Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Бастапқы әскери және дене дайындық в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    «Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саптық дайындық

    Ол саптық білімнің негіздерін, саптық жарғының негізгі ережелерін, саптық әдістер мен қимылдарды қарусыз және қарусыз орындау дағдыларын, әскери сәлемдесуді, істен шығуды және Қызметке оралуды, бастыққа келуді және одан кетуді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастапқы әскери дайындықта ғылыми зерттеу жұмысының негіздері

    Курс ғылыми және әдістемелік жұмыстың түрлерін, алғашқы әскери дайындықтағы ғылыми зерттеулердің өзекті бағыттарын, ғылыми таным құралы ретіндегі педагогикалық зерттеулерді, алғашқы әскери дайындықтағы педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздерін және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлауды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы

    Курстың мақсаты оқушылардың ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алғашқы әскери дайындықтың құқықтық негіздері

    Қазақстан Республикасы заңдары мен нормативтік-құқықтық актілерінің білімін қалыптастыру курсты оқыту мақсаты болып табылады. Бастапқы әскери даярлық бойынша соның негізінде сабақтар өткізіледі. Сұрақтар қарастырылады: Қазақстан Республикасының Әскери доктринасы; келісімшарттық негізде және Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде әскерге шақыру бойынша әскери қызмет өткеру туралы заңдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастапқы әскери дайындық негіздері

    Бастапқы әскери дайындық негіздері курсты оқытудың мақсаты туралы білімді қалыптастыру және кәсіби қызметте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша құзыреттілік жүйелерін игеру. Мәселелер қаралуда: Қазақсатн Республикасы Қарулы Күштерінің егемендігін күзететін; азаматтарды мерзімді әскери қызметке даярлау және шақыру; әскери қызмет келісімшарт бойынша жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тактикалық дайындық

    Курс Қазіргі заманғы жалпы әскери ұрыстың негіздерін, барлық ұрыс түрлеріндегі сарбаздардың іс-қимылдарын, ұрысқа дайындықты, бөлімше командирі мен взвод командирінің шабуылды, қорғанысты, шеруді және барлау іс-қимылдарын ұйымдастыруға, бөлімшелер арасындағы өзара іс-қимылды ұйымдастыруға жауынгерлік тапсырма алу кезіндегі жұмысын зерделеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    «Педагогика» курсы қазіргі ғылымның жетістіктерін және әлемдік білім беру үрдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер педагог-көшбасшы болу үшін қажетті білім мен дағдыларды игереді, инклюзивті білім беру ортасында зерттеу, цифрлық, басқару және жобаға бағытталған құзыреттерді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері

    Ұлттық спорт түрлерінің даму тарихын, дене шынықтыру мен спорттың әртүрлі құрылымдарында өз бетінше жұмыс істеу үшін қажетті кәсіби-педагогикалық білімді, ұлттық спорт түрлері мен спорттық күрестің техникалық-тактикалық іс-әрекеттерін, жарақаттануды, оның пайда болу себептері мен қауіпсіздік шараларын оқыту әдістемесін қалыптастыру мақсатында зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курс тәрбие жұмысын жоспарлауға, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ескере отырып ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Бұл курста тәрбие технологиялары, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметінің технологиялары, тәрбие істерін ұйымдастыру технологиялары және т.б.; ұсынылатын тәрбие әдістері мен әдістерінің тиімділігі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Атыс дайындығы

    Атыс дайындығының теориялық негіздерін, ішкі және сыртқы баллистикадан алынған мәліметтерді, атыс қаруының, оқ-дәрілердің, гранатометтердің және қол сынық гранаталарының құрылымы мен тактикалық-техникалық сипаттамаларын, ҚР ҚК-де қаруланған атыс қаруынан ату негіздері мен ережелерін білуді қалыптастыру мақсатында зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпыәскери жарғылары

    Жалпы әскери жарғылардың курс бойынша негізгі талаптарын, міндеттерін, ережелерін, әскери қызметшілердің жалпы міндеттерін, лауазымдық міндеттерін, уақыт пен күнделікті тәртіпті бөлуді, әскери қызметшілерді тәртіптік теріс қылықтары үшін көтермелеу және жазалау тәртібін, гарнизондық және қарауылдық қызмет ұйымдарын зерделеуге, әскерлерді тарта отырып, гарнизондық іс-шараларды өткізуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әскери-әуендік тәрбие

