6B01509 Информатика және робототехника в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатика және робототехника саласында терең білімі бар, заманауи цифрлық, әдістемелік және коммуникативтік құзыреттіліктерге ие, инновациялық білім беру технологияларын тиімді қолдана алатын, оқу материалдарын әзірлеп, бейімдей алатын, сондай-ақ инклюзивті және кәсіпкерлік оқыту талаптарын ескере отырып, білім беру процесін ұйымдастыра алатын білікті педагог маманын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Жоғары математика
«Жоғары математика» пәні инженерлік-техникалық және жаратылыстану бағытындағы мамандықтар үшін іргелі пән болып табылады. Курста математикалық анализ, сызықтық алгебра, дифференциалдық есептеулер, интегралдық есептеулер, қатарлар теориясы, дифференциалдық теңдеулер және олардың қолданылуы қарастырылады. Пән студенттердің логикалық, аналитикалық ойлау қабілетін дамытып, күрделі техникалық есептерді шешуге қажетті математикалық негіз береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканың теориялық негіздері/
Информатиканың теориялық негіздері пәні концепциялардың когнитивтік модельдерін дамытуға ықпал ететін іргелі информатика тұжырымдамаларының жиынтығы. Ақпарат материяның әмбебап семантикалық қасиеті ретінде. Ақпарат теориясының негіздері, цифрлық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігі мен күрделілігін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Алгоритмдеу және бағдарлама жасау негіздері
Мақсаты: Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін меңгеру. Мазмұны: Ғылыми аппарат. Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді жасау кезінде деректердің тиімді модельдері мен оларды өңдеу алгоритмдерінің жалпы сипаттамасы. Дербес ЭЕМ-де деректерді бағдарламалық өңдеудің қарапайым есептерін шешу дағдылары. Қалыптасатын дағдылары: бағдарламалық өнімдерді әзірлеу және жүргізу процесінде аспаптық бағдарламалық құралдарды пайдалануға дайындық
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпаратты іздеу және деректерді шығару
Пәнді игерудің мақсаты-проблемаларды талдауды, мақсаттар мен міндеттерді қоюды, зерттеу объектісі мен тақырыбын бөлектеуді, зерттеу әдісі мен әдістерін таңдауды, сондай-ақ оның сапасын бағалауды қоса алғанда, зерттеу қызметін жүргізу қабілетін дамыту. Кәсіби мақсаттар-студенттердің заманауи іздеу жүйелерінің жұмыс принциптері туралы түсініктерін қалыптастыру, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерінің себептерін түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Функционалды және объектіге бағытталған бағдарламалау негіздері
Объектіге бағытталған бағдарламалау түсінігі. Кластарды анықтауға және қолдануға ерекше назар аудара отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасы. Объектіге бағытталған дизайн негіздері. Стандартты бағдарламалау конструкциялары. Мәселелерді шешу кезеңдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
«Кәсіби және зерттеушілік қызметтің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» – құқықтану мен мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін пән. Оны оқу әлеуметтік сұранысты қанағаттандыру үшін қажет: болашақ маманның құқық саласындағы зерттеу қызметі мен кез келген жемқорлық көріністеріне «мүлдем төзбеушілікті» қалыптастыру бойынша дағдыларын тәрбиелейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік
Компьютерлік желілер. Желілік компьютерлердің функциялары. Беру ортасының қасиеттері. Желілік драйверлер. Жергілікті желілер хаттамаларының сипаттамасы. Қазіргі жағдайда ақпараттық қауіпсіздіктің өзектілігі. Қауіп түсінігі. Вирустардың түрлері туралы түсінік. Компьютерлік вирустардан қорғау. Ақпаратты қорғаудың заманауи әдістері. Қауіпсіздік модельдері және оларды қолдану. Криптография әдістері. Компьютерлік жүйелердің қауіпсіздік өлшемдері
