін орындайды; • Мұғалім ретінде өз жұмысында адам фигурасын табиғаттан бейнелеу теориясы мен практикасын оқыту принциптері туралы алған білімдерін қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Графика және жобалау
Мақсаты: Студенттер бейнелеу теориясының негіздерін, проекциялау әдісінің заңдылықтарын және графикалық модельдеуді, визуализацияны, өз қызметінің ұсынылған нәтижелерінің кеңістіктік көрінісін біледі, әр түрлі салалардағы графикалық бейнені қайта құру және түрлендіру, графикалық қызметтің әртүрлі түрлерімен байланысты эвристикалық іздеу әдістері мен зерттеу дағдыларын қолданады. Студенттер өздерінің жобалық-зерттеу қызметінде қолмен, құралдармен, компьютерлік графиканың мүмкіндіктерін де қолдана білуі мен дайындығын көрсетеді, графикалық бейнелердің функцияларын таным құралы және визуалды (графикалық) ақпаратты беру құралы ретінде түсінеді, графикалық білім мен жобалаудың маңыздылығын, заманауи технологиялар мен жобалау мәдениетін ұйымдастыруда ойлау құралы ретінде кәсіби қызметте қолдануды түсінеді Студенттер: • Кескіндерді масштабының өзгеруімен көбейту және түрлендіру әдістерін, сондай-ақ ішінара кескіндер бойынша объектінің бейнесін қайта құруды біледі; • Графикалық дизайн мен макетті қамтитын графикалық модельдеу дағдыларын меңгереді; • Жобалау-шығармашылық және зерттеу қызметінде дағдылар мен іскерліктерді пайдаланады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сюжеттік сурет
Мақсаты: Студенттер пластикалық анатомия, әртүрлі графикалық материалдардың ерекшеліктері, сюжеттік кескіндердің орналасуы, адамның ұзақ және қысқа мерзімді бір фигуралы және көп фигуралы сюжеттік бейнелерін табиғаттан графикалық материалдармен статика мен динамикада бейнелеу ережелері туралы білімді, статикалық және динамикадағы адамның ұзақ және қысқа мерзімді бір фигуралы және көп фигуралы сюжеттік бейнелерін табиғаттан графикалық материалдармен орындау дағдыларын, адам фигурасын нақты бейнелеу ережелерін, әртүрлі графикалық материалдарды қолдану, адам фигурасын табиғаттан бейнелеу ережелерін түсіндіру дағдыларын меңгереді. Студенттер пластикалық анатомия теориясының әртүрлі графикалық материалдарды қолдана отырып, сюжеттік көп фигуралы және бір фигуралы кескіндерді салудағы және оқушыларды педагогикалық практикада бейнелеу іс әрекетін тиімді оқыту процесінде маңыздылығын жақсы түсінеді. Студенттер: • Статикалық және динамикадағы сюжеттік бір фигуралы және көп фигуралы кескіндерді сауатты және мәнерлі бейнелеу үшін композиция теориясы мен пластикалық анатомия негіздерін үйретеді, бейнелеу қызметінде қолдануға арналған әртүрлі графикалық материалдардың мәнерлеу ерекшеліктерін біледі; • Әр түрлі графикалық материалдармен көп фигуралы және бір фигуралы композициялардың ұзақ сюжеттік суреттерін және қысқа мерзімді жұмыстарды орындайды; • Өз жұмысының нәтижелерін бағалау кезінде өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады; • Мұғалім ретінде өз жұмысында оқушыларды оқыту процесінде сюжеттік бейнелеу ережелерін графикалық материалдармен түсіндіру дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Шығармашылық керамика және мүсін
Пәннің мақсаты: студенттер керамика, пластикалық анатомия туралы алған теориялық білімдерін өздерінің оқу және шығармашылық жұмыстарында, табиғаттан жазықтық және көлемдік мүсіндерді орындау кезінде саналы түрде пайдаланады, пластикалық анатомия, техникалық әдістер, материалдардың қасиеттері және керамика мен мүсіннің экспрессивті құралдары туралы білімдерін қолдана отырып, жазықтық және көлемдік мүсіндік жұмыстарды құрастыру және орындау дағдыларын меңгереді, пластикалық бейнелеу қызметінің нәтижелерін одан әрі жетілдіру мақсатында сыни тұрғыдан бағалауға қабілетті, пластикалық композицияларды орындау ережелерін түсіндіру, пластикалық анатомия туралы білімнің бейнелеу іс-әрекетіндегі маңыздылығын, керамика мен мүсін материалдары мен техникасының қасиеттерін мектеп оқушыларын бейнелеу өнеріне оқыту процесінде түсінеді. Студенттер мүмкін: • Бейнелеу өнерінің әртүрлі түрлері мен жанрларында тәуелсіз бейнелеу іс-әрекетінде пластикалық анатомия білімін практикада қолдана біледі; • Керамика мен мүсіннің материалдары мен экспрессивті құралдарының қасиеттері, жазықтық және көлемді мүсін мен керамиканың композициялық шешімінің ережелері туралы білімді дербес бейнелеу қызметінде қолдану және тәжірибеде қолданады; • Мүсіндік рельефтерді, әртүрлі пластикалық материалдар мен әдістердегі көлемді мүсіндерді орындау кезінде өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын меңгереді; • Оқушыларды педагогикалық жұмыста оқыту процесінде мүсіндік және керамикалық жұмыстарды орындау практикасы мен пластикалық анатомия теориясын түсіндіру дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Керамика және гончар өнері
