Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01405 Музыкалық білім в Қызылорда "Болашақ" университеті

Пәндер

  • Мамандыққа кіріспе

    Мамандыққа студенттер үшін негізгі пәндердің бірі. Болашақ мамандардың кәсіби бағыттылығын қалыптастыруда педагогикалық біліммен шыңдап, психологиялық – педагогикалық білімді толық меңгерген, қоғам талабына сай шебер, шығармашыл, жаңашыл, білікті маман болуына бағыт бере отырып тәрбиелеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка теориясының негіздері

    Бұл пән студенттерде тарихи тәжірибені ескере отырып, музыка теориясының негіздері бойынша ғылыми білімдер жүйесін, сонымен қатар музыка өнері туралы түсініктерді, музыкалық зерттеу жұмыстарының тұтас идеясын және маңызды эстетикалық көзқарастарды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап - 1 (баян)

    Музыкалық сауаттылықтың негіздері, музыкалық жазба түсінігі, динамикалық түстер, ырғақ, музыка, музыкалық фразалар зерттелуде. музыкалық аспаппен таныстырады, музыкалық нотаны оқуға үйретеді. Есту қабілетін, қолды, саусақтарды үйлестіруді дамытады. Аппликатуралық және позициялық дағдыларды дамытуға үйретеді. Қарапайым музыкалық шығармалардың музыкалық мағынасын жеткізуге, ноталық мәтінді сауатты оқуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Негізгі музыкалық аспап - 2 (баян)

    Негізгі музыкалық аспап-2 (баян) білім алушының шығармашылық қабілеттері мен даралығын дамытуды, баянмен күрделі шығармаларды орындау технологиялары мен шеберліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогика пәні – жеке тұлғаны оқыту, білім беру, тәрбиелеу барысында оны жетілдіруге және дамытуға бағытталған процесс. Тұлғаны тәрбиелеу, оқыту және білім беру жағдайында оның бағытталған дамуы мен қалыптасуының біртұтас педагогикалық процесі. Педагогиканың объектісі саналы және мақсатты түрде жүзеге асырылатын процесс ретіндегі тәрбие болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән инклюзивті білім берудің даму кезеңін, категориялық аппаратын, тұжырымдамалары мен ұйымдастыру әдістерін зерттейді. Инклюзивті білім беру принциптерін біледі; білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хорды дирижерлау - 1

    «Хор дирижерлау -1» пәні таңдаған мамандықты терең, жан-жақты түсінуге көмектеседі. Курс материалы музыкалық педагогикада тұлға дамуының идеялық негіздері мен үйлесімділігін интеллектуалдық, бейнелі – эмоционалды, көркемдік жағынан байытады. Дирижерлық әдістемені меңгерудің негізгі мақсаты – хор шығармасының музыкалық бейнесін, композитордың идеялық-көркемдік ниетін ым-ишара арқылы жеткізе білуге ​​дағдыландырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Педагогикалық ғылымның бөлімі ретінде тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі пәні білім алушыларға ғылыми-зерттеу және педагогикалық тәжірибе нәтижесінде дамыған тәрбие теориясы туралы толық түсінік береді. Болашақ маман иесіне тәрбие жұмысының теориясы мен әдіснамасы, тәрбие жұмысын технологиясы мен жүргізу әдістемесі туралы білім беруді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты: кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: студенттерді кәсіпкерлікті әлеуметтік-экономикалық басқару саласында теориялық біліммен, кәсіпкерлік қызметті табысты жүргізудің практикалық дағдыларын игеруге көмектесу, бизнес-жоспар әзірлеу, кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курсты оқудың мақсаты экономикалық ойлау тәсілін дамыту, экономикалық қатынастар саласындағы жауапкершілік пен адамгершілік мінез-құлықты тәрбиелеу, экономиканың қарапайым мәселелерін шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдану тәжірибесін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық жүйесі

