Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01508 Жаратылыстану (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Қоршаған орта химиясы

    Бұл курс жергілікті және жаһандық ауқымдағы қоршаған орта химиясының негізгі қағидаттары туралы білімді қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер физика, химия, Жер туралы ғылым және биология саласындағы білімдерін пайдалана отырып, қоршаған ортада болып жатқан үдерістерді ғылыми негіздейді. Болашақ мұғалімдер атмосферада, гидросферада және топырақта ластаушы заттардың қатысуымен болатын физикалық және химиялық үдерістерді талдау әдістерін қолданады. Курс болашақ мұғалімдердің өз шешімдері мен әрекеттері үшін жауапкершілікті сезіну үшін азаматтық ұстанымын қалыптастыруға ықпал етеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • қоршаған орта химиясының негізгі қағидаттары туралы түсінік қалыптастырады; • өз шешімдері мен іс-әрекеттері үшін өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қалыптастырады; • қоршаған ортада болып жатқан үдерістерді ғылыми негіздеу үшін физика, химия, Жер туралы ғылымдар және биология саласындағы білімдерін қолданады; • қоршаған орта объектілеріндегі антропогендік өзгерістерді бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы жертану

    Курстың мақсаты – студенттердің физикалық география және экология саласындағы ғылыми білімдерді меңгеруіне ықпал ету. Курс географиялық қабықтың құрылымының, қызмет етуінің және дамуының жалпы заңдылықтарын оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде қоршаған кеңістікпен бірлікте және өзара әрекеттесуде зерттейді. Болашақ мұғалімдер Жер табиғатының негізгі заңдылықтарын және табиғат құбылыстарының өзара байланысын түсінеді, географиялық қабықшадағы эволюция, тұтастық, ырғақ, зат және энергия айналымы заңдылықтарын ажыратады және қоршаған орта жағдайларын ескере отырып, биота үшін жер қабаттары мен олардың үйлесімділігін бағалайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • Жердің географиялық қабығын зерттеуде іргелі білім мен түсінікті көрсетеді; • Жер табиғаты заңдылықтарын, географиялық қабықтағы негізгі эволюция заңдылықтарын жіктейді; • қазіргі ғылыми деректерді пайдалана отырып, географиялық объектілер, үдерістер мен құбылыстар туралы білімдерін жүйелейді; • қоршаған ортадағы географиялық, экологиялық құбылыстар мен үдерістерді үлгілейді; • оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі табиғи компоненттердің өзара әрекеттесу нәтижелерін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; • инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғат туралы ғылым

    Курстың мақсаты: студенттердің ғылыми-жаратылыстану көзқарастары мен идеяларының тұтастығын қалыптастыруға ықпал ету. Курс сонымен қатар жаратылыстану ғылымдарының іргелі заңдарын, заңдылықтарын, теориялары мен концепцияларын, қағидаларын, сондай-ақ маңызды жетістіктерін зерттейді. Болашақ мұғалімдер әлемнің ғылыми-жаратылыстану көрінісінің тұтастығын түсінеді, табиғат заңдылықтарын адам мүддесі үшін іс жүзінде пайдалануға ықпал етуін бағалайды және талдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● кеңістіктік-уақыттық дамудағы табиғаттың іргелі, табиғи заңдылықтарын, концепцияларын, қағидалары мен үдерістерін түсіндіреді; ● географиялық қабықта болып жатқан құбылыстар мен үдерістер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтайды; ● жаратылыстану ғылымдары (физика, химия, биология, география, экология) саласындағы білімді ескере отырып, табиғат заңдылықтарын жіктейді; ● адамның қызығушылығын ескере отырып, жаратылыстану ғылымдарының жетістіктерін пайдаланады; ● табиғи даму заңдылықтарын, үдерістерін бағалайды және талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы математика

    Пәнді меңгерудің мақсаты – жаратылыстану ғылымдары саласында математикалық үлгілерді құруға мүмкіндік беретін математикалық аппаратпен танысу, математикалық мәдениетті қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлау, әлемді тану әдісі ретінде математиканың ерекшеліктерін ашу. Пәнді меңгеру міндеттері математикалық үлгілеу қағидаларын меңгеру, талдау әрекетінің негізгі дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● қолданбалы есептерді математикалық әдістер арқылы шешеді; ● биологиялық үдерістердің үлгілерін құру үшін математикалық аппаратты қолданады; ● математикалық үлгіні құру әдістерін таңдайды; ● жиналған статистикалық деректерді талдайды, фактілерді салыстырады, фактілерге жалпы сипаттама беру және статистикалық әдістерді қолдану арқылы анықталған заңдылықтарды түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика

    Курсты меңгерудің мақсаты – кездейсоқ құбылыстардың модельдерін құрудың негізгі математикалық аппараты ретінде болашақ мұғалімдердің ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика негіздері бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын дамыту, құбылыстарды математикалық модельдеу және талдау әдістерін меңгеру. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● ықтималдық және статистикалық есептерді шешу үшін стандартты әдістер мен үлгілерді қолданады; ● статистикалық есептерді шығару кезінде есептеу формулаларын, кестелерді, графиктерді қолданады; ● көп нұсқалы статистикалық талдау үшін заманауи қолданбалы пакеттерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 1

    Курс аясында болашақ мұғалімдер жалпы биологиялық циклдің жаратылыстану пәндері бойынша білім алады. Курстың мақсаты-өсімдік организмдерінің биологиясы, өсімдіктердің биоалуантүрлілігінің негізгі заңдары мен тұжырымдамаларын, олардың систематикасының принциптерін, өсімдіктердің экологиялық ерекшеліктерін, олардың биосферадағы рөлін зерттеу; биологиялық білім жүйесін әлемнің тұтас ғылыми бейнесінің құрамдас бөлігі ретінде қалыптастыру. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: • ботаниканың негізгі заңдылықтары мен заманауи жетістіктері туралы негізгі білімді меңгереді; • биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық идеяның рөлін негіздейді; • өсімдік ағзаларын жіктеудің практикалық дағдыларын меңгереді; • биоәртүрлілік индекстерін есептейді және биоәртүрлілік модельдерін құрады; • биологиялық объектілерді жасушалық ұйымдастыру принциптері, биофизикалық және биохимиялық негіздер туралы білімді қолданады; • өсімдіктердің объектілері мен физиологиялық процестерін зерттеуді жоспарлау және жүргізу үшін алынған білім мен дағдыларды синтездейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым мен инженерия үшін физика 1

