Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01506 Химия в Сулейман Демирель атындағы университеті

Пәндер

  • Математика

    Математикалық модельдердің өмір туралы ғылымның әр саласында таралуын ескере отырып, математика кез келген таңдалған саладағы әдебиеттерді сыни тұрғыдан оқуға көмектеседі. Математиканы оқытудың артықшылықтарының бірі - бірдей ұғымдар мен әдістер жиі әртүрлі салаларда қолданылады, сондықтан бірдей математикалық құралдар биология мен химияның әртүрлі салаларында қолданылатынын атап өтіледі. Осы курстың барысында студенттер негізгі биологиялық және химиялық мәселелерге жауап беру үшін математикалық модельдерді суреттей алады, өмір туралы ғылымдарда пайдалы математикалық тәсілдердің әртүрлілігін бағалауды дамытады және деректерді талдау және компьютерлік бағдарламалық құралды пайдалану тәжірибесімен қамтамасыз ете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия зертхана әдістемесі

    Курс тек зертханалық сабақтардан тұрады. Химия зертханасының әдістемесі бойынша студенттерді химия зертханасында қауіпсіз және тиімді эксперименттер жүргізу үшін негізгі дағдылар мен білімдермен қамтамасыз етеді. Химиялық заттарды, шыны ыдыстарды және жабдықтарды қауіпсіз өңдеуге баса назар аударылады. Студенттер қауіпті заттарды мен жұмыс жасауды, дұрыс қорғаныс киімдері, қалдықтарды жою процедуралары және төтенше жағдайлар кезіндегі процедуралар туралы біледі. Олар нақты өлшеулер үшін көлемді шыны ыдыстарды пайдалануды, нақты концентрациядағы ерітінділерді дайындауды, сүзу сияқты бөлу әдістерін және таразылар мен плиткалар сияқты негізгі зертханалық жабдықты пайдалануды қамтитын іргелі әдістерді үйренеді. Студенттер бақылауларды жазуды, деректерді жинауды (сандық және сапалық), графикалық талдау және негізгі статистика сияқты әдістерді пайдалана отырып деректерді өңдеуді және талдауды үйренеді. Курс оларға дұрыс пішімдеуді, деректерді ұсынуды және қателерді талдауды қоса алғанда, анық және қысқа зертханалық есептерді жазуды үйретеді. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер: 1) химия зертханасында қауіпсіз және жауапкершілікпен жұмыс істеуді, 2) негізгі зертханалық әдістерді тиісті дәлдікпен орындауды, 3) ғылыми деректерді тиімді жинауды және талдауды, 4) жазбаша есептермен ғылыми нәтижелерді анық жеткізуді біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия және терминология негіздері

    Курс жалпы химия тақырыптары бойынша кең білімді қажет ететін химия студенттеріне, сондай-ақ ағылшын тілінде химияны үйренуге арналған. Бұл курс есептерді шешуді, тапсырмаларды және зертханалық жұмыстарды қамтитын тәжірибе негізінде жүргізіледі. Курстың мақсаты – іргелі ұғымдар мен теорияларды практикалық жұмыстарға біріктіру. Бұл курс сонымен қатар басқа химия курстары үшін маңызды химияның іргелі пәндерін шолуды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия

    Бұл курс келесі химия курстарына қажетті негізгі химиялық түсініктерді қамтиды. Тақырыпқа атом құрылысы, қосылыстар, химиялық реакциялар, ерітінділер және газдар кіреді. Тәжірибелік жаттығулар есептерді шығару және эксперимент жасау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түрік тілі 1

    Курс соңында студенттер жазу, сөйлеу, оқу, тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін игереді, сөз білімі саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздер мен сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексикасын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бейорганикалық химия

    Курстың мақсаты студенттерді бейорганикалык химия саласындағы кәсіби маман ретінде мансапқа дайындау үшін негізгі білім қорын және зертханалық ресурстарды қамтамасыз ету болып табылады. Оқушылар ойлау қабілеттерін, зертханалық дағдыларды және есептерді шешу дағдыларын дамытады. Студенттер бейорганикалык зертханалық жұмыстарды жоспарлап, орындап, құжаттай алады, ал ауызша және/немесе жазбаша түрде эксперимент нәтижелерін есептей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жалпы биология