    "Құқық жүйесі" пәнін игерудің мақсаты білім алушылардың ұлттық заңнама саласында білімді, дағдылар мен құзыреттерді игеруі болып табылады. Курс бойынша қоғамдық қатынастар мемлекеттік-құқықтық әсер етудің нәтижесі ретінде қарастырылады, құқықтық нормалар әлеуметтік нормалардың бір түрі ретінде, мемлекет қоғамның саяси ұйымы ретінде зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пән жасанды интеллекттің теориялық және практикалық негіздерін қамтиды. Студенттер машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу (NLP) және компьютерлік көру сияқты негізгі ЖИ технологияларымен танысады. Сонымен қатар, Python негізінде деректерді талдау және ЖИ модельдерін әзірлеу дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі

    "Музыка пәнін оқыту әдістемесі" курсы жалпы білім беретін мектептегі музыкалық тәрбие бағдарламаларын, музыкалық-педагогикалық қызметтің міндеттерін, мазмұнын, ұйымдастырылуын және оқыту технологияларын, болашақ музыка мұғалімдерін музыкалық тәрбие беру жұмысына дайындау мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты студенттердің экономикалық ғылымның өзекті теориялық мәселелері және оның экономикалық саясат пен кәсіпкерлікті дамыту саласындағы практикалық қосымшалары бойынша өз ұстанымын қалыптастыру қабілетін дамыту; білім алушылардың экономикалық теорияның қолданбалы аспектілері саласындағы аналитикалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу және алынған нәтижелерді жалпылау, өз ұстанымын қорғауда дәлелдерді тұжырымдау және негіздеу қабілетін дамыту; өзінің кәсіби қызметін ұйымдастыру және басқару мәселелері бойынша кәсіби қарым қатынас пен коммуникацияны жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап-1 (домбыра)

    Негізгі музыкалық аспап (домбыра) -1 пәні музыкалық білім саласындағы ұлттық аспабымызды дәріптеп, оны білім алушылардың бойына сіңіру мақсатында шығармашылық қабілеттерін, олардың домбыра аспабында орындаушылық шеберлік негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижерлау - 2

    Хорды дирижерлау -2 пәні дирижерлаудың көркемдік мәнерлі тәсілдерін, күрделі шығармаларды дирижерлау техникасын, хор партитурасымен өз бетінше жұмыс істеу , вокалды-хор талдауын жасау технологияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Ғылыми-зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)

    Болашақ мамандарда зерттеудің ғылыми тақырыбын таңдау және таңдалған тақырып бойынша қажетті библиографиялық жарияланымдар мен ақпараттық материалдарды іріктеп алу, ақпараттық процестердің ғылыми мәселелерін қою дағдыларын қалыптастыра отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мен мінез-құлық үлгілерін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі және еңбекті қорғау)

    Табиғат және қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын, энергияның тірі жүйелер арқылы ағып өтуі және заттар айналымының заңдылықтарын, экологиялық жүйелердің және бүкіл биосфераның қызмет атқару заңдылықтарын, табиғатты қорғау мен табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері және адамның мекендеу ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесуді және қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғану жүйесімен еңбек қауіпсіздінің негіздері туралы кешенді білім беру. Білім алушылардың бойына экологиялық тұрақтылықты дамыту үшін ластаушы заттардың шығарындылары экожүйелердің ассимиляция қабілетінен аспауы керек тіршілікті ұйымдастыруды және адамның тіршілік әрекетінде кездесетін әртүрлі қауіпті жағдайларда тірі қалудың алғы шарттарын үйрету және кәсіпорындардағы қауіпсіздік пен еңбекті қорғау қызметінің негізгі аспектілерін қамтитын білім мен дағды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Вокал класы

    Әншілік тыныс алудың негізгі ережелерін пайдалана отырып, дауыстың вокалды – техникалық жағынан жетілдіру, резонаторлар және артикуляциялық аппарат жұмыстарын саналы түрде қолдана алу. Вокалдық музыка арқылы оқу тәрбие процесіндегі ісшараларды өткізуге дайындау. Білім алушының бойында музыка өнері саласындағы негізгі кәсіби білім беру бағдарламаларын әрі қарай меңгерулеріне ықпал ететін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыруға ықпал ететін жеке қасиеттерді қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пернетақта синтезаторында ойнау технологиялары