    Курс болашақ мұғалімдерге материяның табиғат заңдылықтарын, қасиеттері мен құрылымын, сондай-ақ оның қозғалыс заңдылықтарын практикалық зерттеуді ұсынады. Курс жоғары оқу орындарының бағдарламаларында қарастырылған көптеген жалпы инженерлік және арнайы пәндер үшін негіз болып табылады. Курстың негізгі мақсаты – практикалық тәжірибелерде студенттерге іргелі физикалық заңдар туралы негізгі білім беру, сонымен бірге заңдардың мәні мен олар сипаттайтын құбылыстарға ерекше назар аудару. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: ● негізгі физикалық ұғымдар мен заңдардың мағынасын түсіндіреді; ● заттың құрылымын анықтайтын теорияларды түсінеді; ● заманауи физикалық зерттеу әдістерінің негізінде жатқан заңдарды талдайды; ● әлемнің қазіргі жаратылыстану ғылымының қалыптасуына ұлы ғалымдардың қосқан үлесін сипаттайды; ● заттың құрылымын, табиғаттағы күштер мен өзара әрекеттесулерді, өрістердің пайда болуын түсіндіру үшін физикалық заңдар мен теориялар туралы білімді қолданады; ● физика саласындағы маңызды жетістіктердің қолданбалы маңыздылығын түсіндіреді: энергетика, көлік, байланыс құралдары, медицина, қоршаған ортаны қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі • оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды • әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады • үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді • жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады • оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті) • қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері

    Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді алгоритмдеудің негізгі қағидаттарымен таныстыру, сонымен қатар процедуралық және объектілік бағдарламалау әдістері саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер компьютерлік қосымшаларды жобалау және бағдарламалау дағдыларын меңгереді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● заманауи ақпараттық технологияларды, заманауи әзірлеу құралдарын және бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, қолданбалы бағдарламалық өнімдерді әзірлейді; ● алгоритмдердің үлгілік құрылымдары негізінде қолданбалы есептерді шешу алгоритмдерін құрастырады; ● алгоритмдерді графикалық түрде көрсету үшін бағдарламаларды пайдаланады. Бағдарламалау ортасында жұмыс істейді; ● құрылған алгоритмдерді белгілі бір бағдарламалау тілінде бағдарламалар ретінде іске асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 2

    Болашақ мұғалімдер жануарлар әлемінің даму заңдылықтарын, олардың ұйымдастырылу ерекшеліктерін, филогенезін, эмбриогенезін, физиологиясын, экологиясын, экожүйелердегі рөлін және жануарлардың практикалық маңыздылығын, экожүйелердің тұрақтылығының жетекші факторы ретінде Биоәртүрлілікті сақтаудың маңыздылығын зерттейді. Пәнді оқу барысында білім алушыларда ғылыми дүниетаным қалыптасады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: ● арнайы терминологияны қолдана отырып, жануарлардың анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық, экологиялық ерекшеліктерін сипаттайды; ● салыстырмалы талдау негізінде жануарлар құрылымының ерекшеліктерін анықтайды; ● таксономиялық тиістілікті анықтайды және жануарларды жіктейді; ● биологиялық объектілерді бақылайды; ● зоологиялық материалды камералдық өңдеуді жүргізеді; ● эксперимент жүргізу, оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау кезінде алған білімдері мен дағдыларын қолданады; ● зоология саласындағы ғылыми ақпаратты талдап, жинақтап және жүйелейді; ● өз жұмысының нәтижелерін сызады және рәсімдейді; ● ағзалар арасындағы филогенетикалық қатынастарды негіздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-жаратылыстану білімдерді жүйелеу

    Курс болашақ мұғалімдерге физикалық, химиялық, биологиялық білімдерін жүйелеу үшін қажет және ғылыми білімнің құрылымы, оның деңгейлері, нысандары мен әдістері туралы заманауи ақпаратты, қоғамның практикалық қажеттіліктерін ескере отырып, оның даму заңдылықтары мен басымдылығын талдауды қамтиды. Жаратылыстану пәндерінің циклі үшін жалпы жүйенің, заңдылықтар, ұғымдар, теориялардың өзара байланысын терең түсіну, сабақтас пәндердің мазмұнын өз пәнін оқуға жүйелі түрде енгізу, олардың өзара келісімділігі болашаққа мұғалім мектептегі пәнаралық байланысты жүзеге асыру жолдарын табуға дайындығын қалыптастырады. Іргелі ұғымдарды әдістемелік талдауды жүзеге асыру, ғылыми білімдер жүйесін анықтау, тірі материяның ұйымдасу қағидаларын көрсететін үлгілерді құру, «табиғат-адам-қоғам» қатынасын анықтау, пәнаралық мазмұн мәселелерін шешу, пәнаралық жобалар бойынша жұмыс және оларды қорғау студенттердің ғылыми көзқарасын жүйелі әдістемелік қалыптастыруда практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● ғылыми-жаратылыстану ақпаратымен жұмыс істейді, іздеу әдістерін біледі; ● мағыналық негізді ажыратады және ақпараттың сенімділігін бағалайды; ● гипотезаларды ұсынып, оларды тексеру жолдарын ұсынады; ● жаратылыстану ғылымдары саласындағы тәжірибелік мәліметтер негізінде қорытындылар жасайды; ● жаратылыстану ғылымдарының қолданбалы мәнін түсіндіреді және осы саладағы ең маңызды жетістіктерді талқылайды; ● табиғи объектілер мен құбылыстар арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды ашады; ● пәнаралық білімді жүйелейді және жалпылайды, оны технологияның дамуымен және ғылымның жаңа жетістіктерімен байланыстырады; ● ғылыми-жаратылыстану циклі пәндерінің құрылымдық-логикалық схемаларын құрастырады; ● материалдық дүниенің заттары мен құбылыстарын үлгілейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстанудағы бағдарламалау