    Жалпы биология – тіршілікті зерттеудің негізінде жатқан принциптер мен концепцияларға жан-жақты шолу жасайтын іргелі курс. Ол әртүрлі биологиялық пәндерге, соның ішінде биохимия, микробиология, генетика, экология және физиологияға қызмет етеді. Жалпы биология курсын аяқтағаннан кейін студенттер жасуша құрылысы мен қызметінің негізгі принциптерін және тіршілікті қамтамасыз ететін биохимиялық процестерді түсінеді; тұқымқуалаушылық және генетикалық өзгергіштік механизмдерін сипаттайды, эволюция процесін және оның биологиялық әртүрлілікке әсерін талдайды, организмдер мен оларды қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін бағалайды, биологиялық ұғымдарды нақты дүниелік мәселелерге қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химия зертханасы

    Бейорганикалық химияның зертханалық курсы студенттерге бейорганикалық қосылыстарды зерттеуде қолданылатын принциптер мен әдістер туралы практикалық түсінік береді. Ол әдетте теориялық тұжырымдамаларды бекітуге және зертханалық дағдыларды дамытуға арналған эксперименттер сериясын қамтиды. Студенттер тұндыру, тотығу-тотықсыздану реакциялары және комплекс түзу сияқты әртүрлі әдістерді қолдана отырып, әртүрлі бейорганикалық қосылыстарды дайындауды үйренеді. Студенттер бейорганикалық қосылыстарды сәйкес әдістерді қолдана отырып сипаттай алуы, химиялық реакциялар мен қасиеттерінің принциптерін түсінуі, зертханалық жағдайларда қауіпсіз және тиімді жұмыс істеуі, эксперименттік мәліметтерді талдап, интерпретациялауы, ғылыми нәтижелерді анық және нақты жеткізе біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Түрік тілі 2

    Курста cтудент күнделікті кездесетін: мекен жай сұрау, азық-түлік, киім-кешек дүкендерінде базарларда қолданылатын сөйлемдерді құрай алады. Дене мүшелеріміздің атауларын, ауырып қалғанда, дәрігерге барғанда қажетті сөздермен сөйлемдерді жетік меңгере алады. Теледидардан түрікше кино және түрлі бағдарламаларды түсінетін деңгейге жетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы Физика

    Жалпы физика – физикалық әлемді басқаратын іргелі принциптер мен заңдарға жан-жақты шолу жасайтын іргелі курс. Ол механика, термодинамика және электромагнетизм сияқты физиканың әртүрлі салаларына қызмет етеді. Жалпы физика курсын аяқтағаннан кейін студенттер қозғалыстың негізгі заңдарын және олардың қолданылуын түсінеді, жылу алмасу принциптерін түсіндіреді және энергияны үнемдеу, электр зарядтары мен магнит өрістерінің қасиеттерін сипаттайды, жарықтың әрекетін және оның затпен әрекеттесуін талдайды, физикалық түсініктерді есептерді шешу және нақты дүние құбылыстарын талдау үшін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі (CLIL)

    Бағдарламаның мақсаты студенттерді кәсіби бағытта жобалар жасау және CLIL әдістерін зерттеу үшін қажетті дағдыларға тереңдету болып табылады. Бұл курс жазбаша, сөйлеу және зерттеу дағдыларына, сондай-ақ тыңдау және сөйлеу сияқты академиялық дағдыларға ерекше назар аударатын интегралды тәсілді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық ағылшын тілі

    Бағдарламаның мақсаты студенттерді кәсіби бағытта жобалар жасау және зерттеу үшін қажетті дағдыларға тереңдету болып табылады. Бұл курс жазбаша, сөйлеу және зерттеушілік дағдыларға, сонымен қатар тыңдау және сөйлеу сияқты академиялық дағдыларға ерекше назар аударатын жан-жақты көзқарасты қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химия (сапалық анализ)

    Бұл пәннің мақсаты – негізгі заңдарды пайдалана білу сапалы аналитикалық химия және зертханалық дағдылар мен білімді дамыту. Сондай-ақ аналитикалық химияны зерттеуде әдіснамалық білім алу үшін аналитикалық химия және процестер бойынша ғылыми әдебиеттермен танысу. Студенттер эксперименттік өлшемдерді дұрыс өңдеу және түсіндіру, нәтижелер мен процедураларды салыстыру және аналитикалық құралдарды калибрлеуді біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химия зертханасы