    «Пернетақта синтезаторын ойнау технологиясы» пәні пернетақта синтезаторын ойнау технологиялары, бағдарламалық қамтамасыз етудің түрлері мен функциялары, пернетақта синтезатор жүйесінің жұмысы және оның құрылымы туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап 1- фортепиано

    Арнайы орындаушылық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады. Фортепианода ойнауды оқыту музыкалық сауаттылықты, парақтан оқуды, ансамбльдік ойын дағдыларын, аккомпанемент негіздерін меңгеруді және өзіндік жұмыстың қажетті дағдыларын қамтиды, шығармашылық іс-әрекет тәжірибесін алады, әлемдік музыкалық мәдениеттің жоғары жетістіктерімен танысады. Пьеса, прелюдия, этюд, полифониялық шығармалармен таныстырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сольфеджио - 1

    Бұл пән кәсіби музыкалық естудің жан-жақты дамуын қамтамасыз етеді, аналитикалық есту ойлауын қалыптастырады, музыкалық есте сақтау қабілетін дамытады және музыкалық талғамды тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыка тарихы

    Музыка өнерінің орны мен маңызын, қазақ музыкасының тарихи дамуын зерттейді. Музыкалық өнер саласындағы тарихи, теориялық білімді игеруге көмектеседі. Болашақ мамандардың практикалық қызметінің кәсіби, педагогикалық және жеке мәселелерін табысты шешу үшін қазақ музыка тарихы саласындағы білімді меңгеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дауысты қою негіздері

    Дауыстық аппаратқа оның дұрыс қызметін ұйымдастыру мақсатында әсер етудің практикалық тәсілдерін меңгереді, кәсіби және пәндік-әдіснамалық құзыреттілікке ие болады. Табиғи дауыстық деректерді жетілдіреді, әншілік мәдениетті қалыптастырады және мектепте вокалдық жұмысты жүзеге асыруға дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп репертуарымен жұмыс жасау практикумы

    «Мектеп репертуарымен жұмыс істеу практикумы» курсын оқу студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық пәндер циклі бойынша алған білімдері мен дағдыларына, сонымен қатар вокалды ән айту, музыкалық аспапта ойнау, хор дирижері және парақтан оқу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап - 3 (баян)

    Негізгі музыкалық (Баян) аспапта орындау өнерін меңгерген. Музыкалық шығармаларда кездесетін тәсілдерді меңгереді. Музыкалық шығармаларды өз бетінше дайындау және орындаушылық репертуарды таңдау дағдыларын жетілдіреді.Музыкалық шығармаларда өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Сәтті музыкалық-педагогикалық қызмет үшін қажетті музыкалық-орындаушылық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дирижерлау техникасының әдістемесі

    «Дирижерлік техниканың әдістемесі» пәні дирижерлық техниканы оқытудың педагогикалық және әдістемелік негіздерін қамтиды, оның мақсаты – ұйымдастырушылық, басқарушылық, музыкалық-тәрбиелік іс-әрекеттер мен өнерпаздардың көркемдік бағыты саласындағы шығармашылық ұжымдардың кәсіби дағдылардың білім кешенің басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гармония

    Курс студенттердің музыкалық шығарманың гармоникалық талдауын орындау, музыкалық шығарманың мазмұнының контекстінде гармониялық құралдарды сипаттауға бағытталған. Фортепианода үйренген тәсілдерін жаттығуларда қолдану, гармоникалық реттілікті ойнау, үйлесімділікке арналған жазбаша тапсырмаларда зерделенген білімді қолдану, үйлесімділіктің мәнерлі және формальды пайда болатын мүмкіндіктерін білу дағдыларын қалыптастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сольфеджио - 2