Мақсаты: студенттер керамика және керамика өнері, керамикалық бұйымдарды жасаудың дәстүрлі әдістері мен заманауи технологиялары туралы білімдерін меңгереді, заманауи керамиканың сәндік және технологиялық сорттары туралы білімдерін көрсетеді. Студенттер балшықпен жұмыс істеу дағдылары мен әдістерін, мүсіндеу, шикізатты өңдеу, кескіндеме және өнімді күйдіру әдістерін біледі, керамика мен басқа да қыш материалдарда кәдесый өнімдерін жасауда практикалық дағдыларға ие. Студенттер мектеп оқушыларын әлемдік көркем мәдениетпен таныстыру және таныстыру, көркемдік талғамды, бейнелі ойлауды және қолданбалы өнер саласындағы шығармашылық қабілеттерді дамытудағы қыш қолөнерінің маңыздылығын жақсы түсінеді. Студенттер: • Керамика мен керамиканың әдістері мен әдістерін біледі • Дәстүрлі және заманауи техникалар мен технологияларды қолдана отырып, Сазды өңдеуге арналған құралдар мен құрылғыларды қолдану дағдыларын меңгереді • Керамика және керамика өнерінде шығармашылық жұмыстарды орындау әдістерін өзінің кәсіби қызметі үшін және оқушыларды өнер мекемелерінде оқыту үшін пайдаланады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум(ПББ)
Студенттерді оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру, білім сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, кәсіби дағдылар мен дағдыларды дамыту. Биологияны оқытудағы заманауи білім беру технологиялары. Биологияны оқыту сапасын бақылаудың бағалау құралдары. Бағалау процесінің ашықтығы, айқындығы. Бағалаудың объективтілігі. Оқушылардың ынтасын арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Артбілім беру саласындағы оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру және басқару үшін тарихи-саяси, философиялық, әлеуметтанулық, мәдениеттанулық, педагогикалық-психологиялық ғылымдар саласындағы білімді пайдалану;
- Тиісті оқыту әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындай отырып, білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін есепке алумен қатар, артобілім саласындағы оқу процесін жоспарлау кезінде экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және қауіпсіз өмір саласы саласындағы тілдік құзыреттіліктерді, ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды, талдау әдістерін қолдану;
- Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жас және жеке даму заңдылықтары негізінде оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістемелерін жобалау, әзірлеу процесінде артбілім берудің заманауи жетістіктерін талдау және қолдану;
- Педагогикалық-психологиялық зерттеулер, өзара іс-қимыл және коммуникация, бағалау және даму негіздерін, олардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқушылардың үлгерімін бақылау әдістері мен технологияларын, инклюзивті артбілім берумен қатар, оқушылардың оқу үлгерімін мониторингтеуді меңгеру;
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін, сонымен қатар оқыту, жоспарлау және жеке оқыту әдістемесі мен технологиясын, сондай-ақ формальды және бейресми білім беру саласындағы инновацияларды білу;
- Сурет салу, кескіндеме, композиция, өнер тарихы, пластикалық анатомия және мүсін, дизайн негіздері, сызба геометрия саласындағы білім мен практикалық дағдыларды педагогикалық және шығармашылық қызметте қолдану, сондай-ақ оларды үнемі жетілдіруге ұмтылу;
- Мектепте және мектептен тыс жерлерде этика мен мінез-құлықтың жоғары стандарттарын сақтау, сондай-ақ Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнерінің әр түрлері (материалдарды көркемдік өңдеу: металл, ағаш, тоқыма және тоқыма) негізінде формальды және бейресми көркем білім беру жүйесінде педагогикалық процесті іске асыру;
- Сурет салу және кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер (түрлері бойынша), мүсін, керамика, дизайн, өнердің цифрлық нысандары саласында колористика мен түстану негізінде шығармашылық жұмыс жасау, сондай-ақ қолмен және машиналармен, жобалау және макеттеу саласында сызбалар, бұйымдар схемалар мен басқа да графикалық құрылыстарды жасау әдістемесін меңгеру;
- Білім алушының эмоционалдық-құндылық саласын (баланың тәжірибелік мәдениеті мен құндылық бағдарларын) дамытатын тәрбие жұмысын жобалай отырып, ресми және бейресми мектеп білімі шеңберінде шығармашылық орта құру және жобаларды іске асыру үшін әлемдік көркем білім беру әдістері мен технологияларын жалпылау;
- Өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің практикасының рефлексиясын жүзеге асыру, артобілім беру саласындағы үздік педагогикалық практикаларды зерделеу, сондай-ақ Қазақстанда көркем білім беруді тұрақты дамыту үшін кешенді тәсілді қолдана отырып, креативті экономикадағы арт-менеджмент пен кәсіпкерліктің фактілері мен заңдылықтарын талдау;
- Ресми, бейресми, ақпараттық нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлау, сондай-ақ білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін зерттеу, білім беру ортасын зерттеу және көркем білім беру саласындағы сабақты зерттеу;
- Оқытушылық қызметте көркемдік білім беруді, графиканы және жобалауды оқытудың әлемдік және отандық әдістемесінің соңғы жетістіктерін пайдалану.