    Бұл курс әдістемелерді орындауға мүмкіндік беретін зертханалық сабақтарды ғана қамтиды; егжей-тегжейлі зертханалық процедураларды орындау; тағайындалған үлгілерді талдау және сәйкес бағдарламалық құрал немесе есептеулер арқылы деректерді түсіндіру. Бұл курста студенттер гравиметриялық талдау және көлемдік талдау сияқты сапалық және сандық әдістермен тәжірибе жинақтайды. Курс студенттерді спектрофотометрлер және хроматография сияқты қуатты аналитикалық құралдармен таныстырады. Олар сондай-ақ эксперименттерден алынған деректерді интерпретациялауға орналастырылады. Олар нәтижелердің дәлдігі мен дәлдігін бағалау үшін сәйкес статистикалық әдістерді қолдануды үйренеді. Курстың соңында студенттер шынайы үлгілерге классикалық және аспаптық аналитикалық әдістерді қолдануда, аналитикалық деректерді интерпретациялауда және зертханалық есептер арқылы өз нәтижелерін тиімді жеткізуде шебер болуы керек болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық химия (сандық анализ)

    Бұл пәннің мақсаты сандық талдауды зерттеу бойынша процедуралық білімнен басқа теориялық және практикалық білімді меңгеру; студенттердің аналитикалық дағдыларын, интерпретациялау дағдыларын дамыту және студенттердің есептерді шешу дағдыларын жетілдіру және сандық аналитикалық химия бойынша зертханалық нәтижелер туралы есеп беру. Студенттер тәжірибелік жұмыстар арқылы инновациялық эксперимент әдістерін бағалай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    «Педагогика» пәнінің негізгі мақсаты студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін көтеру, тұлғаның жеке ерекшеліктері туралы білімін және кәсіби қызметін игеру мен жүзеге асырудың факторы ретінде біртұтас идеясын қалыптастыру, оқу дағдыларын, ақыл-ой жұмысының мәдениетін, өзін-өзі тәрбиелеу; педагогикалық білімге негізделген тиімді шешім қабылдау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта химиясы

    Қоршаған орта химиясы пәнінде табиғи геохимиялық және биогеохимиялық процестерді сипаттау қарастырылады. Химиялық элементтердің пайда болуы, Жер мен оның биосферасының пайда болуы, ядроның элементарлық құрамы, мантия, литосфера, гидросфера, атмосфера мен биосфера, тіршілік үшін негізгі элементтердің биогеохимиялық циклдері туралы қазіргі заманғы көзқарастар келтірілген. Негізгі ластаушы заттар (көмірсутектер, ауыр металдар, пестицидтер, жуғыш заттар), олардың қоршаған ортаға шығуы және ондағы әрекеттері сипатталады. Уытты ластанудан басқа, радиациялық ластану және ауаның ластану әсері қарастырылады: қышқыл жаңбыр, озон қабатының бұзылуы және парниктік эффект.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сандық аналитикалық химия зертханасы

    Сандық химияның зертханалық курсы үлгілердегі заттардың мөлшерін немесе концентрациясын анықтау принциптері мен әдістері бойынша практикалық тәжірибені береді. Студенттер көлемдік және гравиметриялық талдау, үлгіні дайындау және қарапайым аналитикалық құралдарды пайдалану сияқты негізгі зертханалық дағдыларды меңгереді. Курс студенттерге есептеулерді дәл орындауға, нәтижелерді түсіндіруге және аналитикалық есептерді шешуге мүмкіндік беретін деректерді талдауға, статистикалық бағалауға және есептерді шешуге баса назар аударады. Бұл курс химия, биохимия және ілеспе ғылымдар мамандықтары бойынша оқитын студенттер үшін әртүрлі ғылыми мансап үшін іргелі дағдыларды береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық

    «Қаржылық сауаттылық» пәні студенттерді қаржылық менеджмент негіздеріне және жеке қаржыны басқарудың практикалық дағдыларына тәрбиелеуге бағытталған. Ол бюджеттеу, инвестициялау, салық салу, қарызды басқару және қаржы нарықтарының негіздерін түсіну сияқты тақырыптарды зерттеуді қамтиды. Мақсаты студенттерді кәсіби және жеке өмірінде негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға қажетті құзыреттермен жабдықтау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия I