    Пән музыкалық естуді: есту қабілеті, есту өткірлігі, есту реакциясы, музыкалық мәтінді есте сақтау және ойнату қабілеті, сондай-ақ ырғақтың өткір және дәл сезімін тәрбиелеуді одан әрі дамытуға бағытталған. Әуендерді есту бойынша таңдау, сүйемелдеу, ноталық мәтінді транспозициялау, әуендерді есту бойынша жазу сияқты шығармашылық дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    «Музыкалық шығармаларды талдау» пәні музыкалық теориялық пәндерді (сольфеджио, музыка теориясы, гармония және т.б.) оқу барысында алынған білімдер негізінде музыканың қалыптасу заңдылықтарын,музыкалық шығарманың құрылымдық және қабылдау принциптерін, музыканың коммуникативтік функцияларын, музыкадағы жанр мен стиль, музыкалық тіл, музыкалық формалар жүйесінің жалпы сипаттамасын, жіктеу принциптерін,музыкалық шығармаларды талдау түрлері мен әдістерін қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ән айту және мектеп әндерін оқыту әдістемесі

    Пән болашақ музыка мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін мектеп репертуарын оқып үйрену арқылы қалыптастыруға бағытталған; балалардың вокалдық тәрбие саласындағы жеістіктері мен заманауи технологияларды балалардың вокалдық жұмысында қолдануға бағытталған; балалардың психо-физикалық, эмоциялық, дауыстық және жас ерекшеліктері тұрғысынан мектеп репертуарының дұрыс таңдауының мәнін анықтау, Балалардың дауыс аппаратының ерекшеліктеріне қатысты оқыту әдістемесі бойынша білімді тереңдету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап-2 (домбыра)

    Негізгі музыкалық аспап(домбыра) -2 пәні музыкалық білім саласындағы шығармашылық қабілеттерін және олардың домбырада орындау шеберлігін шыңдап, шығарманы кәсіби орындауға түрлі жанрдағы, стильдегі, формадағы шығармаларды орындауға мүмкіндік беретін білім, білік, дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап -2(фортепиано)

    Пән білім алушылардың музыкалық шығарма авторының ойына сәйкес келетін көркем бейнені жасау үшін фортепианолық техниканың негізгі түрлерін меңгеруін көздейді; музыкалық мәнерлілік құралдарын меңгеру, дыбыс шығару, штрих, фразировка, динамика, педализация

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық аспаптарды үйретудің әдістемесі

    «Музыкалық аспаптарды оқыту әдістемесі» пәні студенттерге музыкалық аспаптарда ойнаудың практикалық дағдыларын меңгерту мен оқытудың заманауи әдістері туралы толық түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем музыка тарихы

    Курс болашақ музыка пәнінің мұғалімдерін дайындау сапасына маңызды әсер ететін бірқатар маңызды құзыреттерді қалыптастыра отырып, шетел музыкасының тарихын жүйелі түрде қамтиды және өмір жолы туралы музыкалық тарихи мағлұмат береді. Батыс Еуропа композиторларының шығармашылық қызметі, көркемдік-стильдік бағыттар мен музыкалық тілді, әр түрлі шығармалардың әуездік, гармоникалық және құрылымдық өзіндік ерекшелігін ашуға байланысты теориялық мәселелерді синтездейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнер тарихы

    Курс музыкалық өнердің тарихи дамуының толық және біртұтас бейнесін жеке түсінуге бағытталған, музыкалық-тарихи эрудицияны тереңдетуге мүмкіндік береді, музыкалық-философиялық, жалпы орындаушылық өнердің тарихын және әлеуметтік-мәдени бағыттағы зерттелетін құбылыстардың шеңберін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы

    «Хор класы және хормен практикалық жұмыс» пәні кәсіби (академиялық) дирижердің, оның ішінде вокалдық ансамбльдердің, хор шеберінің, хор әртісі, ансамбль, хор солистерінің дағдыларын дамытады. Практикалық жұмыс барысында болашақ дирижер-хормейстерге қажетті дағдыларды жан-жақты меңгеру жүзеге асады, студенттің дирижерлық техникасы жетілдіріліп, студенттердің кәсіптік циклдің барлық пәндері бойынша сабақтарда алған кәсіби дағдылары тексеріліп, бекітіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Музыка сабағында АКТ қолдану