    Курстың мақсаты-саптық дайындық кезінде музыка теориясының негіздерін, музыкалық сүйемелдеуді, әскери-музыкалық тәрбие бойынша сабақтар өткізуді, таңертеңгі гимнастика кешенін, сап пен әнді байқауды, жалпы орта білім беретін мектептердегі әскери-спорттық іс-шаралар ұйымдарын, әскери-спорттық және әскери-патриоттық клубтарды білуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен

    Дене тәрбиесі жүйесіндегі гимнастиканың рөлі туралы білімді қалыптастыру, бастапқы әскери дайындық бойынша маманның кәсіби дайындығы, оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша білімді қамтамасыз ету, гимнастикалық снарядтардағы затпен және онсыз жалпы дамытатын жаттығуларды орындау дағдылары мен дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Спорттық күрес

    Курс дене шынықтыру жүйесіндегі спорттық күресті зерттеуге арналған. Спорттық күрес түрлерінің пайда болуы мен дамуы; спорттық күрес бойынша оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу; сабақ орындарын дайындау және ұйымдастыру; жарыстарды өткізу қағидалары; спорттық күрес түрлеріндегі техникалық іс-қимылдарды бағалау мәселелері қаралады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері

    Қазақстан Республикасы азаматтарының негізгі конституциялық құқықтарын курстың негізінде қорғау бойынша, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің сипаты мен тағайындалуын, әскери-патриоттық тәрбие негіздерін, жастарға әскери-патриоттық тәрбие беруді ұйымдастыру мен жүргізудің және оны Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қызметіне дайындаудың негізгі ережелерін білуді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі

    Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі дене шынықтыру саласындағы кәсіби қызметті анықтайтын жалпы порфирациялық оқу пәні ретінде жалпы дене шынықтырудың мәні, оның қызмет ету, пайдалану және даму заңдылықтары туралы ғылыми білімдердің интеграциялық жүйесі болып табылады. қоғамда. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде дене шынықтырудың теориялық негіздерін терең білу, сонымен қатар оның негізгі ережелерін іс жүзінде жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетиканың қолданбалы түрлері

    Жеңіл атлетиканың қолданбалы түрлерінде кәсіби қызметте қажетті қозғалыс дағдылары мен физикалық қасиеттер кешені туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Дене шынықтыру саласында жеңілатлетикалық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    Жеңіл атлетика саласындағы білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Мәселелер қарастырылады: жеңіл атлетикалық қозғалыс әрекеттерін оқыту процесінде кәсіби дағдыларды игеру; ғылыми-әдістемелік іс-әрекеттің дағдылары мен дағдыларын игеру; жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету; жеке гигиена, киім гигиенасы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери-қолданбалы гимнастика

    Дене шынықтырудың мәні туралы білім жүйесін және оның әртүрлі білім беру және спорт мекемелеріндегі негізгі ережелерін курсты оқытудың практикалық іске асыруды, әскери-қолданбалы гимнастика сабақтарын ұйымдастыру мен өткізудің негізгі құралдары мен әдістерін, дене шынықтыруға кіретін гимнастикалық снарядтардағы жаттығуларды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі

    Курс әскери пәндер блогы бойынша сабақтарды өткізудің теориялық негіздерін, нысандары мен әдістерін зерделеуге, педагогикалық шеберлік негіздерін, білім берудегі заманауи инновациялық технологияларды игеруге, бастапқы әскери және технологиялық даярлық бойынша сабақтар өткізу үшін жоспарлар мен конспектілерді әзірлеуге және рәсімдеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Білім берудегі көшбасшылық

    «Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект

    Пәнді игерудің мақсаты жекелендірілген оқыту үшін жасанды интеллект саласындағы зерттеулер туралы білімді жүйелеу арқылы болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға жәрдемдесу; мәтіндік, графикалық және мультимедиялық ақпаратпен, білім берудегі зияткерлік жүйелермен жұмыс істеу үшін нейрондық желілерді пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоян-қолтық ұрыс

    Курс жекпе-жектің даму тарихын, оқыту принциптері мен әдістерін зерттеуге арналған. Сұрақтар қарастырылады; оқу процесінің құрылымы; күрес әдістерінің жектелуі, жүйелілігі және терминологиясы; сабақ орындарын дайындау және оқытуды ұйымдастыру; жараққаттанудың алдын алу және қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету; сабақтарды өткізу орындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Туризм