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
«Экономика және кәсіпкерлік негіздері» пәні студенттерді экономикалық теорияның негізгі қағидаларымен, нарық механизмдерімен және бизнес жүргізу негіздерімен таныстырады. Сұраныс пен ұсыныс, қаржылық жоспарлау, ресурстарды басқару және кәсіпкерлік қызмет тақырыптарын қамтиды. Студенттер кәсіпкерліктің экономикалық дамудағы рөлін және бизнес-идеялар мен жобаларды сәтті іске асыру үшін қажетті шешім қабылдау мен талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және деректер құрылымдары
Алгоритмдер мен бағдарламаларды, типтік ақпараттық нысандарды қолданған стандартты деректер құрылымын дамытудың негізгі әдістерін зерттеу; Алгоритмдердің есептеу күрделілігін талдаудың математикалық әдістері, алгоритмдік тапсырмалардың классикасы, алгоритмдік тапсырмалардың классикасы, мысалы, сұрыптау және жылдам іздеу сияқты полиномиялық күрделілігі бар. Бағдарламалау алгоритмдері мен құрылымын ақпараттық нысандарды жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілдерінің мойынтіректерімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер мен желілер
"Операциялық жүйелер мен желілер" курсы студенттерге қоршаған ортаны құруға, ресурстарды бөлуге, пайдаланушы мен қолданбалы бағдарламаларды қажетті қызметтермен қамтамасыз етуге, желілік жұмысты ұйымдастыруға, файлдық жүйені қолдауға, ақпаратты, деректерді және қолданбалы бағдарламаларды рұқсатсыз пайдалану әрекеттерінен қорғауға мүмкіндік беретін заманауи операциялық жүйелерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері туралы іргелі түсініктер жасауға арналған. және т. б басқа.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Балалардың дамуындағы жастық және физиологиялық ерекшеліктер
Студенттерге Ностаның жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін және балалар денесінің дамуын беру; балалар денесінің құрылымы мен функцияларын ескере отырып, сараланған тәсілге үйрету; студенттерге оқу процесін ұйымдастырудың физиологиялық және гигиеналық негіздерін, студенттердің еңбек және демалу режимін үйрету, олардың жетекшілігімен Болашақ педагогикалық іс-әрекетте әр оқушы Гигиена мен медицина саласындағы минималды білімді игеріп, денесін біліп, оны қалай дұрыс ұстау керектігін біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Web бағдарламалау негіздері
Web-беттерді құрудың заманауи әдістері мен технологияларын зерттеу. HTML, CSS тілдерінде веб-сайттар құру дағдыларын игеру. Web-сайтты жобалаудың, құрастырудың және орналастырудың үлгілік тәсілдерін меңгеру. Дайын қолданбалы компьютерлік бағдарламаларды пайдалану (сайт редакторлары, браузерлер, графикалық редакторлар). Web-дизайн негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
«Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация» пәні білім беру ортасындағы психологиялық үдерістерді және коммуникациялық стратегияларды зерттейді. Негізгі бағыттарына педагог-оқушы өзара әрекеттесуінің психологиялық заңдылықтары, білім берудегі тиімді коммуникация әдістері (вербальды/вербальды емес), топтық динамика мен конфликттерді реттеу, деструктивті мінез-құлықтың алдын алу, инклюзивті ортада психологиялық қолдау кіреді. Курста білім алушы студенттер оқушылардың жас ерекшеліктерін, қазіргі кездегі буллинг, кибербуллинг, жеке-дара қажеттіліктерін және айырмашылықтарын түсінуге ықпал ететін психологиялық теорияларды, тұжырымдамаларды және модельдерді меңгереді. Пән педагогикалық қызметтегі коммуникациялық құзыреттілікті дамытуға және педагогикалық мамандықтағы болашақ мұғалімдердің құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Электроника негіздері