    Мектептегі музыка сабақтарында АКТ қолдану әдістерін зерттейді. Қолдану тиімділігін бағалауға көмектеседі, музыка сабақтарында АКТ қолданудан туындаған қиындықтар мен проблемалар. Музыка сабақтарында АКТ-ны қолдану тәсілдерін көрсетеді, балалардың шығармашылық қабілеттерін және музыкалық өнерге деген қызығушылығын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке ән салу және сахнадағы қозғалыс

    Пән кең білімді музыканттарды дайындауға бағытталған, олар академиялық ән айту дағдыларын және сахналық қозғалыс негіздерін еркін меңгере алады. Студенттердің бірыңғай жүйеде әншілік дауыс техникасын және дене аппаратын жетілдіру бойынша дағдыларын қалыптастыру; студенттердің вокалдық өнерге, музыкалық мәдениетке қызығушылығын қалыптастыру, музыкалық ой-өрісін кеңейту; вокалдық-сахналық орындаушылық дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруді бағалаудың өлшемдік технологиясы

    Оқушылардың оқу – танымдық құзыретін қалыптастыруға жағдай жасай отырып, білім беру мақсаты мен мазмұнына сәйкес білім беру үдерісіне қатысушыларға білім бере отырып, олардың біліп сапаларын деңгейіне сәйкес бағалаудың мазмұны сипатталып, түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте сыныптан тыс үйірмелік жұмыстарды ұйымдастыру (фольклорлық ансамбль)

    Бастауыш сыныптардың болашақ мұғалімінің кіші оқушының білім беру үдерісінде үйірме жұмыстарын ұйымдастыру мен өткізуде құзыреттілігін қалыптастырады. Қазіргі бастауыш мектептің білім беру үдерісінде үйірме жұмыстарын ұйымдастыру және дамытудың негізгі бағыттары туралы түсінік береді. Бастауыш мектепте үйірме жұмысының мазмұнын жобалау және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка пәні мұғалімінің зерттеу қызметі

    Педагог-музыканттың оқу-зерттеу қызметін білім берудегі зерттеудің тарихи аспектілерін, зерттеудің теориялық негіздерін, ерекшеліктері мен мәнін түсіндіре отырып, білім беруді зерттеудің әдіснамалық аппаратын қалыптастыру, зерттеу жұмысының құрылымын, жоспарын әзірлеу, сараптау және түзету әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі(Хорды дирижерлау)

    «Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі(Хорды дирижерлау)» пәні жоғары білікті музыкант орындаушының арнайы кәсіби білімін, дағдысы мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі

    Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық ұстанымдарын, педагогикалық құбылыстардың себептерін, факторын, шарттары мен жолдарын сипаттай отырып, құбылыстардың байланысын және басқа құбылыстармен өзара байланысын, дамуын және зерттеу тақырыбы бойынша мәселелерді шешу жолдарын, зерттеу әдістерін қолдану технологиясын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі инновациялық технологиялар

    Қазіргі инновациялық технологиялар, олардың теориялық және әдіснамалық негіздерін игере отырып, бастауыш сыныпта қолданылатын оқыту технологияларын, олардың түрлерін, қолдану тәсілдерін, оқу үдерісінде инновациялық технологияларды ұйымдастыру формаларын, бағалау критерилерін, нәтижелерін саралау, талдау әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап -3(фортепиано)

    Пән фортепианода ойнау дағдыларын, оқушыларда қажетті музыкалық қабілеттер кешенін, фортепианода орындау, парақтан оқу, күрделі фортепиано репертуарын орындау, фортепиано әдебиетін өз бетінше меңгеру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы

    «Музыкалық білім беру тарихы мен теориясы" курсы музыкалық білім берудің теориясын, отандық және шетелдік музыкалық білім берудің қалыптасуы мен даму үдерісін, тарихи озық тәжірибені, заманауи музыкалық білім берудің мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сольфеджио - 3