    Жалпы орта білім беретін мектепте курстың оқытуды мақсаты мен зерделеудің туристік жұмысты жүргізудің теориялары мен әдістемелері туралы білімді қалыптастыру, Техникалық және тактикалық әдістерді, спорттық туризм техникасының элементтерін меңгеру, жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету, сабақтарды өткізу орындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар, жеке гигиена және киім гигиенасы болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери психология және педагогика негіздері

    Әскери психологияның жалпы мәселелерін курс бойынша, жауынгерлердің жеке басының психологиясын, әскери ұжымның психологиясын, әскери педагогиканы және оның міндеттерін, әскери дидактика мен жауынгерлерді тәрбиелеу педагогикасын, жалпы әскери пәндер бойынша сабақтарды өткізудің теориялық негіздерін, нысандары мен әдістерін, сабақтарды өткізудің нысандары мен әдістерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жүзу оқыту әдістемесімен

    Курс жүзу техникасының әртүрлі әдістерінің негіздерін, оқыту әдістері мен принциптерін, жүзу техникасына әсер ететін негізгі факторларды, судың қасиеттерін, статикалық және динамикалық жүзуді, судың кедергісін, қарсылық түрлерін, адамның анатомиялық құрылымы мен физиологиялық функцияларының жүзу техникасына әсерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құрлық әскерлерінің фортификациялық құрылымдары

    Далалық фортификацияның пайда болуының қысқаша тарихын курсты оқытудың мақсаты мен зерделеудің, оның міндеттері мен мақсатын, ұрысты ойдағыдай жүргізуге ықпал ететін фортификациялық құрылыстарды, шабуыл және қорғаныс ұрыстарында далалық фортификациялық құрылыстарды салуды, атыс жүргізуге, атысты бақылауға және басқаруға арналған құрылыстарды білуді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әскери-инженерлік дайындық және әскери топография

    Инженерлік құрылыстардың, тосқауылдардың мақсатын, тактикалық-техникалық сипаттамаларын және оларды еңсеру тәртібін, жатып, тізеден және орнынан атуға арналған траншеяларды, бөлімше позицияларын, бөлім және роталық тірек пункттерін жабдықтау тәртібін, картасыз және карта бойынша жергілікті жерге бағдарлауды зерделеуге арналған курсты оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Спорттық жеке сайыс

    Курс спорттық жекпе-жектің пайда болу және даму тарихын, оқыту әдістерін, сабақтарды ұйымдастыру принциптерін зерттеуге арналған. Сұрақтар қарастырылады: спорттық жекпе-жектің даму тарихы, сабақтарды ұйымдастыру және өткізу, сабақтарды өткізудің негізгі талаптары мен орындары, қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету, тактика техникасын үйрену, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қазақ тілі

    Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаппай жою қаруынан қорғану

    Курс ядролық қарудың жалпы сипаттамаларын, ядролық жарылыстардың түрлерін, ядролық зақымдану ошағының сипаттамаларын, бактериологиялық (биологиялық) және химиялық зақымдану ошақтарын, радиациялық және химиялық қауіпсіздіктің ұйымдастырушылық негіздерін, Халықтың радиациялық және химиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздерін, халықты жаппай қырып-жоятын қарудан қорғау тәсілдерін зерделеуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көпсайыс

    Курс көпсайысты оқытудың теориялары мен әдістемелерін, көпсайыстың техникалық және тактикалық тәсілдерін, білім беру саласындағы ұйымдарды және сабақтарды өткізуге, жарақаттанудың алдын алуға және қауіпсіздік шараларын қамтамасыз етуге, сабақтарды өткізу орындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптарды, жеке гигиенаны, киім гигиенасын зерделеуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери-медициналық дайындық

    Курсты зерделеудің мақсаты ҚР ҚК бөлімшелері мен бөлімдерін әскери-медициналық қамтамасыз ету, бейбіт және соғыс уақытында әскери қызметшілердің денсаулығы мен өмірін сақтау, жұқпалы аурулардың алдын алу, жазатайым оқиғалар мен улы заттармен зақымдану кезінде алғашқы көмек көрсету жөніндегі талаптарды білуді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс

    Курсты зерделеудің мақсаты төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс іс-шараларын, алғашқы медициналық көмек көрсету мүмкіндігі бар халыққа арналған эвакомеранияларды, бейбіт және соғыс уақытында халық шаруашылығы объектілерінде Азаматтық қорғаныс іс-шараларын іс жүзінде орындау жөніндегі іс-қимылдарды ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бауыржан Момышұлының әскери мұрасы