    Курс аясында болашақ мұғалімдер практикалық мәселелерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды қолдану әдістерін игеру қабілетін қалыптастырады. Сондай-ақ, олар ақпараттық технологиялар арқылы өзін-өзі меңгерумен қатар, жоғары деңгейлі тілді пайдалана отырып, бағдарламалау бойынша білім мен дағдыларды игереді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● алгоритмдер мен бағдарламаларды жасау технологиялары мен әдістерін қолданады; ● жоғары деңгейлі тілдің синтаксисі мен ережелерін, бағдарламалық құралдарды пайдаланудың негізгі әдістерін қолданады; ● қолданыстағы қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдаланады; ● бағдарламалаудың негізгі әдістері мен технологияларымен жұмыс істейді; ● блок-сызбалар түріндегі есептерді шешу алгоритмін құрастырады, оны бағдарламалау тілдерінің бірінде жазады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым мен инженерия үшін физика 2

    Курс болашақ мұғалімдердің құрылымы мен физикалық қасиеттеріне негізделген заттардың химиялық қасиеттерін түсіндіру үшін түсінігі мен білімін қолдануға ықпал етеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: • химиялық процестердің модельдерін құрады; радиоактивті сәулеленудің табиғаты мен қасиеттерін түсіндіреді; • заттың моль массасын оның көлемін газ күйінде өлшеу арқылы анықтау үшін газ заңдары мен термодинамика заңдарын қолданады; тұздардың еру жылуын, бейтараптандыру жылуын анықтайды; • дисперсті жүйелердің оптикалық қасиеттерін сипаттайды: шашырау, сіңіру, шағылысу, жарықтың сынуы және жарық ерітінділерінің бояуы Рэлей заңдары; • жарық әсерінен болатын химиялық өзгерістерді сипаттайды; • радиоактивті ыдырау процесін модельдейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заттар мен материалдар

    Курс барысында болашақ мұғалімдер өмірде кездесетін заттар мен материалдардың әртүрлілігін, білімі мен өндірісін жан-жақты зерттейді. Бұл курс табиғаттағы физикалық және химиялық құбылыстарды зерттеу, заттардың қоршаған ортаға әсерін бағалау мақсатында заттардың құрылымы мен қасиеттері туралы мәліметтерді түсінуге және жүйелеуге ықпал етеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● тірі және өлі табиғаттағы заттардың түзілу және алыну заңдылықтарын анықтайды; ● табиғи және жасанды материалдың артықшылықтары мен кемшіліктерін талдайды; ● табиғатта кездесетін және жасанды жолмен алынған әртүрлі заттар мен материалдарды зерттеуде эксперименттік және есептік деректермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехникаға кіріспе

    Бұл курс әртүрлі салалардағы роботтарды жасау тәсілдері мен әдістерін және робототехникалық жүйелерді құру қағидаларын зерттеуге ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер белгілі бір функциялар мен тапсырмаларды орындау үшін роботтарды жасау туралы білімді игереді. Болашақ мұғалімдер роботтар мен тірі тіршілік иелерінің сезім мүшелеріне, қозғалыстарына және тіректерге, қозғалтқыштарға және роботтардың басқа компоненттеріне сәйкес ұқсастық жасайды. Олар сондай-ақ тірі ағзалар жасайтын операцияларға ұқсас операцияларды өз бетінше орындайтын роботтарды жасап, құрастырады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● әртүрлі салаларда роботтарды қолдану салаларын анықтайды; ● тірі ағзалардың және қоршаған ортаның жанасу, қашықтық, түс, дыбыс, ылғалдылық, температура, қозғалыс және т.б. сынды әртүрлі күйлері бар роботтардың құрамдас бөліктерін қамтитын жұмыста көрсетілген қағидаларды салыстырады; ● роботтарды жобалайды, бағдарламалайды және зерттейді; ● автоматты әрекет алгоритмдерін пайдаланып, роботты бағдарламалы түрде басқарады; ● өз жобаларын жасау арқылы нақты өмірде роботтарды қолданудың артықшылықтарын қадағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • оқытуға сәйкес келетін педагогикалық үлгілерді таңдай алады • технология беретін мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылықпен және әр түрлі етіп қолдана алады • оқытуда тиісті инклюзивті ортасын қолдана алады • білім алушыларды ынталандыру және олардың оқудағы жетістіктерін қолдау үшін жетекшілік әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым, технология және қоғам

    Курс ғылым, техника және әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық контексттердің өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Бұл пәнаралық курс студенттерді қоғам шындығымен бетпе-бет келуге баулиды және ғылым мен жаңа технологиялардың дамуы нәтижесінде туындаған табиғи ресурстарды теріс пайдалану, климаттың өзгеруі және қоршаған ортаны қорғау мәселелері бойынша міндетті тақырыптарды қамтиды. Сонымен қатар, дәрістер мен практикалық сабақтарда студенттер біздің өміріміздің жеке, қоғамдық және жаһандық аспектілерін талдайды. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-техникалық прогресті жаңғырту жағдайында этикалық шешім қабылдауды көрсетуді үйренеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● қоғам мен қоршаған ортаның тұтас және тұрақты дамуы үшін салауатты өмір салтының құндылығын анықтайды және түсінеді; ● ғылым мен технологияның қоғам мен қоршаған ортаға әсерін және олардың қоғамдық инфрақұрылымдағы рөлін бағалайды; ● қоршаған ортаны сақтау және қазақ ұлты мен бүкіл әлемнің дамуы үшін ғылым мен техниканың маңыздылығын талдайды; ● этикалық стандарттарды басшылыққа ала отырып, заманауи мәселелердің инновациялық және шығармашылық шешімдерін ұсынады; ● әлеуметтік желілер мен ақпарат дәуірінің өмірге әсері туралы зерттеулерге қатысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ноотехнология