    «Сольфеджио – 3» пәні әртүрлі дәстүр стилінде полифониялық музыкалық аспаптың сүйемелдеуінсіз нотадан ән айту дағдыларын дамытады. Есту бойынша әуендерді таңдап, сүйемелдей алады, музыкалық мәтінді ауыстырып және әндерді тыңдап жаза алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сөйлеуді дұрыс интонациялық және лексикалық рәсімдеу үшін орыс және шет тілдерін, ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін философиялық және әлеуметтік-саяси білімнің негіздерін, Қазақстанның тарихи дамуының кезеңдері мен заңдылықтарын меңгеріп, экономиканы мемлекеттік реттеудің тиімділігін бағалау үшін экономикалық теорияның бағыттарын зерделей отырып, әлеуметтік бейімделу дағдыларын және қаржылық сауаттылықты қалыптастырып, салауатты және толыққанды өмір сүру ұстанымын қолдай отырып, ақпараттық ресурстарды іздеу және бағалауға, жүйелеп талдауға, деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге және оқу үдерісін жүзеге асыруда жасанды интеллект технологиясын қолдануға қабілетті.
  • Білім алушыларға жеке, қоғамдық, мемлекеттік қауіпсіздікті және қоршаған табиғи ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етудің жүйелі тәсілдерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін, ғылыми теориялық зерттеу әдістерін, педагогикадағы өзекті мәселелерді зерделей отырып, ғылыми ақпаратты іздестіру, зерттеулер жүргізу, оның нәтижелерін өңдеуді және ресімдеуге қабілетті.
  • Музыкалық білім берудің мәні мен мазмұнын түсініп, ерекше балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологияларын меңгеру арқылы, заманауи оқу-тәрбие үдерісінің мәні мен құрылымын, ерекшеліктерін талдай отырып, оқу және тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен технологиясын кәсіби жүзеге асыруға қабілетті.
  • Әлемдік және қазақ музыка өнерінің тарихы мен теориясын, дамуының негізгі қағидалары мен гормонияның заңдылықтарын меңгеріп, қазақ музыкасының қалыптасу кезеңдерімен ұлттық музыкалық үніміздің ерекшелігін зерделей отырып, музыкалық білім беру мәселелерін тарихи-педагогикалық тұрғыда саралап, кәсіби-педагогикалық деңгейде жүзеге асыруға қабілетті.
  • Музыкалық аспаптарда (фортепиано, домбыра, баян, пернетақта синтезаторында ойнау технологиялары) мектеп әндерін сүйемелдеуді меңгереді және вокал, хорда ән айту, сахналық іс-шараларда мектеп репертуарының дағдыларын қалыптастыру арқылы оқу процесінде жүзеге асырады.
  • Білім алушылардың музыкалық аспаптарды үйрету әдістемесі мен орындаушылық шеберлігін шыңдай отырып, музыкалық шығармаларды талдап, хормен ән айту дағдылары мен нота сауаттылығын қалыптастыру арқылы кәсіби деңгейде білім беруге қабілетті.
  • Музыка пәнін оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін, білім алушылармен сыныптан тыс музыкалық-көркем жұмыстарды ұйымдастыру,ән айту және мектеп әндерін оқыту әдістемесін меңгеріп, мұғалімнің мәдени-ағартушылық қызметін зерделей отырып, оқу-тәрбие үдерісін кәсіби деңгейде ұйымдастыруға қабілетті.
  • Музыка сабағында АКТ құралдарын жасақтау мен пайдаланудың дидактикалық негіздерін меңгеріп, педагогикалық қызметте кәсіби мәселелерді шешу мен инновациялық технологиялар, бағалаудың өлшемдік технологияларын тиімді қолдана отырып, қазіргі заман білім технологиясының дамуының тенденциясы және оларды жобалауды жүзеге асыру үшін зерттеу қызметін жүргізуге, білім алушылардың оқудағы жетістіктерін бағалауға қабілетті.
  • Білім алушыларға музыка теориясы негіздерін,жалпы музыкалық білім беру жүйесінің негізгі формаларын меңгертіп, педагогикалық-психологиялық тәжірибе жинақтау барысында хор ұжымын кәсіби басқару, музыка мұғалімінің приоритетті кәсіби сапасын дамыту жолдарын қалыптастыра отырып, білікті маман даярлауды жүзеге асырады.
Top