    Курс аты аңызға айналған қолбасшының өмірбаянын, генерал-майор И.В.Панфилов басқарған 316-атқыштар дивизиясының құрылу тарихын, Бауыржан Момышұлының Ұлы Отан соғысы жылдарындағы жауынгерлік жолын, соғыс психологиясын, тактикасын оқуға арналған. соғыс туралы және Бауыржан Момышұлының кеңес жауынгерлерінің ерлігі мен қаһармандығы туралы шығармалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери спорттық кешендер және ойындар

    Курс білім алушыларға әскери-спорттық кешендер мен ойындар туралы білімін қалыптастыру, физикалық, тактикалық және командалық дағдыларды дамыту, сондай-ақ төзімділікті, үйлесімділікті және жауынгерлік рухты нығайту үшін әскери дайындық элементтерін ойын жағдайында қолдану қабілеттерін қалыптастыру мақсатында енгізілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен

    Курс спорттық ойындардың (волейбол, баскетбол, футбол) даму тарихын, спорт ғимараттарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптарды, спорттық ойындардың техникасы мен тактикасын оқытудың әдістері мен принциптерін, ұйымдарды және сыныптан тыс жұмыстарды, ұйымдарды және оқу орындарында спорттық ойындардан жарыстар өткізуді зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқпен ату

    Курс білім алушыларға оқ атудың теориялық және практикалық негіздерін меңгерту, қозғалыстағы нысаннан оқ ату дағдыларын дамыту, жағдайды жылдам бағалау, атысты түзету және динамикада дәлдікті арттыру қабілеттерін қалыптастыру мақсатында енгізілді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің құрылуы мен даму тарихы

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің тарихы, тарихи оқиғалары мен құрылу, қалыптасу және даму фактілері, әскери дәстүрлер мен қазақ қолбасшылары мен батырларының қазақ халқының күресіндегі рөлі, әскери өнер тарихы – әскери тарихтың құрамдас бөлігі туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери-техникалық дайындық

    Автомобиль, броньды танк қару-жарағы мен техникасын пайдалану, техникалық қызмет көрсету, жөндеу және қалпына келтіру, автомобиль және бронды танк техникасын құру мен дамытудың қысқаша тарихы, автобронетанк техникасын қару-жарақпен және арнайы жабдықтармен жарақтандыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери тарих

    Ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейінгі әскери істің даму тарихы туралы білімді қалыптастыру, өткен соғыстарды зерттеу, ежелгі көшпелі тайпалардың қарулы күресі мен әскери өнерін жүргізу құралдары, нысандары мен тәсілдерін дамыту, қару-жарақ пен әскери техниканың даму тарихы мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық әскери-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу технологиясы

    Курсты зерделеудің мақсаты-бұқаралық әскери-спорттық іс-шаралардың технологиясы мен өткізілуін ұйымдастыру, бұқаралық әскери-спорттық іс-шаралар теориясының негізгі ұғымдары, бұқаралық әскери-спорттық іс-шаралардың жіктелуі, әскери-спорттық іс-шараларды жіктеу принциптері, әскери-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу кезеңдері, бұқаралық әскери-спорттық іс-шаралардың түрлері және олардың сипаттамалары туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Авариялық-құтқару техникасы мен жабдықтары

    Курс апаттық-құтқару техникасы мен жабдықтарын зерттеуге арналған. Мәселелер қарастырылады: авариялық-құтқару техникасының негізгі мақсаты; оларды жою бойынша жүргізілетін жұмыстарды техникалық қамтамасыз ету; зардап шеккендерді іздеу және құтқару жөніндегі шаралар кешені; халықты радиоактивті, улы және қауіпті заттардан қорғау құралдары мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери робототехника негіздері

