7M01112 Педагогика және психология в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және психология саласында білімі бар, зерттеу және кәсіпкерлік дағдылары бар, қарым-қатынасты басқаруға дайын педагогика ғылымдарының магистрін дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Практикалық психологияның қазіргі мәселелері
Курсын оқытудың мақсаты – магистранттардың практикалық психологияның негізгі бағыттары мен өзекті мәселелері туралы жүйелі түсініктерін дамыту, сондай-ақ психологиялық жұмыстың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын бағалау үшін аналитикалық және сыни дағдыларды қалыптастыру. Курс магистранттарды өзекті ғылыми жетістіктер мен этикалық қағидаттарға сүйене отырып, кәсіби міндеттерді өз бетінше шешуге дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік білім берудің өзекті мәселелері
Курсты оқыту мақсаты – магистранттардың жоғары кәсіби білім берудің өзекті мәселелері мен ғылымның даму үрдістері туралы білімін қалыптастыру, сондай-ақ отандық және әлемдік білім беру жүйесіндегі жетекші педагогикалық зерттеу бағыттарын зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
Пәннің мақсаты – магистранттарда психологиялық ғылымның іргелі тұжырымдамалары, заңдылықтары мен әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Психологиядағы негізгі теориялық тәсілдермен танысу (классикалық және заманауи).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дарындылықтың когнитивті және нейропсихологиялық аспектілері
Курсты оқыту мақсаты – магистранттардың дарынды балалардың когнитивтік және нейропсихологиялық ерекшеліктері туралы білімін қалыптастыру. Бұл курс аясында магистранттар дарынды білім алушылардың дамуын оңтайландыруға бағытталған нейропсихологиялық диагностика мен түзету әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс магистранттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психология мен білім берудегі мәдени тарихи және іс-әрекеттік әдістер
Курсты оқыту мақсаты – магистранттардың тұлғаның мәдени-тарихи даму тұжырымдамасы туралы білімін қалыптастыру. Магистранттар жоғары психикалық функциялардың дамуына қатысты психологиялық-педагогикалық зерттеулерді, сананың жүйелі және мағыналық құрылымын, тұлға ұғымын іс-әрекеттік тұрғыдан анықтау мәселесін зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихи мен философиясы
Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайаттық мәселелер мен кейстерді шешеді. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасының дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, қазіргі білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді түсінуге, жоғары білім берудің заманауи үрдістерін іске асыру тәжірибесін жинақтауға, оқыту әдістері мен әдістемелерін және оқытудың заманауи технологияларын пайдалануға бағытталған. Теория мен практиканы ықпалдастыру тәжірибелік сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Этнопсихологиядағы және этнопедагогикадағы мәдениаралық зерттеулер
Курсты оқыту мақсаты – магистранттардың этнопедагогика және этнопсихология саласында кросс-мәдени зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Жоғары оқу орнындағы іскерлік қарым-қатынас мәдениеті мен психологиясы
Курсты оқыту мақсаты – магистранттардың академиялық және кәсіби ортадағы іскерлік қарым-қатынас теориялық және практикалық аспектілері туралы білімін қалыптастыру, сонымен қатар өзара әрекеттесудің психологиялық және мәдени компоненттеріне назар аудару. Магистранттар жоғары білім беру жағдайында іскерлік қарым-қатынастың заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттеп, кәсіби қызмет аясында тиімді тұларалық өзара әрекеттесу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конфликтология
Курсты оқыту мақсаты – магистранттардың қақтығыстардың табиғаты, олардың пайда болу және даму механизмдері, сондай-ақ оларды тиімді шешу және басқару стратегиялары мен әдістері туралы білімін қалыптастыру. Магистранттар қақтығыстық жағдайлардың негізгі аспектілерін, қақтығыстардың туындауына ықпал ететін факторларды зерттеп, қақтығыстарды диагностикалау, алдын алу және реттеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық өлшемдер
Курсты оқыту мақсаты – магистранттардың педагогикалық өлшеулердің теориялық және практикалық аспектілері туралы білімін қалыптастыру, оқу нәтижелерін, педагогикалық процестердің тиімділігін және білім алушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру деңгейін бағалауға арналған әдістер мен құралдарды әзірлеу және қолдану. Магистранттар бақылау өлшеу материалдары ретінде тесттерді құрастыру негіздерін, білім беру саласындағы өлшеулердің құрамдас бөліктері мен деңгейлерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Жоғары оқу орнында қазіргі білім беру технологиялары
Курсты оқыту мақсаты – магистранттардың жоғары оқу орнында заманауи білім беру технологиялары туралы білімін қалыптастыру. Магистранттар заманауи инновациялық оқу технологияларын зерттеп, оларды кәсіби қызметте қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы
Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХІ ғасырдың негізгі құзыреттері
Курсты оқыту мақсаты – магистранттардың жоғары білім жүйесіндегі негізгі құзыреттіліктер туралы білімін қалыптастыру. Магистранттар «жалпы құзыреттіліктер» шеңбері, сондай-ақ негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыруға ықпал ететін әдістер мен құралдармен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп психологиясы
Курсты оқыту мақсаты – магистранттардың жоғары мектеп психологиясы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, жоғары мектеп психологиясының дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру және оқытушы мен білім алушылардың психологиялық ерекшеліктері туралы білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Кәсіби іс-әрекетте оқыту әдістемелері мен әдістерін және заманауи оқыту технологияларын қолдану. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары оқу орнында психологиялық-педагогикалық пәндердің оқыту әдістемесі
Курсты оқыту мақсаты – магистранттардың жоғары оқу орнында оқыту мен білім беру теориясы, оқытушының кәсіби қызметі туралы білімін қалыптастыру. Магистранттар психолого-педагогикалық пәндерді оқытудың әдістері мен формаларын, сондай-ақ студенттердің оқу іс-әрекетін қалыптастыруды зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары кәсіптік білім беруді дамытудың заманауи тенденцияларын біледі және түсінеді, білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық көмекке деген қажеттіліктерін анықтайды
- Педагогика мен психологияның өзекті мәселелерін анықтайды және түсіндіреді, ғылыми пікірталастарға қатысады
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, пәндік салада заманауи АКТ және виртуалды шындық технологияларын қолданады, ЖИ технологияларын меңгереді
- Кәсіби салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асырады, кәсіби бірлестіктер мен ғылыми ұйымдардың өкілдерін тартады
- Психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізеді, алынған нәтижелерді статистикалық бағдарламаларды пайдалана отырып ұсынады, қорытындылар тұжырымдайды
- Ғылыми зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізіп, кәсіби қызметке енгізеді
- Жоғары оқу орнында оқытушылық қызметті жоспарлап, жүзеге асырады