Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01511 Математика - Физика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Элементарлық математика

    Сандар. Нақты және комплекс сандар. Өрнектер. Функциялар. Теңдеулер және теңдеулер жүйесі. Теңсіздік және теңсіздіктер жүйесі. Математикалық талдау элементтері. Сандық тізбектер. Туынды және оның қолданулары. Алғашқы функция және интеграл. Комбинаторика элементтері. Планиметрия. Стереометрия. Стереометрия аксиомасы. Түзу және жазықтықтардың параллельдігі. Түзулер мен жазықтықтардың перпендикулярлығы. Көпжақтар. Айналу денелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сызықты алгебра

    Көпмүшеліктер және қатынастар, матрицалар және анықтауыштар, сызықтық теңдеулер жүйесі және бөлінгіштік теориясы. Көпмүшелер өрісіндегі сақиналар. Негізгі сандық функциялар. Мысалдарда құрылған жүйелердің ерекшеліктері туралы түсінік беру. Абстрактілі алгебралық жүйелер ұғымын қалыптастыру, жүйелерді құрудың аксиоматикалық негіздері және әр түрлі қосымшаларды қарастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Механика

    Физика-табиғат туралы ғылым, табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері. Қазіргі әлемдегі физиканың рөлі. Физикалық шамалар және физикалық өлшемдер. Кинематика. Механикалық қозғалыс. Динамика. Сақталу заңдары. Статика. Массалар орталығы; тепе-теңдік түрлері. Қарапайым механизмдер. Тербелістер мен толқындар. Қатты денелердің, сұйықтықтардың және газдың қысымы. Сұйық және газ механикасы. Салыстырмалылық теориясының элементтері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі

    Курс дифференциалдау және интеграциялау дағдыларын алуға және механика, химия және басқа да байланысты ғылымдардың көптеген мәселелерін шешуге математикалық аппаратты қолдана білуге бағытталған. Осы пәнді оқу барысында олар бір айнымалының функцияларын қарастырады және қолданбалы сипаттағы мәселелерді шешеді. Шексіз шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды зерттеудің функционалды әдістерімен танысу, оның негізі осы пән классикалық түрде оқылады: ағындық дәрістер, сондай-ақ топтар бойынша практикалық сабақтар өткізіледі. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аналитикалық геометрия

    Бұл пән студенттің геометриялық мәдениетін қалыптастыруға, қарапайым геометриялық объектілерді алгебралық талдау саласында бастапқы дайындыққа, қолданбаларда одан әрі пайдалану үшін классикалық математикалық аппаратты игеруге бағытталған. "Аналитикалық геометрия" пәнін игеру кезінде жалпы тақырыптық мәдениет дамиды: логикалық ойлау, негізгі тұжырымдардың дәлелдерін жүргізу, ұғымдар арасында логикалық байланыстар орнату мүмкіндігі. Іс жүзінде студенттер алған білімдерін геометриялық есептер мен геометриялық және алгебралық әдістерді қолдануға байланысты есептерді шешу үшін қолданады. Бұл пән классикалық түрде оқылады: ағындық дәрістер, сондай-ақ топтар бойынша практикалық сабақтар өткізіледі. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы

    Бинарлық операциялар. Алгебра ұғымы. Алгебраның гоморфизмдері. Ішкі алгебра. Фактор-алгебра. Топтар. Сақиналар. Алгебралық жүйелер. Салыстыру. Негізгі қасиеттері. Шегерімділіктің толық жүйесі. Келтірілген шегерімділік жүйесі. Эйлер және Ферма теоремалары. Бір белгісізі бар бірінші дәрежелі салыстыру. Бірінші дәрежелі салыстыру жүйесі. Қалдықтар туралы қытай теоремасы. Құрамдық модуль бойынша кез келген дәрежедегі салыстырулар. Екінші дәрежелі салыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жылу физикасы