    «Бұл пәннің мақсаты - Органикалык химиялык заттар бойынша білімді калыптастыру, зертханалық тәжірибелерді жасай білу және органикалык есептерді шеше білу болып табылады. Ғылыми-зерттеу саласында мансапқа қызығушылық таныту аркылы студенттерге органикалық химияның іргелі шолуын беруге арнайды. Индистрияда және тұрмыста колданылған органикалык заттарды практикалық қолданудың негізгі жолдары мен химия өнеркәсібі туралы білімін толықтырып өмірмен байланыстырып терең үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Химияны оқыту әдістемесі және STEM

    Осы пән арқылы студенттер STEM химиясы бойынша теориялық және әдістемелік білім мен дағдыларды дамыта отырып, химияны және STEM-мен байланысты салаларды (соның ішінде технология мен инженерлік салаларды) біріктіре алатын оқытудың технологиялық әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Физикалық химия

    Курс дәріс, зертханалық тәжірибе және есептер шығарудан тұрады. Бұл курс газдарға, ерітінділерге және фазалық тепе-теңдікке химиялық термодинамикалық қолдануларға кіріспе болып табылады. Бұл пәндер студенттерге химиялық және биологиялық жүйелерді басқаратын физикалық принциптерді түсіну үшін қажетті іргелі білім береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Бұл курс студенттерге кәсіпкерлік туралы тереңірек түсінік беруге арналған. Курс IT-мен байланысты бизнесті ашу және басқару кезінде туындайтын ерекше қиындықтар мен мүмкіндіктерге назар аударады және студенттерді кәсіпкерлер ретінде серпінді салалық ландшафтты сәтті шарлау үшін қажетті біліммен, дағдылармен және ақыл-оймен жабдықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістері

    Пәнді оқудың мақсаты кәсіби міндеттерді орындау кезінде дәлелді шешімдердің қабылдануын қамтамасыз ету үшін теориялық және практикалық білімге негізделген. Процесс барысында болашақ мамандар ойлаудың және әлемнің жаратылыстану суретін қабылдаудың ғылыми тәсілін, сонымен қатар зерттеу және дамыту процесінің негізгі компоненттері туралы идеяларды дамытады, сонымен қатар ғылыми білімнің әдістемесі туралы білімдер жиынтығын алады және химияның және саланың тиісті салаларында ғылыми жұмысты жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі принциптерімен танысады. биология, зерттеу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия зертханасы

    Органикалық химияның зертханалық курсы студенттерге органикалық қосылыстарды зерттеудің принциптері мен әдістері туралы практикалық түсінік береді. Ол әдетте теориялық тұжырымдамаларды бекітуге және зертханалық дағдыларды дамытуға арналған эксперименттер сериясын қамтиды. Студенттер реакциялар, тазартулар және изоляциялар сияқты әртүрлі әдістерді қолдана отырып, әртүрлі органикалық қосылыстарды дайындауды үйренеді. Студенттер синтезделген қосылыстардың құрылымын, қасиеттерін және тазалығын анықтау үшін аналитикалық әдістерді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» курсы қоршаған ортаны қорғау принциптерін, тұрақты даму тұжырымдамаларын және қазіргі экологиялық мәселелерді жан-жақты түсінуді қамтамасыз етеді, студенттерді адам қоғамы мен табиғат әлемінің күрделі өзара әрекеттесуін талдауға дайындайды. Ол экожүйелер, табиғатты сақтау, биоәртүрлілік, климаттың өзгеруі, ластану және тұрақты өмір сүру тәжірибесі сияқты тақырыптарды зерттейді, сонымен бірге секторлар бойынша тұрақты даму стратегияларын зерттейді, әлеуметтік әділеттіліктің, экономикалық ойлар мен ресурстарды жауапты басқарудың маңыздылығына баса назар аударады. Осы пәнаралық тәсіл арқылы студенттер тұрақтылық мәселелерін сыни тұрғыдан бағалауды үйренеді және экологиялық тұрғыдан неғұрлым саналы және әділ болашаққа үлес қосу үшін қажетті білім мен дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Құқық