    Курс білім алушыларға әскери роботтардың жұмыс принциптері, олардың жіктелуі мен қолданылуы туралы білімін қалыптастыру, роботтандырылған кешендерді басқару дағдыларын дамыту, сондай-ақ әскери салада робототехниканы пайдаланудың тактикалық мүмкіндіктері мен перспективаларын талдау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында енгізілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жүзу техникасының, спорттық күрестің, ұлттық спорт түрлерінің, қоян-қолтық ұрыстың әртүрлі тәсілдерін меңгереді, спорттық туризмді өткізеді, жергілікті жерге бағдарлау теориясы мен әдістемесін қолданады. Техникалық және тактикалық әдістерін, спорттық ойындарды және жеңіл атлетиканың тәсілдерін меңгереді.
  • Оқу процесінде оқыту технологиялары мен білім беру ресурстарын,соның ішінде цифрлық технологиялар мен мазмұнды қолданады. Бағдарламалау негіздері мен жасанды интеллект көмегімен сандық мазмұнды жасайды. Жасанды интеллекттің негізгі принциптері мен технологияларын түсінеді. Деректерді талдау және есептерді шешу үшін машиналық оқыту әдістерін қолданады. Кәсіби терминологияны меңгереді және оларды кәсіби қызметте құжаттарды дайындауда қолданады. Әскери роботтардың жұмыс принциптері, олардың жіктелуі мен қолданылуы туралы білімін қалыптастырады.
  • Құқықтың негізгі қазақстандық және халықаралық көздерін біледі, өз құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыру дағдыларын меңгереді. Кәсіпкерлік қызметті табысты жүргізу үшін бизнес-идеяларды әзірлеу, жоспарлау, нарықты талдау және тәуекелдерді басқару дағдыларын меңгереді. Қаржылық сауаттылықтың негіздерін, қаржы өнімдері мен қаржы технологияларын тиімді пайдалану тәсілдерін түсінеді. Экология және тіршілік қауіпсіздігі және тұрақты даму саласындағы талаптарды орындау негізінде қоршаған ортадағы өзінің мінез-құлқын бағалайды және түзетеді.
  • Білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын тәрбие жұмысын жүзеге асырады. Теориялық білімді практикалық қолдану жазықтығына барабар аудару үшін педагогикалық ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздерін пайдалану дағдыларын меңгерген. Педагогикалық процесті жүзеге асыру кезінде білім берудің заңдылықтарын, принциптерін, әдістері мен құралдарын басшылыққа алады. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандары мен әдістерін және құралдарын пайдаланады. Оқыту мен тәрбиелеу процесіне қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының өзге мәдениеттері мен тілдерінің байлығын интеграциялайды. Оқу процесін ұйымдастыруда заманауи технологияларды қолданады. Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін меңгереді.
  • Дене құрылымы мен қызметінің жас ерекшеліктері, денсаулық сақтау ережелері және мектеп жиһазына, оқу кестесіне, күнделікті жұмыс пен тамақтануға қойылатын гигиеналық нормалардың талаптары туралы білімдерін көрсетеді. Сабақтарды өткізу орындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптарды басшылыққа алады. Жеке гигиенаны, киімдерге қойылатын гигиеналық талаптарды сақтайды. Жалпы білім беретін мектептің инклюзивті, арнайы сыныбында оқушыларды оқыту моделін пайдалану жөнінде шешімдер қабылдайды. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалану.
  • Сыртқы және ішкі баллистиканы, тактикалық-техникалық сипаттамасын, атыс қаруын өңдеуін, сақтау дағдыларын меңгереді. Қарусыз және қарумен саптық әдістер мен қозғалыс дағдыларын меңгерген. Қорғаныста, шабуылда және барлау жүргізуде жалпы әскери бо жүргізудің негіздерін біледі. Позицияларды жасырын жылжыту, басқару, өзара әрекеттесу және бүркемелеу тәсілдері мен әдістерін меңгереді.
  • Автомобильдік, броньды техниканың тағайындалуын, жалпы құрылысын, техникалық қызмет көрсетуін, тактикалық-техникалық сипаттамалары туралы білімдерін көрсетеді. Қазақ халқының жауынгерлік әскери дәстүрлер мен қазақ қолбасшылары мен батырларының рөлін, әскери өнер тарихын пайдаланады.
  • Әскери қызмет өткерудің негізгі талаптары мен тәртібін, әскери қызметшілердің құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің тәртіптік Жарғысының жалпы ережелерін басшылыққа алады. Бастапқы әскери дайындық бойынша заңдар мен өзге де регламенттеуші құжаттардың талаптары туралы білімдерін көрсетеді. Басқарушылық жағдайлардың ерекшеліктерін, білім беру ұйымының қазіргі жағдайын, сондай-ақ бағыныштылармен өзара әрекеттесудің тиімді әдістерін, мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Картасыз және карта бойынша жер бедерін бағдарлау дағдыларын меңгереді.
  • Әскери қызметшілердің денсаулығын сақтау және алғашқы медициналық көмек көрсету жөніндегі негізгі іс-шараларды айқындайды. Төтенше жағдайлар кезінде тіршілік қауіпсіздігі саласындағы, әскери-спорттық бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізудегі талаптарды орындайды. Әскери-спорттық кешендер мен ойындар туралы білімін қалыптастырады.
Top