Электроника ғылымдағы бағыт ретінде. Заманауи электронды құрылғылардың жұмысының негізгі принциптері. Аналогты және цифрлық электрониканы пайдалану салалары. Электрондық құрылғыларды жобалау әдістері. Диодтар мен диодтардың сызбалар. Пассивті компоненттер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Электроника
Электроника" пәні электрондық схемалармен және құрылғылармен жұмыс істеу теориясы мен практикасын білуді, электрондық жүйелерді әзірлеу және талдау жөніндегі жобаларды ұйымдастыру, жоспарлау және іске асыру дағдыларын қамтамасыз етуге бағытталған.Қазіргі заманғы электрондық құрылғылардың негізгі принциптері. Аналогтық және цифрлық электрониканы қолдану салалары. Электрондық құрылғыларды жобалау әдістері. Диодтар және диодтық тізбектер. Пассивті компоненттер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Информатика және робототехниканы оқыту әдістері мен технологиялары
Информатика және робототехника пәндерін оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын зерделеу. Оқыту формалары мен құралдарын, оның ішінде цифрлық ресурстарды, визуалды бағдарламалау орталарын және білім беру робототехника платформаларын меңгеру. Алгоритмдік ойлау, бағдарламалау және жобалық қызметті дамытуға бағытталған педагогикалық тәсілдерді талдау. Оқушылардың практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқу роботтарын және бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, оқу сабақтарын әзірлеу және өткізу. Оқыту әдістерінің тиімділігін бағалау, информатика және робототехника бойынша жеке және сараланған оқытуды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Желілік технологиялар және интернет заттары
"Желілік технологиялар және Заттар интернеті (IoT)" пәні желілік хаттамалар арқылы өзара әрекеттесетін бір-бірімен немесе сыртқы ортамен өзара әрекеттесу үшін кіріктірілген технологиялармен жабдықталған жүйелерді жобалау және енгізу әдістерін зерттеуге арналған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: Білу: "заттар интернетін" ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері, "Заттар интернетінің" пайда болу және даму тарихы, "заттар интернетін" дамытудың негізгі факторлары, "Заттар интернеті" саласындағы қолданыстағы технологиялар, "заттар интернеті" саласындағы негізгі трендтер мен бағыттар; білу: IoT жүйелерін жобалау, "интернет заттары" саласындағы бағдарламалық құралдарды қолдану. IoT құрылғыларына қосылу; - терминологиялық аппаратты, соңғы құрылғыларды желіге қосу бойынша базалық дағдыларды, "Заттар интернеті"типті жүйелерге арналған тиісті аспаптық құралдармен және бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Физика негіздері
Оқушыларды физика ғылымының негізгі идеялары мен әдістерімен таныстыру. Оларды физикалық ойлауға, физикалық заңдардың мағынасын түсіндіруге үйрету. Физика ғылымының іргелі негіздерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Роботты жүйелер
Пәнді оқытудың мақсаты технологиялық процестерді автоматтандырудың заманауи техникалық құралдары – өнеркәсіптік роботтар (т.б.) бойынша білім алу болып табылады. Пәнді оқу кезінде кең қолданылатын өнеркәсіптік роботтардың заманауи түрлерін құру (есептеу және жобалау), енгізу және пайдалану саласында білім алу қажет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Роботтарды жобалау, автоматтандыру және бағдарламалау
Роботтардың механикалық құрылымы. Роботтардың механикалық құрылымдарын жобалау әдістері. Роботтардың механикалық бөліктерін басқарудың автоматтандыру әдістері. Роботтарды автоматтандырылған жобалау негіздері. Роботтарды компьютерлік модельдеудің негіздері. Электр қозғалтқыштары туралы түсінік.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Физика