    Курс қазіргі заманғы негізгі құқықтық жүйелер; Құқық және құқықтық қатынастар нормалары; жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі; еңбек, отбасылық және азаматтық құқықтар және азаматтардың міндеттері; Сот төрелігі; құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік туралы негізгі құқықтық ұғымдар мен базалық мәліметтер теориялары бойынша қажетті білім береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Білім берудегі жасанды интеллект курсы студенттерге жасанды интеллектті оқыту мен оқуда қолдану туралы толық түсінік береді, ол негізгі AI тұжырымдамаларын, жекелендірілген оқытуға арналған практикалық құралдарды, бағалауды және деректердің құпиялылығына, біржақтылық пен жауапты енгізуге қатысты маңызды этикалық ойларды қамтиды. Студенттер жасанды интеллектпен жұмыс істейтін мазмұнды құруды, оқу дизайнын және бейімді оқыту платформаларын зерттейді, практикалық тәжірибе жинақтайды және AI-ны бар тәжірибелерге біріктіру стратегияларын әзірлейді. Бұл курс студенттерді жекелендірілген, тартымды және әділ білім беру тәжірибесін жеңілдету үшін AI-ны тиімді пайдалану бойынша білімдер мен дағдылармен жабдықтауға және оларды білім берудегі AI-ның дамып келе жатқан ландшафты мен оның болашақ салдарын басқаруға дайындауға бағытталған болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экономика

    Курста қоғамдағы тауарлар мен қызметтерді өндіруді, бөлуді және тұтынуды реттейтін принциптер, жүйелер және динамика жан-жақты қарастырылады. Макроэкономика, микроэкономика, нарықтық құрылымдар және экономикалық саясат сияқты тақырыптарды зерттеу арқылы қатысушылар жергілікті, ұлттық және жаһандық деңгейде экономикалардың жұмыс істеуі туралы түсінік алады. Бұл курстың мақсаты студенттерді экономикалық құбылыстарды түсінуге, негізделген шешімдер қабылдауға және экономикалық даму мен өркендеуге үлес қосуға қажетті біліммен және аналитикалық құралдармен қаруландыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері

    Курс ер түрлі орталарда адамдардың қауіпсіздігі мен әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін қажетті іргелі білім мен тәжірибені береді. Бұл курс қатысушыларды ықтимал қауіптерді, төтенше жағдайларды және өмірге қауіптерді анықтау және оларға әрекет ету үшін қажетті дағдылармен жабдықтауға бағытталған. Қатысушылар өрт қауіпсіздігі, төтенше жағдайларда эвакуациялау тәртібі, алғашқы медициналық көмек көрсету негіздері және қауіпсіздіктің жалпы хаттамаларымен танысады, бұл оларға қауіптерді азайтуға және күнделікті жағдайларда өзін және басқаларды қорғауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Бұл курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың принциптері мен тәжірибесін зерттейді. Студенттер сыбайлас жемқорлықтың себептері мен салдары, құқықтық базалар және ашықтық пен адалдықты ілгерілету стратегиялары туралы білетін болады. Курс этикалық мінез-құлыққа, жауапкершілікке және әртүрлі секторлардағы сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мен оған қарсы тұрудың практикалық тәсілдеріне баса назар аударады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Аспаптық талдау

    Аспаптық талдау – заттың құрамы мен қасиеттерін анықтау үшін заманауи аналитикалық әдістерді қолдануға бағытталған курс. Ол үлгілердің физикалық немесе химиялық қасиеттерін өлшеу үшін арнайы құралдарды пайдалануды қамтиды. Студенттер аналитикалық құралдармен жұмыс істеу және оларға қызмет көрсету, аналитикалық деректерді түсіндіру және талдау, аналитикалық нәтижелердің дәлдігі мен дәлдігін бағалау үшін әртүрлі аналитикалық әдістердің принциптері мен қолданбаларын түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • STEM білім беру және интеграция

    STEM білім беруге арналған әдістердің мазмұны мен құрылымы туралы білім жүйесін бейімдеу және тәжірибеде қолдануға бағытталған. Сонымен қатар, оқытушылар оқушылардың байқалған мінез-құлқына негізделген және оқытудан гөрі оқуға көбірек көңіл бөлу арқылы кері байланыс беру және алуды үйренеді. Тақырыптар: STEM-ге кіріспе, STEM-нің білім берудегі маңызы, Командада жұмыс істеу, Табысты команда ережелері, Команданың мотивациясы мен мүдделері, Кері байланыс, Ойын арқылы оқыту, Оқытуда ойын формаларының түрлері, Тілдік дағдыларды дамыту арқылы STEM білімін жетілдіру, PBL философиясы және теориясы, PBL-дегі мұғалім мен оқушының рөлдері, PBL моделі, 5Е зерттеу негізінде оқыту, Инженерлік дизайн, Robotics & STEM-да технология мен инженерияның рөлдерін ажырата алу, Нақты мәселелерді шешуге арналған инженерлік принциптер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия II