    Жылу құбылыстары. МКТ негіздері. Жылу қозғалысы, Броун қозғалысы, температура, оны өлшеу тәсілдері, ішкі энергия және оны өзгерту тәсілдері, Тасымалдау құбылыстары, жылу процестерінде энергияның сақталу және айналу заңы. Агрегаттық күйлер. Фазалық ауысулар және диаграммалар. Сұйықтықтың беттік керілуі. Жұғу. Капиллярлы құбылыстар. Кристалды және аморфты денелер. Қатты денелердің механикалық қасиеттері термодинамика негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Физикалық есептерді шешу практикумы

    Мектептегі физика курсының негізгі бөлімдері: механика, жылу физикасы, электр және магнетизм, оптика, кванттық физика бойынша есептерді шешу. Олимпиада есептерін шешу. Аса күрделі есептерді шешу. Әртүрлі типті есептерді шешу: сандық және сапалық есептер, графикалық есептер, эксперименталды есептер, практикалық-бағытталған есептер. PISA, TIMSS халықаралық зерттеулерінің тапсырмаларын шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Электр және магнетизм

    Электростатика. Тұрақты электр тогы. Әртүрлі орталардағы электр тогы. Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Ампер күшінің жұмысы. Магнит ағыны. Электромагниттік тербелістер мен толқындар. Айнымалы ток. Қазақстанда және әлемде электр энергиясын өндіру, беру және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Математикалық білім берудің даму тенденциялары. Математиканы оқытудың әдістемелік тәсілдері. Математиканы оқыту формалары. Оқушылардың оқу іс-әрекетін қалыптастыру. Математикалық білім берудің технологиялық негіздері. Оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау. Мектептегі математика курсының негізгі мазмұндық-әдістемелік бағыттары. Математикадан оқу жұмысын ұйымдастыру. Теңдеудің, теңсіздіктердің, функциялардың, планиметрияның, стереометрияның, дифференциалды және интегралды есептеудің, дифференциалдық теңдеулердің, комбинаториканың, комплексті сандардың оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикадан олимпиадалық есептерді шешу практикумы

    Пән білім алушылардың физикалық құбылыстарды терең түсінуін дамытуға, күрделілігі жоғары стандартты емес есептерді шешу дағдыларын қалыптастыруға және оларды талдау әдістемесін жетілдіруге бағытталған. Оқу барысында білім алушылар физикалық процестерді талдаудың әртүрлі тәсілдерін меңгереді, логикалық және шығармашылық ойлауды дамытады, сондай-ақ күрделі есептерді шешу үшін теориялық білімдерін тиімді қолдануды үйренеді. Ерекше назар мектеп физика курсының негізгі тақырыптарын олимпиадалық есептер тұрғысынан қарастыруға, есептерді шешудің әдістерін оқуға және мектеп оқушыларын олимпиадаларға дайындау үшін қажетті педагогикалық құзыреттіліктерді дамытуға аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешу практикумы

    Жиындар. Венн Диаграммалары. Теңдеулер. Теңдеулер жүйесі. Теңсіздік. Жүйенің теңсіздіктер. Тригонометрия. Тригонометриялық тепе-теңдік, теңдеу және теңсіздік. Логарифмдер. Логарифмдік теңдеулер және теңсіздіктер. Планиметрия. Үшбұрыштар, төртбұрыштар, шеңбер және екінші ретті қисықтар. Стереометрия. Многогранники. Айналу денелері. Алгебра және талдаудың басталуы. Математикалық модельдеу. Олимпиада есептерін шешу. Классикалық теңсіздіктер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық физика әдістері

    Бұл дифференциалдық теңдеулер, дифференциалдық теңдеулер және жай дифференциалдық теңдеулер жүйесі, бірінші және екінші ретті жеке туындыдағы дифференциалдық теңдеулер бойынша екінші курс. Жылу өткізгіштік теңдеуі. Ішектің тербеліс теңдеуі, эллиптикалық типтегі теңдеу. Математикалық әдістермен физикалық есептерді шешу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көп айнымалылар функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі

    Курс көп айнымалылар функциясының дифференциалды және интегралды есептеу теориясына негізделген шексіз кіші талдау арқылы бірнеше айнымалылар функциясының айнымалыларын зерттеудің функционалдық әдістерімен танысуға бағытталған. Мұның бәрі мұғалімнің жоғары кәсіби деңгейін қамтамасыз ету үшін ғана емес, сонымен қатар одан әрі оқу мен өзін-өзі тәрбиелеуде оның математикалық білімін тереңдету және кеңейту үшін белгілі бір негіз құруда маңызды рөл атқарады. Практикалық сабақтарда студенттер бірнеше айнымалылардың функциялары бар есептерді шешеді, оларды физикалық және геометриялық есептерді шешуге біріктіреді және қолданады. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оптика

    Фотометрия. Геометриялық оптика. Жазық және сфералық айналар, сфералық айналарда бейнені құру, геометриялық оптика заңдары, линзалар, линзаларда және линзалар жүйелерінде бейнелерді құру, оптикалық жүйе ретінде көз, көру ақаулары және оларды түзету тәсілдері, оптикалық аспаптар; толқындық оптика. Жарық интерференциясы. Интерференциялық аспаптар. Дифракция. Дифракциялық торлар. Поляризация. Жарықтың дисперсиясы, жұтылуы және шашырауы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтарға) іскерлік дағдыларды, экономика негіздері мен қаржылық сауаттылықты дамыту үшін теориялық білім береді. Мазмұны: экономика және қаржылық сауаттылық негіздері, жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет, жеке тұлғалардың банкроттығы және жеке қаржылық қамтамасыз ету, кәсіпкерлік: түсінігі, оның негізгі түрлері және ұйымдастыру формалары, шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау және бағалау. Пәнің дағдылары: шешендік өнері, бизнесті басқару дағдылары, заманауи қаржылық құралдарды пайдалану дағдылары, өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту дағдылары; халық үшін қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау және басқару дағдылары. Оқыту нәтижелерін бағалауы топтық жұмыс, жобаны қорғау және тестілеу түрінде болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды теңдеулер

    Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерге қатысты негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Бірінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешудің түрлері мен әдістері. Интегралдық қисық. Коши Міндеті. Коши мәселесін шешудің болмысы мен бірегейлігі туралы Пикар теоремасы. Жалпы және жеке шешім. Ерекше шешімдері. Жүйесін диф теңдеулер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ықтималдық теориясы, математикалық статистика және комбинаторика

    Статистика элементтері. Ықтималдық теориясының элементтері. Статистика және деректерді талдау. Кездейсоқ шамалар және сандық сипаттамалар. Тәжірибедегі ықтимал проблемалар, эксперименттік статистикалық мәліметтерді өңдеу. Комбинаторика элементтері. Комбинаториканың негізгі түсініктері мен ережелері (қосу және көбейту ережелері). Санның факториалы. Комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептерді шешу. Ньютонның биномы және оның қасиеттері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Астрономия және астрономияны оқыту әдістемесі

    Сфералық, практикалық астрономия негіздері. Аспан механикасының негіздері. Дүниежүзілік тартылыс заңдары. Астрофизиканың құралдары мен әдістері. Күн жүйесінің физикасы. Жұлдыздар физикасы. Галактика. Космогония, космология негіздері. Астрономияның мектеп курсын оқыту әдістемесінің міндеттері, мазмұны мен ерекшеліктері. Астрономия бойынша оқу сабақтарын өткізудің инновациялық формалары. Есептерді шешу әдістемесі. Сыныптан тыс іс-шараларды өткізу әдістемесі. Мектептегі астрономиялық бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп эксперимент техникасы

    Қазіргі заманғы физика кабинетін техникалық жабдықтау және оның жұмыс істеу жүйесі. Мектептің электр қалқаны. Физикалық аспаптар. Физика бойынша демонстрациялық эксперимент. Зертханалық жұмыстар. Физикалық практикумдар. Үй эксперименттері және бақылау. Бағдарламалық Оқыту құралдары және оларды физиканы оқытуда қолдану. STEM қолда бар материалдардан физикалық құралдар мен қондырғыларды құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Операциялық есептеу