"Физика" пәнін оқытудың мақсаты-негізгі физикалық құбылыстарды оқу. Классикалық және қазіргі заманғы физиканың іргелі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын меңгеру. Ғылыми дүниетаным мен қазіргі физикалық ойлауды қалыптастыру. Қазіргі ғылыми аппаратурамен танысу, физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру, жаратылыстанудың әр түрлі бөлімдеріне тән шамалардың сандық тәртіптерін бағалауды үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Робототехникадан жобалық іс-әрекет негіздері
Білім беру робототехникасы саласындағы жобалық қызметті жүзеге асыруға қажетті базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Жоба жұмысын жоспарлау, міндет қою, роботты құрастыру, бағдарламалау және сынақтан өткізу кезеңдерін зерделеу. Топпен жұмыс істеу, рөлдерді бөлу, жобаларды қорғау және таныстыру қабілеттерін дамыту. Әртүрлі робототехникалық платформаларды және визуалды немесе мәтіндік бағдарламалау тілдерін қолдану. Қолданбалы міндеттерді шешуге және информатика, физика, математика сияқты пәндермен кіріктіруге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Информатика және робототехниканы бағалау және дамыту
Информатика және робототехника саласындағы білім нәтижелерін бағалау принциптері мен тәсілдерін зерделеу. Оқушылардың білім, білік және дағдыларын диагностикалау мен мониторинг жүргізу әдістерін талдау. Жобалық, зерттеу және практикалық жұмыстарды бағалауға арналған критерийлер мен құралдарды әзірлеу. Мектептегі информатика және робототехника пәндерінің мазмұны мен оқыту технологияларын дамытудағы заманауи үрдістерді қарастыру. Білім берудің цифрлық трансформациясын және инновациялық технологияларды енгізуді ескере отырып, оқу курстарын жаңарту стратегияларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептің цифрлық сауаттылығы
Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер компьютерлік технологияларды оқытуда, ақпаратты ұсыну мен өңдеуде, интернетті қауіпсіз пайдалануда және бастауыш сынып оқушылары үшін есептеу ойлауында өз білімдері мен дағдыларын дамытады. Студенттер мүмкін:смартфондар мен компьютерлерді қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті негізгі тақырыптарды түсіну; балалардың жасын ескере отырып, Цифрлық сауаттылық, цифрлық гигиена, ақпараттық қауіпсіздік негіздерін оқыту әдістемесін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика және 3D модельдеу
Компьютерлік графика Мақсаты: Курс барысында болашақ мұғалімдер компьютерлік графикада АКТ құралдарын қолдану және осы білімдерін болашақ кәсіби қызметінде қолдану бойынша білім мен дағдыларды меңгереді. Оқушылар орындай алады: ақпаратты графикалық бейнелеудің әртүрлі формалары туралы түсінікті болуы; жаңа идеяларды іздеу процесін басқару үшін шығармашылық ойлауды дамыту; компьютерлік графикалық технологияларды меңгеру және оларды мультимедиялық және виртуалды білім беру ресурстарын 3D модельдеуде қолдану; Мақсаты: Курс барысында болашақ мұғалімдер визуализация негіздері, 3Ds Max әзірлеу ортасы және қарапайым геометриялық объектілерге негізделген модельдеу сияқты 3D модельдеу әдістеріне машықтанады. Олар объектілерді түрлендіруді, координаттар жүйесін, объектілерді орналастыруды, көпбұрышты модельдеу және материалдармен жұмыс істеу негіздерін үйренеді. Оқушылар: 3D редакторларының негізгі мүмкіндіктерін анықтай алады; үш өлшемді модельдерді құру әдістері; примитивтермен жұмыс істеудің негізгі кезеңдерін; материалдарды жасау және пайдалану процесі; 3D модельдер мен көріністерді жасау негіздері; 3D графикасымен жұмыс істеуге арналған компьютерге қойылатын аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету талаптары; көріністер мен анимацияларды жасау үшін 3D модельдерін пайдалануды көрсету; көріністі визуализациялау және анимациялау (көрсету) процесін білу; үш өлшемді кескін жасау үшін таңдалған 3D редакторының мүмкіндіктері; қарапайым үш өлшемді модельдерді құру үшін таңдалған 3D редакторының мүмкіндіктерін пайдалану мүмкіндігін көрсету; үш өлшемді модельді көрініс немесе анимация түрінде елестету; Интернеттің ғаламдық компьютерлік желісінде дайын 3D модельдерін іздеу, басқа бағдарламалық өнімдердің объектілерін 3D үлгілеріне енгізу;