    Пәнді оқудың негізгі міндеттері студенттерге негізгі білім беру болып табылады.Теориялық органикалық химия реакциялары туралы түсініктер, органикалық талдау және синтездің негіздерін үйренеді. Органикалык үдерістерге ғылыми бақылау, органикалык заттарды алу реакциясы туралы эксперименттік қондырғылармен жұмыс жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Электрохимия

    «Электрохимия» пәнінің мақсаты физика принциптерін, физика білімі мен химия білімін біріктіру болып табылады. Студенттер белгілі бір терминологиялық білімді, электрохимиялық зертханалық дағдыларды және алған білімдері мен күнделікті өмірде қолдануды байланыстыратын интеграциялық білімдер алады. Студенттер электрохимиялық процестерді синтездеу және талдау арқылы ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жобаларда бірлесіп жұмыс істей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Химиялық индустрия

    Пәнінің зерттеу мақсаты студенттерді өнеркәсіптегі бейорганикалық заттарды алу және айналдыру реакцияларының негізгі заңдылықтарымен, сондай-ақ олардың химиялық құрылымы, құрылымы мен түрлерінің ерекшеліктері, физикалық, механикалық және беріктік сипаттамасымен таныстыру. Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандардың Қазақстандағы химия өнеркәсібіндегі бейорганикалық заттарды бағалауға инженерлік көзқарастың принциптерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудағы негізгі пәндер жалпы химия, аналитикалық химия және органикалық химияның жеке бөлімдері болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Биохимия (Биоорганикалық химия)

    Бұл курс органикалық химия мен биохимияны біріктіруге арналған. Онда көміртегі химиясы, жасуша құрылымы мен құрамы, органикалық заттар, ферменттер, метаболизм, биохимиялық әдістер және биохимиялық синтез бар. Химия мен Биологияны оқытудың біріктірілген және практикалық стратегияларын қолдану акылы биохимиялық процестерді түсінеді, зертханалық жұмыс дәрістегі тұжырымдаманы нығайтады, сонымен қатар химияның практикалық әдістерін менгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Химия пәнінен мектептегі зертханалық жұмыстар

    Бұл курс студенттерге мектептегі химия эксперименттері мен демонстрациялар саласында практикалық тәжірибе беруге арналған курс. Ол әдетте зертханалық дизайн мен ұйымдастырушылық дағдыларды дамытатын бірқатар зертханалық тәжірибелер мен демонстрацияларды қамтиды. Бұл курс студенттерге күрделі тұжырымдамаларды немесе әдістерді көрсету үшін мектеп зертханасын және демонстрациялық сессияларды өткізу тәжірибесін алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • STEM: Электроника және механика

    Бұл курс арқылы мұғалімдер электроника және механика негіздерін тереңірек меңгереді. Қатысушылар қозғалтқыштың айналу моментін, үйкеліс коэффициентін, механикалық артықшылықтарды түсініп, оларды роботтарды жобалау барысында қалай тиімді қолдану керектігін үйренеді. Сонымен қатар, түрлі сенсорлар, микроконтроллерлер, қозғалтқыштар, және басқа да электронды компоненттерді роботтарда пайдалану арқылы күрделі тапсырмаларды шешу жолдарын меңгереді. Такырыптар: Схема негіздері, Электрондық схемалардың элементтері, Қарапайым схемаларды құру және электронды компоненттерді түсіну, Arduino, Микроконтроллерлер мен микрокомпьютерлерге кіріспе, Бағдарламалау және интерфейстер, Жобаларды әзірлеу және іске асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің тұжырымдамасы. Шетелде және ҚР-да инклюзивті білім берудің дамуы. ЖББ арқылы білім беру және тәрбие қызметін ұйымдастыру және жоспарлау. ЖББ негізінде адамдарды психологиялық-педагогикалық қолдау үшін әртүрлі профильдегі мамандардың командасында жұмыс істеу дағдылары. Инклюзивті оқыту жағдайында оқу бағдарламаларын бейімдеу және тъюторлық тәжірибені ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәнді игерудің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері және білім беру жүйесін дамыту менеджменті туралы білімді қалыптастыру. Пәнді игерудің міндеті - білім беруді басқарудың негізгі жүйелік құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамаларын ашу. Пән білім берудегі менеджменттің негізгі проблемаларын және мектепішілік басқарудың негізгі функцияларын сипаттайды, сонымен қатар мектептің білім беру саясатының элементі ретінде дамуының негізгі бағыттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • STEM: Робототехника және бағдарламалау