    Ноотехнология курсы экологияның қазіргі бағыты – ноосфера және адамзаттың қауіпсіз өмір сүруін қамтамасыз ететін заманауи технологияларға негізделген. Болашақ мұғалімдер биосфераға зиян келтірместен, бүкіл адамзатты қажетті көлемде өніммен және заттармен қамтамасыз етуге бағытталған өндірістік, ақпараттық-коммуникациялық, ауылшаруашылық инновациялық, табиғатты қорғаушылық технологияларды меңгереді. Болашақ мұғалімдер ресурстарды тиімді пайдалану және үнемдеуге, энергияны үнемдейтін әдістерді қолдануға бағытталған смарт үй технологиясының элементтерін салыстырады және ұсынады. Олар табиғи ресурстарды тазартудың тиімді әдістерін жасауға бағытталған қалдықтарды өңдеу және шикізат қалдықтарын қайта пайдалану әдістерін қолдануды негіздейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● қоршаған ортаға антропогендік әсер етудің негізгі көздері туралы түсінік береді; ● мектеп оқушыларын тірі организмдердің қызмет етуіне қатысты: биомедициналық технология, биоқауіпсіздік және биоэтика, биоматериалдар ғылымы, биосенсорлық жүйелер технологияларын қолдану мәселелерін талқылауға тартады; ● оқушыларды «ақылды үйді» құру кезінде жаңа құрылғылар мен жабдықты: орталық басқару контроллері, климаттық жүйе, жарықты басқару жүйелері және энергия тұтынушыларының ауысуы, ақылды шаңсорғыш, ақылды науа, ақылды желдету, ақылды құлып және т.б тұратын қауіпсіздік және қорғаныс жүйелерін пайдалануды үйретеді; ● оқушыларды атмосфераға шығарындылар немесе топырақтың ластануы, экологиялық таза және қалдықсыз технологиялар негізінде қалдықтарды кәдеге жарату мәселелерін шешу әдістерін ұсынуға, биологиялық қалдықтардан жаңа материалдарды жасауға үйретеді; ● энергия үнемдейтін жаңа технологияларды енгізу арқылы табиғатқа антропогендік әсерді азайтуды негіздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мехатроникасы және робототехника

    Курс аясында болашақ мұғалімдер позицияны өзгерту командаларын жоспарлауға және түзуге, берілген кинематикалық сипаттамалармен қозғалыстарды орындауға және белгілі бір күш-жігермен әрекеттерді орындау командаларын құруға бағытталған мехатрондық және роботтық жүйелерді басқару жүйесін пайдалануды игереді. Болашақ мұғалімдер жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, заманауи басқару технологиялары туралы білімді меңгереді. Болашақ мұғалімдер параллельді бағдарламалау, көп бағдарламалау және көп тапсырмаларды орындау әдістерін қолданады. Өнеркәсіптік роботтардың артықшылықтары мен қолданылуын негіздейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● мехатронды және робототехникалық жүйелерді қолдану салаларын сипаттайды; ● мехатроника мен робототехника құрастыру концепциясын және терминологиясын түсінеді; ● робототехникалық және мехатрондық жүйелердің қажетті түрлерін таңдайды; ● робототехника мен мехатрониканы басқару әдістері мен жүйелерін анықтайды; ● нақты мәселені шешуге жарамдылығы тұрғысынан мехатрондық және робототехникалық жүйелерді бағалайды; ● пәнді меңгеру нәтижелерін кәсіби қызметте қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасыл технология

    Бұл курс қолданбалы экология және жасыл экономикамен тығыз байланысты. Болашақ мұғалімдердің табиғатты сақтауға бағытталған технологияларды экологиялық, экономикалық, технологиялық және инновациялық салаларда қолдану туралы білімдерді игереді. Болашақ мұғалімдер қалдықтарды қайта өңдеу мәселелерін шешетін шараларды қабылдауды негіздейді, электр энергиясының баламалы көздерін пайдаланудың әртүрлі әдістерін салыстырады, табиғи ресурстардың өнімділігін арттырудың тиімді шараларын ұсынады, шаруашылық қызметті жоспарлауға экожүйелік көзқарасты ұсынады. Сондай-ақ олар жаңа технологиялар кластерлері, интеграцияланған жүйелер немесе «үшінші өнеркәсіптік революция» аясында инновациялық тәсілдер негізінде негізгі экожүйелерді қалпына келтірудің инвестициялық бағдарламаларын әзірлейді және баламалы энергия технологияларын ұсынады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● мектеп оқушыларын тұрақты дамуға ықпал ететін шараларды ұсынуға үйретеді; ● ресурстардың сарқылуын болдырмау бойынша ұсыныстарды негіздейді; ● мектеп оқушыларының «жасыл» инфрақұрылымды құруды жүзеге асыруға қатысуына ықпал етеді; ● мектеп оқушыларын жаңа технологияларды пайдалана отырып, су және жер ресурстарын қалпына келтіру әдістерін негіздеуге дайындайды; ● қалпына келетін энергия көздерін сипаттайды және қоршаған ортаға зиян келтіретін энергия өндірудің ескі әдістерін алмастыра алатын инновацияларды талдайды; ● мектеп оқушыларын қалдықтардың мөлшерін азайту, энергия тиімділігін арттыру және т.б. арқылы қоршаған ортаға теріс әсерді азайту шараларын әзірлеуге тартады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) жақсы біледі • білім алушылардың білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін анықтау мен тануда педагогикалық принциптерді қолданады • білім алушылардың және әріптестерінің өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйесін мойындайды және қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; • білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады. • ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; • қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • білім беру бағдарламасының негізгі қағидалары мен талаптарын өзінің оқыту саласында түсінеді және оларды оқу іс-әрекетін жоспарлау және өткізу кезінде қолданады; • білім алушылардың оқуына әсер ететін факторлар мен жағдайларды анықтайды • білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып және олардың тұлғалық және өзін-өзі құрметтеуді дамытуды қолдау, оның ішінде кәсіптік бағдар беруді ескере отырып, инклюзивтік, оқытуды және көшбасшылықты даралау (оқу бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу) қағидаттарын тәжірибеге енгізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Энергия және қозғалыс