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
«Педагогикалық зерттеулер» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика және дизайн
Курстың теориялық бөлімі дизайндағы жарық пен түс туралы ақпарат береді: адамға түсдің психологиялық және физиологиялық әсері, жарықтандырудың түсі, түсі, колориметриялық шеңберлер және түстердің үйлесімді үйлесімі, түрлі түсті модельдер
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Білім беру робототехникасы және мехатроника
Робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғылар. Роботтарға арналған жетек пен атқарушы жүйелерді тұрғызу ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, кеңістікте роботтардың қозғалу механизмдері мен қозғалыс механизмдерін жобалау және талдау негіздері, қозғалыс механизмдері мен роботтардың қозғалу механизмдері үшін басқару алгоритмдерін жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Роботты басқарудың алгоритмдік емес әдісімен оқыту
Қатарлар теориясы. Сигналдарды сандық өңдеу. Нейрондық желілердің жалпы теориясы. Нейрондық желілерді қолдану арқылы бейнені тану. Фото/видео суреттерін өңдеу. MatLab-та бағдарламалау негіздері. MatLab-тағы нейрондық желілер. Python-дағы нейрондық желілер
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
АЖ- дегі мәліметтер қоры
"АЖ-дағы деректер қоры" пәнін оқытудың мақсаты мен міндеттері студенттерді Деректер базалары мен банктерін ұйымдастырудың негізгі принциптерімен таныстыру; деректер базасын жобалау және әзірлеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу; деректер базасын жобалаудың негізгі кезеңдері, деректер модельдері, қатынастарды қалыпқа келтіру принциптері, реляциялық ДББЖ ішкі ұйымдастырылуы туралы білім алу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Мәліметтер қоры жүйелері
Мәліметтер базасы. Негізгі ұғымдар. Мәліметтер базасының теориясы. Мәліметтер базасының модельдері. Ақпараттық жүйелер. Ақпараттық жүйенің архитектурасы. Деректер базасын тұжырымдамалық жобалау принциптері. Дерекқорды басқару жүйелері. Кіріктірілген және дербес мәліметтер базасын бағдарламалау құралдары. Қосымшаларды әзірлеу. Деректер базасын жобалауды автоматтандыру құралдары. Файл-серверлік жүйелер. Дерекқор серверлері. Деректер базасын таратылған өңдеу. SQL тілі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
GameDev негіздері
Пәнді оқудың мақсаты-ойын әлемін, кейіпкерлерді құру, механиканы пысықтау, жобаның дизайн құжатын қалай құру және ойынды шығаруға дайындау. Ойынның геймплейін дамыту: сюжетті, кейіпкерлердің кейіпкерлерін, механиканы пысықтау. Гипотезаларды тұжырымдау және тексеру, ойынды жақсарту идеяларын ұсыну, дұрыс іске асыруды бақылау. Жоба тобымен өзара әрекеттесу: техниктермен бір тілде сөйлесу және орындаушыларға түсінікті тапсырмалар беру ойын тепе-теңдігін орнату: қоңыраулар мен сыйақылар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару ойыншылардың мінез-құлқын талдау және болашақ жаңартуларда геймплейді жақсарту үшін деректерді пайдалану ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Робототехникалық жүйелер мен кешендерді жобалау