    Бұл курс мұғалімдердің Spike Prime сияқты бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу дағдыларын жақсартатын роботты бағдарламалау әдістерін меңгертуге арналған. Курс барысында роботтарға арналған алгоритмдер құру, тапсырмаларды автоматтандыру және роботтардың күрделі тапсырмаларды орындауына мүмкіндік беретін бағдарламалау шешімдерін жасау дағдылары дамытылады. Сонымен қатар, қатысушылар өздерінің бағдарламалық жасақтамаларын сынақтан өткізіп, жетілдіру жұмыстарын жүргізеді. Тақырыптар: LEGO Robotics негіздері, LEGO Education тарихы, Spike Prime-ға кіріспе, Құрылыс және механизмдер негіздері, LEGO robots бағдарламалау, LEGO Education Software көмегімен бағдарламалау, Spike Prime практикалық жобалары, Жетілдірілген жобалау және бағдарламалау әдістері, Күрделі механизмдер мен сенсорлар, Интеграцияланған жобалар мен тапсырмаларды шешу, FIRST LEGO League Explore және Challenge, Жарысқа дайындық, Дизайн стратегиясы және инновация, Командада жұмыс істеу техникасы және инженерлік міндеттерді шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі мультимедия

    Бұл курс мультимедианың теориясын, дизайнын және білім беру жағдайында практикалық қолданылуын зерттейді. Қатысушылар мультимедиялық элементтерді, соның ішінде мәтінді, графиканы, аудионы, бейнені және интерактивті медианы оқыту мен оқуды жобалау тәжірибесіне тиімді біріктіру үшін қажетті білім мен дағдыларды алады. Теориялық түсініктер мен тәжірибелік жобалардың үйлесімі арқылы студенттер оқу нәтижелерін жақсартатын және әртүрлі оқушыларды қызықтыратын тартымды және тиімді білім беру мазмұнын құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • STEM: Жарыстар

    Бұл курс робототехника бойынша жарыстарға қатысу технологиясың қыр-сырын меңгеріп шығады. Жарыстарға қатысу үшін қажетті роботтарды құрастыру, бағдарламалау және стратегияларды жасау әдістері қарастырылады. Сонымен қатар, жарысқа қатысу кезінде төрешілерге қойылатын ережелер мен талаптарды талқылап, оларды тәжірибе барысында қолдану мүмкіндігі беріледі. Такырптар ретінде Төрешілік, Судьяларға қойылатын ереже мен талаптар мен Критерийлер, FIRST Tech Challenge, FTC үшін дизайн және бағдарламалау, Жобаларды басқару және құжаттау болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру

    Инклюзивті зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру – қабілеттері мен білім деңгейіне қарамастан барлық студенттер үшін инклюзивті және қолжетімді зертханалық ортаны құру үшін мұғалімдерді қажетті білім мен дағдылармен жабдықтауға арналған курс. Бұл курс зертханалық жағдайларда әділеттілікке, қатысуға және табысқа ықпал ететін стратегиялар мен тәжірибелерге бағытталған. Негізгі тақырыптар: білім берудегі инклюзияның маңыздылығы, зертханалық қондырғыларға қосуға кедергі болатын кедергілер, мүмкіндігі шектеулі студенттерге қолдау көрсету үшін тиісті орындар мен модификацияларды анықтау немесе зертханалық жағдайларда оқу қиындықтары, зертханалық жұмыстардың қолжетімділігі мен тиімділігін арттыратын көмекші технологиялар құралдары мен стратегияларын зерттеу, инклюзивті зертханалық дизайн, инклюзивті зертханалық тәжірибелер, ынтымақтастыққа, қарым-қатынасқа және қатысуға ықпал ететін инклюзивті оқыту мен оқу тәжірибесін дамыту және бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • STEM лабораториялык жұмыстар