    Курста энергия мен қозғалыс түрлерін, тірі және өлі табиғаттағы энергияның өзара айналу заңдылықтарын, қозғалыс энергиясын тереңдетіп оқыту қарастырылады. Болашақ мұғалімдер энергия көздерін талдайды, қозғалысты энергияның негізі ретінде қарастырады, энергияның бөліну және сіңірілу үдерістеріне әртүрлі факторлардың әсерін, энергияны түрлендіру механизмдерін зерттеу бойынша шағын жобаларды жүргізеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● тірі және өлі табиғаттағы энергияның түрленуін зерттеу үшін энергетикалық түсініктер мен үдерістер туралы негізгі білімді көрсетеді; ● қозғалыс энергиясын зерттеуде жүйелі ғылыми-жаратылыстану білімін қолданады; ● энергияның түзілуі және түрленуі механизмдерін, қозғалыс заңдылықтарын талдайды; ● тірек-қимыл аппаратын модельдеуде цифрлық технологияларды қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биофизика және биоинформатика

    Курс молекулалық биология мен геномика, сондай-ақ статистика мен математика негіздері бойынша негізгі білімді қолдана отырып, физика, информатикамен интеграцияда биология бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдануға бағытталған. Дәріс, практикалық және зертханалық сабақтар барысында болашақ мұғалімдер табиғи құбылыстардың (фотобиологиялық, электрлік, дыбыстық және т.б.) тірі ағзаларға әсерін, биологиялық құбылыстардың мәнін ашу үшін құрылымдық биоинформатика қағидаттарын, мәліметтер базасын іздеу алгоритмін (BLAST), гендерді картаға түсіру негіздерін талдайды. Осы курсты зерделеу кезінде шығармашылық міндеттерді шешу үшін пәнаралық құзыреттіліктерді (BTEAM) қалыптастыру жүзеге асырылады, биомедицина, биомеханика және т. б. мәселелерін шешуде биологиялық физика бойынша практикалық дағдылар дамиды. Курс биологиялық мәліметтер базасымен (ДНҚ, РНҚ, белоктар) жұмыс істеудің, биологиялық процестерді модельдеудің практикалық дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Студент жақсы ғылыми есеп жаза алады және зерттеу мәселелерін шешу үшін биофизикалық және биоақпараттық әдістермен өз бетінше және топта жұмыс істей алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • робототехника мен медицинада биомеханикалық процестердің қолданылуын сипаттайды; • электрокардиограмманы, бұлшықет тінінің жұмысын (электрофизиология) қолдана отырып, жүрек автоматикасын зерттеудің физикалық негіздерін талдайды; • биологиялық жүйелердің термодинамикалық ерекшелігін және тірі ағзалардағы электрлік процестерді, биологиялық жүйелердің тұрақтылығы мен эволюциясы мәселелерін бағалайды; • электромагниттік және дыбыстық толқындардың тірі ағзаларға әсерін зерттейді; • фотобиологиялық процестерді, жасуша мен жасуша мембранасының ультрақұрылымдарын және т. б. модельдейді; • ақпараттың тірі ағзалардағы гендерден ақуыздарға қалай берілетінін түсіндіреді; • нейрокомпьютерлік интерфейс технологиясын, ми мен компьютер арасындағы ақпарат алмасу жүйесін сипаттайды; • биологиялық деректерді алу, талдау, сақтау, ұйымдастыру және визуализациялаудың заманауи әдістерін қолданады; • биологиялық есептерді шешу үшін есептеу жүйелері мен құралдарын пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды; • ДНҚ, РНҚ және ақуыз деңгейіндегі деректерді алу, талдау және түсіндіру үшін ең маңызды мәліметтер базасы мен бағдарламалық жасақтаманы (мысалы, OMIM, PubMed, UniProt, Cosmic, BioMart) қолданады; • BLAST-іздеу, ДНҚ тізбегі мен ақуыздарды туралайды; • нәтижелерді сыни тұрғыдан түсіндіреді, ақуызды елестету және реттілік вариацияларынан туындаған айырмашылықтарды бағалайды; • геномды компьютерлік модельдеуді (гендік картаға түсіру), биодеректер негізінде филогенетикалық ағаштарды құрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тәжірибелік зерттеу әдістері

    Болашақ мұғалімдер эксперименттерді жоспарлаудың, ұйымдастырудың және жүргізудің және олардың нәтижелерін өңдеудің заманауи әдістерін үйренеді. Пәнді оқу барысында болашақ мұғалімдер ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін және оларды практикада қолдануды, зерттеуді жоспарлау ережелерін, мәліметтерді өңдеу ерекшеліктерін, жұмысты құрудағы логиканы, қорытындыларды тұжырымдауды үйренеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер:: ● қазіргі ғылым тенденцияларында еркін бағдарлай алады, өзекті зерттеу тақырыптарын анықтайды; ● зерттеу гипотезасын анықтау және тұжырымдау, эксперимент жоспарын құру, зерттеу әдістерін таңдау дағдыларын меңгерген және соның негізінде жаратылыстану ғылымдары саласында теориялық және қолданбалы зерттеулер жүргізеді; ● тірі және өлі табиғат объектілерімен эксперименттік жұмыстарды ұйымдастырады және жүргізеді, осы жұмыстың нәтижелерін өңдейді және ұсынады. ● қолданбалы зерттеу мәселелерін шешу үшін қажетті аналитикалық әдістерді таңдауды біледі; ● педагогикалық зерттеу нәтижелерін өз тәжірибесіне және педагогикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарына қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жаратылыстанудың концептуалдық оқытуы