Мақсаты: автоматтандырылған өндірісті құру негіздері бойынша теориялық білімдерін бекіту, машина жасау өндірісін автоматтандыру саласындағы конструкторлық және технологиялық есептерді өз бетінше шешу дағдыларын қалыптастыру, жобалау мен есептеудің заманауи әдістерін қолдана білу дағдыларын дамыту. автоматтандырудың техникалық құралдары, ғылыми-техникалық және анықтамалық әдебиеттер, қабылданған шешімдерді негіздеу. Дизайн тапсырмасы - бөлшектердің сызбалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Ойынды жобалау принциптері мен негізгі ұғымдары
"Ойындарды әзірлеуге кіріспе" модулі ойын қосымшаларын әзірлеу процесін және оның кезеңдерін, әр түрлі уақыт кезеңдеріндегі ойын нарығының даму тенденциялары мен ерекшеліктерін зерттеуге, даму процесінде ойын дизайнерінің рөлін анықтауға, сондай-ақ ойындарды дамытудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған, оның ішінде: ойын қозғалтқышы ұғымы, ойын қозғалтқыштарымен жұмыс істеу негіздері, жұмыс негіздері ойын ресурстарымен. Бұл модульді игерудің мақсаты студенттерді компьютерлік ойындарды кәсіби дамыту үшін жеткілікті заманауи технологиялар мен тұжырымдамалар кешенімен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Электротехника және электроника негіздері
Электр тізбектеріндегі тұрақты және өтпелі процестерді есептеудің негізгі әдістері, оларды инженерлік практикада кең таралған электронды электр тізбектеріне, оның ішінде күшейткіштерге, түзеткіштерге, тұрақтандырғыштарға, триггерлерге және басқа құрылғыларда қолдану қарастырылған. Жеке тараулар сандық құрылғылардың, соның ішінде ЦАП және АЦП құрылғыларының схемаларына арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, өзін-өзі дамыту және үздіксіз білім алу дағдыларын қолдану, педагогикалық және әлеуметтік салада кәсіби қарым-қатынас орнату; білім беру қызметінде денсаулықты сақтау мен нығайту әдістерін пайдалану.
- Қазақ халқының тарихы, мемлекеттік құрылымының қалыптасуы мен эволюциясы кезеңдерін түсіну; ғылыми зерттеу және академиялық жазу дағдыла меңгеру, академиялық адалдық және ғылыми этика қағидаларын сақтау.
- Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпаратты сыни тұрғыдан талдау, өздерінің әлеуметтік, этикалық және ғылыми ұстанымдарын бағалау; зерттеу тәсілдерін қолдану және кәсіби өсу талаптарына сәйкес білім беру стратегияларын жаңарту.
- Психологиялық-педагогикалық үдерістердің ерекшеліктерін түсіну, инклюзивті білім беру жағдайында білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру; оқушылардың психологиялық жайлылығын қамтамасыз ету және оларды білім беру ортасына бейімдеуге қолайлы жағдай жасау.
- Информатика және робототехниканың заманауи білім беру теориялары мен әдістемелерін меңгеру және бейімдеу, оқыту тиімділігін және кәсіби өзін-өзі дамытуды арттыру үшін цифрлық технологияларды пайдалану
- Цифрлық трансформация жағдайында педагогикалық қызметтің міндеттерін шешу, киберқауіпсіздік қағидаларын сақтау; білім беру мақсаттарына арналған робототехникалық және мехатрондық жүйелерді жобалау және әзірлеу
- Математикалық модельдеу және информатиканың теориялық негіздерін меңгеру; алгоритмдік тәсілдер мен бағдарламалау технологияларын қолдану; компьютерлік жүйелер, желілер және деректерді өңдеу әдістерінің даму үрдістерін түсіну.
- Кәсіби білімді кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу үшін ақпараттық технологияларды пайдалану; CLIL интеграцияланған тәсілін қоса алғанда, инновациялық оқыту әдістерін қолданып, оқушылардың логикалық және сыни ойлауын дамыту
- Использовать принципы цифровой дидактики для проектирования образовательного процесса, разрабатывать и адаптировать учебные материалы в цифровой среде в соответствии с целями обучения информатике и робототехнике.
- Педагогикалық зерттеулер жүргізу үшін заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды пайдалану, білім беру моделін әзірлеу және оқыту үдерісін жетілдіру үшін деректерді талдау