    Бұл курс FabLab / MakerSpace жабдықтарын пайдалана отырып жобаларды әзірлеуді көрсетеді.Мұғалімдерге шығармашылық және инженерлік дағдыларды дамытуға арналған құралдарды тиімді қолдану жолдары көрсетіледі. Курс барысында 3D принтинг, лазерлік кескіштер және басқа да заманауи технологияларды қолдану арқылы нақты жобаларды дайындау, прототип жасау және оларды жетілдіру әдістері қарастырылады. Такырыптар: Механика және өндіріс негіздері, Материалтану және жобаларға арналған материалдарды таңдау, Механикалық жүйелерді жобалау, Өндірістік станоктар, 3D басып шығару, лазерлік кесуге кіріспе, FabLab жабдықтарын пайдалана отырып жобаларды әзірлеу және іске асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Химиядан олимпиадалық есептері шешу

    «Химиядан олимпиадалық есептерді шешу» бағдарламасы химия мамандығының студенттеріне арналған, олимпиаданың мәселелерін шешуге қызығушылық танытатын, химияны жоғары деңгейде оқығысы келетін, тереңдетілген студенттің негізгі курсты оқып білуге, оларды шешуде стандартты емес көзқарасты қажет ететін мәселелерді қарастыруға мүмкіндік береді. Оқыту бағдарламасы практикалық сабақтар түрінде өткізіледі. Сабақ барысында студенттер практикалық химиялык есептер шешеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Химиядан арнайы таңдалған тараулар

    Химиядағы таңдалған тараулар – студенттерге химия саласындағы нақты тақырыптарды терең зерттеуге арналған курс. Бұл курстың мазмұны студенттердің қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне байланысты әр түрлі болуы мүмкін, бірақ ол әдетте ядролық химия, кванттық химия, спектрохимия сияқты химияның озық немесе мамандандырылған салаларына бағытталған. Студенттер таңдалған тақырыптарды терең түсінгенін көрсете алады; есептерді шешу үшін озық химиялық түсініктерді қолданады; өз бетінше зерттеу жүргізе алады; және күрделі химиялық идеяларды тиімді жеткізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді критериалды бағалау құралдарымен - оқыту нәтижелерімен, тестілеу бағалаудың әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныстыру; оқушылардың білім сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасын қалыптастыру, мақсат қоюға байланысты кәсіби дағдыларды дамыту, оқушылардың білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнын таңдау, оқу нәтижелерін бағалаудың әдістері, формалары мен құралдарын таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы зерттеулер

    Бұл курс білім беруді зерттеу әдістемесін, оның ішінде сапалық және сандық әдістерді енгізеді. Студенттер этикаға, деректерді жинауға және деректерді талдауға баса назар аудара отырып, зерттеуді жобалауды, жүргізуді және бағалауды үйренеді. Курс болашақ педагогтарды білім беру тәжірибесін жақсарту үшін зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалау және зерттеу жүргізу дағдыларымен қаруландыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Мұғалімнің кәсіби бағдары

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және үйрету. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи технологияларды тиімді кіріктіре отырып, химиядан практикалық оқыту дағдыларын қалыптастырады
  • Тілдік және әлеуметтік курстар арқылы коммуникативті, кәсіби және интеллектуалды дағдыларды меңгерeді
  • Физикалық-химиялық жабдықтарды пайдалана отырып химиялық процестерге ғылыми бақылаулар жүргізу дағдыларын меңгереді.
  • Химиияның теориялық негіздерін және пәндік білім мен дағдыны қалыптастырады.
  • Химияны оқытудағы инновациялық зертханалық стратегияларды бағалайды және енгізеді, олардың әртүрлі тақырыптар бойынша тиімділігін талдайды.
  • Математика және жаратылыстану курстары арқылы сауаттылықты, пәнаралық ойлауды және есептерді шешу дағдыларын нығайтады
  • Кәсіби қызметте қазіргі білім беру технологияларын, мультимедиялық құралдарды, бағдарламалық қосымшаларды және критериалды бағалау әдістерін меңгереді.
  • Кәсіби құзіреттілікті, зерттеу дағдыларын дамытады және химия бойынша білім беруді зерттеу нәтижелерін сауаттылайды.
Top