    Курс мектептегі үздіксіз биологиялық білім беру жүйесінде биологиялық білімнің жаңа пәнаралық ағынын жүзеге асыру әдістемесі мен әдісін зерттеуге бағытталған. Концептуалды оқыту – білім алушыдан ұғымға қатысты белгілерді қамтитын топтар немесе категорияларды ұғымға қатысты белгілері жоқ топтармен немесе категориялармен салыстыруды және қарсы қоюды талап ететін стратегия. Болашақ мұғалімдер әрбір объектінің, оқиғаның немесе идеяның жалпы, сәйкес сипаттар жиынтығы бар екенін түсіну негізінде объектілерді, оқиғаларды немесе идеяларды жіктеуді үйренеді. Мәтінмәндік оқыту технологиясы негізінде оқу үдерісін құру студенттердің оқу іс-әрекетінің мазмұны мен үдерісін олардың болашақ мамандығына барынша жақындатуға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер сабақты жоспарлайды, өткізеді және талдайды, оқытудың әртүрлі технологияларын пайдаланады, оқу пәндерінің әртүрлі циклдерінен алынған білімдерін біріктіре отырып, дүниені тұтас қабылдауды (бөлінбеген) қалыптастырады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● жаратылыстану бойынша жеке ғылыми пәндерден алынған білімді жүйелейді және талдайды; ● маманның кәсіби іс-әрекетін оқушылардың оқу әрекетінің нысандарында мазмұнды және контекстік бейнелеуді қамтамасыз етеді; ● гуманитарлық және жаратылыстану пәндері арасындағы байланысты орнатады; ● оқу үрдісінде дидактикалық оқу құралдарының пәнаралық кешендерін қолданады; ● оқытудың әртүрлі тәсілдер мен технологияларын (BTEAM, CLIL, қашықтықтан оқыту, АКТ және т.б.) пайдаланады; ● оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың дидактикалық қағидалары мен психологиялық талаптарын ескере отырып, оқытудың әртүрлі нысандары мен әдістерін біріктіреді; ● сабақты жоспарлайды және талдайды, мектептегі оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен қарым-қатынас желісін құрады; ● жүйе құрылысының модульділігін және оның оқытудың нақты жағдайларына және тыңдаушылар контингентіне бейімделуін пайдаланады; ● біртұтас оқыту үдерісінің басынан аяғына дейін оқу мазмұнының және сәйкесінше контекстік оқыту формаларының күрделене түсуін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми қызметті ұйымдастыру

    Болашақ мұғалімдер ғылыми іс-әрекетті ұйымдастырудың қағидалары мен құрылымын, педагогикалық зерттеулер мен жобалаудың әдістері мен әдістемелерін зерттейді, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды. Пән эксперимент жүргізуде, нәтижелерді өңдеуде және талдауда зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер:: ● ғылыми зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді; ● педагогикалық зерттеулерді тәжірибеде қолданады; ● әзірленген жаңа білім беру жүйесінің мәселелерін болжай және шеше біледі; ● кәсіби білімді стандартты емес жағдайларда қолданады; ● ғылыми жетістіктердің қорытындылары мен ұсыныстарын әртүрлі оқу орталарында оқу үдерісіне пайдаланады; ● мектеп оқушыларының ғылыми жұмыстарына ғылыми жетекшілік етеді; ● тәжірибе алмасу мақсатында конференциялар мен онлайн семинарлар өткізеді; ● ғылыми зерттеу нәтижелерін презентация, ғылыми журналдарда жарияланымдар, тезистер, ҒЗЖ туралы есеп түрінде ұсынады; ● ақпараттық құзыреттілік, педагогикалық, эмпирикалық және теориялық зерттеу әдістерін дамытады, озық тәжірибені жалпылайды, үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу жоспарын құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Табиғат ресурстарын геоақпараттық үлгілеу

    Болашақ мұғалімдер аймақтық табиғатты тиімді басқару мен жоспарлауды қамтамасыз етудегі геоақпараттық модельдеудің рөлін зерттейді. Болашақ мұғалімдер геоақпараттық үлгілеу, аймақтың табиғи-ресурстық және геоақпараттық үлгілері бойынша зерттеудің ғылыми бағыттарын сипаттай алады, цифрлық картографиялық өнімдерді жасау арқылы әртүрлі объектілер мен құбылыстардың құрамы мен байланыстарын зерттеп, талдай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● аймақтағы әртүрлі көздерден біріктірілген табиғи-ресурсты деректерді талдайды; ● табиғи ресурстар бойынша біркелкі емес мәліметтерді біріктіру құралы ретінде геоақпараттық үлгілерді құрылымдайды; ● аймақтың табиғи ресурстарының ағымдағы жай-күйін талдау және бағалау және оларды болашақта пайдалануды жоспарлау үшін ақпараттық базисты құрады; ● аймақтың табиғи ресурстарының жай-күйінің көрсеткіштерін үлгілейді және сараптамалық баға береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • STEM - оқуда оқыту практикасын зерттеу

    Болашақ мұғалімдер STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) – оқыту тәжірибесінде ұйымдастыру әдіснамасын, кезеңдерін, алуан түрлі зерттеу әдістерін, сонымен қатар зерттеу мәліметтерін өңдеу әдістерін және зерттеу нәтижелерін көрсету жолдарын меңгереді. Курс мұғалімдердің зерттеушілік дағдыларын дамытуға және зерттеуді педагогикалық тәжірибеге кіріктіру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● оқыту мен STEM оқыту тәжірибесін жақсарту үшін дәйекті, жоспарланған шараларды орындайды; ● оқыту практикасын және білім алушыларды бақылау үдерісін зерттеу ерекшеліктерін пайдаланады; ● өзінің зерттеу дағдыларын дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана отырып, оларды оқушылардың білім сапасы мен функционалдық сауаттылығын арттыруға бағыттайды; ● STEM оқыту тәжірибесін зерделеу бойынша іске асыру жоспарын әзірлейді; ● STEM оқыту барысында алынған нәтижелерге жүйелі мониторинг жүргізеді; ● оқушылардың зерттеушілік қабілеттерін, интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттерін, сыни тұрғыдан ойлауын, топта жұмыс істеу дағдыларын, ғылыми-жаратылыстану туралы ақпаратты қабылдау мен түсіндірудің тиімді жолдарын анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі

    Курс болашақ мұғалімдерге оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру үшін қажет және ғылыми-жаратылыстану білімінің мақсаттары мен мазмұны, бастауыш және орта мектептерде «Жаратылыстану» пәнін оқытуды ұйымдастырудың әдістері, құралдары мен нысандары туралы ақпаратты қамтиды, мақсатқа жетудің әртүрлі тәсілдерін қарастырады, оқушыға бағдарланған оқыту үдерісінде қоршаған әлемге құндылық қатынасын қалыптастыру идеяларын ашады. Болашақ мұғалімдердің оқу іс-әрекетін белсендіру мен қарқындатуға негізделген заманауи технологиялар мен әдістер, педагогикалық диагностика, оқу үдерісінде жоспарлау, бағалау және рефлексия болашақ мұғалімдерге мектеп оқушыларының функционалдық дамуын басқару дағдыларын меңгеруге және тиімді олармен әрекеттесу жүйесін құруға мүмкіндік береді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● бастауыш және орта мектеп үшін қолайлы педагогикалық технологиялардың таңдауын жүргізеді; ● қауіпсіз білім беру ортасын қамтамасыз етеді, оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ынталандырады, олардың шығу тегіне, қабілеттері мен сипатына қарамастан, олардың дамуына ықпал ететін мақсаттар қояды, оларға жетудің педагогикалық жолдарын үнемі іздестіреді; ● сабақты жоспарлайды, өткізеді, олардың тиімділігін талдайды; ● зертханалық эксперименттерді, тәжірибелерді, жобалық-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды, жүргізеді; ● пәнаралық байланысты аша отырып, негізгі материалды түсіндіреді; ● ақпаратты беру тәсілдеріне қарай оны құрылымдайды; ● оқыту мен оқу үшін АКТ-ны таңдау және белсенді пайдалану жолын бағдарлайды; ● бақылаудың әртүрлі нысандары мен әдістерін қолдана отырып, оқушылардың білімін әділ бағалайды; ● нәтиже сапасы мен оқу үдерісінің мазмұнын бағалау мониторингінде қолданылатын педагогикалық диагностиканың әртүрлі әдістері мен технологияларын қолданады; ● мектептегі оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен қарым-қатынас желісін құрады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеудегі ГАЖ

    Курс қолданбалы есептерді шешу үшін олардың негізінде жаңа ақпараттар мен білімдерді алу үшін заманауи компьютерлік бағдарламаларды, ГАЖ қарастырады. Болашақ мұғалімдер географияны зерттеуде қазіргі заманғы ГАЖ пайдаланады және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін жобалауға, ұсынуға, қорғауға және таратуға және географиялық зерттеулер жүргізуге, ғылыми жұмыстарды жазуға арналған әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды пайдалана алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • олардың кеңістіктік талдауы үшін цифрлық топографиялық және тақырыптық ақпаратты сипаттайды; • геоақпараттық әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі кеңістіктік деректерді іс жүзінде қолданады; • электронды географиялық карталарды визуализациялау, құрастыру және жобалау тәжірибесін иеленеді; • зерттелетін әртүрлі географиялық үдерістерді болжау және үлгілеу бойынша эксперимент жүргізеді. • метриканы есептеу, кез келген құбылыстың «бедерін» құру және т.б. үшін кеңістіктік деректер компоненттерін өңдейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тірі және өлі табиғат үдерістерін үлгілеу

    Бұл пән тірі және өлі табиғаттың құрамдас бөліктері арасындағы байланысты зерттеу үшін табиғи үдерістер мен құбылыстарды үлгілеуді пайдалануды қарастырады. Сонымен қатар, болашақ мұғалімдер пәнаралық зерттеу әдістемесін (STEAM технологиясы) пайдалана отырып, әртүрлі жүйелердің компьютерлік үлгілеуін жүргізеді. Курсты оқу барысында мәселенің сапалық сипаттамасына сандық сипаттама беру дағдылары қалыптасады, жаңа міндеттерді қою және шешу үшін пәнаралық құзыреттіліктер қалыптасады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● оң және теріс кері байланыс механизмдерін қолданады, күрделі жүйелерді түсіну үшін тірі және өлі табиғатта болып жатқан үдерістердің салдарын анықтайды; ● күрделі жүйелерді сипаттау үшін әртүрлі үлгілерді қолданудың практикалық дағдыларын иеленеді; ● өлі табиғаттағы үдерістерді үлгілейді (таулардың түзілуі, ауа райының бұзылуы, табиғаттағы заттардың айналымы және т.б.); ● тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалдануын, қоректік тізбектегі қарым-қатынас үдерісін, тірі ағзалардағы тыныс алу, ас қорыту және шығару үдерістерін үлгілейді; ● өсімдіктер мен жануарлар жасушаларын, тірі ағзалардың мүшелері мен мүшелер жүйесін үлгілеу дағдыларын көрсетеді; ● компьютерлік экспериментті сауатты жүргізу, үлгілеу нәтижелерін талдайды; ● әрбір шешім опциясы мен жүйенің кіріс деректері үшін айнымалылар арасындағы функционалдық тәуелділікті дұрыс анықтайды, компьютерлік зерттеу кестесін құрады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • STEM оқытуды жобалау

    Болашақ мұғалімдер нақты әлем мәселелеріне қолданбалы сипатқа негізделген STEM оқытудың дизайн ерекшеліктерін, проблемаларды шешу және сыни ойлау арқылы оқытуды және білім беру процесіне белсенді енгізілген кезде әртүрлі мазмұнды біріктіруді зерттейді. Курс биологияда жаңа технологиялық мүмкіндіктерді пайдалану және студенттердің әртүрлілігін ескере отырып, STEM оқытуды жобалау және бейімдеу қабілетін қалыптастырады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • ғылым мен STEM пәндерін нақты өмірлік мәселелермен немесе жағдайлармен байланыстырады; • тәжірибеге бағытталған проблемалық жағдайларды анықтайды; • оқушылар бақылаулар жүргізетін, проблемаларды анықтайтын және өз бетінше және басқа білім алушылармен бірге шешімін табатын жобалар мен құбылыстар негізінде оқытуды құрады; • математикалық және IТ модельдеумен эксперименттік зерттеу жүргізеді; • инклюзивті ортада оқушылардың оқу және сыныптан тыс жұмыстарына арналған STEM сабақтарын құрастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғат туралы ғылымдардағы зерттеу және жобалау қызметі