    Операциялық есептеу-Математикалық талдау әдістерінің бірі, бірқатар жағдайларда қарапайым құралдардың көмегімен күрделі математикалық есептерді шешуге мүмкіндік беру. Лаплас Түрлендіруі. Түпнұсқалар мен бейнесінің қасиеттері. Негізгі элементар функциялардың бейнесі. Операциялық есептеудің негізгі теоремалары. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешуге операциялық есептеуді қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Атом және атом ядросының физикасы

    Кванттық оптика элементтері. Жылулық сәуле шығару. Атом туралы кванттық түсініктерді дамыту. Спектрлер және спектралды заңдылықтар. Кванттық механика элементтері. Сутегі тәрізді атомдар. Көпэлектронды атомдар. Сызықты емес оптика элементтері. Атом ядросы. Радиоактивтілік. Ядролық реакциялар. Элементар бөлшектер. Ядролық физиканың эксперименттік әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту әдістемесінің меншікті сұрақтары

    Бұл курста жалпы білім беру мектеп физика курсының оқытудың меншікті сұрақтары қарастырылады. Орта мектеп физика курсының мазмұны. Мектеп физика курсындағы физикалық теориялар. Механиканы, жылулық физиканы, электродинамиканы, оптиканы, кванттық физиканы оқыту әдістемесі. Негізгі мектептегі физика курсы. Әлемнің механикалық, электромагниттік және заманауи физикалық бейнелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геометрия негіздері және проективтік геометрия негіздері

    Математикалық құрылым туралы түсінік. Вейл бойынша Евклид геометриясын негіздеу. Ұзындығы, алаңы, көлемі. Геометрияның негіздемесіне тарихи шолу. Евклид кеңістігіндегі орталық жобалаудың ақаулары. Жобалық кеңістікті құру. Жобалық түрлендірулер және олардың инварианттары. Жобалық жазықтықтағы екінші ретті сызықтар. Конструктивтік есептер және олардың мектеп геометрия курсына қосымшасы. Жазықтықтағы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Білім алушыларда мынадай дағдыларды қалыптастырады: логикалық ойлау, есептеу және графикалық дағдылар, пайымдауды және дәлелдеуді жүргізу, гипотезаларды тұжырымдау, физика-математикалық модель құру, қолданбалы есептерді шешу, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін физикалық эксперименттер, коммуникативтік дағдылар
  • Базалық математикалық пәндер саласындағы білім мен түсініктерді кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздері, елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайда көрсетеді
  • Математика және физика пәндері бойынша білім алушылардың ізденіс қызметін оқытуда және ұйымдастыруда ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу саласындағы білімді біледі және қолданады
  • Педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін жалпылайды және білім алушыларды жеке дамыту мақсатында дидактикалық материалдарды әзірлеу үшін осыларды қолданады. ЕБҚ бойынша балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады, өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қорғай алады
  • Қазақстан қоғамының мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын білу негізінде азаматтық ұстанымды білдіреді, әлеуметтік және кәсіби салаларда болып жатқан барлық оқиғаларға өзіндік бағасын дәйектейді, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді
  • Математика мен физиканы оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологиялары, АКТ және қашықтықтан оқыту технологиялары туралы білім мен түсініктерді қолдану, педагогикалық қызметті модельдеу, дәлелдер тұжырымдау және зерттелетін саланың мәселелерін шешу
  • Математика мен физика және оқыту әдістемесінде фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады; осы білім салаларында және сабақтас ғылымдарда ғылыми мазмұнды талдау мен әдістемені таңдауды жүзеге асырады, оларды трансформациялау бойынша идеяларды алға тартады, оларды іске асыру бойынша ұжымдарды ұйымдастырады
  • Математика мен физиканы оқыту процесінде білім алушылардың оқу, зерттеу, өзіндік, шығармашылық қызметін ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді қолдана отырып, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді
Top