    Болашақ мұғалімдер ғылыми-жаратылыстану білім берудегі жобалық іс-әрекеттің әдістемесін, заманауи мектептегі жобалардың әдісін, оқу-жобалау тәжірибесін, мектеп оқушыларының жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңдерін, мұғалім мен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейді. Пән жаратылыстану ғылымдары саласындағы зерттеу және жобалық қызмет аясында жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер:: ● тәжірибеде гипотезаларды алға қояды және растайды, зерттеу қызметін жүзеге асырады және гипотезаны тексерудің негізделген қорытындыларын ұсынады; ● жобалық қызметте заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпараттық-талдау және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізеді; ● жаратылыстану ғылымдары саласындағы зерттеулерді ұйымдастырады және оларды педагогикалық қызметінде қолданады; ● мектеп оқушыларының оқу және сыныптан тыс іс-әрекетінде зерттеушілік дағдыларды, жобалық әдісті қолданады; ● жобаны іске асыру үшін оқу материалын әзірлейді; ● мектеп оқушыларына жобалық іс-шараларда ғылыми жетекшілік етуді жүзеге асырады; ● сыни тұрғыдан ойлауды қолданады, стандартты емес шешімдер қабылдайды, мәселелер мен жағдайларды шешудің жаңа әдістері мен тәсілдерін табады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименттік биология

    Болашақ мұғалімдер ғылыми іс-әрекетті ұйымдастырудың қағидалары мен құрылымын, эксперименттік биология негіздерін, ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттерін қою әдістерін меңгереді. Пән эксперименттік зерттеулер жүргізу, нәтижелерді өңдеу және талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • зерттеу нәтижелерін педагогикалық және кәсіби қызметте қолданады; • контексттердегі және оқу саласына қатысты кеңірек (немесе пәнаралық) салалардағы жаңа немесе бейтаныс жағдайлардағы мәселелерді түсінеді және шешеді; • зерттеу деректерін жинайды, өңдейді және түсіндіреді; • ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ғылыми өнімнің әртүрлі нысандарында (рецензия, тезис, баяндама, ғылыми мақала) ресімдейді; • ғылыми зерттеулерді жүргізу үшін сандық және сапалық әдістерді қолданады; • теориялық және эксперименттік зерттеулер нәтижесінде алынған дәлелдемелерді пайдалана отырып, пікірталас ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Курс жазбаша жұмыстың барлық түрін қолданыстағы талаптарға сай құрастыру, жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас және топтық жұмыс технологиясын, коммуникация стратегияларын меңгереді. Болашақ мұғалімдер академиялық жазудың ерекшеліктерін, жазбаша жұмыс түрлерін академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес дұрыс жазуды және құрастыруды зерттейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстарды: ғылыми эссе, тәжірибелік зерттеу есебі, жоба қызметінің сипаттамасы мен нәтижелері және т.б. құрастырады және рәсімдейді • зияткерлік меншік құқықтарын сақтау үшін сілтеме жүйелерінің біріне ақпарат көздерін құжаттайды • ғылыми басылымдардың деректер қорымен, библиографиялық дереккөздермен жұмыс істейді, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жаратылыстанудағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту

    Болашақ мұғалімдер жаратылыстанудың пәндік-тілдік интеграцияланған оқытуында қолданылатын негізгі тәсілдерді, әдістерді, техникалар мен формаларды үйренеді. Курс аясында болашақ мұғалімдер тілдік білім мен дағдыларды жетілдіре отырып, жаратылыстану саласындағы білімдерін дамытады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● шет тілінде оқытылатын жаратылыстану ғылымдарын жақсы түсінуге ықпал ететін коммуникативті және интерактивті тапсырмаларды қолданады; ● педагогикалық қызметте шет тілінде мамандандырылған терминологияны қолданады; ● шет тілінде жаратылыстану ғылымдарын түсінуде білім алушыларға қолдау көрсетеді; ● оқушыларды сөйлеуде шет тілін дұрыс қолдануға ынталандырады; ● жаратылыстану ғылымдарын зерттеуге де, тілдік дағдыларды дамытуға да ықпал ететін сабақта осындай әрекеттерді қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
  • тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
  • ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін қолдану
  • қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
  • жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру орталарының әртүрлі түрлерінде STEM оқытуды пайдалана отырып, интеграцияланған сабақтарды әзірлеу, енгізу және бағалау
  • зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
  • зияткерлік және шығармашылық қабілеттерді, сыни ойлауды, топта жұмыс істеу дағдыларын, жаратылыстану-ғылыми ақпаратты қабылдау мен түсіндіруді, көшбасшылық қасиеттерді және басқа да икемді дағдыларды дамыту
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдана отырып, білім алушылардың оқу үдерісін жүзеге асыру және оқу жетістіктерін бағалау, оқушылардың күнделікті кәсіби қызметі мен функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін қажетті сабақтас ғылымдардың білімдерін интеграциялау.
  • табиғат пен қоғам арасындағы қарым-қатынастың заңдылықтарын түсіндіру, күнделікті өмірде байқалатын табиғи құбылыстар мен процестерді болжау үшін жаратылыстану-ғылыми пәндердің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
  • жаратылыстану-ғылыми пәндерінің іргелі негіздерін, қазіргі заманғы табиғат туралы ғылымдардың даму тенденцияларын пайдалану
  • жаһандық және жергілікті контекстті, сондай-ақ Тұрақты даму мақсаттарын ескере отырып, зерттеу қызметінің нәтижелерін тәжірибеде қолдану
  • стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, жаратылыстану-ғылыми және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу
Top